Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Laurel 1986 Novērtējums: 8
Mans Nissan Laurel ir stablīls auto ar 2,8 L dīzeļmotoru. Piecpakāpju mehāniskā ātrumkāŗba Cilindru skaits - 6, kas padara šo mašinu ievērojami klusāku un nedrebošu kā citus lidzīga gada auto ar 4- triem cilindriem. Degvielas patēriņš 9- 10 l./100. aizmugurējā piedziņa. Šobrīd nobraukums 307 000 km. Visas 1986 gadam toreiz pieejamās ekstras, regulējami sēdekļi, gaismas, spoguļi , stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, ļoti laba izturība pret koroziju. Pats esmu divos gados nobraucis 20 000 km, gan uz darbu, gan atpūtā, liels bagāžnieks. pie mīnusiem- padārgas rezerves daļas, bet labi var aizstāt ar citu automašinu aprīkojumu, smaga, liels noslogojums stūres mehānismam un priekšējiem riteņiem, vairāk domāta asfaltam, jo aizmugurējais svara noslogojums mazs, tas traucē izbraukt grūtākas vietas, nobuksē. vai kādam vēl ir šāda tik laba mašina? zinu, ka Latvijā to ir maz, varbūt ir kaut kur pieejama literatūra par šoi modeli, gribētu satikt kādu braucēju ar līdzīgu auto pieredzes apmaiņai
remarks @ 12.februāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
DPw 1.novembris 2003 23:09
0 0 Atbildēt

Nu ko lai vēl piebilst??? Mašīna uz goda. Man arī ir, bet 1984. gada un tikai vēl jāpataisa. Pārējais apraxts sakriit jau ar mana auto apraxtu. Tu tikai neuzraxtīju vai Tev ir dīzelis, kā man, vai benzīnnieks? Es vispār esmu starā par šo mašīnu. Man tā TRĪS gadus nostāvēja ārā, gan ziemā, gan vasarā, un tikai pāris vietiņās ir bišķīt parūsējis... Man jātaisa vēl ātrumkārba, tad nu pa ziemu būs ko darīt... ;) Manai gan nobraukums tikai, ap 196 000 km. Tu teici padārgas rezerves daļas- a kur tās vispār Latvijā var dabūt? Man noderētu... Mums laikam vienīgajiem Latvijā ir šādas automašīnas, ir, laikam vēl kāds 88-tā gada, bet šitādi, gan ne. Man arī noderētu kāda literatūra par šo modeli. Baigi noderētu... Labi - NISSAN LAUREL 2.8D rullē!

Endruu 11.novembris 2003 17:09
0 0 Atbildēt

Man arī pašlaik ir 86. gada LAUREL. Tiešām skaists dampis. Salona apdare un izkārtojums uz paneļa var sacensties arī ar jaunākām mašīnām. Ne pa velti mašī nas grāmatiņā ir piezīme LIMUZINE. Tomēr ir parādijušās problēmas ar bremzēm un degvilas pumpi. Par pumpi es pats uzņermos vainu, jo lētās degvielas dara savu. Gribēju kā lētāk sanāca kā vienmēr, bet vēl pumpis nav padevies. ja pumpis nojuks to var nopirkt no NISSAN PATROL kuram ir tāds pats motors. Lielāka problēma ir ieviesusies bremžu sistēmā. Ir vajadzīgs jauns darba cilindrs (galvenais), kuru patiešām nav iespējams atrast. Detaļas patiešām ir liela problēma. bet vismaz priekšējos amīšus var pielāgot no Pasāta, aizvedot tos pie virpotāja.
Lūdzu esat prātīgi nelejat lētās degvielas no mucām kanām utt. ja jums to piedāvā tad ja iespējams aizbraucat labāk tai paši pakaļ uz bendzīntanku un salejat savos traukos, kurus paši esat tīrijuši.

Endruu 11.novembris 2003 17:11
0 0 Atbildēt

Mob. 9333626

DIZZZY 6.aprīlis 2004 19:56
0 0 Atbildēt

man arii ir laurel

opiits 26.jūnijs 2008 2:15
0 0 Atbildēt

Urrāāā, beidzot Latvijā arī ir parādijušies interneta vidē Laurel fani, bļāviens, ja pirms desmit gadi būtu varējis atrast kaut jel kādu krikumiņu informācijas par Laureliem globālajā tīmeklī, tad varbūt šodien mans Laurels nebūtu tik bēdīgā stāvoklī!

Vārdsakot tas ir ūber aparāts!!! Man ir 1984. gada 2.8D automāts, kaut kur ap 2000. gadu tam parādījās liktenīgā problēma- tecēja pečka, nu un lai to nomainītu nācās nojaukt visu paneli, pēc salikšanas sākās problēma ar elektrību nevarēja palaist utt. neviens gudrais Rīgas meisters, jo īpaši Nissan centrā nevarēja atrisināt šo problēmu, līdz beidzot paziņa uzņēmās un dabūja kautcik funkcionējošu to aparātu, bet nu vairs visas ekstras nedarbojās un šā vai tā ik pa laikam problēmas atkārtojās ar to draņķa elektroniku, līdz 2003. gadā nopirkām Volvo un Nissans kļuva kā traktors lauku mājās! Šodien viņš jau vairs netiek praktiski nemaz kustināts, jo nevar vairs pat ne ar kādām viltībām palaist, it kā starterim bendiks čupā un otrkārt viņš tērē, ne tikai dīzeli, bet arī tosolu, bremžu šķidrumu un akumulatoru!!!

Tā nu lūk lai cik liels fans esmu, tomēr esmu vēl jauns (20.g.v) un ir citi plāni un diez ko krāmēties pa dzelžiem man nepatīk! Tā kā kāreiz domāju, ka žēl jau lūžņos atdot, motorus kādreiz lika džipos (Patrolos un Bobikos arī ielāgoja) un vispār varbūt pienāks diena, kad tas būs muzeja vērtība, tā kā varētu es padomāt par notirgošanu, kādam, kam vajag rezerves daļas, kādam kas grib uztaisīt vienu kārtīgu atīku auto utt. Mans e-pasts opiits@e-apollo.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti