Vārdadienas svin:
Karlīna, Līna






Privļæ½tļæ½s galerijas



Lasļæ½tļæ½ju atsauksmes



Noderļæ½ga informļæ½cija



Lasļæ½tļæ½ju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejļæ½dzļæ½bas



Izklaides zona



Satiksmes droļæ½ļæ½ba



Lasļæ½tļæ½ju zona



Komerctransporta ziļæ½as




:: Sludinļæ½jumi


Auto tirdzniecļæ½ba
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendļæ½rs
Latvijas auto klubi
Lļæ½zings un kredļæ½ti

:: 


Par iAuto
Ziļæ½u meklļæ½tļæ½js
Iesļæ½ti savu ziļæ½u
Iesļæ½ti CP pļæ½rkļæ½pumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1546)   Acura (3)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (26)   Ford (127)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (8)   Lancia (4)   Land Rover (4)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (141)   Peugeot (41)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (30)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (28)   Suzuki (18)   Toyota (58)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (144)   Volvo (57)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

Toyota Supra 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu



Sveiki. īsumā pastāstīšu par šo auto.

manā īpašūmā šis konkrētais modelis ir vairāk kā gadu. nopirku pēc 8 gadu stāvēšanas, jo tika atdzīta no Vācijas bet netika braukta.

pirms manis jau bija sākta neliela atjaunošana lietām kuras pēc stāvēšanas vienkārši ir jātaisa, bet jāsaka ka ļoti labi tehniski saglabājusies. teikšu tā - man paveicās ka nebija bijusi braukta latvijā. kad visu saliku atpakaļ un veicu testa braucienu sajutu ka viņa tiešām ir radīta lai brauktu. tā ir Gran Turismo klases mašīna kas paredzēta ātriem braucieniem pa šoseju. ļoti klusa, dinamiska, stabila. šajā ziņā varu teikt tikai labāko.
vēl neesmnu paspējis ielīst dzinējā un atbrīvoties no draņķības kas tur sakrājusies un tā dēļ pilsētā man ir līdz 20L/100km patēriņš. šosejā līdz 10L/100km bet tas ir to vērts. ja viss būtu ok tad patēriņš pilsētā varētu būt pat 14/15L/100km. jāskatās kādēļ man tik augsts
plusi - pietiekama jauda, ļoti ērta, laba redzamība, respektabla uz ielas, ļooooti reta, redzēt tādu otru ir tik pat kā neiespējami, ar detaļām problēmas nav, viegli taisāma (visu daru pats). pie lielākiem atrumiem auto ir ļoti stabils un brauc kā vilciens.
mīnusi - degvielas patēriņš kā pirmais. pie šīm cenām tā ir kā ir. kā ikdienas auto vairs neizmantojum pus gadu braucu ikdienā, pietika : D. kā ikdienas auto šis noteikti nav, ja vien nav ļoti daudz jābraukā. var protams likt gāzi, bet tā katra paša izvēle. šis tas ir padārgs un ir jāgaida sūtīšana atsevišķām detaļām, ir jāvaktē dzinējs, ja ir oriģinālā galvas blīve tad obligāti ir jāmaina, tā ir vājā vieta. oriģinālais ādas salons ļoti plaisā. aizmugures arkām un rezerves rata vietā patīk rūsēt.
Man šis auto ļoti patīk. info par visu ko vien gribētu ar to iesākt ir PILNS internets. info IR. ir tikai jāgrib darīt, jo Latvijā nopērkamie parasti ir pabraukti bet cenas ir smieklīgas. Maltā par labu eksemplāru cenas ir līdz 10000eur. patīk cilvēku reakcija kad ierauga supru. bieži pienāk klāt un kaut ko prasa, skatās. patīkama sajūta.
1. bildē pēc 8 gadu stāvēšanas. cik sapratu zem debess stāvēja 2 gadus.
2. 7M dzinējs. labs ja seko līdzi.
3. nedaudz nosēdināju vēl labākai vadāmībai un izskatam.
P. S. pa retam te kādu video ielieku. meklēt youtube kanālu - InBoostWeTrust7MGTE


Autors: Janch  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Opel Corsa 1.2 33 kW 1995 Novērtējums: 4  Komentēt
Meklēju lētu un ekonomisku auto pilsētai, pa labu cenu uzradās nenojāta, bet pāris mēnešus pastāvējusi corsa, nolēmu, ka būs labāka izvēle kā twingo un to nopirku.
Stipri sen biju braucis ar korsu, bet laikam neesmu ļaunatminīgs, jo biju aizmirsis, cik briesmīgi ir ar to braukt : D Komforts 0 vai pat mīnusos : D
33 kW motors nebija tik gauss kā izklausās, tomēr ekonomisks tas auto ir tikai uz šosejas. Ziemā Rīgas sastrēgumos tāpat 10l un vairāk aiziet. Nobraucu pāris tūkstošos, ķēpa bija tikai pašā sākumā ar rūsu un EGR vārstu, pārējais bija ok. Uzturēšanā lētāku mašīnu neesmu redzējis, detaļas, šķiet, lētākas kā žigulim, tik rūsē gan nenormāli, īpaši pie aizmugurējām arkām.


Autors: peecis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
mincis (pirms 2 gadiem) :
    Es ceru, ka cena nepārsniedza 400 eur par 19 gadīgu mašīnu
Audi A4 2,0 2001 Novērtējums: 8  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu



Pēc Audi 80 1,8 benzīnieka beidzot tiku pie kārotā Audi A4 2001 gada 2.0 benzīnieka sedana. Auto tikko no Vācijas no auto plača. Nobraukums 171 000 km. Cena 4750 euro. : Stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, 5 pakāpju mehāniskā kārba, elektriskie logi, sēdekļu apside, SRS, AIRBAG, Klimatkontrole, miglas lukturi, ESP, Audio ABS. Tonēti spoguļlogi, lietie orģinālie diksi. Bez bortdatora.
Manā lietošanā pagaidām sesto mēnesi. Nobraukti 5000.
Bez auto cenas tūlīt sekoja zobsiksnas nomaiņa un ūdensūkņa maiņa. Izmaksas 241,89 euro. Eļlas maiņa ar filtriem 42.23 euro. Tad vajadzēja slepeno slēdzi izmaksas 42,69 euro. Rati bija vasaras 16 collu ar lietiem diskiem un tādi pašvaki. Nācās nopirkt jaunas abu sezonu riepas 184Ls.
Nu auto uz pārdošanas brīdi bija tā sapucēts, ka viņs nebija tīrs, bet sterils :) Spīdēja un vizēja saulītē jo bija bijusi tikko dziļa pulēšana. Biju starā. Bet diemžēl prieki bija īsi. Nebija ne 150 km nobraukti, ka auto atteicās darboties. Aizvilkām uz placi. Nākošā dienā pielec it kā nekas nebūtu. Bet atkal pie pirmā motora izslēgšanas iedarbināt vairs neizdodas. Izrādās benzīna sūknim oglītes sadegušas. Jauns sūknis šādam modelim 270 euro. Nu paldies dievam latviešu dižajiem garažas meistariem kuri remontē šīs markas sūkņus. Izdevās iemainīt savu veco neejošo pret tādu pašu atjaunotu par 35Ls. Protams tas viss laika jautājums un remontā auto nostāvēja 5 dienas. Nu punķi un asaras, Vecajam labajam audi 80 benzīna sūknis galīgi jauns maksā tikai 15Ls un nomainīt to var momentāli jo atrodas blakus motoram. Šim modelim sūknis atrodas benzīna bākā, bet bāka bagažnieka grīdā. Tad nu tagad braucu ar lielām bailēm, ka tik atkal kas nenotiek. Tad nepagāja ne nedēļa aizdomīgi baukški no labā rata. Aizvedu uz servisu paskatīties. Izrādās viens alumīnija šarnīrs pagalam. Ņēma un nomainīja 40Ls.
Tad nu līdz šim brīdim vairs nav plīsis. Izskatās jau kā puķe un bauda braukt ir diezgan laba. Krēsli ērti. Uzrāviens pietiekošs. Degvielas patēriņš ja brauc normāli uz 90 km/h kādi 7-8l sanāk.
Ziemā patikās ABS darbība kura vecajam Audi 80 nebija. Kad darbojas jūtu mazu vibrāciju bremžu pedālī un redzu izsaukuma zīmītes parādīšanos displejā. Nu nav vairs jāstrādā pašai ar kājām :)
Kas nepatīk :
1. Sedans ar diezgan pacietu gaitu
2. Pārāk daudz cietas plastmasas salona apdarē
3. Motors manām ausīm liekas diezgan paskaļš pie lielākiem apgriezieniem.
4. Alūminija šarnīri kuri laikam ir mūsu ceļiem neizturīgi.
Kas patīk:
1. Ļoti labi slēdzas manuālā ātrumkārba
2. Stabila gaita, dinamisks
3. Ārēji ļoti glīts tāds cienīgs skats
4. Plašāks ērtāks salons kā Audi 80
5. Ļoti ērti anatomiski pareizi veidoti sēdekļi.
Vispār pēc Audi 80 kuram jau bija 24 gadi šis izskatās un rada sajūtu, ka braucu ar galīgi jaunu auto. Ir vērts pamēģināt tiem kam patīk sedani.


Autors: Zita  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Peugeot 309 1985 Novērtējums: 4  Komentēt
Mazs, pelēks hečbeks. Nopirku pirms gadiem 10 no kaimiņa par 400 USD. Motors 1,1 benzīns ar karburatoru, ap 50 Zs. Neiztrūka benzīna čoks un degvielas smarža salonā nedaudz. Bremzes kā jau frančiem, ļoti labas. Mazais motors dēļ īsās 4 ātrumu kārbas paātrināja mazo un vieglu auto ar pieņemamiem paātrinājumiem, pilsētai bija absolūti pietiekoši, tiesa pārsvarā izmantoju 2 un 3 ātrumus. Pierast pie mašīnas bija grūti: pedāļus varēja spaidīt ar vienas kājas pirkstiem, toties ātrumpārslēga gājieni un kloķa garums bija Kamaz cienīgi. Nedaudz piespiežot bremzes, lecu virsū uz stūres sākumā. Atsperojums mīksts, auto zems, īss un šaurs, pa Rīgu varēja braukt ātri un agresīvi. Augums man ir 191, tāpēc iekāpšana- izkāpšana, un sēdēšana bija diezgan klaustrofobiska. Sievai nepatika tas, ka ir čoks, jo auto kamēr uzsila, raustījās un šķaudīja. Pēc kādas reizes ar sasalstošu sniegu, kas pa vīkendu auto pārvērta ledus skulptūrā, pārstāja atvērties 2 durvis pa diagonāli, bet sieva turpināja masinu lietot un špļaudīties. Cik tērēja benzīnu, neatceros, nebija svarīgi tolaik. Populārākie vārdi šīs masīnas apzīmējumam sarunā ar sievu bija: pežulis vai kroplītis. Toties atmiņas interesantas un savdabīgas. Auto sabija manā īpašumā ap 4 mēnešiem. Jautāsiet kāpēc pirku? Vienkārši: draugam šausmīgi vajadzēja pārvietošanās līdzekli, tāpēc nopirku viņam, un kamēr viņš kasīja kopā naudu pirkumam (process ievilkās), auto palietoja sieva, kurai nesen parādījās tiesības, un braukt gribējās. Vis beidzās ar to, ka draugs auto savāca, gadu lamādamies laboja, un tad atdeva šŗotā. Sieva pārsēdās uz ideāli turētu Audi C4 100, 2,8 quattro ar pilno faršu un ādu, un aiz laimes apraudājās.

Autors: mincis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
treilis (pirms 2 gadiem) :
    Sveiks, Minci, gadījuma pēc jautājums: vai tavs kaimiņš pārdevējs nebija vārdā Pēteris?
mincis (pirms 2 gadiem) :
    Vārdu neatceros, bet notikumi risinājās Skultē, kas pie lidosta Rīga.
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!

Autors: komjauniets  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
Draco (pirms 2 gadiem) :
    Par 2.0 dzineeju nepateikshu, bet 2.5 (b5252s) dzineejam kauktas liidziigs bija - izraadiijaas, suukshanas puse vinjam iet caur, liekas, 2 gumijas o-ringiem kas ir starp karteri un motora bloku. ja tie oringi zaudee elastiibu - attieciigi elljas suuknis saak piesuukt gaisu, spiediens kriitaas, un viss kaa aprakstiits. manaa gadiijumaa spiediens konsekventi kritaas uz karstu motoru - aukstam bija ok, tikko uzsila - elljas lampa, un peec briizha - hidrokompensatoru grabonja. nonjeemu kartera vaaku, notiiriiju, oringus apziedu ar silikona hermeetikji, savaacu atpakalj, un probleema pazuda.
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!

Autors: komjauniets  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Saab 9000CSE 1994 Novērtējums: 5  Komentēt
man butu viens jautajums varbut kads zina un var palidzet man tikt skaidriba lieta grozas ap Saab 9000 automatu. Masinai Problema ar Kondicionieri Nenak ieksa Siltais Gaiss ! Iznemu ara No ParzegaVentilatoru to parbaudiju tas viss strada ! ir problema kaut kur citur ari drosinatajus parbaudiju tie ari vesali Varbut Kads Var kaut ko ieteikt un Palidzet Sikak?

Autors: Marchello  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Ford fusion 2003 Novērtējums: 9  Komentēt
nopirku auto taurage lietuvā, vēl bija ar franču numuriem, atdzenot un izejot tehnisko auto iznāca daudz lētāks nekā pirkt latvijā, auto bija ideālā kārtībā, tehniskā izieta ar pirmo reizi, kaut biju pārliecināts ka kaut ko atradīs, auto ir dīzelis automāts, kaut arī priekšas paneļa interjers ir tāds paprasts tas neko nenozīmē salīdzinot ar degvielas patēriņu tagad ziemā kaut kur pieci ar pus litri un mazāk, klīrenss ir augsts kā mazam džipam, braukt ir ļoti patīkami, pagaidām tie ir tikai pirmie iespaidi, reddzēs kā būs vēlāk, šajā salā, iedarbinās ideāli, kārba slēdzas arī bez aizķeršanās

Autors: es Pievienots pirms 2 gadiem



«««« [1-8] [9-16] [17-24] [25-32] [33-40] [41-48] [49-56] [57-64] [65-72] [73-80] [81-88] [89-96] [97-104] [105-112] [113-120] [121-128] [129-136] [137-144] [145-152] [153-160] [161-168] [169-176] [177-184] [185-192] [193-200] [201-208] [209-216] [217-224] [225-232] [233-240] [241-248] [249-256] [257-264] [265-272] [273-280] [281-288] [289-296] [297-304] [305-312] [313-320] [321-328] [329-336] [337-344] [345-352] [353-360] [361-368] [369-376] [377-384] [385-392] [393-400] [401-408] [409-416] [417-424] [425-432] [433-440] [441-448] [449-456] [457-464] [465-472] [473-480] [481-488] [489-496] [497-504] [505-512] [513-520] [521-528] [529-536] [537-544] [545-552] [553-560] [561-568] [569-576] [577-584] [585-592] [593-600] [601-608] [609-616] [617-624] [625-632] [633-640] [641-648] [649-656] [657-664] [665-672] [673-680] [681-688] [689-696] [697-704] [705-712] [713-720] [721-728] [729-736] [737-744] [745-752] [753-760] [761-768] [769-776] [777-784] [785-792] [793-800] [801-808] [809-816] [817-824] [825-832] [833-840] [841-848] [849-856] [857-864] [865-872] [873-880] [881-888] [889-896] [897-904] [905-912] [913-920] [921-928] [929-936] [937-944] [945-952] [953-960] [961-968] [969-976] [977-984] [985-992] [993-1000] [1001-1008] [1009-1016] [1017-1024] [1025-1032] [1033-1040] [1041-1048] [1049-1056] [1057-1064] [1065-1072] [1073-1080] [1081-1088] [1089-1096] [1097-1104] [1105-1112] [1113-1120] [1121-1128] [1129-1136] [1137-1144] [1145-1152] [1153-1160] [1161-1168] [1169-1176] [1177-1184] [1185-1192] [1193-1200] [1201-1208] [1209-1216] [1217-1224] [1225-1232] [1233-1240] [1241-1248] [1249-1256] [1257-1264] [1265-1272] [1273-1280] [1281-1288] [1289-1296] [1297-1304] [1305-1312] [1313-1320] [1321-1328] [1329-1336] [1337-1344] [1345-1352] [1353-1360] [1361-1368] [1369-1376] [1377-1384] [1385-1392] [1393-1400] [1401-1408] [1409-1416] [1417-1424] [1425-1432] [1433-1440] [1441-1448] [1449-1456] [1457-1464] [1465-1472] [1473-1480] [1481-1488] [1489-1496] [1497-1504] [1505-1512] [1513-1520] [1521-1528] [1529-1536] [1537-1544] [1545-1546] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc pievienošanas datuma.