Vārdadienas svin:
Valters, Renārs


1863. gadā Dzimis Henrijs Fords, amerikāņu automašīnu lielrūpnieks.






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1537)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (126)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (8)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (140)   Peugeot (39)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (58)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (144)   Volvo (57)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

Ford Ranger (USA) 1999 Novērtējums: 7  Komentēt
Normāls auto konkrētajam mērķim - vajag kaut ko iemest un aizvest garumā līdz 3 metriem (kuzavs ~ 1,9 m, ar nolaistu bortu kuru drīkst slogot ~2,5m, pārējais tīrā pārkare.).
Kaut kad 2010 gadā iegādājos sev amerikāņu Ranger, dibenpiedziņas (RWD) ar 3 litru benzīndzinēju diezgna pabēdīgā stāvoklī, apskati jams nebija kādus gadus 4 redzējis.
Novēršot sākotnējos sešus CSDD aspkates 2 niekus - salāpīju bāku (kaut kāds idiots bija izurbis bākā apakšā caurumu un iespraudis samorezu tajā - pilēja degviela), alumīnija kapots - sadauzīts, bremžu nevienmērīga darbība, un kaut kas vēl no šarnīriem bija izbeidzies, stabilizatora atsaitēm utml. Šo to salaboju savām rokām (bāka, satbilizatora atsaites - jo tās pa lielam ir ļoti garas skrūves ar gumijas starplikām), šo to sūtīju no USA no ebay. Sanāca diezgna lēti, izņemot kapotu - to neviens neņēmās sūtīt, tad nu taisīju no stiklaškiedras (škiet 200 +Ls sanāca) pārējais - nu moš 100 Ls kopā.
Tā kā bišku nolažoju un ne visu uzreiz pārjaucu, vienā brīdī secināju ka no vecuma bremzū kluči sākuši lobīties un viens jau pinīgi pliks. Lai neieķīlētu jamo devos uz šrotu piemeklēt vai ir kas der no citiem Ford - atradu ka Explorerim tā pāsa gada gājuma - tadas pat, tad nu uzmetu uz fikso tās no šrota un pasūtīju jaunas, ko pēc ~ nedēļas arī uzliku.
Kaut kādus niekus vēl tur laboju, rocenes trosei uztaisīju papildus atsperes kas jamo atvelk atapakaļ. Uzliku 2 jaunas M+S riepas, iztaisnoju līko disku (ja arī tāds man bija ticis no iepriekšējā saimnieka).
Braucu jorpojām. Lielāka ziepe bija ši gada rudens vētrā norāva kravas kastes vāku un uzmeta uz kabīnes- jumts mazliet dabūjis ciest, bet nu principā tīrie sīkumi. Tā nu rullējam.


Autors: wala Pievienots pirms 2 gadiem


Toyota Avensis 2008 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Toyota Avensis 2,0 D4D Wagon. Esmu nobraucis 112000km piecos gados.
Kopumā jāsaka ļoti praktisks un ērts auto.
Uzticamība ir līmenī - ja neskaita ritošās daļas sīkumus (mainīts viens gultnis, divas atsaišu bukses un visi bremžu kluči), tad plīsis ir tikai ģenerators (plaisa korpusā - acīmredzot, esmu ar karstu ģeneratoru spēcīgi iebraucis aukstā peļķē).
Kopējais vidējais patēriņš (mērīts ar pilnu bāku metodi) ir 5,9 l/100km. Vasarā tas ir ap 5 - 5,5; ziemā 6 - 7 (līdz 8 lielos mīnusos, braukājot mazus gabalus pa pilsētu). Korķos gan nesanāk bieži sēdēt.
Patīk 6 ātrumu manuālā kārba - ar 6. ātrumu braucot 110km/h motoram ir ap 2000 apgr./min, kas ir samērā kluss režīms. Skaņas izolācija ir laba - var klausīties mūziku, dzirdot arī nianses. Ļoti daudz izmantoju arī kruīza kontroli - īpaši ārpus pilsētas tas padara braukšanu ļoti ērtu.
Motora jauda pietiek, lai bez stresa varētu veikt apdzīšanu. Patīk arī, ka motoram ir laba jauda arī pie maziem apgriezieniem.
Labs ir auto izmērs - nolaižot sēdekļus bagāžniekā var pārlaist nakti tīri ērti (mans augums 187cm). Arī bez sēdekļu nolaišanas, bagāžnieks ir ļoti liels - var salikt visu, ko vajag un nevajag :)
Pie mīnusiem varētu minēt tikai to, ka auto varēja būt labāk nostrādāta priekšas apakšas plastmasas. Tā kā auto nav ļoti augsts, tad gadās ar priekšu uzbraukt uz apmalēm un apskādēt plastmasas. Bieži braucu pa meža ceļiem - izbraukt var, taču prasās pāris cm augstāka mašīna (diemžēl, Toyota nepiedāvā tādu variantu kā Škoda Octavia ar slikto ceļu paketi, kas ir ar 1,5 - 2cm augstāku piekari par standarta variantu).
Vēl gribu piebilst, ka jūtams, ka auto vēl ir liels resurss - nejūt, ka kaut kas sāktu iet uz beigām. Kad nomazgā auto un iztīra salonu - sajūta kā gandrīz jaunā auto, jo motora un piekares īpašības nav mainījušās un salonā nekas negrab. Kad auto bija 4,5 gadi, profilakses pēc apakšu apstrādāju pret rūsu - meistari teica, ka vēl nekur nebija sācis rūsēt.
Kopumā varu ieteikt kā uzticamu, praktisku un ērtu auto.


Autors: JJ  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
jufo (pirms 2 gadiem) :
    Patikami pets ilgaka laika palasit kadu intresantu auto aprakstu, paldies cienijamam autoram un lai labi ripo.
Volkswagen T4 Caravelle 2000 Novērtējums: 7  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Tātad. Pavasarī līdz ar kārtējo ģimenes pieaugumu, tās locekļu skaits sasniedza 6, 4 no kuriem tagad ir bērni. Līdz ar to nācās ieplānot transportlīdzekļa ar 6+ vietām un liela bagāžas nodalījuma iegādi. Doma jau sen bija par VW T4 ar 9 sēdvietām un benzīna dzinēju. Tā kā darba darīšanās esmu Zviedrijā vismaz 1x nedēļā, nolēmu auto meklēt tur. Kāpēc? Tāpēc, ka Zviedrijā netin auto spidometrus, un nodokļu politikas dēļ, auto ar benzīna dzinējiem ir nospiedošā vairākumā. Rezultātā pēc 30 min apskates kādā sniegotā vakarā 2000. gada T4 Caravelle ar 2,5 (115 Ps, 200 Nm) nonāca manā īpašumā. Apskambāts, ar kādu rūsas pleķīti, uzlauztām durvīm, un pusnobrukušu automātisko kārbu. Nācās atdot 1000 Eur par pirkumu. LV standarta procedūras: logu tonēšana, automāta remonts, siksnas, abas pusasis un lodveida balsti, eļlas, piekrāsošana un salona tīrīšana. Visam pa virsu gāzes iekārta. Kopējās izmaksas kā busam ar piezīmi tikko no Vācijas, bet ar 100% nobraukumu un absolūtu skaidrību par tehnisko stāvokli. Nobraukums iegādes brīdī 280 t km. Ekspluatācijas izdevumus sastāda gāze: ap 5,5 Ls/100 km, vai 6,0 Ls kopā ar benzīnu. Dinamika priekš busa ekselenta, 13 sek/100 km/h. Kārba īsa: 100 km/h 3000 rpm, 110 km/h 3200 utt. Motors ir ļoti kluss un darbojas ļoti vienmērīgi, tāpēc līdz 130 km/h neērtības nerada vispār. Auto ir garā bāze, AC, 2 pečkas.

Autors: mincis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Chevrolet Epica 2008 Novērtējums: 5  Komentēt
Pirku praktiski jaunu. Nobraukums bija 9000km. Manā īpašumā ir četrus gadus. Ir jābraukā cauri visai Eiropai, radi tur dzīvo. Patlaban 67 000km uz spidometra. Labās īpašības ir tās, ka ir ekonomisks, 2.0l, benzīns. Plašs, ērts, salons. Interjers paprasts. Jāuzskata, kā vienkārša strādnieka ģimenes auto. Dinamika pietiekoša, varētu būt labāka, tomēr, tajā pašā laikā īpatnēja. Pie maziem apgriezieniem pārāk vājš griezes moments, pie 3000, jau parādās, vismaz kaut kāds. Vislabāk iet, ātrumu diapazonā no 110 - 190km, st., precīzāk, no 130 - 170km/st., kaut kur tā. Ļoti stabils uz Vācijas autobāņiem, uz lielajiem ātrumiem vadāmība ļoti uzticama, bremzes, ABS, tur viss kārtībā! Pie maziem ātrumiem, kā Latvijā, ar tādu nav ko darīt. Tur - nepareiza izvēle. Ātrumi slēdzās pagrūti. Dabūt atpakaļgaitā - problēma! Tā saucamie gearbox linkages, troses, respektīvi, netur, gali pie ātrumkārbas jūk ārā. Pavisam vienkāršu ātrumkārbas trošu komplekts nepamatoti dārgs. Smags, klumsīgs, priekšas piekare grab, tas ir internetā, visi sūdzās, bet neviens nezina, kas tas ir. Ticamākais, muļķīga konstrukcijas vaina. Vairs jau neražo. Nevar teikt, ka būtu izdevies auto. Var teikt, ka kaut kāds General Motors un Daewoo sadarbības eksperiments uz lētumu. No prestiža tur, absolūti nekā, neskatoties uz pilno aprīkojumu un ādas sēdekļiem. Strādnieku kastai - labs gana. Tomēr vienmēr var atrast labāku.

Autors: Aldis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Renault 19 1991 Novērtējums: 8  Komentēt
man renault 19 91 gada chamade versija ! kas vareetu buut pie vainas pirms ziemas viss gaaja tagad neiet !! vai pastaav iespeejamiiba ka pie vainas vareetu buut taa saucamaa 'sekretka' man tur kautkaada staav virsuu kur jaapieskaras 2viem dzelziisiem lai pielaistu ??!! un vai taa arii vareetu buut signalizaacijas vaina ??

Autors: Renitis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Ford Focus 2001 Novērtējums: 3  Komentēt
HELP! Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas
Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas!
Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze, varbūt ir ko ieteikt ko darīt šajā situācijā?!
Ar šo mašīnu man pirmā apskate, un vismazāk, ko biju gaidījusi, bija atgāzes krietni virs normas, CO – 1.28 (no 2001. g, pieļaujamā norma 0.3 !!! un HC - 401 (pieļaujams līdz 100) !!!
1) (diagnostikā parādīja motora temperatūru -18 C) Nomainīts motora temperatūras devējs.
2) (jau citā diagnostikā parāda, ka katalizātors beigts) Ok, nomainīts, protams, ne oriģināls, bet funkcionē)
3) nomainīts gaisa filtrs
Atkal apskatē - ja vēl CO tukšgaitā iekļaujas normā, tad pie apgriezieniem vairs ne, un HC - zemāk ir, bet tāpat 300 jau tukšgaitā, pie apgriezieniem - vairāk!
4) nomainīti blīvslēgi !!!
5) nomainīts eļļas filtrs
6) nomainīta eļļa
Diagnostika rāda, ka Lambda Zonda OK.
Aizbraucu uz Ford Centru - lai izmēra atgāzes:
• tukšgaitā: CO- 0.07 HC - 159
• pie apgriezieniem: CO- 1.27 HC- 450 (BET rādītāji lēkājot: dažu brīdi ļoti augsts, dažu - pat tā kā uz normas pusi)
Versija, ka "sušķi" sakrājušies izpūtējā, - viens cilvēks ieteica ~ 100 km nobraukt ar palielinātiem apgriezieniem, respektīvi, ārpus pilsētas - ar 4. ātrumu, lai patīra izpūtēju ārā (tā arī izdarīju Jelgava - Rīga, Rīga - Jelgava visu laiku ar pazeminātiem ātrumiem: pa pilsētu - 3. ārpus 4. ātrums) Cerēdama, ka būs ok, BET !!!
Eju atkal apskati:
1) pārbauda atkal atgāzes
tukšgaita : CO 1.12; HC - 361
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: CO – 0.67; HC - 389
2) palūdzu lai otrreiz pārbauda atgāzes, pārbauda jau pie cita aparāta.
tukšgaita: CO – 0.99; HC - 182
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: 0.493; HC - 465
Lieki piebilst, atkal slimības lapa un nezinu un neviens vairs nevar ieteikt ko vairs labot bez motora maiņas.
Kāpēc katrā vietā rāda citādāk ?!?! Tik ļoti atšķirīgi rādītāji katrā vietā?!!?
Šobrīd man prātā tikai 2 versijas - VAI NU MAINĪT MOTORU, VAI MAŠĪNU.
Iesakiet lūdzu, ja ir ideja, kas vēl varētu būt par ķibeli !?
Ps, ceru, ka pietika izturība izlasīt blondīnes garo sirdssāpi !!! : (


Autors: fifijux  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
Girts (pirms 2 gadiem) :
    Neticās, ka tik (relatīvi) jauns benzīna dzinējs jau ir beigts... Iesaku doties uz firmu "Rolis" (www.rolis.lv), kur pēc manas pieredzes "rok līdz saknei" dzinēju elektronikas jautājumos. Varbūt tomēr tā it kā strādājošā lambda zonde vai kaut kas vēl cits...
sarashkins (pirms 2 gadiem) :
    Te nu būtu jāsaprot, ko nozīmē tie paaugstinātie CO un HC - tas nozīmē, ka degviela motorā pilnībā nesadeg - benzīns sastāv no ogļūdeņražiem (molekulām, kuru sastāvā ir H un C atomi), motorā sadegot (degšana - oksidēšanās, jeb reakcija ar skābekli- O2, kā rezultātā izdalās enerģija), no degvielas paliek pāri lielākoties CO2 (ogļskābā gāze) un H2O (ūdens), tā ka izskatās, ka tavā motorā degvielai sadegot nepietiek skābekļa O2, savukārt skābekļa proporciju degmaisījumā regulē ar Lambda zondes palīdzību - šī zonde mēra skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs un attiecīgi motora elektronika padod vairāk vai mazāk benzīna. Ja zonde noklājusies un motoram šķiet, ka visu laiku ir izplūdē daudz skābekļa (tātad pārāk liess degmaisījums = kaitīgi dzinējam- var pārkarst), tad tas dod iekšā arvien treknāku degmaisījumu, rezultātā visa bendža nesadeg, un izpūtējā nonāk paaugstināti CO un HC. Vēl pie novērojamiem efektiem ir palielināta jauda un palielināts degvielas patēriņš. Neesmu pārliecināts, cik zinoši speciālisti bija, kas pateica, ka ar zondi ir ok. Ir tādi redzēti, kas visu tikai ar datoru diagnosticē un pelēkās šūnas nesasprindzina. Ja tiešām zonde ok, tad problēma ir kaut kur citur dzinēja vadības elektronikā, Fokusu nepārzinu tā kā nekomentēšu. Atrodi kompetentus speciālistus, motoram kā tādam, droši vien, nav ne vainas.
Asper (pirms 2 gadiem) :
    Lai iztiritu kartigi izputeju vaig ta normli ar 2 atrumu pastiept kadu gabalu laiupatiras ara pirms dzen uz apskati.
Volvo 440 1990 Novērtējums: 4  Komentēt
Pie mašīnas tiku nejauši, sākās traģikomiski, otrajā diena vairs nevarēja iedarbināt, bija nobeidzies ievilcējs. Un tas ir tikai sākums, aķi izrija, uzliku no traktora masas slēdzi un tad bija jāatceras atslēgt, masa, rūsa uzglūnēja, bet kādu laiku izlīdzējos ar flakoniem, tīri labi līdzēja, tad nobeidzās gultnis, aizmugurējās atsperes neko neturēja, saliku no astras, piekarē visu laiku, kas atgadijās, sākumā ziemā bija ļoti silta, bet tad bija jābrauc pufaikā un cimdos, gāja samēra neslikti, kad jau gāja. pa dubļiem peldēja arī labi, gaismas ļoti labas, ērti priekšējie sēdekļi, detālu cenas, kā jaunam volvo, kārba niķojās nevarēma ielikt pirmajā, supporti ķērās, vispār drūmi gāja, ar tagadējo mašīnu esmu krietni apmierinātāks, lieki piebilst, ka volvo tika atdots lūžņos, bet pats motors tāds interesants un ņiprs, vienīgi nu ļoti nestabila

Autors: abz  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 3 gadiem


Mazda +2348076265980 1970 Novērtējums: 5  Komentēt
Pieejamu aizdevumu izsaku MARK Moris, mēs piedāvājam visa veida aizdevumus uzņēmējdarbības vai pakalpojumu aizdevums.
Mūsu minimon likme ir no $ 5000 USD uz mazimon likmi $ 200,000,000 USD vai eiro, POUNS.
ja Jums ir interese pieteikties ar jums,

Pilns nosaukums ================
Summas, kas nepieciešamas kā aizdevums ======
Valsts =======
Deration ========
Lai aizdevums =====
Sekss =========
Maretal startus =====
Valsts ======
Personiskā tālruņa numurs ====
Vai jūs pieteikties līdz =======

E- pasts: markmorisfinancialhome@hotmail. com
Finanzas izpilddirektors / oficial de Prestamo.
(C) 2012 MARK MORIS Financeiro ® Mājas.


Autors: Mr Mark Moris  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 3 gadiem


Komentāri:
uxjarks uxjoris (pirms 3 gadiem) :
    Beidzot te ar tas p idars ticis

«««« [1-8] [9-16] [17-24] [25-32] [33-40] [41-48] [49-56] [57-64] [65-72] [73-80] [81-88] [89-96] [97-104] [105-112] [113-120] [121-128] [129-136] [137-144] [145-152] [153-160] [161-168] [169-176] [177-184] [185-192] [193-200] [201-208] [209-216] [217-224] [225-232] [233-240] [241-248] [249-256] [257-264] [265-272] [273-280] [281-288] [289-296] [297-304] [305-312] [313-320] [321-328] [329-336] [337-344] [345-352] [353-360] [361-368] [369-376] [377-384] [385-392] [393-400] [401-408] [409-416] [417-424] [425-432] [433-440] [441-448] [449-456] [457-464] [465-472] [473-480] [481-488] [489-496] [497-504] [505-512] [513-520] [521-528] [529-536] [537-544] [545-552] [553-560] [561-568] [569-576] [577-584] [585-592] [593-600] [601-608] [609-616] [617-624] [625-632] [633-640] [641-648] [649-656] [657-664] [665-672] [673-680] [681-688] [689-696] [697-704] [705-712] [713-720] [721-728] [729-736] [737-744] [745-752] [753-760] [761-768] [769-776] [777-784] [785-792] [793-800] [801-808] [809-816] [817-824] [825-832] [833-840] [841-848] [849-856] [857-864] [865-872] [873-880] [881-888] [889-896] [897-904] [905-912] [913-920] [921-928] [929-936] [937-944] [945-952] [953-960] [961-968] [969-976] [977-984] [985-992] [993-1000] [1001-1008] [1009-1016] [1017-1024] [1025-1032] [1033-1040] [1041-1048] [1049-1056] [1057-1064] [1065-1072] [1073-1080] [1081-1088] [1089-1096] [1097-1104] [1105-1112] [1113-1120] [1121-1128] [1129-1136] [1137-1144] [1145-1152] [1153-1160] [1161-1168] [1169-1176] [1177-1184] [1185-1192] [1193-1200] [1201-1208] [1209-1216] [1217-1224] [1225-1232] [1233-1240] [1241-1248] [1249-1256] [1257-1264] [1265-1272] [1273-1280] [1281-1288] [1289-1296] [1297-1304] [1305-1312] [1313-1320] [1321-1328] [1329-1336] [1337-1344] [1345-1352] [1353-1360] [1361-1368] [1369-1376] [1377-1384] [1385-1392] [1393-1400] [1401-1408] [1409-1416] [1417-1424] [1425-1432] [1433-1440] [1441-1448] [1449-1456] [1457-1464] [1465-1472] [1473-1480] [1481-1488] [1489-1496] [1497-1504] [1505-1512] [1513-1520] [1521-1528] [1529-1536] [1537-1537] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc pievienošanas datuma.