Vārdadienas svin:
Alvis, Jolanta, Samanta






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1540)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (126)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (8)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (141)   Peugeot (41)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (58)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (144)   Volvo (57)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

Saab 9000CSE 1994 Novērtējums: 5  Komentēt
man butu viens jautajums varbut kads zina un var palidzet man tikt skaidriba lieta grozas ap Saab 9000 automatu. Masinai Problema ar Kondicionieri Nenak ieksa Siltais Gaiss ! Iznemu ara No ParzegaVentilatoru to parbaudiju tas viss strada ! ir problema kaut kur citur ari drosinatajus parbaudiju tie ari vesali Varbut Kads Var kaut ko ieteikt un Palidzet Sikak?

Autors: Marchello  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Ford fusion 2003 Novērtējums: 9  Komentēt
nopirku auto taurage lietuvā, vēl bija ar franču numuriem, atdzenot un izejot tehnisko auto iznāca daudz lētāks nekā pirkt latvijā, auto bija ideālā kārtībā, tehniskā izieta ar pirmo reizi, kaut biju pārliecināts ka kaut ko atradīs, auto ir dīzelis automāts, kaut arī priekšas paneļa interjers ir tāds paprasts tas neko nenozīmē salīdzinot ar degvielas patēriņu tagad ziemā kaut kur pieci ar pus litri un mazāk, klīrenss ir augsts kā mazam džipam, braukt ir ļoti patīkami, pagaidām tie ir tikai pirmie iespaidi, reddzēs kā būs vēlāk, šajā salā, iedarbinās ideāli, kārba slēdzas arī bez aizķeršanās

Autors: es Pievienots pirms 2 gadiem


Hyundai Matrix 2004 Novērtējums: 10  Komentēt
Varbūt kāds man var palīdzēt ar padomu. Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu situāciju mašīnai Hyndai Matrix. Nopirku Hyundai Matrix 1,5 crdi. Tai pat dienā mašīna salūza. Braucot mašīnai iedegas Check Engine lampiņa un mašīna noslāpst. Siltu piestartēt nav iespējams. Pagaidot kamēr motors atdziest motors pielec bet īpaši tālu aizbraukt nav iespējams. Auto jau mēnesi stāv autoservisā. Sākumā nomainija visus filtrus, restaurēja sprauslas, iztīrija bāku. Auto var piestartēt bet pie 3000 apgriezieniem auto slāpst. Pasūtīts ir degvielas sūknis, kurš atrodas bākā. Es ceru ka ar šo problēma tiks atrisināta. Vai kāds ir saskāries ar šādu lietu. Lasot forumos ir redzams, ka šāda veid mašīnai ir problēma ar spiediena padeves mērītāju. Uz doto brīdi jau ir ieguldīta laba summa, jo auto pārdevējs nebija godīgs un par auto tehniskā stāvokļa patiesumu neko nepateica. Par cik pats neorientējos auto un forumus lasu tikai pēc auto iegādes esmu iekritis. Būšu pateicīgs par kādu padomu.

Autors: gloc  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
Opelists (pirms 2 gadiem) :
    Hyundai marku nepazīstu, bet vai tik nebūs pie vainas vadības bloks?
    2 varianti, kur manuprāt vislabāk tiktu galā ar auto elektronikas problēmām:
    www.hyundai.lv/Service.aspx (dīlera serviss);
    www.rolis.lv (spēcīgi auto elektronikā).
valdisroze (pirms 2 gadiem) :
    Sveiks! Nezinu esi vai neesi ticis ar savu auto galā. Pēc taviem nostāstiem kā uzvedas auto būs vainīgs spiediena devējs. Ne vienmēr pats devējs, skaties uzmanīgi vadus.
Ford Ranger (USA) 1999 Novērtējums: 7  Komentēt
Normāls auto konkrētajam mērķim - vajag kaut ko iemest un aizvest garumā līdz 3 metriem (kuzavs ~ 1,9 m, ar nolaistu bortu kuru drīkst slogot ~2,5m, pārējais tīrā pārkare.).
Kaut kad 2010 gadā iegādājos sev amerikāņu Ranger, dibenpiedziņas (RWD) ar 3 litru benzīndzinēju diezgna pabēdīgā stāvoklī, apskati jams nebija kādus gadus 4 redzējis.
Novēršot sākotnējos sešus CSDD aspkates 2 niekus - salāpīju bāku (kaut kāds idiots bija izurbis bākā apakšā caurumu un iespraudis samorezu tajā - pilēja degviela), alumīnija kapots - sadauzīts, bremžu nevienmērīga darbība, un kaut kas vēl no šarnīriem bija izbeidzies, stabilizatora atsaitēm utml. Šo to salaboju savām rokām (bāka, satbilizatora atsaites - jo tās pa lielam ir ļoti garas skrūves ar gumijas starplikām), šo to sūtīju no USA no ebay. Sanāca diezgna lēti, izņemot kapotu - to neviens neņēmās sūtīt, tad nu taisīju no stiklaškiedras (škiet 200 +Ls sanāca) pārējais - nu moš 100 Ls kopā.
Tā kā bišku nolažoju un ne visu uzreiz pārjaucu, vienā brīdī secināju ka no vecuma bremzū kluči sākuši lobīties un viens jau pinīgi pliks. Lai neieķīlētu jamo devos uz šrotu piemeklēt vai ir kas der no citiem Ford - atradu ka Explorerim tā pāsa gada gājuma - tadas pat, tad nu uzmetu uz fikso tās no šrota un pasūtīju jaunas, ko pēc ~ nedēļas arī uzliku.
Kaut kādus niekus vēl tur laboju, rocenes trosei uztaisīju papildus atsperes kas jamo atvelk atapakaļ. Uzliku 2 jaunas M+S riepas, iztaisnoju līko disku (ja arī tāds man bija ticis no iepriekšējā saimnieka).
Braucu jorpojām. Lielāka ziepe bija ši gada rudens vētrā norāva kravas kastes vāku un uzmeta uz kabīnes- jumts mazliet dabūjis ciest, bet nu principā tīrie sīkumi. Tā nu rullējam.


Autors: wala Pievienots pirms 2 gadiem


Toyota Avensis 2008 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Toyota Avensis 2,0 D4D Wagon. Esmu nobraucis 112000km piecos gados.
Kopumā jāsaka ļoti praktisks un ērts auto.
Uzticamība ir līmenī - ja neskaita ritošās daļas sīkumus (mainīts viens gultnis, divas atsaišu bukses un visi bremžu kluči), tad plīsis ir tikai ģenerators (plaisa korpusā - acīmredzot, esmu ar karstu ģeneratoru spēcīgi iebraucis aukstā peļķē).
Kopējais vidējais patēriņš (mērīts ar pilnu bāku metodi) ir 5,9 l/100km. Vasarā tas ir ap 5 - 5,5; ziemā 6 - 7 (līdz 8 lielos mīnusos, braukājot mazus gabalus pa pilsētu). Korķos gan nesanāk bieži sēdēt.
Patīk 6 ātrumu manuālā kārba - ar 6. ātrumu braucot 110km/h motoram ir ap 2000 apgr./min, kas ir samērā kluss režīms. Skaņas izolācija ir laba - var klausīties mūziku, dzirdot arī nianses. Ļoti daudz izmantoju arī kruīza kontroli - īpaši ārpus pilsētas tas padara braukšanu ļoti ērtu.
Motora jauda pietiek, lai bez stresa varētu veikt apdzīšanu. Patīk arī, ka motoram ir laba jauda arī pie maziem apgriezieniem.
Labs ir auto izmērs - nolaižot sēdekļus bagāžniekā var pārlaist nakti tīri ērti (mans augums 187cm). Arī bez sēdekļu nolaišanas, bagāžnieks ir ļoti liels - var salikt visu, ko vajag un nevajag :)
Pie mīnusiem varētu minēt tikai to, ka auto varēja būt labāk nostrādāta priekšas apakšas plastmasas. Tā kā auto nav ļoti augsts, tad gadās ar priekšu uzbraukt uz apmalēm un apskādēt plastmasas. Bieži braucu pa meža ceļiem - izbraukt var, taču prasās pāris cm augstāka mašīna (diemžēl, Toyota nepiedāvā tādu variantu kā Škoda Octavia ar slikto ceļu paketi, kas ir ar 1,5 - 2cm augstāku piekari par standarta variantu).
Vēl gribu piebilst, ka jūtams, ka auto vēl ir liels resurss - nejūt, ka kaut kas sāktu iet uz beigām. Kad nomazgā auto un iztīra salonu - sajūta kā gandrīz jaunā auto, jo motora un piekares īpašības nav mainījušās un salonā nekas negrab. Kad auto bija 4,5 gadi, profilakses pēc apakšu apstrādāju pret rūsu - meistari teica, ka vēl nekur nebija sācis rūsēt.
Kopumā varu ieteikt kā uzticamu, praktisku un ērtu auto.


Autors: JJ  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
jufo (pirms 2 gadiem) :
    Patikami pets ilgaka laika palasit kadu intresantu auto aprakstu, paldies cienijamam autoram un lai labi ripo.
Volkswagen T4 Caravelle 2000 Novērtējums: 7  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Tātad. Pavasarī līdz ar kārtējo ģimenes pieaugumu, tās locekļu skaits sasniedza 6, 4 no kuriem tagad ir bērni. Līdz ar to nācās ieplānot transportlīdzekļa ar 6+ vietām un liela bagāžas nodalījuma iegādi. Doma jau sen bija par VW T4 ar 9 sēdvietām un benzīna dzinēju. Tā kā darba darīšanās esmu Zviedrijā vismaz 1x nedēļā, nolēmu auto meklēt tur. Kāpēc? Tāpēc, ka Zviedrijā netin auto spidometrus, un nodokļu politikas dēļ, auto ar benzīna dzinējiem ir nospiedošā vairākumā. Rezultātā pēc 30 min apskates kādā sniegotā vakarā 2000. gada T4 Caravelle ar 2,5 (115 Ps, 200 Nm) nonāca manā īpašumā. Apskambāts, ar kādu rūsas pleķīti, uzlauztām durvīm, un pusnobrukušu automātisko kārbu. Nācās atdot 1000 Eur par pirkumu. LV standarta procedūras: logu tonēšana, automāta remonts, siksnas, abas pusasis un lodveida balsti, eļlas, piekrāsošana un salona tīrīšana. Visam pa virsu gāzes iekārta. Kopējās izmaksas kā busam ar piezīmi tikko no Vācijas, bet ar 100% nobraukumu un absolūtu skaidrību par tehnisko stāvokli. Nobraukums iegādes brīdī 280 t km. Ekspluatācijas izdevumus sastāda gāze: ap 5,5 Ls/100 km, vai 6,0 Ls kopā ar benzīnu. Dinamika priekš busa ekselenta, 13 sek/100 km/h. Kārba īsa: 100 km/h 3000 rpm, 110 km/h 3200 utt. Motors ir ļoti kluss un darbojas ļoti vienmērīgi, tāpēc līdz 130 km/h neērtības nerada vispār. Auto ir garā bāze, AC, 2 pečkas.

Autors: mincis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Chevrolet Epica 2008 Novērtējums: 5  Komentēt
Pirku praktiski jaunu. Nobraukums bija 9000km. Manā īpašumā ir četrus gadus. Ir jābraukā cauri visai Eiropai, radi tur dzīvo. Patlaban 67 000km uz spidometra. Labās īpašības ir tās, ka ir ekonomisks, 2.0l, benzīns. Plašs, ērts, salons. Interjers paprasts. Jāuzskata, kā vienkārša strādnieka ģimenes auto. Dinamika pietiekoša, varētu būt labāka, tomēr, tajā pašā laikā īpatnēja. Pie maziem apgriezieniem pārāk vājš griezes moments, pie 3000, jau parādās, vismaz kaut kāds. Vislabāk iet, ātrumu diapazonā no 110 - 190km, st., precīzāk, no 130 - 170km/st., kaut kur tā. Ļoti stabils uz Vācijas autobāņiem, uz lielajiem ātrumiem vadāmība ļoti uzticama, bremzes, ABS, tur viss kārtībā! Pie maziem ātrumiem, kā Latvijā, ar tādu nav ko darīt. Tur - nepareiza izvēle. Ātrumi slēdzās pagrūti. Dabūt atpakaļgaitā - problēma! Tā saucamie gearbox linkages, troses, respektīvi, netur, gali pie ātrumkārbas jūk ārā. Pavisam vienkāršu ātrumkārbas trošu komplekts nepamatoti dārgs. Smags, klumsīgs, priekšas piekare grab, tas ir internetā, visi sūdzās, bet neviens nezina, kas tas ir. Ticamākais, muļķīga konstrukcijas vaina. Vairs jau neražo. Nevar teikt, ka būtu izdevies auto. Var teikt, ka kaut kāds General Motors un Daewoo sadarbības eksperiments uz lētumu. No prestiža tur, absolūti nekā, neskatoties uz pilno aprīkojumu un ādas sēdekļiem. Strādnieku kastai - labs gana. Tomēr vienmēr var atrast labāku.

Autors: Aldis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Renault 19 1991 Novērtējums: 8  Komentēt
man renault 19 91 gada chamade versija ! kas vareetu buut pie vainas pirms ziemas viss gaaja tagad neiet !! vai pastaav iespeejamiiba ka pie vainas vareetu buut taa saucamaa 'sekretka' man tur kautkaada staav virsuu kur jaapieskaras 2viem dzelziisiem lai pielaistu ??!! un vai taa arii vareetu buut signalizaacijas vaina ??

Autors: Renitis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem



«««« [1-8] [9-16] [17-24] [25-32] [33-40] [41-48] [49-56] [57-64] [65-72] [73-80] [81-88] [89-96] [97-104] [105-112] [113-120] [121-128] [129-136] [137-144] [145-152] [153-160] [161-168] [169-176] [177-184] [185-192] [193-200] [201-208] [209-216] [217-224] [225-232] [233-240] [241-248] [249-256] [257-264] [265-272] [273-280] [281-288] [289-296] [297-304] [305-312] [313-320] [321-328] [329-336] [337-344] [345-352] [353-360] [361-368] [369-376] [377-384] [385-392] [393-400] [401-408] [409-416] [417-424] [425-432] [433-440] [441-448] [449-456] [457-464] [465-472] [473-480] [481-488] [489-496] [497-504] [505-512] [513-520] [521-528] [529-536] [537-544] [545-552] [553-560] [561-568] [569-576] [577-584] [585-592] [593-600] [601-608] [609-616] [617-624] [625-632] [633-640] [641-648] [649-656] [657-664] [665-672] [673-680] [681-688] [689-696] [697-704] [705-712] [713-720] [721-728] [729-736] [737-744] [745-752] [753-760] [761-768] [769-776] [777-784] [785-792] [793-800] [801-808] [809-816] [817-824] [825-832] [833-840] [841-848] [849-856] [857-864] [865-872] [873-880] [881-888] [889-896] [897-904] [905-912] [913-920] [921-928] [929-936] [937-944] [945-952] [953-960] [961-968] [969-976] [977-984] [985-992] [993-1000] [1001-1008] [1009-1016] [1017-1024] [1025-1032] [1033-1040] [1041-1048] [1049-1056] [1057-1064] [1065-1072] [1073-1080] [1081-1088] [1089-1096] [1097-1104] [1105-1112] [1113-1120] [1121-1128] [1129-1136] [1137-1144] [1145-1152] [1153-1160] [1161-1168] [1169-1176] [1177-1184] [1185-1192] [1193-1200] [1201-1208] [1209-1216] [1217-1224] [1225-1232] [1233-1240] [1241-1248] [1249-1256] [1257-1264] [1265-1272] [1273-1280] [1281-1288] [1289-1296] [1297-1304] [1305-1312] [1313-1320] [1321-1328] [1329-1336] [1337-1344] [1345-1352] [1353-1360] [1361-1368] [1369-1376] [1377-1384] [1385-1392] [1393-1400] [1401-1408] [1409-1416] [1417-1424] [1425-1432] [1433-1440] [1441-1448] [1449-1456] [1457-1464] [1465-1472] [1473-1480] [1481-1488] [1489-1496] [1497-1504] [1505-1512] [1513-1520] [1521-1528] [1529-1536] [1537-1540] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc pievienošanas datuma.