Vēlos pastāstīt par kādu nepatīkamu situāciju, kurā nonāca mana sieva ar 2 maziem bērniem, kad mēģināja doties no Ogres uz Ceplīšiem (Ogres raj., Ikšķiles pils.lauku teritorija) ar SIA "Ogres Autobuss" autobusu.
03.jūnijā plkst. 13:32 autobusa „Ogre – Ceplīši” vadītājs atteicās pārdot biļeti līdz galapunktam, vēlāk pavēlēja visiem pasažieriem izkāpt no autobusa 2km attālumā no Ceplīšiem. Atteikums tika motivēts ar it kā „slikto ceļa stāvokli”.Šī incidenta rezultātā mana sieva bija spiesta doties uz Ceplīšiem 2km ar kājām ar diviem maziem bērniem (3 gadi un 1 gads ), jaunāko bērnu un iepirkumu somas nesot rokās. Pasažieri, kas gaidīja autobusa atiešanu no Ceplīšiem uz Ogri plkst. 13:55 autobusu tā arī nesagaidīja.
Tieši šī reisa autobusa šoferis agrāk ir cēlis iebildumus pret pasažieru doto naudu biļetēm (5Ls banknote un 1Ls monēta), vairākas reizes neapstājies pieturā, kad gaidīju autobusa pienākšanu.
Ceplīšos dzīvo 100 iedzīvotāji, tuberkulozes slimnīcā „Ceplīši” ārstējas 59 pacienti un tur strādā medicīnas personāls. Sabiedriskais transports ir vienīgais veids un līdzeklis, kā sievietēm ar maziem bērniem un veciem cilvēkiem nokļūt Ogrē, pacientiem ierasties slimnīcā.
Šāda veida rīcība, kā minētajā gadījumā, bez iepriekšēja brīdinājuma atteikties pārvadāt pasažierus ir klaja, rupja patvaļa un augstākā mērā necieņa pret pasažieriem.
iAuto lasītāj! Ja izmantosi "Ogres Autobuss" pakalpojumus, rēķinies ar to, ka rezultāts (nokļūšana no punkta A uz punktu B) netiek garantēts!
Capslock, iAuto lasītājs
senos laikos, kad vēl braukāju ar sabtransu, Rīga-Aizkraukle busa šoferis vienkārši neizlaida mani ārā pieturā Ogrē. Laicīgi piegāju pie durvīm, biļete ar bij nopirkta līdz Ogrei, bet jamais sāka kaut ko nesakarīgi bļaut un apstājās tikai Ķegumā.. nācās stopēt atpakaļ uz Ogri. Vispār jau vajadzēja sūdzību uzrakstīt, bet nu na&^% to visu. Nopirku mašīnu :-D