Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Fiesta 1984 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
Nu šis leģendārais auto, ja tā to var saukt tika iegaadāts kautkad 2005. gada maijā par 140 lvl. Pārvietojos ar viņu līdz septembra beigām(tā paša gada). Šis brīnums bija zilā krāsā ar nelieliem vizuāliem defektiem un pirms manis ar viņu brauca viens pemsionārs kurš uzskatīja kā tā ir labākā automašīna pasaulē: ).
Ja runājam par + un -, tad plusu laikam ka nebuus daudz, domāju ka pluss vareetu buut tas ka manas braukšanas laikā auto tika dzīts pa grants ceļiem un mežu nežēlojot un nebremzējot pirms katras bedrītes un kā par brīnumu ejot TA pēc 4 mēnešu gāšanas (09.2005)ritošā izrādījās vēljoprojām labā kārtībā, remonti nebija jāveic.
Pār mīnusiem

rūsē (pat ļoti), ja pērkat kautko taadu uzmanība jāpievērš tām vietām kur aizmugurē sēdošie liek kāja(tur gan taa pagrūti pasēdēt: )), parasti tur ir caurumi, pakaļējās arkas, durvju apakša un sliekšņi

šim eksemplāram nežēlīga apetīte vidēji 8 l/100 km (priekš 1.0 motora tā kā padaudz)vēlāk konstatēju ka pie vainas karburātors, izdilis

izskats - pusstunda kauna un darbā: ) vai mājās

skaļš salons, pa granti sarunāties pagrūti


tas arī būtu īsumā vis 09.2005 ar 3 reizi dabūju TA un momentāli so drapaku niopārdevu par 200lvl, jo tad bija tas degvielas bums un visi dikti meklēja mazlitrāžas auto, protams mazlitrāžas viņš bija bet apetiite laikam komentārus neprasa.......... bet atradās pircējs kurs apētīti apjauta laikam jau tikai mājās braucot.....

rezumē

4 mēneši tika gāzts cik iet (max 135 km/h), netaupīts lauzts utt un iekšā netika likts nekas, tikai degviela, pirms skates nedaudz bija jāsametina un jānoregulē atgāzes, beigās dabuuju savu naudunu atpakal un laikam vēl kādus 10 lvl nopelnīju: )
Bet par ritosās izturību brīnos vēl šobrīd
jasis @ 20.novembris 2005 0:00
Ford ESCORT GHIA 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Ford Escort Ghia 1,6i, skals, grabosh, bet visu cienu 1,6i motorinam, dinamika mani apmierina pie sii auto tilpuma, iegadajos so auto par 400 LVL. komplektaa naca 4 jaunas ziemas riepas sipotas, no extram: el. logi, el. spogulji, siganalizaacija ar centralo atslegu, ABS, stures lifts, luka, lukturu korektors. Ekonomiska masiina ar ko parvietoties pilsetaa, pie + varu pieskaitiit eertos sedeklus. Domaaju ka par 400 LVL ir normals pirkums, masinai jaiegruz ~60 LVL, jo lai izietu apskati janomaina prieksejais logs un tad jau jaunaa TA ir loga. Prieks pirmas masinas sis auto ir labs!
Hasans @ 24.oktobris 2005 0:00
Ford Transit 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Nopirku šito lopiņu 1995. gadā ļoti labā stāvoklī un ar nobrauktiem 130 t. km. , jāpiebilst, ka pirku Vācijā no saimnieka. Pa Latvijas baltajiem lielceļiem līdz 2002. gada rudenim nobraucu pāri par 500 t. km. , no tiem apmēram 60% pa grants ceļiem. Lielākie remonti:
- degvielas augstspiediena sūkņa nomaiņa (Viadas "dīzeli" bosch izstrādājums turēja līdz 350 t. km. ) __300 $ (lietuvā )
- sajūga nomaiņa Vācijā izmaksāja 1500 DEM
- priekšejo stiklu mainīju reizes 6 ( Latvijas akmeņainie lielceļi+ pretīm braucošie lidotāji)
- kardāna restaurācija pie 620 t. km
Buss patērēja 8,5 l/100km , braucot Eiropā vēl mazāk (labāks dīzelis+ ceļu kvalitāte). Eļļu lēju tikai pussintētiku un no zināmas firmas, rezultāts - pie lielā nobraukuma mašīna pielec no pusapgrieziena un nedūmo. Lielākā problēma ir rūsa . Pa diviem pie sētas pavadītiem gadiem tā ir krietni uzdarbojusies. Gaitas iekārtai reizi pāris gados jānomaina šaras un pie 350 t. km. amortizatori. Regulāri nelietojot roķeni, tā ierūsē un ir jāmaina.
Pēc divu gadu atpūtas uzliku Fordam akumulatoru , piepumpēju riepas un bez problēmām to iedarbināju un aizbraucu uz skati . Skati neizgāju priekšējā luktura dēļ, kurš jānostiprina un švakās roķenes dēļ. Atgāzes uzrādīja 1,07, kas patīkami pārsteidza.
No visiem man zināmajiem Fordiem (kuri pašam ir bijuši) TRANSIT Henrijam ir vislabāk izdevies.
opelis @ 18.oktobris 2005 0:00
Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Universālis, 1.6i 16V Zetec motors(90ZS), no ekstrām var minēt kondicionieri, ABS, 2 Airbag, elektriski regulējams vadītāja sēdekļa augstums), lukturu augstuma korektoru un originālo ford stereosistēmu. Būtu vēl elektriskie logi un spoguļi, tad vispār būtu ideāli.
No 0 - 100km/h 12,4 sekundes - pats mēriju. Pagaidām esmu apm 200 izspiedis, bet bija sajūta, ka vēl ceļ augšā.

Tātad auto tika iegādāts apmēram pa 4000eiro, noskrējiens 137000 - it kā normāli, svaigi izieta TA. Pirms šā auto vairākus gadus braucu ar Ford Sierra, arī universālis, tikai višpār bez ekstrām, ja neskaita priekšējā loga apsildi un ABS, kuru neviens meistars tā arī nespēja dabūt pie dzīvības. Vienvārdsakot pie universāla biju pieradis. Atgriežoties pie Mondeo. Uzreiz tika nomainīta zobsiksna(ar rullīšiem), eļļa, filtri(degvielas un eļļas) - kopā ap 90 lati. Pēc pāris mēnešu braukšanas tikai nomainīti priekšējie bremžu diski un uzlikas, jo bremzējot no lielāka ātruma stūre drebēja pamtīgi - kopā kādi 70 lati. Pēc kāda laika piefiksēju, pie apmēram 80km/h veicot pagriezienu(aplī vai braucot uz viadukta) tāda īpatnēja skaņa, tā kā riepām būtu baigais protektors tāda skaņa - skaidrs - jāmaina gultnis. Pie viena nomainīju arī plauktu bukses un stūres pirkstu - kopā 80 lati.
Ik pēc 10000 - 12000km mainu eļļu. Rūsa praktiski nav skārusi, vienīgais pakaļējais izpūtēja bundulis izrūsējis, tas jānomaina.
Priekšā blakussēdētāja durvīm nestrādāja centrālā - ar fāteri izjaucām un pāris stundu laikā savedām kārtībā - servisā tas maksātu gan jau kādu 20 latus.
Izdega viena no nummura apgaismojuma spuldzītēm, domāju, kas tur ko nenomainīt, bet lai to nomainītu, jāatskrūvē 2 skrūves, kas kā izrādījās tik izrūsējušas, ka vienīgais veids kā tikt klāt bija izlauzt to plastmasu, ford šrotā pa 5 Ls jaunu nopirku.
Panelī iedegās airbag brīdinājuma lampiņa - Baltic Motors pa 9 Ls saveda kārtībā(kaut kādi kontakti esot bijuši jānotīra). Nesen ABS nobruka. Aizbraucu uz Baltic motors, kur diagnosticēja, ka ABS modulis beigts, jauns originālais maksā 1400 latus. Ford šrotā Jūrmalas gatvē man piedāvā pa 40, jābrauc būs skatīties.
Eļļu nekur nelaiž garām, vienīgais nedaudz kaut kur stūres pastiprinātāja šķidrums tiek garām, nav sanācis laika izpētīt un novērst šo defektu.
Kopumā ar šo auto esmu apmierināts. Vidējais benzīna patērīņš 8 litri(sakrīt ar ražotāja uzrādīto). Tas man šķiet labs rādītājs priekš 2tonnīgas mašīnas un 1.6 motora.

+labas tuvās un tālās gaismas
+kondicionieris strādā perfekti
+diezgan ekonomisks
+plašs, ērts salons un liels bagāžas nodalījums
+labi turas uz ceļa
+pie mierīgas braukšanas kluss salons

- varēja būt jaudīgāks dzinējs, bet ja pierod pie 1.6 ir ok
- varēja būt labāka izolācija(ja nav bardachoks un visa durvju kabatas piekrāmētas tad ir ok, tikai kaut kas gram aizmugurējā daļā)

Tātad kopumā ar šo auto esmu apmierināts un vismaz gadus 5 vēl braukšu ar šo auto.

Diemžēl nav foto.
funk @ 17.oktobris 2005 0:00
Ford SCORPIO 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Pirms nedēļas iegādājos kārtējo 1998. g. SKORPI-2.3i ar automātisko kārbu, jo iepriekšējam 1990 DOHC2i nonīka motors un servisā paprasīja tādu summu, ka tagad to taisu pats. Par jauno neko sliktu pagaidām teikt nevaru un arī noskrējiens 132000km liekas ticams, jo aizmugurējie bremžu diski nav diluši vispār un priekšējie minimāli. Arī citas pazīmes liecina, ka spidometrs nav griezts. Pagaidām nokonstatēju, ka patēriņš uz 100 km nepārsniedz 9l pat Rīgā pie braukšanas, kas ne pārāk atbilst noteikumiem. Komfortam un gaitai liktu 9. Tagad tikai pašam jāuzliek normāla signalizācija, jo es neesmu ar mieru maksāt par tādas signalizācijas uzlikšanu kāda man patīk gandrīz 100Ls, ja man pašam tas neaizņems vairāk par dienu. Ja runājam par iepriekšējo DOCH2.0i, tad pagaišgad izbraukāju Lietuvu - 4 cilvēki ar teltīm un visu pārējo un vidējais patēriņš bija ap 7 l uz100 km.
Gunča @ 16.septembris 2005 0:00
Ford Probe 1996 Novērtējums: 10 Komentāri [19]
Nesen nopirku sev probi 96 gada, ja godiigi es nesuudzos, autinsh stabils iet ar sameeraa labi, degvielas pateerinsh ideaals, Skats arii labs, starp citu meiteneem vinsh ljoti patiik, labpraat lec iekshaa!!!!!Ir shaadi taadi miinusi, bet nu kopumaa ir OK esmu apmierinaats!!!
 
Igarjok @ 27.maijs 2005 0:00
Ford SCORPIO 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Taatad, man ir jau 2 gadi lietošanā Ford Scorpio. Nopirku to ziema, par cik diizelis. Meklēju tieši dīzeli (personisku apsvērumu pēc). Sākotnēji tas bija domaats kā BMW, AUDI, vai kaads cits. Par FORD i doma nebija.
Sākām darbināt vienu BMW, nelec, tad VW passat, tas pats, Pirku placī. Pārdevējs nikni atbildēja, ko es gribot -25 grādu salā iedarbināt dīzeli, kurš ir nostāvējies. Atbildēju, ka tikai tāpēc skatos tieši tagad.

Jau ejot ārā no plača uzmetu acis FORD SCORPIO 2,5TD.
Cena likās apmierinoša, tikai acis autiņam tādas izbolītas.
Prasiju, vai var provēt šo, pārdevējam atbilde- ja jau BMW un VW neleca. tad jau shis brīnums arī nebūs gājējs, lai pienākot kad tik traki nesalst.
Es uzstāju, un neticami, bet fakts pieleca uz pirmo.
Uzsildiju, pabraucu nedaudz, salons ērts, kluss, nav ne vainas. un arī nopirku.
Par shiem 2 gadiem esu nobraucis jau 130 000km. Peerkot spidometraa bija tikai 98000km, laikam tinot atpakalj bija parcentushies.
Par sho laiku neko iipashi taa arii neesu mainijis:
ellja, filtri , riepas, bremzju kluchi. Kas dilst 100% visiem autinjiem.
Dzinējam bez apkopes nomainiju tikai vārstu vaaka blīvi un termostatu.
Aizmugures tiltam vispaar neko!?
Priekšējam tiltam laikam vājākā vieta ir zaldātiņi. , jo esu mainijis 2x. un arī vēl samainiju priekšējās bremžu šļūtenītes.
Tas arī pagaidām viss.
Pagājušo gadu bija doma pārdot, bet nolēmu, lai iet, kamēr iet, tad jau redzēs.
Degvielas patēriņš trasē-6,5l/100, pilsētā visi 8l/100km.

Taa kaa pagaidām ar autinju esu ļoti apmierināts.

fordfans @ 25.maijs 2005 0:00
Ford Fiesta 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Skotijā nopirku par 250 paundiem 94. gada Ford Fiesta - labaako price/performance auto savaa muuzhaa!!! Nobraucu gadu neieguldot ne santiima!! Un mashiinas staavoklis nepasliktinaajaas ne par milimetru!!! Nezinu vai taapeec, ka celji tur tik labi... bet Latvijaa piedereejushi ir gan dazhaadi BMW un Audi, regulaari probleemas ar ritosho dalju!! Vieniigais miinuss, ka izskatiijaas smiekliigi tizla un motors mazinjsh, toties ekonomiska!! Esmu atgriezies Latvijaa un mekleeju kaut ko liidziigu, bet cenas neadekvaatas!!! Liidz 300Ls vispaar nekaa nav: ((
vilnis @ 11.aprīlis 2005 0:00
Ford Mondeo 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu te mazliet par jauno Mondeo:
Saņēmu 1.04.2004 (nu nav jau uzreiz jāsmejas!), tagad ir ~30K uz skalas.
Auto - universāls, Ghia, 2.0 motors.
Ja ir iespējas - rekomendēju HID lukturus! Esmu priecīgs, ka atteicos no metāliskās krāsas par labu 'ksenonam'.
Ļoti patīkama fīča - priekšējā stikla apsilde.
Beņķi sildās 4os līmeņos, bet, lai arī šajā ziemā bija zem -20, jau pirmā iedaļa cepina vīrišķību mazliet par daudz... : -)
Max ātrumu vērtēt nav izdevies, jo ārpus Latvijas ir braukc tikai līdz Helšiem. Ir gāzēts uz >190km/h te pat pa LV, bet jāsaka, ka ceļu šis modelītis tur sliktāk, kā iepriekšējais (varbūt universālam ir cita piekare?). Piekare mīxtāka & ļurīgāka.
Ziemā & uz grants bieži jāstrādā ar roceni - pat ar labām riepām priekša ļoti griba braukt taisni... : -)
Pietiekami civilēzta & labi vadāma klimatkontrole.
Lai arī no skata arhaiska, bet gana ērti lietojama rādžiņa tālvadība.
Man liekas, ka viens no ietilpīgākajiem patreiz dabūnamiem vidējās klases universāliem. Vismaz tik pat vietas bagāžas nodalījumā, ka Accord Toureram, pat vairāk, kā A6 Avant.
Liekas, ka ir novērsta Ford slimība ar 'mīxtiem' bremžu diskiem - brauc tā pat, kā ar iepriekšējo modelīti, bet pagaidām nav sākuši 'mest'.

Mīnusi:
- gadījās modelis no partijas ar 'gļukojošu' eļas līmeņa devēju. Grantijas remonts.
- uz ziemas beigām neizturēja aizmugurējo durvju slēdzis - kaut kas vai nu aizsala, vai pārdega, bet elektriski vadāmā slēdzene mitējās... : -/ Arī garantijas remonts.
- iebūvētais rādžiņš kaut kā nevēlas 'turēt staciju' - piem, SWH mēģina atrast uz 105.1 vai 105.3... : -)
- salīdzinoši paliels patēriņš - pat uz piķa zem 8l/100km nav izdevies dabūt (iepriekšējais izlaidums ar 2.0l motoriņu šādu ciparu spēja demonstrēt). Pilsētā - ~13L/100km.
- lietus sensora 'māxlīgais intelekc' 'ostavļajet želaķ lučševo'. Brīžiem šis sāk nikni slaucīt gandrīz tīru logu, reizēm - kad Tev kāds pretīmnākošs smagais kārtīgi notašķa logu - šis nereaģē ne sitams... Lai gan jāatzīst, ka tas man tāds ir pirmais, tā kā nav, ar ko salīdzināt! : -)
- miglas lukturi gan ir pilnīgi bezcerīga extra - jāgas dikti maz. Bet tas varētu būt pateicoties tam, ka tie nobāl uz 'ksenona' fona... : -)
- Baltic Motors nemācēja 'izrubīt' lukturu mazgāšanu pie ieslēgtiem dienas tuvajiem. Tāpēc - ja negribas izlaistīt visu logu šķidrumu nedēļas laikā - dienā mazgājot logu jāpārslēdzas uz gabarītiem.

Vispār runājot par cenas/prieka attiecību - ir Ok. Stabils 'astotnieciņš'.
rxe @ 29.marts 2005 0:00
Ford Escort 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Šī bija man pirmā automašīna. Piecdurvju versija ar 1.4i (mono) motoru. Nopirku 2000. gada sākumā. Mašīna bija tikko no Vācijas (atdzina paziņas paziņa) tehniski tīri labā stāvoklī (tā vismaz likās).
Kā jau nepieredzējis autoīpašnieks, eļļas pazušanu pamanīju pašā pēdējā brīdī, kad eļļas motorā vairs nebija palicis vispār nemaz.
Sāku apbraukāt servisus ar jautājumu, ko nu lai dara? Vienā saka, ka jāmaina motors, jo cits nekas nelīdzēšot. Gandrīz jau sāku meklēt motoru, tomēr citur teica, ka pietikšot ar blīvslēgu nomaiņu, kas arī tika izdarīts (~35Ls ar eļļas maiņu). Kopš tā laika eļļa vairs nezuda (tikkai cik nu izspiedās pa spraugām : ))
Pirms paša Jaunā Gada iekļuvu nelielā avārijā (ne savas vainas dēļ), kur tika sasists aizmugurējais spārns un bagāžnieks. Remonts kaktu servisā izmaksāja nepilnus 200Ls, no apdrošinātājiem saņēmu nedaudz vairāk par 400Ls. Peļņa acīmredzama : )))
Tad vienā jaukā rītā (vasarā) mašīna neparko vairs nebija iedarbināma. Izrādījās, ka sāls bija saēdusi komutātoru (110Ls).
Trešajā lietošanas gadā sāls bija tikusi galā arī ar virsbūvi visapkārt (sliekšņi, grīda, spārni, izpūtējs). Mašīna tika taisīta tik, cik vajag, lai izietu tehnisko, tāpēc vizuāli vairs nebija ar ko acis papriecēt.
Vēl viens neliels piedzīvojums bija ar bremzēm: jau gandrīz apstājoties, pēkšņi pedālis iekrīt grīdā, bramzes pazūd un tek ārā bremžu šķidrums. Izrādījās, ka pārrīvējusies bremžu šļauciņa pie priekšējā rata. Labi vēl, ka tas notika minimālā ātrumā, citādi varbūt es te nesēdētu un nerakstītu.

Degvietas patēriņš: kamēr mašīna bija tehniskā kārtībā pa šoseju varēja izvilkt 6.5-7l/100km, pa pilsētu ap 8l (neesmu diezko mierīgs braucējs). Kad mašīnai vairs īpaši netika sekots līdz, vidējais patēriņš izauga ap 11l, precīzi nemaz nemērīju.

Pie pozitīvā var pieskaitīt mašīnas ietilpību. Lai arī izskatās neliela, iekrāmēt var velnsviņuzinko. Pārvācoties tika pārvadātas visa iedzīve ieskaitot mēbeles, ledusskapi u. c. lietas, vests šīferis un citi arī lielāki un garāki priekšmeti.

Beigās mašīna par lētu naudu tikka pārdota uzpircējam un, cik zinu, ir uzprišināta un pārdota tālāk.

Slēdzienu varētu dot: laba mašīna, ja tai seko līdz.... kā jau visām....


Atvainojos par saraustīto un varbūt neloģisko tekstu, bet rakstnieka dotības man nepiemīt.

Mika @ 14.marts 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti