Lasītājs: KASKO nav Dievs, ko pielūgt! 53

 
22.decembris 2008 13:40

Lasītājs: Jau 15 gadus es braucu bez avārijām un esmu pārliecinājies, ka izņemot dažus pavisam netalantīgus cilvēciņus, kam no automašīnas labāk turēties pa gabalu, tā var braukt jebkurš no mums.

Tā kā mans darbs lielā mērā saistīts ar interneta resursiem, regulāri lasu jaunumus gan par valdībā notiekošo, gan notikumiem citās sfērās, gan arī, protams, kā jau normāls vīrietis interesējos par automašīnām.

Nesen izlasīju vienu šoferīša komentāru par pārgalvīgajiem autobraucējiem, kurš vēlreiz apstiprināja, ka autovadītāji nepārtraukti konsultē viens otru, iesaka šķietami labāko variantu – kurā no firmām labāk iegādāties KASKO, kas labāk konsultē un ātrāk izmaksā naudu par nodarīto skādi utt. Tas viss, apzināti vai neapzināti, notiek apdrošināšanas kantoru interesēs. Patiesībā, ja vien neesiet hroniski nejēgas, ne velna Jums to KASKO nevajag – būs mazāk problēmu – ietaupīsiet naudiņu, mazāk citu klapatu, galu galā var taču braukt prātīgi, nevajag būt pārgalvīgam, mašīnu var nolikt arī garāžā, nevis nevērīgi nomest mājas pagalmā. Ja nu tomēr patrāpās ceļā kāds „ātruma un satiksmes” ievērotājs un sadauza Jūsu mašīnu – tam ir domāta OCTA. Ja neesi vainīgs, tad obligātā apdrošināšana samaksās par auto remontu. Ja arī ar OCTA remontu dažreiz sanāk mazliet vairāk laika veltīt formalitātēm un ilgāk pagaidīt, tad ietaupījums salīdzinot ar KASKO polises iegādi ir ievērojams.

Īsi sakot, nav ko sūdzēties par KASKO, par lielajiem cipariem, ko prasa firmas, vienkārši taupības režīma laikā iztieciet ar OCTA un galu galā nolaidieties uz zemes – nepērciet dārgus vāģus, tad nebūs tik daudz jādomā un jādiskutē par dārgo un lieko apdrošināšanu.

Gatis Dz., iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
265075. viesis 22.decembris 2008 13:18
0 0 Atbildēt

pilnīgi piekrītu ,es nevienam no saviem 13 auto neesmu taisījis kasko ,unn netaisīšu :-)

265076. viesis 22.decembris 2008 13:34
0 0 Atbildēt

pilnīgi nepiekrītu - KASKO vajag! nu bļāviens, kas jūs dīvaini - sasitīsiet savu auto un pašam jāņemās ar remontu. es saprotu, ja ir saskrāpēts, bet ja tevī ieskrien kāds lohs un ir galīgi lupatās?.. spriežot par KASKO vajadzību nevar ņemt vērā tikai to, kā brauc pats, jo uz ielām ir pieteikami daudz idiotu, kas var ieskriet tavā auto un galīgi izsmerēt tevi pa ielu. Tad KASKO nāk kā svētība.

265077. viesis 22.decembris 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Visticamāk autors dzīvo un strādā laukos un pārvietojas ar auto, kuru nevienam nevajag.

Jo KASKO apdrošinātais pamatrisks ir zādzība un tas arī sastāda lielāko prēmijas daļu. Pārējie riski ir tikai papildus bunusi (veids kā piesaistīt kliantu).

265078. viesis 22.decembris 2008 13:38
0 0 Atbildēt

265076 viesi noskaidro vispirms, kas ir KASKO un , kas ir OCTA un tad gudri spriedelē:

265079. viesis 22.decembris 2008 13:38
0 0 Atbildēt

Nu ja brauc gaišā dienas laikā un pa pilsētu un var sarunāt ar līza kantori iztikt bez KASKas, kā arī glabājam auto slēgtā teritorijā zem jumta nu tad varbūt.

Bet ja braucam pa Latvijas plašajiem, izgaismotajiem un gludajiem ceļiem, tad nu KASKO gan ir vajadzīgs.

Nu tā nevar būt ka visi paredzēs vai saskatīs tumsā stirnu buku, kurš nejauši izlec uz ceļa no krūmiem. Tā nevar būt ka visi vējā krītošie zari kritīs garām jūsu auto. Tā nevar būt ka ielas malā noparkotajā auto neietesīsies kāds nemākulis vai alkāns un aizlaidīsies bez izredzēm atrast viņu. Es nesaku ka tas notiek ar katru, bet visas sitācijas paredzēt nevar.

Tie kuri paņem KASKO uz stikliem arī ir pasargāti no nejaušiem akmentiņiem no pretimbraucoša auto uz grants ceļa. Priekšējais stikls nav lēts prieks.

Šad tad pie mums Latvijā ir novērojama krusa oļu lielumā, un ko tad (?) arī OCTA???

265080. viesis 22.decembris 2008 13:39
0 0 Atbildēt

pilnīgi nepiekrītu, es visiem saviem 3 auto esmu taisījis KASKO, un taisīšu, jo - 2xstirnas, nxpa Rīgu stāvvietās bamperi, spoguļi, 3xakmentiņi vai šipi piekšējā stiklā, 1x smagais uzrāva akmeni uz kapota. Viss 10 gados

265081. viesis 22.decembris 2008 13:40
0 0 Atbildēt

Jā - vēl narkaša 1x stiklu un radio paneli

265083. viesis 22.decembris 2008 13:47
0 0 Atbildēt

Apdrošināšana ir pilnīgi brīvprātīga, bet tieši krīzes apstākļos kad zeķē paliek mazāk un mazāk naudas, labāk savus zaudējumus uzticēt citam. Un ar braukšanu ir tikai puse no tā kas var notikt, jo piemēram dabas untumi nešķiro cik ilgi bez avārijām brauc, arī zaglim ir pilnīgi vienalga un ja vajadzēs arī no garāžas nospers, ja būs kas sperams.

Raksta autoram iesaku vispār no a/m atteikties tā ir vēl drošāk un pat octa no kantora nav jāpērk :).

apdrošinātāji necepjaties nav vērts.....

265084. viesis 22.decembris 2008 13:52
0 0 Atbildēt

Man šogad pagalmā pa nakti izsita logu un nospēra maģi, pirms tam kāds uztaisīja bukti un aizbrauca, bet tā pat nekad nepirkšu to KASKO. Nu iztērēju es tos 200 Ls par stiklu un maģi, a cik būtu samaksājis par KASKO uz gadu? Plus vēl to stiklu jau nesit ārā katru nedēļu!

265085. viesis 22.decembris 2008 14:05
0 0 Atbildēt

Sobrīd līdz raksta autora rezutlātam vēl mazliet jāpabrauc (tikai 14 gadi bez avārijām). Bet ja saskaita summu, kas šajā laikā ir ietaupīta uz KASKO rēķina, pietiek krietni labāka jauna auto iegādei, nekā patrizējam auto.

Oponējot tam, kas te piemin zādzību, kā pamata risku, vēlos pateikt, ka esmu vairākkārt interesējies par iespēju apdrošināt tikai zādzību un vandālismu, uz ko visi apdrošinātāji ir snieguši nekavējošu atteikumu šādu jautājumu vispār apspriest. Jo pricipā vislielākā apdrošinātāju peļņa ir tieši KASKO avārijas - faktiski visas izmaksas sedz vainīgā apdrošinātāja OCTA un KASKO prēmijas ir tīri ienākumi. Tiem, kas te priekšējo stiklu piemin... Atņemot pašrisku par katru gadījumu un prēmijas pieaugumu nākamajos gados, par viena gada KASKO izdevumiem sanāk 3-4 stikli ar visu nomaiņu.

265088. viesis 22.decembris 2008 14:21
0 0 Atbildēt

Nenovēlu nevienam bet sturnu var paķert jebkurš.

265089. viesis 22.decembris 2008 14:24
0 0 Atbildēt

Hmm, nu kā lai to pasaka, es ar neesmu ņēmis KASKO, un kamēr vien neņemšu svežaku auto( nu vai aŗī tādu kuram būs jāmaksā Līze), tikmēr KASKU neņemšu. Vienkārši auto nav prioritāte, tādēl tas netiek pirkts tāds kurš varētu intersēt zagļus, un cena parasti arī nav lielāka par 4-6 mēnešu ienākumiem t.i. tā lai principā būtu viegli aizvietot ar nākamo tādu pašu. ;) Kāpēc tā - tāpēc ka KASKO par manu autosu grib kā minimums 300 Ls /gadā, par ko es tad labāk atļaujos auto svarīgās sistēmas kvalitatīvi remontēt. A švīkas utml. uz sāniem - kamēr nav izrauc krāsai cauri - mani nesatrauc + arī tad ka tāš pārsvarā ir ļoti viegli un lēti labojamas.

265091. viesis 22.decembris 2008 14:29
0 0 Atbildēt

līzings obligāti pieprasa KASKO!

265093. viesis 22.decembris 2008 14:36
0 0 Atbildēt

265091 - nutak. Vai tad līzinga kompānijai būtu jāsatraucas par to, ka tev tas nav izdevīgi? Viņiem galvenais ir savu naudu nodrošināt. Bet ja pats būtu pamēģinātu līzinga un KASKO maksājumus pāris gadus sataupīt, tad tagad varētu jaunu auto nopirkt plašā izvēlē un bez bankas palīdzības ;)

265094. viesis 22.decembris 2008 15:02
0 0 Atbildēt

Kasko ir kā loterija - daži vinnē (ieskaitot loterijas organizatorus), bet lielākā daļa zaudē.

265095. viesis 22.decembris 2008 15:14
0 0 Atbildēt

Neesmu apdrošinātājs, bet apdrošinu gandrīz visu, kas man ir. Tā jūtos mierīgāks. Ir bijuši gadījumi, kad KASKO atmaksājas, bet kopumā prēmijās esmu samaksājis vairāk nekā saņēmis atpakaļ. Nu un? Tas ir normāls REiropas domāšanas veids - maksā vairāk, bet nesatraucies par bojājumiem, zādzībām. Piekrītu autoram vienā - pie zemes ir jānolaižas. Jāpērk auto, kuru nav žēl pazaudēt (nozog, kāds duriks sadauza un aizlaižas), vai kuram nav žēl KASKO nopirkt.

Vot mocim gan KASKO ir nepaceļams - zvērīgas likmes + milzīgs pašrisks, tur dažos gados jaunos mocis iznāk.

265096. viesis 22.decembris 2008 15:17
0 0 Atbildēt

Gasj - tas, kā tu saki, "normāls REiropas domāšanas veids" ir pasuli novedis patreizējā krīzē. ja brauksi ar auto, ko patiešām vari atļauties, tad nebūs problēma to vajadzības gadījumā nomainīt un ilgtermiņā varēsi savu naudu tērēt sev, nevis finansu organizāsiju uzturēšanai.

265097. viesis 22.decembris 2008 15:39
0 0 Atbildēt

Seene [?] 22.12.2008 15:17

Gasj - tas, kā tu saki, "normāls REiropas domāšanas veids" ir pasuli novedis patreizējā krīzē.

:D

...komunisms redzi, pats ir nomiris, līdz ar ko nevaram diemžēl teikt, ka pie visa vainīgi komunisti.

265101. viesis 22.decembris 2008 16:12
0 0 Atbildēt

.... jā, KASKO atmaksājas tikai nozagšanas gadijumā - tas ir skaidrs, bet ja auto līzingā - nekur neliksies -> nākas barot "neēdušos" apdrošinātājus.

265105. viesis 22.decembris 2008 16:39
0 0 Atbildēt

Esmu tik daudz redzeejis, ka varu 100% pateikt, Kasko vajag. 1) Vienam draugam auto tika sadedzinaats, zaudejumi 4000 Ls (nebija kasko, domaaja ka garaazha pasargaas no nozagshanas). 2) Man pasham neesot klaat pie auto tas tika sabukteets un vainigais aizbrauca (auito bija novietots pie lielveikala). 3) Man klaat auto neesot tika uzlauzts un nosperta audiosisteema (auto bija novietots uz ielas centraa, normaalaa vietaa) 4) Ir pazinjaam koks uz auto uzkritis utt utjp.

265111. viesis 22.decembris 2008 17:17
0 0 Atbildēt

Nevajag nekādu kasko...

265112. viesis 22.decembris 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Hmm, jā runājot par to koks uzkritis, tā kā neesmu doršīnājies ar KASKO, jautājums time kas ir , kā tur ir atrunāc Forsmažors, jeb tāda nav ????

265113. viesis 22.decembris 2008 17:31
0 0 Atbildēt

Manam auto(volvo) If Latvija kasko par gadu jāmaksa 380 ls.....noleemu turpmaak to naudu labaak patureet pie sevis un ja nu kas atgadiisies nemsu un taisiisu!Veel pie tam pasrisks 100 ls...ja kaads nedaudz noskraapee un aizlaizas taapat kasko nepaliidzees....kasko bez pasriska buus kudi veel daargaak....!?

265115. viesis 22.decembris 2008 17:37
0 0 Atbildēt

gadījums....braucu no laukiem uz 75 80 km/h pa lauku ceļu, no bieziem krūmiem izlec buks un tieši priekšā manai jaunajai mašīnai, nu ko remonts pie dīlera 1800, bez kasko vienkārši nošaujies, jau tā braucu prātīgi utt, jo zinu, ka šis ceļš ir buku iecienīts, bet bez kasko sor.. nekā, respektīvi mani izdevumi 440 LS, rēķins 1800 LS. Secinājumi ir pašu rokās, bet autoram jaiet sēņot...

265116. viesis 22.decembris 2008 17:47
0 0 Atbildēt

Divos gados par kasko buusu jau samaksaajis gandriiz 800 ls......(pasrisks 100 ls),pie lielveikala kaads man saskrapeeja taa pamatiigi bamperi un ko taalaak?paarkraasot bamperi aptuveni 80-100 ls ....atkal man jaamaksaa???

265117. viesis 22.decembris 2008 18:05
0 0 Atbildēt

TG/AM-100%

265120. viesis 22.decembris 2008 18:21
0 0 Atbildēt

a tu pamēgini normālam autiņam noskrāpēt pak. spārnu un durvis un pēc tam uzzini cik maksā šāds pakalpojums vienu reizi pie lielveikala, un tad gudri runā, bet nu topiks un autors *******, nevar salīdzināt zaudējumus Audi 80 81g. modelim un kaut vai Škoda Fabia 2008 g. līdzvērtīgam nodarījumam

265124. viesis 22.decembris 2008 19:36
0 0 Atbildēt

tik pat sviestains raksts par to ka KASKO nevajag, cik iepriekšējais par to ka KASKO vajag...

ir jāizvērtē iespējamie zaudējumi un kasko izmaksas...

auto kura vērtība ir 5t - iespējams ka tas nebūs izdevīgi

bet auto kurš maksā 15t - nu kaut nedaudz aizdomājies zaudējumu apjomus...

265131. viesis 22.decembris 2008 22:00
0 0 Atbildēt

vajag vai nevajag KASKO ir katra brīva izvēle. Man īpašumā esošajiem 3 transporta līdzekļiem KASKO ir tikai 1, tam ar kuru sieva ar meitām pārvietojas. Kāpēc? Pašam mierīgāk.

Sev izvēlos Seene variantu.

Kā arī, jebkurš apdrošināšanas gadījums ir sakarsme ar uzņēmu, kura biznesa pamatdoma ir ''atra prēmiju iekasēšana, bet ne ātra izsmaku veikšana.

265135. viesis 22.decembris 2008 22:52
0 0 Atbildēt

WALA, es riikojos tieshi tapat- autoss man maksaa dazhas manas algas, kasko tadam pirkt vispar nav veerts, ja vinsh paris gadus daudzmaz vesels noiet, KASKO neesamiiba sevi atmaksaa ar uzviju.

Un ja nu kas, nav man taas dazhas algas tada tragedija, lai mierigi nenopirktu citu auto vietaa- nu nav tas autoss taa verts lai vina delj taa saspringtu un savus nervus bojaatu.

Butibaa jau KASKO ir vajadziigs tiem, kuri perk auto, kadu nespej uztureet, lasi, nopirkt jebkuru dalju un remontu bez saspringuma.

265136. viesis 22.decembris 2008 23:10
0 0 Atbildēt

Ja profesionāli autovadītāji sāktu rakstīt rakstus par interneta lietām - sviests sanāktu tāds pats, kā raksta autoram.

zinu cilvēku, kurš bez nevienas avārijas bija nobraucis 34 gadus (vairākus miljonus KM), un tad 3 nedēļu laikā iekļuva 2 avārijās, par kurām KASKO sedza zaudējumus kopā par 230 000 EUR. gadīties var jebkuram, īpaši tas notiek ar tiem, kuri uzskata, ka avārijas izraisa tikai "čaiņiki".

personīgā bilance ar KASKO pa 10 gadiem apm. +17000Ls.

265137. viesis 22.decembris 2008 23:31
0 0 Atbildēt

"personīgā bilance ar KASKO pa 10 gadiem apm. +17000Ls."... Interesanti, kas tad tev tos apmaksāja.Vai tik ne tie, kas uzcītīgi maksā KASKO un brauc uzmanīgi. Ne jau apdrošinātājs uz sava rēķina to tavu pozitīvo bilanci uztur.

265139. viesis 23.decembris 2008 0:46
0 0 Atbildēt

Bet protams!!! es katru gadu rēķinos, ka man ir izdevumi 700 līdz 1000 Ls par KASKO un varu to paredzēt, nevis negaidīti ieberzties uz 20 000 piem. varbūt nākošos gadus 15-20 neizraisīšu nevienu negadījumu un "uzturēšu" tos, kam gadīsies tā nelaime - tāds ir galvenais apdrošināšanas +. protams par ērtībām ir jāmaksā(apdrošinātāju"varku" es domāju)

265140. viesis 23.decembris 2008 1:59
0 0 Atbildēt

Viss jau būtu skaisti - bet kad tevī iebliež pārkāpjot rupji CSN... un tad vel 3 mēnešus jāgaida kamēr lietu izmeklēs ar visām ekspertīzēm... bet auto ir vajadzīgs darbam... tad nu 10-30 dienu laikā saņemta KASKO nauda ir kudi labāk nekā pēc 5-6 mēnešiem saņemta OCTAs.....

Pie tam dziļi nepiekritu autoram - OCTA spīd ja tu neesi vainīgs.... taču ja kāds būs veiklāks un tu nokļūsi vainīga lomā..... tad no žopas tevi OCTA nepaglābs...

Un ne visiem auto ir pašrisks - man piemērām bija bez pašriska un stipri zem 200Ls/gadā..... sasita stiklu - nomainīja 7 dienu laikā..... un tas man praktiski neko nemaksāja...

Pie tam ir drošāk un patīkamāk, kad ir cilvēki kuri aizstāvēs tavas intereses un palīdzēs ar vērtīgiem padomiem... + zināma drošība pret bezpriģelu...

265142. viesis 23.decembris 2008 8:40
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, ja jums ir garāža darbā un garāža pie mājas, kā arī lielveikalu stāvvietās nebraucat + esat vienmēr fantastiski uzmanīgs, - varbūt arī nevajag. Es esmu uzmanīgs, avārijas neizraisu, lielveikalu stāvvietās skrāpējumus esmu dabūjis zem pašliska.Taču, pie darba turu mašīnu uz ielas un jā, gadījiās, ka ierullē anonīms izdzimtenis spārnā un tad KASKO palīdzēja... Tā kā... pagaidām turpināšu vien maksāt. Pieņemu, ja ģimenē ir 3 automašīnas, tiešām 3ajai un varbūt arī 2ajai KASKO diez vai vajag.

265163. viesis 23.decembris 2008 12:11
0 0 Atbildēt

Es arī uzskatu, ka būtībā jau pietiek ar OCTA polisi. Protams, daudz kas ir atkarīgs arī no braukšanas stila, auto izmantošanas un glabāšanas veida. Ir situacijas, kad bez KASKO neiztikt. Protams, svarīgs faktors ir nauda. Ekonomiskā krīze arī veic savas korekcijas. Lizinga mašinām lietotāji parasti paņemt pašas lētākās opcijas KASKO polises, un labi vien ir. Nav vairs tie laiki, kad KASKO piekritīs auto pārkrāsot dēl vienas švikas uz kapota. Tad ir jābūt dārgai polisei. LABĀK jau tomēr ir izvairīties no CSN un iespējamiem apdrošināšanas gadījumiem. To arī novēlu šajos Ziemassvētkos gan iauto lasītājiem, gan iauto Redakcijai - LAI VISIEM GAIŠI un SKAISTI Ziemassvētki un lustīgs noskaņojums !

265173. viesis 23.decembris 2008 13:33
0 0 Atbildēt

Atvainojiet par naivu jautājumu, bet vai kāds man varētu pastāstīt, kā vinnēt ar KASKO?

Vai tad pēc idejas KASKO nedarbojas tā, ka šajā gadā KASKO izmaksātās atlīdzības tu viņiem samaksāsi atpakaļ nākamajos gados un ar uzviju?

Tipa kāds tavai jaunajai mašīnai izsit lukturi un aizbrauc. KASKO nosedz tos 400ls, bet nākamajā gadā pērkot KASKO tam vajadzētu būt vismaz 200LS dārgākam un arī aiznākamajā gadā turpināsi atdot atlīdzībās izmaksāto. Apdrošinātājs nekad nezaudē un krāj statistiku. Es kļūdos? Kādam ir bijusi liela KASKO atlīdzība un nākamajā gadā prēmijas summa tāda pati?

265177. viesis 23.decembris 2008 13:42
0 0 Atbildēt

nez kā autors domā iekasēt kāpostu no uz ceļa izlīduša aļņa, vai narkomāna kam iepatikās spogulīši?

nez kā var iekasēt kāpostu, ja naktī tumsā no pretim braucoša kolonnas vēja stiklā ielido akmens un sasit stiklu. stādināt visu kolonnu un sadalīt starp vainīgajiem skādi?

265186. viesis 23.decembris 2008 15:26
0 0 Atbildēt

Vilks - no saviem aļņiem izvairīšos pats un tavējos nemaz nedomāju apmaksāt (kas arī ir apdrošināšanas būtība), lai vai kā tev negribētos.

265193. viesis 23.decembris 2008 16:35
0 0 Atbildēt

Tiem,kas dalās ar savu bagāto iekrājumu 14 gadus nemaksājot KASKO uzdodu jautājumu - Kāds KASKO 14 gadus atpakaļ? Ko Jūs esat ietaupījuši? Netaisot ZAZam KASKO? Diemžēl mēs visi dzīvojam banānijā, kurā ir divas apdrošināšanas, jo topikos jau vairākkārtīgi cilvēki dalījās ar pieredzi, ka normālās valstīs ir viena apdrošināšana, kas pasargā Tevi no visa. Tiem, kam pēc KASKO atlīdzības saņemšanas par izsisto stiklu bails no nakamā gada lielās prēmijas varu ieteikt pamainīt kompāniju. Katram protams savs, bet es uztveru KASKO kā maksājumu zagļiem, lai es varētu braukt ar auto, ko daudz zog, bet zog jau to ko pēc tam tauta pērk, bet tauta pērk to, kas labs. Uz es tagad netaisos ar piecu algu auto,lai ietaupītu KASKO maksājumu, bet kā jau te daži minēja..... katram savs.... citam auto ir dzīves jēga, citam pārvietošanās līdzeklis no punkta A uz punktu B... Priecīgus svētkus!!!

265194. viesis 23.decembris 2008 16:43
0 0 Atbildēt

Kaut kāds nabagu saiets. Tā ir apdrošināšana, un tāpat kā dzīvības apdrošināšanai, tai galvenā jēga ir ne jau skrambas labot, bet glābt jūs, kad situācija ir pavisam draņķīga, t.i., kad avarējat smagi un jūsu mīļais auto pārvēršas lūznī... Par to arī maksāju.

265197. viesis 23.decembris 2008 17:14
0 0 Atbildēt

Salīdzināt KASKO ar dzīvības apdrošinašānu var tikai pilnīgs idiots, ja vienai gada prēmija ir ~0,1% un otrai 10%. Diez vai tu drošinātu dzīvību, ja tev par to būtu gadā jāmaksā, piemēram, 100 000 Ls...

265204. viesis 23.decembris 2008 20:03
0 0 Atbildēt

malacis autors

265240. viesis 27.decembris 2008 10:48
0 0 Atbildēt

raksta autors pilnigs l.o.h.s!!! var redzet, ka ikdiena strada/raknjajies tikai pa internetu! del tadu idiotu ka tu, daudzi cies zaudejumus, kad notiek csn, jo lai caur octa atsistu remonta izmaksas paiet menesiem ilgs laiks, preti, ja ir kasko-sataisi masinu uzreiz, un tad piedzen regresa no vainiga octa kompanijas! ne velti-LV tikai 20% apdrosinas, kad ES tas ir virs 60%!!! Drosiba mums toch nav pirmaja vieta, labak ietaupit paris simtus uz GADU!

265242. viesis 27.decembris 2008 16:03
0 0 Atbildēt

Kā var saraksīt taadas stulbiibas. Ja negribi maksaat par kasko tad nemaksaa un brauc ar savu opeli. Cilveekam nav bijusi saskarsme laikam ar jaunu mashiinu.

Nopeerkat X5 un turat bez kasko - noveelu

265243. viesis 27.decembris 2008 16:31
0 0 Atbildēt

to: 265076. viesis.

Vispār, ja kāds L*HS tevī ieskrien, tam ir domāta OCTA, nevis kasko. Kam tev celt cenu nākamajai KASKO apdrošināšanai. Pietam runājot par tām apdrošināšanām, tā ir galīgā naudas laupīšana, jo es uzskatu, ja tev ir KASKO tad varēja būt tā ka OCTA nevajag.

265247. viesis 28.decembris 2008 0:30
0 0 Atbildēt

"Nopeerkat X5 un turat bez kasko - noveelu" Nekādu problēmu, tikai vajag gribēt savu auto pasargāt, nevis uzvārīties uz apdrošinātāja (citu muļķu) rēķina.

P.S. Ja tu man uzdāvinātu X5, dabūtu pa zobiem.

265424. viesis 4.janvāris 2009 11:42
0 0 Atbildēt

maksa par Kasko ir paliela, BET - nozaga 2 autinus uzlauzot mauju: viens darba (izskatas ka uz psutijumu) un manejo pakera, jo atslegas bija blakus. manejais auto nebija riska grupa - bet KASKO kantoris iekrita uz 26tk, ja nbutu KAKO dabutu segt no kabatas par masinu kuras naf... KASKO ir amaksajies uz duziem gadiem uz prieksu... un gulu mierigi

265430. viesis 4.janvāris 2009 18:00
0 0 Atbildēt

ne nu ja autoram patik braukt ar miskastem un tad ari obligato var nrpirkt ! Teikts noliekiet garaza - bet ja tadas nau un iegadat nevar ( nu vismaz mana rajona tadas ekstras nau tikai stavvietas ) un kads auns saskrape to autinju ko tad ! Nu un ko teikt bankai ka autors skadi apmaksas jo vinjs ir vissgudrakais = ha!

Pagasgad ieskrapeja man auto pie bodes - protams vainigais aizlaidas - kaska nosedza! Tad viens idiots nevar smuki durvis atvert stavieta sasita man krasu - kaska no vinja piedzina tiesas celja = jo mani vinjs pasutija nax......... = kaut vai tapec

265460. viesis 5.janvāris 2009 18:49
0 0 Atbildēt

Ar auto un Kasko, kā ar vīriešie, var paveikties un var nepaveikties. Vecam autiņam Kasko taisīt ir izšķērdība, jo pašriski lieli un gaidīt, kad nozags, arī negribas. Es braucu pa pilsētu un stirnas te neganās. Protams, viskaut ka svar notikt, bet tikpat labi, var nenotikt. Tā kā katram jāizvērtē pašam, nav vienas universālas receptes. Eva

265518. viesis 6.janvāris 2009 12:33
0 1 Atbildēt

Situācija: sievastēvs brauc mierīgi uz zaļo gaismu pāri krustojumam, tad sānos viņā iedrāžas Porsche, kas brauca 110% pie sarkanas gaismas. Labi ka uzreiz vins nokera vienu liecinieku, kas liecināja par labu sievastēvām, jo Porsche puikam bija laikam labas svjazjas, un vinam ari no nekurienes paradijas liecinieki(iela bija tuksha, iznemot to 1 cilveku kas tur tiesham bija), kas liecināja ka sievastevs traucas ka nenormals ar savu mazu renīti pāri sarkanai gaismai un godpratīgais Porsche šoferis mierīgi škērsoja krustojumu pie zaļas gaismas :)

Rezultāts: policija uzlika abpusēju vainu! :) Jo abiem redz ir liecinieki. Tipa abiem sarkans dega vai? Remontu pāri 1000 ls nosedza KASKO(labi ka bija).

266629. viesis 11.februāris 2009 14:55
0 0 Atbildēt

hm, ja pērku līzingā - Kasko ir obligāts, ko tur daudz gausties...

267264. viesis 26.februāris 2009 19:43
0 0 Atbildēt

mans auto līzingā,es varu iztiepties vai sarauties bet kasko man ir obligāts!OCTA glābs tikai cietušo,značit,ja vainīgs būsi TU tad iekrāto naudu zeķē būs jāpatērē!:)izklausās ka šī raksta autors totāls lunis šinī jautājumā!ja tu pārvietojies ar žiguli tad TEV tiešām kasko nevajag:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti