Lasītājs par braukšanu uz Akmens tilta no Mūkusalas ielas 17

 
29.jūlijs 2008 12:14

Vismaz reizi nedēļā notiek avārijas pie uzbraukšanas Akmens tiltā no Mūkusalas ielas, un pamatoti: jo nav "ieskrējiena joslas".

Autovadītājiem jāuzmanās no braucošajiem transportlīdzekļiem pa Uzvaras bulvāri, kas abās joslās dodas tilta virzienā, pat ja tranportlīdzeklis brauc pa otro joslu, tas pirms tilta var negaidīti pārkārtoties uz pirmo joslu, kas savukārt rada sastrēgumu tiem, kas vēlas nogriezties uz Akmens tilta. Taču varbūt CSDD ņemot vērā šo negadījumu skaitu, varētu kautko darīt lietas labā?

Iespējams, ja pirmo josu varētu atstāt tiem, kas nogriežas uz Akmens tiltu un sabiedriskajam transportam, kuram no Uzvaras ielas pieturas šajā posmā būtu iespēja doties taisni, tad šo avāriju skaitu būtu iespējams samazināt, bet protams, labāk, kā jau pie mums ir pieņemts, neko nedarīt. Gribētos cerēt, ka kādam no CSDD šis vismaz liksies interesants un tiks veiktas izmaiņas satiksmes drošībai šajā ceļa posmā.

Ar cieņu, Juris
 
Visi komentāri
 
260370. viesis 29.jūlijs 2008 13:14
0 0 Atbildēt

Tas ir galīgi garām. Iedomāties jau negribās, kas notiksies, ja no Uzvaras bulvāra satiksme tiks iedzīta vienā joslā uz Tilta. Labāk tad jau regulāri kāds saliek pa bagāžnieku, nevis trešdaļa pilsētas kvern vēl lielākā korķī upes šķērsošanai.

260372. viesis 29.jūlijs 2008 13:27
0 0 Atbildēt

cik var tuparilajiem *******em skaidrot - kamēr tev priekšā ir auto jāskatās ir uz to, nevis vai blakus brīva iela.

260375. viesis 29.jūlijs 2008 13:37
0 0 Atbildēt

>> Juris

Aizmirsti - nebūs nekā tāda, jo:

1. Steidzīgie no Mūkusalas ielas var uztaisīt arī 2-us liekus pagriezienus un uzgriezt uz tilta arī no Valguma ielas, nevis taisīt korķi kur nevajag. Man katru dienu vajag tikt zem tilta un nākas iebremzēt dēļ šitādiem.

2. Kā jau 2 pirmie teica + sabiedriskais ar visām no tā izrietošām sekām.

260376. viesis 29.jūlijs 2008 14:28
0 0 Atbildēt

to apgriešanās vietu vajadzēja aizbērt ar betona klučiem, kur lien uz tilta tie, kas nāk no Radisona puses. nav nekādas loģikas tai vietai, tikai satiksmes bremzēšana

260378. viesis 29.jūlijs 2008 14:34
0 0 Atbildēt

kamēr nebūs 3 joslas katrā virzienā, vismaz ceļā uz centru, šādas darbības nav atbalstāmas. Kā McJanis saka, labāk lai KASKO un OCTA maksā, nekā mēs ar savu laiku, kurš tā jau tiek izneikots sastrēgumos...

260379. viesis 29.jūlijs 2008 14:35
0 0 Atbildēt

atslābstiet un priecājieties kamēr varat. uzbūvēs antiņam stikla kalnu - satiksme tur būs pilnīgā piiiiiiiiiiiiiiiiiii

260380. viesis 29.jūlijs 2008 14:45
0 0 Atbildēt

Njā – un vēl saka ka ir godīgs vadītājs bez agresijas iezīmēm.

Ja autoru izbesīja šis vienkāršais manevrs (kur jāskatās tikai pa kreisi) tad kas notiksies mazpilsētu ieliņās kur ir vienādas nozīmes krustojumi (avārija?) ???

260382. viesis 29.jūlijs 2008 14:49
0 0 Atbildēt

Juri, Tev ar loģiku ir pagrūti, neesi egoists!

260388. viesis 29.jūlijs 2008 16:19
0 0 Atbildēt

Tas ka vadītāji ir neuzmanīgi nav pamats pārbūvēt uzbrauktuvi. Un ja nodarbojas ar auto vadīšanu nevis skuj viņu zin ar ko, tad tajā vietā nav nekādu problēmu.

260392. viesis 29.jūlijs 2008 16:55
0 0 Atbildēt

CSDD netbild par satiksmes organizaaciju Riigaa

260394. viesis 29.jūlijs 2008 19:09
0 0 Atbildēt

Neredzu problēmas,ejot uz centru pa uzvaras blv. paņem pa kreisi lai mazāk traucē uzbraucējiem uz tilta,bet ja mauc pa mūksaleni tad skaties un dod grīdā.Vairāk gan besī tie kas raustās,brauc tad pārdomā un met pa mēmajiem.

260405. viesis 30.jūlijs 2008 9:30
0 0 Atbildēt

Varbūt vienkārši vajag aiztaisīt ciet to uzbrauktuvi uz tiltu ... nebūs avariju, policistiem būs mierīgāk, kaimiņa suns naktīs gulēs ...

260415. viesis 30.jūlijs 2008 13:01
0 0 Atbildēt

nav ko cepties, baudām akmens tiltu kamēr vēl var, pēc koncepcijas viņš tiks SLĒGTS vispār privātajam transportam :(

260732. viesis 13.augusts 2008 22:40
0 0 Atbildēt
260868. viesis 20.augusts 2008 1:13
0 0 Atbildēt

Ko var gaudot tur tak ir elementaari, pastaavi, paskaties, pagaidi un smacee taalaak. Bet ja jau tas ir sarezjgjiiti tad brauc ar SKODA taam ir lielas durvis un pa trepiiteem var eerti iekaapt

267127. viesis 24.februāris 2009 19:00
0 0 Atbildēt

Dinamiski saiti, maziem un videjiem uzņemumiem

info.75f.info/

267173. viesis 25.februāris 2009 19:46
0 0 Atbildēt

bet arī nenāktu par sliktu atjaunot tiltu kas agrāk atradās blakus dzelzceļa tiltam!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti