Vārdadienas svin:
Jurģis, Juris, Georgs






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1522)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (24)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (124)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (76)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (7)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (55)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (6)   Nissan (42)   Opel (139)   Peugeot (38)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (11)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (57)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (143)   Volvo (55)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

[VISI MODEĻI] Trooper  

Isuzu Trooper 1987 Novērtējums: 4  Komentēt
Sso auto lietoju jau apmeeram 6 meenessus. Jaasaka auto labs. Taatad ISUZU TROOPER 2200ccm. ar karburaatoru, garais kuzavs jeb 5durvis. Liels un komfortabls, ar labu caurejamiibu. Priecee tas, ka negrab leetie plastmasi un aizmugures durvis, kuras ir divas gab. (atssk. no Pajero).
Bet miinusi: 1). Daudz eed benziinu (95e) ~ 15l/100km. Un ja godiigi tad pat neesmu izgriezis to liidz galam jo zzel benzzis. 2). Diezgan vaargi tilti un muftas, respektiivi ritossaa dalla. 3). Nesossais raamis izruuseejis un uz taa ssasijas numurs, kuru TA taa arii neatrada. 4). Meedz buut probleemas ar elektriibu.

Bet massina laba, attieciiga cenai.
Ja gribi leetu, lielu un komfortablu dziipu tad ssis ir iistais. Izbraukt vareesi i pa pllavaam un graavjiem, i caur mezziem un upeem. Bet reikkinies ar daargu eksplutaaciju.

Lai veicas.


Autors: Max  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 11 gadiem


Komentāri:
Max (pirms 11 gadiem) :
    PĀRDODU !!!
Jānits (pirms 11 gadiem) :
    Kas vēl,izņemot karburatoru, priecē šīs mašīnas īpašnieku? Kādā krāsā, vai TA izieta? Kas tad noticis, ka gribi tikt no viņa vaļā? Man tā kā gribētos aplūkot , ja piedāvājums spēkā.
Ivka (pirms 11 gadiem) :
    Man ir 91 gada 2.6L benzīnnieks
    Runājot par benzīnu:
    14L - tīri pa pilsētu, 9L pa šoseju (100-110km/h)
    Rāmis patiešām rūsē, bet ja kārtīgi sataisa tad nav ne vainas.
    Ritošajai nav ne vainas, jāzin lietas :
    1) nevar ilgi braukt pa asfaltu ar ieslēgtu priekšējo tiltu
    2) ja iesēžas, tad nevajag mēģināt šūpot autiņu, respektīvi slēgt 1 gaņģi pēc tam atpakaļgaitu, priekšējā tilta konstrukcijas dēļ.
    Vēl dažādas interesantas lietiņas var izlasīt http://4x4club.ru/

driller (pirms 7 gadiem) :
    Nopirku īso (3d) 1990.gads, 2,6i. Vidējais patēriņš ap 12l braucot 20km šoseja + 10km pilsēta.
    Te tika minēts rāmis. Varu pateikt par rāmi: kaimiņš strādā servisā. Bija pacēlis trooperi, tam viss ok, pēc troopera pacēla 5 gadus jaunāku Toyota LC, tam arī viss ok, izņemot rāmi. Rāmis TLC norūsējis līdz pēdējam...
    Par ekspluatācijas dārgumu var padiskutēt... tiklīdz autodaļu veikalā izskan vārds "džips", tā cenrādis paliek "milzīgs", neskatoties par kuru džipu ir runa. Jāatceras, ka Isuzu Trooper, Opel Monterei un laikam arī Frontera, runājot ap 1990. gadu, ļoti daudz detaļu sakrīt, tā gandrīz pat ir viena automašīna...

[1-1]

Piezīme: auto sakārtoti pēc atzīmēm.