Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat Variant 1995 Novērtējums: 8
Passat Variant cienītājiem!
Varu diezgan objektīvi pastāstit par šo modeli, jo braucu ar 1995g. modeli no"" nullītes"- tas tika iegādāts uzņēmumam.
Pašlaik nobraukts 330 000 km- gandrīz 10 gadi. Noskrējiens nav pārāk liels tāpēc, ka auto tika izmantots apkalpošanas darbiem.
Tātad-1,6 benzīns,100zs, no ekstrām var pieminēt elektrisko lūku: )))
Sajos 330 000 km dzinējs kalpo bez problēmām- regulāra eļļas un sveču maiņa. Pie 300tk nodila ģeņeratora oglītes, pie 330tk- nobeidzās" bendiks"- un tas ir viss!
Par pārejiem bojājumiem-
60tk- nobeidzās zonde- nekvalitatīva degviela,
180tk- bremžu kluču maiņa,
220tk - priekšējie amortizatori,
220tk- viens no priekšējiem gultņiem(otrs vēl kalpo šodien)
280tk- aizmugurējie amortizatori,
320tk- tika mainīts viens izpūtēja posms.
Tie ir lielākie tekošie bojājumi.
Mašīna ļoti stabila ziemā, gaita līgana- komfortabla.
Mīnusi- slikti vēdinās salons ziemā- vasarā, durvju rokturis ar laiku"nogurst"- bet tas labojams bez ieguldījumiem, aizmugurējie gultņi beidzas 50tk, tur vainojami mūsu ceļi.
Mašīna tiek kopta- ziemā 2-3 reizes nedēļā tiek mazgāta, turēta siltā garažā(+20 C),2 reizes gadā tiek vaskots. Mašīna kalpos vēl tādu pašu laiku!
 
pits @ 24.maijs 2005 0:00
Visi komentāri
 
arba 24.maijs 2005 18:44
0 0 Atbildēt

pēc tā var spriest kādi ir nobraukumi autiņiem kurus pārdod Latvijā :)
tas viss un vēl krietni vairāk tiek darīts mašīnām kurām uz spidometra 150 000 un Vācijā bijis viens saimnieks :)

Sch 24.maijs 2005 19:23
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka ar mašīnu esi apmierināts, bet turēšana siltā garažā ir totālākā mašīnas jāšana. Garažai ir jābūt ar normālu ventilāciju, bet gaisa t. nedrīkst būt pārāl atškirīga no āra t.

kristapz 25.maijs 2005 4:39
0 0 Atbildēt

bremzhu kluchi pie 180tk??!?!?!?!?!? dies tees... kaa var nobraukt tik ilgi ar vieniem bremzu kluchiem?

zaljura 25.maijs 2005 10:32
0 0 Atbildēt

un kaa ar cietiibu?
man liekas, ka shis modelis cietaaks par zirga ratiem.
Uz liidzena celja jau OK, bet kaa grants segums, vai brugjis, taa zjopa.

pits-kristapz 26.maijs 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Bremžu kluči 180tk:
a)tie bija oriģinālie-rūpnīcas uzstādītie,
b)braukti attālumi starp pilsētām,izņemot Rīga(Rīga 2-3 reizes mēnesī)
Nākošie bremžu kluči turēja 100tk:)

pits-zaljura 26.maijs 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Lauku ceļos tiešām ir pacieti,ja brauc viens,bet ja mašīnā 4-5 veči,bagāžas nodalījums līdz lūpai piekrauts,tad cietība ir normāla priekš darba auto.Galvenais trūkums-uz lauku ceļiem jāuzmanās,jo ir nestabils auto.Pa lauku ceļiem nobraukts aptuveni 20% no noskrējiena-krustu šķērsu izbraukāti Alūksnes,Gulbenes,Madonas utt rajoni.

pits-Sch 26.maijs 2005 10:52
0 0 Atbildēt

Par siltām un aukstām garažām
no personīgas pieredzes:
a)siltā garaža ar centālo apkuri,ar min. ventilāciju:
1)mašīna nožust 2-3 st. laikā
2)obligāti tiek mazgāta piektdienās(sest.svētd.stāv sausa)
3)tiek skalota pēc katras sāls braukšanas.
Šogad 10 gadi,bet nav rūsējusi.
b)aukstā garažā personīgais auto:
1)kad temp.ir ap nulli-mašīna mitra caurām nedēļām,
2)svētdienās tiek mazgāta,
Salīdzinot abas mašīnas,smagāki apstākļi ir personīgajām auto,un to var redzēt:)))

pits 26.maijs 2005 11:03
0 0 Atbildēt

Vēl gribu piebilst auto pircējiem:
auto nobraukums 340tk-nekādas dūmošanas,eļļas līmenis līdz ar to nemainīgs pēc 15 000 km,nekādas eļļas noplūdes.Dzinēja labo stāvokli nosaka regulāras eļļas maiņas(tiek lietota tikai sintētiskā eļļa),braukšanas stils-netiek braukts zem 2000apgr.-izņemot 1ātrumā,kā arī augšējais netiek pārsniegts 3500 apgr.

chico 27.maijs 2005 20:37
0 0 Atbildēt

Mašīnai ir labi ja ir nojume ,jo tur viss izvējo un arī nožust,daudz labāk kā garažā kurai nav neliels caurvējš arventilāciju radīts.

Anre 4.jūnijs 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Компьютерная диагностика и ремонт БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ на специализированном оборудовании.Регулируем инжекторы, карбюраторы, зажигание, СО, СН и фары.Индивидуальный подход http://autodata.eclub.lv Алексей 9 516 561.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti