Lasītājs: vai ieviestas jaunas ceļazīmes? (+ foto) 48

 
11.janvāris 2010 8:18

Lasītājs: 9.janvārī Rīgā, Lielirbes ielā, pie lielveikala „Spice” parādījās jauna ceļa zīme, kuru apzīmēt ir diezgan grūti. Tā ir apaļa zīme melnā krāsā. Ko tā regulē, grūti teikt, jo Ceļu satiksmes noteikumos šāda ceļa zīme nav aprakstīta...

Kāds vadītājs gan teica, ka tā esot aizklāta ar melno maisu kāda cita zīme.  Lielveikala darbinieks uzskata, ka tas esot kādu huligānu roku darbs, lai pašvaldības policisti nespētu sodīt vadītājus par mašīnas novietošanu invalīdu stāvvietā. Savukārt kāds cits vadītājs, kurš strādājot Ceļu satiksmes drošības direkcijā uzskata, ka to varēja izdarīt ceļu policija vai kādi citi atbildīgie darbinieki, lai apturētu ceļa zīmes darbību.

Pēdējā laikā uz Latvijas ceļiem diezgan bieži var sastapt melnā krāsā zīmes. Kas tās uzstāda, ko apzīmē šis ceļa zīmes, nav saprotams. Tad jau jebkurš var apsegt ar melno maisu ceļa zīmi un brauc kur gribi, stāvi kā gribi.

Vai CSDD nevajadzētu sakārtot šo jomu un noteikt, ka ja ceļa zīme tiek apsegta, tad tai klāt jābūt norādei, kas to veica, kad un cik ilgi šāds ierobežojums darbosies?

Ko par to domā Satiksmes un Iekšlietu ministrijas vadība?

Nav saprotama Valsts policijas Ceļu uzraudzības biroja loma, kurai ir pienākums sekot, lai uzstādītas ceļa zīmes būtu laikus labi saredzamas un nepieļautu pašdarbību.

Ar cieņu, Andrejs K.
2010.gada 10.janvārī

 
Visi komentāri
 
273872. viesis 11.janvāris 2010 9:23
0 0 Atbildēt

Es kopsh seezju pie stuures (12gadi) nekad nav bijis nekaadu paarpratumu ar shaadi aizklaataam ziimeem. Protams shajos jau taa budzjetam bada laikos var izdomaat kur iegruuzt liidzekljus lai kaadam d....m pashsaprotamas lietas padariitu sarezjgjiitaakas.

273873. viesis 11.janvāris 2010 9:41
0 0 Atbildēt

AM/TG

273874. viesis 11.janvāris 2010 9:52
0 0 Atbildēt

Manam draugam bija nesen gadījums, kad kāds policijas darbinieks aizklāja ar melno maisu ceļa zīmi, bet otrs šo apturēja, lai sastādītu protokolu par to, ka neievēro CSN. Kad abi devās aplūkot šo aizklāto zīmi, izrādījās, ka vadītājs „melo”, jo policists jau bija šo maisu noņēmis.

Atceros pirms 3 gadiem viena mana paziņa Rīgā pati aizklāja ar melno maisu zīmi „aizliegts stāvēt” un tad novietoja mašīnu. Kad atbrauca pašvaldības policisti, tiem nebija tiesības sastādīt protokolu.

Ir daudz jaunu vadītāju, kuri redzot šādas „melnās” zīmes neizprot to nozīmi, jo CSN nekas par tādām nav rakstīts. Ne visi ir tik gudri, kā izliekas.

273876. viesis 11.janvāris 2010 10:15
0 0 Atbildēt

Kam pieder dotā teritorija, tas ir arī atbildīgs par tajā notiekošo.

273880. viesis 11.janvāris 2010 12:30
1 0 Atbildēt

Ko jāpīpē, lai izdomātu,ka tā ir melnā ceļazīme? :D

273881. viesis 11.janvāris 2010 12:39
0 0 Atbildēt

Vai kāds var pateikt, kāds CSN punkts paredz aizklāt ceļu zīmes?

Ja tāda punkta nav (esam pārliecināti, kā tāda punkta nav), tad visa tā darbība ir vai nu huligānu nekaunīga rīcība, vai amatpersonu analfabētisms un likumu nezināšana.

Vai iauto nevar noskaidrot Valsts policijas Ceļu uzraudzības birojā, uz kāda pamata kāds ir tiesīgs, ja vien tas nav huligānu pekstiņi, aizklāt likumīgi uzstādītas ceļu zīmes?

273883. viesis 11.janvāris 2010 13:14
0 0 Atbildēt

Teoreetiski ziimes var arii neaizklaat, uzstaadot blakus pagaidu ziimes kuras tad automaatiski atcelj stacionaaraas, bet tad buus veel lielaaks bardaks un cepiens par to ka neko nevar saprast.

273884. viesis 11.janvāris 2010 13:15
0 0 Atbildēt

Kādreiz, kad uz Jūrmalenes, Vidzemes un D-pils šos, vasarās bija oficiali atļauti 100 km/h. uz ziemas sezonu tās zīmes noskrūvēja vienkārsi nost, atstajot pliku stabiņu. Šitas droši vien ir ekonomiskais risinajums darbinieks ar misenes maisu var aizstaigat kājām, bet lai noņemtu zīmi vajag transportu. Lai gan tagad sita aizklāsana ir glītaka padlaikos aizklāja ar ko pagadas- pufaika, bikses utt.

273885. viesis 11.janvāris 2010 13:15
0 0 Atbildēt

Arī te tas lohs ir iekakājis.

Tiešām centīgs.

www.diena.lv/lat/tautas_ba...nas-celu-zimes

Savu komentāru nepārrakstīšu, citēšu vienu komentāru no diena.lv:

« Ko var pērties? Tā nav ceļa zīme, tas ir miskastes maiss uz kociņa. Nekur nav rakstīts ka nedrīkst uzstādīt miskastes maisus uz kociņa »

Formāli tieši tā arī ir - kāds sakars melnam apaļam maisiņam uz kociņa ar CSN un CSDD?

:D

Ja gribi baigi cepties, tad roc savādāk - šajā vietā saskaņā ar tādiem un tādiem papīriem jābūt tādai un tādai zīmei, dabā šīs zīmes nav (ir dīvaina installācija ar maisiņu). Jautājums - kas un kad ir atcēlis šās zīmes nepieciešamību tajā vietā jeb kāpēc līdz šim nav uzstādīta šī zīme.

Teorētiski ir jābūt kaut kādam lēmumam par šīs zīmes darbības apturēšanu uz laiku (celtnieks Fedja šādu lēmumu nedrīkstētu pieņemt), un tādā gadījumā ir tikai loģiski, ka uzliek maisiņu nevis tērē kaudzi ar lašiem šīs zīmes demontāžai un montāžai.

Kamēr neesi pārliecinājies, vai šī formālā ķēde nav pārkāpta, nav ko dir$t visos portālos.

273887. viesis 11.janvāris 2010 13:29
0 0 Atbildēt

273881.

CSN neparedz ne zīmju uzstādīšanu, ne novākšanu, ne arī izgatavošanu, bet tikai paskaidro kā to zīmi lasīt un tās darbības zonu.

273888. viesis 11.janvāris 2010 13:59
0 0 Atbildēt

273887

Ne viena darbība ar CSN zīmēm un ceļu apzīmējumu nevar notikt bez atbilstoša regulējuma. Ja likums neparedz tādu darbību, kā zeļu zīmes aizklāšanu, tad nevienam nav tiesības to darīt. Nav arī zināms, kas tad uzņemas atbildību par šādu darbību, aizsedzot zīmi.

Raksta un fotogrāfiju autors ir pacēlis nopietnu problēmu, par kuru visi izvairās runāt. Atrodas idiņi, kas tagad nozākā autoru un citus komentētājus, jo cilvēki grib dzīvot saskaņā ar likumiem, nevis kaut kādu plānprātiņu iedibināto kārtību.

273889. viesis 11.janvāris 2010 14:03
0 0 Atbildēt

Dēļ tādiem te paraugpilsoņiem arī ir jāizdomā simtiem likumu, notiekumu, jāalgo speciāli dienesti, kas izskaidro un uzstāda papildzīmes, u.c. veidos nelietderīgi jātēre nauda, lai būtu točna skaidrs, ka tā zīme uz laiku nedarbojas, citādāk vēl nezin ko sapratīs - melanais caurums un jākrīt panikā!!!

273890. viesis 11.janvāris 2010 14:16
0 0 Atbildēt

Vot, vot - megaproblēmu atraduši! Kā šitam uzrakstīs instrukciju tā UZREIZ KRĪZE AIZMUKS!

A elementāras lietas nav skaidras - zīme aizklāta, lai to uz laiku apturētu tās darbību, ticamāk remonta darbiem vai dēļ teritorijas attīrīšanai no snoiega.

Tikai pilnīgiem likuma burta kalpiem vai pēdējiem plānprātiņiem visam vajadzīga instrukcija, paskaidrojums, izpildorgāns, kontrolinstitūcijas, izskaidrojumi, semināri, tv-kampaņa utt. par katru sīkumu, kas ir ELEMENTĀRI saprotams bez visa tā...

Baisā jau nu problēma - zīme aizklāta. Daudz lielāka lielāka problēma, manuporāt, ir turpat netālu pretī Bowlero - autobusa pietura ieskriešanās joslā...

273891. viesis 11.janvāris 2010 14:33
0 0 Atbildēt

Nav saprotams, kādēl ceļa zīmi vajadzēja aizklāt? Vai tad nevar to noņemt? Cik tad ilgi šāda aizklāta zīme stāvēs? Vai tad nav vietu, kur to uzstādīt? Izskatās, ka ceļu dienesti var izšķērdēt tautas naudu, bez pamatojuma uzstādīt zīmes un tad tās aizklāt, arī bez pamatojuma.

273892. viesis 11.janvāris 2010 14:39
0 0 Atbildēt

273891. tu ar laikam īšti gudrs neesi

Ja zīmes darbību vajag uz vienu/dažām dienām atcelt - kur problēma to aizklāt art maisu?

Vai vienmēr jāsauc specializēta uz laiku zīmes noņemšanas brigāda (kura droši vien jānodibina, jāizveido viņiem vadības griupa utt) un tad tie noņems, lai pēc dažām dienām to uzliktu atpakaļ specializētā zīmes vietā ztliekošā brigāde...

273893. viesis 11.janvāris 2010 14:48
0 0 Atbildēt

... Un vēl jāreģistrē datu bāze, kurai caur web interfeisu jādara pieejama visiem adrejiem un pārējiem muģilām. Lai varētu pārliecināties, ka viss ir tiešām saskaņots, parakstīts un termiņš vēl nav beidzies. pisec padlas kāds tupums.

273897. viesis 11.janvāris 2010 16:44
0 0 Atbildēt

Esmu Administratīvās tiesas tiesneša palīgs un no prakses zinu (sk. tiesas spriedumus), ka visam jābūt noteiktam ar likumu vai noteikumiem. Citādi daudzi vadītāji un pilsoņi ir neizpratnē par policijas darbību un sūdzas par uzliktiem sodiem. Tāpēc reportāža autoram ir taisnība, ka šī joma ar ceļu zīmēm jāsakārto. Bet pašlaik uz Latvijas ceļiem valda bardaks un to klusi atzīst tiesneši.

273898. viesis 11.janvāris 2010 16:49
0 0 Atbildēt

vēl viens tirliņš

273899. viesis 11.janvāris 2010 16:52
0 0 Atbildēt

Likuma tārp numur 273897. Kam no tās aizklātās zīmes paliek sliktāk? Kādu sodu tur var uzlikt? Vai nav tā, ka tā zīmes aizklāšana dēļ lielā sniega atvieglo kustību?

Kā arī tā zīme atrodas privātā teritorijā, nevis uz koplietošanas ceļa un to zīmi uzstādīja atī teritorijas īpašnieks par savu naudu...

Vai viesim 273897 uz palaga arī uzrakstīts galvgalis un kājgalis un šie uzraksti ir sertificēti valsts metroloģijas centrā?

273901. viesis 11.janvāris 2010 17:17
0 0 Atbildēt

Ja viņš tiešām ir no Administratīvās tiesas, tad mūsu valstī NEKAD nebūs tiesiska valsts - visi tik ļoti ir sapisu$ies tajā pārspīlētajā demokrātijā, ka lietu reāli pēc būtības izskatīt nespēj.

Pajautā savam tiesnesim - vai tiešām nav skaidrs, ka ceļazīme ar maisu nav ceļazīme.

Un ja kāds (t.sk. pieminētā CP) ļaunprātīgi izveic līdzīgas darbības ar maisiem, tad tie ir jātvarsta un jāsoda, nevis jāizdomā papildus apgrūtinājumi normāliem saprotošiem cilvēkiem.

273908. viesis 11.janvāris 2010 18:16
0 0 Atbildēt

Liesajos gados apspriest šādu problēmu liekas smieklīgi un tomēr...

Un tomēr te var būt miljons nianses!

Piemēram, zīme var būt aizklāta ar citas krāsas maisu vai ar caurspīdīgu maisu vai ar kartona kasti, kas nejausi uzlidojusi virsū...

Vai "aizklāta" ar kādu priekšā stāvošu kravas auto.

Vai ziemā aizklāta ar dabīgi uzsnigušu sniegu.

Aizklāta daļēji utt

Gan jau ka vēl ir varianti :D

273909. viesis 11.janvāris 2010 18:43
0 0 Atbildēt

Parkoties priekšā zīmei neļauj CSN - sodam vadītāju.

Dabas procesu iespaidā aizklāta / daļēji aizklāta zīme - jebkurš garām ejošs vai braucošs policists :D (vai apzinīgs pilsonis) konstatē faktu un ziņo kam vajag.

Ja kādam aizdomas par nelikumīgu zīmes aizklājumu - ziņojam attiecīgiem dienestiem, tie pārbauda un reaģē.

Teorētiski kaut kā tā. Piekrītu, ka nedaudz utopiski, bet vēl tupāk ir demontēt / uzmontēt zīmi uz pāris dienām.

273910. viesis 11.janvāris 2010 19:05
0 0 Atbildēt

un vēl tupāk ir izstrādāt zīmju aizklāšanas noteikumus. noteikt ka tikai viena parauga sertificēti zīmju aizklājamie maisi ir derīgi, jāsaskaņo tas viss pašvaldībā vismaz mēnesi iepriekš, pirms aizklātās zīmes jāizvieto papildzīme ar atbildības personas datiem un kontaktinformāciju, nu gan jau ka vēl kaut kādu sviestu burta kalpi izdomātu ...

273911. viesis 11.janvāris 2010 19:14
0 0 Atbildēt

Štrunts par konkrēto gadījumu, bet ko darīt, ja maiss it kā ir uz zīmes, bet ir sadriskāts tā, ka zīme ir redzama?

Ko tādā gadījumā lems tiesa, ja vadītājam par šādu "pārkāpumu" izrakstīs soda kvīti?

Ir vienk. redzēti gadījumi, kur ātruma ierobežojuma zīme daļēji aizklāta ar kaut ko lupatveidīgu.

Tāpat slavenais gadījums ar neizslēgtu luksoforu aizklāšanu Juglā...

273912. viesis 11.janvāris 2010 19:27
0 0 Atbildēt

Tiem, kas vēl pilnīgi neko nezina par ceļa zīmju aizklāšanu - Ministru kabineta noteikumi Nr.421 "Noteikumi par darba vietu aprīkošanu uz ceļiem"!

273914. viesis 11.janvāris 2010 19:42
0 0 Atbildēt

Tiesneša palīgs laikam ir kāda kursa 2 students, ka tik liels tiesību entuazists :)

Nekas, gan jau ar laiku sapratīs, kas ir kas....

273917. viesis 11.janvāris 2010 20:13
0 0 Atbildēt

No vienas puses savā privātīpašumā uzlieku ķieģeli un pats to pēc tam varu gan aizklāt, gan trenēties šaušanai mērķī.

No otras:

CSN: 14. Ceļu satiksmes dalībniekiem aizliegts:

14.1. bojāt, patvaļīgi noņemt vai uzstādīt ceļa zīmes, luksoforus vai citus ceļu satiksmes organizācijas tehniskos līdzekļus;

CSL: 8.pants. Ceļu satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi

(1) Satiksmi uz ceļiem organizē ar ceļa zīmēm, ceļa apzīmējumiem, luksoforiem, transporta un gājēju plūsmas nožogojumiem un citiem tehniskajiem līdzekļiem, kas atbilst Latvijā obligāto standartu un citu normatīvu prasībām.

APK: 140.pants. Ceļu aizsardzības noteikumu pārkāpšana

Par ceļa zīmju, luksoforu vai citu ceļu satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu patvaļīgu noņemšanu vai uzstādīšanu —

uzliek naudas sodu fiziskajai vai juridiskajai personai no piecdesmit līdz divsimt latiem.

Par to noteikumu pārkāpšanu, kuri reglamentē darba vietu aprīkošanu uz ceļiem, —

uzliek naudas sodu darbu veicējam — fiziskajai vai juridiskajai personai — no piecdesmit līdz divsimt latiem.

273918. viesis 11.janvāris 2010 20:16
0 0 Atbildēt

MK421:

45.6. visas ceļa zīmes, kas regulē satiksmi darbu veikšanas laikā, uzstāda tieši pirms darbu sākšanas. Ja tas nav iespējams, uzstādītās ceļa zīmes līdz darbu sākšanai aizklāj ar blīvu, necaurspīdīgu, neatstarojošu materiālu;

45.7. darbu izpildes laikā noņem vai aizklāj tās ceļa zīmes, kuru informācija ir pretrunā ar pagaidu ceļa zīmju informāciju;

45.8. satiksmes ierobežojumus atceļ tūlīt pēc darbu beigām. Ceļa zīmes, kas ierobežo satiksmi tikai darbu veikšanas laikā un neattiecas uz vispārējo satiksmes drošību, aizklāj tūlīt pēc darbu beigšanas (nedēļas nogalē, darba dienas beigās). Lieto papildzīmes, kas norāda ceļa zīmju darbības laiku.

273919. viesis 11.janvāris 2010 20:39
0 0 Atbildēt

Paldies viesim, viss ir loģiski.

273920. viesis 11.janvāris 2010 21:56
0 0 Atbildēt

Ministru kabineta noteikumi Nr.421 "Noteikumi par darba vietu aprīkošanu uz ceļiem" attiecas uz remontu darbiem un nav piemērojami gadījumā pie "Spices", kur netiek veikti remontu darbi.

Arī tajos gadījumos, kad vajag ierobežot kustību uz ceļa, kur atļauts braukt ar 100 km/h nav tiesības šo zīmi aizklāt, bet tad jāuzstāda jauna ceļa zīme. To zināja teikt CSDD darbinieks.

273921. viesis 11.janvāris 2010 23:29
0 0 Atbildēt

Jebkuras ceļa zīmes uzstādīšana, noņemšana vai aizklāšana Rīgas pilsētas administratīvajā teritorijā ir jāsaskaņo (uzzīmējot shēmu) VAS "Latvijas valsts ceļi" satiksmes organizācijas uzraudzības daļā, kā arī Rīgas domes Satiksmes departamenta satiksmes organizēšanas kustības drošības nodaļā. Ja tiek saskaņots, tad viss ir atbilstoši normām. Pēc tam tad attiecīgi, atbilstoši saskaņotajai shēmai vai projektam, var veikt manipulācijas ar ceļa zīmēm.

Ja runā par to CSDD darboni, tad viņam nav viennozīmīga taisnība. Ja remontdarbu laikā vajag ierobežot kustības ātrumu konkrētā ceļa posmā, tad esošo zīmi aizklāj, un atbilstoši MK Nr.421 un LVS 77-2/A1 3.4.25. punktā minētajām norādēm uzstāda vienu vai vairākas ceļazīmes Nr. 323. Jo, ja noteiktais maksimālā braukšanas ātruma ierobežojums vairāk par 20 km/h atšķiras no atļautā maksimālā ātruma iepriekšējā ceļa posmā, tad ātruma ierobežošana jāveic pakāpeniski ar soli līdz 20 km/h, secīgi uzstādot 323. zīmi ar savstarpējo attālumu 100 - 150 m!

273922. viesis 12.janvāris 2010 8:16
0 0 Atbildēt

Autors ko sapīpējies :)

273923. viesis 12.janvāris 2010 9:25
0 0 Atbildēt

Viss ir forši, viss ir jāsaskaņo utt UZ KOPLIETOŠANAS CEĻIEM!

Ja es savas privātas teritorijas iekšienē ar ceļazīmēm vai ceļazīmēm līdzīgiem priekšmetiem organizēju kustību un/vai apstāšanās/stāvēšanas kārtību, tad diez vai man ir tas jāsaskaņo ar VAS LAtvijas Ceļi un attiecīgo pašvaldību...

273925. viesis 12.janvāris 2010 14:23
0 0 Atbildēt

Uzsaktu, ka CSDD vadībai vajadzētu par šo problemu padomāt, papētīt arī citu valstu pieredzi. Vienkāršākais un lētākais variants vienmēr nebūs tas optimālais. Satiksmes likumā par ceļa zimju darbības korekcijām AR to pagaidu aizklāšanu ar "maisiem" nekas nav oficiali minēts. Ir dzirdets, ka itin daudzi ir aptinuši ap pirkstu CP darboņus, jau pēc pārkāpuma pārklājot attiecīgo zīmi ar "maisu" un pēc tam veicot fotouzņēmumus iesniegšanai tiesvedībā. Bijuši arī gadījumi, kad peļņas nolūkos (piem., uzliekot maisu zīmei 70) līdzīgi rīkojas CP darboņi. Strīdu gadījumos šajās situacijas parasti neviens neko nezin - arī tiesu instancēm ir lielas problemas izzināt zīmju patiesos apklājējus.

Jebkurā gadījumā, ceļazīmju pagaidu aizklāšanas problemu būtu jārisina valstiskā līmenī, iesaistot par parlamentu. Lieta ir tomēr nopietna.

273926. viesis 12.janvāris 2010 14:36
0 0 Atbildēt

pagājušovasar jau Lielupes iedzīvotājiem bija aizdomas, ka uz Vikingu ielas esošo zīmi "70" vairākkārt ar maisu bija apklājusi tur itin bieži sirojošā CP brigāde ar darboni Uldi. Tad tur dikti daudi esot sodīti ar lielajiem sodiem un nevienam nav bijusi poņa par to zīmes apklāšanu.

273928. viesis 12.janvāris 2010 15:15
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesi - tev tā nešķiet, ka zīmi aizklāt uz koplietošanas ceļa, lasi - zīmes darbību apturēt uz laiku, var tikai un vienīgi saskaņā ar kādu rīkojumu un vai saskaņojumu. Ja kāds zīmi ir patvarīgi aizklājis uz koplietošanas ceļa, tad vienmēr var noskaidrot vai zīmes aizklāšana ir bijusi sankcionēta. Ja itka pārkāpuma izdarīšanas vietā un laikā tā ir bijusi aizklāta, bet nav bijis tāds rīkojums/saskaņojums - būt aizklātai - tad arī lieta tiek risināta atbilstoši zīmei, ja zīme ir bijusi aizklāta - tad atbilstoši tam, kā būu jārīkojas zīmes neesamības gadījumā.

Kur vēl vienkāršāk???

273932. viesis 12.janvāris 2010 21:48
0 0 Atbildēt

Te jau minēja negodīgos policistus (Valsts policijā, pašvaldības policijā), kad kāds to palīgs privātdrēbēs aizklāj zīmi, kas ierobežo ātrumu. Vadītājs, kas domā, ka ātrums nav ierobežots, mierīgi brauc 90 un iekrīt policistu ķepās. Tad policisti ar vadītāju dodas atkal uz to vietu, kur ir ierobežojuma zīme un redz, ka tāda ir un nav nemaz aizklāta. Jo tas policistu palīgs privātdrēbēs jau paspēja maisu novilkt. Protokols ir uzrakstīts, soda nauda uzlikta un kā lai tad šis vadītājs pierāda, ka nav auns? Vienīgais, ja šāds vadītājs vēršas pie TV, preses ar līgumu atsaukties visiem tiem vadītājiem, kuriem arī līdzīgi tika uzlikts sods šajā laikā. Bet vai tas ko līdzēs cīņā pret negodīgiem policistiem? Vai būs iespējas pierādīt, ka policisti rīkojās negodīgi?

Problēma nopietna un to jārisina. Bet tie, kas iebilst un gatavi par raudāt, lai tikai neko nemainītu vēl vairāk pārliecina, ka kādam šis bardaks ir izdevīgs un ienesīgs.

273935. viesis 13.janvāris 2010 9:46
0 0 Atbildēt

Šī jau nu ir tā īštā zīme (90), kas aizklāta...

Un daudzu cilvēku ikdienas maršrutā var kādu ielu pārvērst par vienvirziena ar pretēju virzienu ierastajam ikdienas maršrutam, bet tie tikunta kā auni turpinās braukt pret šūri un kliegt un poličiem un sūdzēties...

Tākā uz zīmēm tomēr ir vērts skatīties, kā arī padomāt līdzi - zīme, kas aizklāta ir aizklāta pamatoti vai nepamatoti...

273937. viesis 13.janvāris 2010 9:50
0 0 Atbildēt

273932 aprakstītai situācijai ir arī spoguļversija: apzināti neievērojam zīmi, braucam +30km/h, notur CP - sakam - bija kaut kāda it kā zīme, bet ar melnu maisu, braucam skatīties ... maisa nav ... CP ar līdzzinātājiem uzmet godīgos autobraucējus utt.

Domāju, ka šādas situācijas ar viltus maisiem nav bieži, ja arī kāds uzraujas un ir 100% pārliecināts, ka zīmei pirms brīža bija maiss, tad uz vietas tāpat neko nepierādīs, drīzāk vajag saņemt protokolu un vākt pierādījumus savai nevainībai: ja ir iespējams, slepeni novērot to vietu (cerībā ka mēģinās vēlreiz joku ar maisu), meklēt līdzīgi iekritušos ar konkrēto CP ekipāžu utt.

Nekādi «ar ES standartiem atbilstošie oficiālie» maisi nelīdzēs: neies jau stāties pie katra viltus-maisa lai noskaidrotu, kas par zīmi apakšā un kā tagad legāli turpināt ceļu.

273950. viesis 13.janvāris 2010 11:54
0 0 Atbildēt

Vot,vot - līdzigi, kā raksta KSI, Lielupē vasarā Vikingu ielā rīkojās CP darboņa "Ulda" brigade : viens džeks ar maisu sēž krūmā pirms zimes "70", un kā tuvojas auto - zīmei maisu virsū....kā pabrauc garām - noņem. A, tālāk jau braucēju notur par realu pārkāpumu, vismaz 30km/h pārkāpumu, un ej pierādi, ka neesi "zilonis"....Vietējie jau to bija ielāgojuši un tajā vietā uzmanījās.

273951. viesis 13.janvāris 2010 12:03
0 0 Atbildēt

Klau - viesi - to vajag nofilmēt kaut uz telefona un pēc tam piezīmēt v/n zīmi CP ekipāžas dampim, vietu un laiku un sūtīt caur TV uz iekšlietu ministriju - aātri vien tāda I/U CP dibinātāji tiktu piekārti pie ieriņiem.

273954. viesis 13.janvāris 2010 13:10
0 0 Atbildēt

Andrej K. nēesi mazliet slims? KAs traucē braukt tā aizklātā zīme?

273969. viesis 13.janvāris 2010 22:29
0 0 Atbildēt

Izlasīju problēmu un komentārus. Tā vien šķiet, ka mēs drīz būsim tikpat truli, bezsmadzeņu radījumi, kā amerikāņi. It visam vajag noteikumus, likumus, instrukcijas, lēmumus. Protams, ar nedomājošu tautu vieglāk manipulēt. Progress - katra nākamā paaudze ir trulāka par iepriekšējo.

273971. viesis 13.janvāris 2010 23:55
0 0 Atbildēt

Delj shadiem dundukiem arii Latvijaa ir budzeta deficits un milzigs parads. Katrs sads klauns parasti ir aktivs kadas partijas biedrs, un skaties, pec nedeljas jau ir jauni MK noteikumi, un pie katras aizklatas zimes ir jabut budinjai, kur shim idinjam pasaidros trijaas valodas, lidz kuram bridim zime bus aizklata un kas notiks pec tam… Kur vispar tadi pamulki rodas?

274993. viesis 20.februāris 2010 1:37
0 0 Atbildēt

tiešam neko sliktu tur neredzu......

Var jau arī sākt stabiem piesieties.....

275294. viesis 4.marts 2010 16:43
0 0 Atbildēt

Tā zīme nozīmē: Ja pie stūres sēdošais padziļināti cenšas izprast ko nozīmē aizklāta (aizsegta) ceļazīme, tad viņš ir debiloīds.

275334. viesis 7.marts 2010 21:40
0 0 Atbildēt

Tas taču nav nekāds retums. Llai ceļa zīmes darbību uz laiku pārtrauktu remontu vai citu apsvērumu dēļ, tās aizklāj. Kas ir nesaprotams?

280471. viesis 2.decembris 2010 2:40
0 0 Atbildēt

Gribētu zināt ko tu lieto( kadas zales) ??? :D

A no kura pansionata tu esi??

P.S. lai vēl kaukādas papildus zīmes pffff..... taa toch buutu lieka naudas teereshana....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti