Lasītājs: Kurš kontrolē ceļazīmes? 17

 
14.jūlijs 2008 10:51

Lasītājs: Apskatiet fotogrāfijas, uz kurām redzams, kā tiek uzturētas ceļa zīmes uz ceļa Rīga-Jūrmala-Rīga, pie pārvada uz apvedceļu (Babīte, Piņķi). Pašreiz tur tiek veikts remonts.



2008.gada 10.jūlijā biju aculiecinieks, kā viena no zīmēm, kuras jau vairs neredziet, krita tajā brīdī, kad garām brauca satiksmes autobuss. Pateicoties autovadītāja reakcijai, strauji bremzējot, iespējama traģēdija izpalika. Toties vadītājs un pasažieri gan bija stresā. Arī citiem transportlīdzekļiem, kas brauca aiz autobusa, nācās strauji bremzēt. Labi, ka ātrums ir ierobežots.



Gribas zināt, kas ir atbildīgs par ceļu zīmju sakārtošanu, kontroli? Kas atbild par to, ka ceļa uzturētājs nekontrolē ceļa zīmes? Var jau nemitīgi sodīt autovadītājus par pārkāpumiem. Tomēr arī sava atbildības daļa jāuzņemas valsts amatpersonām, kas nespēj nodrošināt autovadītājiem un pasažieriem drošus apstākļus uz ceļiem.

Ar cieņu,
Andrejs Melnalksnis
 
Visi komentāri
 
259504. viesis 14.jūlijs 2008 11:22
0 0 Atbildēt

pie akmens tilta šitādi karekļi ir speciāli uzlikti, lai lielo smago vadītājs dzird, ka ne tur iebraucis :)

259508. viesis 14.jūlijs 2008 11:31
0 0 Atbildēt

Šīs konkrētās zīmes karināja tilta remontētāji, kas tur tālāk remontē pārvadu Rīgas apvedceļam. To laikam prasa darba drošība, lai kāds ar augstu kravu/virsbūvi nenones to pagaidu konstrukciju, ko 250 m tālāk sacēluši tilta remontētāji.

Domāju, ka te ir vienkārši - kur skatās būvuzraugs, kur skatās būvdarbu vadītājs kas pieļauj darbu, ja nav izdarīts viss, lai garantētu strādnieku drošību.

Par ko domā strādnieki, kas paši zīmes piekarina uz puņķiem, kad tās birst, kā lapas rudenī.

259522. viesis 14.jūlijs 2008 14:14
0 0 Atbildēt

es sestdien uzbraucu uz vienas no tām plāksnēm virsū- mētājās uz šosejas. sajūtas nebija no tām patīkamākajām...

259527. viesis 14.jūlijs 2008 14:41
0 0 Atbildēt

neikalbi, Tu pēc tam nostājies maliņā un novāci to ceļazīmi, vai ne?

259532. viesis 14.jūlijs 2008 15:05
0 0 Atbildēt

Pie mums jau, ka tik formāli viss būtu izpildīts...

smagie to zīmi vienkārši nepamana. vajadzēja tur augšā uz tā statīva dzeltenu, mirgojošu lampu uzlikt un visi laicīgi pamanītu augstuma ierobežojumu un netaranētu tos ar 90 km/h...

259535. viesis 14.jūlijs 2008 15:11
0 0 Atbildēt

var jau būt, ka visi smago šoferi ir stulbi, bet ja tās zīmes nesadauzītas nevar nostāvēt pat 1 dienu, tad, manuprāt, stulbums nav vienos vārtos...

259537. viesis 14.jūlijs 2008 15:33
0 0 Atbildēt

šitais, protams, ir jau otrais līmenis :)

259541. viesis 14.jūlijs 2008 18:24
0 0 Atbildēt

Ceļa remonta vietās zīmes uzstāda/apkalp/kontrolē darbu veicēji.

Bet to kā tas tiek uzstādīts/apkalpots/kontrolēts kontrolē Latvijas Valsts Ceļi

259547. viesis 14.jūlijs 2008 19:24
0 0 Atbildēt

Atkal uzcepts topiks par neko! Aftaram laikam sieva nedod nu i cepās par visiem sīkumiem!

259549. viesis 14.jūlijs 2008 19:32
0 0 Atbildēt

259547. viesis 14.07.2008 19:24

a ej ka tu psihilogs-mehanizators diiiirst :D

no celju satiksmes droshiibas viedoklja shis nebuut NAV Siikums ! patiesiibaa, to var pieliidziinaat noziedziigai nolaidiibai. savaa zinjaa labi, ka pie mums cilveeki nav pieradushi pie normaalas darba kultuuras un nepaljaujas tikai uz ziimeem, bet arii uz veselo sapraatu... shaads pats numurs kaut kur Austrijaa vai Vaacijaa draudeetu celju remontniekiem ar nenormaaliem sodiem + CSNg negadiijumaa atbildiigas personas vareetu droshi reekinaaties ar cietumsodu. ieksh SIA Latvija viss notiek savaadaak.... pagaidaam. Liidz paris precedentiem.

259552. viesis 14.jūlijs 2008 20:30
0 0 Atbildēt

noziedzīga rīcība ir tas, ka to švako zīmju vietā nebija kārtīgs dubultT švelleris

259553. viesis 14.jūlijs 2008 20:44
0 0 Atbildēt

šajā valstī tak neviens ne par ko neatbild, tiešām neesiet vēl pamanījuši?

259558. viesis 14.jūlijs 2008 20:55
0 0 Atbildēt

vispirms būtu pats sācis atbildēt par to, ko ievēlēji, un tad tirst

259562. viesis 15.jūlijs 2008 8:21
0 0 Atbildēt

Ne jau ceļu policiju vai ceļu uzturētājus ievēlēja rakstītājs. Ceļu policija nekontrolē, jo nodarbojas ar citiem darbiem. Tās priekšnieks (Zivtiņš, Lieljuksis) nespēj organizēt darbu, lai ceļu policija strādātu tautas interesēs.

259595. viesis 15.jūlijs 2008 11:50
0 0 Atbildēt

Tās zīmju atlūzas braucot no Rīgas puses vēl 12.07. pa ceļu mētājās un nākamajā dienā brāucot no Jūrmalas varēja vērot identisku situāciju otrā ceļa pusē....

259710. viesis 16.jūlijs 2008 8:55
0 0 Atbildēt

Kāds sakars, kāds sakars CP ar zīmēm? Tāds ka viņiem jārūpējas par satiksmes drošību un ja braukājot apkārt ierauga šitādu šaizi, tad varēja jau savus slinkos pirkstus pakustināt un noziņot kādam, kas info nodotu tālāk atbildīgajiem. A to visiem pofig pēc principa - nav mana atbildība, neko nezinu. Es protams saprotu, ka te sodu plāns netiek pildīts, bet nu varēja taču pateikt kādam...

259716. viesis 16.jūlijs 2008 10:03
0 0 Atbildēt

loģiski, ka CP nekontrolē ceļazīmes... bet tas nenozīmē, ka viņiem nevajadzētu reaģēt. Itālijā, piemēram, pat vidusmēra karabienieris vai nodokļu inspektors metīsies palīdzēt nodrošināt kārtību uz ceļa, ja radīsies bīstama situācija, bet pie mums - viss čerezžopu :D :D :D

SIA Dolbannaja valstele, kurā neviens ne par ko neatbild :D :D :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti