Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat 2.0 FSI 2006 Novērtējums: 9
Tā nu ir sanācis, ka jau pusgadu braucu ar jauno VW Passat, līdz ar to varu padalīties pieredzē par šo VW izstrādājumu.
Auto tika ņemts jauns un svaigs, comfortline izpildījumā ar visām iespējamām extrām, izņemot DSG automātu un ādas salonu, kas nav mana stihija. Auto cena turpat 30 k EUR. Vai ir vērts? Ir!!! Izvēle svārstijās starp passat B6 un Audi A4/A6, kā rezultātā tika pieņemts lēmums, ka pa 30 k sanāk gandrīz maksimāli nopakots pasāts, kamēr A4 tāds puspliks, bet A6 ir pavisam citā cenu kategorijā.
Pirmais, kas iekrita acīs bija tieši B6 dizains. Lai gan pirms tam braucu ar A6 ’01, audi dizains nu jau izlikās tāds parasts, nu bet tā, protams, ir gaumes lieta.
2.0 FSI sirds puksts nevainojami un pat ir pietiekami dinamiska gan komfortablai, gan nedaudz agresīvākai braukšanai. Šobrīd auto jau noskrējis 16 000 un problēmu nekādu. Apkopē nomainīja tikai dzīvības šķidrumus, nekādi citi defekti netika konstatēti. Maija mēnesi sanāca izbraukāt Eiropu krustu šķērsu un jāatzīst, ka passat ir kā radīts tāliem pārbraucieniem un komforta sajūta un teicamā vadāmība nepamet šoferi ne uz brīdi. Piekare gan pastingra, kā jau VW, bet ar to var aprast un visu kompensē teicama skaņas izolācija. Par salona apdari nav kur piesieties, nekas vēl negrab un neklab. Tiešām vācu kvalitāte ik uz soļa! Salona plašums ir tādfs pats, ja ne pat lielāks kā iepriekšējam A6, komforta līmenis – viennozīmīgi augstāks. Brīžiem pārņem sajūtas, ka brauc ar augstākas klases sedanu kā VW, biju jau patīkami pārsteigts no sākta gala un viennozīmīgi varu teikt, ka VW ne vienu soli neatpaliek no brāļa Audi kvalitātes un izpildījuma, nu ja nu vienīgi cenas ziņā!
Extras šim auto ir patīkams pluss, par kurām arī ir jāmaksā, jo passat bāze ir tāda paplika. Dynaudio muzons dārd nejēgā gan pie deju ritmiem, gan klausoties operu, navigācija Rietumeiropā nepievīla ne brīdi, adaptīvā kruīza kontrole ir viena varena štelle, tā pat kā bi- xenons. Ja tā godīgi, tad īsti negatīvu lietu vēl nav nācies sastapt, bet tas jau laikam tikai laika jautājums!
Degvielas patēriņš kā jau tautas vāģim – demokrātisks. Pēc kompja vidējais 8.4, pilsēta ap 11, bet pa trasi ap 6 litri, kas, manuprāt, ir ļoti solīdi 2.0 litru dzinējam.
Plusi:
Komforts, vadāmība, aprīkojums, patēriņš, dinamika un vis pārējais....... !
Mīnusi:
Pacieta piekare, liela KASKO prēmija, lēnīga un brīžiem neloģiska lietus sensora darbība.
Niks @ 12.jūlijs 2007 0:00
Visi komentāri
 
jānis 12.jūlijs 2007 14:21
0 0 Atbildēt

Nav ko piebilst , laba izvēle, un nav ko satraukties par dārgo kasko un apkopēm kur bez 100 nieka cauri netiksi , tie visi ir sīkumi salīdzinājumā ar to kmomfortu ko sniedz jauna mašīnīte. Es arī to esmu beidzot sapratis , un nekad vairs neiešu uz auto plačiem pirkt auto kur tirgonis uz jautājumu ko vari pateikt par šito autiņu atbild - tikai to labāko, ha ha ha !!!

Polarlacis 12.jūlijs 2007 19:08
0 0 Atbildēt

Bagatie ka grib........:):):)

seatbelt 12.jūlijs 2007 20:19
0 0 Atbildēt

"Tikai to labāko" tas ir vnk labais :D

M 12.jūlijs 2007 22:58
0 0 Atbildēt

Vot šitais ir auto. Sanāca pabraukt ar Max nopakotu Passat 2.0 Tdi DSG, tas ir kosmoss...
Šitais auto pārspēj visus leksusus utt.......

Aviators 14.jūlijs 2007 11:14
0 0 Atbildēt

Panemt max nopakotu VW bez DSG karbas liekas stingri divaini... Par adu piekritu, bet ta karba ir tiesam laba, nevar salidzinat ar parastu automatu. Cik man sanaca ar max nopakotu pasatu pabraukat, biju samera vilies, jo ari superduper vacu montazas kvalitate grab un cirkst ik pa bridim... Un violetie spidometri ir pilnigi garam, neko nevar redzet... Bet celiens gan labs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti