Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Sierra 2.0GL 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Mans pirmais auto! Atceros ar visslitākajām jūtām. Tika nopirkts 1996. gada janvarī Vācijā par DM 500. Pirkšanas brīdī mašīnai strādāja tikai 3 cilindri, tādēļ tai no pardevēja puses tika epitets "Kaput" un mums ar čomu savukārt nācās lauzīt galvu, kā tikt mājās. Taču pārdzenot to mašīnu no vienas pilsētas uz otru, cilindri sāka darboties un darbojās līdz šai baltai dienai (Imho, jo redzēju savu sierinieku vēl šoziem braucam: ).
Tātad šo "1983 gada labāako mašīnu" izmantoju līdz 2000. gada vasarai. Izmantošanu atceros ar nostaļģiju. Lai gan noplīsa šis un tas regulāri (izļurkājās un nežēligi grabēja pusasis, nosprāga ģenerātors, slapjā laikā sadalene atgādināja par sevi, citi sīkumi, ko vairs netceros), remonts bija ekstermāli lēts un vienmēr tika veikts pie vīriņa garāžā. Atsevišķs stāsts ir par eļlas apetiīti šim konkrētajam exemplāram: uz beigām tā sasniedza 1litru uz 1000km vai pat vairāk. Protams, es pārgāju uz "maslo žiguļevskoe" par 60 santīmiem litrā, tā kā mani tas īpaši neuztrauca. Jāpiezīme, ka dažreiz man eļļu aizmirsās pieliet un tad viss notikās arī bez tās!Pēdējā ekspluatcījas gadā notrūka glušaks (ls 5) un sabojājās ventilātors (ls3). Sierra tika pāris reizes viegli apsķadeta nelielos ceļu satiksmes negadījumos. Bleķi tika izbondzelēti tīri simboliski un te nu jāatzīme mašinas izcilā noturība pret rūsu: Drusku sarūsejuši uz pārdošanas brīdi bija tikai slikšņi, kā arī sasistie durvis un priekšējais spārns.
Salons man ļoti patika , jo bija apdarināts ar pēleku samtu, nesmirdēja un plastmasas detaļas arī neplaisāja (kad nopirku Sierru , visi teica, ka plastmas torpēda un viss pārējais noteikti pārplīsīšot vismaz uz pusēm). Tahometrs atradās pie ātrumkloķa un bija elektronisks- jautājumu "oo, kas tas tāds?!" šajā sakarībā dzirdēju gandrīz no visiem līdzbraucējiem. Citu extru, izņemot pašiegriestu lūku , šim auto nebija.
Gaitas īpāsibas un vādāmība mani apmierināja - izmantojot Sierru lielākoties nokļuvu tur kur vēlējos. Ekspluatācijas laikā tika pieveikti apm. 180 000 km (katru dienu apm 70 lidz 100). Patīkami bija arī tas , ka kopš 1999 gada sākuma vairs īpāši nepūlējos tai slēgt durvis, nerunājot par maxas stāvietām. No pretaizdīšanas ierīcēm 1996 gadā tika uzstadīta mirgojoša diode (ls 0.30). Tehnsikās apskates tika izietas regulāri no 1 vai 2 reizes.
Sierinieks tika pārdots par to pašu cenu , par ko nopirkts 2000 gada vasarā. Jāpiezīme , ka cilvēks , kam biju uzticējis šo lietu, no sava pienākuma stipri kautrējās un ļoti negribīgi potencialajiem pircējiem uzskaitīja mašinas labās īpašibas : )
Sasummējot visus iespaidus, jatzīst ka Sierra ir
ļoti laba mašina cilvēkam dzīves sākuma posmā. Nu apmērām tā!
Zikuraats @ 9.maijs 2003 0:00
Ford Scorpio 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Šo auto ieguvu 2001. g. rudenī, līdzvērtīgā apmaiņā pret 1987. gada Golfu teicamā stāvoklī, ar kuru biju braucis iepriekšējās trīs ziemas sezonas. Godīgi sakot, uz DARĪJMU skatījos ar bažām, jo autovadītāju aprindās viedoklis par skorpi bija neviennozīmīgs(un tāds ir līdz šai dienai). 90- to gadu sākumā skorpji tika negatīvi "iezīmēti" kā treniņterpos un krosenēs ģērbto šaurpierīšu mašīnas, kas bija un ir traucēklis šī auto imidžam, 90- to gadu beigās - kā stipri rūsējoši un graboši auto. BET, nolēmu noriskēt aiz intereses. 1995. gadā pusgadu biju braucis ar luksotu Granadu, un atmiņas bija ne sliktākās.
TĀTAD ; Ford Skorpio, hečbeks, 1988. g., 2,4 l motors V6, sudraba krāsā, 15/195 izmēra riteņi, elektro logi, spoguļi, sēdekļi, stikla lūka, lampiņas visās iespējamās vietās, panelis ar "koka" apdari, parastā piecu ātrumu kārba. Salons - ērts un plašš. Pieļauju, ka pat ērtāks un komfortablāks nekā 700 sērijas BMW ( varu salīdzināt, jo pats 3 gadus biju e-23 īpašnieks). Īpašu plašuma sajūtu var izbaudīt aizmugurē sēdošie, ērta sēdēšana arī priekšā. Arī ar manu augumu - 190 cm. Auto faktiski izmantoju TIKAI ziemas sezonā. Bet bieži braucu arī citās sezonās. Pirmo ziemu nobraucu ar parastajām M+S. Pašvaki bija braukt, jo skorpim aizmugure ir par vieglu. Otrajā sezonā aizmugurē uzliku jaunās Nokian naglenes, un ziemu nobraucu BEZ problēmām. Auto pieleca visos janvāra salos, salona apsilde normāla. Bet ar nosacījumu, ka radiatoru piesedz ar kartonu. Auto vadība ļoti ērta un patīkama, motora troksni nedzird nekādos apgrieziena režīmos. Gaita mīksta, nekas negrab, nejūt arī sīkos nelīdzenumus. Speciāli simboli brīdina par zemu āra temperatūru. Traucē tikai bagāžas nodalījumā esošo priekšmetu troksnis, kurš labi dzirdams caur plāno nodalījuma vāku. Bet šis trūkums ir raksturīgs visiem hečbekiem.
EKSPLUATĀCIJA un REMONTI.
Divu gadu likā esmu norulzējis ap 20 000km. auto faktiski izmantoju tikai "vietējā satiksmē" Rīga - Jūrmala.
MOTORS V6,2,4 l. darbojas IDEĀLI. Eļļa nezūd, nekas nedžinkst, jaudas pietiek visām situācijām. Līdz šim esmu mainījis tikai eļļas . UN VISS. Ritošā daļa arī bez īpašām problēmām - jānomaina bija tikai viena priekšējā stūres ķega ar gumiju. No pastiprinātāja sistēmas netek ne pile šķidruma. Stūres kātam gan bija jānomaina tradicionālais plastmasas gredzens par 8 Ls. Tika nomainītas visas bremžu kolodkas un pārslīpēti priekšējo riteņu bremžu diski - kopā par 45 Ls. Pakaļējam tiltam arī tika nomainīti lielie "spilveni" - kopā ap 40 Ls. Zināmas problēmas diemžēl sagādā duālais izpūtējs, kurš prasās uz nomaiņu. Ar tradicionālajiem skorpju defektiem - elektroniku, nav nācies vispār saskarties. Viss darbojas nevainojami.
LIELI IEBILDUMI ir attiecībā pret virsbūves rūsēšanu. Rūsē arkas, sliekšņi, grīda , kas nav patīkami. Kā saka - laiku pa laikam kaut kas ir jāpiekrāso. Ja būtu vēlme auto paturēt ilgāk - bez grīdas, sliekšņu metināšanas neiztikt.
DEGVIELAS patēriņš - tik lielam auto, salīdzinoši neliels.
Pilsētā ap 10 -11/uz 100km, ārpilsētā ap 8 - 9/uz 100km. Katrā ziņā - makā īpaši nespiež. Ar bažām tagad sēžos savā vasaras auto BMW - 525, e-34, zinot , ka BŪS jāpiestāj visās degvielas uzpildes stacijās pēc kārtas... Piebildīšu, ka 2,4 l . V6 dzinējs ir pats optimālākais no visiem. Jauda pietiekoša, ekonomisks, ar lielu resursu. Ja speciāli "nejāj", līdz 500 000 un vairāk, bez remonta varot nobraukt. Tāds ir Ford remontu šloseru viedoklis.
PLUSI: liels, ērts, kluss, komfortabls, pietiekoši izskatīgs un salīdzinoši ekonomisks auto. Plašums salonā, daudz vietas bagāžniekā, ne pārāk dārgas rezerves daļas un servisa pakalpojumi. Šos auto arī nezog. IDEĀLS auto lielai ģimenei, var pārvadāt arī daudz mantu.
MĪNUSI : rūsē virsbūve, dzird priekšmetu graboņu bagāžniekā, gada nodoklis 45 Ls.
Auto tiek remontēts un apkalpots firmā "Dorfman servis" Antonijas ielā 21. Pakalpojumu kvalitāte - teicama, cenas arī pieņemamas.
IkdienasViesis @ 29.aprīlis 2003 0:00
Ford Sierra 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tātad, pirms gada nopirku Ford Sierra 2.0 is. Iepriekšējais īpašnieks - sieviete... Auto bina nevainojamā tehniskā stāvoklī (Jaunas brebžu "kolodkas", pajauns akumulators utt. ) Paņēmu to par 500$... Tiesa gan vizuāli auto... nu tā, vietām parūsējis! Tagad pagājis jau gads. Par šo auto nevaru teikt neviena slikta vātda! 2002. g. oktobrī gāju tehnisko apskati. Nomainīju abus stūres pirkstus, galveno bremžu cilindru... Un viss Ok! Auto aprīkots ar stūres pastiprinātāju, el. logiem, ir lūka. Katru dienu nobraucu aptuveni 120 km. un varu droši teikt, ka Sierra ir drošs partneris. Uz doto brīdi nobraucu jau 43 000 km un nesūdzos. Braucot uz gāzes patēriņš ir 11-12 litri uz 100km. Ziemā, kad bija zem -30 C ar dzinēja palaišanu nebija nekādu problēmu! Katrā ziņa par tādu niecīgu naudu, tas ir labākais, ko varēju iegādāties!!!
Ļapajs @ 28.aprīlis 2003 0:00
Ford Sierra 1,6 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nu jau pagaatnes formaa varu teikt, ka desmit gadus braucu ar sho autinju. Nopirku vinu Vaacijaa 1993 gadaa. Pats biju treshais saimnieks. Sanaaca kaa taadu kakji maisaa pirkt, bija jaabrauc atpaakal, bet mashiina nebija nopirkta. Garaazaa apskatiiju un draugu uzmundrinaats nopirku baltu 2 durvju Siermashiinu, bez extraam, ar 5pakaapju kaarbu.

Pozitiivais:
Kapitaali eerti seedekli un ergonomisks klokjiishu izvietojums (visma prieksh manis). Nejutos kaa caur galasmashiinu izlaists peec 2 diennakshu nepaartrauktas braukshanas liidz Latvijai. Ekonomisks dzineejs, it seviski uz shosejas ar 5 aatrumu. Leetas rezerves daljas. Eerta seedeshana arii aizmuguree. Paaugsts kliirenss (pozitiivi prieksh lauku celjiem). Milziigas saanu durvis, kas paplashina pa logiem redzamo panoraamu.

Negatiivais:
Garsh kaarbas gaajiens, pamatiigi jaazaagee liidz var paarsleegties. Apshuvums saaka lipt nost no durviim, panelis arii saplaisaaja. Mashiina nebija lakota, taapeec peec kaada laika perfekti baltu vairs nevareeja dabuut. Lukturu leecaas sabruka plastmasini, kas reguleeja gaismas staru augstumu, naacaas kiimikjot.

Pa 10 gadiem nomainiiju sajuugu, starteri, 2 amartinjus, bremzu cilindru (ko pats sacakareeju mainot uzlikas), termostatu un sailentblokus (varbuut arii kaadu siikumu piemirsu)
Mashinai bija neliela ruusa rietenju arkaas, paareejai virsbuuvei nebija ne vainas (par briinumu daudziem). Vieniigi taajos saanos, kur vienaa skaistaa ziemas riitaa autobuss ieskreeja, ruusa paraadiijaas. Motora resurss arii beidzaaas, saaka njammaat ellju, taapeec to nomainiiju. Beigaas par 200 Ls pirms meenesha notirgoju savu Sierinieku. Kaa darba zirdzinjsh nokalpoja savu laiku ciitiigi, pat neliela nostalgija paarneema shkiroties. Naakosho arii pirkshu Fordu!

Jaseks @ 17.marts 2003 0:00
Ford Escort 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
1.4 carburators ar choku : ).
bet par cik ta ir mana 1. mashina tas man ir vienalga.
Pirku pa 450Ls. Komplektacija gaja - nekas : ) (RS sparni, priekshejie un pakalejie bamberi, glushaks ar diezgan sportisku skanu un gumijas "prezi"galaa, lietie FORD litaki(ar pretigajiem 4 ripuliem pa vidu (pilna riga tadu) ar ziemas riepam : ), vajadzes pirkt dekoretivo uzgali. )ka ari, sapists gultnis prieksheja laba ritena tupices gultnis : ( .
Pardevejs ieteica nomainit ellu, zobsiksnu,
Torties par to es ieguvu diezgan parusejushu, ar netirim un saplestiem sedeliem, lai ari pardevejs teica ka ieprieksh. saimnieks bija sieviete- negribetu sev tadu sievu.
Uz Jelgavas shosejas meginaju iztestet:
nu 120 vel ta, bet augstak skana nereala, it kaa brauktu ne uz 140, bet uz kadiem 250 : )
Bet pa pilsetu nav nevainas, diezgan labs uzraviens.
Meginaju skrieteis ar CRX 1.6, protams lidz 3robam vareju turet bet tur ari paliku : (.
Benzina paterinu vel neesmu konstatejis, jo pec karburatora regulacijas un chox vai nu nestrada vai ari loti minimali : (.
Nemot vera to ka man nelava pirkt lielaku motoru par 1.6, bet bmw E30 serijas nevareju atras mazaku par 318, un shi pagadijas, tad mana izvele palika pie forda.
Zel tikai ka tas ir balts, jo dazi rusas plankumi, kurus siltaka laika lipinashu ciet, loti labi redzas : )
einsteins @ 7.marts 2003 0:00
Ford eskort 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Man vēl joprojām ir 86 g. eskorts, motors 1.6 karb. ideālā stāvoklī iet zvērā, ja visas šķidrumu maiņas dara laikā. Aukstajā laikā benzīnu ēd līdz 13l uz piķa 6-7l jo atteicās 5. robs. Kāds varbūt varētu pateikt kas par vainu?
Salons salīdzinoši ar Golfu kluss. Ar ekstrām nevar lepoties- lūka, āķis, abs (slikti). Tagad jāņem ārā motors lai sametinātu spārnus no iekšpuses.
Varbūt kāds var piedāvāt tahometru un kādu spoileri un zem spārniem plastmasus. tel-4162598 vakaros.
ESKORT RULĒ!
Brunis @ 28.februāris 2003 0:00
Ford Mondeo 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Tehniskas nianses- 1994. gads, sedans, 2,0 benzinnieks ar automatisko atrumkasti. Braucu jau gandriz divus gadus. Nu bralisi- Mondeo ta ir lieta. Masina pirms tam dzivoja Sveice. Kad nopirku, tad uz spidometra radija nieka 64500 km. Salons plass, daudz vietas aizmugure sedosajiem (si laba tradicija parmantota laikam no Scorpio), elektriski logi un spoguli, kas tomer ir erti, citadak sanaktu iegulties blakussedetajam klepi, lai varetu noregulet arejo labo spoguli. Tiesi ta, jo masina ir plata salidzinot kaut vai ar Audi 80.
Nobraukums bija reals nevis noskruvets, jo par to viss liecinaja- masina bija gandriz ka jauna- gan salons (neoda pec kimiskas tiritavas), gan motors, gan ritosa, utt. Bija viens nenozimigs defekts- salona apgaismojumu nevareja ieslegt tad, kad durvis ir aizvertas. Pec gandriz divu gadu brauksanas pa Latvijas „gludajiem” celiem, nedaudz, bet minimali sakusi grabet plastmasa salonaa.
Zel, ka nav kondicionieris, jo vasara tomer dikti noderetu, jo lukas ari nav. Savukart ziema gribetos labaku apsildi, jo motors ilgi silst un lidz ar to ilgak jagaida siltums salona. Tevam ir 96. gada Mondeo ar 2,5l Duratec motoru un tas sasilst daudz atrak. Varbut tikai manejais saja zina bremze.
Nu bet apetite masinai gan laba- pa soseju ed ap 7-8 l/100 km, bet pilseta gan vairak- tagad ziema parsvara esot korkos Rigas centra sanak briziem visi 15, bet jasaka, ka tas ir briziem, jo nakas atzities- patik jau man ari kartigi „kurinat”.
Pirmas ziemas beigas nacas nomainit abus aizmugurejos sailentblokus (Ls 9- Ford centrs). Tad pec briza mainiju kaut kadu tur prieksejo stabilizatoru un vel tur blakus esosos niekus (apm. Ls 90- tas pats Ford centrs), pec tam uzreiz bija jaregule saversums, kas protams bija tradicionalie Ls 10 (Laneks).
Soziem no motortelpas braucot un grozot sturi saka nakt ara skanas, kas bija lidzigas tam, kas varetu rasties, ja motortelpa iemestu kaki (dzivu). Izradas, ka no stures pastiprinataja teceja ella un tas to troksni radija. Nacas mainit kaut kadu tur reiku stures sistema, bet Ford centra to neremontejot. Viena cita servisa teica, ka tas remontejams, bet gan tikai mainams un jauna si detala maksajot ap 700 latiem. Dusa papezos par necilo aplauzienu, bet tad viens meistars to pasu saremonteja par Ls 80 un vel iedeva gada garantiju. Ella vairs netek, sture grozas normali un viss ir stokos.
Nu ja- janavari mainiti ir ari prieksejie bremzu kluci un bremzu diski- kopa Ls 87.
Pec menesa planoju mainit motora siksnas un sveces- savu laiku nokalpojusas.
Man darba masina ir VW Bora (2002. gads, 1,6 l automats), bet ar Mondeo nevar ne salidzinat- pat vaditajam mazak vietas nerunajot par pasazieriem, un ta ari lidz sim neesmu spejis pieregulet sedekli, lai butu tikpat erti ka Mondeo. Un tas 1,6 automata motorins ta ka nabaga radinieks blauj, bet vezumu (pasu masinu) uz prieksu nevelk. Vismaz ne tik atri ka gribetos. Lidz ar to saprotu, uz ko ir spejigs kartigs Fords, kas ir tomer pietiekami liels un erts un ari gana jaudigs.
Nezinu, cik ir maksimalais atrums, jo vairak par 150 uz Ventspils sosejas neesmu uzdrosinajies spiest, bet motors gaja svilpodams un jutu, ka tie noteikti nav griesti.
Planoju savu braucamo sopavasar pardot, bet vieta noteikti pirksu ari Mondeo vai Scorpio, tikai jaunaku par 1996. gadu. Citu braucamo pat isti negribas iemeginat.
DELFINO @ 12.februāris 2003 0:00
Ford Escort 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Esmu nobraucis tikai divus mēnešu, bet ir jau pirmās atziņas par Ford Escort 1.6i 16v. Pie lielakiem mīnusiem salonā ir baigi mīnusi. Apmēram pie -10C var jau mēģināt uzsildīt salonu. Kad šoziem termometrs nokrita līdz -30C degvielas patēriņš uzkāpa līdz 14L/100km (diezgan baisi pie1.6Li) bet pārbaudot CO un dzinēju viss izradijās saprāta robežās. Pirmais remonts bija apmēram mēnesi pirms pirkšanas, tas izrādijā sajūga pedāļa zobrats, kur tika norauti divi zobi un labi ka meistars saprata, ka sajūgs nav jāmaina, bet tikai zobrats 5Ls vērtībā. Pie mīnusiem jāmin, ka trīsdurvju versijas pirkšana bija diezgan liels stulbums. Plusi - dizians, kas cenu līmenī ar Golf II ir daudz mūsdienīgāks, pietiekoši dinamisks, kluss.
Pērkot jaunāku gadu Eskortus jāreķinās, ka vairāki mezgli vairs nav no vecajiem eskortiem, bet jau no Mondeo ..., kas ir attiecīgi nedaudz dārgāki.
DeNiro @ 11.februāris 2003 0:00
Ford KA 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Ford- Ka, 1.3 litru motors ar 60ZS. Pietiekami ņiprs saviem 910 kg. Spidometrā lielākais cipars ir 220 (tas smukumam), bet reāli līdz 160 km/h var ieskrieties. Pats iepriecinošākais fakts ir degvielas patēriņš, aptuveni 4.5-5 litru uz 100 km vasarā, bet ar ziemas riepām ap 6l. Patiesībā es rēķinu latos, 2Ls=100km;10Ls=550 utt. Paši varat parēķināt, lejot Neste 95EURO. Esmu nobraucis gandrīz gadu un remontā ieguldījis ap 100Ls, tas ieskaitot eļļas un filtru maiņu. Tpfu tpfu pagaidām nekādas nopietnās šaizes nav bijušas mazajam kosmoskuģim. Un par tādu cenu 98 gada auto citu atrast ir pagrūti, arī šis nāca diezgan grūti, bet gribēti... un sal;idzinoši lēti USD3500.
Gariem pārbraucieniem laikam gan īsti nederēs, bet ja neesat sevišķi izvēlīgi attieībā pret komfortu. varēsiet nobraikt arī 500 vai 1000 km diennaktī. Reiz veicu pārbraucienu pa visu latviju ap 400km, 3.5 stundās bez pieturām un vciss kārtībā....

Pagaidām neko sevišķi sliktu neesmu atklājis, tāpēc negatīvās īpašības neapspriedīšu, peibildīšu vien ka aukstajā ziemā lec kā blusa, proti ļoti labi!!!!

Tiekamies ielās!!!!
weber @ 24.janvāris 2003 0:00
Ford Sierra 1987 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Nu tad tā. Bija man tāds interesants auto ar 2.4D dzinēju. Mīnusi- nekāda uzrāviena, ļoti zems, otrā zemākā vieta no asvalta uzreiz pēc riteņiem- radiators. Man ļoti patīk braukt pie dabas atpūsties un iebraukt kautkur tā dziļāk mežā, 1 radiators pa 2mēnešiem gāja bojā. Kad tas apnika nedaudz izmainīju šā auto ārejo izskatu un palielināju caurejamību neieguldot nekādus lielos līdzekļus. Auto priekšā uzstādīju VAZ 1-11aizmugurējās atsperes-3Ls par pāri(Šrots zem kalnciema tilta), aizmugurē Ford Scorpio atsperes 10Ls par pāri(jebkurš šrots), gāzes amortizatori -58Ls par visie četriem (Auto Pluss kurbada ielā) tas ar atlaidītēm un strādāja 4 gadus bez problēmām. Kopā: 71.00Ls tagad nebija nekāda stresa braukāt pa akmeņiem, āpmalītēm, nelieliem celmiem mežā, pa izdangātiem ceļiem (vienīgi pa dubļiem vajadzēja tā pamatīgāk ieskrieties). Kam ir piederējusi Sierra tas zin ko nozīmē ziema... Auto paliek tāds nedaudz pacietāks, bet to arī var novērst palielinot amortizatoru stiprinājuma vietas un Sierra tomēr ir un paliek Sierra, izgatavota no vecām konservu kārbām un izlietotām tetra pakām. Toties tādu auto nav žēl dzīt, uzturēšanas izmaksas vidēji 35Ls mēnesī, jo no maniem troophy reidiem lidoja kautkādas gumijas, aporas utt. Plusi- nekādu sāpju par noskrāpētiem sāniem, ielocītu grīdu vai citiem sīkumiem. Bet ja jūs jautāsiet vai es vēlos sev tādu auto otreiz- atbilde ir nēē, ja nu vienīgi kāds man tādu atdotu. Tādu auto var turēt kā otru ar kuru aizbraukt uz mežu un ja nu tas kautkur nogrimst tad nu neko, uz autobusu un mājās, gulēt. Jā starp citu tas nekur nav nogrimis, ja jums tā likās, tas ir sasists un nu jau izjaukts, šrotā paņēma par 60 latiem, ek žēl...
sierists @ 14.janvāris 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti