Vārdadienas svin:
Egils, Egīls, Nauris






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1551)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (148)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (26)   Ford (127)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (8)   Lancia (4)   Land Rover (5)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (110)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (141)   Peugeot (41)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (38)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (30)   Seat (12)   Skoda (23)   Ssang Yong (2)   Subaru (28)   Suzuki (18)   Toyota (59)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (144)   Volvo (57)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

Ford galaxsy giaci 2005 Novērtējums: 7  Komentēt
Sveiciens visiem autobraucējiem!
Vakar nopirku mašīnu ar dīzeļa dzinēju......
Ko varat ieteikt, lai pareizi to ekspluatēju. Agrāk visas mašīnas man bija benzīna.
Ko man jādara, lai pēc iespējas ilgāk mašīna nokalpotu un remontarbi būtu jāveic savlaicīgi un ar mazākiem ieguldījumiem?


Autors: inga  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Opel astra caravan 1999 Novērtējums: 6  Komentēt
iedegas visas lampinjas kuram jadeg lai iedarbinatu auto, bet auto nelec kas par vainu? Un plus centralka kko saka cakareties nesledzas kartigi vala un ciet, ludzu palidziet ja ir kads zinatajs kas par vainu varetu buuut, man ir teikusi ka ir problemas ar kontaktgrupu ka nelec vai taa vareetu buut

Autors: pirats Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
krabis (pirms 2 gadiem) :
    1.Nomaini ludzu blivi starp sedekli un sturi.
    2. Atgriezies sakumskola un iemacies lasit un saprast rakstito.
    3.Varde lec, meitas lec, bet am iedarbojas vai ne.

    4.Vini pashi, luzis centralas sledzenes vads, droshinataji.
Mercedes W140 Long S400 4,2 benzins 1991 Novērtējums: 10  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu



Sveiki lasītāji. Vēlējos jums šo to pastāstīt un tajā pašā laikā uzjautāt jūsu atsauksmes.
Esmu tāds kas 7 reizes nomēra pirms griež, un jo īpaši ja tas attiecas uz auto iegādi. LAi saprastu kādu auto es sev vēlētos vesela gada garumā ņēmu auto no auto nomām. Auto klāsts ar kuru ir braukt ir milzum liels, bet te pēkšņi es atdūros pret Mersedesu. Burtiski iemīlējos mašīnā. Tā komforta sajūta ko tev sniedz šis auto ir Vienkārši satriecoša. Braucot tajā tiešā vārda nozīmē Latvijas ceļi vairs neliekas tik slikti, jo tos vairs nejūt. Kā mercedes ir izdomājis auto piekari lai tik lielā mērā samazinātu jūtamību? :).. Sapratu ka vēlos sev mersedesu. Un devos meklējumos uz Itāliju, kur strādā mans brālis auto jomā un zinu ka viņam var uzticēties. Un kopīgi atradām ļoti labu mersedesu. Saimnieks teica- daram tā, braucam uz jebkuru servisu, uzliekam galdā katrs labu naudas summu, un lai servisnieki izložņa visu auto no A- Z, vienalga cik ilgu laiku tas prasītu, un ja viņi atradīs kaut mazāko rūsas punktiņu, jūs ņemat manu naudu, ja neatradīs, jūs atdodat savu ko likāt galdā. Diemžēl neparakstījos uz to jo redzēju ka opis diezgan pārliecināts par to ko runā.. :).. Tehniski, vizuāli - konfekte. Tika veiktas vairākas pārbaudes visai mašīnai, un viss ir 10/10 un nav jau brīnums noskrējiens - 120 212... un tas ir redzams sertificētā servisa vēsturē. Motors 4.2 benzīns un patēriņš pilnīgi apmierina. Atrāk par 90 tāpat nekur neskrienu, un mersedes nav domāts lai skrietu bet kruizētu vēsā mierā. :).. Loti tāds smags, viegli vadāms un satriecoshi erts.. Man nav neviena slikt avārda ko pateikt! Viss strādā nevainojami, un esmu apmierināts ar savu pirkumu.
Tagad sakiet lūdzu tie kam ir bijusi saskarsme ar w140 s400 long 4.2 benzins.. kadi vini ir? Kadas ir jusu domas? Neesmu no tiem kas zelo naudu prieks auto, un vienmer lieku tikai labas un kvalitativas detalas, kā arī aprūpes veicu savlaicīgi.

Paldies, par jūsu laiku!


Autors: CoolSawas  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
Ulikss (pirms 2 gadiem) :
    Sūds tas tavs mersis.. lielāku ateju neesmu redzējis. Pasham ir passat b5 2002 gada v6 2.5tdi.. vot tas ir vagis.. saliktu tavam mersim tik putekli paliktu..
CoolSawas (pirms 2 gadiem) :
    Paldies par labajiem komentāriem. Lai labi ripo tavs passat.
mincis (pirms 2 gadiem) :
    Monumentāls auto no sērijas "Piedr...u degvielas ekonomiju". Ja gadā nobrauc vairāk par 10 k km, gan jau ka drīz liksi gāzi ar vismaz 100 l balonu. Lai ripo labi.
krabis (pirms 2 gadiem) :
    Mersis ari Afrika ir Mersis, itsevishki tads smukulis lai labi ripo.
Moskvich AZLK 412 IE 1974 Novērtējums: 9  Komentēt
Tajā tālajā 1983 vai 84 vecāki (es biju 12 vai 13 gadīgs knēvelis) bija nolēmuši pirkt auto - brīdi pirms tam bija realizēts M-401 piekrāta naudiņa. Fāters caur paziņām atrada auto - M412 ļoti interesantā stāvoklī. Īpašnieks bija atvaļināts pulkvedis vai puspulkvedis, kurš pašam nesaprotamu iemeslu dēļ (viņa vārdi) bija iegādājis autiņu jaunu 1974. gadā. Mašiņš bija nobraucis knapi 4000km un zaldātiņi to iekonservējuši kā NZ tanku - viss vāģis solidolā (ārpuse + motortelpa). Tā arī glabājās 10 (!) gadus. Kā salons smarrržoja! Jau citur minētais aromāts: gumija+dermantīns+vēl kaut kas netverams=jauna mašīna. Kad mašīnu ar benzīnu un ziepēm nomazgāja, atklājās aina: patiesi pilnīgi jauns autišs. Fāters iztīrīja karbiķi, aizd. kontaktus, nomainīja eļļu, pielēja ūdeni, ielika aķi un pēc nelielas griešanas aizgāja kā bitīte. Par laika gaitā izkaltušiem blīvslēgiem uc nejautājiet - kaut kas jau tika mainīts, bet neatceros. Atceros, ka "IE" bija eksporta komplektācija, t. i. uz pakaļējās haubes "Moskvitch" latīņu burtiem, glauni brūna dermantīna beņķi un durvis, uzraksti pie krāsniņas kloķiem angliski, uz C statņa pie jumta stāvgaisma, kuru (labo vai kreiso - abas kopā ne) ieslēdza ar tumbleri zem paneļa kaut kur zem bardačoka. Uz riteņiem starp kolpaku un riepu uz diska tāda uzlika ar 6 stariem (vēlāk kādu brīdi nāca 2140, bet arī ne visiem). Riepas PROSTOR - RADIAL ar eupatnēju zīmējumu, tādu esmu redzējis tikai tikai eksporta mosīšiem. Mācījos braukt, man ļoti patika kā slēdzas pārnesumi - caur mīkstu kulisi, nevis kā VAZ - tā stīvi. Vēlāk lasīju S. Zasadas grāmatu "Drošs Ātrums" (vērtīga grāmata pakaļpiedziņas kaifotājiem - tagad pieejama digitāli) un liku uz grants ceļa slīdē. Atceros, ka gan uz grants, gan ledus bija viegli izlīdzināt pēc drifta. Te kāds kolēģis minēja lielu stūres brīvgaitu - reduktoram bija sazobes regulēšanas iespēja. Piekrītu, to un citas lietas var uzzināt, ja ir "INSTRUKCIJA POĻZOVATEĻJA". Atzīmi lieku no viedokļa motors + gaita + ērtība + salons + uzticamība, ņemot vērā, ka braucu ar jaunu mašīnu, kura tajā laikā tehniski neatšķīrās no esošā produkta 2140. Ko vēl teikt - patīkamas atmiņas. 90 to sākumā tika labi pārdots un vietā nāca Fiesta 1,0, bet tas jau ir cits stāsts.

Autors: treilis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
mincis (pirms 2 gadiem) :
    Tie tik bija laiki! Viss bija tik vienkārši: mašīna vai nu bija, vai nebija. ON/OFF. Kāda mašīna, tas jau bija sekundāri.
Seat Alhambra 1999 Novērtējums: 5  Komentēt
Sveicināti, apm. septīto gadu braucu ar Alhamru 1.9TDi un pēdējā pusgada laikā parādījusies grūti nos- akāma slimība- automašīna var jebkurā laikā noslāpt, reizēm var braukāties nedēļu, divas un viss ir Ok, ziemā reiz 10 km laikā tā atgadījās reize 10, nākamajā dienā, atkal viss bija labi, viens labums ir ka uzreiz var iedarbināt, ja esmu apstājies uzreiz piešķiļas, ja ripoju tad arī, un vēl emu ievērojis ka nobraucot 30-50 km zūd jauda, tad daru tā, uz īsu brītiņu apstājos, mašinu noslāpēju un pēc tam atkal labi iet. Divas reizes tika pievienota pie kompjūtera, nekādu kļudu un vainu neatrada, tā nu turpinu braukt, liels stress ir kad jābrauc Rīgā uz tiltiem... Varbūt kādam kas līdzīgs ir bijis?

Autors: jancis100  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
treilis (pirms 2 gadiem) :
    Degvielas filtrs? Varbūt paskatīt visu degvielas maģistrāli. Ja tur ir kaut kādi gruži, dators to neuzrādīs.
Toyota Supra 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu



Sveiki. īsumā pastāstīšu par šo auto.

manā īpašūmā šis konkrētais modelis ir vairāk kā gadu. nopirku pēc 8 gadu stāvēšanas, jo tika atdzīta no Vācijas bet netika braukta.

pirms manis jau bija sākta neliela atjaunošana lietām kuras pēc stāvēšanas vienkārši ir jātaisa, bet jāsaka ka ļoti labi tehniski saglabājusies. teikšu tā - man paveicās ka nebija bijusi braukta latvijā. kad visu saliku atpakaļ un veicu testa braucienu sajutu ka viņa tiešām ir radīta lai brauktu. tā ir Gran Turismo klases mašīna kas paredzēta ātriem braucieniem pa šoseju. ļoti klusa, dinamiska, stabila. šajā ziņā varu teikt tikai labāko.
vēl neesmnu paspējis ielīst dzinējā un atbrīvoties no draņķības kas tur sakrājusies un tā dēļ pilsētā man ir līdz 20L/100km patēriņš. šosejā līdz 10L/100km bet tas ir to vērts. ja viss būtu ok tad patēriņš pilsētā varētu būt pat 14/15L/100km. jāskatās kādēļ man tik augsts
plusi - pietiekama jauda, ļoti ērta, laba redzamība, respektabla uz ielas, ļooooti reta, redzēt tādu otru ir tik pat kā neiespējami, ar detaļām problēmas nav, viegli taisāma (visu daru pats). pie lielākiem atrumiem auto ir ļoti stabils un brauc kā vilciens.
mīnusi - degvielas patēriņš kā pirmais. pie šīm cenām tā ir kā ir. kā ikdienas auto vairs neizmantojum pus gadu braucu ikdienā, pietika : D. kā ikdienas auto šis noteikti nav, ja vien nav ļoti daudz jābraukā. var protams likt gāzi, bet tā katra paša izvēle. šis tas ir padārgs un ir jāgaida sūtīšana atsevišķām detaļām, ir jāvaktē dzinējs, ja ir oriģinālā galvas blīve tad obligāti ir jāmaina, tā ir vājā vieta. oriģinālais ādas salons ļoti plaisā. aizmugures arkām un rezerves rata vietā patīk rūsēt.
Man šis auto ļoti patīk. info par visu ko vien gribētu ar to iesākt ir PILNS internets. info IR. ir tikai jāgrib darīt, jo Latvijā nopērkamie parasti ir pabraukti bet cenas ir smieklīgas. Maltā par labu eksemplāru cenas ir līdz 10000eur. patīk cilvēku reakcija kad ierauga supru. bieži pienāk klāt un kaut ko prasa, skatās. patīkama sajūta.
1. bildē pēc 8 gadu stāvēšanas. cik sapratu zem debess stāvēja 2 gadus.
2. 7M dzinējs. labs ja seko līdzi.
3. nedaudz nosēdināju vēl labākai vadāmībai un izskatam.
P. S. pa retam te kādu video ielieku. meklēt youtube kanālu - InBoostWeTrust7MGTE


Autors: Janch  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Opel Corsa 1.2 33 kW 1995 Novērtējums: 4  Komentēt
Meklēju lētu un ekonomisku auto pilsētai, pa labu cenu uzradās nenojāta, bet pāris mēnešus pastāvējusi corsa, nolēmu, ka būs labāka izvēle kā twingo un to nopirku.
Stipri sen biju braucis ar korsu, bet laikam neesmu ļaunatminīgs, jo biju aizmirsis, cik briesmīgi ir ar to braukt : D Komforts 0 vai pat mīnusos : D
33 kW motors nebija tik gauss kā izklausās, tomēr ekonomisks tas auto ir tikai uz šosejas. Ziemā Rīgas sastrēgumos tāpat 10l un vairāk aiziet. Nobraucu pāris tūkstošos, ķēpa bija tikai pašā sākumā ar rūsu un EGR vārstu, pārējais bija ok. Uzturēšanā lētāku mašīnu neesmu redzējis, detaļas, šķiet, lētākas kā žigulim, tik rūsē gan nenormāli, īpaši pie aizmugurējām arkām.


Autors: peecis  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 2 gadiem


Komentāri:
mincis (pirms 2 gadiem) :
    Es ceru, ka cena nepārsniedza 400 eur par 19 gadīgu mašīnu
Audi A4 2,0 2001 Novērtējums: 8  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu



Pēc Audi 80 1,8 benzīnieka beidzot tiku pie kārotā Audi A4 2001 gada 2.0 benzīnieka sedana. Auto tikko no Vācijas no auto plača. Nobraukums 171 000 km. Cena 4750 euro. : Stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, 5 pakāpju mehāniskā kārba, elektriskie logi, sēdekļu apside, SRS, AIRBAG, Klimatkontrole, miglas lukturi, ESP, Audio ABS. Tonēti spoguļlogi, lietie orģinālie diksi. Bez bortdatora.
Manā lietošanā pagaidām sesto mēnesi. Nobraukti 5000.
Bez auto cenas tūlīt sekoja zobsiksnas nomaiņa un ūdensūkņa maiņa. Izmaksas 241,89 euro. Eļlas maiņa ar filtriem 42.23 euro. Tad vajadzēja slepeno slēdzi izmaksas 42,69 euro. Rati bija vasaras 16 collu ar lietiem diskiem un tādi pašvaki. Nācās nopirkt jaunas abu sezonu riepas 184Ls.
Nu auto uz pārdošanas brīdi bija tā sapucēts, ka viņs nebija tīrs, bet sterils :) Spīdēja un vizēja saulītē jo bija bijusi tikko dziļa pulēšana. Biju starā. Bet diemžēl prieki bija īsi. Nebija ne 150 km nobraukti, ka auto atteicās darboties. Aizvilkām uz placi. Nākošā dienā pielec it kā nekas nebūtu. Bet atkal pie pirmā motora izslēgšanas iedarbināt vairs neizdodas. Izrādās benzīna sūknim oglītes sadegušas. Jauns sūknis šādam modelim 270 euro. Nu paldies dievam latviešu dižajiem garažas meistariem kuri remontē šīs markas sūkņus. Izdevās iemainīt savu veco neejošo pret tādu pašu atjaunotu par 35Ls. Protams tas viss laika jautājums un remontā auto nostāvēja 5 dienas. Nu punķi un asaras, Vecajam labajam audi 80 benzīna sūknis galīgi jauns maksā tikai 15Ls un nomainīt to var momentāli jo atrodas blakus motoram. Šim modelim sūknis atrodas benzīna bākā, bet bāka bagažnieka grīdā. Tad nu tagad braucu ar lielām bailēm, ka tik atkal kas nenotiek. Tad nepagāja ne nedēļa aizdomīgi baukški no labā rata. Aizvedu uz servisu paskatīties. Izrādās viens alumīnija šarnīrs pagalam. Ņēma un nomainīja 40Ls.
Tad nu līdz šim brīdim vairs nav plīsis. Izskatās jau kā puķe un bauda braukt ir diezgan laba. Krēsli ērti. Uzrāviens pietiekošs. Degvielas patēriņš ja brauc normāli uz 90 km/h kādi 7-8l sanāk.
Ziemā patikās ABS darbība kura vecajam Audi 80 nebija. Kad darbojas jūtu mazu vibrāciju bremžu pedālī un redzu izsaukuma zīmītes parādīšanos displejā. Nu nav vairs jāstrādā pašai ar kājām :)
Kas nepatīk :
1. Sedans ar diezgan pacietu gaitu
2. Pārāk daudz cietas plastmasas salona apdarē
3. Motors manām ausīm liekas diezgan paskaļš pie lielākiem apgriezieniem.
4. Alūminija šarnīri kuri laikam ir mūsu ceļiem neizturīgi.
Kas patīk:
1. Ļoti labi slēdzas manuālā ātrumkārba
2. Stabila gaita, dinamisks
3. Ārēji ļoti glīts tāds cienīgs skats
4. Plašāks ērtāks salons kā Audi 80
5. Ļoti ērti anatomiski pareizi veidoti sēdekļi.
Vispār pēc Audi 80 kuram jau bija 24 gadi šis izskatās un rada sajūtu, ka braucu ar galīgi jaunu auto. Ir vērts pamēģināt tiem kam patīk sedani.


Autors: Zita  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 3 gadiem



«««« [1-8] [9-16] [17-24] [25-32] [33-40] [41-48] [49-56] [57-64] [65-72] [73-80] [81-88] [89-96] [97-104] [105-112] [113-120] [121-128] [129-136] [137-144] [145-152] [153-160] [161-168] [169-176] [177-184] [185-192] [193-200] [201-208] [209-216] [217-224] [225-232] [233-240] [241-248] [249-256] [257-264] [265-272] [273-280] [281-288] [289-296] [297-304] [305-312] [313-320] [321-328] [329-336] [337-344] [345-352] [353-360] [361-368] [369-376] [377-384] [385-392] [393-400] [401-408] [409-416] [417-424] [425-432] [433-440] [441-448] [449-456] [457-464] [465-472] [473-480] [481-488] [489-496] [497-504] [505-512] [513-520] [521-528] [529-536] [537-544] [545-552] [553-560] [561-568] [569-576] [577-584] [585-592] [593-600] [601-608] [609-616] [617-624] [625-632] [633-640] [641-648] [649-656] [657-664] [665-672] [673-680] [681-688] [689-696] [697-704] [705-712] [713-720] [721-728] [729-736] [737-744] [745-752] [753-760] [761-768] [769-776] [777-784] [785-792] [793-800] [801-808] [809-816] [817-824] [825-832] [833-840] [841-848] [849-856] [857-864] [865-872] [873-880] [881-888] [889-896] [897-904] [905-912] [913-920] [921-928] [929-936] [937-944] [945-952] [953-960] [961-968] [969-976] [977-984] [985-992] [993-1000] [1001-1008] [1009-1016] [1017-1024] [1025-1032] [1033-1040] [1041-1048] [1049-1056] [1057-1064] [1065-1072] [1073-1080] [1081-1088] [1089-1096] [1097-1104] [1105-1112] [1113-1120] [1121-1128] [1129-1136] [1137-1144] [1145-1152] [1153-1160] [1161-1168] [1169-1176] [1177-1184] [1185-1192] [1193-1200] [1201-1208] [1209-1216] [1217-1224] [1225-1232] [1233-1240] [1241-1248] [1249-1256] [1257-1264] [1265-1272] [1273-1280] [1281-1288] [1289-1296] [1297-1304] [1305-1312] [1313-1320] [1321-1328] [1329-1336] [1337-1344] [1345-1352] [1353-1360] [1361-1368] [1369-1376] [1377-1384] [1385-1392] [1393-1400] [1401-1408] [1409-1416] [1417-1424] [1425-1432] [1433-1440] [1441-1448] [1449-1456] [1457-1464] [1465-1472] [1473-1480] [1481-1488] [1489-1496] [1497-1504] [1505-1512] [1513-1520] [1521-1528] [1529-1536] [1537-1544] [1545-1551] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc pievienošanas datuma.