Lasītājs: Dzelzceļa pārbrauktuves bez skaņas signalizācijas 15

 
13.oktobris 2008 13:58

Lasītājs: Daudzi autovadītāji nezina, kā jāierīko dzelzceļa pārbrauktuves. Kādiem signāliem (gaismas, skaņas) jādarbojas, kādai apkalpošanai jābūt.

Par to var pārliecināties, atbraucot uz Jūrmalu un braucot pāri dzelzceļa pārbrauktuvei Slokā, posmā Sloka – Kūdra. Šī dzelzceļa pārbrauktuve neatbilst Ministru kabineta 1998.gada Dzelzceļa pārbrauktuvju un pāreju ierīkošanas, aprīkošanas, apkalpošanas un slēgšanas noteikumiem Nr. 392.

Ilgus gadus šī pārbrauktuve paliek bez skaņas signalizācijas, kas apdraud kustības drošību, jo ne vienmēr darbojas luksofori (iespējams, ka pārdega lampiņa) vai arī gaišajā saulainajā rītā vai vakarā, kad saule jau riet un tā apžilbina vadītāju, saredzēt luksofora sarkano gaismu nav iespējams. Atliek tikai paļauties uz skaņas signālu. Diemžēl šajā pārbrauktuvē tādas nav.

Atliek jautāt, kur skatās  atbildīgās personas no Latvijas dzelzceļa un Satiksmes ministrijas.










Ar cieņu, Andrejs M., iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
262545. viesis 13.oktobris 2008 14:12
0 0 Atbildēt

kaapeec Andrejs M. pats nevar saremonteet to visu, bet novelj atbildiibu uz CP?

262552. viesis 13.oktobris 2008 15:09
0 0 Atbildēt

Sretsked un Sheps nav pie pilna prāta, jo izlasot Andrejs M. rakstu, nekur ne viena pušplēstā vārda nav par ceļu policiju. Bet ceļu policija ir vainīga, jo nekontrolē ne ceļa stāvokli, ne ceļa zīmes ne dzelzceļa pārbrauktuves. Jau sen vajadzēja protokolu uzrakstīt. Bet tas netiek darīts, jo CP darbinieki neprot rakstīt šāda veida protokolus un par to jau atbildība jāuzņemas Edmundam Zivtiņam, kas neprasa no saviem darbiniekiem kontrolēt pārbrauktuves un arī ceļus, to atbilstību normatīviem aktiem

262555. viesis 13.oktobris 2008 15:18
0 0 Atbildēt

principā Andreju var uzskatīt par noziedzīgas bezatbildības piesedzēju. jau ilgus gadus viņš zina, ka skaņas signāls šajā pārbrauktuvē nedarbojas, bet neko nav pasācis. tik beidzot izspļāvis raksteli iauto

262559. viesis 13.oktobris 2008 17:51
0 0 Atbildēt

Vajag pārbaudīt visas pārbrauktuves. Var izrādīties, ka tādas nekārtības ir 50% gadījumos.

Nav saprotamam autovadītāju bezatbildīga attieksme, neko neredzot un neinformējot par nekārtībām. Tikai tad, kad notiks traģēdija, tad sāks klaigāt, ak nestrādāja, ak nedziedēju.

Nu beidzot viens godīgs, apzinīgs vadītājs vai gājējs ir spējis informēt mūs par draudošām briesmām. Paldies par to!

262560. viesis 13.oktobris 2008 18:04
0 0 Atbildēt

Es šajās bildēs gan labi sadzirdu zvanu, jūs nē? :D JOX

Bez video neiztikt, kur mirgo luksafori, neskan zvans un aizbrauc vilciens :P

262562. viesis 13.oktobris 2008 18:52
0 0 Atbildēt

nu vot iecepās.. cik pārbrauktuvēs jūs dzirdat to zvanu? ar normālu auto, kuram rūsa un āvarijās savērptā virsbūve pa plaisām un škirbām nelaiž skaņu iekšā, neko nevar dzirdēt.

pat izslēdzot radio, aizdedzi salonā ir klusums. tikai atverot logu ir dzirdama knapa pīkstoņa.

Lielāku uzsvaru ir jāliek uz gaismām. Ja nedeg gaismas, tad gan ir duma situācija.

262576. viesis 14.oktobris 2008 10:45
0 0 Atbildēt

piekrītu 262562.viesim. Cik esmu pamanījis, tad lielākajā daļā pārbrauktuvju luksoforu skaņas signāls ir gaužām kluss un to ir neiespējami sadzirdēt.

262577. viesis 14.oktobris 2008 10:56
0 0 Atbildēt

Pats esmu slocinieks - zinu to pārbrauktuvi. Manuprāt, "zvans" tur nekad nav vispār bijis. Nezinu, ko precīzi nosaka MK noteikumi, bet lielu nozīmi skaņu signālam šodien nav lielas nozīmes, jo vairums jauno auto ir ar labu skaņu izolaciju, kādēļ to pārbrauktuves signālu dzirdēt būtu pagrūti. Tāpat, to zvanu nedzirdētu arī traktoru, smago auto vadītāji un skaļas mūzikas cienītāji. Daudzām citām pārbrauktuvēm, kur signāli ir saglabājušies, tie ir knapi dzirdami. Uzskatu, ka šādās vietās svarīgāks ir labs gaismas gaismas diožu signāls, kura redzamību neapgrūtina pat spēcīga saule.

262581. viesis 14.oktobris 2008 11:33
0 0 Atbildēt

"Daudzi autovadītāji nezina, kā jāierīko dzelzceļa pārbrauktuves"

Nakuj autovadītājam zināt, kā jāierīko pārbrauktuves? :D

262605. viesis 14.oktobris 2008 22:58
0 0 Atbildēt

CSN par skaņas signālu pie dzelzceļa pārbrauktuvēm vispār nav nekas minēts. To tarkšķi mierīgi var ignorēt, pie kam no kuras puses nāk skaņa ir grūtāk uztvert nekā gaismas signālu. Domāju, ka skaņa vispār nav domāta auto, bet gan gājējiem, kuri lēnā tempā ejot pār pārbrauktuvi gaismas signālu tā arī neieraudzīs, jo vērsti uz pretējām pusēm. Kur nav gājēju nevajag arī skaņu.

AM

262609. viesis 15.oktobris 2008 0:24
0 0 Atbildēt

Konkrētajās bildēs gan ir diožu luksofors, kas saulē ir pietiekami labi saredzams un iespēja, ka izdegs visas diodes ir ļoti minimāla.

262657. viesis 15.oktobris 2008 21:39
0 0 Atbildēt

Man gan labāk patīk pārbrauktuve uz Rīgas apvedceļa Tallinas virzienā aiz krustojuma uz Ērgļiem... to A3 izmēra špargalku var salasīt tikai kad brauc garām, uz kuras rakstīts "Signalizācija nedarbojas"

262704. viesis 17.oktobris 2008 9:40
0 0 Atbildēt

Tur uz tā krusta drīzāk vajadzētu atjaunot dzelteno mirgojošo signālu. Un nez kāpēc man šķiet, ka kaut kāds skaņas signāls tur tomēr ir. Sen gan nav nācies stāvēt pie tās pārbrauktuves, parasti kaut kā tieku pāri. It kā jau vajadzētu varbūt to skaņu (es arī nezinu pārbrauktuvju ierīkošanas noteikumus), bet nu tur ir ļoti laba pārredzamība, tā ka nav tik traģiski.

262741. viesis 18.oktobris 2008 15:59
0 0 Atbildēt

LOX

264266. viesis 29.novembris 2008 2:41
0 0 Atbildēt

pirms šķērsot dz. pārbrbrauktuvi tr. līdz. vadītājam jāpārliecinās par satiksmes drošību(vai netuvojas vilciens), jo vilcienam priekšroka neatkarīgi no tā vai darbojas skaņa, gaisma, ceļa zīmes utt. Tauta esiet uzmanīgi, jo nekas nav un nebūs ideāls. tā mācu jaunos autovadītājus. lai veicās uz ceļiem!! Instruktors

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti