iAuto lasītājs Vasilijsperovichs Valmierā iemūžinājis šādu situāciju, kas šeit novērojama jau sen. Kā rīkoties?
Vai šādai ceļazīmei ir spēks?
Foto: Vasilijsperovichs
iAuto lasītājs Vasilijsperovichs Valmierā iemūžinājis šādu situāciju, kas šeit novērojama jau sen. Kā rīkoties?
Valsts standarti ir gandrīz noslēpums, tā kā nav zināms, kādi tie ir...
Tādas murgainas barjeras uzlika tāpēc, ka pirms tam bija no metāla trubām, un ciet vērās uz sānu (ar eņģēm), bet bija vējā atkabinājušās, un vienai dāmai "izgāja" caur piekšējo logu autiņam!! :D Labi, ka cilvēki necieta!!!
IMHO zīme ir jāievēro. Tās formas dēļ. Tieši tāpēc STOP un dodiet ceļu zīmes ir ar unikālu formu, lai tās varētu atpazīt pat tad ja būtu nokasīta krāsa.
nu forma ir tāda ne jau tāpēc, lai likums prasītu obligāti to ievērot pat tad, ja "krāsa ir nolobījusies". Nezinu nevienu likuma punktu, kas saka - ja redzat apgrieztu trijstūri vai astoņstūrainas formas bleķi pie staba, tad obligāti jāstājas.
Formāli - zīme ir nepareiza un to var neņemt vērā. Ja būs crash - sāksies neverending tiesāšanās story ar ceļu uzturētāju.
Reāli - katram pašam jāapzinās iespējamās sekas (fiziskās, nevis juridiskās) šādas zīmes neievērošanai un jāizlemj - ignorēt vai nē.
Bet forma unikāla ir tāpēc, lai citos virzienos braucošie zinātu, ka var droši braukt, jo «tiem tur no labās / kreisās» ir STOP vai DODIET CEĻU.
Ne tikai. Stop zīmes parasti tiek uzstādītas sevišķi bīstamās vietās, un tā forma ir domāta, lai braucējs to atpazītu jebkuros apstākļos - neatkarīgi no tā, vai zīme ir aizmesta ar sniegu vai dubļiem.
A kā būtu jārīkojas, kad barjera nolaista- apstāties, pārliecināties un turpināt ceļu?? :)
Uzlikt uz to zīmi,tai ir jaatbilst standartam ,lasam tak nokreisās uz labo nevis no augšas šķībi uz kuru tur pusi.Ja izdrāž varētu griezties ār pretprasību pie uzturētājiem ,laikam dz.ceļa.Tikpat labi jaievēro zīme kas apgriezta ar mugurpusi uz priekšu utt.
Iebraucot Ķekavā no Rīgas puses un uzreiz griežot pa labi, uz jauno noasfaltēto segumu, KREISAJĀ ceļa pusē ir ātruma ierobežojošā zīme 30, skaidrs ka kāds to ir apgriezis otrādāk, jo reāli tā brīdina samazinat ātrumu, pirms šosejas.
Pirms dažām nedēļām novēroju CP ekipāžu, kura fēnoja, bija jau paņemts viens X5.. Incanti ko viņam mēģināja piesiet, ātruma pārsniegšanu virs 30 vai 50...
es taadu hernju neieveeroju defaultaa, taapeec man pie vienas vietas taa suuda ziime...
jānoliek autiņš uz sāniem un jāapstājas:DD
super bilde, kaut kas tik stulbs var būt tikai Latvijā:D
Nevajag te no sevis nezin ko zīmēt un pārgudrību izrādīt. Acīm redzot tas dzelzceļa atzars pieder pie ļoti reti izmantojamajiem. Vietējie tur noteikti brauc defaultā (pieraduma spēks). Tad lūk tam gadījumam, kad pārbrauktuve izrādīsies kaut kāda iemesla dēļ ciet un ņemot vērā, ka luksoforu tur nav, uzlika šo zīmi. Lai gorjačije valmierskije parņi nenones barjeru un neapskādē savus kumeļus. Dzelzceļa darbinieks, kas tās uzlika, domāja ar galvu. A tagad apvainosies un uzliks to zīmi uz standarta kātiņa, kaut kur līdzās apmetīsies cienījamā CP un visi asprāši būs apmierināti katreiz bremzējot pie šīs pārbrauktuves.
Tas nav reti lietojams - tas ir normāls ceļš uz Valmieru!
Uz autora jautājumu - vai šādai zīmei ir spēks - jāatbild, ka spēka nav. Ir potenciālā enerģija, kura barjeras krišanas brīdī pārvēršas kinētiskajā enerģijā.
258064. viesis 05.06.2008 08:34
Gribi teikt, ka tas normāli funkcionējošs dzelzceļa atzars????
tas ir funkcionējoš atzars tur pietiekami regulāri dodas kravas vilciens uz VSŠR uzlādēties ar mantām...
UN to barjeru uzlika tur pēctam kad uz vecās sāniski veramās uzdūrās viens audi A6...
Nu tad vietējie dzelzceļnieki ( a mož VSŠR, gadījumā ja viņiem pieder atzars) ir labi cilvēki, ka neuzlika stop zīmes, kur visiem vajadzētu stāties bez visādas vajadzības:)
Tas atzars ir priekš bijušās lauktehnikas. Bet tas nu tā. Kamēr zīme stāv šķībi – droši ignore. Pat piekasīgu zaļo vīriņu var atšūt, jo tā zīme darbojas tikai tad kad bomis nolaists un nozīmē – neapstājoties bomi nonest nedrīkst.
Es domāju, ka tā zīme tur ir piekārta tiem aklajiem, kas nespēj ieraudzīt barjeru... bet reāli- ignorēt...
Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk
Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk
Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk
Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk
Ignoreet! Ziime neatbilst standarta augstumam un lenjkjim ;)