Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Accord 1992 Novērtējums: 8 Komentēt
Shis ir laikam kaads 6- tais auto, kas ir bijis manaa riiciibaa. Ar sho braucu jau 3. gadu un ieguldiits ir tikai tik cik regulaarajaas lietaas - elljaa, riepaas, filtros... Taadaa zinjaa ir pat ljoti OK: ) Ar specifiskaam detaljaam vareetu buut pashvaki, jo shaadu auto shrotos praktiski nav, bet MDL motors cenas ir Audi centra cenas pareizinaatas ar 2.
Specifikaacija - motors 2.0 monoshprice (sux) - 139Zs, pateerinjsh 8-9l/100Km. Ziemaa nedaudz vairaak, uz shosejas - mazaak. Max speed - briivi ir vilkts 180Km/h, bet vareetu arii visus 200 izspiest.
Nav iipashi labi vadaams uz zemescelja - gan monoshprice ierobezho, gan piekare taada pamiiksta (origjinaalaa). Pie stuures pastiprinaataaja jau nu toch bija gruuti pierast: ) Kustini kaut ar 1 pirkstu - gluzhi taapat kaa aatrumklokji.
Resume - labs, bet otreiz nenjemtu - jaudas pamaz un detalju truukums. Labs kaa ikdienas paarvietoshanaas liidzeklis.
alx @ 16.decembris 2002 0:00
Honda PRELUDE 1.8 EX 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [33]
Sakšu ar to, ka šis ir mans pirmais autiņš, mašīnu dabūju sasistu, diezgan smagā stavoklī, servisā mainīju priekšējo lukuri, priekšejos gabarītus, haubu, dekoratīvo resti, radiatoru, galu galā ar visu remontu mašīna izmaksāja tik pat, cik vinja maksāja tirgū, vienīgais, ko ieguvu bija tas, ka jau zināju visas viņas ķibeles. Kopsummā tagad autiņam ir 280000 noskrējiens, un pa Latviju tas braukā jau 6- to gadu. Protams, šī mašīna nav paredzēta tautu vizināšanai, lai gan tās parametri ir diezgan lieli (viņa ir tik pat gara kā 88 gada 4- durvju 300 mersis), tomēr tai ir mazais salons, un droši varu apgalvot, ka to novietojot stāvvietā tā būs visszemāko mašīnu vidū, autiņš ir ļoti neuzkrītošs, tā kā par auto zādzību var īpaši neiespringt, sēžoties tajā pirmā sajūta ir tāda, ka nosēdies uz zemes, tomēr tam ir arī mīnusi - braucot pa maskavas ielu bieži sanāk nobrucināt mašīnas priekšu pret zemi. Automobīlis ir viegli vadāms, ar to ir ļoti viegli parkoties, tai ir ļoti labs uzrāviens, ko veicina dubultais karburators, tomēr tas viss ir uz degvielas rēķina, tā apēd apmēram 8-9 L praucot pa maģistrāļi, pilsētā apmēram 12 L, pilsētas+sportiskajā režīmā (no kā ir grūti atturēties) - 14L. Automobīlis ir ļoti prognozējams, sānslīdes laikā ir ļoti viegli paredzēt automobīļa manevrus. Automobīļa pedāļi ir ļoti cieti, tomēr jāsaka gan, ka ar tiem jārīkojas ar sapratni, jo tie nostrādā momentāli. Automobilim lai gan nav ABS, tomēr ir ļoti efektīvas bremzes. Pārsēžoties uz šo autmobīli iesaku biežāk ielūkoties spidometrā, jo ātrumu tā uzņem nemanot, un attopies tikai tad, kad policists Tev rāda radaru ar uzrādi - 130KM/H. Šādu autiņu nav daudz, līdz ar to ar detaļām ir sekojoši: tās nav dārgas (nedaudz dārgākas, kā tās pašas detaļas vācu automobīļiem), tomēr tās ir grūti dabūt, bieži apzvanot visus CM Reklama sludinājumus doto detaļu var dabūt tikai vienā vietā.

Pastāstīšū par šī auto problēmām:

Pie agresīvas braukšanas iespējami sakabes defekti, kā arī rūsē kreisā rokasbremzes trose (pēc citu pieredzes).

Pašam ir nācies saskarties ar sekojošām problēmām: Startējot automobīlis vai nu ieklikšķina starteri, vai arī automobīli pielaižot tas uzreiz noģībst. Problema nav ne starterī, ne kur citur, bet gan kontaktu grupā, kas iet no slēdzenes uz sekciju, kur ir drošinātāji, par šīs detaļas defektu var pārliecināties pavisam vienkārši - aizgriežot atsēgu līdz galam lēnām laižot to vaļā līdz pirmspēdējai iedaļai vērojot mašīnas uzvedību - kurā brīdi startē, kurā rūc un griež starteri, kurā tikai rūc, un kurā ģībst nost.
Problēma ir ar gumijām, kas stiprinās pie automobīļa karkasa virs amīšiem - liekas, ka klab amītis, tomēr ieliekot jaunu problēma neatrisinās. Tādas mazākas problēmas - lūzt iekšējie durvju aizslēgšanas rokturi, aizmugurējos lukturos iekļūst ūdens un deg ārā lampiņas, tomēr pēdējo problēmu var atrisināt ar urbmašīnas palīdzību. Automobīlim ir cietais panelis, līdz ar to plastmasu graboņa salonā ir krietni lielāka, nekā automobīļiem mīksto paneli.
Ivo @ 13.decembris 2002 0:00
Honda Crx 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Shis ir mans pirmais personigais autinjsh- esmu apmierinaats! 1991 gads, 1.6 i 16v, Lietoju 6 meen- nekaadas iipashaas probleemas nav bijushas, vieniigi no riitiem dazreiz nikjojas, negrib lekt. Ap 0 graadiem baakaa veidojas kondensaats. Jaudiigs aparaats- esmu izgriezis pogas Bembjiem un Audi ar lielaakiem motoriem. Benziina pateerinjsh ljoti patiikams- braucu kaa gribu vairaak par 7l/100km nevar izteereet. Diezgan cieta braukshana- amiishi zemi un cieti, nav stuures pastiprinaataaja, bet stuure ljoti "asa", manevreet var ljoti viegli. Skaitaas 2+2 seedvietas tachu aizmuguree seedeeshana ljoti neerta, priekshaa nekaadas vainas, Prieksh tik vecas mashiinas laba elektroniskaa pakete- logi, spogulji, luuka.
Kalessin @ 29.novembris 2002 0:00
Honda CIVIC 1981 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Mazs un samērā ņiprs auto. Neskatoties uz auto samērā lielo vecumu, tas vēlaizvien turās braši! 1.3 motorītis griežās pārsteidzoši labi. Ekspluatācijas izdevumi ir samērā niecīgi. Par mīnusu var uzskatīt dizainu- novecojis. To kompensē "niknais" motorītis- uzravienā lieku visādiem tur 1,3 kadetiem un escortiem. tā kūk!
IL @ 18.novembris 2002 0:00
Honda Accord 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Visaa visumaa auto labs, varbuut buutu pavisam labs, ja nebuutu sists. Man domaat, ka taa deell manam akordam arii bagaazzniekaa iet uudens, pa veel nenoskaidrotaam vietaam. Kaa jau japaanim pienaakas ar visaam extraam. Plusi: ilgais dzineeja muuzjsh, ja to kopj. Baigi viegla stuure, tapeec, ka labs pastiprinaataajs. Erta seedeeshana gan priekshaa, gan aizmuguree. Degvielu arii maz teeree. Vieniigais miinuss manaa sktiijumaa, ja rodas nopietna probleema, taa leeti nemaksaa.
garsis @ 17.novembris 2002 0:00
Honda II Prelude 1987 Novērtējums: 8 Komentēt
Nedaudz vairak ka gadu braucu ar 87. gada II Preludi (ar pumpu un kapota) 2,0 i 16V. Plusi: Shi tipa Preludes Rigaa (LV) ir ljoti dazjas, vismaz esi savadaks; Motora un svara attiecibas dod labu uzravienu, bez problemam esi 1. ara no zalja un vinmer ir rezerve uzravienam apdzenot; Stuures pastiprinatajs, laba paaredzamiba, elektriskie logi, luuka - tas ir gan eertiba, gan viegla vadamiba; Aizmugures atzvelte nolokama - ta ielaizjot bagaznieku salonaa - esmu vedis pat 4- durvju skapi savaa Hondaa; Japanju kvalitate runa pati par sevi.
Minusi: Ar ruusu arkaas jacinas, uudens tiek bagazniekaa (korkjis jaizrauj gridaa, vai jaaiztira), uudens tiek ari salona zem gridas apshuvuma dazkart; Rez. daljas shrotos gruuti atrast, japasuta lai ved no Holandes; Aizmugureja sedekli vieta vien sunim, pasazjieriem naakas galvu pieliekt un saspiesties; Ta ka sedeshana ir "uz gridas" - tad nelidzens vai grants celjsh nozimee troksni.

Padomi:
1) Ja domajat ka aizmugures suports aigajis ciet - tad vainiga ir rocenes trosiite - izkustiniet to, ieelojiet un aidaa.
2) Ja jauda saak zust - iztiriet degvielas suknim gumijas konusinju no smiltiim, suuknis ir aarejais, atrodas ~ zem vaditaja sedeklja, zem gridas.
3) Ja ventilacija dumpojas - parbaudiet vai nav vakuma zudumi caurulites kas nak no Inzektora bloka.

/Prelude/
www. hondaclub. lv
Prelude @ 15.novembris 2002 0:00
Honda HRV 2002 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Nu jau 3- o mēnesi braucu ar Hondu HRV, 2002. gads, 1,6 automāts. No sākuma - likās galîgi garām. Pie šîs mašiņas pārsēdos no ņipras Vectras, likās - ārprāc! Lēns, neietilpîgs, ēdelîgs un viss tikai tas sliktākais. Tagad esmu pieradis, visumā normāli.
Pozitîvais: Izskatîgs, interesants autiņš. Augsts, kvatra, lîdz šim esmu izbraucis visur (mēìināju pa kartupeļu lauku, paaugstiem trotuāriem, nelielu grāvîti), salons tomēr plašs, ērts, kustîgs, viegli vadāms.
Negatîvais: Skaļš motors, ļoti maziņš bagāþnieks, pašvaks uzrāviens, pāri 100 km/h paliek pavisam skaļš, oriìinālā stereo sistēma - švaka, ēdelîgs: pilsētā 12...13, uz šosejas 9...10, pečka švaka.
Mašîna, nu tā... uz 5.
Bumbulîcs @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti