(!) Lasītājs: bīstamā apgriešanās uz Ulmaņa gatves 18

19.februāris 2010 11:08

Lasītājs: Jau kādu nedēļu pilnīgs murgs ir apgriešanās uz "Spici" Ulmaņa gatvē, pretīm "Spicei", izbraucot no Upesgrīvas ielas.

Tur ir uzšķūrēta divus metrus augsta sniega kaudze, kura pilnībā aizsedz redzamību un vispār nevar redzēt, kas tuvojas no centra (Salu tilta) puses.


View bīstamā apgriešanās uz Ulmaņa gatves in a larger map

Nekādas papildjoslas tur arī nav, izbaksti pusautomobiļa daļu pretīmnākošajā otrajā joslā, kamēr vari saskatīt, vai ceļš brīvs, un ceri uz to labāko...

Tur, īsi pirms šī pagrieziena, braucot no centra, ir uzstādīta zīme 50, bet reti kurš to ievēro, tādēļ "līšana ārā" ir vēl jo intreresantāka...

BR, Uldis

Risinājums: Problēma būtu viegli risināma - sniegs no sadalošās joslas dažu desmitu kvatdrātmetru platībā ir jānovāc.

 
Visi komentāri
 
274950. viesis 19.februāris 2010 11:24
0 0 Atbildēt

es tur metu nost uz 50. arī otrā joslā :)

274951. viesis 19.februāris 2010 11:34
0 0 Atbildēt

ne vecit ta nebus pie mums ka vienmer nav sagatavojusies ziemai,un cik ta nu palika pats nokusis .ta doma celu uzturetaji.

274952. viesis 19.februāris 2010 11:35
0 0 Atbildēt

nu jā, tagad jau fotoradaru arī tur vairs nav kur izvietot! var riktīgi plēst!

274954. viesis 19.februāris 2010 11:40
0 0 Atbildēt

vai nu brauc ar augstāku mašīnu vai vadā līdzi lāpstu

274957. viesis 19.februāris 2010 12:23
0 0 Atbildēt

Ņem , Uldi , lāpstu un novāc :)

Šlesersss ,kurš gan cic ,to nedarīs .

274963. viesis 19.februāris 2010 13:25
0 0 Atbildēt

Man domāt, ka viņi pēc šī ziņojuma aizliegs apgriešanos un uzliks fotoradaru :D

274965. viesis 19.februāris 2010 13:48
0 0 Atbildēt

manuprāt tur tā apgriešanās vieta vispār ir jālikvidē!

Ar masīnu var aizbraukt līdz liepājas ielai vai līdz lidostas viaduktam otrā virzienā - tie 100ml bencīna neko nemaksā, bet cik ļoti uzlabotos tur totādli dēļ satiksmes organizācijas izbūvētā nedrošība...

274970. viesis 19.februāris 2010 14:35
0 0 Atbildēt

Andž: Brauc savlaicīgi iekšā pa Lielirbes ielu un bēdu nezināsi...

274976. viesis 19.februāris 2010 15:26
0 0 Atbildēt

>Palaidniex

"Uzlabosies" gan, it sevišķi, ja visi brauks apgriesties līdz liepājas ielai. Bail iedomātoes to haosu, kas sāksies

274977. viesis 19.februāris 2010 15:32
0 0 Atbildēt

Un kur problēma braukt līdz Liepājas NE PA ULMAŅGATVI??? Bet piemēram pa Kantora ielu un nevis veikt apgriešanos uz Ulmaņgatves, bet veikt kreiso pagriezienu no Liepājas ielas uz ulmaņgatvi?

Un Vai priekš kam tā apgriešanās uz Ulmaņgatves, lai brauktu salinieka virzienā vispār nepieciešama?

274982. viesis 19.februāris 2010 16:18
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā ka tajā vietā ir arī gājēju pāreja un tāpta 50km/h ir īsti vietā, tad šīs apgriezšanas vietas likvidēšanai patreiz nav jēgas, labiekārtot ar iskrējina joslu gan nebūtu bijis slikti, tacu tas jaskatas kontkstā ar to ko grasās darīt nākotnē. Es teiksim uzskatītu ka DIenvidu tiltu nav jēga "pagarināt" līdz lidostai ar pilnīgu jaunu ceļu ar viaduktime utml. Manā skatījumā šādi būtu jāaprīku Ulmaņa gatve visā garumā ( arī Bauskas aplis jāuzlabo) un tad vienkāršī jālikvidē šādas gājāju paŗjas un arī apgrižšanās vietas utml. Bet nu tas jau cits jautājums.

274983. viesis 19.februāris 2010 16:22
0 0 Atbildēt

Wala - par to jau arī runāju - priekš kam uz nosacīi ātrgaitas iz-/iebrauktuves pilsētā ar sadalošo joslu pēkšņi jāliek krustojumi ar kreisā pagrieziena iespēju un neregulējamu gājēju pāreju????

Gājēju pāreja ar pogu un likvidēta apgriešanās vieta - no satiksmes drošības viedokļa būtu prātīgākais un lētākais risinājums... Tunelis un gājēju tilts - dārgi, ilgi korumpēti...

274987. viesis 19.februāris 2010 17:49
0 0 Atbildēt

2 Palaidniex

tu vel pa to Kantora ielu nokļūsti līdz Liepājas ielas.... caur dzīvojamo zonu... gudrinieks atradās... tur tā brauktuve knapi 5 metri ir...

un līdz lidostas viaduktam ir 3.5 km (turp un atpakaļ)... pie tam Liepājas ielas krustojums tapāt jau ir murgs... kur tad vel tur papildus satiksmi...

274988. viesis 19.februāris 2010 17:57
0 0 Atbildēt

Dafai tad uzliekam tur luksoforu un izbūvējam pilnvērtīgu krustojumu! - būs labāk?

Un kas ir 3,5 km ar mašīnu? 10 litri uz 100 km - sanāk 350 ml beņas... jeb kādi 25 santīmi pret KRIETNI drošāku apgriešanās manevru un dauzītiem bleķiem n-simtu vērtīā un savainotiem cilvēkiem???

Un kur problēma izbraukāt pa to tēriņu ielu 5 m platā brauktuvē? Tak galvenā plūsma pa Tēriņu ielu būs visiem jābrauc galvenokārt vienā virzienā... kas tur ar 5 metriem nepietiek?

Labāk taču ir debilā vietā uzlikt 2 apgriešanās vietas un pa vidu iecelt neregulējamu gājēju pāreju! Alleluja! Zis iz ze vej tu go! :D

275006. viesis 20.februāris 2010 12:52
0 0 Atbildēt

Nu tur tiešām tas izbraukšanas nogrišanās un gājēju pārejas murckulis ir debīls! Cik bija jānotiek avārijām lai uzliktu pirms zebras zīmi 50km. Un tas arī ir fakts ka virzienā uz centru gandrīz neviens to 50km neievēro!

275009. viesis 20.februāris 2010 16:26
0 0 Atbildēt

nu jau taadu vietu ir daudz,ziema kaa nekaa.

1. aplji daudzkur,kur jaadod celsh.

2. naakot no Ezera ielas uz tiltu... nifiga nevar redzeet.

neies tak katru uzskaitiit.

tie kas nevar tur apgriezties un nav garaa vaaji,meklee citu apgrieshanaas vietu :D

275015. viesis 20.februāris 2010 17:50
0 0 Atbildēt

Šlesers: uzdevums par sniega izvešanu ir paveikts

Patlaban no galvaspilsētas izvesti 44 tūkstoši kubikmetri sniega un kopumā uzdevums attīrīt galvenās Rīgas ielas ir paveikts, pirmdienas rītā Latvijas televīzijā sacīja Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC).

“Ja kādam šķiet, ka Rīgā kaut kas tiek darīts nepietiekoši, tad varam apskatīties starptautiskos medijos, kas notiek Vašingtonā. Pilsēta ir paralizēta. Mūsu zināšanas ir pietiekošas, lai nodrošinātu to, lai pilsētā nebūtu haoss,” uzsvēra vicemērs.

No Rīgas izvesti 44 tūkstoši kubikmetri jeb 3143 lielās kravas automašīnas ar sniegu.

275046. viesis 22.februāris 2010 13:12
0 0 Atbildēt

+1, tur apgriezties šobrīd ir reāls murgs. Vienkārši nevar neko redzēt aiz sniega kalniem. Pēc vienas tādas apgriešanās reizes izvēlējos citu maršrutu.

Galvenais, ka atpakaļ jau arī nevarēja vairs padot, tur jau nākošais bij' piebraucis.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina atjaunoto otrās paaudzes Toyota Aygo (+ foto) 1

Toyota Aygo ieguvis pusmūža feisliftu. Tas ieguvis mazliet jaudīgāku dzinēju, aizraujošāku stūres un balstiekārtas darbību, jaunus apdares materiālus un modernāku izskatu. Lasīt vairāk

 

Divu varenauto "saķeršanās" uz autobāņa Vācijā - Koenigsegg Agera R ierāda vietu Porsche 918 Spyder (+ VIDEO) 18

Skriešanās ar ātrumu līdz pat 350 km/h - Porsche 918 Spyder hibrīds mēģina spēkoties ar zviedru varenauto Koenigsegg Agera R. Lasīt vairāk

 

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 7

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo jauno modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Jauns motors un automātiskā kārba – UAZ gatavojas apvidnieka Patriot modernizācijai 5

Krievijas apvidus automobiļu ražotājs plāno UAZ Patriot modernizāciju, kā galvenos ieguvumus solot tam jaunu motoru un automātisko pārnesumkārbu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti