Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Escort 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Laikam sis ir viens no pedejiem kantainajiem modeliem, jo saja pat gada modelis mainijas. Dzinejs 1,6i, paterins uz trases ~6,5l, pilseta kadi 7,5-9l atkariba no brauksanas stila. No nosacitajam ekstram - luka, velura salons ar 'it ka' sporta sedekliem, kuri manai komplekcijai ir pasauri un pacieti, 14' riteni un tahometrs : ), sis pedejas tris ekstras tadai taburetei ka escorts, skiet, ir retums.
Nepilna gada laika mainits: stures 'reika' (darbs + pati reika 35Ls + 3Ls izversums)
pusass, priekseja atspere, galvas blive, izpludes kolektora blive, elas maina un filtrs (darbs un materiali 75Ls)

+ looti lets ekspluatacija
+ salidzinosi ekonomisks degv. pat.
+ var remontet skuniti ar roratslegu
+ var atstat uz ielas, nevienu pilnigi neinterese
+ prieks Forda divaini, bet perfekta pechka - sasilst pie -15 ~5-7 min.

- skals un graboss (loooti)
- dzinejs mil apgriezienus, zem 2,5kT diezko nevelk
- ruse ka traks, neiesaku balta krasa...
- komforts un prestizs = 0
- cieta piekare ((toties, ja var paciest troksni tad pie 140km/h salidzinosi labi tur celu+) bet ta ka man komforts ir butiskaks, tad to liku pie minusiem)

Res. Ideals auto tikko tiesibas nolikusam pokemonam, lai zimejoties atsistos jaudas par maz, ka ari modelis neprovoce uz izradisanos : ))), toties perfekta taburete ar ko vest kartupelus no laukiem uz kojam (uz cela neesmu ne reizi palicis)...
ART @ 31.jūlijs 2004 0:00
Ford Escort 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Piecdurvju hečbeks, no "ekstrām" lūka, viduvējs oriģ. audio. Auto tika iegādāts 2002 gada maijā ar spidometra rādījumu 92891. Vācu servisa grāmatiņa beidzās 1998 gadā pie 67363 tā kā domāju, ka reāli spidometrs bija otrajā aplī. Pēc vācu "brīfa" sanāk, ka esmu ceturtais īpašnieks. Tas nu tā.
1,3 litru motors, (apakšējā sadalene ar ķēdes piedziņu, čuguna bloks) izdevumus nav prasījis gandrīz nekādus (priekšas blīvslēgs 2,90 Ls, sveces 5,60 Ls, eļļas (Mobil 10w-40 minerālā) un filtra maiņa ik pa 15000 km). Motors darbojas skaļi, jo var dzirdēt, ka grab ķēde. Pluss ir ļoti stabilā darbība jebkuros pie mums sastopamajos laika apstākļos. Tas, ka puslīdz normāli braucams ir tikai pa pilsētu, tāpat skaidrs, 60 zs nav tā jauda uz kuru var droši paļauties uz šosejas. Vidējais patēriņš apm.6,5-8 ltr/100 km. atkarībā no gadalaika un noskaņojuma.
Ritošā daļa ļoti vienkārša- priekšā makfersons(pat balansiera nav) aizmugurē "uprugaja" balka, pa bedrainiem ceļiem iet pat pārsteidzoši labi, tikai grab salona plastmasa, bet normas robežās. Ieguldījumi- 2 reizes mainīti abi stūres pirksti (apm.5 Ls gab. ) 2 reizes arī visas četras sailentbloku bukses (3,9 Ls gab. ) visas kolotkas (apm.15 Ls)
Vēl ir uzlikts jauns akumulators (stayer-30Ls), logu slotiņas(bosch-6,40Ls) aizmugurējais izpūtēja bundulis 17 Ls (krutka, noturēja 1,5 gadus, jau 2 reizes atkal metināts) ventilatora siksna 3Ls, ā- gandrīz aizmirsu termostats 5Ls(nebija gan vajadzīgs, domāju kļūs siltāks salons- uzlabojums mazs).
Pirmajā gadā TA izgāju bez problēmām, otrajā- ar otro reizi (aizmugures bremžu spēki- atšķirība 38%, samainīju kreisajā pusē plāksni, kas regulē kolotku izplešanos).
Visi darbi pie auto veikti paša spēkiem, izņēmot vārstu regulēšanu (1reizi 6Ls), divreiz izsitu priekšējo kreiso lukturi (fūre un suns) stikls-15Ls, otroreiz uzliku atpakaļ to kuru izsitu pirmoreiz(bija mazs caurumiņš augšpusē- ar caurspīdīgo hermētiķi aizlīmēju, praktiski nevar pamanīt, gaismu netraucē nemaz)
Mīnusi:
bezmotors, grabēšana, šaurība aizmugurē, šur tur rūsa visvairāk pie aizmugures arkām, bet nav briesmīga, prestiža nekāda.
Plusi:
Vienkāršs, pietiekoši daudz vietas priekšā, es 1,93m., labas gaismas, absolūti uzticams, LĒTS PĀRVIETOŠANĀS LĪDZEKLIS no punkta A uz B.

STALINS @ 1.jūnijs 2004 0:00
Ford Scorpio 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Paldziet! Nesen iegādājos skorpi 2.0i. Pirmstam pārvietojos ar opeli un reni. Priekš saviem gadiem autiņš ir ļoti labs. Ripo labi, arkas mainītas, vizuālais labs. Vienīgais uzrāviens tākā prasītos labāks. Ēd pa pilsētu ap 11. Pagaidām vienīgā problēma ir ar spidometru un benzīndatčiku, tie nerāda. Benzīns vienmēr pa nullēm, iespējams, ka pludiņš noslīcis (es tā domāju, varbūt kas cits?) Nomainīju spidometra datčiku, spidometrs tāpat neiet. Izjaucu pašu spidometru, nekā beigta neredzēju, pieliku to atpakaļ, domāju jāpamēģina. Ieliku atpakaļ gaitā, lai izbrauktu no garāžas, sāku braukt un spidometra bultiņa uzleca līdz 60km/h tad nokrita atpakaļ un vairs nerādīja. Laikam būs jāmaina pats spidometrs, var būt tur kautkas cits ir pie vainas?
loan @ 26.maijs 2004 0:00
Ford Scorpio 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Scorpio ira tiiri taa neko , piekriitu visiem tie kas ir izteikushis par sho mashiinu pozitiivi. Ja kaads netic iesaku nopirkt jaunu auto un pavecaaku scopio kaadu un saliidzinaat extras un visu paareejo un atskaarst ka iipashi nekas nav sliktaaks. : )

Bet man ir viena probleema kas saakaas nesen nezinu kaa no vinjas tikt valjaa esmu shinii portaalaa pirmo reizi un mekleeju kur uzdot kjautaajumus a tur nevar : ( nu izleemu ka sheit buus vieta varbuut kur kaads spec. varees paliidzeet.
Lieta taada : Izpiezjot sajuugu un ripojot pie krusta utt. mashiina biezji vienkaarshi njem un noslaapst : (((, beediigi jo Riiga tas ir nepiedodami : (. Vakar nomainiiju sveces tjipa labas Mainiiju Ripo 2 labs atsauciigs serviss utt. Bet probleema ira taapat. Nezinu ko lai dara. Iet uz diagnostikaam un maksaat naudu ar negribaas jo cik sapratu no Ripo 2 speciaalistiem vinji taa uz sitiena arii neko nevareeja ieteikt : (.

JA KAADAM IR IDEJA KAS UN KAA BUUTU LJOTI PRIECIIGS !!!
Rocis @ 25.marts 2004 0:00
Ford scorpio 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Ford Scorpio 95 gads 2,5 TD.
auto ērts, liels smags, tādam dīzeļdzinējs ir kā radīts. Domāju, ka pa šo cenu līdzvērtīgu iegādāties vispār nevar. Audi un mersedess ir 2-3x dārgāki.
rezumē:
+ ērts, ja vēl vagons.
+daudz extru,
+kluss salons,

- diizelis, bet tomeer smaga mašīna vairāk tērē degvielu,
- šim modelim detaļas grūti pieejamas,
- dizains no aizmugures SIERA,
Bet ticiet man auto braukšanai labs.
skorpions @ 5.marts 2004 0:00
Ford Mondeo 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Iepriekš esmu devis aprakstus par BMW -525 un savu iepriekšējo"ziemas auto" Ford skorpio. Tagad jau skorpis pārdots, pats kopš novembra sākuma ik darbdienas braucu ar Ford Mondeo 2.0i Chia. Auto iegādājos oktobrī, vienā no Maskavas ielas auto plačiem, par 3500 eiro. Tā kā esmu sudraba krāsas cienītājs, meklēju mondeo sudraba krāsā, kas nemaz nebija tik viegli izdarāms, jo lielākā daļa šo auto, kā izrādījās, ir vai nu tumši zili vai zaļi.
Auto ir ar labu aprīkojumu: zetec 140 Zs dzinējs, manuālā kārba, kondicionieris, divi gaisa spilveni, koka imitācijas plastmasas panelis, oriģ. ādas stūre, apsildāmie sēdekļi, radio ar CD, apsildāmais priekšējais logs, elektro logi, lietie diski uz 15. izm., patīkams paneļa un slēdžu izgaismojums - izgaismojas pat iekšējie durvju slēdži un grīda. Arī elektro vadāmie un apsildāmie āra spoguļi. Virsbūve aprīkota ar oriģ. Ford pakaļējo spoileri, sarkanas krāsas aizmugures plastmasu, un hromētu dekoratīvo radiatora resti. Virsbūve - tehniski ideālā stāvoklī, bez vizuāli manāmas rūsas un bojājumu pazīmēm. Nedaudz piekrāsots tikai motora kapots. Var teikt - tehniskais stāvoklis un aprīkojums labs, bez izteiktām sākotnējām problēmu pazīmēm. Nobraukums pēc odometra - 151 000 km, kas reāli varētu atbilst auto grāmatās līdzi iesniegtajiem dokumentiem. Auto izmantots Vācijā, Ķelnē, bijis viens saimnieks.
Protams, uzsākot auto izmantošanu, Dorfmana servisā veicu tam pilnu apkalpes kursu: eļļa, tosols, visi filtri, zobsiksna, u. c. sīkumi (paneļa lampiņas). Par minētajiem apkalpes darbiem samaksāju ap 160 Ls. No tā - izdevumi zobsiksnai ar rullīsiem = 94Ls. Decembrī, auto aprīkoju ar nokian hakapellita atjaunotajām naglenēm, kuras līdz šim brīdim kalpo ideāli. Tiesa - ir paskaļas. Pie neplānotiem remontdarbiem jāpieskaita katalizatora izņemšana, kurš nepatīkami grabēja jau kopš auto iegādes un loga skalotāja remonts. Vēl bija jānomaina eļļas avārijas līmeņa impulsu devējs, pēc nomaiņas prasās arī termostats.
Funkcionāli auto ir ļoti ērts, ir patīkams vadībā. Pat neskatoties uz savu augumu - 190cm, jūtos ļoti ērti. galva griestos neduras, elkoņiem vietas arī pietiek. Aizmuguē sēdošajiem vietas varēja būt vairāk - ar skorpi pat nesalīdzināt. Ātrumi slēdzas precīzi, stūre asa, dzinēja jaudas pietiekoši jebkuriem manevriem. Dzinējs pielec uz 1/2 apgriezienu. Bet, dzinēja troksnis salonā skorpim bija mazāk dzirdams. Manuprāt, ši modeļa mondeo automasīnām ir ideāls salona panelis, kurš ir glīts un funkcionāls. Neliels trūkums salonā - līdzīgi kā skorpim, pāŗāk mazs attālums starp akseleatora un bremžu pedāļiem. Bagāžniekā vietas pietiekoši, var atvērt arī pakaļējo sēdekļu atzveltnes.
Uz ziemas ceļiem - auto stabils un drošs gan uz ledus, gan dziļā sniegā. Stūmēju pakalpojumi nav bijuši nepieciešami. EKSPLUATĀCIJAS plusi un mīnusi:
Degvielas patēriņš - varēja būt mazāks. Šobrīd, tas pilsētas apstākļos, kur iznāk arī ikdienas braukšana, ir vidēji ap 10 litri uz 100 km. Skorpim ar dzinēju 2,4i bija aptuveni tik pat daudz.
Eļļu dzinējs nepatērē, laiku pa laikam ir nedaudz jāpielej tosols, kurš zūd pa cauruļu savienojumu vietām. Caurulēm jānomaina savilcēji. Muļķīgi ir izdomāts no salona ar trosi atveramais benzīna tvertnes ārējais vāks, kuram ir tendence neatvērties salā. Pie negācijām vēlos pieminēt arī 45 Ls gada nodokli, kas priekš tik neliela auto ir daudz par daudz. Patīkama nianse, šis auto modelis nav populārs arī auto zagļu vidū. Bet, esmu to aprīkojis ar labu signalizāciju. Kopumā, pagaidām par auto varu teikt tikai to labāko. Tiesa, braukts ar to nav pārāk ilgi.
Loģiski, mondeo "klase" atpaliek no BMW 500 klases, kādēl nevienu mirkli nevēlos teikt, un maldināt autovadītājus, ka šis mondeo varētu būt labāks par manu 1990. gada BMW e-34. Pērkot auto, NEKAD nevajadzētu piemirst, kādā klasē konkrētais auto ietilpst.... par vid.3500 eiro , šobrīd varētu iegādāties labākajā gadījumā 1992. gada BMW auto. Cilvēki ļoti bieži to piemirst, un iegādājas auto , vadoties no jaunāka izlaiduma gada.
Mondeo, manuprāt, auto - kurš piemērojams ikdienas braucieniem pilsētas apstākļos. Domāju, ka mondeo ritošā daļa nav piemērotapastāvīgai ekspluatācijai laukos.
IkdienasViesis @ 23.februāris 2004 0:00
Ford Escort 1.4 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Sho Fordu nopirku jūnija beigās. Pirku Saldus tirgū un atdevu 1700 eiro. Eu nobraucis ap 10.000 km un pilniigi nekaa neesu dariijis, vieniigi mainiijis elju un filtrus. Ziemaa pielec no pus apgriziena. Nekaadu probleemu. Patiik no Escorta izpeis visu ko var no 1.4 mono inzektora. esu attistijis 165km/h un ja njem veeraa, ka autinjaa seedeeja 4 viiri un es pats, manupraat tas ir labs rezultaats. Ar apkuri nav nemazaako probleemu. Vieniigais miinus ir taads, ka uz aizmugureejaas arkas ir paaris kraasu uzpuutumi (no ruusas) Ko tu padariisi, ka Ford Escort bija razhots spaanijaa un tur tak nav saals...
Challemger @ 13.februāris 2004 0:00
Ford Escort 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Šo fordeli (hečbeks, 1,3l, benzīns) 2002. gada martā paglābu no autokapsētas. No iepriekšējā saimnieka viedokļa, mašīna bija veca, izrūsējusi un grūst tajā naudu vairs nebija jēgas. Ar pārdošanu viņam arī neveicās- veselu gadu nāca pircēji un redzot caurumu spārnā, laidās projām. Tehniskā apskate gāja uz beigām, secinājums viens- uz svalku. Viņš stāstīja, ja vienā svalkā solot 200Ls, bet arī tas viņam likās maz.
Pašam mašīnas nekad nebija bijis, sajēgas - nekādas. Bet sagribējās pamēģināt- kā tas ir, kad ir sava mašīna, cik maksās ekspluatācija, un arī vienkārši kaut kur prieka pēc pavizināties. Zināju tikai, ka viņš to mašīnu ir samērā rūpīgi kopis 5 gadu ekspluatācijas laikā un ka tā ir ejošā stāvoklī- sēdies un brauc (tikai cik tālu?!!!). Bija cerība nobraukt kādu pusgadu vai gadu un tad pašam to autiņu nodot svalkā. Tātad ļaunākajā gadījumā es finansiāli riskēju ar daļu no saviem 200Ls. Ar pirkšanu vienojāmies tā- braucam uz TA, kuru es apņēmos apmaksāt un tad, ja nekas briesmīgs neatklāsies- pērku, ja baigi jāremontē- tad viņš dzen uz svalku. TA piekasījās pie 3 lietām: rokasbremzes, pakaļējām riepām un cauruma priekšējā spārnā. Tūlīt arī nopirku, visu novērsu nedēļas laikā un nobraucu gandrīz 2 gadus- līdz 2004. janvārim (gribēju braukt līdz aprīlim, kad bija jābeidzas TA, bet pārdevu).
Braucu katru dienu un pa šo laiku nobraucu pāri par 30000 km. Gāja forši, benzīns ap 8l pilsētā. Ja kārtīgi piekraut un sasēdināt 3-5 cilvēkus, tad gan motors vilka tā pagrūtāk. Ceļā paliku tikai vienu reizi- nobeidzās ūdenssūknis un izlija tosols. Par laimi, tas notika Rīgā. Vienu reizi dabūju braukt mājās bez bremzēm... no Preiļiem, vēlā vasaras vakarā.
Nekādu citu nopietnu defektu nav bijis, pārsvarā profilakses remonti un sīkumi (rokasbremze, izpūtējs, nomainīju diskus un kolodkas priekšējām bremzēm utt). Ar rūsu nekrāmējos vispār- manā gadījuma tas bija pilnīgi bezcerīgi. Arī no ārpuses nepucēju, nemazgāju- kāda nu bija, tāda bija.
Jau sākumā gribēju parēķināt, cik tad man tā mašīna izmaksās ar visu CSDD birokrātiju, benzīnu, apdrošināšanu, eļļas un filtru maiņām, stāvvietu, remontu un pat stikla mazgājamo līdzekli- katru tēriņu piefiksēju. Un vidēji gadā nesanāk vairāk par 100Ls, no kuriem 40Ls- benzīns, 15Ls- stāvvieta! Šaubos, vai jaunāka mašīna kādam izmaksātu lētāk.
Kopumā secinājums būtu šāds: ideāls auto iesācājam, lai iemācītos braukt, spertu pirmos soļus mašīnas remontā un ekspluatācijā un lai saprastu kādu mašīnu pirkt jau "nopietnākiem" nolūkiem un vajadzībām.
fordists @ 18.janvāris 2004 0:00
Ford escort 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
1,6 16V ZETEC. 5 durvju hečbeks. Man liekas, ka viss ir ideāli, it īpaši man kā sievietei. Uzrāviens labs, stabili turas uz ceļa, benzīnu netērē daudz - 5.8 uz šosejas, ap 7-7.5 Rīgā. Dizains pietiekoši moderns, krāsa hameleonu.
Jā, salons ir paskaļāks, ja brauc pa bruģi - grab.... mazliet rūsē pakaļējo riteņu arkas...
salīdzinoši ar brāļa MAZDA 323F man Escorts patīk krietni labāk sekojošu iemeslu pēc
1. Mazāks benzīna patēriņš
2. Bagāžnieks lielāks un galvenais ērtāks- viegli ielikt un izņemt pārtikas kalnus un arī lielākus iepirkumus
3. Mašīna ir ērta arī lielāka izmēra šoferim (man 1.85cm)\
4. Salonā daudz vietas, kur nolikt sīkumus, plauktiņi priekšā brillēm, kasetēm, sīknaudai utt, liels bardačoks ( arī drošības spilveni ir).
4. Mašīna iet jau otro gadu bez nekādien papildieguldījumiem (esmu nobraukusi ap 50000 km). Vienīgais ieguldījums, nopērkot- bija jāmaina pakaļējie amortizatori un stūres tālo un tuvo gaismu kloķis( kas ir raksturīgi Escortiem - tālā gaisma ieslēdzās paralēli tuvajai) un eļļas maiņas.
Vispār ļoti atbilstoša mašīna savai cenai.

Mīnuss - pazems - braucot pa meža ceļiem, vēders strīķē pret zemi
vuks @ 16.janvāris 2004 0:00
Ford SCORPIO 1985 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nu taa mans scorpio 85 gada 2.0i EFI OHC ideaala mashiina ja apmierina sameeraa augsts bendziina pateerinjsh pilseetaa 10-11l/100km uz shtraases ap 9l/100km vieniigie truukumi kurus emu noveerojis puust aizmugureejaas arkas un ABS cjakareejas. Sameeraa leets remonts. Ja saprot kautko no tehnikas tad var pilniibaa pats remonteet, vieniigi pie elektronikas nevajadzeetu pasham kjerties- paaraak sarezjgjiita Vieniigi jaudas taa pamaz ja neprot izmantot resursus.
BOGZ @ 16.decembris 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti