Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat 2,5TDi V6 2001 Novērtējums: 8
Laiks pastāstīt par kādu feinu braucamo - VW Passat 2,5TDi V6, jaunais modelis no 2001. gada. Ņēmu Vācijā, pats braucu uz Rīgu, zināms priekšstats ir radies : )

Labs aprīkojums - Tiptronic ātrumkārba, klimats, kruīze, apsildāmi beņķi, ESP, ASR, pilna elektropakete utt. Katrā ziņā, viss ir pietiekami un komforts patīkams.

Dzinējs.
Lai arī Latvijā lielai daļai ļautiņu ir priekšstats par 2,5TDi V6 vājo konstrukciju, plīšanu, teikšu vie to, ka nevajag nopirkt tādu, kam odometra rādītājs no 500tkm nogriezts uz 175tkm : ) Tur arī visa problēma. Līdz šim manu paziņu lokā nevienam nav radušās problēmas ar šiem dzinējiem.

Ļoti patīkama skaņa, vienmērīga, dobja. Gaitā dzinējs praktiski nav dzirdams. Līdz ar kick- down režīmu šaujas uz priekšu kā raķete. Iesaku izvēlēties ar automātu.
Degvielas patēriņš - uz trases ap 7 litriem (100 km/h), pilsētā ap 11 litriem. Vidējais stabili ap 9 litriem. Šie dzinēji nav domāti taupīšanai uz degvielas rēķina, bet gan baukšanai. Dinamiskai, baudāmai braukšanai, jo atšķirībā no lielajiem benzīna brāļiem, degvielas patēriņš nav ārprātīgs.

Virsbūve.
Praktisks, ļoti ietilpīgs un komfortabls auto. Vienmēr esmu bijis patīkami pārsteigts par jauno Passat ietilpību, bet versijā ar universāļa tipa virsbūvi - vienkārši respect! Tur var kaut ledusskapi ielikt : )
Personīgi man patīk arī universāļi. Šamajam vēl ir tā sauktā hroma pakete, kas izskatās tiešām labi. Katrā ziņā, nav nekādu izjūtu, ka brauc ar universāli.
Virsbūve cinkota, par rūsu aizmirstam.

Salons.
Vienā vārdā- gaumīgi. Cienu ērtības, un šajā autiņā braukšana ir tiešām ērta. Patīkama salona apdare, izmantoti labi materiāli, pilnīgi nekas te negrab ne panelī, ne aizmugurē! Klusums salonā braucot, tukšgaitā to lielo dīzeli tomēr dzird. Ērti izvietoti visi slēdži, ļoti laba klimatkontrole (efektīva vasarā, ātri uzsilst arī ziemā).
Patīmams paneļa apgaismojums (neona violeti zils), jāatzīst, ka jaunajam Passat arī panelī ciparnīcas ir daudz patīkamākas, modernākas.


Gaitas īpašības.
Piekare strādā nevainojami, komforts augstā līmenī. Ne par cietu, ne mīkstu. Piebildīšu, ka ar oriģinālajām daļām tā nokalpos ne vienu vien desmitu tūkstoti. Pēc tam iesaku likt atjaunotās sviras, lētāk un uzticamāk : )
Vadāmība lieliska, arī lielos ātrumos nekāda diskomforta. Uz bāņa mēģināju 220 km/h, tiešām super.
Tagad, kad ārā sasnidzis lielais sniegs, darbu sākuši ASR un ESP... Samērā muļķu drošs auto. Galvenais neaizmirst par fizikas likumiem : )

Pat nezinu, ko vairāk uzrakstīt. Maksā šāds ap 10-12k eiro pie mums, atkarībā no komplektācijas, kopējā stāvokļa u. c.
Kasko būs ap 5% no vērtības (diemžēl zagļu iecienīts auto).
Iesakāma izvēle. Patiesībā, ir tā - izbraucam ar šādu, tad ar jaunu kompaktnieku - vairumā gadījumu ir skaidrs, kāda būs cilvēku izvēle : )

Un ko teiktu mums visiem zināms personāžs iauto - BAUDĀMS AUTO : )





 
Kasinsh @ 4.novembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Mazais 4.novembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

Laba izvēle. Biju gan domājis ka šitie ir nedaudz ekonomiskāki. Patēriņš gandrīz kā benzīniekam

kasinsh 4.novembris 2006 16:59
0 0 Atbildēt

Nu šāds patēriņš vismaz ir reāls, nevis izdomāts. Un kāja man smaga :)

VWfans 4.novembris 2006 20:44
0 0 Atbildēt

Ir jau labs, ir tas 2,5 TDI V6 ... Bet vai 1,9 TDI komforta ziņā atpaliek, ja neskaita vājāko dinamiku?

Polarlacis 5.novembris 2006 0:48
0 0 Atbildēt

1.9Tdi neatpaliek komforta zinja,jo tam nav nozimes kads motora tilpums,tas protams atkarigs no ekstram,kadas izvelejies pirmais autinja ipa$nieks! Par motoru runajot,no 1.9tdi var teoretiski izdabut vairak zirgus un griezes momentu lielaku,neka no standarta 2.5!!!!

osscar 5.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

auto labs :) bet nesaprotu skopos vacieshus- panjem auto ar visam ekstarm + kasetnieks :)

e-nazis 6.novembris 2006 23:34
0 0 Atbildēt

Šitiem auto ir sūdīgi lukturu aizsargstikliņi - ātri paliek matēti un zaudē gaismas caurlaidību. Tā jau nekas , bet TO palūgs nomainīt. Otrs- šie auto mīl zagļus - paši līp klāt!

Q 9.novembris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

Ideālais variants ir 1.9TDI + chips=~160zs
Patēriņš būs vidēji 6 litri. Tas nu tā.

dreamons 13.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Nu 2,5 V6 motors noteikti mazāk vibrē par to 1,9. Tur arī ir tas komforts.

Kasinsh 13.novembris 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu.
Absolūti nesalīdzināms akustiskais konforts.

Kaspars 25.janvāris 2007 13:36
0 0 Atbildēt

Es apsveru šada auto iegādi, tas bus mans pirmais, bet gribu zinat kur tev izdevas tadu atrast vacija, cik tavejam nobraukums, un cik tev vins izmaksaja vacija. var but vari ieteikt ka labaak pirkt - pasam braukt pakal, avi pasutiit utt.
Paldies
P.S Sitais pasāts ir konfekte:)

vimbuks 13.februāris 2007 12:18
0 0 Atbildēt

ja,man ari ir passats 2000 gada ar visu ko var veleties 2.5tdi v6,bet nobira tiko degvielas suknis un es pat nezinu vai vins remontejas un cik tas izmaksa??

salo 8.septembris 2007 13:38
0 0 Atbildēt

Man ir 2004 g.passat ,1,9tds 130zirgu ,tiptroniks,visa biznesa pakete!Labi aprīkots ,ērts,smuks salons ar cd un navigāciju!Braukt ērti un patīkami,piekare nav pati mīkstākā,jo ir jau arī universālis,bet uz nerviem nekrīt,toties stabils!Jaudas pietiek un patēriņš ir super labs!Ietilpīgs un smuks,lietie diski padara sportiskāku!Nobraukums 144tkm,pats esmu 12tkm nominis!Nu viss ir ok,vienīgi piemetās vw slimība,nobira pakaļējā loga logutīrāmā motoriņš,sāka lēnu tīrīt un apstājās,nu žēl protams tik jaunai mašīnai,jauns maksā ap 70 ls!Vēl drusku nepatīk aerodinamiskie trokšņi pie 100km h,liekas ,ka pie aizmugurējā vāka kaut kas švilpo,bet varbūt kāds knifiņš vai gumijiņa vainīga,citiem varbūt tā nav!Kopumā apmierināts ,komfortabla darba mašīna ,jo ikdienā daudz izmantoju bagažnieku,bet salonā jūtos kā baltais cilvēks!

l88 25.novembris 2010 23:14
0 0 Atbildēt

tripertroniks gan galīgi nerullē, vismaz es pēc 3 gadu lietošanas joprojām nevaru pierast pie tā nežēlīgās lēndarbības

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti