Lasītājs: Ak, šie kreisie pagriezieni! 19

 
25.oktobris 2008 11:41

Katru dienu braucot pa A.Deglava ielu uzdodu sev vienu un to pašu jautājumu: kāpēc nevar krustojumos luksoforus noregulēt tā, lai kreiso pagriezienu var veikt bez "aizķeršanās" (līdzīgi kā, piemēram, Biķernieku un Ulbrikas ielu krustojumā un daudzos citos)?

Manuprāt, tas, kas notiek vakaros uz A.Deglava un Nīcgales ielu krustojuma, ir nenormāli. Pirms krustojuma visi cenša iespiesties pirmajā joslā, radot līdz absurdam nejēdzīgas situācijas. No rītiem tas pats notiek virzienā uz centru A.Deglava un Ilūkstes un Dārzciema ielu krustojumos.

Vai tiešām atbildīgajām institūcijām nevajadzētu rūpēties par satiksmes drošību? Nav jau runa par milzīgiem līdzekļiem un krustojumu "pārbūvēm". Vajadzīga elementāra vēlēšanās sakārtot situāciju, līdzīgi kā daudzos citos Rīgas krustojumos.

iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
263117. viesis 25.oktobris 2008 11:52
0 0 Atbildēt

Pirms kaut ko sūti publikācijai, izlabo kļūdas. Kauns lasīt.

263119. viesis 25.oktobris 2008 14:16
0 0 Atbildēt

prakse parāda, ka šajā jomā mums nav atbildīgo institūciju. mums ir tikai visādu biznesmeņu pakalpiņi, kuri kāposta dēl gatavi sacūkot jebkuru ceļu...piemēram pēdējais hīts ar mūkusalas apli...:) mantkārīgie deģenerāti..

263121. viesis 25.oktobris 2008 15:00
0 0 Atbildēt

Nu vēl jau šedevrs - salikt zīmes, ka mašīnas jāparjo daļēji uz apmales, bet ampale tik augsta, ka tikai džipveidīgie neko nesaskrāpējot tiek augšā...

Ģertrūdes ielā 5 metrus plats trotuārs, pa kuru staiga niecīgs cilvēku skaits, bet parkoties uz trotuāra nedrīkst...

utt, utjpr.

263122. viesis 25.oktobris 2008 15:04
0 0 Atbildēt

Mūkusalas aplis ir pats "labākais", kas ir sabojāts pēdējo 10 gadu laikā .... Piemēram ja ir vēlme ietusēt satrēgumā tad ši ir ideāla vieta , pat brīvdienās .... Ja un ja grib apbraukt šo posmu tad Bauskas iela un Vienības gatve ir līdzīgā situācijā , jo visi grib apbraukt šo murgu. Man sanāk ātrāk braukt uz centru uz salinieku tur nedaudz patusēt un tad atpakaļ jau uz alpi un finālā esmu ātrāk nekā stāvot tajā satrēgumā ...

Bet to apļa projekta autoru kas veica izmaiņas jāsūta ir uz Sibīriju, lai tur plāno ceļus .... tur nav daudz auto un neviens nesūdzēsies, bet ......

263125. viesis 25.oktobris 2008 16:28
0 0 Atbildēt

Vēl viens krustojums, kas ir sačakarēts pēc "uzlabojumiem" ir G.Astras/Dzelzavas. Iztērēts tur varētu būt ne mazums līdzekļu, satiksmes drošība varbūt uzlabojusies, bet intervālus vajadzētu pamainīt. Gadās, ka no rītiem uz Dzelzavas ielas centra virzienā var pavadīt kādas 15 minūtes tikai šī krustojuma pārbraukšanai.

263126. viesis 25.oktobris 2008 16:35
0 0 Atbildēt

Rīgas satdepā tak strādā vieni idioti un liekēži ? Par kādu vēl satiksmes organizāciju var te sapņot ??? Spilgtākais RD pouhizma piemērs ir Kronvalda bulvāra un Valdemāra ielas krustojums. Lai no bulvāra nogriesties pa labi uz valdemārenes virzienā uz vanšu tiltu, jāmokās korķī citreiz līdz pat 45!!!!!!!!! minūtēm !!!!!!!!!! Viss ka no tiem praideriem ir prasīts - par dažām sekundēm saīsināt atļaujošo signālu gājējiem un par dažām sekundēm pagarināt zaļo luksafora signālu braucējiem - un viss !!!! ar to būtu gana, lai krusotjumu legāli pie zaļā varētu šķērsot ap 10 auto, nevis 2-3 kā tagad. Viss uz ko tie liekēži bija spējīgi - pateikt ka šim krustojumam vajadzīgs pārplānošanas projekts un ka nākamā gada plānos un budžetā tas nav paredzēts.... un tā ja vairāk kā 5 gadus :D :D :D

DeaDMoroZZZ

263128. viesis 25.oktobris 2008 18:17
0 0 Atbildēt

bikern/ulbrokas nav piemers,jo dala autovaditaju to nesaprot un gaida/laiz pretimbraucejus,kam patiesiba ir sarkanais!. tur butu japarplano,lai visiem skaidrs butu un necammatos!

263129. viesis 25.oktobris 2008 19:41
0 0 Atbildēt

pie iepriekšējā- ja uzliktu papildsekciju ar zaļo bultiņu , pazustu intriga/lotereja par tēmu vaj pretējiem jau ira sarkanais vaj nava :) lidzīgi ir uz Valmieras/Bruņinieku . Agrak sarkano pretejiem varej ''zīlēt'' pēc gājēju zaļā/sarkanā , a pēc ''uzlabošanas' tāda fīča vair nava :)

263130. viesis 25.oktobris 2008 22:07
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ +100

tāds sviests tiešām nav izprotams. Nez, cik cilvēki RD jau šo ir teikuši, viss kā pret sienu.

263131. viesis 25.oktobris 2008 23:19
0 0 Atbildēt

vajag rakstīt oficiālas vēstules uz Satiksmes Departamentu, www adrese ir, tur ir kontakti utt. rakstiet , zvaniet, sūdzaties, bet šeit ir tikai gānīšanās bez rezultāta. saprotiet?

uz oficiālu vēstuli, (anonīmas nepieņem!) šiem ir jāsniedz pamatota atbilde tik un tik dienu laikā. un jo vairāk tos ierēdņus raustīs aiz ūsām, jo ātrāk var panākt izmaiņas.

263132. viesis 25.oktobris 2008 23:29
0 0 Atbildēt

263131. viesis 25.10.2008 23:19

cik tu gudrs :D nu un ka idiotu un liekeezhu bandai jaatbild ? nu vini jau daudzus gadus arii atbild - nav projekta, nav naudas, viss.

par kr.bulvaari un valdemaareni rakstiju veel lindochkas (baltinjas) laikaa - pilniigi bezjeedziigi, tad veel bija paaris raksti par to ka tai krustaa pa taisno mauc saeimas un ministru auto, tika pievienoti arii foto, bet reakcija bija = 0.

tad satdepaa paraadiijaas jauks pilsonis, kuram vispaar nebijas vadiitaaja tiesiibu.... taads omuliigs, apaljigs un ar rugaajiem uz muulja - arii taa pilsonja laikos NEKAS nemainiijaas... ja lindachka veel savos ziedu laikos speeja ziimeeties televizoraa un reklameet savu blondo galvu, tad misters, kuram nav pat vadiitaaja tiesiibu, paarsvaraa palika eenaa.... (zinaataaji zinaas, kaapeec.... kas vinjam bija agrakos laikos par atkariibaam, un taa.,...)...

a muusu laikmetaa - jaa, iereednji atbild, korekti atbild uz katru korekti noformeetu veestuli, ierosinaajumu vai suudziibu , bet vinji tikai ATBILD, nevis riikojas.... taa luuk....

sanaak, ka satdepa dziljaakaa buutiiba ir - atbildeet uz "pieluudzeeju" veestuleem, nevis risinaat probleemas !

DeaDMoroZZZ

263138. viesis 26.oktobris 2008 10:38
0 0 Atbildēt

Kreisos pagriezienus vajag atļaut visur! Te nu ir sekas, ko Satdeps ilgus gadus dara nepareizi- visur kreisi noliegti, bet sastrēgumi nav samazinājušies, tur kur atļauti spiežas vai puspilsētas! A tā katrs nogrieztos tur, kur vajag samazinātos arī kopējā plūsma jo atkristu braukāt n-tās reizes apkārt n-tajiem kvartāliem. Diemžēl Satdepa šaurpierainajiem, kuriem dažiem pat nav autovadītāja tiesību to jau nesaprast!

263139. viesis 26.oktobris 2008 11:25
0 0 Atbildēt

redzi - galvenā prolēma ka nevienam dominiekam nav mājās jābrauc caur to posmu. Ja būtu sen būtu kāds risinājums.

Piemērs ir Sarkandaugava.

Ir Rīgas dominieki kas dzīvo Garciemā. Un šeku reku - ir vecai pārbrauktuvei dienā 4h kad bomis nav nolaists

263154. viesis 27.oktobris 2008 7:58
0 0 Atbildēt

Kas tad ir "atbildīgās institūcijas"?

263156. viesis 27.oktobris 2008 9:30
0 0 Atbildēt

Atbildīgo institūciju NAV!

Rīga ir tikai viena BEZATBILDĪGĀ institūcija, kurai vajadzētu rūpēt satiksmei - Rīgas Satiksmes departaments.

Kāpēc BEZATBILDĪGĀ? Pirmkārt - ir n-tie piemēri kā viņi ir "plānojuši" izmaiņas pilsētas satiksmē un cik par to kāds ir atbildējis.

Vispār šajā valstī nav likums par amatpersonu materiālo (vai kādu kādu citādu) atbildību...

263164. viesis 27.oktobris 2008 11:04
0 0 Atbildēt

viens no unikālākiem šedevriem ir aiz Debesmannas.aizliegts kreisais no Mūkusalas ielas uz Bauskas ielu, ja gribi tikt brauc uz priekšu un met riņķī un aiz sevis radi avārijas situācijas.vēl jo vairāk ja nogrieztos pa kreisi krustojumā nevienam tak netraucēju, tur ir pietiekami vietas.bet aizliegts.

263182. viesis 27.oktobris 2008 13:25
0 0 Atbildēt

Nu principā ja atvērtu veco Nīcgales ielu tad arī satrēdzieni būtu mazāk...

263387. viesis 31.oktobris 2008 13:43
0 0 Atbildēt

Jā, taču kā rāda pieredze "uzlabošana" nelīdz. tikai veltīgi iztērēta nauda un caurlaides spēju zudums. Piemērs - mūkusalas aplis, bauskas šoseja pirms Baložu krustojuma u.t.t.

264520. viesis 5.decembris 2008 11:57
0 0 Atbildēt

Varetu padomat, ka atbildigas personas ar helikopteri lido uz darbu un to neredz. Sviests.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti