Vārdadienas svin:
Cecīlija, Cilda






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1529)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (125)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (76)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (7)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (42)   Opel (140)   Peugeot (38)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (57)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (143)   Volvo (56)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

[VISI MODEĻI] GS 450H   IS 200   IS 220d   IS200   IS200   is250   RX300  

Lexus RX300 2000 Novērtējums: 10  Komentēt
principa nav īpaši daudz ko teikt - ļoti laba mašīna! 3L dzinējs ceļ normāli, bet ēdelīgs. Uz trases ja brauc no 60-110 var iekļauties pat 10Litros/100km. Pilsētā būs ap 18/100km. Protams ja maukt riktīgi būs ap 30L.
Iepriekšējā mašīna arī bija SUV, bet salīdzinoši ar Lexus RX300 visi SUVi ir gruti braucami uz garākiem gabaliem - viņi, ir tāda sajūta ka visu laiku šūpājas uz visām pusēm. Arī ātrumu baigi jūt, bet šis RX300 ir tipa kā vieglais, nešūpājas, arī ātrumu tik traki nejūt.
Kopumā novērtēju uz visiem 10/no10! Ja pikis atļauj (jāņem vērā arī protams degvielas patēriņs, apdrošināšana ~1200Ls gadā, remonti u. c. padārgas lietas kas šādām mašīnām nāk mantojumā) tad noteigti šis ir viss labākais no visiem suviem/dzipiem.
Nu, ja nu varbūt vēl varētu padomāt par nulliti ladkruzeri vai porshi. Mersis ML ir pilnigs suds, folksis, volvo un visi parejie nu taa....


Autors: g Pievienots pirms 10 gadiem


Komentāri:
skcj (pirms 10 gadiem) :
    Ko lai saka vienigi big money works
UVIS (pirms 10 gadiem) :
    LABDIEN,VARBUT KADS VARETU KO PASTASTIT PAR IS 200?PALDIES
n (pirms 10 gadiem) :
    Varetu piekrist ka sis izskatas sakarigakais no parketa klases dzipiem. Cipars gan ir normals bet vards un prestizs maksa naudu.
    Vienigais remonta izmaksas varetu but fantastiskas- bij pazistamam cilvekam sitads un vins runaja par so temu visai skopi.....un tas liek aizdomaties.
guntars (pirms 10 gadiem) :
    ja ir interese.par rx tuningu zvaniet 6407871.no tas masinas var uztaisit konfekti.
Gregers (pirms 6 gadiem) :
    A kur tu rāvi tik nenormālu apdrošināšanas cenu?!!!
    Kā Tev ar aizmugurējo piedziņu? Čomam visu laiku kat kādu elektroniku remontē, burtiski katru trešo mēnesi!
Lexus IS 200 1999 Novērtējums: 9  Komentēt
Autiņš ipashumaa nedaudz virs pusgada...
Pirkts Latvijaa, vests no Vaczemes.
Sudrabkrasas [kaa lielakaa dalja tieshi sho autinju].
Kapec tika iepirkts tieshi shis markas un gada Lexus - tas sikak bus saprotams, skatot auto + ;-)
Auto tehniskaa specifikacija un aprikojums:
1. 2,0l V6 motorinsh.
2. Automats.
3. Ziemas un sporta rezhims.
4. Neaadas salons.
5. Jalej 95 benzha.
6. No 0-100km/h ieskrieties var kaadaas 9 sekundees.
7. Degvielu pateeree labi... Pilseta ap 12, baanis - ap 9. No kalna ripojot brivgaitaa degvielu nepateeree..
Viss atkarigs no braukshanas stila un apstakljiem.
8. Adas stuure.
9. Nav DVD/Navigacijas.
10. Logi, spogulji automatikaa... Spoguljus iespejams elektroniski piebiidiit klaat auto korpusam (tas taa, ipashi shauraam vietaam).
11. Ieliku parkingsensorus - noderigi, bet jau kontakti nolekushi laikam nost un isti labi nestraadaa (lika pazistama tjuninga firma... nu laiks iet uz sho garantijas remontu...) !
12. Nav apsildamo sedeklju - domaju, vajadzetu ielikt.
13. 6cd changer + kaseshnieks... Zhel, ka nav mp3 atbalsta... Skanjas kvalitate - perfekta. Laba ideja pikstulju iebuveshanai (gruti paskaidrot atrashanas vietu : -)... pie durviim, stuurii...)
14. 17 collu riepas ziemai un 16' - vasarai... Abas ar lietajiem diskiem... skaisti...17' zemprofila riepas, viegli parsist asaa bedree [pagaidam gan vel sekmigi, tpu, tpu, tpu...). 16' ar radzeem - realaa ziemaa vel nav proveets... Tulit tiks mainitas riepas un tad jau tiks gaidits ari sniegs...
15. Pakaljpiedzinjas autinsh vispaar (njemot veraa, ka Toyota ir tikai priekspiedzinja un AWD, tad Lexus ir ar klasisko piedzinju).
16. Slidenaa laikaa palidz elektronika - tobish, stabilitates kontrole un pretizslideshanas aparatinsh... Lidzko auto mazliet samet pakaalju, taa elektronika automatiski samazina apgriezienus un pakalju viegli iztaisnot un turpinaat braukt mierigi taalaak...
17. Kruiza kontrole. LV gan reti izmantoju, bet tomeer...
18. Klimatkontrole... nepareizi lietojot, atri vien apaukstesies...17 gradu gaiss tiesham ir 17 gradu auksts gaiss... Un pechka ari labi iesilst pie minusiem... ilgi rokas nebus jasaldee uz adas stuures...
Tagad laiks izvertet plusus un minusus:
+ man kaa vairak pilsetas braucejam automats kaa reiz ir parocigs. Un ljoti ligani parsledzas starp atrumiem... Dinamika ir shii auto vadmotivs.
+ visa elektropakete joprojaam straadaa... klusi, nemanaami lidz momentam, kad nepiecieshams.
+ auto izskataas soliidi.
+ kluss dzineejs...
+ laba audiosistema standartpaketee.
+ kruizkontrole noder lielakiem parbraucieniem, bet tomer vajadziga fiicha.
+ klasiskai piedzinjai veiksmigi asistee dazhadas elektroniskaas stabilizatorfiichas.
+ Lai gan nav adas salons, tomer sedeshana braukshanas laikaa ir erta un pec 300km nonstopaa mugura neprasa ortopeda vai cita daktera iejaukshanos.
+ Ljoti kvalitativa salona apdare (nekas negrab un pagaidam netaisaas to dariit).
+ Nav bijis neviens neplanots remonts.... tpu, tpu, tpu...
+ Auto nav riska zonaa... dafiga droshibas fiichu iebuvetas ari papildus rupnicas variantam. Vismaz mieriga sirds... +Kasko, ko prasa banka ;-)
+ bagazhnieks atverams gan no salona, gan no pults... Atseviska sektors bagazniekaa paredzets sleepeem... tobish, var atvert bagazhnieka pagarinajumu un slepees nemanot, netrauceti iebiidit salonaa...
+ Laba optika... nav ksenons, bet redzamiba ljoti okei.
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
- benzina kapseeta... salidzinot kadus degvielas paterinjus var izspiest jauniem hibridvagjiem ar n- litrigiem motoriem un visadiem citiem jauno tehnologjiju sasniegumiem...
lai gan sho autinju neperk, lai domatu par degvielas taupishanu...
- konkretajam modelim gribetos adas salonu... bet no otras puses, ir ljoti kvalitativs auduma salons [neizseedeets un nepleests].
- dargas apkopes [obligaataas]... Neesmu ljoti tehnisks cilveks un tapec auto zarnas uzticu citiem..
- celju policisti pieversh pastiprinatu uzmanibu ar saviem rokaa turamajiem feeniem... Pec iepirktaa radardetektora vairs nav gadijies iekrist uz atrumu... sheit pateiciba BEL RX65... un ari viltus trauksmes maz, bet par to ne shoreiz.
- Kasko nav leti, nav dargi... bet auto vertiba tomer joprojam paliela, tapec ar kadiem 450 Ls/gadaa vajadzetu rekjinaties, ja grib daudzmaz nullei pietuvinatu pashrisku.
- Piedzivots nav, bet lasits gan - -> ja japanim kautkas nojuk, tad nojuuk reti, bet daargi...
- Aizmugurejiem vietas nav dikti daudz... bet tomer vairaak kaa 3aja bembii... ja priekshaa sezh kadrs ap litrs astonjdesmit ar normala garuma kaajaam, tad aizmugurejiem vietas pietiek.
- Bagazhnieks nav diezko ietilpigs, bet galu galaa nav jau auto domaats kartupelju maisu parvadashanai... tam lai perk IS 200 universali [kas ir retums LV]!
- nav apakshaa t. s. "pannas"... visadi akmenji un citi no apakshas lidojoshi objekti var sadauzit auto zarnas...
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kas veel... hmm... par to komentaros...
Kapec 9 nevis 10 - -> nothing is perfect... even Lexus.


Autors: zigainis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 8 gadiem


Komentāri:
Kamikadze (pirms 8 gadiem) :
    benziina kapseeta??? kopsh kura laika 12l/100km pilseetaa un 9l/100km uz shtraases ir benziina kapseeta? :D ta jau tikai mopeeds un vw lupo 3L nav benziina kapseetas :P kaads tavs ieprieksheejais auto bij? njebosj corolla ar kaadu mazmotoru :D
Eksperts (pirms 8 gadiem) :
    Nu to mp3 neesamības problēmu var atrisināt vienkārši ar apmēram 20Ls ieguldījumu...
    Nopērc MP3 fm modulatoru, ko var iespraust piepiīpētājā un klausies mp3 caur cd radio (modulatoram slēdzas kkāt usb flash atminas karti).
    P.S. Tos mp3 fm modulatorus veikalos latvijā nepārdod , taču apskaties ss.lv mnozh būd, ja nav, meklē ebay.com(MP3 FM Modulator)
    Lai veicas
Jānis (pirms 8 gadiem) :
    12L/100Km pa pilseetu ir pat ļoti OK. Bet 9l/100KM pa straasi gan nav labi bet nu nevar jau saprast ar kaadu aatrumu braukts ja tie ir 150-170KM/H tad arii tas ir pat ļoti OK. Ja uz 90-100KM/H tad baigi suuu..iigi vajadzeetu 6-7 ieklauties ja nee tad kaut kas nav labi ar motoriiti :)
Polarlacis (pirms 8 gadiem) :
    Labzzz apraksts!!!!!!!!
Uggga (pirms 8 gadiem) :
    Ekspert,
    Tas modulators ir šitāds http://www.tevalo.lv/cgi-bin/index.cgi?artnr=CARDVDM ?
    Ja tas ir īstais (nesapratu, vai var iespraust piepīpētājā), tad arī mani tāds varētu interesēt. Pēc koda izskatās, ka piemērots mašīnām.
Master_D (pirms 8 gadiem) :
    Vispār jau IS200 automāts pēc papīriem pilsētā apēd 14. Tādēļ arī ir izskaidrojums rūgtums autora balsī par patēriņu runājot...

    :P

    Bet tā feins autiņš - nebūtu tāds rīma, ar būtu sev nopircis. Bet tā kā ik dienas vismaz 50 km jānobrauc paņēmu itāli ar dieselpowā.
Uggga (pirms 8 gadiem) :
    Pameklējos par tiem MP3 modulatoriem, nekārs deficīts LV tie izrādās nav. Arī šeit ir pieejams http://www.argus.lv/product_info.php?products_id=24254
arba (pirms 8 gadiem) :
    Kā tur ir īsti ar to dzinēju, citur lasu, ka 6 nieks rindā ?
    Nu beidziet par to degvielu - āutomāts pilsētā un tikai 12, tas ir ideāli.
    Pirms gada skatījos šos auto, pirms jaunā is iznākšanas, viņus eiropā jaunus varēja dabūt par sviestmaizi ~ 20000 Eu vislabākajā komplektācijā.
Edzulis (pirms 8 gadiem) :
    Sliktākais ko var nopirkt no t.s. premium auto.
arba (pirms 8 gadiem) :
    Es šo auto premium klasē neliktu, tāds Lexus izmēģinājums ielekt mazajā klasē.
Eksperts (pirms 8 gadiem) :
    Man kaut kā pat grūti iedomāties kā uz šosejas var nosvilināt 9l/100km...
    Salīdzinājumam: braucām pa Čahiju un slovākiju ar mazdu 2.0l-salonā četri vīrišķi pilns bagāžnieks(mašīnas dibens pa zemi...)-nobraucām 300km pa 2 joslu bāni ar vid 150km/h, ieskaitot visas bremzēšanas, gāzēšanas,remontapavadceļus, savukārt pēc bāņa nobraucām dinamiskā stilā pa kalniem(karpati un austie tatri laikam)-ar vid 80-120km/h
    rezultātā patēŗiņš - 6.8L/100km.
    Mozh benzīns ārzemēs labāks?
Eksperts (pirms 8 gadiem) :
    Ugga!
    Tas no www.argus.lv būs īstais.
Lexus GS 450H 2006 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Nu tad taa uz 2 stundaam manaa riiciibaa bija nonaacis lexus monstrs ar hibriiddmotoru, iespaidi visnotal pozitiivi.
Taatad ekstras:
Mark Levinson audio iekārta (5.1 DVD multimediji ar 14 skaļruņiem)
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs Priekšējo sēdekļu gaisa kondicionētājs Salons ar ādas apdari Elektriska lūka Priekšējo sēdekļu apsilde BlueTooth mobilā telefona savienojumu iespēja, Mainīgas pārnesumu attiecības stūres iekārta ar pastiprinātāju Adaptīvā pārveidojamā balstiekārta (parastais un sport reziims liikumos nejuut saansveri) Elektroniska, nepārtraukti variējama transmisija (E- CVT) ĀRPUSE 18 collu lietie diski Priekšējie miglas lukturi Ksenona priekšējie lukturi DVD navigācijas sistēma ar 7" displeju 8" (rudenii buus Latvijas kartes pieskārienjutīgais elektro- multivīziju displejs DROŠĪBA Bremzes ar ABS Bremžu pastiprinātājs Drošības spilvens vadītāja ceļgalu aizsardzībai Priekšējās drošības jostas ar spēka ierobežotājiem un pirmspriegotājiem Stabilitātes kontroles sistēma Vilces kontroles sistēma Ūdeni atgrūdošs pārklājums uz priekšējiem sānu logiem Tīrītāja lietus sensors Inteliģenta adaptīva priekšējo lukturu sistēma LED aizmugures un bremžu gaismas Sistēma automašīnas novietošanai stāvēšanai Sensors automašīnas novietošanai stāvēšanai Signalizators par gaisa spiedienu riepās Atslēgšanas un iedarbināšanas sistēma bez atslēgas (Smart Key Entry) Priekšējie sēdekļi ar mugurkaula kakla daļas traumu iespēju mazinošo sistēmu Aizkarveida drošības spilveni priekšā un aizmugurē sēdošajiem pasažieriem Adaptīvā kruīza kontrole Pirmssadursmes drošības sistēma Bremzes ar elektronisku vadības sistēmu Automašīnas dinamikas integrētā vadība Aizmugurējās drošības jostas ar nospriegojuma ierobežotājiem un priekšspriegotājiem Ceļgalu drošības spilvens priekšā sēdošajiem pasažieriem Sānu SRS drošības spilveni aizmugurē Priekšējais sensors automašīnas novietošana SĒDEKļI 8 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (diivaini bet es tomeer nevareeju atrast pilniigi ideaalu poziiciju pie stuures laikam vainiigs augums 1.94m : (.... ) Priekšējo sēdekļu atzveltnes atmiņa DROŠĪBA Dubulta durvju aizslēgšana Imobilizētājs Lexus automašīnas drošības sistēma CITS Elektriskais stūres pastiprinātājs Elektrohromatiski atpakaļskata spoguļi Elektroniska bremzēšanas spēka sadale Elektriski vadāmi priekšējie logi ar automātiskās darbības funkciju Apgaismotas ieejas Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi Koka durvju un paneļa elementi
Tatad ekstru te ir pilniigi pietiekami, kas katra arii maksaa praavu summinu. Bet nu baazes apriikojumaa ir lielaakaa dala iznemot kaut ko iipasu tas ir navigaaciju DVD adaptavii kruiizi park assist (bet ir parksensori) taatad ja kaut ko loti iipasu vajag tas jaapasuuuta bet standartaa viss ir (aada koks, kruiizs klimats elektriski beņķi utt.)
Par ekstraam lieku 10
Ergonomika:
Ir no stuures iespeeja vadiit audiossisteemu un patiikami ka pogaam ir taadi izcilņi un peec taustes var saprast kas ir kas kruiiza vadiiba arii ir ar atsevišķu sviru nevis pogaam un viss ir intuitiivis saprotams labi ka nav jaameklee pogas bet vienkaarsi biidi sviru turp atpakal uz augsu, leju. Negatiivais ir tas ka ja grib kaut ko izmainiit klimata sisteemaa vai audio tad jaaiet uz touchskriin vispirms jaaspiez audio poga tad tik taalak var visu reguleet labi veel saprastu ja tur buutu apsleeptass ne tik svariigas lietas basu reguleejams treble, fader utml bet tur ir arii staciju nosaukumi utt. Gribeejaas to reguleet ar podzinaam bet gan jau taa ir tikai pieraduma vaina. Kopumaa nemot ir OK jo ja ir touchskreen viss ir viegli saprotams un reguleejams. lieku 8 balles jo veel ir kur piestraadaat.
Un nu pats galvenais speeka agregaats.
345 ZS kopeejaa jauda elektromotors+benziina V6 motors. Uz ekraana raada visu to procesu kad kas darbojas no saakuma gruuti saprast, bet princips taads ja staavi uz vietas benziinmotors nestraadaa un liidz ar to neteeree tik daargo benziinu (cik patiikami skatiities kad staavi korķii un kompis peec noresetošanas raada 0.0l/100KM tas ir leeni miicoties pa korķi. Braucot pa šoseju un bremzeejot tiek laadeeti akumulatori, un kad mašīna paātrinās elektromotrs palīdz nodrošinot lielisku dinamiku, taupot degvielu. Dinamika ir 5.9 sek-100KM/H kas ir loti cieniijams raadiitaajs. Šim spēka agregātam lieku 10 par inovācijām lielisku veiktspēju, degvielas ekonomiju, un arī par to ka saliidzinot ar loti liidziigo 430 modeli cena ir pat nedaudz zemaaka bet veiktspeeja + dinamika labaaka.
Braukšana: Dinamika loti laba bet taa iisti nevar just no taa viedokla ka viss notiek satriecoši vienmeeriigi un klusu. Protams ka pamatiigi iespiez seedeklii, bet vieniigais kas obligaati jadara patstaaviigi jaaseko liidzi tam ko raada spidometrs, jo loti aatri, sasodiiti aatri iznaak aizliist aiz robežas kad draud tiesību atņemšana. Braucot uz 150KM/H pa jelgavas soseju braukt ir loti viegli bez saprindzinaajuma, salonaa valda diezgan liels klusums protams saadi taadi trokšņi naak iekšā bet tas ir siikums.
Paatrinaajums no 150KM/H liidz 220KM/H ir loti labs. Vienvaardsakot ja es ar savu saabu 9-5 pa jelgaveni braucot virs 150 jutu nelielu diskomfortu tad ar lexus taa nav var mieriigi gaazt 150-200KM/H, laikus jāpamirkšķinalai lai priekšā, braucošie pavācaas malaa jo strauji bremzeejot no 200KM/H stuure jaatur stingri jo juutama tendence nedaudz neesaat mašīnu, bet tas noteikti del sliktaa seguma + liela aatruma. Kas attiecas uz braukšanu pa loti sliktu asfaltu tad ir dzirdami piekares trokšņi, un ne mazaak kaa Saabam. Tas nedaudz paarsteidza. + pa loti bedrainu grants celu vareeja buutu balstiekaartas reziimam normal+ sport veel klaat Comfort jo gribeejaas lai ietu miikstaak paari bedreem, bet uz taa reekina masiina ir tik stabila lielos aatrumos un liikumos. Kopaa lieku 8.
Dizains: Perfektas elegantas liinijas un izmalcinaata elegance, rets netaakartojams perfekts dizains (gaumes jautaajums bet man patiik un izskataas ka daudziem jo sos modelus diezgan biezi redzu uz ielaam) 9 balles.
Nu un peedeejais degvielas ekonomija pilseetaa tie ir ap 9-10l/100Km peec borta kompja, uz sosejas 9l/100Km pie 95KM/H (vareeja buut labaak) Kopeejais peec baakas metodes 13l/100KM. Bet gaazts tika pamatiigi ta teikt pedal to metal, pilseetaa no krustojuma lidz krustojuma gaaze griidaa pa jelgaveni 130-220KM/H lieku 9 balles jo uz sosejas konstanti pie 95 KM/H rezultaats vareeja buut labaaks (peec kataloga 7.2l/100Km) Kopeejais un pilseetas reziimaa pateerins ir pat loti OK.
Secinaajums: Mašīna kas atšķiras no citaam ar savaam tehnoloģijām labu dinamiku komfortu, dizainu. Vai taa ir labaaka vai sliktaaka par BMW AUDI vai mersedes neņemšos spriest jo ar tām mašīnām neesmu braucis.
Bet fakts ir taads ja gribēsi tikpat aatri barukt ar jebkuru no augstaakmineetajaam masiinam par degvielu maksaasi vairaak, kam tas ir svariigi kam nav tas katra pasa zinaa.


Autors: Jānis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
seatbelt (pirms 7 gadiem) :
    daļu no visa rakstītā nesapratu, jo vnk mežģās acis.. vienīgi to, ka auto tiešām ir superīgs un labprāt sev tādu gribētu, interesants aparāts.. :)
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Izklausas pec riktiga uber Japanju adas divana uz ripuljiem,kura vairak elektronikas,neka visas "Zvaigznju Karu" filmas kopa-riktigs BANZAI Mersis.:):) Es tik nevaru saprast kadai auditorijai $adi adreseti,noteikti santimu drazejiem,jo ja logiski padoma,ja cilveks var brivi atljauties jaunu 45.000Ls auto,kadelj butu jauztraucas par kautkada benzina paterinju,kur$ $ini gadijuma palidzetu tikai ieekonomet dazus litrus,ja tas auto tiek lietots lielpilsetas satiksme,jo pie lielakiem atrumiem maz jegas no ta elektromotora tapat. Pazistot cilveku dabu Latvija piemeram vel varetu saprast $adu auto noietu,jo cilveki biezi vien atdos beidzamo,vai pat pardos mati,lai tiktu pie lepnakas auto emblemas.... Leksusa cilveki saka ka $im auto piemit V8motora dinamika,bet zems zupas paterinj$..........Kvalitate jau laba,bet bus ari interesanti redzet cik $ie hibridi maksas teiksim pec trijiem gadiem,jo butu jabut ljoti drosmigam cilvekam,lai sadu pirktu ar beigu$os rupnicas garantiju,jo kad ta elektronika ies pa ******,tad terinji bus ka tik turies,ja nu vienigi $ie Lek$i maksas ka kads Getcs! Man patika dzeka teiktais:Es lidoju uz simts-trissimt,pamirk$kinu citam auto,lai tas lasas lapas un lidoju talak-izklausas vairak pec kada Bembista brauk$anas manierem,nav jabrinas kad tik daudz mirk$kinataju sitas nost Republika.........
arba (pirms 7 gadiem) :
    Divu stundu laikā ko lietoji auto iemācīties visas ekstras un vēl pareizi tehniski nosaukt ?
    Jocīgi
atis (pirms 7 gadiem) :
    kur tad tu zakiit taa neesaajies ar savu soob uz 150 pa jelgaveni un ar lexus uz 200 ko? Vai ta nav jaakaunas par to un tik daudz infu pasniegt pec 2 (tikai) stundu randinja ar so auto ir ljoooti aizdomiigi... vai tik tu neesi mazohists un ar galvinju viss kaartiibaa)))
Uggga (pirms 7 gadiem) :
    Ekstru saraksts copy/paste, tāpēc arī bez komatiem un grūti lasāms.
Jānis (pirms 7 gadiem) :
    Protams a uz 200KM/H nav labi braukt BET pie attieciigiem apstaakliem un ja tev ir iedots taads autins tad kaapeec nee? (tuksa soseja, 2 joslas, prieksaa nevienas masiinas saprotams ka garaamejot es uz 200 nenesos bet piebremzeeju uz kaadi 130, taa teikt aatri braukt bet ar sameeriigu riska devu. It kaa juus te visi brauktu uz 90KM/H un nekad nebuutu braukusi aatraak nu nebuusim naivi :) Ar saabu parasti pa jelgaveni braucu kruiizaa uz 120-130 un ja prieksaa ir briivs tad atlaujos sad tad uzspiest uz kaadi 150 jo uz 90 ir loti garlaiciigi zuud uzmaniiba nu vienkarsi var "aizmigt" pa celu kur nav 2 joslas vienaa virzienaa par 100 aatraak parasti nebraucu.
    Protams ka ekstru sarakstu pats neizpiipeeju bet to man autoizstaades laikaa iedeva bukletu kur bija siikaaka info par konkreeto modeli.
    Kas attiecas uz hibriidauto kaa taadu tad nu es ar personiigu 3 reiz paardomaatu vai pirkt taadu bet nu ir dazi fakti par ko liidz sim nezinaaju:
    1. Garantiju tam speeka agregaatam esot 5 gadi pie taa ir straadats 15 gadi + Lexus marka kaa taada var lepoties ar auto uzticamiibu.
    2. Cena: taa ir taada pati kaa V8 motoram bet V8 motors ir mazliet sliktaaks dinamikaa, + pateerinss pilseetaa buus gandriiz 2x lielaaks. Hibriida ekonomija neizspauzas braucot garus gabalus kruiizaa bet tad ja ir paatrinaajumi aatraak leenaak utml. Driizaak ir veerts stipri padomaat par 3.5 VVti motoru kurs dinamikaa buus par sekundi leenaaks bet maksaa par ~1000 EUR mazaak.
    Uz jautaajumu kaapeec cilveeks kurs peerk autinu pa 45000 LVL ir svariiga ekonomija nu aciimredzot ir: Tad jautaajums kaapeec tiek razoti visi sie V10 V8 un citi diizelmonstri?
Jānis (pirms 7 gadiem) :
    Neliels kluudas labojumss par to 3.5 VVTi motoru tas ir aptuveni 10000 EUR leetaaks par hibriidu.
seatbelt (pirms 7 gadiem) :
    manuprāt tie jautājumi par to "kapēc" ir galīgi garām, jo atbilde ir pavisam elemntāra, proti, tas ir augstākais tehnoloģijas sasniegums un tie, kas pērk, uzskata to par skaļāko modes bļāvienu, jo viņiem ir Lexus ar augstāko tehnoloģijas sanigumu-hibrīdmotoru..
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    10.000Eiro=+- 10 TONNAS benzina,jeb 100.000km vismaz......................:):):)
Modricimus (pirms 7 gadiem) :
    Būtu ielikuši dīzeli, un šitāda kuiņa kā hibrīdz nevajadzētu...
    jei bogu, šito debilismu - lielu benzīna dzinēju kopā ar elektromotoriem un veselu kastu akumulatoriem = liela pašmasa.
    phe
Ksneps (pirms 7 gadiem) :
    Labs apraksts... Jopcik, daudz ekstru. Kamēr jauns tikmēr labi, pēc tam vietā jāņem atkal jauns auto.

    345 zs tas tomēr ataisno to visu...
smaidiigais (pirms 7 gadiem) :
    nupat 2 metru attālumā nogāju gar leksusu, un........
    kkāds leksusu tirgonīc pārspiedis visu infu no reklāmas lapiņas, ibiom
Gasjs (pirms 7 gadiem) :
    1. Daļai biezo liekas, ka šādu nopērkot ir vairāk "zaļi domājoši" nekā pārējie. Vot it pērk.
    2. Būtu interesanti šamam pamērīt dinamiku reālos skaitļos, jo viens cienījams RU autožurnāls savos testos pat ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem nespēja pat attāli pietuvoties tiem 5.9s - 100kmh. Ja nemaldos tur gāja runa par kādām 9s. Bet tas atkal neiet kopā ar šeit pieminēto "iespiež sēdeklī".
Jānis (pirms 7 gadiem) :
    Vispaar zeel vajadzeeja pameeriit ar hronometru aizmirsu. Bet nu manam saabam dinamika liidz sotakam peec pasa meeriijumiem ir 8.1 sek peec rzzotaaja datiem 8.0 sek.
    Taa kaa sitam dinamikaa ir juutama liela atšķirība tad vareetu arii buut taas 5.9 sek. Bet nu 9 sek ir slima suna murgi tas vienkaaarsi nav iespeejams masiinai ar taadu jaudu.
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    P.S. Tad tai daljai to "biezo ",kuri doma ka $is bus greener car ir nepareizi uzskati! Hibridu izgatavo$anas process ir nevisai zalj$ un pecak bus problemas ar to veco batereju parstradi,tas pats ari attiecas uz Prius,taka kopeja bilde ir nevisai dabas draudziga. Es vel saprastu ja $adi auto pateretu kadus 2litrus uz simta,bet ta atkal notiek tikai letas Bolivudas filmas,jo $ie ir smagi luksusa klases dzelzi(ne mistkaste Prius). Tas pats Toyota koncerns $obrid reklamas akart pasaulei megina cilvekiem iedvest domu kad ir dabas draudzigakais autorazotajs pasaule,bet patiesiba ir tada,kad ta visa ir netira naudas taisi$anas politika,jo uz katra pardota hibrida fona vinji notirgo 10 bezzizmera V8 kastes uz ritenjiem speciali domatus Amerikanju lielajai apetitei. Ar dinamiku gan domaju $im ir OK,jo pec pieredzes varu teikt vienreiz sedeju aste $adam 645Ci 2005.gada Bembi,kur$ itka ieskrienas lidz rublim 5.4 sek,Lexus uzbraucot uz lielas $trasses burtiski no nulles uzbera tvaiku,man lai noturetos aste un apdzit to vajdzeja spiest pedali grida. Policistu lasitaji varat but mierigi,jo tas notika pirms daziem mene$iem uz Vacu autobahn........:):):):):)
marko (pirms 7 gadiem) :
    hibriitauto ir naakotne.vieniigi muusu LV "servisa meistari" taadus veel laikam kaadu laicinu nemaacees remoneet.elektronika tagad var iet ilgi,daudz ilgaak par normaalu auto kalposhanas laiku,jo gandriiz visu var realizeet bez analogaas daljas,kas nolietojas tikai moraali(ja to nenodedzina).
prius (pirms 7 gadiem) :
    Polārlācim -
    - a tu esi sēdejis tajā "miskastē"?
    - nē!
    Pamēg'ini un tad runā!
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Cienijamais Mister! Es neredzu nevienu iemeslu kadelj man butu jasez,kur nu vel jabrauc taja nereali sadardzinataja gurku burka,kura velpietam darbojas puslidz uz baterejam.........,butu es kads Holivudas LEONARDO DI KAPRIO ar 20000000 benzina iznicino$iem Ferrari garaza,es mo$ nopirktu tad vienu Prius,cerot kad mo$ tik$u pec naves paradize-haha!!!!:):) Lexus ir cita lieta,jo tas hibrids vismaz griezas ka auto pieklatos,kaut ari tadu batereju rotaljietu nekad sev negribetu tapat,ja nu vienigi tad kad fosilju degviela bus PAGALAM....Es tad tev iesaku pabraukt ar beidzamas paaudzes GOLF TDI........,nevis ar pargudram baterejam speleties-jo $is paraks gandriz visa,iznjemot sarezgito elektroniku un sadardzinato cenu.....:):).
marko (pirms 7 gadiem) :
    ==>polarlacis

    huuu,nu,veciit, tu dod....no elektromotora var dabuut kudish lielaaku jaudu kaa no jebkura iekshdedzes dzineeja kursh jebkad ir ticis uzbuuveets vai arii kkad tiks uzbuuveets.....vieniigaa probleema ir akjiishi,kuros taa energija buutu jaauzkraaj.nu jaa arii veel uzlaades laiks,bet tas ir otrshkiriigs faktors.Un iisteniibaa plikaa elektronika (jaa jaa, arii taa,ko mashiinaa lieto,jo vina nearko neatshkiras no tavaa veljasmashiinaa lietotaas) ir baigi leetaa shtelle, bet luuk programma,kas tur iekshaa,vot taa maksaa smuku naudinu.Takaa ja ir tev maaceeshana,pats nopeerc paaris mikrenes un uzprogramme,sanaaks tev hibriitmobiila vadiibas bloks par paardesmit baksiem:D:D
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Pec 15gadiem vismaz,kad saks beigties naftas krajumi,tad ari sak$u speleties ar shemam,lodamuru un elektromotoriem+tad varbut ari bus jau reala hibridtehnologija attistijusies,netikai 45.000Ls Lexsusos un mistkastes Prius..... No otras puses Toyotai protams cepuri nost par gudram tehnologijam,kuras ari pielietojamas realaja dzive....,bet es NESASKATU $obrid ATTAISNOJU$U iemeslu lai butu japerk tadi sadardzinati Prius un citi lidzigi ermi! Te jau driz paradisies sporta auto ar elektromotoriem,kuri skries lidz 100 4sek utt,bet atkal lade$anas problemas,ko tie skries ar vienu uzladi tikai paris simtus km,pat ja tik daudz dazos gadijumos+tie maksas no 50.000Ls,taka man absoluti ******* uz to visu tehnologiju,jo $obrid nemaz nav vajadzibas tam kompanijam razot perfektus hibridus,jo pilns ar naftu apkart un citam degvielam....... Paskat Hondai jau ir darbojo$s prototips,kur$ pat tika radits darbiba pa tv,kurs darbojas burtiski uz udens-taka tehnologija ir visapkart,bet ta sobrid ir tik attistita,ka visa cilvece bija 1945.gada!!!! Un vispar man ZB runat par tam stulbam baterejam,labak tad par kartigu zupu,vai kautvai bio ethanolu,kuram nakotne ari.........
marko (pirms 7 gadiem) :
    kkaads sportinieks tur bija ar uzbuuveets,neatcros tik kads vinam bija ceeliens. Starp citu bioeanols nav nemaz taa krutaakaa "naakotnes degviela".Driizaak kkas uz H2 vai ko tamliidziigu.Tur tik probleemas ar uzglabaashanu ira. A nafta pietikshot veel gadiem 50,vai pat vairaak,tapee,kad buushu pensijaa,vareeshu saakt kasiit galvu un domaat.Tie hibriidi ir sadaardzinaati tikai tapeec,ka taa skaitaas naakotnes tehnologija un razjo ar vinus mazos daudzumos.Toyota ar grib uzvaariities:D nav jau vini nekaada maate tereeza un ar labdariibu nenodarbojas:D
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Polārlācim.
    A ko - par Hondu Civic pavisam aizmirsi!
    Tā ar visiem aķiem maksā tik pat cik Accord ar dīzeļdzinēju!
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Nazi,tas CIVIC 1.4 HYBRID IMA ES,abi kopa ar Primusu(ne Krievu laiku pipem)-Priusu......var doties pa taisno uz ELLI un tur ari palikt!:):) Es no Hondam butu priecigs tikai atrasties kada Type-R,izgriezdams to apgriezienu izsalku$o motoriti lidz galam pie katras realas iespejas!:):) Lai vien $obrid ar tam "gumijas sievietem"-ta sauktiem automobiljiem kramejas dabas "draugi",nogarlaikoju$ies miljonari(kuriem viss ir tapat),vai ari santimu *********,kuri nu tik saks ekonomet noperkot divtonigu batereju uz ripuljiem.:):) P.S. Vienu realu labumu tomer atradu hibrida pielieto$ana:tas butu ideals ierocis lai sabrauktu nemanot vienmer zinkarigo sievasmati no mugurpuses,jo vinja nemaz nedzirdetu mani tuvojamies..............ideala hibrida priek$rociba!:):)
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Polārlācis ir nelabojams!
viesis (pirms 7 gadiem) :
    Ko var ņemties par hibriidu daardziibu!!! Nu nav vins ne par kapeiku daargaaks kaa analaogs V8 agregaats ar sliktaaku dinamiku. Tad kaads riizons pirkt V8 kurs maksaa tikpat ja ir hibriids? Protams alternatiiva ir diizelis bet man personiigi diizeli riebjas deel skanas, krutaak ir bez skanas pieripinaat ar Lexusu, nevis ar traktoru.
AA (pirms 7 gadiem) :
    Hmm interesanti cik hibrīdam tur baterijas tajā sastrēgumā pie iedegtām gaismām un ieslēgtas kondiškas, un ziemā pie - 10 grādiem ar ieslēgtu pečku! + vēl neticās ka to akulumatoru mūžš ir lielāks par 5 gadiem, kurus pēc tam pa dārgu naudu varēs mainīt! Izskatās pēc acu aizmālēšanas
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Japāņi tim aķiem un elektronikai dod 5 gadu garantiju, var jau būt, ka kalpo ilgāk!
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 9  Komentēt
Patreiz grozās cenās 9-15 kEur
Izvēles kritēriji par:
- RWD :)
- salona un exterjera dizains, kvalitāte
- pietiekami prestiža marka, bet nav ierastais bmw vai mercedes
īpashi uzrunāja gaišais ādas salons. apzināti tika meklēts ar automaatu, jo pārvietošanās pamatā pa pilsētu. automāta izvēli ne mirkli nenožēloju. strādā perfekti, pēc RAAP atsauksmēm arī remontā nav manīti, ir ziemas un sport režīms.
vēl no āprīkojuma kruīzs. ko lietoju pat pilseetaa :) parasti nāk komplektā ar AT. elektriski un sildāmi ķebļi, ļoti ērti.
el spieģeļi, logi, klimats utml jau standartā. ir arii luuka! vajadzība pēc tās gan minimāla.
braukshana ljoti relaksēta klusa un komfortabla. ātruma starpību 90 vai 150 īpashi nejūt. gaita stabila, bet nav cieta. līkumos turas ļoti labi.
ir pamēģināts arii pa grunti. neskatoties uz automātu un paplikām riepām var mīlīgi paslidināt līkumos un viegli savākt.
dinamika pilsētā un pie apdzīšanām pilnīgi pietiekama, bet nekādas speciālas baudas izjūtas nesniedz. ja nu vieniigi R6 dzelzim nedaudz specifiska dziesma kad tuvojas redline.
bet vispār auto nav gonkošanai, var pabraukt ātri, bet neprovacē, drīzāk gribās tā cēli bez iespringuma, braucot pa pilsētu stress toč nav, un nevienam neko nav vajadzības pieraadīt. tālos braucienos nenogurst, nav pat jāstūrē, tik jāpietur stūre, autiš' pats brauc. goda vārds! :)
patēriņš kā jau te no citiem bija minēts 8-12 litri. uzskatu ka normāli prieksh R6 un automāta.
salons negrab, viss aprīkojums strādā teicami, audio skaņa tīri laba, tikai prasās aizmugurē nomainīt tumbas uz jēdzīgākām, oriģinālās var teikt neskan vispār.
Trūkumi:
- lūka, praktiskā nozīme minimāla. brižhiem krakšķ braucot un citreiz nogļučī pretiespiešanas aizsardziiba
- logu un spoguļu vadības panelis vadītāja durvīs. tāds krakšķīgs un ne visai patīkams uz tausti pie lietošanas.
- nav audio vadības uz stūres. šāda aprīkojuma auto tomēr pienāktos.
- stūre nereguleejas dziļumā. ceļi sitas ap stūres konsoli, kaut arī sēdpozīcija saregulēta kā būtu nepieciešams.
- lūst originālais 6CD changer, kas grūti un dārgi remontējams, parasti neremontē, bet ieliek citu changer vai ieeju iPOD, bet tas arī padārgi. manējam gan vēl strādā dzimtais.

nekādi remonti vēl nav veikti. eļļas dzinējā un diff ~55 lvl, pilnā oil maiņa kārbai ~100 lvl, gaisa filtrs 19 lvl.
zobenes maiņa ik pa 150 k, un esot ap 300 lvl
priekšējie lodbalsti ~60 gabalā + darbs. iespējams būs drīz jāmaina. ja iet apkopes amservaa tad ik pa 15k, videeji 100 lvl reize. zinot, kas jādara pa citiem servjiem var protams lētāk.

Kopumā esmu apmierināts, lieku 9,5 jo tas ir apzināti izvēlēts man piemērots modelis, kurš arī izrādījās tāds kā bija gaidīts. Vēl pēc citu atsauksmēm uz plīšanu nav tendēts, un es arī rēķinos, ka ja būs remonti, tad pa lēto tas nebūs.


Autors: hacis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
MD (pirms 7 gadiem) :
    Šo es arī pirms gada skatījos, tikai sabiedēja patēriņš. PAņēmu dīzeli beigās.
hacis (pirms 6 gadiem) :
    Pēc gada braukšanas bilance uz apkopēm ir 670 LVL. Eļļas - 2x dzinēja, 1x reduktora, 1x kārbai pilnā maiņa, bremžu kluči, bremžu apkope, zobsiksna, (bremzes un ZS amservā) gaisa filtrs.... tas arī viss. Principā nekas neparedzēts nenotiek, ņem tik un brauc. Braucu katru dienu, pamatā pa pilsētu, kilometrāža gan nav liela. Var teikt ka auto ir uzticams.
Lexus IS 220d 2006 Novērtējums: 9  Komentēt
Nu jau divas nedēļas pagājušās, kopš esmu ķiršsarkana Lexus IS220d jaunais īpašnieks, un varbūt vērts arī dalīties pirmajos iespaidos par jauno pirkumu. IS sērijas Lexus sev vēlējos jau sen, biju izlasījis aprakstus, un atsauksmes, un norādes par to, kādi ir auto trūkumi un priekšrocības, tāpēc esmu ar pirkumu apmierināts un ar nosacītajiem trūkumiem jau biju rēķinājies. Manuprāt, ļoti labs apraksts par IS sērijas Lexus kā tādu jau ir atrodams šajā sadaļā, tāpēc izvairīšos atkārtoties, vienīgi piebildīšu to, kas attiecas uz šo modeli gadījumā ar dīzeļmotoru.

Kā nozīmīgāko dīzeļmotora trūkumu noteikti varētu minēt ātrumkārbu - Lexus kombinācjā ar dīzeļmotoru piedāvā tikai 6- pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kura prasa visai biežu pārslēgšanos un pieradumu pie i, jo, lai gan motors ir gana jaudīgs (177 zs), tomēr, iesākumā var gadīties sajust, ka nepietiekami plānojot pārslēgšanos, jaudas pietrūkst. Bet jā, jāpiebilst, ka

Otrkārt - auto ir mazliet mazāk ekonomisks, nekā biju gaidījis. Iepriekšējais auto, Volvo S80 ar 2.4 dīzeļmotoru, spēja iztikt ar vidējo patēriņu ap 5.3 - 5.6 litriem. Lexus vidējais patēriņš ir ap 7.0 litriem. Bet nu labi, tā, protams, ir piekasīšanās - arī vidējais 7.0 litru patēriņš priekš šī gana dinamiskā auto ir LABS. :) Man

Bet tas arī viss no trūkumiem. No labajām īpašībām - noteikti jāmin aprīkojums, komforts, braukšanas izjūtas. Manā gadījumā komplektācija ir laba, praktiski maksimāli iespējamā, atskaitot navigāciju un dažas lietas (USB ligzda stereosistēmai un Bluetooth adapteris), kas 2006. gadā vēl nebija iekļautas IS aprīkojuma sarakstā. Ļoti patīkama klimata kontrole, ērti beņķi, ļoti patīkama sēdekļa apsilde un ventilācija.

Vietas automašīnā ir maz, bet vienlaikus - pietiekami (!) - es ar saviem 1.84 metru augumu šofera vietā varu iekārtoties ērti, aiz manīm mēdz sēdēt vienīgi bērni, 1.5 gadnieks, vai 8- gadnieks, tiem vietas pietiek. Bagāžnieks neliels, bet no otras puses - lielus krāmus un kartupeļu maisus nevadāju principa pēc, bērna ratiem vieta pietiek, un vairāk arī neko nevajag.

Rezumējums - IS 220d lielisks, forši aprīkots auto vieglprātīgam egoistam, kurš uzšķauda kartupeļu maisu un ledusskapju vadāšanai, bet mīl gluži komfortabli un dinamiski mērot lielus attālumus. Daudz ērtību un prieka par saprātīgu cenu. :) Ja es nebrauktu tos lielos attālumus, tad varbūt labāk tomēr izvēlētos benzīnnieku ar automātu. Ļoti smagnējas miesasbūves braucējiem no IS iegādes vajadzētu atturēties - es vairāk tā kā esmu slaidi sportiskais tips, man ir ērti, bet gruntīgākam vīram būs šauri. :)


Autors: black  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 4 gadiem


Komentāri:
role (pirms 4 gadiem) :
    Būtu nopircis Honda Civic sedanu. Izmēra ziņā tāds pats autiņš, salonā vietas pār pārēm!
Lexus IS200 2000 Novērtējums: 8  Komentēt
Nesen nopirku 200 un braukaaju jau pusgadu. Manējais ir ar gaišās ādas salonu, automāts un visām ekstrām. Kopumā 200 no ārienes sākumā likās lielāks, apsēžoties priekšā ir ok, bet ja atbīda līdz galam sēdekļus, tad aizmugurē sēdošajiem ir tā pagrūtāk. Degvielas patēriņš arī ir lielāks nekā biju plānojis, bet tas tāpēc, ka automāts. Motors ir pietiekami liels un kopā ar automātu braukšana ir viena bauda. Labi turas uz ceļa, cilvēkiem kam patīk braukt ar aizmugures piedziņu domāju ļoti patiks ar viņu paārdīties. Patīkami, ka stabilitātes kontrole ir atslēdzama un pats varu izvēlēties vai visu darbu uzticēt datoram, vai arī paļauties uz sevi. Pozitīvi ka mašīna ir 4 gadus veca, bet cik zinu iepriekšējais saimnieks nav neko īpaši labojis, kā arī es neredzu vajadzību, vienīgi apkopju izmaksas ir padārgas. Kopumā labs auto jaunietim. Ja ir interese uzzināt kaut ko tuvāk raksties.

Autors: Madman  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 10 gadiem


Komentāri:
nazis (pirms 10 gadiem) :
    Varēji pieminēt vismaz jaudu un patēriņu, savādāk lasās sausi! Bet auto ir labie! Esmu dzirdējis, ka lielajiem Lexus ir labākā apdare - var likt iekšā jebkuru subūferu un paneļi pat pēc 5 gadiem negrabēs, atšķirībā no Merša!
melnacc (pirms 10 gadiem) :
    Ne motors piemineets, nekaa... Luudzu, bish smalkaak par Lexusa extraam. Ir kas jauns vai atshkjiriigs no jau zinaamaam?
jiga (pirms 10 gadiem) :
    Apraksts riktigi pliks un sauss. Tipa man ir mašīna 4 riteņi stūre kautkāds rūcošs objekts auto priekšā un vēl kaut kādas huiņas.
MadMan (pirms 10 gadiem) :
    Nerakstīju par motoru tāpēc, ka domāju nevajag, jo 200 ir tikai 2 litrīgi motori ar 155 ZS, tāpēc tas tā. (Protams Amerikas variantam ir 3.0 l)
MadMan (pirms 10 gadiem) :
    Ekstras ir tā kā visiem, elektro pakete, apsildāmi sēdekļi, automāts ar sporta un ziemas režīmu, apsildāmi spoguļi, el. nolokāmi spoguļi, kruīza kontrole, jau standartā nāk CD ar 6 disku changer, klimata kontrole.
    Problēma, ka aizmugurējie sēdekļi nav nolokāmi, bet ir speciāls caurums slēpēm un sniega dēļiem.
    Rij uz štrāses ap 8L pilsētā savi 14L būs.
Powerists (pirms 10 gadiem) :
    citeeju
    Nauris (11.01.2005 15:06):
    To nomiks: Paldies tev par briidinaajumu. Iisteniibaa jau visu laiku taa nebraucu, nepietiek naudas benziinam un nosisties arii veel negribaas. Izmeegjinaajumus parasti veicu dienaas, kad shosejas nav pilnas, piem. sveetdienu riitos, vai darbadienaas ap pusdienlaiku, tad ir vismazaak brauceeju uz celja! Par to aatrumu, zini, kaa tas ir, gribaas jau uzspiest, bet pilniigi apzinos, ka tas var beigties letaali, taapeec arii izveelos laiku, kad braukt. Bet vienalga, paldies, ka esi briidinaajis, njemshu to veeraa!
    nepietiek naudas benziinam :) - viss man par tevis skaidrs :)))
GS (pirms 9 gadiem) :
    Ņem vien GS 300, izjūtas uz miljonu:))))
zerodefect (pirms 9 gadiem) :
    Mna ir tāds pats tikai parastā kārba 6 ātrumi, vinam ir 155 zirgi, turklāt pielikts labs sporta izpūtējs.arī gaišā āda, laba mašīna
lexinsh (pirms 9 gadiem) :
    Jaa par to vietu aizmuguree patieshaam taa ir kaa ir, tacju esmu ar is200-to nobraucis diezgan taalus gabalus pie stures un pec 500 km nobraukshanas nakas izkapt, bet nejau tapeec ka gribas izstaipiit kaajas, bet gan jaapilda degviela. Patieshaam erta seedeeshana, nekaada noguruma. A tie 500 km ar baaku - reals pateerinsh, ap 10 -11l/100km. Vienreiz izdevaas dbuut 8 l uz sotaku, bet tas ir cruizaa pa nakti uz 105 km/h. tiklīdz sakas apdziishanas taa aizmirsti par taadu pateejinju. Vieniigo minusu ko zinu, ja to vispaar var uzskatiit par miinusu, ir tas ja biezji atri brauc virs 120 km/h, tad aizmugures riepām noeed iekshmalas, bet tas tapeec ka pie taa atruma auto ir pieliimeets pie celja:) Ta veel tads navarot, kas manupraat lieks, kad peec piestarteeshanas pirmo reizi lieto logu smidzinaataaju, vinjsh automaatiski smidzina uz lampam, bet tur vinjsh tik daudz to shcjidrumu uzgazj, ka ziemaa dabuun lidzi vedaat divas kaninjas ar shkjidrumu:( Lai nu ka 2 gadu laikaa (100 000km) tikai apkopes un nelieli kraasoshanas darbi, bet tur jau pats vainiigs. nu jaa veel taas riepas nodila dabuju nomainiit. Gaidu jauno IS 200. Cik sapratu rudeni buus.
Lexus is250 2006 Novērtējums: 8  Komentēt
Pagājis gads kopš braucu ar šo auto un vairs neesmu pirmo iespaidu varā
Tehniskos rādītājus un aprīkojumu var viegli atrast, tāpēc par tiem neko.
Specifikācija - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=specs
Aprīkojums - http://www. lexus. lv/lexus_cars/?m=is&s=equipment
Salonu vislabāk var apskatīt - http://www. lexus- is. ru/
Kāpēc tieši šis auto tika nopirkts ?
Bija pienācis brīdis, kad jāmaina auto un radusies vīzija par to kādam jābūt jaunajam.
1) neliels sedans, ar sportisku piedevu, ikdienā braucēji ir 1-2, kartupeļu maisi nav jāved, tikai 3x gadā kāds iesēžas pakaļējā sēdeklī, mani izmēri (174 cm) nejūtas labi lielā mašīnā.
2) jauns auto (negribu vairāk nodarboties ar laika pavadīšanu servisos, sarunās ar mehāniķiem, detaļu meklēšanu)
3) jauda ap 200 zs (iepriekšējais 192zs), jauda, kas ir pietiekoša, lai brauktu, bet nerada problēmas ar tās savaldīšanu.
4) auto izpildījuma kvalitāte, komplektācija un komforts ne sliktāka kā iepriekšējam auto (156 Alfa)
5) testējot auto speciāli tika ņemts ar automātiku kārbu, lai saprastu, kas ir jauns automāts (nedaudz apnicis Rīgas korķos sajūgu spaidīt)
6) priekšroka pakaļ piedziņai, kopš žiguļa nebija braukts ar tādu, un gribējās atkal pamēģināt
Izvērtējot piedāvājumu un izlasot pieejamās atsauksmes/testus, apskatot un izmēģinot iespējamos konkurentus, izvēla krita uz šo auto, jo
1) pilnīga atbilstība visām izvirzītajām prasībām
2) zemākā cena konkurentu vidū
3) augstā atlikusī vērtība
4) veikala darbinieku attieksme, izmēģinājuma brauciens, vecā auto cena u. t. t.
5) Toyota/Lexus uzticamība/kvalitāte
6) nebija daudz jādomā par mašīnas komplektāciju, jau bāzes komplektācija ir pilnīgi pietiekoša un iespējams tikai VIENS benzīna dzinējs, to var uzskatīt arī par mīnusu, bet man patīk šāda pieeja – ir auto, ar tieši viņam radītu izsvarojumu, piekari, dzinēju.
7) Viens no galvenajiem – auto mani uzrunāja, un salīdzinot ar konkurentiem iekāpjot mašīnā sajūta bija vispatīkamākā - mierīga, draudzīga, konservatīva, kas mani patīkami pārsteidza, nebiju to gaidījis japāņu auto
8) auto (pasažieru) drošība
Un tā tika izdarīts pasūtījums – bāzes komplektācija ar 2,5 benzīna dzinēju un automātu + gaišs ādas salons + 17 riteņi
Pirmie 20 000 nobraukti.
Šajā laikā pirmo reizi dzīvē serviss apmeklēts vienu reizi gada laikā, veicot 1. TA, patērēta 1,5h !!!
Par auto.
Dizains - klasisks sedans ar nelielu sportiskuma piedevu, tajā pašā laikā neizlecošs un kas man patīk – uzreiz redzams, ka tā ir japāņu mašīna.
Salons – vietas nav daudz, jūties it kā iespiests starp durvīm un augsto vidus konsoli, bet es jūtos ļoti labi, viss aizsniedzams, viss tuvu, viss savās vietās, viss loģiski izvietots, visi kloķi, pogas labi dizainēti, izvietoti, labi izgaismots, neuzkrītoši. Tikai nedaudz neērti piekļūt pogām, kas atrodas zem stūres un uz durvīm – lukturu augstuma regulācija, TC izslēgšana, spoguļu regulācija, bet neviena no viņām nav jālieto braucot, iespējams, ka pat labāk, ka nemaisās. Par apdares kvalitāti man iebildumu nav - gaiša āda, labas kvalitātes plastmasa, pulēts alumīnijs, tērauds, viss korekti, pieklājīgi, nedaudz konservatīvi. Aizmugurē vietas maz, augsts tunelis, kas atstāj vietu tikai 2 cilvēkiem un arī tie nevar būt pārāk lieli, bet parasti tur nekas vairāk kā portfelis un mētelis neatrodas. Apsilde/ventilācija – darbojas nemanāmi, visu laiku automātiskajā režīmā ar uzliktiem 21C, kādas 3 reizes, pēc nosalšanas, t palielināta, citādi pogas spaidīt nepieciešamība nerodas, ļoti laba „fiška” – ventilējami sēdekļi, vasarā spēju to novērtēt. Manām ausīm pietiekoši laba mūzika, turpat priekšā var ielādēt 6 diskus (ņem pretī mp3).
Salonā pietiek vietas visādiem niekiem, pudelēm, bet ar to arī nav pārcentušies, tajā pašā laikā nav neviena vaļēja atvilktne, plauktiņa, kur uzmest maku, cigaretes, mobilo. Kad pierod, to visu ielikt zem roku balsta, tad izrādās, ka ir ļoti ērti, jo nekas neslīd, nešļūc.
Braukšana – galvenās sajūtas klusums un miers, neskatoties uz to, ka auto tiek pozicionēts kā sport/sedans. Braucot viss ir labi, paklausīgs, stabils, nekādas nervozas uzvedības. Stingrs, bet ne ciets. Dažos testos lasīju pārmetumus japāņu inženieriem par to, ka domājuši tikai par mašīnas vadāmību un par piekares komfortu vispār aizmirsuši, es tam nepiekrītu, jo auto gaita tomēr ir ļoti klusa un komfortabla arī mūsu ceļos ar 17 riteņiem. Auto labi izlīdzsvarots, nekādas priekšas knābāšanas, pat guļošie policisti tiek šķērsoti, tos neizķerot (vienu reiz šķērsoju nepiebremzējot)
6 pakāpju automāts darbojas teicami, pirmo nedēļu bija sajūta, ka brauc ar elektromobili –klusums pilnīgs, pārslēgšanos nejūt. Motora jauda pietiekama drošai, ātrai braukšanai, bet šis auto nav spridzeklis, 200 zs uz viņa svaru nav daudz. Tas, ka auto RW, nekādus nepatīkamus pārsteigumus neradīja (izrādījās, ka jaunības iemaņas nav aizmirsušās), tieši otrādi. Arī ziemas dienās pārsteigumu nebija. Asākas sajūtas parādās tikai pie ātruma 170 km/h (izmēģināts ārpus Latvijas) līdz tam klusums un pilnīga pārliecība (arī uz zemes ceļiem), pārsteidzoši, bet esmu sācis braukt lēnāk, jo sajūtas braucot ar 90 neatšķiras no sajūtām braucot uz 130. Nedaudz vairāk braukšanas prieku iegūstam atrodot kādu līkumotu ceļa posmu, pārslēdzot AK rokas režīmā un sporta režīmā
Degvielas patēriņš – vidēji 10,8 (uzrāda dators par pēdējiem 17000), ārpus pilsētas (Rīga- Liepāja- Rīga, braucot ar kruizu, kas ieslēgts uz 120 un pie apdzīšanas paātrinoties līdz ~ 160) 7,2 l, Rīgas korķos 15.
Bagāžnieks pietiekoši liels, arī ceļojumam 4 cilvēkiem pēc Alandu līdakām.
Auto daudz visādu patīkamu nieku, atslēga, kas nav no kabatas jāizņem un ko nevar ieslēgt auto iekšienē, apgaismojums, kas iedegas, pienākot pie auto. Atvāžamas sānu kabatas durvīs, kur var ielikt pudeli, ļoti jauka dīvainība ir spidometra un tahometra krāsas maiņa, tie kļūst oranži sasniedzot uzstādīto pakāpi, ņemot vērā, ka ātrumu nejūt un dzinēju nedzird, ir ļoti patīkami, ka spidometrs atgādina par sasniegto 120km/h un tahometrs par 4500, vēl daudz citu sīkumu, kas uzreiz nenāk prātā
Un bez šaubām platais logu mazgājamā šķidruma bāciņas kakls (156 AR īpašnieki sapratīs).
Bet neiztikt arī bez lietām, kas man liekas dīvainas.
Kāpēc visu laiku jāapgaismo man pēdas ? (izslēdzas tikai, nogriežot salona apgaismojumu vismazākajā režīmā, bet tad pārējais grūti saskatāms)
Kāpēc salona vidū visu laiku deg koši sarkans uzraksts – ja sēdināt bērnu, tad izslēdziet drošības spilvenu ?
Kāpēc šajā auto ielikts tāds pulkstenis kā 88. gada Mazdā (jāsaka gan, ka rāda precīzi)
Kāpēc šis auto mani uzskata par idiotu un visu laiku man kaut ko atgādina un dara to skaļi un uzmācīgi – atvērtas durvis, nepiesprādzēta josta, ātrumkloķis nav P, palikušas gaismas, tuvojoties beigām logu apmazgājamajam šķidrumam, iedegas sarka brīdinājuma zīme, kas uzmācīgi mirgo.
Brīžiem izkāp no auto viņš bļauj un nevari izdomāt kāpēc.
Un tā gala vārdi - ļoti labs, labi aprīkots, komfortabls, sedans, kurā izdevies apvienot komfortu ar labu vadāmību, kurā patīkami sēdēt gan korķos, gan braukt pa autobāni, gan pa līkumainiem ceļiem.
Auto neesmu vīlies, viņš joprojām atbilst visam, ko gribēju iegūt.
Cik ilgi ar šo auto braukšu un vai pirkšu vēlreiz - to redzēs pēc 2 gadiem un ~ 60 000 nobrauktiem, bet pieļauju, ka jā, jo neko labāku (šāda izmēra) nevaru iedomāties ikdienas braukšanai un sēdēšanai Rīgas korķos.
Atzīme 8, jo 10 ielikt nevaru, tomēr svētdienām tika nopirkts cits auto :)




Autors: arba  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
Uggga (pirms 7 gadiem) :
    Super apraksts! Pašam arī ļoti patīk Lexus dizains gan mazie IS, gan GS, bet diemžēl vēl nevaru atļauties :(

    P.S. Tu gadījumā nebiji tas, par kuru bija neliels raksts kaut kad pagājušā gada Amserv žurnālā?
arba (pirms 7 gadiem) :
    Neesmu lasījis, bet domāju, ka nē :)
Kasinsh (pirms 7 gadiem) :
    Manā uztverē - vienkārši ļoti gaumīgs auto, izcila kvalitātes un cenas attiecība.
    Ideāla izvēle. Ja vēl būtu piedāvājumā dīzelis ar automātu - super!
Polarlacis (pirms 7 gadiem) :
    Apraksts tiri izsmeljo$s gan!:) Pec nepilna gada paradisies V8 400+zs IS-F,to mes noteikti nosauksim par sporty!:):)
arba (pirms 7 gadiem) :
    Man nav nekāds intereses par ikdienas auto ar 400 zs, ko Rīgas korķos sēdēt un braukšanas priekam man ir otrs auto :)
    Pilnpiedziņu gan žēl, ka nepiedāvā Eiropā
arba (pirms 7 gadiem) :
    Patiesībā arī pēc tās pilnpiedziņas nekādas vajadzības nav
nomiks (pirms 7 gadiem) :
    Darba kolēģei ir šāds (2007.gada) auto! Es gan negirbētu teikt, ka šī auto cena ir ļoti draudzīga, jo patiešām labi aprīkots eksemplārs maksā ap 30 000 Ls. Tomēr auto patiešām feins. Par degvielas patēriņu nav melots. Kolēģei sanāk pat nedaudz mazāks patēriņš, bet viņa arī tā mierīgāk brauc. Uz maršrutā Rīga - Ventspils - Rīga ar ātrumu ~110 km/h un ar kruīzkontroli vidējo patēriņu izdodas panākt ap 6,5 l/100 km - neslikti.
    Mani arī nedaudz šajā auto kaitina šī pārliekā informēšana - uz displeja rādās paziņojums, ka brauksi rūpīgi un droši (jāuzspiež "I agree"). Neērti ir tas, ka braucot nav iespējams caur displeju uzspiest telefona numuru lai piezvanītu (to var idarīt, tikai mašīnai apstājoties).
    jebkurā gadījumā es domāju, ka šis auto ir pelnījis atzīmi, kas nav mazāka par 9, jo šis ir patiešām lielisks auto ar vienu mīnusu - cenu!
elbee (pirms 7 gadiem) :
    cena tomeer ir pluss nevis miinuss. liidziigi apriikoti tieshie konkurenti- 3. seerijas bmw un c klases mersis- ir daargaaki. vairaak konkurentu tam auto nav
nomiks (pirms 7 gadiem) :
    Par 3.sērijas bembi nemāku teikt, bet par C klases MB varu ziņot, ka mersis ir lētāks, jo tieši pirms pāris nedēļām cita darba kolēģe nopirka akurāt jaunu C klases mersi. Tas bija lētāks.
    Tomēr mans subjektīvais iespaids ir, ka MB C klase salīdzinājumā ar Lexus IS 250 ir daudz sliktāks pirkums.
arba (pirms 7 gadiem) :
    Bāzes cena ir 22 000 Ls un bāze šim auto jau ir kā ļoti labi nopakots BMW, Audi vai MB
    Ja ņemam vērā, ka šim auto jau bāzē nāk 2,5 dzinējs un automāts, ja ņemam lielo ekrānu ar Mark Levinson mūziku, navigāciju, atpakaļskata kameru, henonu tad ir + 5000 Ls
viesis (pirms 7 gadiem) :
    ļoti foršs apraksts un mašīna patiešām laba biju autoizstādē iesēdies iekšā patika tā sportiskaa sajuuta un dizains, nu vienkārši super. Esmu braucis arii ar lexus GS450H arii tas autiņs bija kluss, un man jau liekas ka ja man taads buutu pastaaviigi tad diezgan liela naudiņa buutu jaatdod poličiem, jo leeni pabraukt ar to autiņu ir gruuti, tieši deel taa ka ir super skaņas izolaacija un deel dinamikas un vadaamiibas, jo pie 130-180 braucot liekas normaals aatrums nav sasprindzinaajuma un sajuuta ka tu visu perfekti kontrolee , bet diemzeel fizika ir fizika un bremzeesanas cels pieaug proporcionaali aatruma kvadraatam :( Par tiem paziņojumiem nu laikam jau nedauddz paarspiileeti, bet varbuut tu kaadreiz paliksi dziivs deel taa ka nebuusi noveersis skatienu no cela spaidot telefona numuru monitoraa...
nomiks (pirms 7 gadiem) :
    arba
    Nu jā. Varbūt par cenu tev ir taisnība. Kolēģei ir ar max aprīkojumu, izņemot adaptīvo kruīzkontroli. Tomēr viņai jau ar visām milzīgajām atlaidēm cena sanāca ap 30 000 Ls.
nazis (pirms 7 gadiem) :
    Tā pīkstēšana un atgādinājumi ir domāti, lai ražotājs varētu dabūt EURO-4.

[1-7]

Piezīme: auto sakārtoti pēc atzīmēm.