Vārdadienas svin:
Beāte, Beatrise






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1531)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (125)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (7)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (140)   Peugeot (38)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (57)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (143)   Volvo (56)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

[VISI MODEĻI] 4Golf 1,9tdi   bora   bora   BORA   bora   Bora   Caravella   corrado   Corrado G60   Corrado G60   Crafter   Golf   Golf   Golf   Golf   golf 1.6 E   Golf 2   Golf 2   golf 2 1.6 karb   Golf 2 GTD   Golf 2 GTI   Golf 3   Golf 3 1.6L   golf 3 1,9 TDI   golf 3 1.8   golf 3 variant   Golf 3 Variant   golf 3 variant GT   Golf 4 V5   GOLF 5   Golf GTi   Golf GTI 16V DOHC   GOLF GTI16v MK2   Golf I   golf I 1.6d   Golf II 1,6D   Golf II 1,8   Golf II 1.3   Golf II 1.6   Golf III   Golf III   Golf III   Golf III 1.8   GOLF III 1.9D   Golf III 1.9TDi   Golf III 2,8   Golf III GTI 2.0 8V   Golf III GTI 2.0 8V   Golf IV TDI   Golf IV TDI 1,9   Golf IV variant 4motion   Golf MK II 1.6 mono   Golf Mk4   GOLF V Plus   Golf VR6   golf2   GOLF2   golf2 cl 1,8i   Golf2 gti 1,8i   GOLF5   GOLF5   ILTIS   Jetta   Jetta   Jetta   Jetta   Jetta   Jetta II   Jetta mk'1   lupo   LUPO 1.0   Multivan   New Jetta   Pasat   Pasat   pasats   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   Passat   PASSAT 1.9 D (Universal)   Passat 1,9TDI   passat 1.6   PASSAT 1.6 TD(universal)   Passat 1.6k   Passat 1.9 D   Passat 2,5TDi V6   Passat 2.0 DOHC   Passat 2.0 FSI   Passat 32b   Passat 4motion 3.2 DSG   Passat CL   passat limusine   PASSAT Syncro G60   Passat Varaint 1.8T 20V   Passat Variant   Passat variant   PASSAT VARIANT   Passat Variant   Passat Variant   PASSAT VARIANT 1,8 mono   Passat Variant 1,9TDI B4   Passat Variant 1.6 Mono   passat variant 1.8   Passat Variant 2.0 16v   Passat Variant 2.0GT   Passat Variant 2.0TD   passat variant1,8 mono   Passat VR6 2.8 DOHC   Polo   Polo   Polo   Polo 1.2 FSI   Polo 75 Servo Colour Concept   polo 86c 2f 1.0 mono   Polo Fox   Polo II 1.0   Santana   Santana   SCIROCCO   Scirocco 1.8 8v   Scirocco GTX 1.8i   Sharan   sharan   Sharan GL   T4 Caravelle   Touran   Touran   Transporter   Tuoran   Vento   Vento   Vento   vento   vento   vento GL  

Volkswagen Passat 1987 Novērtējums: 10  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Labdien,

Tā tad, esmu students un šis auto man ir tieši laikā. Mašiņs tika iegādāts pirms pusgada, kad pēc negatīviem secinājumiem par iepriekšējo (MB W123) transportu. Skaidrs bija viens, es gribēju Folksvāģeni, pirmkārt jau tāpēc, ka šīs mašīnas ir sevi pierādījušas, otrkārt lētums. Svārstījos starp Golf/Jetta/Passat Dīzeļniekiem, beigu beigās tomēr nolēmu pirkt pasātu, jo esmu lielāku mašīnu cienītājs (Konkrētais Passat ir Universālis) un vēl protams tā salons un kopējais izskats man patīk labāk kā Golf vai Jetta modeļiem.

Passat ir 1.6 turbo dīzelis. Nu jau nokalpojis 20000km manās vajadzībās. Autiņš pirms manis piederējis Onkulim kurš lietojis to sīkiem izbraukumiem. Jā cepuri nost onka mašīnu bija kopis godam, viss bija nostrādāts ar krāsu un špaktelīti, tā ka nemaz nevarēja pamanīt. Vēl jau projām rūsa izspiedusies tikai dažās vietās un galvenais, ka nav neviena cauruma. Salons arī bija izlaizīts. Hadene ideāla, motors ja neskaita apetīti pēc eļļas labs. Vēl onkulis bija ierīkojis divas sikretkas, vienu, kas atslēdz sūkņa vārstu, otru, kas starteri un iespējams aizdedzi. Vēl viena labā ekstra elektriski atveramā priekšējā haube.

Tā teikt tika piemeklēts labākais vēl pāri palikušais vecais pasāts.

Kas tad īsti ir noticis pa 20000km- iem.

*Pasāts netiek taupīts dodu riktīgi iekšā un pa hadeni, bet... Izļurkāti ir tikai sailentbloki, divi amīši un stūres reika.

*Ielikti ~200-300Ls, kas sevī ietver Akumulatoru, bukses, kvēlsveces (ziemas mīnusiem), Filtri, blīve motora vākam, riepas, kalodkas, bremžu diski. Viss tika iegādāts jauns un tapēc, lai būtu pārliecība par detaļām.

*Kā ekstras var minēt Maģīti un tumbas, Recaro (Ja nemaldos no Kāda veca Audi) krēslu šoferim, jo Oriģinālais bija izsēdēts un nekāds.

*Paterēts ļoti maz degvielas 5.5-6.5L/100km.

*Izbraukāta pus LV un Lietuva.

*Nomainīts ģenerators, kas noklājās dēļ Sabvūfera no kura nekavējoties atbrīvojos, ja nav ta nav.

*Nodilušas siksnas.

*Mazliet iebuktēts spārns un nomainīta lampa, dēļ sadursmes ar Dzīvnieku.

Vienalga pasāts nepieviļ.

Viens, ko es varu pateikt visiem, kas uzskata, ka ar 1.6TD nav braukšana, nevar apdzīt u. t. t. Pēdējās muļķības, ja māk vadīt 1.6TD tad var no tā dabūt laukā pietiekami daudz jaudas, lai varētu kvalitatīvi piedalīties satiksmē, neviena vien fūre ir apsteigta bez aizķeršanās. Nē nu protams, nav tur nekāds nāvīgais rāviens, bet šā vai tā var pat tīri sportiski braukt.

Ja iet runa par komfortu, tad loģiski, ka no tāda nekas daudz nav. Mašīna ir aprīkota ar minimālajām nepieciešamajām braukšanai iekārtām. Problēmas vienīgais dažkārt sagādā stūres pastiprinātāja neesamība stāvvietās.

Trokšņi Gan salonā, gan ārpus tā IR.


Nobeigumam. Pasāts ir pasāts, bet tikai to labāko.





Autors: Grauss  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
Gasjs (pirms 7 gadiem) :
    Šeit novērtējumu 10 saprotu - par mazām naudām pirkts, iespējams galīgi nenojāts auto uzticami un lēti pilda sev uzliktos pienākumus.
    Vispār tie 20gadus vecie vāgeni bieži ir ilgspēlējošāki par 90-to gadu vāgeniem. Un šis modelis vispār bez lielām pārmaiņām ir ražots ja ne no 70-ajiem, kad vāciešiem cieņā bija ilgspēlējošu auto ražošana.
Me (pirms 7 gadiem) :
    Var redzēt, ka ne filoloģijas students esi - "Tā tad" un "Vēl jau projām" ka arī citas gramatikas kļūdas nav izmācītas :)
MB (pirms 7 gadiem) :
    špaktelītis, eļļu ēd, bet citādi ideāls :D:D:D

    un 2 SEKRETKAS tādām graustam ? ta kas tādu zags ??? :P



    psc....
crazy (pirms 7 gadiem) :
    tieši šitāds un arī balts bija mans pirmais dampis :D tikai ar 1.8 benzīnnieku! vispār jau bija normāls agregāts, pofig, ka komforta nekāda, toties cena- 300Ls :D un nav žēl nomest mežā, ja menti ķer par kādu pārkāpumu, jo tas sods ir lielāks, nekā mašīnas maksa :))) tas gan bija pirms pāris gadiem, kad vēl nebiaj tik bargi sodi par % vai ātrumu, bet tagad jau vispār! par to izturību arī var piekrist, draugam tajā laikā bija 3.golfs, dārgāks un plīsa daudz vairāk, a rūsēja tajā golfā vispār viss, kas vien varēja rūsēt :))) savējo passat gan nojāju līdz kliņķim pa to vasaru (aprīlis līdz septembris beigas), neko neremontēju un vēl beigās metāllūžņos nodevu un dabūju 150ls :)) riepas un diskus (lietos) pa 120Ls pārdevu, tā ka gandrīz neko nezaudēju, cits jaunam mēnesī par līzingu vairāk samaksā :)))
Ozz (pirms 7 gadiem) :
    Vieniigais ko varu piebilst-
    jaudas tur nav vispaar, taapeec "par sportisku un dinamisku brauksanu" vari aizmirst un pat nemaz nemeegjinaat saakt...tur kaut kaadi 80 zirgspeeki jaunam ir bijusi.
    Un cik ta ellju eed:?
Serzhis (pirms 7 gadiem) :
    Vo vo, jaudas toč šitam nav nekādas! Nesen šitāds auto man priekšā sāka smagā apdzīšanu un kamēr ieskrējās tikām jau pretī nāca cits!
Valdis (pirms 7 gadiem) :
    Piekrītu-tehniski šis auto ir lielisks. Vismaz no tehniskās izturības viedokļa visi šito passātu īpašnieki ir vairāk kā apmierināti.(ko nevar teikt par pēdējo 10 gadu vw ražojumiem).
    nepiekrītu tiem kas saka ka 1,6TD nemaz neiet. Muļķibas. Zinu to ka pat ar parasto šādu 1,6D var tīti normāli apdzīt un dinamiski braukāt pa pilsētu. Un ziniet kāpēc???
    Tāpēc ka pašmasa šim auto ir 960kg, tas ir pat mazāk kā vismazāk aprīkotajam Hyunday Getz ar 1.1 dzinēju.
    Tā kā dzinēja tilpums salīdzinājumā pret "kustināmo" masu ir vairāk kā pietiekams.
    Viens gan fakts- braukšana ar šo auto ir "darbs" . Kad iekāpu šitādā passātā no tikai 1 gadam jaunākas mazdas 626,kontrasts tāds kā it kā no MB S pārkāptu moskvičā- salons arhaisks, beņķi neērti un mazas regulācijas iespējas,stūre bez pastūža, sajūgs ar trosi, stūri regulēt nevar, elkoņbalsts nav...
    Kaut gan arī 1994 MB E salons ir nemazāk arhaisks.
Ozz (pirms 7 gadiem) :
    man ir volvo, kuram ir motors no taadaam pasaam detaljaam , 2 cilindri vairaak, aatraaks suuknis un interkuuleris...
    pa trasi jaa-nav probleemu, no kaut kaadiem 80 km/h iznjem no overdraiva(iesleedzas 4. aatrums,turbiina uzpumpee 0.6-0.8 bar, nogriezhas zili duumi un autinsh aizlido):D
    bet pilseetas brauksanaa pat trolejbuss tik vienkaarshi nav apdzenams...kameer turba nepumpee, tas motors ir niikulis.
    Taa ir, ka ar sitiem leenajiem diizeljiem ir jaaiemaacaas braukt, paredzeet situaaciju par 15 sekundeem uz prieksu, un jaaiegaumee ka jaudas rezerves ta nav, lai zilabotu paša lunaatismu...
FRF (pirms 7 gadiem) :
    novērtējums 10 ????


    āaaaaaaaa:D:D:D:D:D:D:D:D





FRV (pirms 7 gadiem) :
    "Kad iekāpu šitādā passātā no tikai 1 gadam jaunākas mazdas 626,kontrasts tāds kā it kā no MB S pārkāptu moskvičā"


    salīdzinājums vienk. nogalina :D:D:D:D:D:D:D:D


Valdis (pirms 7 gadiem) :
    gribot negribot ir jālietot tāda satīra lai pareizi aprakstītu sajūtas :)
jānis (pirms 7 gadiem) :
    nu ziniet mīlīši ko , lai brauktu ar tādu pasatu 1,6 D ir jābūt galīgi aptrakušam , un tikai nevajag stāstīt ka 1,6 d ir dinamisks uz ceļa ...... nu nevajag stāstī pekstiņus , nav tur nekāda dinamika un arī apdzīt uz lielceļiem ir pilnīgi neiespējami kādu ... to var teikt tikai tāds cilvis kas nekad nav braucis ar citu auto vai nu galīgais lauķis kas skaita tikai santīmus ........................... dīzeļi tikai sākas no 2,5 tdi un uz augšu ...

    Nekad nekad nepērciet 1,6 dīzeli , būsiet nelaimīgi !!!

    Un var jau arī dzīvot zaru būdā un stāstīt ka ār dzīvi esmu apmierināts un ka nav nemaz tik slikti ....:))))
kappa (pirms 7 gadiem) :
    Jāni, es pus gadu nobraucu ar Ford Focus 1.6TDCi, kuram ir tikai 90zs! Ja nevar apdzīt, tad tu esi totāls āmurs, piedevām tāds, kurš ekspluatēts īpaši smagos apstākļos (piem dz.ceļa remontdarbos)! Šis motors nav spridzeklis, bet normas robežās ir pietiekoši dinamisks un arī visus 190km/h dabū visai naski, a tas tavs 2.5TDi neskrien dikti ātrāk, dažas sekundes? Tu gribi teikt, ka tāpēc vari līst apdzīt 200m tuvāk? Tādi idioti kā Tu arī izraisa tās smagās avārijas uz LV ceļiem, domā, ka liels motors un tad var skriet purnā, gan jau paspēs, bat tad dabū lauzni, jo tie litri jau nenozīmē M dinamiku! Es nekad uz ceļa, vai i-neta portālos neesmu lasījis, ka kāds 1.6 motora īpašnieks būtu izraisījis avāriju apdzīšanas laikā, ieskrienot purnā pretimbraucošajam, jo nepaspēja laikus atgriezties! Pārsvarā arī ir visādi pediņi, kuri iedomājas, ka sēž F-16 un var visu atļauties! Man arī pašam ir daudzkārt nācies bremzēt, jo pretī kaut kāds padla nesās un ne reizi nav bijis Getz, vai kaut Corsa, pārsvarā arī ir visādi Audi, Volvo, džipu saimnieki un citi atsaldeņi, tādi kā TU! Jā TU, jo tik stulbi var uzrakstīt tikai tāds idiots, kurš tā dara un ar to lepojas, kretīns tāds!

    Sorry, ka aizsvilos, bet man nesen šitāda te ATSALDEŅA JĀŅA dēļ, kurš pārrēķinājās ar savām iespējam, mašīnā uz vietas mira paziņa, māmiņa, kurai mājās palika mazulis! :( Tādus garīgos invalīdus aiz restēm uz mūžu, lai nebojā citiem dzīives!
Agaga (pirms 7 gadiem) :
    Nē Jāni! Vispār mašīna sākas no 3,0tdi :) Trust me tā ir. Ar 2,5 brauc tikai studenti un neveiksminieki:DDD
Objektiivi (pirms 7 gadiem) :
    Jāni pasaki man ko tu dari ar savu BMW lielo motoru sastregumos? 1.)Tu nebrauc ātrāk ne par 1,6Passātu ne par 0,050L motoroleru.
    2.) Es zinu ka tev pečka ir ieslēgta uz max lai motors neuzvārītos. (es domāju vasarā)
    3.)Tu neko nevari iekrāt jo visu naudu nodedzini degvielā un kredīta maksāšanā.
jānis (pirms 7 gadiem) :
    ...nu ziniet pasatņiki gliemeži kas velkas pa priekšu 85 km /h , jūs pie visa esat vainīgi jo katra jūsu apdzīšana ir zināms risks, un tāpē arī mirstam mēs profesionāļi , kaut jūs dīzelistus gliemežus zibens saspertu .........................

    ...............un atvainojiet , es naudu neskaitu , kad bāka tukša braucu tankš'tellē , man pofigā cik tur kas tērē un kas tur mirst uz ceļiem aiz sava stulbuma , jo idioti ir un būs visur gan uz ceļa gan pie stūres ...................
kappa (pirms 7 gadiem) :
    Jāni- tu tāds baigais profs jūties? Pasaki, vai braukt naktī, biezā miglā un lietū, kad redzamība ir 10m uz priekšu ātrāk par 80km.h ir normāli? Tu neredzi neko, a dirs, cik tu profs baigais un tu redzi priekšā kas notiek? Nekā tu neredzi, kroplis tāds! šitāds mēslus vienkārši nosist! Man nav ne passat un kur nu vēl ar 1.6 motoru, bet es tik un tā braucu normas robežās, bet atrodas tādi idioti, kuri tādos laikapstākļos (augstākminētajos) pamanās apdzīt un kas pats stulbākais, pat mikroautobusi ar pasažieriem. Konkrēti tā ir Liepājas šoseja, kur šitādu idiotu, garīgi apdalīto daunīšu ir visvairāk! Mirst nevis profesionāļi- bet izdzimteņi, kuriem nav paveicies ar smadzenēm un mirst arī nevainīgi cilvēki, kurus šitādi garīgi invalīdi nosit, domājot, ka baigie profi! Atceries, ka nekad, neviens gudrs cilvēks nelielās ar sevi, lielās tikai dauņi, mazvērtības kompleksu pārņemti pamuļķi, kuri nu tad jūtas pārāki par citiem! Es neveinam nenovēlu neko sliktu, bet zini, Tev neko labu arī nevar novēlēt, garīgais invalīds!
kappa (pirms 7 gadiem) :
    un vēl idiot, ja brauc ar 100km/h, tad ļoti reti gadās kāds, kurš jāapdzen, vairāk tādu ir, ja nesās ar 120-140! Un nedirs, ka to 80-85 ir tik daudz! tas ka tev mudak vienmēr ir kaut kur jāskrien, tā ir tava problēma! pārējie grib tikt ieceretaja galapunktā!
Eksperts (pirms 7 gadiem) :
    Tādi kā Jānis parasti apdzen šadi:
    1. Pielīp apdzenamajam tramsportlīdzeklim 5 metru attālumā.
    2.Tad kad pabrauc garām pretimbraucošais, tad "pabāž" galvu pa kreisi un palūr vai pretī vairs nav auto (un uz šo manevru jau zaudē 3 sek.).
    3.Tad kad ierauga ka nav, vēl kādas 2 sekundes domā apdzīt vai neapdzīt.
    4.Izlemj ka apdzīs un ieliek 4 robā (zaudē vēl 1 sekundi).
    5. Sāk uzņemt ātrumu un apdzīt.
    6. Tad kad jau ir pagājušas 10 sekundes kopš pēdējais pretimbraucējs bija garām, un viņš ir ticis fūrei līdz vidum, parādās pretimbraucējs.
    7. Tāpēc met 3 robā un ar 5rpm apgriezieniem un melnu dūmu mākoni aiz sevis, laimīgi atgriežas savā joslā.
    8. Izdara secinājumu, ka tam auto ir vājš motors un ka ar tādu uz latvijas ceļiem nav ko darīt, jo nevar apdzīt.
    9.Vēlreiz nolamājas par stulbajiem latvijas ceļiem un izdara secinājumu ka nākamais auto jāprērk OBLIGĀTI ar vēl vairāk zirgaspēkiem nekā esošajam.
    10. Uz tādu "Jāņu" vēlmēm,veicot tirgus patērētāju analīzi, veiksmīgi naudiņu pelna eiropas autražotāji(audi, bmw,vovlo,saab) piedāvājot ar vien jaudīgākus un jaudīgākus dzinējus. Kaut gan realitātē uz vispārējās lietošanas ceļiem, ievērojot csn, nav nemaz kur tos 150-300Zs likt. Bet nu momentānajam paātrinājumam tie zirgi protams ir neatņemami (tāpēc F1 ir 1000Zs),un ja cilvēks uz koplietošanas ceļiem grib apdzīt tādā pašā manierē kā F1 (lai arī ir daudz labākas un drošākas apdzīšanas metodes) tad protams neatliek nelas cits kā pirk tos 200Zs monstrus ikdienas braukšanai :)
Agaga (pirms 7 gadiem) :
    Vo Kappa tas ir tas ko es esmu sapratis, ka steidzas tie, kas zin ka viņus neviens negaidīs.
jānis (pirms 7 gadiem) :

    ...ja tādu gliemezi kā kappu satiktu ceļā es noteikti jau būtu miris velkoties viņam gliemezim aiz muguras , es vienmēt ar savu opeli braucu ne lēnāk kā 140 km/h , un man par 25 gadiem naf bijušas nevienas avārijas , bet tos dīzelistus kūpošos lauķus gan vajag čakarēt visos caurumos , viņu stulbumam nav robežu - tie ir kretīni un arī viņu autiņi ir nabadzīgo ekstra :((((
kappa (pirms 7 gadiem) :
    Es pazīstu vairākus 140 un vairāk- neviens no viņiem nav izticis bez avārijām, visi savulaik ir situši autiņus un tagad brauc mierīgi vai mierīgāk, jo ir sapratuši, ka nav nekā briesmīgāka kā autoavārija ar smagām sekām, piemēram gads uz kruķiem, vai vēl kaut kas! Ir arī tādi, kuri to sapratuši tikai pēc 3-4 avārijas! Tev nav 25 gadu autovadītāja stāža, jo tajā vecumā vairāk vai mazāk cilvēki ir sapratuši, kas ir kas, bet tu tāds jāņtārpiņš vien esi, kurš domā, ka ar 140 ir kruta! Es nevelkos, es droši, ja ceļa apstākļi, redzamība un citi faktori neļauj, es nebraucu ar 90, bet ar 80 un varbūt pat lēnāk, jo man nekas nedeg- man ir citas prioritātes! uzņem vienreiz laiku un paskaties, cik esi ieekonomējis ar saviem 140! tu esi nožēlojams kretīns, kurš pakļauj apkārtējos briesmām, domājot, ka esi tas krutais ar savu opeli!
    pasaki man, kur izpaužas tas stubums, braukt droši?
kappa (pirms 7 gadiem) :
    http://www.tvnet.lv/auto/zinas/road_safety/article.php?id=4872330
salo (pirms 7 gadiem) :
    Jāāāā....ar tā Jāņa pubertātes problēmām mēs netiksim galā,tāpēc nav velti ko censties,dzīve pati tādus izmāca!Tas ,ka makā un galvā švilpo vējš skaidrs katram,visa mazā aldziņa aiziet degvielā un veca grausta uzturēšanā,kaut gan es domāju,ka šitie brauc kamēr iet un nost nekas nekrīt ,ar vecām riepām uz 140km stundā!Dabiskā atlase,tikai žēl ,ka daudzus paķer līdzi!
jānis (pirms 7 gadiem) :
    tas raksts tv netā laikam ir kappas sēņotāja darbs ,,, un kamēr šitādi opīši un gliemeži vilkies pa ceļiem ar saviem katafalkiem mums profesionāļiem būs jāmirst nevainīgiem .............................. sastājušies visi bailīgie rindiņā aiz kamaziem un traucē mums braukt uz 140 km/h ............................. un vainīgs nekad nav tas kas apdzen , bet tas kas velkas pa priekšu 85 km/h :(((((
kappa (pirms 7 gadiem) :
    Jāni- tu noteikti esi viens no tiem retajiem stulbeņiem, kurš uzskata, ka skriet ir labāk nekā bruakt droši! apsveicu, idiot!
jānis (pirms 7 gadiem) :
    to kappa

    ko tu visu laiku kūko par to skriešanu , es vienkārši pārvietojos pa Latvijas ceļiem no punkt A uz punktu B, un lēnām pastumju un arī bieži pabaidu kādu sēņotāju uz ceļiem .................. nu kā lai ar tādiem ceļa pasatņikiem veciem dīzelistiem gliemežiem cīnās ...................
Agaga (pirms 7 gadiem) :
    Iedomāsimies brīnumu, ka Jānim ir dēls! Kāda viņam būs pirmā mašīna??? Nespļauj akā no kuras pats vēl dzersi. Man videnē klasesbiedram bij BMW ''semo4ka"....... nav vairs tā džeka :( Es tiešām nevienam nenovēlu neko sliktu. Es ceru Jāni, ka tu saprati, mūs latviešu tājau maz.
jānis (pirms 7 gadiem) :
    to Agaga

    zini , man ir divi dēli jau pieauguši , bet vēl nevienam nav mašīnas, un zini kāpē , es viņiem visu laiku stāstu un mācu kāpēc mirst uz ceļiem nevainīgi cilvēki , arī tas tavs klasesbiedrs noteikti nositās jo bija jāapdzen kāds ceļa idiots kas nevarēja pabraukt drusku ātrāk , pilni ceļi ar visādiem dīzelistiem un veciem fordiem kas tenterē pa ceļu kad braucam mēs profiņi ......
kappa (pirms 7 gadiem) :
    reti trāpās tādi idiņi kā Jānis!
jānis (pirms 7 gadiem) :
    :))) noteikti visiem neidiņiem ir jābrauc ar kamaziem , jāpusdieno tikai ēdnīcās , jāmeklē šrotos veci dīzeļi , jo ir tak vakaros jāskaita ietaupītie santīmi ...ak jā un protams visiem ir jābrauc pa Latvijas ceļiem uz 90 km /h :))))))
kappa (pirms 7 gadiem) :
    Jāni, man ir jauna mašīna, nevis šrots! Ja tev tāds ir, tad neplāties ar to un saskaiti labāk pats savus ietaupītos santīmus šrota iegādes procesā!
.... (pirms 7 gadiem) :
    Pumpainu tīņu teksti...
msh (pirms 7 gadiem) :
    Aparāts ta normāls, bet vislabākais variants ir B2 passat GT synchro - vizuāli opīšu mašīna, kas reāli spēj kost nost tādus jāņus, sevišķi bezceļos :D Nemaz nerunājot par to, ka ir iespējams ielikt slaveno Audi 2.2 turbu :)
    Par visādiem jāņiem - man patika joks, kas notika, kad pirms pāris mēnešiem uzsniga neliels sniedziņš :) Liepājā puse vadītāju palika par sēnēm :) Braucot mājās pa šoseju, pats gāju uz 85-95, VISI citi uz max 70 :D Vislabāk patika viens joks ar kolonnu, kādas 5 mašīnas, pa priekšu fūre, kolonnā kādi divi jauni bembji, X5 ieskaitot, visi uz 70, es vienā mierā, ātrumu nemainot, kožu šos nost... :D Tolaik man vēl bija vissezonas sliki, nebija vēl sanācis nomainīt :)
Grauss (pirms 7 gadiem) :
    Nu man sākumā arī bija doma pirkt 2.2 syncro, bet nu galu beigās, kad no vairākiem avotiem noskaidroju viņa degvielas un detaļu patēriņu atmetu ar roku.
Volkswagen Caravella 1994 Novērtējums: 10  Komentēt
Pēc Chrysler Grand Voyager- a (dīzeļa un benzīna) esmu pilnīgā laimē ar VW. Caravella ir 2.4 dīzelis- parastais, taču tā jauda- apt.74 zs. tikai sākumā likās par mazu. Nav tik traki, arī smagu piekabi velku- viss notiek. Pirku www. altauto. lv- internetā, paļaujoties tikai foto un altauto firmas sacīto. Apskati izgāju uzreiz, ēd ap 8-9 l., pie motora visam var normāli klāt tikt- tik jāatbīda uz priekšu radiātors kurš stāv uz eņģēm!!Detaļas piejamas visur (ne kā amerikāņu auto- tik Rīgā) par normālām naudām un ja nu kas- tad pasūtot ir jau nākamajā dienā!!Ir tāds nedaudz smagnējs taču- nedaudz. Ļoti laba mašīna praktiskiem cilvēkiem. Nav niķīga!!

Autors: NEzīmulis Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
msh (pirms 7 gadiem) :
    85, ne 75. Kā tad tu to radiatoru bīdi uz priekšu - ar āmuru? :D VW transporterim 1995. gada radiatoru varēja pabīdīt uz iekšu...
SM (pirms 7 gadiem) :
    Alta auto - tas laikam no Bundesvēra krājumiem? Vācu Militāristi labi uztur savus auto - tas nu ir fakts!
Volkswagen golf 3 1.8 1995 Novērtējums: 10  Komentēt
Nopirkts par 2200 LVL 2007 gadā, tas ir - treknajos gados. Toreiz tika izskatīti arī dārgāki un jaunāka gada eksemplāri, bet izvērtējot auto ekspluatāciju izmaksas un tehniskos stāvokļus vienu dienu ss. lv izleca šitais golfs. Aizbraucot apskatīt, bija redzams, ka auto ir "nesamocīts" un droši vien iepriekš lietots kā mājas - darbs - veikals - mājas: pa asvaltu. Motors ar 75zs - vāciešu zemapgriezienu šedevrs. Vēlāk tika ielikta gāzes iekārta pa 250 LVL, ko nenožēloju, jo šajos trijos gados iekārtai nekas nav bijis jādara. Vienīgi uz štrāses, apdzenot, bieži vien pārslēdzos uz benzīnu, jo pēc 3000 apgr/min, darbojoties ar gāzi, dzinējam trūkst jaudas.
Detaļas ir plaši pieejamas gan jaunas, gan lietotas, gan spainī.
Pagājušoziem tika iebraukts 2 metri dziļā grāvī, atbrauca evakuators - tā operators (vīrs cienījamos gados) apskatīja un saka: "šrots - nebūs jēgas remontēt". Izvilka - piedarbināju, pabraucu metrus piecus - neko šķībs, bet brauc. Evakuatora vīrs tik novilka: "nu jāāāā - tas jau golfs... !!!" Pēcāk aizvedu pie džeka iztaisnot - viss kopā uz 200 LVL. Tagad vairs pēc svaiga auto golfs neizskatās, bet savas funkcijas pilda un ko vēl vairāk var vēlēties vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, kā labu, uzticamu auto - un kāpēc lai tas nebūtu trešais golfs?


Autors: gts20 Pievienots pirms 5 gadiem


Komentāri:
kliks (pirms 5 gadiem) :
    Ļoti labi! Vēl viens, kas iebrauc 4 špūres, jo pakaļrati neiet aiz priekšējiem, bet drusku blakus! Malaģec!
Volkswagen Golf 4 V5 1999 Novērtējums: 10  Komentēt
gribetu vairak zinat par so modeli vinam ir 2L benzina dzinejs un automats varbut ir kads kas var pastastit vairak par so modeli man piedavaja iegadaties sadu auto vinam ir bijusi 2 saimnieki un latvija ar vinu ir maz braukts tacu pajautajot daziem draugiem vini teica ka ar ritoso bus problemas jo visa ritosa dala ir nestabila salidzinosi ar krietni vecakiem modeliem no golfa turklat automatiska karba. paterins ari esot diezgan ieverojami liels zinot ka benzina cenas aug tad vel nevaru izlemt vai iegadaties vai ne cena itka apmierina ari sists vins nav nezinu ka man rikoties varbut ir kads kas var izstastit kautko vairak par so modeli

Autors: Baucha  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 3 gadiem


Komentāri:
Kujaucha (pirms 3 gadiem) :
    Supperrr apraksts , bildes ar dedzina .
Volkswagen Pasat 1989 Novērtējums: 9  Komentēt
Divi gadi atpakaļ pārdevu Audi Cūciņu. Trīs dienas izturēju bez auto un nopirku 2 litru 16 vārstu Pasātu. Kopsummā mašīna forša. Salons plašāks kā Audi 100. Pasāt GT modelim aizmugures sēdekļi regulējami. Pasažieri tālākā braucienā jūtas ērti. Degvielu rij atkarībā no apavu smaguma. Pilsētā apmēram 12l, Ja gribi būt karalis kompis rāda 65l, bet ļotim īsu momentu. Uz štrāses pie ātruma 110km/h 5,6-6,5l. Maksimāli esmu dzinis ar 210km/h, tālāk nemēgināju, jo sāka purināt sūri. Silts. Plastmasu graboņa viegli novēršama. Izturīgs. diezgan bieži iznāk DZĪT pa zemes ceļiem. Divas tehniskās apskates bez liekas naudas ieguldīšanas. Īsts tautas vāģis. Tas bija labais.
Trūkumi: Izpūtējs dārgāks par Bembja (katalizators-130ls, lielā bundža-138Ls). Nojuka ģenerators un sagadīšanās dēļ parāva līdz šprici. Sūknis pa lēto-85Ls, Kompja remonts-25+ filtrs 12Ls. Redele-3 lapsas-25Ls.


Autors: Elmars  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 12 gadiem


Komentāri:
type44 (pirms 12 gadiem) :
    eu nu!!! tikai nevajag teikt ka salons plashaaks kaa audi100. esmu braucis ar shito akvaariju (pasaatu) un neko plashaaku nejutu !
raivo (pirms 12 gadiem) :
    Murgs kaut kaads! Pasata salons esot plashaaks par 100 Audi! Vai tu meerijies ar sasista 100 Audi salonu?
JanisJanis (pirms 12 gadiem) :
    MAn pasaatam kaut kas ar apkuri neiet kaa vajag,,, motors tikai uz 80 graadiem uzzsilst :(..
chuu (pirms 12 gadiem) :
    man pasham arii ir 92.gada passat 16v DOHC 2.0 variants, probleemas ar taa sauktajaam padushkaam, bet nu tas pasha vainas deelj. nu kopumaa esmu apmierinaac, uz dragu nav kauns braukt uzrauj 10,0 sek->100. nesen noshkjiilu, bet detaljas nav probleema taa kaa viss OK. auto prieksh standarta latviesha
chuu (pirms 12 gadiem) :
    gribeeju veel piemineet, ka salons ir lielaaks gan par veco cigaaraavantu, gan par jauno 100 ziepju trauku. jaunajam 100-tajam aizmugureeja taa saucamaa mute ir mazaaka(durvju atveerums).
goga (pirms 12 gadiem) :
    ja tev tik maz probleemu ar to auto es vienkaarshi secinu ka tu nekaa nesaproti no tehnikas,es domaaju ka hadenei tu vispaar nepieveers uzmaniibu,protams ar dazaadiem siikumiem kuri teoreetiski janoveersh cilveeki brauc gadiem,par to degvielu pa pilseetu piekriitu arpusee tomeer rij vairaak,ella arii pazuud, no mainas lidz mainai nepietiek,neklausiet tos kuri saka ka auto need ellu,tas attiecas uz jebkuru auto kursh vecaaks par 3-gadiem labi vispaar taa ir katra cilveeka dariishana
Janusheks (pirms 11 gadiem) :
    Nesen iegaadaajos tochna shitaadu passaatu(90g)Bet kautkaa suudiigi aatrumos sleedzas(nepreciizi)Reizeem pat 2x jaaispiezh sajuugs.Tas taa visiem vai man kas sagaajis sviestaa????
    Esmu dzirdeejis ka vinjiem ar to jauno trosiishu sisteemu ir probleemas!
    Vareetu kaads kursh brauc pakomenteet?
nonons (pirms 11 gadiem) :
    Kā var tik augstu atzīmi ielikt šitik tizlam auto? Salons jau plāšs bet braukt gan neērti. Pat Audi Opel un Ford ir daudz ērtāki.
DJ ULDIS (pirms 11 gadiem) :
    PASSATS IR SUPER !!!Kaut gan ekonomijas deel,atziistu tikai diizelus.5.gadus diendienaa pa Latviju braucu ar 1986,g, 1,6l parasto diizeli variantu,tikai nelieli tekoshie remonti /tilta bukses/amortizaatori un citi siikumi par leetaam naudam/.Looti izturiigs auto,savukaart tagad braucu ar 1989.g.1.6 turbo diizeli ,un arii nav ne vainas-vienkarshi,eerti un parociigi.Esmu braucis ar dazaadiem fordiem un citaam markaam-PASSAATS IR KLASSI AUGSTAAKS,GAN IZTURIIBAS ZINAA,GAN PRAKTISKUMA ZINAA.
fufelis (pirms 10 gadiem) :
    to Janusheks: tas,ka no Vacijas nakusiem auto,t.sk. passatiem lielakai daljai struntigi sledzas atrumi ir fakts. Tas ir no ta, ka tie frichi brauksanaa ir galigie lohi, vinji mauc gandriz pie jebkura atruma jebkura parnesumaa ar tadu shvunku,ka atrumkasti nokaus bez problem. Pats biju un pats ari redzeju ka tie brauc, un ta dara stabili lielaka dalja turienes brauceju, ka saka - komenti lieki.

    Ja kads arzemju idiots nav bijis pie stures, tad Passatam vajadzetu but idealai atrumkastei un slegties super. Man tads ir un atruma var ieslegt fantastiski viegli, burtiski ar vienu pirkstu. Un visadaa cita zinjaa Passats ir labais. Manam 1,9 D ar turbinu pilnigi pietiek. Ar mazaku motora tilpumu, piem. 1,6 un bez turbinas ar pilnu kravu ta ir ka ir...nav kasiena
    Tajas ziemas kad bija -30, nu vispar nekadu problemu dabut valjaa. Tie,kas apgalvo,ka ziema dizelis dranjkigi lec, lai nedzen demagogjiju, bet nomaina kvelsveces un ik pa 3 gadiem nomaina akumulatoru
assis (pirms 10 gadiem) :
    Ideāla mašina man pašam ir 93g exclusiv VR6 2.8l motors, nekad vairs nemainīšu mašīnu ar mazāku motoru.
Volkswagen Santana 1983 Novērtējums: 9  Komentēt
ideāla mašīna, tikai nedaudz par vecu - vienkārši remontējama, samērā ekonomiska (uz ;sosejas 6-7l/ 100km, motors 1.8) sāk jau lūzt un rūsēt, bet, ja labi kopj, tad ar tādu var braukt pietiekoši ilgi. arī rezerves daļas var atrast visos šrotos. vispār jau folksvāgeni ir ideālas mašīnas!!!!!!1

Autors: sandrons  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 12 gadiem


Komentāri:
NW (pirms 12 gadiem) :
    Aizmirsi piebilst, ka pa bedreem, ritiiga taburete... :P Bez tam, dereeja jau bik smalkaaku apraxtu, nevis nodziedi slavas dziesmu bez pamatojuma un tad aidaa 9 '83 gada shiropotreba shrotam, kursh saak luuzt un ruuseet! :P
SkyBoy (pirms 12 gadiem) :
    NU vai zinies es savam '91 gada MB 300TD ieliku 8as balles, a sitais tirlins savam shrotvagenam 9as... PISECCCC, uttu vanagi!!!
shearer (pirms 12 gadiem) :
    izeediet taarpus duriki!!! Saatans tas pats pasaats vien ir, vismaz ritenju baaze, piekare motors... vospehm viss iznjemot kuzovu ir identisks. Taakaa nedirs bumbas man te!!! idinji ble!!!
SkyBoy (pirms 12 gadiem) :
    shearer (27.02.2003 11:38):

    ... un talak, ko tu ar to gribeji pateikt...
    Neviens jau nestridas, ka tas ir pasats ar bagaznieku, bet saka, ka 20gadigam shrotvagenam ir iepimpotas 9balles....
NW (pirms 12 gadiem) :
    Tieshaam shearer, ko tu ar to gribeeji pateikt? Varbuut pasaats nava taburete? Ir, tieshi taada pati... neredzu pamatojumu augstajam noveerteejumam.
Ranger (pirms 12 gadiem) :
    Ko uzbrukaat cilveekam!? Cik katrs grib, tik punktus liek! Vinjam nesaap, cik tu liec savam suuda mersim, un es savam suuda opelim! Katrs atbild par sevi!
shearer (pirms 12 gadiem) :
    debesuzeeninjam u.c.

    iepimpotas, neiepimpotas 9njas balles. mosh vinjam tas auto ir ideaalaa staavoklii. a vispaar var arii iepimpot 10 balles tam auto, jo kaa paarvietoshanaas liidzeklis vinsh ir diezgan normaals ja njem cena+ izmaksas+ benz pateerinsh+ ietilpiiba utt. pierubiiji?
NW (pirms 12 gadiem) :
    Nepierubiiju... Vish tak pats raxta ka saak ruuseet&luuzt... :P Bez tam, apgalvojums par to, ka folksvaageni ir ideaalas mashiinas rodas neizmeegjinot citas... :(
Ranger (pirms 12 gadiem) :
    Man pie d....s, vai mans shrots ir ruuseejis, vai nee! Ja es labaaku autinju atljauties nevaru, man jaasamierinaas, ar to, kas ir. Gribu lieku 5, gribu - 10!
    Un vispaar - savai pakaljai nepaarleeksi, tam, kas brauc ar jaunu vaagji, p...j, vai tev MB no 1990, vai 20 gadus vecs Santana!
-vvvvvvvvvvvvvvv (pirms 12 gadiem) :
    mulkji,kas apliek folksjus,izmaksu zinjaa vienkaarsji super.
Domiigais (pirms 12 gadiem) :
    WV ir labaakaas massiinas ja grib leetu un praktisku paarvietossanos bez sarezzggiitiem un daargiem remottiem.

    1) Man passam ir WV Santana 82/1,6 +bndzīns&gaaze +samta salons, +stuures pastiprinaataajs +centraalaa atsleega ar signalizaaciju +ripulli R15/-185/70 un veel ideaala hadene (ieskaitot Monro amiissus) =teeree 12l (pie 40-70km) gaazes pa pilseetu un 9l (pie100-120km) uz ssosejas (pie niknas braukssanas, cik nu taa var buut ar 1,6l dzineeju)- sueper (arii 9 balles) un vinnu tomeer nevar saliidzinaat ar Pasaatu, tas nebuut nav viens un tas pats, jo Santanai ir stingraaka virsbuuve un to lloti labi juutu braucot (lidojot) pa lauku cellim.

    2) Ja jebkuru autinnu apriiko ar labaam detallaam un kaartiigi pareizi saremonteejot ( domaaju liidz perfektam staavoklim), tas 20 gadus vecais shrot var buut labaaks par 8 un 10 gadus vecu auto, protams savaa klasee un izmaksas ja nnem veeraa VW ir mazas.

    nobraucot virs 85 000 tuks.km varu teikt tikai labu un apbriinoju tos vaacu konstruktorus kas vinnu ir radiijussi !

    secinaajumi - ietilpiigs un eerts auto ar lielu bagaazzas nodaliijumu, leets ekspluataaciijaa, vigli un aatri remonteejams un dross (domaaju tehniskaa zinna- nav nekaadu stulbu kompju)
Jasis (pirms 11 gadiem) :
    Man liekas ka NW un SkyBoy tieshaam ir idinji,preciizaak cilveeki kas dirsh dirshanas peec!!!!!!Kuri nekad nav braukushi ar konkreetaam mashiinaam,bet runaa tapeec ka kautko ir dzirdeejushi! AUNI!
Veris (pirms 11 gadiem) :
    Manam tēvam darba vāģis ir Passats hečbeks 83.gada,
    1,8L. Nobraucis viņš ir 160000 km un vēl autiņš tīri labi ripo.
    Remonti arī nav bijuši pārāk lieli, protams, gadi prasa savu, bet, ja vāģi labi kopj un nelauž, tad Passats kalpos ilgi, bez problēmām. Baigais pluss ir, ka pats var saremontēt, jo viss ir pārāk elementārs, lai netiktu galā.
NW (pirms 11 gadiem) :
    Blins Jasi, ej dirst, aunapiere! Par VW Santanas cenu var nopirkt daudz normaalaakus vaagjus it sevishkji komforta zinjaa(kur VW vispaar ir 0)... Braucis esu i ar Santanu i ar Golfu(II un III) i ar Pasaatu('85, '89, '93), bet esu braucis arii ar citiem auto, atshkjiriibaa no dazha laba, taapeec labi zinu, ka nedz golfs, nedz pasaats, neds santana kas tas pats pasaats vien ir, nav labaakais variants prieksh savas cenas, ibio...
Alexandre (pirms 9 gadiem) :
    Onde consigo peças para meu santana 1988 GLS brasil.
    Alexandre .
    obrigado.
Volkswagen passat limusine 1994 Novērtējums: 9  Komentēt
Skaists, elegants auto, itsevišķi salidzinot ar ipriekšējo modeli.3 gadu 2,5 gādu atpakaļ bija atvēsts no Vācija ar originālo noskrejienu 69000km gandrīz jauns.
CL komplektacija ir diezgan bedīga, nav nekādu ekstru toties par plusiem var uzskatīt ABS un 2gaisa spilveni. Motors - 1,8l 90Zs - priekš tādas klases auto ir diezgav vajš motoriņs kad salonā ir 4 cilvēki un kåut kāda manta bagažniek, bet parasti braucu viens pats vai kopā ar 1 pasazieru un no dinamikas viedokļa automašīna man pilnīgi apmierina. Degvielas pateriņs ir ap 11l pilsētā un ap 7,5 ārpus tai.
Problemas- durvju rokturi;gandzīz uzreiz bija nomainīts galvenais sajūga cilindrs jo nebija savlaicīgi nomainīts bremžu škidrums un tās pagaidam viss!!!Nekādas problēmas. Tagadejs nobraukums ir 105t km.
Pērciet passat - laba masina priekš ģimenei un ari braukšanai vasarnicā, ka arī skaistā no dizaina viedokļa !!!


Autors: JFK Pievienots pirms 12 gadiem


Komentāri:
NightWing (pirms 12 gadiem) :
    A kaadaa zinjaa izpauzhas tas limusine???

    Un par to 105tk km... njaa... :)
kiko (pirms 12 gadiem) :
    peerciet passat....un jums vinju nozags...:)
gr (pirms 12 gadiem) :
    a kapēc ar pasātu jābrauc vasarnīcā?
JB (pirms 12 gadiem) :
    Es ari gribu videjas klases auto ar istiem 105tk km, tikai citu marku un man ari nebus probzas! ;-)))
    Cik tads auto pikjoja sakuma?
raivo (pirms 12 gadiem) :
    Passat un skaists, HA-HA-HA!!!!! Milzu nauda par neko! VW markas auto ir .......! Skaists dizains? Nekādā gadījumā! Lētas daļas? Neteikšu viss! Izturīgāks? Diez vai! Lēts? Drīzāk otrādi! Tad sakiet mīļie cilvēki, kāpēc daudzi pērk šo drausmīgo parodiju par tēmu AUTO?
Qued (pirms 12 gadiem) :
    Noskrējiens patiesi neticams. ~11 k km gadā Vācijā - diezgan nereāls skaitlis. Tāds patiess nobraukums, iespējams, ir tāds pats retums kā teiksmainais vienradzis. :)
    Godīgi sakot, nesaprotu cilvēkus, kas sajūsminās par Passat. Parasta izskata auto, parasti ar vāju aprīkojumu, širpotrebs, turklāt zog. Nu, izskata vērtējums, protams, ir subjektīvs.
    Apraksta autors varēja apgaismot lasītājus, vai runa ir par universālu vai sedanu (kas ir "limusine"?). Cik izmaksāja minētie remonti?
Isoquant (pirms 12 gadiem) :
    Limousine ir sedans
Isoquant (pirms 12 gadiem) :
    Gribeetu sheit veel piebilst savu pieredzi ar Passat Limousine 2000.
    1,8 T, 155 zs. Benziina pateerinjsh pilseetaa ~9,5, aarpus ~6-7l/100 km. Apriikojumaa visa elektriiba, klimats, kompis etc. Dizains, protams, ir katra personiigais viedoklis, bet man patiik. Luuzt arii sameeraa reti, remonts arii nemaz nav tik daargs (vismaz Audi centraa).
vecis (pirms 12 gadiem) :
    Piedod, atvaino! Passat nav skaists, bet tāds neglīts pīlēns vien i'. Ekstru ar navnekādu. Par ko lai maksā šādam autiņam? Es nezinu... Audi nāk no tā paša koncerna, bet atšķiras kā diena pret nakti.
    Pilnīgs sviests!!!
Murmulis (pirms 12 gadiem) :
    Nu gan nolikāt pasātu. Es gan teikšu ka viņam nav ne vainas. Vismaz neaizmirst ielikt sēdekļu apsildāmos. nevis kā vienam 95SAAB kuram ir koža, roža utt, bet nav apsildāmo sēdekļu. Un kā saka na cvet i vkus tovarišča net. Tā ka dizains ir katra indivuduāla gaume.
Indica (pirms 12 gadiem) :
    Jā, varu tikai piekrist , ka gaume ir individuāla lieta - vienam vajag pakaļu sildīt, bet citam - braukt.. :)
JFK (pirms 12 gadiem) :
    Slikti izklausas juusu viedokli......Es tachu runaju par Passatu ar modificetu "gimi""aizmuguri" un saaniem.......Sho Passatu B4 saka razot no 1994.gada , uztaisija "faceliftingu"-noapaljoja to, resti ieleca priekshaa un tt , turklaat sedans(limousine) ir diezgan atskirigs no veca B3,universalam ir mazakas atshkiribas.
    Sho passatu nopirku par diezgan lielu cenu(teikshu tikai to ka shi cena ir par 2tuks.$ vairak neka sho pashu modelju(bet ne tada pasha stavoklii:)) cenas pashlaik tirguu ,Vacija deva 2 gadus garantijas laiku,mashina bija pilniigi ar visiem dokumentiem:visu gadu Tuv,servisa gramata,2 saimnieki(viena jur. otrafiz.personas) un t.t, varu teikt ka sas mashinas cena Latvijaa pashlaik nav konkuretspejiga:),proti par sho cenu var nopirkt kadu modernaaku........................................
vecis (pirms 12 gadiem) :
    Bet Passats tomēr ir un paliek tikai Pasatts. Lai cik tas skumji neizklausītos. Nu nav tā savas cenas vērta, nu nav.
    Tev ir taisnība, ka par šo cenu var nopirkt daudz, daudz labāku automašīnu.
vecim (pirms 12 gadiem) :
    piemeeram.... Audi?
JFK (pirms 12 gadiem) :
    Kaads audi?
JFK (pirms 12 gadiem) :
    Vecis, tad kaadu masinu tu vari piedaavaat par so naudu?vienkarsi gribuzinat dazaadus viedoklus un intereses pec
vecis (pirms 12 gadiem) :
    VW grupa ražo arī tādas markas auto kā AUDI. Cenas ziņā tavu PAssat var pielīdzināt gadu vai divus vecākam audi C4. Bet šajos modeļos par extru trūkumu nu nemaz nevar sūdzēties. Un arī šī mašīna ir laba ģimenei.
    Tātad tava automobīļa vid. cena Latvijas tirgū svārstās no 4500 - 5500. Audi C4 var atrast (labu) pat par 3900. Un tāpat cena ir līdz 5000 un nedaudz vairāk. Vai ir liela atšķirība? Saproti, tie Passat ir drausmīgi daudz uz mūsu ceļiem, tāpēc jau man ir pret tiem tāda nepatika.
    Passat nevar pārāk daudz uzlabot faceliftu, kamēr Audi tādā ziņā ir patecīgāks. Arī motoru ziņā audis sit pušu Passat, jo tie ir dinamiskāki utt.
    Tas bija mans viedoklis.
Zena (pirms 12 gadiem) :
    Passat sux! Vinjiem ir nenormaali lielas cenas. Ar Audi pat bail saliidzinaat. Es jau nerunaaju par skanjas izolaaciju un salonu. Passat salons ir diezgan riebiigs un izskataas dikti leets. Nesaprotu cilveekus, kuri peerk Passat pa tik lielaam cenaam, ja tajaa pashaa laikaa var nopirkt daudz labaaku autinju, piemeeram, AUDI! "Tautas rati":))) Tas ir mans viedoklis.
vecis (pirms 12 gadiem) :
    Tieši tā.
antons (pirms 12 gadiem) :
    Pats tu esi sux! Manam Passat VR6 ir ādas sēdekļi, klimatakontrole, ABS, pilna elektropakete un daudz vietas salonā, bet AUDI lielākoties izskatās pēc govīm!
vecis (pirms 12 gadiem) :
    Ja jau tu saki, ka tev ir VR6, tad Audi ir S2 un S4. Un nav Audis nekāda govs. Kas tad ir VR6: smags, jo 2.7 motorītis, kas atīsta kaut kādus 170 zirdziņus. S2 no 2,2 paņem 220 zs. Vērā ņemama atšķirība. Piekritīsi taču. Un pasaki, kur passātā daudz vietas? Viss tai salonā klab un grab.
Zena (pirms 12 gadiem) :
    Ja AUDI ir govs tad vispaar gruuti pateikt kas ir Passat! Lai vinjam ir visas extras, bet vienalga taa ir parodija uz vaacu mashiinaam. Ar AUDI vispaar nav ko saliidzinaat. Ja cilveeks saka, ka Passaataa ir daudz vietas, tad vienkaarshi vinjsh nav redzeejis nevienu normaala izmeera mashiinu, kaut vai to pashu AUDI 100!
JFK (pirms 12 gadiem) :
    Zena, varbut tu salidzina passatu ar septito bmw tad protams bmw ir plasaks par passatu,bet salidzinot ar visiem parejiem auto šaja klase(passat attiecas pie D klases auto),passatam salona izmeri ir daidz lielaki par opel vectra,audi 80 b4,toyota avensis,subary legacy,pat brivo vietu izvietosana ir krietni labaka neka bmv 5,audi 100,a6 un mb 124 virs. kuri attiecas jau pie e klases auto.Laikam tu nezin tadu auto klasifikaciju pec izmerim(a,b,c,d,e un t.t attiecigi piemeram smart(mb)-a klasse ,opel corsa-b klasse,vw golf-c klasse,opel omega bmw 5-e klasse).Tebe nuzno sna4ala alfavit (ABCE)iemacit no galvas, bet pec tam kaut ko runat un izteikt savas domas.Saprot???Passat neprevzojdennij lider šaja ziņā.
JFK (pirms 12 gadiem) :
    Vecis,ti zagnul,passatam krietni daudz vietas neka citam automasinam saja klase-vectra,audi80b4,un c.t skat augst.min.masin.par to pat zurnalos raksta ka passatam ir 1 vieta saja zina(salona+bagaznieka apjomi).Davai konkretu piemeru un tad paskatisim kam ir lielaks kam mazaks-varbut es ari maldos un pastav cita masina at idealam"propoprcijam"salonā.
Zena (pirms 12 gadiem) :
    JFK, es zinu kas ir klasifikaacija. Tad uzreiz vajadzeeja saakt ar to, ka Passat ir lielaakais savaa klasee, nevis tur liela mashiina utt. Vienkaarshi man personiigi nepatiik Passat. vienkaarshi izsaku savas domas.
antons (pirms 12 gadiem) :
    Vecim.
    Nu negrab tas salons, kaut vai nosprāghsti. varbūt " vaina" tieši manā mašīnā, jo spriežot pēc aprīkojuma ( ir arī sēdekļu apsildīšana + ādas salons + kruīza kontrole) tā varētu būt arī ar uzlabotu skaņas izolāciju, jo tiešām salons ir ļoti kluss. Mašīna ir smaga, taču ziemā iet kā tanks, un ar 175 zirgiem varu uzraut līdz sotakam ~ 8 sek., man pilnīgi pietiek. Par AUDI- protams, nebūt ne visas izskatās pēc govīm, bet dizains ir ļoti jūtīga individuāla gaumes lieta.
    Bet vietas salonā - cik uziet, ir ļoti ērti gan man, gan visiem pasažieriem.
biski sists pasatists (pirms 12 gadiem) :
    Pasats ir loti erta masina salidzinot ar citam ari no augstakas klases. Erta ari aizmugures pasazieriem. Ruusee ari maz. Man bija 1987 gada Pasats, ar kuru norapoju pa lauku celiem 5 gadus. Rusas nekadas. Paslaik ir 1991 ar 2l motoru. Esmu nobraucis jau 3 gadus, gribetos parmainas, bet nav ko isti panemt vieta par tadu pasu cenu, ka pirku so 3 gadus atpakal (3400 $). 2l motors jutami atskiras no 1,8 jaudas zina, bet degvielu ed mazak. Ar so masinu vairakkart esmu bijis Vacija, Austrija. Esmu iedrosinajies nesen aizbraukt ari uz Italiju. Talajos braucienos Videjais degvielas paterins izbraucot gan Latviju, gan Poliju, gan Vaciju (pa strasem 150 km/h), ka ari Cehijas, Austrijas, Italijas kalnus ir 7,5 l/100km. Braucam 4 pieaugusi cilveki un pilna aizmugure ar bagazu. Pasazieri bija loti apmierinati ar ertibam. Ari mikroklimats labs jo silda ieverojami labak ka ieprieksejais, ir ari kondicionieris. Bez kondicioniera masinu vairak nekad nepirksu. Tas vajadzigs ari Latvija. Masina ir drosa, tapec, ka samera vienkarsa. Sprice labi darbojas gan ieprieksejam, gan shim. Tas, ka pa musu celiem nojuk kustigas dalas ir neizbegami. Amortizatori ir vel orginali un izturejusi manus 100000km, neskatoties, ka lidz tuvakajam asfaltam man ir 10 km. Bet jasaka, ka ir nojukusas ari tadas lietas, kas ilgi kalpoja pat krievu Zigulim- aizdedzes komutators, apsildisanas radiators, aizmugures logu tiritajs un citi nekustigi sikumi. Tomer kopuma Latvijas apstakliem, celiem un dzives stilam masina ir piemerota- to ari apliecina biezas zagsanas.
NightWing (pirms 12 gadiem) :
    Eu, sistais pasaatist, toch bik pasists esi... Simt gadus un piecas dienas tavs pasaats 2.0i eed 7.5l videeji... MUHAHA... Cik ta bez kondishkas buutu? 6-6.5??? Un jaunai mashiinai varbuut veel pateiksi ka 5litri bija??? :))) Smiekli naak... Un pasaatu ar to pashu Audi 100 typ44 pat saliidzinaat nevar nedz plashuma zinjaa, nedz komforta zinjaa... lai gan dazhs labs to atljaujas dariit...
    Kauchvai pastieties kaa tiem pasaatiem uz priexheejaam durviim el. logu sleedzhi vadiitaaja pusee novietoti... marazms kaukaads... un kursh veel te teica ka viss ir ljoti eerti??? :P
    A100Avant iipashniex, lepns par to ka neizveeleejaas VWPassatVariant
JFK (pirms 12 gadiem) :
    to nightwing.
    Ej tu ar savu audi200Avant,protamssssssss labk ir ww passats,jo aizmugureja stojka avantam tada veida izveidota , ka so masinu par universalu nevar nosaukt,so auto var uzskatiit par hecbeku.Ej tu ar savu avantu galigi zadolbal.Mes protams nevaram salidzinat 100avantu kura attiecas pie e-klasses auto ar vw passat kurs ir d klassas auto,bet subjektivi passats ir labaks kravu parvadasanas vajadzibam neka Avants.Saprot.varu tikai piebilst ka vispar labaks ir Leksus vai MB bet sas auto maksa dargi.
NightWing (pirms 12 gadiem) :
    Uj, es tak neesu nekur A200 veel mineejis... tam Pasaats nekuraa zinjaa liidz netur... A vietas pakaljaa ir ljoti liidziigi, jo avantam buutiibaa taa pakalja ir garaaka... Un shaa vai taa, triisdurvju skapi neaizvediisi ne vienaa, ne otraa...
    Taalaak : cenu zinjaa piem. Passat '88 un A100 '88 ir ljoti liidziigi, apriikojuma zinjaa A100 paaraaks, piekare A100 labaaka un mazaak luuzt, salona plashums A100 lielaaks, salons mazaak grab - A100, komforts seedekljos A100 labaaks, panelja paarskataamiiba A100 200% paaraaks... detalju cenas - ljoti liidziigas, ja liidziigi motora tilpumi... Vieniigais kas var piesaistiit pie VW Passat iegaades buutu 16v 2.0i dzineejs, jo visi citi dzineeji labaaki vai taadi pashi buus iexh Audi... Ja grib ekonomeet var jau arii atrast to pashu "cigaar" A100 '90 ar 2.5TDI... maksaas vairaak, bet eediis ljoti maz...
    Par Avantu un Passat Variant runaajot, jaasaka, ka tieshaam iexh A100 vairaak domaats par dizainu, nevis par kravaskasti govju paarveshanai, bet nu, nezin gan ko tik milziigu tu vediisi, lai iexh A100 nepietiktu vieta un iexh Passat buutu tieshi laikaa... Bez tam A100 aizmugures dalja ir arii garaaka... taakaa... :P
    Nekad neiestaastiisi ka Passat ir labaax, nu nekad, jo peerkot bij jaaizveelas starp - BMW 318i/325i Touring, A100 Avant 2.3E, VW Passat 2.0i/2.0i 16v... Izveeleejos A100 diezgan pamatoti... Un Passat palika peedeejaa vietaa. Pat BMW bij simt reizhu paaraaks, bet to nepirku deelj detalju cenaam, kas BMW ir daudz daargaakas par Audi/VW..
biski sists pasatists (pirms 12 gadiem) :
    Benzina paterins barucot talos gabalus divata bija pat zem 7l/100km. Varbut ietekmeja ari arzemju benzins, lai gan liela dala bija Polija un Cehija pirkta, mazak Vacija un citas veckapitalisma zemes.
NightWing (pirms 12 gadiem) :
    Bez kondishkas sanaak zem sešiem litriem? :) Un jauns ta vispaar ap pieciem eed? :))) Diezgan smiekliigi prieksh 2.0 16v... Domaaju ka var braukt taa lai kaadu briidi eestu tos 6.5litrus, bet ne jau ka VIDEEJAIS ir 6.5...
koks (pirms 11 gadiem) :
    Ko apvainojat passatus. Normāla mašīna ,vietas cik uziet ,variantā var sakrāmēt visu ko grib.
nonons (pirms 11 gadiem) :
    Nosaukums jau vien ir smieklīgs iedomājies Passat limusine ha ha ha
biski sists pasatists (pirms 11 gadiem) :
    Tā kā apnika diskutēt kurš labāks Passat vai Audi, nopirku 1996.gada Audi A6 Avant. Cena ap 7500 EUR, jo izvēlējos internetā, čalis atveda. Visu maksāju pats, muita minimālā, čalim 150 EUR par piegādi. Latvijā varēja dabūt lētāk tikai galīgi apbružātus nekoptus, nobrauktus vai pārmālētus, laukumos noturētus mēslus. Labs dīzelis cenu starpību nez vai atkalpos 2-3 gados, ko paredzu lietot šo auto. Tādēļ izvēlējos 2,6 l benzīnnieku, nobraukums 180 000, ir servisa grāmatiņa, Vācu apskates izdruka, neizdiluši un svaigi oriģinālie rūpnīcas paklājiņi, kuri Latvijā redzētajiem nebija vispār vai ļoti lietoti, nelietots pilnais oriģinālais rezerves ritenis (daži no svaiguma rādītājiem). Savu 1991.gada Passat Variant 2 l pārdevu nedēļas laikā, jo bija labs kad pirku un labi saglabāts (Latvijā 3 gadus, 100 000 km noskrējiens, pirms tam 170 000).
    Audi plusi:
    Labs mikroklimats, putekļu izolācija,
    Krietni labākas gaismas,
    Ļoti labi piemeklēta salonam oriģinālā automagnetola un skaļruņi,
    Mazliet labāka skaņas izolācija, labāk fiksējas aizmugures durvis,
    Nedaudz mazāk jūt sīkus nelīdzenumus,
    Braucot labāk izstiept un atbalstīt kreiso kāju, nedaudz lielāks atstatums starp priekšējiem sēdekļiem,
    Mazliet labāks stūres pastiprinātājs,
    Mazāk jūtamas motora un mašīnas vibrācijas,
    Modernāks dizains, vairāk meiteņu atskatās ( strīdīgs jautājums).
    Audi mīnusi:
    Vidējais degvielas patēriņš pārsniedz solīto (Audi 11 l/100km, pret 8l Passat- kā solīts),
    Neelastīgs motors (Passat labi ņēma no 2000 min-1, Audi tikai no 3500, kas nepiedodams lielam motoram, laikam taupa degvielu ekonomijai, bet tas vienalga neizdodas),
    Sēdekļi neērtāki, īpaši aizmugurējie,
    Sliktāk turas uz līkumota zemes ceļa (tur kur Passat varēja vālēt 130 km/h, ar Audi kļūst neomulīgi pie 100, jo laikam, lai nejustu sīkos nelīdzenumus uztaisīts pārāk mīksts sākotnējais gājiens, gaitas iekārtas bojājumus stends neuzrāda), zvalstās uz viļņaina asfalta,
    Daudz sliktāk apgriezt, lai gan garums tikai 20 cm lielāks, garenbāze tikai 8 cm lielāka.
    Jūtams, ka auto ir zemāks,
    Neērtākas vietas aizmugurē sēdošajiem, daži izmēri lielāki kā Passat, daži mazāki, tā kā kopumā pasažieru un kravas izmantojamā salona daļa nav lielāka.
    Kopumā var teikt, ka Passat dod to ko sola un vēl vairāk, Audi vārds un slava sola daudz, bet realitātē tas ir pārāk maz un nebūtiski. Pēc pāris gadiem laikam būšu atkal Bišķi sists Pasātists.
longausis (pirms 11 gadiem) :
    Man arī agrāk likās, ka nav nekā labāka par Pasātu un atbilstošā cenu grupā jo īpaši (bija pēc kārtas 2 paveci Pasāti, darba mažīnas). Nu jā, bet visas nelaimes ceļas no salīdzināšanas... Taisnība tiem, kas saka, ka jāpasēž arī citā mašīna, tad var novērtēt pa īstam! Tagad man ir Nissan Primera un patiššām salīdzinājumā ar to Pasāts tāds mīļš un godīgs, bet visādi citādi Nissan ir pārāks. Nu protams tiem, kas uzskata, ka tikai vācu mašīnas ir mašīnas vispār, tā neliksies, bet ja salīdzina ērtumu, stabilitāti, salona plašumu, extras, kas japānim ir pamatkomplektācijā, bet Pasātam jau jāpiemaksā... Un cena patiešām par to visu Pasātam ir nepamatoti augsta.
Volkswagen Golf VR6 1992 Novērtējums: 9  Komentēt
Sveiki, palasot te jūsu atsauksmes, gribēju padalīties arī savā pieredzē. Principā mašīnas ir bijušas dažādas, bija VW scirocco 83. g, tad Audi Coupe 84 un 86. g, tad izdomāju pāriet uz Mazda 626 coupe 2.0 16V, tad uz AR 145, un beigās nu jau četrus gadus braucu ar VR6 golfiņu. Tagad par golfu - principā man viss it kā tur apmierina, ja neskaita pēdējo gadu notikumus, bet sākšu visu no sākuma. Kad nopirku biju sajūsmā, par to kā mašīna velk, ieskrienas utt, pabraucot dažus mēnešus sapratu ka kaut kas nav riktīgi, purns negrib iet tur kur viņu stūrēju, pat ar trešo spolē, nu tas jau nav normāli, uzliku sporta amīšus ar visā atsperēm. Ooo, nu jau cita lieta, ar pirmo jau pagrūti uz asfalta dabūt apkārt, nu ja protams nesagazē, tad jau apkārt var dabūt ko vien vēlies, tikai auto tad stāv uz vietas. Protams mašīna kļuva cietāka, bet pārsteidza kas cits, proti, braucot līdz 120 km/h gaita joprojām bija līgana, bet pēc 120 parādijās tā saucamais stāvoklis, kad plombes no zobiem krīt arā, bet vienalga man tas pārāk neuztrauca. Nākošais ko dariju jau bija bukšu maiņa, ieliku oriģinālās, s...... s, pēc divām nedēļām plaukts staigā, it kā bukse vesela, bet brīvkustība ir, grab kā nelabais, pedāli pat nevar normāli nospiest. Tad kāds pateica ka, ka vajag Opeļa bukes likt iekšā nedaudz tās pārtaisot. Risinājums bija rokā, super nekas vairs negrab, un vari motoriņam ļaut dziedāt. Tad uzliku sporta filtru, konisko, - motora dziesma mainās, tālāk jau bija Remus visā garumā, ohhoho, kāda dziesma, prieks klausīties. Protams tad kad nomainiju amīšus nebiju iedomājies par tādu lietu kā kartera aizsargs, un tā pēc 1.5 gadu braukšanas iedegās eļļas lampiņa. Izjaucu un konstatēju ka eļļas suknis lupatās, nomainiju, protams pie viena tika nomainītas šāles, gredzeni, ķēdes spriegotāji utt. , tālāk bija vēl interesantāk, pabraucu kādu pusgadu, un vakarā braucot no laukiem uz Tallinas šosejas pie Baltezera apstājos ar baigo krakšķi kaut kur pie kārbas, tika izsaukts evakuators jo autiņš vairs negribēja kustēties, vainu redzēju tikai otrajā dienā, kārbā riktīgs caurums. Izrādās satelīti aizgājuši pa gaisu. Tika nopirkta cita kārba, nu besī arā man tas cipars par to kārbu, ja tu parastajam golfam pērc kārbu maksā kadi 50Ls, man sanāca 200Ls. Pēc tam problēmas it kā nebija, ja neskaita to ka Policists uzbrauca virsū golfiņam. Tagad tiek veikts remonts kas jau ievilcies uz 5. mēnešiem, jo pie reizes tiek veikts vizuālais tjūnings. Principā uzskatu ka iekšā ielikts viņam pamaz, jo pie mana braukšanas stila un daudzuma auto jau savu ir atkalpojis, tā kā dažs labs izmaksas veids no manis viņam pienāktos. Vēl mans uzskats ir tas ka, ar auto ir jābrauc nevis jātaupa kaut kam, kaut kad.
Ak jā, par degvielas patēriņu. Nu man sanāk diezgan, pilsētā uz 14l aiziet, ārpus pilsētas kādi 8.5 l, braucot uz 120-130 km/h, gruntene- nu tas jau atsevišķs stāsts, tur man liekas pat kādi 20-25l sanāk, jo būltiņa uz grunts ceļa krītas nenormāli strauji, bet tas atsver izjūtas kas ir braucot. Kaut gan reiz biju iedevis meitenei auto, pēc tam paņemot no viņas atpakaļ, skatos kompis man izdod vidējo patēriņu 9l, brauca viņa pa pilsētu, nu nesaprotu kā tas viņai sanāca, esmu visādi provējis braukt, bet tādu minimumu kaut ka nesanāk man sasniegt kaut vai ciparos ko izdod kompis. Lielākie izdevumi auto ir degviela un riepas, pedējais ir vājais punkts, un nevaru saprast kādas likt virsū, jo ilgāk par sezonu nobraukt nesanāk.
Motorā eļļu mainu ik pēc 7000-8000 km, kā sanāk, jo ja nobraucu lidz 10tkm, beigās jau jāpielej kāds litriņš uz 700 km, bet līdz 8000 kopā varbūt jāpielej 1. l. Ja kāds grib teikt ka lietoju s...... u eļļu, tad varu pateikt ka leju iekšā Castrol 10w60. Principā viss, ko varu pateikt, bet droši ka kaut ko jau aizmirsu.
Lai veicas.


Autors: Kari Pievienots pirms 10 gadiem


Komentāri:
nazis (pirms 10 gadiem) :
    Kruta! Tas toč- ir labs raksts!
Skorpions (pirms 10 gadiem) :
    šitādai misenei 9 balles???????
    vai tad ar mašīnu neesi braucis.
    Golfam kā sugai virs 4 ballēm nevar dot.
MOnk (pirms 10 gadiem) :
    var just ka normaals ielas draiveris raksta :) par riepaam - nu tu dod, sezona tas ir DAUDZ :) es savai otrai mashiinai (bmw 325 forseets) videeji mainu 5-6 komplektus gadaa, bet tas ir ieskaitot savam priekam braukshanas/treninjus asfalta trasees, gruntenes prieki ar to mashiinu gan atkriit, jo piekare uztaisiita gludam asfaltam only :(
Kari (pirms 10 gadiem) :
    To:Skorpions- man liekas ka tu neesi ar mašīnu braucis, un ja esi tad droši ar tētuka mb vai BMW, un tāpēc katrs dara pēc savām iespējām, un šeit ir objektīvs vērtējums, jo es nerakstu par savu sapņu auto, bet par to kas man ir. Un droši ka tu pats esi tai misenei dūmus ostijis.Lūk tā.
Kari (pirms 10 gadiem) :
    To:MOnk Nu man sezona skaitās 4.reizes gadā - vasara,ziema , pavasaris un rudens, tā ka gandrīz jau sanāk kā Tu teici.
Python (pirms 10 gadiem) :
    Esmu arī nopircis VR6. Par bezīna patēriņu runājot -~11,5/100km tas ir pilnīgi ok. priekš tāda lopa. Man personīgi uzticību neiedveš piekare un reāli tracina kulise, kas ir izjāta kā jau visiem Golfiem (pirmajā var normāli ielikt tikai caur otro itogo ja netrāpa trešajā). Bet nu visā visumā smalks apīts.
uupizz (pirms 10 gadiem) :
    Python tu esi lohs. Izmet to savu suuda ruusaino triperi vai arii pardod kadam no iauto megadriveriem

«««« [1-8] [9-16] [17-24] [25-32] [33-40] [41-48] [49-56] [57-64] [65-72] [73-80] [81-88] [89-96] [97-104] [105-112] [113-120] [121-128] [129-136] [137-143] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc atzīmēm.