Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civic 4wd 1989 Novērtējums: 6 Komentēt
Tas ir sedans,1.6 16V,107zs. Kad nopirku(Sveicee),2000. gadaa, bija baigi labi. Pirmaas triis apskates ar pirmo, bez remontiem. Rekinot arii to, ka ikdienaa vismaz 10km zemes cels, un, kas zina kaads bija(un lielaakaa dalja veel tagad) cels iebraucot Jelgavaa no Zalenieku puses, tas sapratiis, ka tas ir labs radiitaajs. Taa nu veelaak, kad saaku mainiit, tad aizgaaja. Tad augseejai sarniirs, tad apaksejais, tad stuures pirksts utt.
Runaajot par pozitiivaam iipashiibaam. Ideaala caurgaajamiiba, gan dubljos, gan sniegaa, zems degvielas pateerinjs - 7 uz 100 ar visiem cetriem,6-7 bez. Vispaar vinjam nav paredzeet izsleegt, bet es pa vasaru izsleedzu. Arii pie lielaakas slodes vairaak par 8l nu nekaa nesanaak. Patiik daudzo ekstru skaits, ideaala paarredzamiiba.
Uz sho briidi miinusu protams ir vairaak, jo nu jau 6. gads masiinai, bet nu jau vairaak taa kalpo, kaa darba zirgs, izmantojas jau arvien retaak. Bukses esmu nomainiijis tikai vienu reizi, un tikai lielaas, kas aizmuguree. Vairaak sanaak mainiit augseejos sarniirus, kaadus 6 buusu nomainiijis,2x pirkstus, gan iksheejos, gan aareejos, apakseejie sharniiri tikai 1x mainiti. Un protams ruusa, vienreiz ir taisiits kapitaalais arkaam. Saak stuures pastiprinaataajs(suuknis) troksnot.
iisaak sakot, auto ideaals ir visur tur, kur maz saals un nav Latvijas celji. Bet pa sniegu iet super, varbuut nedaudz jaudu vajadzeetu palielinaat.
jimmy @ 7.marts 2006 0:00
Honda Civic 4wd 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Tas ir sedans,1.6 16V,107zs. Kad nopirku(Sveicee),2000. gadaa, bija baigi labi. Pirmaas triis apskates ar pirmo, bez remontiem. Rekinot arii to, ka ikdienaa vismaz 10km zemes cels, un, kas zina kaads bija(un lielaakaa dalja veel tagad) cels iebraucot Jelgavaa no Zalenieku puses, tas sapratiis, ka tas ir labs radiitaajs. Taa nu veelaak, kad saaku mainiit, tad aizgaaja. Tad augseejai sarniirs, tad apaksejais, tad stuures pirksts utt.
Runaajot par pozitiivaam iipashiibaam. Ideaala caurgaajamiiba, gan dubljos, gan sniegaa, zems degvielas pateerinjs - 7 uz 100 ar visiem cetriem,6-7 bez. Vispaar vinjam nav paredzeet izsleegt, bet es pa vasaru izsleedzu. Arii pie lielaakas slodes vairaak par 8l nu nekaa nesanaak. Patiik daudzo ekstru skaits, ideaala paarredzamiiba.
Uz sho briidi miinusu protams ir vairaak, jo nu jau 6. gads masiinai, bet nu jau vairaak taa kalpo, kaa darba zirgs, izmantojas jau arvien retaak. Bukses esmu nomainiijis tikai vienu reizi, un tikai lielaas, kas aizmuguree. Vairaak sanaak mainiit augseejos sarniirus, kaadus 6 buusu nomainiijis,2x pirkstus, gan iksheejos, gan aareejos, apakseejie sharniiri tikai 1x mainiti. Un protams ruusa, vienreiz ir taisiits kapitaalais arkaam. Saak stuures pastiprinaataajs(suuknis) troksnot.
iisaak sakot, auto ideaals ir visur tur, kur maz saals un nav Latvijas celji. Bet pa sniegu iet super, varbuut nedaudz jaudu vajadzeetu palielinaat.
jimmy @ 7.marts 2006 0:00
Honda Legend Coupe 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Pirms diviem mēnešiem ieguvu šo skaisto, brīnišķīgo, bet diemžēl dārgo autiņu ar 3.2 litru motoru. Sākumā likās, ka šī mašīna ir vienkārši super, bet diemžēl arī tādai ir savi mīnusi. Braucot mierīgi degvielas patēriņš ir samērīgs (pat līdz 10 l uz 100km) , bet kā sāc ņiprāk braukt degvielas patēriņs tuvojas pie 15-20 litru robežai... Arī rezerves daļas ir dārgas un ilgi jāgaida, bet tas ir tā vērts, jo braukšana ar šo autiņu ir vienkārši dievīga. Esmu mainījis pagaidām "miroņgalvu" kas maksā 200ls orģinālā vai arī 40ls taivānas ražojums.
Nevar nepieminēt salonu. Salonā ir gaišā āda, klimatkontrole kā arī orģinālā audiosistēma kas tomēr nav tik peļama. Mašīnā ir gan gaisa kondicionieris gan lūka, bet vislabāk patīk durvju elektromotoriņi, kas durvis pievelk, lai pasažierim un šoferim nav jāpiepūlas smago durvju ciršanā.
Gribētu šai mašīnai dot 8, jo mašīna ir super, ja nav ikdienā jāved vairāk par vienu pasažieri, jo salons ir šaurs un līdz aizmugurējiem sēdekļiem ir grūtības tikt... Bagāžnieks ir pietiekoši liels.
P. S. Ja kādam ir bijusi darīšana ar šadu autiņu gribētu zināt kur šiem autiņiem var dabūt detaļas izņemot Hondas centru....
Legenda @ 9.februāris 2006 0:00
Honda civic shuttle 4wd 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Laikam rets auto priekšs Latvijas , vismaz esmu redzejis tikai 4 gab. Ideāls auto cilvekiem kas dzīvo dziļi laukos bet strāda pilsētā. Sešu gadu laikā esmu nomainijis tikai ūdens sūkni , ja neskaita standarta apkopi . Pie motora 1.6 pateriņs 6.5 -8 l. labak pateikšu par mīnusiem jo to ir mazak , svīst lietus laikā logi - ventilators jadarbina uz pilnu jaudu , sēdekļi vareja but nedaudz ērtaki, un ari viss . Plusi - ar manu audumu 198 un apaļumu ļoti plaši , erts . Ļoti izturiga ritoša , variet ticēt - kaimiņs nomainijis jau piekto auto tagad paņema CVX tikai deļ musu ceļiem . Lieliska paredzamība plašo stiklu dēļ . Perfekta caurbraucamiba gn ziemā , gan dubļos . Pilsetā ļoti manevrīgs . Godigi sakot ar remontiem uz Jūs , skates vienmēr izgāju ar pirmo . Paprovejat man patīk .
dogs @ 25.decembris 2005 0:00
Honda Legend Coupe 3.2l 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Varētu teikt, ka ir samērā ekskluzīva (kaut kā neesmu manījis citas, bet gan jau ka ir). Braukāju tik pāris mēnešus. Lielākās problēmas nākotnē varētu radīt remonti, jo rezerves daļas ir padārgas (jau izbaudīju, mainot aizmugurējos bremžu klučus un vēl šo to), bet ar to ir jārēķinās. Dēļ savas masas uz ceļa turas ideāli. Labi izņem līkumus. Degvielas patēriņš arī sakarīgs - ap 10-15l uz 100 km (atkarīgs no braukšanas stila). Jamam ir ielikta autogāzes sistēma. Pie patreizējām benzīna un gāzes cenu starpības (uz 2005. g. rudeni (0,68 pret 0,30)), ekonomija sanāk dubultīga, jo gāzes patēriņs pilsētā ir ap 16-17l uz 100, bet ārpus var sasniegt pat 11l. Automātiskā 4pakāpju kārba joprojām strādā teicami. Noskrējiens gan ir paliels - ap 232 000 km (pats 2mēn. laikā esmu noripinājis ap 3000 km). Autiņā ir kondicionieris, kruīza kontrole, CD atskaņotājs, ādas salons. Cena uz doto brīdi ir ap 1800 mūsu naudiņām. Nu, bet vizināties ar to ir baisais kaifs! Kā pirmais autiņš - ideāls.
 
reihs @ 8.septembris 2005 0:00
Honda Accord 1.8i VTEC 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Honda Accord 1.8i V- TEC, 2002. gads, 136 ZS. Iepirku uzreiz pēc tam, kad tai beidzās 3 gadu garantijas laiks Bensonā! Uzreiz nācās iegrūst auto ap 300 Ls, kas gan nav nekas salīdzinot ar to, ko nomainīju un salīdzinot ar šāda gada auto cenu - EUR 7000, ļoti lēti!

Tika nomainīts sekojošais:
- gultnis priekšā un aizmugurē (~30 Ls/gab. );
- bremžu kluči aizmugurē (~25 Ls abās pusēs);
- rokas bremzes trose (~25 Ls);
- eļļas blīvslēgi, eļļa + filtrs (jo "ēda" eļļu, tagad ir ok);
- priekšējā stabilizatora bukses (2.5 Ls/gab. );
- apakšējie šarnīri (~30 Ls, vairs neklab);
- aizdedzes sveces (bija ieplaisājušas);
- tika slīpēti pakaļējie bremžu diski (jo nevarēju nekur izņemot Bensonu atrast tik jaunam auto, un nevajadzēja arī, noslīpēja un ir ok);
- pie kam, izgāju TA bez iebildumiem un meistari neko tuvākajā laikā maināmu atrast nevarēja!

Par rezerves daļām ir tā, ka ne visu 3 gadus jaunam auto var atrast pie daļu tirgotājiem, bet autorizētajā servisā (bensonā piemēram) viss ir neadekvādi dārgs, tāpēc ko varēju salasīju pa daļu tirgotājiem (Gross Auto, SPS Auto, Favorīts), ko nevarēju - iepirku pie Bensona. Par daļu cenām pie tirgotājiem ir tā - pietiekoši demokrātiskas!
Pēc būtības jau Accords esot izturīgs auto, tikai ritošā neesot īsti piemērota mūsu ceļiem, bet nu to rādīs laiks!

Par auto dinamikas, dzinēja īpašībām ir tā, ka iepriekš braucu ar Audi A6 2.6 un VW Passat 2.0GT, tāpēc ir grūti pierast pie 1,8i motoriņa, kura dinamika ir taka biku pa švaku man, sanāk mocīt dzinēju, kas savukārt negatīvi atsaucas uz degvielas patēriņu - savi 10 litri sanāk vidēji šerpi braucot, kas priekš 1,8i manuprāt ir daudz! Ja brauc mierīgi, ir arī ekonomisks.

Par braukšanu ir tā, ka uz ceļa auto turās labi, nekādas vibrācijas, skaņas izolācija mani apmierina. Sanāca pabraukt arī uz 200 km/h un ir ok, stabili, tikai ceļa nelīdzenumus bik dod uz stūri, bet nu tas tā!

Par salonu ir tā, ka tas mani apmierina vismazāk, jo ir šaurs un pārāk nestilīgs priekš 2002. gada auto. It kā par aprīkojuma trūkumu sūdzēties nevarētu, bet kaukas tomēr nepiedur. Aizmugurē sēdošajiem kājām vietas vispār nav necik, it sevišķi tiem, kas sēž aiz manis šofera pusē, jo man krēsls līdz galam ar visu 1,90m augumu. Nav arī lūka, kas man tīkās ļoti neatkarīgi no tā vai ir mikroklimats vai nav - lūkai jābūt! ;)

Tātad novērtējums:
Ārējais dizains: 9
Salons (aprīkojums, stils, ietilpība): 7
Dzinējs (dinamika, degvielas patēriņš): 7
Braukšana (komforts, manevrētspēja, ritošā daļa, izturība): 9
VIDĒJAIS: 8
 
mc_kadiķis @ 12.jūlijs 2005 0:00
Honda Civic Type-R 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [25]
Nu ta tā, tie kam liekas ka šis ir tas pats Hond Civic tie rūgti maldās. Šis ir 220zs, v6, 2.2l jaudīgs lidaparāts. Varbūt arī šie parametri nav diezko iespaidīgi tacu sim auto tas ir vairāk kā vajadzīgs ikdienas braukšanai. Auto tika iegādāts pagājušā gada vasarā, kad parādījās tieši šī versija ar dzidrinātajām lampām un citām figņām. Cena? Augsta, taču zemāka kā par Bmw M3, Audi RS4. Pērkot šādu auto par degvielas patēriņu nedomā. Pēc pieredzes pat 17l uz 100 km tacu ļoti atkarīgs no braukšanas stila. Papīros pat it kā 8l taču 6- pakāpju sekvencionālā kārba, neļauj braukt zem 10 l uz 100km. Tā vienkārši piespiež lidot. 0-100 km/h pat 6.4 sekundēs. Pats no tūninga neesmu darījis neko, jo pa manam viss ir līdz pēdējam perfekts. Vienīgais mūziku gan nomainīju. Ieliku Sony
X- ployd magi, Kenwood sabvūferu un 2gab pastiprinātājus. No katra pastuza pa 500w. It kā jauda uz 1000w taču tā ir tikai nominālā. Protams svars nāk klāt taču tas ir tā vērts. Par īpašu pieredzi ar šo auto nevaru runāt jo esmu npbrauzis zem 1000km manā lietošanas laikā.
+dzinēja dinamika un elestība
perfektā gaita
izcilie Sparco sēdekļi
jauda
uzrāviens
auto ekskuzivitāte
- Nu vienīgais degvielas patēriņš taču nu tas jau nebūtu zolīdi sūdzēties par to piešāda auto stūres.

Domāju ka 10 ir vienīgā objektīvā atzīme.
 
Intercooler @ 3.maijs 2005 0:00
Honda Civic 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [23]
Nu tā, nopirku šo auto 2004. gada oktobrī. Maksāja 2,5 ēriņas, tika atvests no Vācijas sasists (tikai spārns un motora pārsegs bija burzīts šofera pusē). Saremontēts skaisti. Auto ir 1,3 karburators. 16V četriem cilindriem. Nobraukums bija 141tkst. km. Aprīkojums ir pilnīga 0, jo nekā nav! Īsts braucamais auto. Tehniskais stāvoklis bija samērā labs, hadene perfekta, dzinējs arī. Neko papildus remontēt nevajadzēja. Līdz ar to par dzinēja remontiem un defektiem zinu tikai no forumiem, ne no savas pieredzes. Pēc pilnīgas mašīnas apskates, rūsa netika konstatēta pilnīgi nevienā vietā. Tā kā ņem un brauc. Ar auto sanāk ikdienā nobraukt apm, 110 km, tas ļoti atsaucas uz maciņa saturu. Tādējādi vidēji sanāk 3.5Ls dienā, t. i. apm 6-7litri/100km. Runājot par komfortu, apmierinošs priekšā sēdošajiem. Aizmugurē neesmu sēdējis, nezinu. Runājot par auto ekspluotāciju - līdz ko nokusa sniegs uz Rīgas tiltiem, tā sākās ^$*u*. Tika sabojāti amīši aizmugurē, jauni maksāja 35ls/gb. Kā arī stūre sāka vilkt uz vienu pusi. Nācās pārkskrūvēt priekšejo bamperu, jo tas pa bedrēm izkratījies sāka lielas šķirbas rādīt savinojumu vietās, bet samainot japāņu plastmasas skrūves pret normālu nerusējošu skrūvju kaudzi, tas tika novērsts. Pārējais turās labi. Citi ikdienas izdevumi nav lieli, sliktas degvielas kvalitātes dēļ bija sveces jāmaina, jo dzinējs sāka raustīties (apm. 10ls), mainīta eļļa, gaisa filtrs, eļļas filtrs (apm.25ls). Zobsiksnu neesmu mainījis, jo līdzi nāca servisa grāmata ar visām cedelēm uz dzinēja (redzams bija ka siskanas tikko mainītas). No sīkumiem lietošanas laikā nekas nav sabojājies. Runājot par salonu, pērkot bija zināms, ka skaļš, ar to rēķinājos. Piekare cieta un zema. Sākumā bija grūti pierast, ka gandrīz uz asfalta jāsēž un jājūt visas bedres. Tātad ievadam pietiks.

+ un -

+joprojām patīkams dizains
+degvielas ekonomija
+dzinēja darba kvalitāte kā arī pārējo mezglu un iekārtu kvalitāte (nezinu, bet viss vienmēr strādā)
+manevrēt spēja
+šim mazajam motorelim pietiekama dinamika pilsētā (par šosejām ir cita runa)

- viens no lielākajiem "- " zems. Riktīgi jādomā kur braukt, kur nē, tas nenozīmē, ka ziemā nevar ar to braukt, vienkārši jānovērtē savas un auto spējas;
- auto patīk laba degviela, ja ir slikta, uzreiz var just;
- jāuzmana hadene, nedrīkst braukt bedrēs tā ka zobi birst laukā, ar vienu reizi pietiek, lai būtu kas jāmaina;
- aizmugurējā loga tīrītājam nevar iestādīt loga ātruma tīrīšanas režīmus, it kā sīkums, bet mitrā laika baigi traucē, ka ar roku vislaik jāslēdz iekšā/ārā.
- personīgi manai Hondai ir melna metāl/perlamutra krāsa, līdz ar to pie ezera nevar nomazgāt virsbūvi, vai nu saskrāpē, vai paliek balti plankumi, viemēr moikas pakalpojumi jāizmanto.


Nobeigumā varu piebilst, ka šis ir labs "budžeta" auto ikdienas lietošanai, ja to pieskata, apkopj un mīl. Nākošā mašīna arī būs Honda.

PAL @ 20.aprīlis 2005 0:00
Honda Accord 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
2.0i V- TEC, visas extras. Viss ir ok, bet autiņam ir navigācijas sistēma, kurai nepiecieshama programma. Auto oriģinālais kompis Jāņa Sētu neņem pretī. It kā vajagot kaut kādu disku, ko tikai originālais kompis var nolasīt. Kā tur īsti ir ar to navigāciju, vai es to Latvijā vispār varu "iedarbināt"???
Ja kāds kaut ko zin, tad var kaut ko uzraxtīt!!!
 
kasv @ 1.aprīlis 2005 0:00
Honda CRX 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
. pirms 3 menesiem iegadajos baltu Hondu CRX. ar no rupnicas 131HP. 1.6 16v motors. Bez extraam, mazins un jaudiigs t. b. kartings ar jumtu un kautko liidziigu atspereem. Pa brugji braucot biju gaidiijis, ka zobi klabees bet nemaz taa nav ir ok. Iegaadaajos jaunu radiatoru, bremzu diskus, klucus bremzeem ferodo sporta, termostatu, konisko filtru, OBX izputeju, zobsiksnu, rulliti u. c. lietas. Nolemu vest vinju uz AEtuning lai jau tuunee.
Doma bija Nosedinat galvu par 0,2mm izslipet iepludes/izpludes caurumus, un apsliipeet varstus kaa ari logiski saminiit visas blives. Rezultaataa izradijas ka javirpo jauns triisis piedzinai no gjeneratora jo vecais bija no cuguna un smags, vecais saimnieks bija braukajis ar udeni tosola vietas kas irraizijis koroziju galvaa. Rezultaataa 0,2mm vieta bija jastibe pusmilimetrs un kompresijas atziime no 8,1:1 paaugstinajaas liidz 9,5:1 un kompresija pieeauga nezeeliigi. Tagad jabrauc tikai ar pasu labako 98 benzu plus velams lieta octan booster lai augtu oktaanu skaitlis. Pameginaju ieliet benzimu kaftoilaa. Laigan meistari teica ka jaalej augstakas kavlitates savadak augstas kompresijas del var sakt raustities un neritmiski stradat pie sliktas degvielas. Nu un tad es pieleju pusbaaku un tiku liidz jurmalas sosejai kad tas kaftoil benziins saaka raustiities. Visu soseju braucu ar neritmisku motoru. maajaas njeemu taisiiju valjaa benziinbaaku un leeju visu benzu aaraa. Dabuju no nestes un piegazu oktanu pavairotaju, un rezultata nevareju pielaist, jo ieksaa bija veel vecais benziins no kaftoila. Beigaas pielaidaam un tikliidz jaunaa degviela nokluva motoraa viss bija ok. Tadel neiesaku forset motoru jaa neesat parliecinati ka rezultats buus ok.

Apkopojums:

+ Superiiga jauda
+ letas detalas pie labas jaudas kas ir rets apvienojums
+ Reti kad jaremontee
+ LOTI labs un eerts salons
+ AARKAARTIIGI labas gaismas naktii ar talajaam gaismaam var justies taa itkaa seedeetu SCANIAA
+ Maza un jauka
+ Loti stabila uz cela

- Nedaudz nepardomats redzamibas lenkis sezot vaditaja vietaa kas noved pie plata 0 lenkja
- Ziemaa nikojas ar pieleksanu
- Slikti straadaa salona apsilde
- Paskals salons ja rekina ka uz 100km/h ir 3000-3500rpm

Kopumaa esmu apmierinats un iesaku visiem kam nav bernu ;) pagaidaam
 
FunnyBoY @ 25.februāris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti