Lasītājs: greideris - vai tiešām tā vajag? (+ foto) 49

 
3.novembris 2008 12:33

Lasītājs: Braukājot pa Latvijas ceļiem nevar iztikt bez Latvijas lāsta – grants ceļiem. Taču izradās mēdz būt vēl sliktāk – grants ceļi, kuriem pāris dienas atpakaļ ir pārbraucis GREIDERS!

Es pieļauju, ka greiderē, lai uzlabotu grants ceļa virsmu, taču parasti nākas dzirdēt tikai apmēram tā:  - „Pi^%$c atkal greiders ceļu nobraucis!!!!”  Šādi droši vien ne viens vien nolamāja ceļu, kas ved no Valmieras šosejas uz Daibi (vairāk foto)...  godīgi sakot, kaut ko tādu, es arī sen neesmu redzējis. Sastumtas grēdas un milzīgus akmeņus ceļa vidū tieši uz brauktuves... bail domāt par kādu, kas brauc atrāk par 30km/h pa šo ceļu...









Varbūt kāds var paskaidrot, kāpēc vispār greiderē ceļus? Vai tas nav kāda padomju atrauga un varbūt ir jāpielieto daudz progresīvākas metodes?

Ar cieņu Vasilijspetrovichs
 
Visi komentāri
 
263412. viesis 3.novembris 2008 12:41
0 0 Atbildēt

pēc lietus uz grants ceļa parasti ir bedres, un lai dabūtu līdzenāku parasti laiž greideri

263413. viesis 3.novembris 2008 12:43
0 0 Atbildēt

dzīve nav rožudārzs... :D

263414. viesis 3.novembris 2008 12:47
0 0 Atbildēt

Labaak pabrauciet pa celju no Tomes uz Baldoni. Tur pirms nedeeljas 6dienaa greidereets celjsh 2 dienas veelaak 1dienaa bija jau tik bedrains, ka atkal saakas auto laushana! Par ko es maksaaju celja nodokli ? Lai reizi meenesii max nedeelju pabrauktu pa normaaliem celjiem ? Tikliidz esi nost no asvalta, taa iestaajas vaaks.

263415. viesis 3.novembris 2008 12:50
0 0 Atbildēt

es vēl labāku gadījumu redzēju. pirmā doma bij - ceļš uzarts, lai neviens nebrauc.

263416. viesis 3.novembris 2008 12:53
0 0 Atbildēt

Vasilijspetrovichs, Tu jocīgs vai kā?

kādas tur vēl progresīvākas metodes? lāzerslīpēšana? jonu demultiplikators? sinhrofazatrons? gh. Eiropā zemes ceļu nav, tāpēc nav viņiem arī tādu problēmu.

un ceļš IR jāgreiderē. jāizlīdzina smilšu sanesumi, izstampātās bedres, utml.

vienkārši šai gadījumā tas ir izdarīts ļoti pavirši. par detaļām lai runā speciālisti :)

263417. viesis 3.novembris 2008 13:06
0 0 Atbildēt

Sūdīgs grēderētājs bijis.. Bet vispār ceļus grēderēt ir veselīga lieta - pēc labi grēderāta grants ceļa, šis ceļš pārtop par labāku nekā daudzi mūsu asfaltētie ceļi - līdzens un klusāka braukšana, mīnuss - putekļi.

Un gribiet negrēderēt vispār - maz braukts pa grants ceļu, kas kā "trepe", kur palikt bez zobiem un nedaudz pabojāt mašīnas ritošo daļu?

263418. viesis 3.novembris 2008 13:28
0 0 Atbildēt

Tomes uz Baldoni

OHOHO ,tas tur nav bijis ... kopsh PSRS laika :D

263419. viesis 3.novembris 2008 13:46
0 0 Atbildēt

autors pilniigs amatieris (ne jau celju buuvee, bet celju izmantoshanaa), normaali ka taadas joslas (dazzreiz pat gruuti shkjeersojamas peec greedereeshanas paraadaas (lieli akmenjo gan parasti nav), taa via taa peec 2-4 dienaam celjsh buus labaaks (aatraak braucams, komfortablaaks, droshaaks) kaa 2. shkjiras asfaltnieki! logjiski ka greideree no malas uz vidu, jo savaadaak visu granti nogreedereetu pa malaam un tad celja nebuutu! vareetu iestigt uz palikshanu ar jebkuru mashiinu peec pirmaa lietus! nav grants - nav celja - ir dublji vai maali! un laika gaitaa (meeneshu) grants no celja vidus tiek atkal nobraukaata un izliidzinaata malu virzienaa, un protams arii bedres paraadaas kas paliks lielaakas un lielaaks - ja neatbrausk tas greederis peec noteiktajiem meeneshiem galameerkjus kas sasniedzami ar grants celju vari aizmirst!

263420. viesis 3.novembris 2008 13:47
0 0 Atbildēt

DimanC [?] 03.11.2008 12:53

Vasilijspetrovichs, Tu jocīgs vai kā?

kādas tur vēl progresīvākas metodes? lāzerslīpēšana? jonu demultiplikators? sinhrofazatrons? gh. Eiropā zemes ceļu nav, tāpēc nav viņiem arī tādu problēmu.

-------------------------------------------

Ir jau, ir grants celji tai Eiropaa :-) Interesanti, pa kurieni tad brauc rallijus tais

pashaas Somijaa, Zviedrijaa, Norveegjijaa, UK un veel shur tur :-) Vieniigi grants celji ir ruupiigi jaakopj, kas pie mums vareetu buut ielaists pasaakums :-( Un greidereet var lietus laikaa vai neilgi peec tam - citaadi viss darbs veejaa ...

263422. viesis 3.novembris 2008 14:02
0 0 Atbildēt

1) pag, pag - ne tik strauji. ar somijas, zviedrijas un norvēģijas ceļiem nav ko salīdzināt, tur ir cic pamats apakšā - klinc. mums pamatā ir peska, māls vai purvs.

2) greiderēšana ir normāls grants ceļa uzturēšanas pasākums - no vienas malas uz vidu, tad no otras uz vidu un trešajā reizē vidu vienmērīgi izlīdzina. greiderē parasti pēc lietus, lai masa vijīgāka. sausu ceļu greiderēt ir neprāc;

3) tas, kas bildēs - tipiska psrs laiku atrauga, t.i., nolietojies grants ceļš bez sakarīgas griderējamās virsmas, ja reiz rauj augšā lielus akmeņus. un vispār ceļu būvē tādiem akmeņiem nebija ko tur atrasties.

263424. viesis 3.novembris 2008 14:08
0 0 Atbildēt

Akmeņi ir tāpēc,ka tos greiders izrauj ārā no ceļa segas(un greiderists tos aiz sevis nenovāc).Ir daudzos ceļu rajonos greideri ar t.s. izlīdzinātāju-greiderim aizmugurē piestiprināta otra lāpsta,kura pirmās lāpstas izveidoto valnīti izlīdzina atpakaļ uz ceļa malu.Ieguvums ir tāds,ka ar vienu tehnikas vienību var veikt divreiz vairāk darba.Parastajā variantā ar vienas lāpstas greideri,tie greiderē divatā vai viens veic divus gājienus katrā virzienā.

P.S.Bet pats galvenais ir tas,ka grants sega gadu gaitā ir "izkūpējusi",un nav atjaunots greiderējamais slānis-līdz ar to arī akmeņus rauj ārā un greidera lāpsta,uz tiem palecoties rada valnīšus(līdzīgi kā "trepe" ).Un tā ir masveida parādība uz LV ceļiem.

P.P.S.Somijā,Zviedrijā,Norvēģijā tie nav grants ceļi,bet gan dažādu frakciju klinšu iežu maisījuma,kurus greiderēt nepieciešams pāris reizes sezonā.

263426. viesis 3.novembris 2008 14:36
1 0 Atbildēt

Ir traki. Bet ir redzēts arī vēl trakākas vietas. Rezi Latgalē braucu pa kaut kādu smilšu-grants ceļu, pietam ļoti garu gabalu,kas savienoja vairākus pagastus un tur uz katra līkuma bija auto sadzītas smilšu čupas, mašīna slidinājās pa tām smiltīm. Labi,ka neiesēdās. Es vispār nesapratu kā tāda situācija iespējama, ka n-tie kilometri jābrauc bezmaz uz 30km/h, jo uz katra līkuma tevi var smuki ieslidināt grāvītii...

263432. viesis 3.novembris 2008 15:35
0 0 Atbildēt

Smilšu čupas arī ir rezultāts greiderējamā slāņa neesamībai-kad pa tādu ceļu kādu brīdi pabraukā kārtīgas smagās mašīnas(40t),tad izveidojas šādas smilšu "vannas" .Sanāk apburtais loks-kaut kur būvē jaunu ceļu,un izmantojot normālus smagos vilcējus materiālu transportam,tiek līdz nepazīšanai sagrauts esošais.

263433. viesis 3.novembris 2008 15:47
0 0 Atbildēt

Pats tu esi laasts - grants celjos ir speeks! vajag tikai maukt!

kaut Latvijaa buutu vairaak "balto lielcelju"!

263438. viesis 3.novembris 2008 16:27
0 0 Atbildēt

P.P.S.Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā tie nav grants ceļi, bet gan dažādu frakciju klinšu iežu maisījuma, kurus greiderēt nepieciešams pāris reizes sezonā.

======================

Ne jau visi, ir arii mums ierastie "baltie" celji :-) Sanaak arii leetaak - graniita malshana tomeer arii maksaa, un noteikti daargaak, kaa grants sijaashana.

263441. viesis 3.novembris 2008 16:35
0 0 Atbildēt

jaunākās tehnoloģijas ceļu uzturēšanā. Vidū vajag kalnu lai udens no ceļa notek, tāpēc jāvelk velenas un laukakmeņi uz ceļa vidus. Šis esot pats ienesīgākais darbiņs ar min līdzekliem.

Ko varu teikt, valts par mūsu ceļiem rūpējas. Priecājaties ka vispār ko dara:)

Kā dara, tas jau cits stāsts

263444. viesis 3.novembris 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem 4-iem, pēc Somijas raļļa redzeju tehniku- tipa greideris aizgāja un šim aizmugurē milzīgs rullis piekabināts, kas to ceļu vēl noblietēja, kā reiz pēc viņa arī braucām- ideāli!!!

Pgāšgad gan šādus brīnumus neredzēju.

263446. viesis 3.novembris 2008 17:51
0 0 Atbildēt

da normāls ceļš

sūdīgi tiem, kas pieraduši pa vidu braukt, tiem mācība :)

263447. viesis 3.novembris 2008 20:01
0 0 Atbildēt

Ja pēc greidera kaut ko blietē, tad vēl kaut kāda jēga ir no tā. Tā kā pie mums to nedara, tad es to saucu par uzirdināšanu - greideris nobrauc, uzirdina,vēl uzspīd saulīte un izkaltē, mašīnas brauc un to visu uzirdināto uzceļ un tas aizlido, paliek parasts veļasdēlis. Nezinu, ko pīpē tie, kam pēc greidera paliekot kaut kas labāks par otrās šķiras ceļu :) Vienīgā graņķarofka, kas tiešām ir labāka par otrās šķiras ceļu - tāda graņķarofka, kura ir atjaunota ar ieklājēju - pirms gada ikdienā pa tādu vālēju - ~3 mēnešus bija ļoti normāli.

263448. viesis 3.novembris 2008 20:06
0 0 Atbildēt

Lielākajai daļai Latvijas grants ceļu greiderēšana ir kā plāksteris mironim.

Pareizi izbūvēts un uzturēts grants ceļš ir OK, diemžēl latvijas grants ceļi tādi nav- tiem ir aizauguši, netīrīti grāvji, ceļa malās ir uzgriederēts grants valnis un līdz ar to ceļš ir ka'bļoda kurā krājas lietusūdes un netiek prom no ceļa.

Līdz ar griderēšana palīdz tikai sausā laikā, ka sākas nokrišņi pat 1 dienu pēc greiderēšanas ceļš var būt nebraucas, jo mitruma ietekmē grants materiālam samazinās sasaistes spējas un veidojas bedres.

263451. viesis 3.novembris 2008 21:35
0 0 Atbildēt

Mūsu grants ceļiem lielāka sāpe ir ne tikai retā greiderēšana un zinošu greideristu trūkums, bet arī pārslodze pavasaros atkušanas laikā. Atceros ka padomijas laikos pie vienāda finansējuma atšķīrās blakus kolhozu ceļi. Un pamatā atšķīrās ceļu saudzēšanas režīms pavasaros, kad grantenieki mēdz "uzrūgt".

263454. viesis 3.novembris 2008 22:19
0 0 Atbildēt

Braucot vēl šodien pa negrēdarētu ceļu, vareeja bez amīšiem palikt saldus pusee uz ceļa saldus - pampāļi, bedre pie bedres 15-20 cm dziļumā, daškārt pat dziļāk...

263455. viesis 3.novembris 2008 22:42
0 0 Atbildēt

Ne par greideri bet tomēr. Šodien Botāniskā dārza rajonā uz Jūrmalas gatves novēroju traktortehniku ar piekabīti kurā iebūvēts kaut kāds mehānisms ielas braucamās daļas uzkopšanai. Tātad virziens no Imantas uz centru , braucu un redzu , kreisajā joslā vietām lielas lapu kaudzes ,vēl pie sevis padomāju ,divainas kaudzes savāktas perpendikulāri ielai uz brauktuves! Pec kāda brīža braucu pretējā virzienā ,pa priekšu lēnā gara ripina šeit minētais traktoriņš un slauka brauktuvi. Tikai viens neliels bet, es domāju ka lielāko daļu gružu viņs nevis savāc bet ieslauka izbraukātajā risē .Tad arī sapratu kas ir vainojams savāktajās lapu kaudzēs .Un traktora vadītājam pofig ,vai kas tur tiek savākts vai viss paliek uz vietas tikai savādāk izskatās. Viņs izbrauc uzdoto akaršrutu. Tā mēs maksājam par ceļu uzturēšanu . Vēl atmiņā ir iespiedies brauciens no Ventspils uz Kolku . Tas man likās nekad nebeigsies , pie katras pretimbraucošas mašīnas stāties malā un nedomāt par to ka kāds aizmugurē mauc uz tausti.

263456. viesis 3.novembris 2008 22:43
0 0 Atbildēt

akaršrutu-maršrutu

263457. viesis 3.novembris 2008 22:50
0 0 Atbildēt

Tas kurš spēs izdomāt/piedāvāt un ieviest labāku metodi būs baigais malacis. :)

Un vispār jau gan ASV, gan Somijā gan UK ir zemes un grants ceļi. Par mazākattīstītākām valstīm nemaz nerunāsim. Visur neesmu bijis un nezinu, bet domāju zemes/grants ceļi ir visur pasaulē.

263461. viesis 4.novembris 2008 8:21
0 0 Atbildēt

Utā un Kolorado ir tādi grants ceļi, ka par ar džipu ripinot var bez plombēm palikt, lai gan viss atkarīgs no braukšanas ātruma :) un ar nomas auto - pilnīgi pie kājas :)

263463. viesis 4.novembris 2008 9:21
0 0 Atbildēt

nu autor autor. kāds lāsts?! tas ir viens no plusiem. iedomajies latvijas neurbāno ainavu ar asfalta ceļiem. tas būtu pats debīlākais ko var izdariit ar latvjias ceļiem. protams, ir daži (daudz) posmi, kas raud pēc asfalta. bet ne jau izflīzēt visus laukus.

263464. viesis 4.novembris 2008 9:36
0 0 Atbildēt

Arī Ventspils rajona Vārves pagastā strādā "GREIDERISTS" ar tieši tādu pašu rokrakstu.......#$%^&*()

263470. viesis 4.novembris 2008 13:18
0 0 Atbildēt

Tā kā lauki pie Ērgļiem, tad gandrīz katru nedēļas nogali un dažreiz arī nedēļas vidū sanāk pabrīnīties par P4 ceļa brīnumiem. Citreiz gluds kā dēlis. Citreiz bedrains. Bet pēc greidera (apmēram 2 vai 3 nedēļas atpakaļ) kļuvis VIETĀM ārprātīgi bedrains. Nez kas to ietekmē. Pārējais it kā pieņemams.

263472. viesis 4.novembris 2008 13:31
0 0 Atbildēt

Pamēģini vasaras vidū pa negreiderētu ceļu ātrāk par 15km/h pabraukt, tad tas ceļš pārvēršas par amortizātoru izmēģināšanas poligonu dēļ nenormālas trepes. Uz konkrētā ceļa jāmet akmeņi pašvaldības dārzā, jo nav ceļam uzbērta grants kārta. Reāli šis ceļš jau pārvērties par zemākās kategorijas zemes ceļu, kas līdzvērtīgs meža ceļam vai vienkārši iebraukātai taciņai pļavā.

263483. viesis 4.novembris 2008 16:11
1 0 Atbildēt

Nu sēņotāji! uz grants ceļa ir viens princips: "Болше газу, меньше ям!" a tiem kam mašinas no papīra vai prot braukt tikai pa asvaltu, nu piedodiet ne jums šie ceļi domāti. 15 - 20 cm dziļumā bedres :D tikai nevajaga :D 15 - 20 cm nav pat uzartam laukam! Ir bijuši gadijumi kad pirms vairākiem gadiem no lietus ceļš Gulbene - Rēzekne bija tā izmircis ka mašinas 30 km ceļa posmu brauca 8 stundas. Tome - Baldone bedrains? ka tik ne arī ...

... da jūs pašus vajaga noasvaltēt!

263485. viesis 4.novembris 2008 17:25
0 0 Atbildēt

RHINO:

+1 par "Болше газу..." :)

263498. viesis 4.novembris 2008 20:24
0 0 Atbildēt

RHINO:

+1 par "Болше газу... "

pievienojos...........

263501. viesis 4.novembris 2008 20:42
0 0 Atbildēt

bedrainu ceļu greiderēšanai manuprāt ir viens liels mīnuss: bedres tiek aizbērtas ar nenoblietētu granti, bet starp bedrēm paliek cieti sablietēti kalniņi. Un pēc brīža bedres atkal ir vaļā. Te vajadzētu nevis viekāršu greiderēšanu, bet gan pilnīgu virsmas frēzēšanu bedru dziļumā, lai viss ir viendabīgs.

------

MN12

263508. viesis 5.novembris 2008 0:06
0 0 Atbildēt

.......nau ko braukt uz Daibi .bet man patīk ka tie buližņiki bumsijās pa bembja apakšu .it sevišķi tur ....pie kartera ....smuki....Zaiga

263517. viesis 5.novembris 2008 10:14
0 0 Atbildēt

Kāds bembis,Zaiga taču brauc ar Mazdu...

263524. viesis 5.novembris 2008 12:13
0 0 Atbildēt

Granc ceļi, autor, tas ir spēks, nevis lāsts. Iedzer indi...

263561. viesis 6.novembris 2008 8:34
0 0 Atbildēt

Es gan tur nebrauktu 30

Izskatās, ka autors aizmirsis pielikt priekša 1, t.i 130 km/h

--

Ceļi ir jāgrēderē, tas ka konkrētais Grēderis (grēderists) pavirši veicis savu darbu....

Grants ceļi ir un vienmēr būs tie labākie...

---

Jātur nospiestu akselātora pedāli un ideāli :-)

263629. viesis 6.novembris 2008 23:22
0 0 Atbildēt

Elementaari. Vecajiem celjiem apakshaa pamatu veido akmenji (laukakmenji + pliens, kur pieejams). Kaadreiz muusu pashu "tautieshi" *******aa sluupeeja visu uz malaam, jo rezerve bija. Rezultaataa celjsh sanaaca liidzens. Liidz tika liidz akmenjiem... un malaas radaas lielaaki uzbeerumi nekaa celjsh. Graavji kaa taadi vairs nebija, uudens skaloja celju. Ja arii tagad censhas greedereet pareizi tad gruuti dabuut celju vecajaa formaa, neuzberot nelielu kaartu grants. Grants muusdienaas maksaa padaargi...

Shijaa situaacijaa tos dazhus akmenjus vajag apstaaties un nomest malaa, nevis seedeet uz savas biroja *******s un forografeet ar savu debiilo. Paareejos foto ir redzams ka tikai daunis ar shkjuuningu pa shaadu celju nespeej pabraukt. Taatad aizpis savu pretiigo kunjasbeerna muuli un brauc uz aarzemeem! Tad zinaasi par ko suudzeeties. Besii shitie "latvieshi"

McB

263632. viesis 7.novembris 2008 7:52
0 0 Atbildēt

to: 263629. viesis 06.11.2008 23:22

Lai lasiitu akmenjus cilveeki sanjem par to naudu un es savukaart maksaaju nodokljus, ja uz celja ir viens akmens es panjemu to nost... bet netaisos to dariit vairaaku kilometru garumaa!!!!

Mani patiesi priecee latviesu patrioti kas kliedz no savas suudu bedres, malacis! :)

263638. viesis 7.novembris 2008 9:58
0 0 Atbildēt

to: 263629. viesis 06.11.2008 23:22

...un kursh tev teica ka esmu latvietis?

263649. viesis 7.novembris 2008 15:11
0 0 Atbildēt

Ak shie pilsetas jefini...ko gan Latvijas ainava daritu bez musu baltajiem lielceliem. pat bedrains gruntenieks ir labaks par sabrukushu asfaltnieku ar asajam bedrem - ritenu bendem:(

263702. viesis 10.novembris 2008 9:01
0 0 Atbildēt

Raksta autor - izskatās, ka pirmo reizi esat nobraucis no asfalta ceļa. Diemžēl tāda ir Latvijas neasfaltēto ceļu realitāte. Nevar negreiderēt, jo rodas trepe un dziļas peļķes. Otra problēma ir tāda, reti kurš greiderētāja vadītājs šo amatu pieprot labi un reti strādā no visas sirds. Tie lielie akmeņi pirmajā bildē tiešām ir klaja ņirgāšanās par braucējiem. Vienkārši darba diena beidzās un lielos akmeņus nenostūma malā.

263726. viesis 10.novembris 2008 19:15
0 0 Atbildēt

Vaiii,sis jau ir ideaals cels saliidzinot ar maneejo tepat Riigaa-Spulgas iela!!!

263727. viesis 10.novembris 2008 20:35
0 0 Atbildēt

Vakar braucu... celsh ir ideaals... kaads tomeer maak to darbu izdariit kaa naakas...

263761. viesis 11.novembris 2008 15:49
0 0 Atbildēt

Ja ar greideri brauc profesionālis, nevis starplika starp stūri un sēdekli, tad ceļš iznāk labāks nekā lielākā daļa asfaltēto ceļu mūsu lauku rajonos.

287063. viesis 13.septembris 2012 23:38
0 0 Atbildēt

Grants ceļus greiderē plānveidīgi, piemēram: reizi mēnesī.

Tas jādara, lai aizlīdzinātu transporta līdzekļu izsistās bedrītes, kuras parasti rodas ilgstoša un regulāra lietus laikā. Transporta līdzekļu riteņi kopā ar nokrišņu ūdeni, aizšļaksta uz ceļa nomali daļu no ceļa seguma (grants smalko frakciju).

Greideris ar "lāpstu" atvirza no nomales šo daļu atpakaļ uz ceļa.

Diemžēl, reizēm tiek uzvirzīti zāles kušķi un velēnas no nomales, un ja ceļa sega ir mitra, tad no tās tiek izrauti rupjākā frakcija- akmeņi, kad tad arī apdraud vieglo auto radiatorus un karterus, it īpaši naktī.

Ja pēc greiderēšanas dažas dienas nav sauss laiks, tad ceļa sega lietū "īzšķīst", un tad greiderēšanai ir negatīvs efekts!

Es domāju, ka vienīgā problēma ir katra ceļu darbinieka un arī jebkura darbinieka attieksmē pret to, kā viņš veic savu darbu. Varbūt, var izplānot greidera braucienus tā, lai beidzot darbu valnītis tiktu izlīdzināts un akmeņi atrastos tuvāk nomalei.

greiderists 14.marts 2014 7:41
2 0 Atbildēt

Pats esmu greiderists un par šādu ceļu varu pateikt,ka kāds ir pamatīgi nohaltūrējis.

PV 24.marts 2014 16:51
0 0 Atbildēt

Piekriitu greideristam : )

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti