Lasītāju pieredze par saviem auto

Alfa Romeo 155TD 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
1.9TD ar 115z. s., vislabaakaas atsauksmes, gana jaudiigs(kad ir vismaz 2000/rpm un turbiina saak siikt : ) un gana ekonomisks videeji no 6l/100km(pa soseju uz 110km/h+apdziisanaam) lidz 8-9l/100km(Rigaa)
Nopirku ar 160t. km nobraucu gandriiz triis gadus, tagad 200. tkm un neko iipasi iznemot bremzu uzlikas, ellas, priekseejo gultni, kaut kadas lampinjas, kada motora bliive (suloja)neesmu mainijis. Nekaa daarga tur nav, cenu liimenis tads pats ka Opel Vectra ar DOCH.
Remonti- nav probleemu ar detaljaam tikai jaazin kur braukt, manupraat pie diileriem braukt ir nepraats, bet ir firma ,, ARFILA'', kas njemaas ar visiem itaalju auto un vinjiem ir viss(vismaz man nekad nebija jaapasuuta), ir arii kadi sisti autinji, var dabuut lietotas detaljas. Ar servisu un cenaam esmu loti apmierinaats.

P. S. Var dabuut arii ar 2.5TD ar 125z. s. - rakete!
MarciX @ 18.novembris 2002 0:00
Alfa Romeo 156 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
motors 2,5 V6, 190 hp/6300, griezes moments - 222/5000 lîdz 100 - 7,3 s, ātrumkārba - manuāla 6 ātrumi
benzîna patēriņs - pilsētā - rakstîts 17 ja ļoti pacenšas var izbraukt ar 15
komplektācija - viss izņemot ādas salonu
noskrējiens 102 000, visu laiku pa Latviju, pats braucu kopš pavasara nobraukti ~ 10 000
šajā laikā nomainîts lambda zonde ~ 100, priekšējā stabilizatora bukses ~ 20 (varēja namainît), pakalējā tiltā bukses ~ 10 , imobilaizera magnēts ~ 15 eļļa, filtri
Tā kā jau agrāk bijušas alfas, mašîna tika meklēta mērítiecîgi un nebija gadîjuma pirmums.
motors - bez problēmām jaudas rezerve, ka pilsētā ar 6 ātrumu nav problēmu paātrināties, bez šaubām kad sasniedz 4000 tad pārvēršas raíetē un alfu skaņa tas ir super , ritošā - klusa, cieta bet nav kartings , ļoti atsaucîga un asa vadāmîba - stûres gājiens no viena gala lîdz otram 2,2 , tuvu stāvoši mazi pedāļi ar maziem gājieniem- kā visām alfām ar ziemas zābakiem spieþas uzreiz bremze un gāze
salîdzinoši ar iepriekšējām alfām - pilnîgi negrabošs salons
un arî rûsas pazîmes nav redzamas
ļoti kluss motors, neskatoties tahometrā pirmajā nedēlā regulāri sajutu, ka atkal nostrādā apgriezienu ierobeþotājs pie 7500
dizains - perfekts, salonā nekā lieka
prasās pēc 17 diskiem ar 215, oriìinālo 15 ar 205 vietā
galvenais mînus - ja plîst - tad katru s.... vajag pasûtît tikai un gaidît 2 nedēļas tādēļ nav 10

s s
otto @ 15.novembris 2002 0:00
Alfa Romeo 156 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Iegaadaajos sho auto praktiski pirms 10 dienām, cik saprotu veelaak tiks ieviesta iespeeja papildinaat savus rakstus, ko centiishos dariit aptuveni ik peec 4000 - 5000 km.
Un taatad - Status Quo:
1998. g., 98 tk. km, 2,5l V6, 190 hp, kaarba - 6niece manuaalaa, priekshpiedzinja, elektriiba - viss iznjemot seedeklju reguleeshanu.
Kas vinjam ir puncii: tieshaam labs motors, kas lieliski velk kaa pie 1,5 taa 7,5 - 8 t. apgr./min. Nelielu izbriinu rada - 50 km/h ar 5to un 1,5 t. apgr./min- ekonomiski un, galvenais, dinamiski. Liidz 100tam - 7,6s. Degvielas padeve - pilniiga elektronika - pasham labaak degunu nebaazt. Kaarba - ljoti viegla ar iisiem gaajieniem. Eksterjers - "na ljubitjelja". Interjers - MOMO aadas seedeklji, koka stuure - viss tieshaam labaa kvalitaatee. Nedaudz pazemi griesti un aizmuguree, ja prieksheejo seedekli normaali noregulee (man - 1,88), ar vietu taa pashvakaak.
Kas daraams tagad - jaamaina lambda zonde - 90 LVL (pie zemiem apgriezieniem 14x paarsniedz pieljaujamo CO liimeni), jaamaina atpakaļgaitas gaismas sleedzis - 15 LVL. Uzreiz peec iegaades ieteicams origjinaalo kartera aizsargu, kas man personiigi izskataas kaa no preseetas papes taisiits, nomainiit ar vieteejaa razhotaaja stiklshkjiedras izstraadaajumu (un maajamatnieciibas kaartiibaa tam veel apakshaa piekniedeet duralumiinija plaaksniiti - pashi zinam kaadi mums celji). Interesants aspekts - stuures pirksti nedaudz staigaa pa vertikaali - amortizaacija vinjiem taada. Vadaamiiba ljoti laba, braukshanas komforts - iisti itaalisks. Nu ko - tad, kad buus kas vairaak ko staastiit - centiishos to pievienot sheit.
kazrags @ 15.novembris 2002 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti