Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Getz 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nezinu ko te daudzi sūdzas, bet ja starp stūri un sēdekli nav pareiza blīve, tad tur nav vainojams Getz. Nopirkām martā, tagad nobraukti 29000 un pa Cēsu rajona neceļiem- iebildumju nekādu. Ja kāds grib skriet, tad vajag pirkt Jaguāru. Īsāk sakot, pirms pērc apdomā ko vēlies pirkt- sacīkšu vai parastu auto.
Jānis @ 20.oktobris 2006 0:00
Hyundai H 1 2.5td 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Gribeeju pastaastiit par nelielo pieredzi 9 dienaas lielaa karstumaa nobraucot 5500 km pa eiropu ar so businju. Kaads vinjs izskataas var aiziet un apstiities ss. lv. cena ap 8 t eiro.

Vietas 9, bet mees braucaam 6 + bagaaza. Aiz 3 seedamrindas diezgan pamaz vietas mantaam tapeec dalja meetaajaas ar pa salonu. Bet 6 bij +/- eerti.
Liels plus ka kreeslus vareeja nolaist pilnigi horizontaali taadejaadi aizmuguree vakaros bij normaals chiloutinjs, bet pa nakti braucot vareeja 4 normaali izguleeties. (cik nu normaali braucosaa masiinaa var paguleet). Salons diezgan prasts. Soferim vieta eerta un cels labi paarredzams... tik kauko aizsniegt un pareguleet gruuti.
Man pa nakti nobraucot bez apstaajas 720 km no viines liidz varsavai mugura saaka saapeet tikai izbraucot caur varsavai. (apm beidzamie 20km)

Lielaakaa saape bij pretiigie, saurie, likumotie, bedrainie celji polijaa, kad businjs vislaik suupojaas un neko normaalu padariit nevareeja.
Otra saape. H1 nestraadaaja kondiska tapeec salonaa bij loti liels karstums. kaukaads stulbums ka logus vareeja atveert tikai priekseejos, bet aizmugureejiem tik 2cm skirbinju no kuriem jeega loti maza... curaat vispaar negaajaam, jo nezeeliigajaa tveicee visu izsviidaam.

Prieks sitaa businja braucaam diezgan aatri un dabuujaam vinju bish pamociit... aatraak pa 135-140 pa baani nebraucaam... tapeec videejais degvielas pateerins apm 10,5l. Atbraucot maajaas likas ka degviela seit vispaar pa leeto - daargaakaa vietaa kur bish iepildijaam bij horvaatijas kalnos gandriiz 1.3 eiro: )

Vai es velreiz ar taadu brauktu?? Noteikti, bet varbuut netik karstaa laikaa. 6 bij diezgan eerti.


Forsi ka vari izstiept kaajas uz kuru pusi gribi un marsrutu taisiit kaads vien ienaak praataa .

Ja kauko aizmirsu pieraxtiisu klaat veelaak.

nesapratu @ 18.augusts 2006 0:00
Hyundai Santa Fe 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nu ko ir tas gods atklāt sadaļu par Santa Fe. Nu nopirku vienu tādu. 2001. 2,4 l benzīns 4*4 WD ar pilnu automātiku nekādas manuālās iespējas tiltiem (izņemot kardāna noskrūvēšanu), manuālā kārba, kā jau džips ar mazu motoru ir tāds miegains (nu ja rulē virs 2500 ap/min var dabūt nesliktus rādītājus). Apgriešanās rādius salīdzinot ar HY Galoperu un Mitsubishi L200 (metros nepateikšu), bet jūtami labākas. Ja esi agresīvāks tad pilsētā lēkāšana pa joslām ta nav problēma mašina iet laideni. Mašīna man nav izspēlējusi nevienu joku uz ceļa ar izslīdēšanu, pat nav radusies sajūta ka viņai būtu tendence to darīt (izņemot dažus starpadījumus kad ziemā pats uzsprasījos).

Ar slidināšanās jokiem ir tā īpatnēji ja mašina izbuksē ieslēdzas abi tilti, bet āķis ir kāds ja pirms līkuma metīsi gāzi virsu autiņš ies taisni, bet brīdī kada utomašīnas deguns ir ieguvis vajadzīgo virzienu taisnai braukšanai pat tad ja ir izslīdējis met gāzi virsū. Bija grūti pierast pēz aizmugures piediņas. Tiltu bloķētājam ir jūtama tāda kā aizture ja uz tīra ledus pamēģināsi uzsākt braukt, bet kā ir kustība ta vis ir ok. Ar šito autiņu ziemā mana draudzene kura pie stūres ir sēdējusi labi ja 10 stundas vispār spēja izbraukt pa aizsnigušu meža ceļu, kur i prātā nebūtu nācis līst iekšā ar Audi priekšpiedziņu. Ātrums ar kādu ir nācies pārvietoties pa šoseju 160 Km/h neko daudz neatšķiras no braukšanas ar 110 km/h kā vienīgi apgriezienu skaits motoram salonā vis ir klusu un līgan gaita mašīnai. Savukārt uz grants ceļa ir gadījies braukt ar 130 km/h diskonforta sajūtas īpašas nebija. savukārt 90-110 km/h ir ideāls. Salonā graboņa ir tikai no cimdu nodalījuma un no magnetafona stiprinājumie kas nedaudz čīkstēja.

Negribētos un Nedrīkst teikt ka mašīnā āras trokšņi nebūtu dzirdami. Šo jautājumu labāk lai komentē kāds kuram ir lielāka salīdzinošā pieredze. Par ērtumu mašīna: šoverim viss ir papilnam kādi 4 krēsla regulēšanas kloķi, blakus sēdētājam par diviem mazāk, bet abiem krēslu apsilde, aizmugurē trūcīgāk tikai atzveltnes slīpuma regulēšana un tā pati ierobežota, bet ir. Salīdzinot ar Hondu Cr- v un Suzuki GrandVitaru aizmugurē sēdošiem vieta ir atliektiem galiem pat garkājainie nejutīsies apdalīti. Visas pogas iespēju robežās ir pa rokai tikai miglas lukturus var sajaukt ar avārijas gaismām vai logu apsildi. Kā smēķetājs kurš patērē kafiju ir nedaudz nertība ar pelnu trauku jo tas atvērtā veidā pārklāj kafijas turētāju un līdz ar to nevar izvilkt no tā Statoilā pirkto kafijas krūzi, vienīgi smēķēt ar pusatvērtu pelnutrauku. Aizmugurē ir zolīdi izveidoti kafijas turētāji kurus ja neizmanto var vienkārši aizvērt vispār noslēpjot. Bagāžnieka ietilpība neslikta : uzceļot aicmugurējo krēslu atzveltni stāvus tur ieliku 4 džipa ziemas riepas un 4 r14 riepas par ko pats ļoti izbrīnijos.

Kad vajadzēja vest leduskapi 1,80 m to dabūju iekšā pilnā garumā un vēl bagažnieka durvis aizvēru, tikai blakusēdētājs nejutās laimīgs, jo sēdekli nācās pabīdīt uz priekšu un izcelt atzveltni stāvus. Rezerves ritens ir novietots tiktiesām tā ka tas netrauzē bet ja uzvalkā vai sievietei tas ir jādabū no mašīnas apakša ārā un pēctam atpakaļ praktiski neiespējami nenosmērējoties. piekam cerat ka bagažnieks ir tukš jo domkrats atrodas ar riteņa atslēgu bagažniekā pie aizmugurējā sēdekļa. Par degvielas patēriņu turnu ir kā nākas jāmaksā.

Par cik es neesmu svētdienas braucējs un smiltis ar vel pa acīmārā nebirst tad teikšu tā (tie kam patīk savas mašinas lielīt un kas nekad nespēj objektīvi vērtēt, kā arī tiem kas tādus ir saklausījušies neiesaku tālāk lasīt). Jā pārvietojus ārpus pilsētas ar ātrumu 110 km/h (kā mēs visi zinām paceļam ir apdzīvotas vietas kur ir jābrauc lēnāk, kā arī šoveri kas tomēr brauc lēnāk vai vispār to nedara stāvot uz ceļa, kas prasa bremzēšanu un strauju ātruma uzņemšanu vai apdzīšanu) droši rēķinaties ar 9-12 l un 100 Km, ja pārvietojaties pa pilsētu (runa iet par PILSĒTU kurā ir vairāk par vienu galveno ielu un kurā ir novēroti luksofori) normālos apstākļus būs līdz 15 l uz 100 bet ja par sev piemērotāko vidi uzskati Rīgu pēc 17:00 vakarā un piemēram krasta masīvu vai Deglavu ir jārēķinās ar 20 l uz 100. Un lūdzu bez mūļķībām par to ka mašina pilsētā patērē 7l uz 100. šitai mašīnai pašmasa ir 1700 ar kapeikām. Tā kā ir jārēķinās OCTA apdrošināšanas summām, KASKO (Ergo ar mazākajiem pašriskiem) man izmaksāja 500 Ls un piedevās ir riepas ar savām cenām jaunas tupeles maksā 100 Ls līdz 160 Ls protams var lētāk un protams var arī dargāk, bet iesaku rēķināties starp 130 Ls - 150 Ls par vienu riepu. Pērkot lietotās visas 4 riepas izmaksās no 100 un uz augšu. Un tagad par sadaļu par kuru nepatīk pat domāt. Visas mašīnas ir labas kamēr ripo. Par cik pašmam skrūvēšana nav sveša lieta tad gribas teikt lamu vārdus dīlerie par to kā tiek veikts darbs. Ja mašīna iet garantijas remontu tad pielejot ēļļu apskaties, kas tur ir iekšā (stūres pastiprinātājā).

Ja remontē benzina līmeņa devēju tad apskaties vai viņš pēctam arī darbojas. (ja ņem vērā pajero īpašnieku pieredzi var stāstīt anekdotes ar rezultātiem x*1000 Ls apmēros). īpašnieks kas ir bijis šitam autiņam pirmstam nav bijis tas kurš skatās zem kapota. Autiņam bija daži mazi bet nepatīkami defekti. Liekts priekšējais plaukts 130 Ls + darbs 30 Ls , tiko pārspieda Hidrolikas šļūteni stūres pastiprinātājam 117, 16 Ls + 22,50 Ls darb (intresējotie par alternatīvi 30 Ls), degvielas rādītāja devēja remonts dars 15 Ls rezūltāts bija tikai rādija savādāk, bet ne pareizi. Pašdarbniekiem var droši teikt šitais autiņš ir forš. Visam var ātri piekļūt un saremontēt.

Noplīsa stūres pastiprinātāja sūkņa gultnis elementāri 602 puslēgtais gūltnis un autiņš atkal ripo. Ēļļas var gāst iekšā kādas pats vēlies ka tikai atbilst skaitļi un tipi. Nav kā Mersim vai Audi jaunajiem modeļiem kuriem pēc kataloga ir uzrādīts " tikai orģinālo". Laikam uzskaitīju daudz defektus, kas ir atgadījušies, bet teikšu tā vienīgais defekts, kas ir atgadījies un ir bijis rūpnīcas defekts ir suķņa gūltnis, hidrolikas šļūtene pārspieda netāpec ka tā bija slikta bet tāpēc ka bija sajuktas ēļļas. Priekšējais plaukts ir salikts tāpēc ka braukt vajag ar prātu.
Krankensteins @ 3.novembris 2005 0:00
Hyundai Matrix CRDi 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Čau visiem ! Tā kā jau tieši gadu braucu ar Matrixu, tad varbūt izdosies nedaudz ieviest skaidrību, kas gaida nākotnē jaunizceptos īpašniekus. Uzreiz nomierināšu - nekas traģisks, ja tas nebūs dīzelis.
Mašīnu pirku par 8100 EUR atdzītu no Francijas. Dauzīts kreisais priekšējais spārns un mainīts lukturis. Aprīkojums - maksimālais kāds Matrix iespējams: kond., borto kompis, el. logi, frontālie un sānu airbagi. Kad paņēmu, bija uz skaitītāja 27500, tagad jau 61000. Visas problēmas, kuras bija un ir, ir saistītas ar degvielas padeves sistēmu. Pie 45000 sāka slikti pielekt silts motors. Ja pastāv ilgāk par 15 min. starteris ņipri jāgriež. Aukstam un pastāvējušam 3-4 stundas nekādu problēmu. Pazīstams spečuks servisā slēdza pie trubām manometrus un konstatēja, kad pazūd spiediens zemspiediena degv. padeves sistēmā. Dīvaini, bet pēc šīm manipulācijām(nekas netika nomainīts) viss normalizējās uz 3 mēnešiem. Spečuks paskaidroja, kad slēdzot manometrus, sistēmā arī radījām spiedienu un kāds defektīvs vārsts uz laiku atdzīvojās. Diemžēl spečukam nav specifisko Hyundai parametru, lai noteiktu kur īsti ir defekts. Nāksies vērsties autorizētajā servisā, ko vēl neesmu izdarījis, jo diendienā esmu ļoti aizņemts un ir man arī otra mašīnu, kuru izmantoju, kad man ar biežām pieturām jāmīcas par pilsētu. Varbūt kādam ir pieredze ar Hyundai dīzeli? Šie paši dīzeļi ir arī Getzā un Akcentā. Otra lielākā (pašlaik pēdējā) problēma - pie 50000 nomira bākā esošais zemspiediena sūknis. Vienkārši no rīta nepieleca. Jauns, mazlietots un pielāgots no AR 166 dīzeļa man izmaksāja 10 Ls + Absolūta pudele. Atkal savs čoms palīdzēja.
Tagad par pozitīvo. Pirmkārt salīdzinot ar tāda paša gada Scenic - cena ir par 25 % mazāka. Otrais pārsteigums ir dzinēja dinamika. Pēc parametriem ieskrējiens ir 15 s. līdz 100 km/h un Vmax-170. Subjektīvi dzinējs patiesi ir ļoti ņiprs ar lielisku griezes momentu arī piemaziem apgriezieniem. To patiesi necerēju no 1,5 l 3- cilindru dīzelīša. Ekonomisks - vidēji ekspluatācijā 6,5-7. Pilsētā par 8 vairāk neiznāk, uz trases ap 6 litriem. Matrix ir augsts, ar lielu frontālo laukumu, tāpēc noteikti tērēs 1-1,5 l vairāk nekā analoģiska dzinēja sedans. Kolēgi, kuri brauc ar 1,6 automātu var parēķināt, kad, salīdzinot ar analogu sedanu vai hečbeku, 1-1,5 viņi zaudē uz augstās virsbūves rēķina un vēl vismaz litru apēd automāts. Tā kā lai neizbrīna viņus augsts patēriņs - tas ir normāls.
Nepatīk, kad dzinējs ir samērā trokšņains un drebelīgs (3 cilindri).
Par salonu - piekrītu iepriekšējiem aprakstiem, tas ir izdevies. Sēdekļi, lai arī ērti ar labu profilu ir pacieti - kā tādā vācu vāģī. Citiem tas patīk, man nē.
Otrs pozitīvs pārsteigums - uz ceļa turas lieliski. Līkumos nesvārstās kā govs, kas ir rksturīgi augstiem automobiļiem. Lieliska amortizācija un noture pagriezienos.
Salonā nekas negrab, viss strādā, ne viena lampiņa neizdeg, durvis aizveras ar maigu plaukšķi (jaunam fiatam tās ir jāaizcērt), kopumā mašīna, kā budžeta versija, mani apmierina. Priekš tāliem ceļiem tomēr gribētos vairāk komforta - palielais troksnis, cietie un augstie sēdekļi, kuri ir lieliski pilsētā, nogurdina.
 
Juris_Lt @ 4.augusts 2005 0:00
Hyundai Matrix 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
yo.

iepirku šamo aparātu bik vairāk kā mēnesi apakaļ... nu jau 5000 km nobraukti.. : )

Neko sliktu nevar teikt. Kad bija jāizvēlas tad to darīju ļoooti rūpīgi (salīdzināju visus mazās un kompaktās klases auto), bet Matrix nopirktu ieejot salonā... un'tās pašas dienas vakarā jau braucu (starp citu pārsteidzoši - vienā dienā paspēja atmuitot, piereģistrēt, apdrošināt (gan KASKO gan OCTA), ielikt signalizāciju, mūziku un vēl līzingu noformēt... )

Uz doto mirkli varu teikt:
+ Mašīna ir ļoti ietilpīga (priekš savas cenas un salīdzinoši necilā dizaina... )
+ Mašīnai mazi gabarīti...
+ Transformējamie un regulējamie aizmugurējie sēdekļi ir paspējuši mani pārsteigt (bagāžas telpa ļoti būtiski pieaug)
+ Mašīna ir klusa, ja neskaita uz grants seguma, kad akmentiņi pret plastmasas dubļusargiem daudzās...
- 1.6 dzinējs kombinācijā ar automātisko ātrumkārbu diemžēl nespēj nodrošināt vajadzīgo dinamiku, lai pie 100km/h apdzītu fūri uz lielceļa...

Un komentējot dizainu: Pininfarina ir pacentusies... neordinārie risinājumi ārējā dizainā un iekšējā konstrukcijā patīkami pārsteidz ar savu praktiskumu, lai arī uzmetot pirmo skatienu mašīna neveido ļoti skaistas mašīnas iespaidu!

Iesaku tiem, kas meklē kaut ko lielāku par Honda Civic, Opel Astra, Nissan Almera, Citroen C3 un C4... pie tam par īevērojami zemāku cenu...
Vigants @ 1.augusts 2005 0:00
Hyundai Lantra 1993 Novērtējums: 2 Komentāri [4]
Nopirku šo auto pirms 9 mēnešiem. Ar neejošu dzineju. Bija pārtrūkusi zobsiksna. Sākumā domāju sataisīt un pārdot, bet kād sāku vizināties, sāka arvien vairāk iepatikties. Dzinējs viņai ir 1.6, DOCH, 16V, uzzināju, ka viņam ir 114Zs. Diezgan daudz, ne? Iet labi, uzrāviens arī ir labs. Tērē uz trases ap 6-7L, pilsētā nedaudz vairāk. Izbraukāju Leišus. Tagad grasos nomainīt visas siksnas un šo to arī ritošajā. Visā visumā autiņš labs.

+ ērts salons
+ elektriskā pakete
+ labs uzrāviens, ekonomiks
- nav lūkas
- problēmas ar detaļu dabūšanu, samērā dārgas
Zoomers @ 30.decembris 2004 0:00
Hyundai Getz 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [24]
Ir iegādāts Hyundai Getz. Dialogi ap un par ir ļoti daudz. Nesaprotu tos , kuri noliek korejiešu auto. Jā, auto varētu būt mīkstāks , bet tas nav auto trūkums , ka mūsu ceļi nav tie līdzenākie. Ietilpības ziņā- kolosāls. Ekonomija-5,7 līdz6,1l uz 100 km- ļoti labi. Es teiktu, ka par 9T eiro neko tamlīdzīgu vai labāku Latvijā nedabūs. Tas ir īsts darba auto.
Viktors @ 30.maijs 2004 0:00
Hyundai Matrix 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [14]
Ilgi nevarēju izvēlēties starp mini- veniem, kuru ņemt. Liela nozīme protams bija ari cenai. Austrumnieki tika izslēgti. Kad nonācu pie secinājuma , ka visi viņi ir mazi( augums virs 195)- jau gribēju mainīt izvēli, bet tad uzzināju par Matrix. Dizains esot Vācijā radīts. 2000. g. Daimler- Crysler iegādājies Hyndai akcijas-10%. Visa ģimene braucām skatīties- Hyndai centrā. Tas der- augstums- ideāls, salons plašs, dzinējs 1,6 l, kā vēlāk izrādījās 7,1 l uz 100 km. Protams,150 km/h un pilsētas režīmā-8,2 l. Kolosāls ģimenes auto- Matrix.
Viktors @ 6.maijs 2004 0:00
Hyundai Coupe 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Sveiciens automiliem(milem)!
Padalishos isos iespaidos par savu hyndai coupe 1992,1,5l 16. varsti, elektriskei logis, spoguli utt, automats
Pirms Hyndai braucu ar Audi 80 - iekapjot dienvidkorejieti jutu zinamu nedrosibu, bet kad saku braukt sapratu, pieeja skibacainajiem attieciba uz brauceju ir daudz daudz nopietnaka neka Audika. Tulit uzskaitishu pozitivos momentus, kas mani ta savaldzinaja:
1. Salons kluss, nekas negrab
2. Automats strada perfekti- ekon/sporta rezimi uz trases ~6, 7l- pilseta 10L kad vajag ekonomet, kad vajag uzgaze
3. Visas iespejama elektrifikacija +KONDICIONIERIS!!!!
4. Uz cela turas ka pielimeta, dinamiska, erti braukt gan plseta gan uz trases
5. Nu parsteidz mani korejieshi, jutos ka baltais cilveks!

Sis tas par negativo:
1. Rezerves dalas padargas, ne viss ir uz vietas, tacu to kompense tas, ka jamaina kautkas ir visai reti
2. LOTI LOTI savlaicigi ir janomaina bojatas detalas, jo pabraukaju ar nodilushiem klucuiem sacakareju bremzu disku (pats vainigs)
3. Lietus laika svists logi ciet, nu nemaku to vainu noverst, ta k alidzi jabut lupatai vai slvetem, seviski ja pasazieri pa celam ielej sev degvielu: )
Silti iesaku nebaidities no hyndai u. c. verkiem, masinas izgatavotaji ir loti centushies lai iztapotu sagrabejusos WV markas autinus, kuros sture ir papildekstra: )
rukiitis @ 15.janvāris 2004 0:00
Hyundai sonata 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Auto lietoju kopsh novemra ,116 Zs, auto ir korporatiiva- t. i. darba mashina, automats, noskr.35000 km, tagad jau 37tukst. km , laba mashina , ta saucamais bio dizains- apaliga tachka, bet komfortabla, aizmugurejo sedeklju sliipums ir tads kaa kadam limuzinam un ljoti daudz vietas pat salidzinot ar vw passat '94 ( mana mashina). Patik ka zooolidi izskatas, priekshaa hromeeta reste.
Minusi- ed benziinu ka lacis: )- no 10litriem liidz- -- -- -, atkariigi no braukshanas stila, censhos braukt mieriigi(ne silno gazovat' kak govorjat). No plastmasas kalpakiem jau iet nost krasa(laikam kina razhoti).
Nav ABS, vienkarshi peradums no VW
Plusi+ Ljoti komfortabla
ja spiezh pedali gridaa kick dawn iznak labs, itsevishki ja viens sez auto. Kvalitaate ne sliktaak par mazda- cockpit ir peec kvalitaates(na oshup')labaaks nekaa vienkarsha plastmassa MAZDA 626.
Nu patik man shi mashiina......
Stass @ 2.janvāris 2004 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti