Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civic 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [13]
Tātad Honda Civic 1.5 16V, hečbeks. Jau pāris mēnešus vairs neesmu ši smukā autiņa īpašnieks. Latvijā nobrauca gadu.
Gribēju Hondu un beigu beigās nopriku šo fruktu - ne lēti, bet ar 3. mēn. garantiju. Praktiski tuvu ideālam stāvoklim. Par garantiju nomainīja - vienu pusass ārējo galu, lambda zondi .... Aizmugurējās arkas apakšā bija rūsas pleķis, kas vēlak mazgājot autiņu pārvērtās par caurumu ... tas dīvaini, jo nekur citur nebija NEVIENA rūsas pleķīša! Citu nozīmīgu defektu nebija! Nu vēl varēja nomainīt sajūgu - bija padilis un ieslēdzot vibrēja, bet tā jau nav "letāla" vaina. Pie tam sajūga komplekta nomaiņa nebūtu no lētākajiem remontiem.
Remonti gada laikā - lielākais bija pr. bremžu disku nomaiņa, vairākas reizes tika novirpoti, bet tik un tā atkal sāka vibrēt. Nu neko vairāk nenācas labot ...
Uz pārdošanas brīdi dzinējs bija sācis rīt eļļu, bija jāmaina kādas 4 sailentbukses un klakšķis stūres zobstienī. Te jāsaka, ka kaut kādu klaboņu no ritošās nevarēja dzirdēt ... to atklāja tikai pārbaudot servisā.

Par mīnusiem:
- Manuprāt "- " Nr. 1 ir vadītāja vietas neērtums. Sēdekļi ir mazi un rumpi nesaturoši, instrumentu panelis novietots par zemu - jaāskatās kaut kur lejā, kreiso kāju īsti nav kur stabili novietot, sēdekli prasās nolaist zemāk, bet stūri tuvāk. Rezultāts ir tāds, ka ideālu sēdpozīciju man ieņemt nebija iespējams un pēc brauciena ap 80 km tu jūties kā no moku kambara izkāpis! Neresnam, 180 cm garam cilvēkam šajā mašīnā pie stūres nav ko meklēt. Pieņemu, ka smalkākas uzbūves personas jutiesies pietiekami komfortabli.
- Mīnuss Nr.2 - mazais dzinējs. Pietiekami dinamisks pilsētā, bet uz šosejas pietrūkst "grieziena". t. i., griež labi, bet apdzenot uz šosejas, labam cēlienam jāliek vienu vai pat divus pārnesumus zemāk, līdz ar ko līdz "sarkanajai" zonai aizgriežas viens un divi. Bet skaņa ir laba ;))
Info - šim dzinējam ir 2 sprauslu (DPFI) iešprice, kas esot mazāk uzticama un laba kā 4 sprauslu MPFI, ko uzstāda 1.6 dzinējiem. Man gan nekādu problēmu nebija.
- Nr. 3 - zems maita, īpaši klusinātāja bundulis. Uz lauku ceļiem un pļavām jābrauc prātīgi! Tamdēļ arī pagrūti varētu būt ielocīties iekš Civica.
- Nr. 4 - slikts virsbūves krāsojums, neizturīgs pret sīku akmentiņu triecieniem utml. Starp citu - virsbūve ir cinkota.
- Nr.5 - salons pilns ar lētu plastmasu, no kā var čīkstēt un grabēt.
- rezerves daļas varētu būt grūti dabūt dažreiz, nu par dārdzību īsti nezinu, piemēram, Opel Vectrai daļas ir tādā pašā līmenī vai pat dārgākas ...

Par plusiem:
- Ļoti patīkama un viegla vadāmība, ar stūres pastūzi vispār ir super! Priekš šitā mazā susura iet ļoti mīksti un stabili.
- teicama pārredzamība un viegli parkoties
- smuks auto! Kāpēc gan es to pārdevu! ;- D
- plašs salons! Priekšā ir plaši, bet aizmugurē 3 cilvēki iesēdīsies bez problēmām.
- nu tomēr jauki man šķiet Hondas dzinēji. Skaitās arī uzticami. Runājot par ekonomiskumu, jāsaka, ka lielas starpības starp 1.5 uz teiksim 2.0 degvielas patēriņā nava. Pilsētā varbūt, bet kopumā NĒ! Pie tam mazie tiek vairāk slogoti. Tāpēc es dotu priekšroku lielākajam dzinējam vai arī 1.6i DOHC VTEC ;- ).
Rezumējot - Jauks "Pilsētas auto" smalkas miesasbūves cilvēkiem.

Ceru, ka kādam šis rakstiņš palīdzēs izdarīt pareizo izvēli!
Ivarsi.


ivarsi @ 16.jūlijs 2003 0:00
Honda CRX 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Tā kā mans autiņš te vēl nav pārstāvēts, domāju nedaudz padalīties ar citiem.
Man ir CRX 1,6i 16v, sauktais 1th generation, latviski runājot - pirmās paaudzes. Neskatoties uz savu gada gājumu, ļoti izskatīgs. Pirmais kas pārsteidz, ieraugot autiņu, ļoti mazs, t. i. īss un zems, no kā arī izriet - viegls + apvienojot ar ~100Zs dzinēju (precīzi nezinu, it kā 104), iegūstam ļoti dinamisku un lecīgu mašīnīti. Pilna masa 1280, kas gan izlec no 1200 svara ketegorijas, bet nekas, pāris lati vairāk nodoklī : )) Ātrums - 190 pārbaudīju, iet normāli, kas nav pataloks, bet jūt mazo motoriņu sākot jau no 140, jau īsti nevelk, tur lielie (BMW, MB) izdrāž kā maziņo, bet līdz simtam, jāmeklē ar ko skrieties.

Par plusiem: ļoti kvalitatīva mašīna, it sevišķi dzinējs un uzkare. Virsbūvi gan bija pabuktēta un aprūsējusi, tāpēc nācās krietni paņemties, lai auto nesadalītos, bet kad sataisīju, esmu apmierināts. Iet kā zvērs, tikko nomainīju ēļļu, dzinējs strādā kā pa sviestu. Jūtīga gāze, jūtīgs sajūgs, labas bremzes, laba motora dinamika, laba, kaut arī cieta, uzkare, ko vēl var vēlēties +jūtams, ka tas ir sporta auto (tahometram sarkanais sākas pie 7). Salons, neskatoties uz autiņa izmēru, ļoti plašs, gan tikai diviem cilvēkiem. Es ar savu 192 augumu jūtos kā klubkrēslā (nobraucot 10h, nejutu nekādas sēdēšanas neērtības), vienīgi pedāļi varēja būt nedzudz dziļāk, ~5cm, tik pietrūkst, lai pilnīgi ērti varētu aizsniegt paneli : )) Salona aprīkojums ļoti vienkārs, bet ļoti ergonomisks, liels bagāžnieks. Viss ļoti loģiski izvietots. Patīkami pārsteidza, ka visi drošinātāji turpat pie vadītāja, nav jāmeklē pa visu mašīnu, no kā gan izriet lielais vadu skaits, kas nāk uz drošinātāju bloku. Fīčas nav daudz, bet ir patīkami sīkumi, kas strādā nevainojami. Vienmēr varēsies pamāt citiem, kas brauc ar CRX, jo tādi Latvijā un vispār ir maz : )))

Mīnusi: Pirmais, kas ļoti jūtams šajā autiņā, skaļš un ciets, nu tipa bobiks, kas ir dēļ zemās uzkares, gāzes amīšiem un sliktās skaņas izolācijas salonā. Braucot pa asfaltu ar šādu autiņu, var labi novērtēt ceļa segumu kvalitāti, it sevišķi aku vākus, bet kas pārsteidz, un laikam ir arī normāli, šī diskomforta sajūta pazūd, pieaugot ātrumam (~80 pa bruģi vai granti, nav problēmas). Ātrāk braucot ir otra problēma, izjūt lēzenās bedres, jo auto ļoti labi kopē ceļa virsmu, tāpēc uz "viļņainas" šosejas var piemesties jūras slimība : )) Braucot ap 95mk/h, parādās nepatīkama motora rūkoņa/svilpoņa (nedaudz zem 3 apgriezieniem) Iebraucot lielākās bedrēs, viegli iesist amortizāciju līdz galam, bet ņemot vērā uzkares kvalitāti un riteņu gājienu, vairs īpaši par to neuztraucos, jo līdz karterim neizsitīties. Kā par brīnumu, ļoti labi lien pa nelīdzeniem ceļiem, tipa lauku/meža ceļi, jāsargā tikai priekšējais spoileris, pakaļa īsa un augsta, tur nav no nolauzt. Pilsētā jāuzmanās no stāvietām ar apmalēm, ir bijis, ka jāmeklē cita stāvieta, jo negribas riskēt ar spoileri. Tehniskie defekti - tā kā normālām mašīnām, kas sajāts, tas jālabo, bija jāmaina sajūgs, visas bremzes, pakaļā gāzes amīši, vēl šādi, tādi štrunti, bet tas viss jau nāca mantojumā. Detaļas dārgas, bet kvalitatīvas, tāpēc arī ilgi kalpo. Nevajag braukt labot uz MDL motors, nav vērts par vienu remontu izmet vairāk, kā mašīnas vērtība kopumā, bet, ja kādu detaļu nevar dabūt, caur turieni noteikti varēs, bet dārgi. Gribās vairāk fīču salonā, ir īpaši kondicionieri, sevišķi vasarā. Salonā divās vietās tek iekšā ūdens, nēesmu vēl atjaucis un apskatījies, kas par vainu. Bija problēma ar elektroniku, negrieza degvielas sūkni, bet tas laikam dēļ tā paša ūdens : ))

Rezumē: Ļoti laba pilsētas mašīna, ko droši var izmantot garākiem pārbraucieniem. Jārēķinās ar cieto amortizāciju, skaļo salonu un divām vietām, kas ir ļoti ērtas un labi piemērotas gariem cilvēkiem. Mašīna loti sportiska, bet padārgas daļas, ar ko arī jārēķinās. Degvielas patēriņš uz šosejas sem 6, pilsētā 7-8 un uz augšu, ja labi brauc : ))

Vērtējums: tehniskais - 9, komforts 5 - vidēji 7
karuuzo @ 8.jūlijs 2003 0:00
Honda Accord 1992 Novērtējums: 2 Komentāri [3]
Tāda uzkrītoši neuzkrītoša mašīna.
Mans pirmais auto, braucu ar to jau kādus 2 mēnešus. Galvenais pluss šim modelim - normāls telpas daudzums priekšā. Ilgi meklēju auto, kurā es ar savu 2 m garumu varētu sēdēt kā "normāls" cilvēks. Tieši tapēc izvēlējos šito. Daudzos auto ir pietiekoši vietas galvai ja nav lūka, bet (man par nelaimi) vācieši 90- to gadu sākumā bija par tām dikti safanojušies : (
Accord ir viens no retajiem auto, kuros ir vieta galvai arī ar lūku, bet man paveicās dabūt bez lukas bet ar visām citām e- opcijām.
Nākamā šaurā vieta parasti ir zem stūres, piem MB w124, Saab 9000 u. c. stūre ir par tuvu pedāļiem un spiežot bremzi celis atsitas pret stūri. Arī bīstami no drošības viedokļa.
Tad autoražotāji pamanās uztaisīt tizlas konstrukcijas virs pedāļiem - it īpaši 9000 Saab nevar uzlikt kāju uz bremzes pedāļa, jo purngalam traucē stūres kolonnas apšuvums. Kaitinoši.
(tikai eksperimenta labad reiz iesēdos Opel Tigra - nu tas bij' šauri!)
Un te pēkšņi mazie japāņi izdomā uztaisīt mašīnu, kurā var iesēsties ne tikai "95% cilvēki"*. Paldies Hondai un visu cieņu.
OK ir arī mīnusi.
Piemēram - piekare. Konstrukcija sarežģīta, nopietna - visiem riteņiem daudzsviru, ar augšējo sviru. Uz šosejas turas patīkami stabili utt., bet ir viena problēma - vairāk dzird piekares trokšņus, nekā piem. parastajai McPherson piekarei ar palīgrāmi uz sailentblokiem. Accordā sailentbloku nav : (
Piemēram - logi. Logi lieli, milzīgs vējstikls (gandrīz kā miniveniem). Tas dod labu pārredzamību, ērtāk pilsētā, bet atkal ir problēma - vairāk nāk iekšā vēja trokšņi. (nākamo auto gribētu 7simto BMW ar dubultstikliem - stiklu liekais svars ir to vērts. gribētu... )
Stūre, kā zināms, dikti viegla, bet, ja motors noslāpst pirms līkuma, var sanākt bēdīgi - ir ļoti liels kontrasts ar un bez pastiprinātāja.
Noteikti tīrs pluss ir pilnās masas grupa - ar 1740 kg tieši iekļaujas 1,8t kategorijā, bet auto ir liels un ērts.
Ir vēl dažas sīkas ķibeles - tur roķene vienā pusē par vāju, tur mitrums gabarītniekā, utml. Mitrums bagāžniekā itkā nākot no kaut kādiem caurumiem aiz aizmugurējiem riteņiem, bet neesmu vēl bagāžnieku jaucis lai to novērstu.
Diezgan skaļi skan 3. ātrums - Vācijā būs pa pilsētu daudz lietota.
Patēriņs - vidējais 10,7. Tas ir: 80% pilsētā, braucot vidēji dinamiski. Bet ar laiku es braukšu nedaudz mierīgāk - nejau dēļ straujākas braukšanas es paspēšu laicīgi uz lekcijām.

Kopumā: auto labs, pat ļoti.
Ieteicams. Tikai dēļ mazā piedāvājuma atrast labu eksemplāru nebūs viegli. Un nojātie vāģi stāv plačos jau nezcik ilgi. Ar tādiem būs kā ar to Civic - viss bruks reizē : (
(un neņemiet pierē to atzīmi ;)
mP @ 27.maijs 2003 0:00
Honda Civic 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki! Meklēju aprakstu par man līdzīgu auto, bet neatradu, tāpēc nolēmu pastāstīt savus iespaidus. Var jau būt, ka tie kādam palīdzēs izvēlē...
Pagājušogad sev uz Ziemassvētkiem uzdāvināju 1,5l V- TEC hondu civic (5d. hečbeks). Vispār, biju nodomājusi iegādāties 1,6l tādu pašu autiņu, bet vaktējot autotirgu vairāk nekā pusgadu, sev piemērotu mašīnu tā arī neatradu. Izšķīros par kompromisu. Bija jau pasen izpētījusi auto tehniskos parametrus. Krievijā ir tāds žurnāls "Za rulom", kurš 1998. gadā bija izlaidis katalogu par visiem tajā laikā izdotajiem auto. Tur ļoti labi var salīdzināt visus tehniskos parametrus (protams, ne detaļu cenas). Tā kā iepriekš braucu ar Ford Escort 1.8l Zetec motoru, tad negribējās pārsēsties īpaši mazjaudīgākā auto. Tomēr, rāviens nav tas, kaut arī Civic motoram ir par 9 lopiņiem vairāk (114 Zs). Pie zaļaš gaismas vairs necenšos skrieties, jo auto vienkārši nevelk, jeb pareizāk, tas kas man izdodas ar lielām pūlēm, citiem nāk daudz vieglāk. Esmu gan dzirdējusi, ka Civic motors pārvēršas pie 5 tūkst. apgriezienu, tomēr pati neesmu to pamēģinājusi. Ļoti labi var just V- tec darbu pie ceturtā, piektā ātruma. It kā auto būtu dabūjis otru elpu. Degvielas patēriņš mani nebeidz pārstegt: ziemā nobraucot 1000 km gan pa pilsētu, gan pa šoseju - 5,7l/100 km, vasarā - 5,3l. Tāpēc arī bāka mazietilpīga - 45l. Benzīntankā iebraucu apmēram 2 reizes mēnesī, lai pielietu pilnu bāku.
Salons. Rekaro sēdekļi, vienkāršs panelis, kurš ir viegli tīrāms, riekstkoka apdare. Priekšējie logi elektr. Mīnuss - nevaru ērti aizsniegt paneli sēžot vadītāja sēdeklī. Vietas, liela auguma cilvēkiem, varētu būt pamaz, tomēr neviens nav sūdzējies, ka aizmugurē spiestu kājas. Nolaižot aizmugurējā sēdekļa vienu daļu, varu brīvi ielikt slēpes (180cm) bagāžniekā. Tumšie sēdekļi izceļ katru netīrumu. Forda velūrsalons bija daudz vieglāk kopjams.
Ātrumu pārslēdzējs ir ļoti precīzs un diezgan īss, kas ļauj man justies mazliet sportiski. Auto ir salīdzinoši skaļš, kaut arī salonā nekas negrab. Ziemā salons ilgāk iesilst nekā fordam. Mana brāļa fordam ir apsildāms priekšējais stikls - ļoti patīkams sīkums, bet civic, domāju - kā lielai daļai auto, logi svīsts ciet, tāpēc ventilātors jāslēdz uz pilnu jaudu.
Civic daudz labāk par Escortu stāv uz ceļa, kaut arī pirmais ir plātāks par otru tikai par dažiem milimetriem. Ar escortu braucot pa špūrēm mašīnu visu laiku mētā, vienalga kādas riepas ir uzliktas (jo platākas, jo trakāk), bet Civic iet kā kuģis.
Par detaļām nevaru komentēt. Nav bijis vajadzības pirkt. Man gan viens "lops" taranēja priekšējās durvis, bet te jau Kasko dara savu darbu. Vienīgais ko esmu mainījusi eļļu. Vajadzēja gan arī nomainīt zobsiksnu, ko, noteikti, drīzumā arī izdarīšu. Nja, gaisa filtrs būtu jāmaina. Cena 11 Ls. Dzirdēju, ka ASV visas detaļas maksā krietni lētāk: sveces, gaisa , eļļas filtri u. t. t. maksā līdz padsmit dolāriem. Tā kā, ja jums kāds bieži brauc uz ASV varat palūgt, lai painteresējās. Vienīgais, jāuzmanās ar skrūvējamām detaļām. Viņiem tur šis tas atšķirās.
Ļoti gribētu savu auto papildus aprīkost ar miglas lukturiem, mazu spoilerīti un lietajiem diskiem, bet... kredīts ierobežo manas vēlmes. : )
Un vēl, reiz iebraucu ar auto garāžā un lūdzu brāli, lai viņš no bedres paskatās, kā auto izskatās no apakšas pēc ziemas. Viņš teica - tur nav ko redzēt. Eh, ja tā vēl būtu dažus gadiņus...
Veiksmi visiem hondistiem!
Sofy @ 15.maijs 2003 0:00
Honda Accord TypeR 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Auto ir kaa nazis! Latvijaa ir braukts pat uz 2,5rubulji, aatraak gan neiet, jo taho ir aizgriezts liidz galam. Uz celja staav fantastiski, arii bremzes ir ljoti kvalitatiivas, minimaals siltumnogurums. Var nolikt pa kjiiljiem uz 1,8, arii tag auto perfekti staajas(gandriiz taapat kaa baiks).
Uzraavienaa pie 2-4 apgr. pietruukst griezes momenta, bet liidzko iesleedzas VTEC autinsh rauj konkreeti. Piekare stipri netrokshnjo - ir ok. Salona apdare - labas kvalitaates, ljoti simpaatiska stuure un seedeklji.
Truukums paraadiijaas Vaacijaa uz baanja, jo auto pie 200 km/h ir krietni skaljaaks par vaacieshu MB, bmw un pat jaunajiem opel un VW.
KRIS @ 14.marts 2003 0:00
Honda Civic 5d 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
5- durvju hečbeks, 1.6 l motors, 110 zs., automātiskā kārba. Bāzes komplektācijā - kondicionieris, apsildāmi krēsli, spoguļi, mazgājami lukturi, pastāvīgi degošas tuvās gaismas, priekšējie elektriskie logi, CD atskaņotājs.
Jau mēnesi braucu, esmu ļoti apmierināts. Ļoti ietilpīgs salons, praktiski vienīgā kompaktklases mašīna, kurā aiz vadītāja ir iespējams apsēsties, ja tas ir augumā virs 190 cm. Gludā grīda (bez viduskonsoles) arī palielina ērtību aizmugurējā sēdeklī sēdošajiem. Ātrumu pārslēga novietojums uz paneļa devis iespēju izveidot daudz dažādu kastīšu. Vadītāja krēsls ragulējams gan uz priekšu- atpaķaļ, gan uz augšu- uz leju.
Bagāžas nodalījums nav pārāk liels, taču tenisa somu ir iespējams ievietot šķersvirzienā un tas jau ir pietiekami. Ērti salokāms aizmugurējais krēsls, lai bagāžas nodalījumā varētu ievietot garākus priekšmetus.
Lietas, kas varētu būt citādi. Stūre neregulējās dziļumā. Nav centrālās pogas durvju noslēgšanai. To, protams, var izdarīt ar "puļķīti" durvīs, taču to aizsniegt nav ērti. Degvielas patēriņš pirmajām 4 bākām ir lielāks kā tehniskajos datos. Iespējams, ka vasarā tas samazināsies. Sīkums no sieviešu viedokļa - saules sargos ir spoguļi, taču tiem nav apgaismojuma. Nav "map light" - lampiņas pie spoguļa, lai nebūtu jāslēdz viss salona apgaismojums. Stikla tīrītāju intervāls nav regulējams. Lielākā daļa no tiem ir sīkumi, bet tomēr patīkami sīkumi.
Kopumā ļoti laba automašīna.
SAM @ 17.februāris 2003 0:00
Honda Civic 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Dzinējs 1.5, bāzes modelis. 130k uz spidometra.

Ņemot vērā auto ikdienišķumu, šis būs plusu un mīnusu saraksts, kuru citi īpašnieki var papildināt pēc sirds patikas... : )

Plusi.
'Lec' momentā jebkurā diennakts un gada laikā!
Viegli vadāms, stūre gan diezgan lēna, bet ar labu reaktīvo pretestību.
Pilsētā dinamika ir pietiekoša, ārpus pilsētas - varēja būt labāk. Motors ļoti elastīgs.
Ļoti viegli slēdzas ātrumi, labs pedāļu bloks.
Degvielas patēriņš ārpus pilsētas 5-7, pilsētā - 8-9 litri.
Maza pašmasa.

Mīnusi.
Zems. Ziemā (un arī vasarā ne uz asfalta) ir stipri jāpiedomā, vai šinī ceļā ir vērts iebraukt.
Bagāžnieka atvere (citādāk nosaukt nevar: ) ir ļoti maza, kaut ko pārvadāt ir problemātiski.
Bamperi ir no plastmasas, ar sintētisku pārklājumu mašīnas krāsā. Tikko kaut kur piespiedies, paliek zīmes uz visiem laikiem.
Jebkādu ekstru trūkums.

Remonti. Nekas liels. Detaļas gan dārgas.
Sajūga pilns remonts pēc mēģinājuma palīdzēt vienam idiotam neievelties ar visu auto grāvī.
Izpūtēja pakaļējā daļa nomainīta, jo bija gan sarūsējusi, gan arī pats neapdomīgi strauji pārvietojos pa ceļu ar priežu saknēm.

Rezjumē.
Lai gan auto nav slikts, otrreiz nepirktu, laikam jau praktiskā rakstura mīnusu saraksts ir pārāk garš...
Labucis @ 28.janvāris 2003 0:00
Honda civic 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Ar šo auto braucu 1 mēnesi. 1.6 v- tec motors. Visumā esmu apmierināts, pietiekoši dinamisks un salons ar nav mazs, kā arī patīk mūsdienīgais dizains. Vārdu sakot īsts pilsētas auto.
Pie mīnusiem varētu atzīmēt to, ka mašīna ir zema un slikti pielāgota ziemaz apstākļiem. Un vēl tas sēdeklis, iekāpjot no cita auto, tāda sajūta it kā sēdi uz grīdas.
Kaut gan vēl neko neesmu ieguldijis, mani nedaudz biedē rezerves daļu cenas. Tā runā ka esot grūti dabūt un diezgan padārgas.
Surmis @ 27.janvāris 2003 0:00
Honda ACCORD 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [23]
Motors 2.0i 16V.
Vispār tas ir 94 gada modelis, bet kā jau Latvijā notiek - japāņiem 1 gads(reizēm pat 2) tiek nomests.
Salona komforta ziņā labākā auto neesmu sēdējis- salīdzinot pat ar Meršiem un BMV. Virsbūves dizains arī ļoti labs, it kā liels auto, bet izskatās sportisks(esmu uzlicis visus 4 gāzes amīšus- auto ir augstāks salīdzinot ar standarta), kā arī lietie diski uz 15, krāsa melna - kopumā izskatās ļoti iespaidīgi. Motors ļoti dinamisks- pilsētā var braukts ar 5 pārnes. jau virs 60, uz šosejas ja vajag apdzīt braucot uz 100 5- ajā - uzmin un nekādu problēmu. 2- ais robs ir cēliena robs - var vilkt pat līdz 90, pie luksoforiem konkurentu pagaidām praktiski nav bijis.
Ar auto braucu jau 1 gadu.
- plusi: komforts(salonā viss ir elektrificēts, stūres pastipr., ABS, stūres lifts utt. )
motora dinamika
jūties kā limuzīnā ar sportiskām īpašībām

- mīnusi: varēja būt ekonomiskāks(pilsētā 12l)
detaļas ir nēžēlīgi dārgas un grūti dabūt(kaut gan oriģinālās ilgi kalpo)
varēja būt labāka salona izolācija
pats @ 7.janvāris 2003 0:00
Honda CRX 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Tehniskie parametri - 1.6l 16v DOHC motoriits kas uz mazaas masas reekjina dod aaraa 125 zirgus. Ljoti zema (seedinaata). 1 pasham braucot OK , bet ja saseezhas vairaak cilveeku diez kas nav. Ziemaa kad uzliek ziemas riepas 185/75 14" autinsh paliek mazliet augstaaks (vasaraa braucu ar 195/50 15" ljitokiem). Recaro salons , seedeeshana - priekshaa eerta (var atbidiit seedekli taa ka pedaaljus nevar aizsniegt) Aizmuguree ar seedeeshanu paknapaak - tur var ievietoties mazi beerni , sunji vai jogas - normaals cilveeks tuur noseedeet nevar) Bet nu taapec taa ir kupeja. Lai gan kad vajadziiiba spiezh, tur ietilpinaati 7 cilveeki + 2gab RRR50nieces tmbas + pastuuzis + somas. Pieziime - skaidraa praataa tas nav izdaraams : )) Ar taadu masu braucot bremzeet un griezt pagriezienus jaasaak 3x aatraak. Labs uzraaviens + gana dinamiska. Braucot pa pilseetu normaali ir 10 - 12 l pateerinsh , dudinot pa shtraasi - 5-6l uz 100km. Lai arii mashiina ir zema , to kompensee iisaa ritenju baaze , reizeem anaak izbraukt tur kur garaaku autinji uzkaras . Prieksheejaa piedzinja. Tam ir gan plusi , gan miinusi . Ziemaa braukt patiikamaak , bet apggrieshanaas raadiuss prieks taada maza autinja ir visai liels . Saliidzinoshi cieta piekare. Detaljas latvijaa dabuut visai pagruuti, bet ekspluataacijaa izmaksas ir saliidzinoshi OK , mainot taadas lietas kaa filtrus , riepas utt. Vieniigaa lieta kas ir sagaajusi taa reaali griistee ir sadaliitaajs.

Rezumee: Labs pirmais auto , bet ilgaak braucot prasaas peec kaut kaa lielaaka. Naakamais mans auto noteikti buus lielaaks.


Plusi:
+Maza & dinamiska
+ekonomiska
+laba vadaamiiba
+lielisks uzraaviens
+ el. logi , luuka

Miinusi:
- gruuti dabuut detaljas
- zema
- ziemaa pie lieliem m miinusiem aizsalst prieksheejais stikls

Apluukot kaa izskataas var www. hondaclub. lv lapaa
Cipans @ 16.decembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti