Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Crx 1991 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Nu tā, man Crx ir jau gadus 4rus. Par ko varu sūdzēties? Par to tik ka bija atņemtas tiesības un pa to laiku viņa stāvēja pagalmā un kaitināja mani... Bet tā īsumā par viņu - 1991 gada otrās paaudzes modelis + 1986 gada amerikas izlaiduma Crx sajaukums... Tā ka daudz kas labākais ir paņemts no tā un tā. Nosēdināts līdz cigarešu paciņas augstumam, sporta filtrs, bik pavīlēts, taisnā truba, benzīna padeves regulātors un vel šādas tādas fiškas iekšā...
Ļoti laba lieta kas divus gadus noderēja, bija no amerikāņa pārliku kondišku... Ziemā 5 min un salonā pirts... Logi atsalst un ar kādu otro - trešo reizi pielec... Ziemā gan ir kā ar šķūri... Visu sniegu ceļ uz kapota... Bija priekš tāda pasākuma vienreiz pacelta, bet tad izdomāju ka labāk ziemā braukt ar čomiem kkur...
Jauda- sākumā bija amerikāņa motors standartā 1,6 - 124 hp. tad nošķīlu nedaudz un lai nebūtu jāčakarējas derīgo atstāju un ieliku 1994 gada Civic motoru. Tagad jau laika gaitā tur ir no visa kā salikts - sākot at 1989-1991 motora detaļām plus vel no tā 1994 kas palika vairs. Un tagad ir no sākumā esošā 124hp uz 172hp.
Vienīgais ko nekad nerekomendēju, kko no virsbūves mixēt ar amerikāni... Kā amerikāņa detaļas saskārās ar mūsu klimatu tā rūsa visur. Vienīgais kas amerikānim bija labs - salons(lai gan maz atšķīrās, bet šis tas bija), galvenais kas patika ka skaņas izolācija viņam labāka krietni.

Nu tas tā...
Plusi- ekonomiska
ērta
viegli kkur ielīst
ātra, viegla(985 kg - perfekti)
utt.

Mīnusi- Grūti pateikt, ja ko izdomāšu, pieraxtīšu...
 
AntikrisC @ 10.septembris 2009 0:00
Honda Accord 1993 Novērtējums: 7 Komentēt
Iespējams, ka arī par šāda gada auto kāds vēlēsies uzināt ko vairāk, tāpēc: pirms 2 gadiem augustā tika meklēts auto līdz 1000 Ls, un lai būtu labā stāvoklī. Un šeit pat Rīgā caur ss. lv tika apskatīts Hoda Accord sedans pelēkā metālikas krāsā pie saimnieka, vīra gados. (Jāpiezīmē, ka šis auto man ne tuvu nav pirmais, darbā periodiski ir jābrauc ar dažādiem jauniem auto, tā kā ir pieredze un ar ko salīdzināt. ) Apskatot bija skaidrs, ka auto ir kopts, visas lietas un aprīkojums ir saglabāts oriģināls, ieskaitot pat Hondas paklājiņus. Nobraukums uzrādīts 170 000 km, auto gandrīz visu laiku Latvijā un CSDD šādu nobraukumu apstiprināja. Bet... aizmugures daļa bijusi dauzīta, un rūsa sākusi līst cauri.
Auto pamatdati: 2.0 16v SOHC dzinējs ar kaut kādiem 133 zs, mauālā kārba 5 ātr., A/C, el. logi., el. apsildāmi spoguļi, lukturu mazgātāji, apsildāmi priekšējie beņķi, el. regulējams vad. beņķis. Made in Japan.
Kā tad braucas 2 gadu garumā? Ir nobraukti apmēram 30000 km. Bendzīna patēriņš variē diezgan plašās robežās: no 7 l pat taisno ārpilsētā līdz pat 13 / ziemā pa pisētu. Vidējais 9-10 parasti. Jaudas pietiek, lai arī zs nav pārāk daudz, toties visus cik ir Honda realizē līdz pat redlainam. Interesanti ir tas, ka braucot līdz 100 km/h, liekas, ka iet gana labi, bet pēc 100 tā neies, taču velkot ap 140-160 km/h turpina diezgan labi celt. Visas vainas, kas ir bijušas, principā vecuma dēļ. Lūzt reti, dažreiz pavsiam nedārgi, dažreiz dārgāk. Visu var dabūt. Bija jāmaina pa šo laiku : viss izpūējs sākot no biksēm, dažādas blīves ap motoru (vārstu vāka), sadlītājs vienu reizi, tad komutators, svečvadi un sveces, nācās arī iemetināt jaunas pakaļējās arkas. Priekšējās bremžu 'kolodkas', diskus un arī gultņus. Gultņiem nebija ne vainas, bet šī gada Accordam priekšā tāda konstrukcija, ka , ja grib mainīt bremžu diskus, arī gultņi jāmaina. Ritošā daļa ļoti izturīga, nekas nav salūzis, un nekas nav jāmaina. TA tika iziets ar 2 reizi izpūtēja dēļ. Vadāmība ļoti laba, gan uz asfalta, gan uz grunts. Tikai uz grunts skaļa diezgan.
Plusi:
+ātri uzsilst ziemā,
+jaudas pietiek,
+samērā ekonomiska tomēr, ņemot vērā izmērus, un to, kā dažreiz tiek braukts,
+reti lūzt, izturīga,
+viegli vadāma, stūre informatīva un nejūt 'špūres",
+pie šāda vecuma strādā visa elektronika, A/C, apsildes u. c.
+labas gaismas
+labi beņķi, stingri,
+vietas daudz salonā.
Mīnusi:
- rūsa,
- skaļa pa grunti,
- pa grunti braucot putekļi nāk iekšā padaudz (bet tā, domāju, ir vecuma vaina).




 
ak @ 28.jūlijs 2009 0:00
Honda CR-V 2008 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Turpinu stāstu par savu kārtējo auto.
Pēc pozitīvas pieredzes ar Honda FR- V, tika izlemts, ka CR- V pie sirds iet labāk. Tā nu gluži spontāni tika nolemts FR- V samainīt pret CR- V. Sievastēvs bija gatavs FR- V ņemt sev (pārņemt līzingu), līdz ar to mums nekādu kreņķu nebija par to, kas notiek ar līzinga saistībām, utt.
Aprīļa vidū Bensons Auto tika veikts pasūtījums un 2009. gada 12. maijā varēju saņemt savu CR- V.

Īsumā tehniskie dati:
2,0 l (benzīns)
150 ZS
6 pakāpju manuālā ātrumkārba
Max. ātrums 190km/h
0-100 km/h – 10,2 sekundes
Degvielas patēriņš šoseja/ pilsēta/kombinēts –6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km

Tāda ir ražotāja sniegtā tehniskā informācija.
Cena – LVL 18 028.

Uzreiz jāsaka, ka apraksts daudzo punktos sakritīs ar FR- V aprakstā minēto, jo, neskatoties uz atšķirīgām klasēm, Hondas gars jūtams abos šajos auto līdzīgās devās. Auto vadāmība ir ļoti uzteicama – līkumus arī ar ievērojamu ātrumu izņemt ir itin viegli, braucot garos gabalus nekur nekas nav jāpiestūrē, ceļa nelīdzenumi pazūd kā nebijuši. Arī uz grants ceļa CR- V turas lieliski. Papildus visam tam komplektā vēl ir arī “īsā” kārba, kas prasa ātru pārslēgšanos uz augstāku pārnesumu, ja grib ekonomiski braukt, bet gadījumos, kad vajag kārtīgi uzspiest un ekonomiska braukšana nav prātā, tad īsā kārba ir tieši tas, kas vajadzīgs. Patīkami pārsteidza salīdzinoši mazs apgriešanās rādiuss, kas ir ļoti nozīmīgi, ja parkojas. Ierīkotais parking sensors nav 100% uzticams, bet komplektā ar gabarītu izjūtu ir OK. 100% uzticams nav, jo atlikušo attālumu rāda visnotaļ neprecīzi, ja palicis mazāk par 0,5 m. Katrā ziņā visvieglāk atpakaļgaitā ir braukt, klausoties sensora pīkstoņā un skatoties sānu spoguļos.

Par salona ietilpību.
Tā kā esam 4 cilvēku (2 pieaugušie + 2 bērni) ģimene, tad šis auto pilnībā apmierina mūsu prasības attiecībā uz salona ietilpību – pat pie diviem bērnu krēsliņiem aizmugurē var atrast vietu, kur iespraukties (jā, iespraukties nevis ērti sēdēt) vēl vienam pasažierim. Tomēr atļaušos teikt, ka šis auto ērtai braukšanai ir paredzēts četriem cilvēkiem nevis pieciem. Liels pluss ir absolūti līdzenā grīda gan priekšpusē, gan arī aizmugurē.
Bagāžnieka ietilpība ir pietiekama, lai tajā sakrāmētu visas nepieciešamās lietas. Līdz šim esam veiksmīgi iztikuši bez jumta bagāžnieka vai piekabes. Viss vienmēr ir salīdis. Arī lielie bērnu rati neizjauktā veidā mierīgi ielien bagāžniekā, līdz ar to šo auto droši var saukt par ģimenes auto.
Ielokot aizmugurējos krēslus grīdā, iegūst līdzenu grīdu un šādā izskatā CR- V kļūst par vēl ietilpīgāku!

Par aprīkojumu.
Mans CR- V ir vidēji nopakotā komplektācijā –
vadītāja un pasažiera duāli gaisa drošības spilveni;
sānu drošības spilveni;
sānu drošības aizkari;
VSA stabilitātes kontroles sistēma;
TSA piekabes stabilitātes sistēma;
imobilaizers ar mainīgu kodu;
signalizācija (par papildus samaksu);
centrālā atslēga;
kruīza kontrole;
elektriskie 4 stiklu pacēlāji;
apsildāmi priekšējie sēdekļi;
divplūsmu klimata kontroles sistēma;
AM/FM 1- CD (MP3) radio;
ksenona priekšējie lukturi
priekšējo lukturu mazgāšana;
priekšējie miglas lukturi;
apsildāmi elektriski regulējami sānu spoguļi;
vieglmetāla sakausējuma diski;
ar ādu apvilkta stūre;
multifunkcionāla stūre;
elkoņbalsti;
panorāmas jumts;
lietus sensors;
stūres lifts (4 virzienos);
krēsla augstuma regulēšanas funkcija;
parkošanās sensori (par papildus samaksu).

Ir jāsaka vislabākie vārdi par kruīza kontroli jeb pareizāk sakot – par tās vadību. Lielākajam vairumam auto, kruīza kontroles podziņas ir izvietotas uz atsevišķa kloķīša zem stūres. Savukārt šeit tās ir podziņas uz pašas stūres, tieši zem īkšķa. Stūres kreisajā pusē atrodas audio sistēmas vadības pogas, labajā puse kruīza vadība. Set, +, -, cancel. Viss pa rokai, ērti spiežams. Tāpat kā FR- V, arī šī auto audio sistēmai nav MUTE (ATT) funkcijas. Interesanta un ērta lieta ir paslēpta griestos – vieta, kur ievietot saulesbrilles. It kā daudziem auto šāds sīkums ir manīts, bet te pluss ir tāds, ka atstājot briļļu novietni atvērtu pa 45 grādiem (līdz pusei), parādās salona spogulis, kurā var redzēt visu salonā notiekošo. Īpaši ērti tas ir, ja grib kontrolēt, ko sīkie dara aizmugurē.
Ja runājam par uzticamību, tad grūti man te ko komentēt, jo nekādu problēmu vispār ar CR- V nav bijis un ceru, ka nebūs arī. Apkopes tika veiktas atbilstoši Bensons Auto ieteikumiem – arī pēc 5 000 km nobraukuma.
Ražotāja norādītais degvielas patēriņš (6,7 / 10,4 / 8,1 litri/100 km) neatbilst tam, kas ir pierādījies manā praksē. Ikdienā braucu 50/50 – pilsēta/šoseja un patēriņš vidēji ir 9,5-9,7 l/100 km, ziemā ir stabili vismaz 10,5 litri /100 km. Kad ilgstoši brauc pa šoseju mierīgā režīmā (95 km/h), tad gan patēriņu izdodas nodzīt līdz 6,5 l/100 km. Kad Lietuvā pa bāni braucu ar 180 km/h, tad gan dikti nepatika, ar kādu ātrumu mazinājās kubiciņu skaits, kas rāda degvielas atlikumu bākā. Baidos samelot, bet domāju, ka pie 180 km/h patēriņš bija vismaz 18 l/100 km.
Tā kā šis ir pilnpiedziņas auto, tad mazliet padalīšos savā nelielajā pilnpiedziņas izmantošanas pieredzē – pilnpiedziņas pieslēdzas tikai tad, kad elektronika to uzskata par vajadzīgu. Līdz ar to arī ziemā, spriežot pēc indikatora lampiņām priekšējā panelī, pilnpiedziņas bija aktīva tikai dažas skaitītas reizes. Jāsaka gan, ka par sētnieces atstātajām sniega kupenām gan vairs nav jāsatraucas – tik atliek uzdot gāzi un par kupenām jau aizmirsti. Par to priecājās arī mani kaimiņi, kurus nācās mazliet pakustināt ar striķa palīdzību. Dīvaini, ka pilnpiedziņas nav aktīva, braucot atpakaļgaitā. Par pilnpiedziņas izmantošanu citos apstākļos (dubļi, vasara, kalni) nemāku spriest, jo šādas pieredzes nav. Es ticu principam, ka, jo lielāks džips, jo tālāk jāiet pēc traktora, tomēr likteni neizaicinu, apzinoties, ka CR- V nav nekāds bezceļu karalis, bet gan vidējās klases auto ar nepastāvīgu pilnpiedziņu un paaugstinātu klīrensu.

Tīri informācijai varu padalīties ar izmaksām, kādas man radušās šī auto lietošanas 1 gada laikā – esmu sīki uzskaitījis katru santīmu, kas izlietots saistībā ar šo auto. Tātad:
Laika posmā no 12.05.2008. līdz 11.05.2009. degvielu esmu ielējis 2 144,69 litrus par kopējo summu LVL 1 464,77. Nobraukums 12.05.2009. bija 22 463 km. Vidēji sanāk 9,55 l/100 km.
Par dažādiem sīkumiem (logu šķidrums, mazgāšana, īstermiņa maksas autostāvvietas, mazgāšanas līdzekļu, riepu nomaiņa u. c. ) ir iztērēti LVL 174,28.
Pie 5 000 km tika veikta ieteicamā tehniskā apkope – LVL 92,86;
Pie 20 000 km nobraukuma tika veikta obligātā tehniskā apkope, kā arī pārbaudīta un saregulēta ģeometrija – LVL 169,65;
Ziemas riepu komplekts – LVL 375,20, aksesuāri (gumijas tepiķīši u. c. ) – LVL 22,49;
KASKO uz gadu – LVL 521,00;
OCTA uz gadu – LVL 97,96;
Līzinga 1. iemaksa – LVL 1 802,00;
Ikmēneša līzinga maksājumi – LVL 2 951,96(12 maksājumi, summa norādīta, pārrēķinot no EUR uz latiem pēc kursa 0,7028);
Sodos policijai samaksāti LVL 60,00;
Tātad kopā visas izmaksas šajā laikā ir sastādījušas LVL 7 196,61.
Rezumējot visu minēto, mani konstatēti plusi un mīnusi:

+ izskats;
+ vadāmība;
+ uzticamība;
+ salona ietilpība;
+ divplūsmu klimatkontrole;
+ panorāmas stikla jumts;
+ audio sistēma;
+ nevainojamais Bensons Auto servisa apkalpošanas līmenis (ceru, ka tomēr izķepurosies no grūtībām);
+ salīdzinoši neliels degvielas patēriņš;
+ bagāžas nodalījuma ietilpība;
+ laba ceļa pārredzamība tumšā laikā

- ne pārāk laba redzamība, braucot atpakaļgaitā;
- pēdējā laikā zagļu iecienīts auto;
- pilnpiedziņa nedarbojas, braucot atpakaļgaitā

Kāpēc lieku 9 ? Tāpēc, ka neviens auto nav ideāls. Pat ne CR- V!
 
nomiks @ 25.maijs 2009 0:00
Honda Accord 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Pirms gada mana ipasuma nonaca Honda Accord universalis. Tad nu par visu pec kartas.

Cena: ap EUR 12000, - ar PVN (nesmejieties, tagad cenas jau citas)
Nobraukums: 70 000
Defekti: nebija pamanami
Motors: 2.0
Karba: manuala

Lietosanas piezimes.

Vasaras laiks
Paterins: ap 12l pilseta, ap 8-10l uz sosejas (viss atkarigs no brauksanas stila un atruma)
Skanas izolacija: kaitina logu slotinas, virs 140 km/h snakona, ja slauka logus, caurmera 4 no 5 balleem

Ziemas laiks
Paterins: ap 12-14l pilseta, ap 9-10l uz sosejas (soreiz garus gabalus nebraucam, cik nu reizem lidz Liepajai un atpakal)
Skanas izolacija: braucot pa sluru labi sit cauri, bet tas iespejams ari norakstams uz riepam.

Salons: cepuri nost konstruktoriem. Priesa sedoso kresli ir ideali gariem gabaliem (pat, ja pie stures japavada 10-12h). Tapat ka 90% LV pardoto Accord - pusadas salons. Viegli kopjams. Aizmugure sedosiem vietas pietiek (esmu to izmeginajis tikai paris reizes, bet atsauksmes labas).

Klimata kontrole: veletos labaku rezultatu, atraku. Audi/BMW karsto gaisu dod atrak. Seit videji 3 minutes.

Ietilpiba: masina paredzeta gimenei ar suni, ja ne suniem. Vietas tik tiesam daudz.

Apkope: pagaidam nekas nav mainits, ja vien setas servisa izieta tehniska apkope: 100 lati, nemot vera, ka lieta ieksa razotaja ieteikta super ella (30 ls), plus paris filtri un sveces (spoles uzmontetas uz sveces). Piemirsu, vel mainita generatora siksna, 25 + 5.

Rezerves dalas:
gruti. Viss nak komplektos un, piemeram, miglas lukturu stikli atseviski nav noperkami. Dazas lietas atrodamas srotos.

Dinamika: pietiekama, ja vien esam gatavi par to maksat. 2.4l, protams, butu labak, bet ikdienas braucienam pec piena uz Rimi pietiek. Uz sosejas apdzisanu izpildam bez problemam, uzraviens pie 100-120 4. atruma loti labs.

Apdrosinasana: fantastiska, tadel KASKO nav.

Merkauditorija: gimene, jauniesiem sedan.

Minusus nevaru izdomat. Nak prata vien stabilitate uz cela virs 180 (DE celi) un mazaks degvielas paterins.
ioio @ 2.aprīlis 2009 0:00
Honda accord 2005 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Chau visiem. Nesen iegādājos Honda accord CL7, 2.0, 155hp. Sport. Limited edition. Mēklēju šo auto diezgan ilgu laiku. Latvijas tirgū tādus eksemplārus toreiz neatradu. Samēklēju vajadzīgo komplektāciju tikai Igaunijā (oriģināls tonējums, spoileri, lietie diski r17). Pagaidām ar auto esmu ļoti apmierināts. Tehniskā ziņā nav ne vainas. Pa šo laiku saskāros tikai ar dažiem sīkumiem:
1) Lai izietu TA biju spiests nomainit aftermarket XENONu (neoriģināls HID bija uzlikts jau Igaunijā) uz parastiem spuldzēm, pēc tam nomainīju atkal uz XENONu.
2) Virsbūves lakojums ir diezgan neizturīgs pret švikam - jātaisa "polirovku".
Teh. radītāji:
paatrinālujs līdz 100km/st. - 9.2 sek.
Pateriņš pilsētā- ap 9. litriem
Pateriņš ārpus pilsētas- ap7.2 litriem

Skatīsimies kas būs talāk, bet ņēmot vērā to kā iepreikšēja auto bija arī honda accord, domāju ka šīs vāģis kalpos ilgi un bez īpašiem ķibelem, ka jau piemīt HONDAM.
P. S. Kādu servisu ieteiksiet izmantot lai uztūrēt kārtībā šo vāģi?




 
JFK @ 8.novembris 2008 0:00
Honda Odyssey EXL 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Auto Honda Odyssey EXL 2003g, dzinējs 3.5l 240zirgi, piecpakāpju automāts. Aprīkojumā ir ādas sēdeļi, priekšējie sēdekļi apsildāmi un elektriski regulējami, vidējās rindas sēdekļi dalītie un viegli izņemami, trešās rindas sēdekli vajadzības gadījumā var ielaist grīdā, divu joslu klimatkontrole pie kam katrs sēdētājs vēja plūsmu var regulēt atsevišķi, kruīzkontrole, elektriski bīdāmas sānu durvis kuras var darbināt no vadītāja vietas un ar tālvadības pulti, elektriski spoguļi un logi, četri drošibas spilveni, audiosistēma vadāma no stūres, paceļams galdiņš starp priekšējiem sēdekļiem.
Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 12.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.
Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.
Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.
Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.
Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.
Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora- kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami.
Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā.
Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Ceļošanai auto ir ideāls. Visiem kuri vēlas iegādāties voyageri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti ir labāks par voyageri, arī ASV starp miniveniem šis auto ir pirmajā vietā. Cenas ziņā Odyssey nav dārgāks par voyageri.

Jaukus ceļojumus visiem vēlot,
Honda Odyssey 2003g, 3.5l
 
Normunds @ 8.septembris 2008 0:00
Honda Prelude 2.0 16V 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
3. paaudzes Prelude, pēdejais gads, kad tika ražota, bez slavēnās sturējošās “aizmugures” aka 4WS. Mehāniskā ātrumkārba.

Par motoru: 3. Preludēm būtibā nāca 2. motori: 2.0 12V – ar diviem karburatoriem, un 2.0 16V DOHC, kam bija dažādas modifikācijas. Manējai bija 150 zs dzinējs, kas ir jaudīgākais šim auto.
Auto, protams, lietots un, ja runā par dzinēju, tad ne īpaši saaudzīgi – dzinējs bija jāremontē, pie tam kapitālo nevarēja uztaisīt, jo jau 3 reizes bija cilindri bija virpoti (vairāk nedrīkstēja).
Auto parets un tāpēc motora detaļas uz sitiena nevarēja dabūt. Tā ar neideālu motoru, kam sen vairs nebija 150zs braukājos vairākus gadus. Un tas tomēr nepievīla, jauda nebija atliku likām, bet pietiekoši.

Ritošā: Ar ritošās detaļām nav problēmu. Daudzsviru ritošā ir izturīga, bet sarežģita, kas sadārdzina remontu, bet remontēt tur kaut ko vajag retāk kā “parastiem” auto. Taču jāseko līdzi ritošās stāvoklim, jo defektu var būt grūti sadzirdēt un sviras ir savstarpēji saistītas. Ar labu ritošo par amortizātoru maiņu Preludei vari aizmirst! Un gaita ir vienkārši lieliska!!! Ideāls līdzsvars starp komfortu un stabilitāti: mīksta un vienlaicīgi paklausīga. Rets auto var līdzināties Preludei šajā ziņā. Tiek galā ar ceļa nelīdzenumiem bez stresa. Arī ar zema profila riepām (205/50 R15) auto nav ciets un pa zemes ceļiem iet kā “Lielais” : ) Jāsaka, ka arī klīrens auto ir sakarīgs, nav nekāds Subaru Outback, bet labaks kā dažiem labiem ne- sporta auto : )

Ar elektroniku: nekādu problēmu.

Ātrmkārba: labakais , ko ir nācies lietot! Ātrumpārslēgs novietots parocīgi, augstu. Pārnesumi pārslēdzas īsi ar metalisku klikši, ļoti precīzi. Bauda lietot! Sajūgs sportiski pasmags, ar ļoti īsu gājienu: japierod.

Stūrēšana: arī te ir ko piebilst. Stūre pati par sevi nekas īpašs, regulejas tikai augstumā, bet tas īpāši netraucēja. Bet stūrēšana ir ļoti laba. Atsaucīga un precīza: kā griež, tā ir! Burtiski var just, ka notiek ar priekšējiem riteņiem. Pastiprinātājs ir ideāls. Tie, kas brauc ar Hondām zina. Ne pa vieglu, ne pa stipru. Braucot ātrāk stūre kļust "smagāka".

Salons vecmodigs, pašaurs, bet ērts. Salikts labi un nekas tur negrab. Jumts zems un sēdešana zema (sporta kupeja taču) – garākam cilvēkam manāmi japieliec galva, lai iekāptu : ) Sēdēkļi ļoti forši – ērti un pareizi veidoti (mugura nenogurst). Interesanti, ka aizmugurē ir visai sakarīga vieta, līdz D- pilij, protams, būs pagrūti braukt, bet, ja vajag var arī divi pieaugušie ielīst un justies normāli! Man gan bija sajūta, ka auto tas ne īpaši patīk – nepareizs izvarojums starp asīm un gaita kaut kāda ne tāda kļuva.

Kopumā: Lai arī manējai motors bija pajāts – ar auto biju ļoti apmierināts.
Es tiektu, ka 3. paaudzes Honda Prelude ir sava laika viena no labakājām (ja ne pati labākā savā kategorijā) sporta kupeja! Īsts “drivers car” ar kuru ir bauda braukt! Precīza un patīkma vadāmiba, lieliskas gaitas īpāšibas. Kurš te teica, ka Alfa Romeo 156 ir etalons šajā ziņā? Aizmirstiet – esmu daudz braucis ar abām – 10. gadus vecākā Honda Prelude ir citā līgā!! Preludei konkurenti jāmeklē citur – BMW sportinieku rindās!
 
Ivars @ 17.augusts 2008 0:00
Honda Accord 2.3 1993 Novērtējums: 7 Komentēt
Šo hondiņu iegādājos pirms dažiem mēnešiem. Jau ceturtā hondiņa(bija accord 86, civic 86, civic 93) , . pa šo laiku jau esmu nomainījusi radiatoru.

+ dinamiska
ērts salons ( gan plašs, gan izvietojums labs)
stabila
salīdzinoši ekanomisks ( pilsētā 10l, soseja 7)
2 ātrums mašinas jājamzirdziņš

- rūsa rūsa un atkal rūsa
pārkāpjot no citas mašinas grūti pierast pie sajūga


fankjiks @ 20.jūnijs 2008 0:00
Honda Accord 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
99. gada Accords, sedans, asv versija. Eksterjers un interjers ka kupejai, tehniski +/- atbilst eiropas variantam. Vardu sakot krietni labak izskatas ka eiropietis un tehniski ari uzticams.
Zem kapota 2.3 benzins, VTEC, 150 hp, komfortablai brauksanai pietiek, skriesanai par isu. degvielu ed labi, pa soseju kadi 8l, pa pilsetu ~12l, bet ja mierigi kruizo, tad videji var uz 9 l izvilkt.
4pakapju automats, robu maz, bet tie ir gari, pie 100 km/h ~2200 rpm
piekare nav nekada amisu lengana, normali cieta un likumos autins negazas apkart.
brauksana erta un vienkarsa, salons pietiekami kluss, troksnits tikai no veja kas spogulos pus. motorits lidz 3000 rpm nav dzirdams, pec tam tads normals ruciens, ausij tikams.
Aprikojums gan papliks, nav ne kozas ne klimata, ne elektriskie benki uc krutas ficas.
nobraukti kadi padsmit tukstosi, pagaidam tikai ella un filtrs mainits. Tuvakaja laika janomains viena putekgumija, 2 bukses un kalotkas. jamaina siksna, kas principa nav dargi, visas siksnas, rullisi un udensuknis ~70 ls, darbs vvz. ja ko no virsbuves vajag, tad tikai uz lt, lv neka nav un nebus.

minusi:
virsbuves detalu trukums ieks lv
motoram pie tadas kubaturas varetu but krietni vairak zs

plusi
100 gadu tadu brinumu neviens nezags
erts, samera vienkars un uzticams braucamlidzeklis
gan no iekspuses gan arpuses vizuali pievilcigaks par eiropieti


dry @ 10.jūnijs 2008 0:00
Honda ACCORD 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Nu tā! Nopirku šo auto 10.2007. par 2000 eur. Pirms tam braukāju ar 95' gada ford escort, kurš pēc intensīvas braukšanas pa Jelgavas ceļiem, bija izgrabējis tā, ka pat braucot pa gludu ceļu visu laiku čīkstēja un grabēja!;(
Runājot par Hondu, esmu ar to jau nobraucis apmeram 35000km un mēģināšu kaut īsumā pastāstīt!

Motors 2,0 i LS 136 ZS, nobraukums šobrīd 240000km
Braukšanas sajūta ir ir ļoti patīkama, jo ir auto ir pietekami liels un savā ziņā arī sportisks(sportisks vairak pēc vizuālā)
Mans augums ir 2,00m un par vietu salonā būtu vismazāk jāsūdzas, jo tas pietiek gan pašam, gan ari tiem kas sēž aiz manīm. Uz ceļa turas labi un stabili arī pie lieliem ātrumiem, vienīgais kaitina vājā skaņas izolācija, kura kļūst neizturama braucot virs 110km/h. Ar apdzīšanu problēmas hondiņa vēl nav sagādājusi, no 100-130 km/h uzrauj ļoti apmierinoši, ja nu vienīgi pa priekšu brauc tādi idioti, kuri brauc uz 100-110 km/h , bet kad viņiem iet garām tad pēkšņi viņi sāk spiest gāzi. ritošā giezgan pacieta kā jau hondām, bet kalpo labi pa Latvijas salāpītajiem ceļiem, nekas neklab, vienīgi salonā plastmasas gan nedaudz grab, bet vājā skaņas izolācija pie lielākiem ātrumiem to kompensē;)
Runājot par aprīkojumu: visi el. logi, el. spoguļi, el. lūka, stūres past., Abs, stūres augstuma regulēšana utt.
Tā kā autiņa masa ir apmēram 1400kg un motors 2.0 l, tad arī degvielas patēriņš ir atkarīgs no kājas smaguma. Manā gadījumā pilsētā 9-10l , pa šoseju 6-7l. pilsētā braucu mierīgi ar 5 ātrumu uz 50-70, pa šoseju vidēji 110km/h.
Arī bagāžnieka ietilpība ir o. k., nolaižot benķus var pārvadāt pat 3m garus priekšmetus.
Remonti:
3x mainīta eļļa+filtrs( 45ls )
pārlasīta visa ritoša(bukses, pirksti, kalotkas) (90 ls+darbs)
ģenerātoram kautkāda tur spolīte (20ls)
aklumators (60ls)

Plusi :
- samērā viegli dabūt detaļas
- ietilpība un vieta salonā
- normāls degvielas patēriņš
- izturīga ritošā
- sportisks izskats
- ērti beņķi braucot garus gabalus
- viegli manevrēt, jo uz ceļa turas teicami

Mīnusu:
- diezgan zema, jāuzmanās parkojoties
- liels apgriešanas rādiuss
- vāja skaņas izolācija
- nedaudz rūsē
- varēja būt nedaudz ņipraka, jo braucot 4 cilv. kaut kā negribīgāk uzņem ātrumu
- tuvās gaismas diezgan sūdīgas

Kopumā ar hondu esmu apmierināts, pievīlusi arī vel nekad nav, tā kā auto pilda savas funkcija godam. Ja gribat ietilpīgu auto ar pienemamu dinamiku, degvielas patēriņu un saprātīgu cenu, kurš arī nebūs uz ielas tik daudz redzams kā populārie eiropiešu ražojumi tad šis varētu būt normāls variants...
Dino @ 10.jūnijs 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti