Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2.2 12V 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Iegādājos 5gadus atpakaļ ar 150000km nobraukumu Šveicē. Pats nobraucu līdz 270000km.
Mašīnīte kalpoja ideāli. Mainīti tika bremžu kluči, izpūtēja gabali, aizmugures tilta bukses . Par dzinēju un ritošo daļu varu teikt tikai labu. Nācās pārdot dēļ ļoti strauji progresējošas korozijas. Sliekšņu gali, aizm. atsperu balsti , dzes. radiators, un tālāk visādi sīkumi. Ļoti nepatika tas , ka šķīdonī visi sānu logi bija aizsmērēti ar dubļiem.
Pozitīvais: Dzinējs ar labu jaudu pie zemiem apgriezieniem,
Degvielas petēriņš 7-8 braucot līdz 120km/h
Laba elektropakete (logi, spoguļi, kruīzs, )
Lai labi kalpo jaunajam saimniekam.
Egils @ 20.novembris 2002 0:00
Mazda 626 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Mazda 626 2.0D
Auto ir vidējās klases, nav pārāk liels un nav arī mazs, tam ir priekšas piedziņa. Standartaprīkojumā ietilpst - stūres lifts, stūres pastiprinātājs, sēdekļa lifts vadītājam, elektro logi (visi 4), sēdekļa atzvelknes izliekuma regulētājs, dažādas kastītes un kabatiņas.
Ļoti ērti ir atlokāmie aizmugures sēdekļi ar dalījumu 1/3, tas pats attiecas uz pašu sēdekli (apakšējo daļu).
Degvielas patēriņš ie vīdēji 5 - 6 l/100km
Salonā dīzeļmotoru praktiski nedzird.
Gaitas īpašibas ļoti labas, ļoti stabili turas uz ceļa - it sevišķi līkumos - ar Audi nevar salīdzināt.
Auto ir piemērots ģimenes cilvēkiem. Ļoti konfortabla braukšana it sevišķi garos gabalos.
Dīzeļmotors ir gana dinamisks un uz ceļa nejūties apdalīts.
Saona izolācija varēja būt labāka.
Detaļas nedaudz dārgākas kā vācu auto, bet to atsver konforts un patīkamā braukšana.
xxl @ 16.novembris 2002 0:00
Mazda 6 GT 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Pirmais auto, kas oficiāli pieder man. Šeit nerakstīšu daudz par labumiem un plusiem, kādi šāda vecuma auto var būt - varu tikai piebilst, ka to ir ļoti daudz, ja salīdzina ar auto cenu. Papildus tam visam tiek iegūtas lieliskas vadāmības īpašības un dinamisks R4 2.3 motorītis. Smīkņātājiem gribu piebilst, ka šis motorītis ir apgādāts ar balansējošo vārpstu, variable valve timing tehnoloģiju u. c. Pieregulēts šis motorītis ir tā, lai vilktu plašā apgriezienu diapazonā, tāpēc arī nav izcili augsta maksimālā jauda 166zs. Klusumā un ražīgumā tas ir pat salīdzināms ar nedaudz vecākiem R6 un V6 motoriem. Pie nobrauktiem 11tkm vēl nekādi defekti nav parādījušies, tāpēc varu minēt tikai paša novērotos (subjektīvos) šī auto mīnusus:
1) Auto ir ciets. It sevišķi ar vasaras standarta 215/45 R17 riteņiem. Toties līkumos turas izcili.
2) Motors ir tik ļoti orientēts uz ekonomisku braukšanas stilu, ka rodas sajūta, ka pie lieliem apgriezieniem tiek "taupīta" degviela un neizmantotas motora potenciālās iespējas. Uzrāviena gan tāpat ir daudz vairāk nekā pietiekoši pat ar visu 1.4 tonnu pašmasu
3) Īsa ātrumkārba. Latvijā ievērojot noteikumus tas ir pluss, bet ilgstoši rullējot virs 120kmh tā vien prasītos likt 6. ajā robā (kura nav).
Neskatoties uz šiem mīnusiem uzskatu, ka esmu ieguvis skaistu, dinamisku, komfortablu, ekonomisku (vidējais patēriņš pat pilsētā nepārsniedz 9.5l/100km) auto par samērīgu naudu.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2.0i 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [11]
Shis ir mans pirmais auto, pirms taa pirkshanas nezinaaju neko jeedziigu par automashiinaam, tagad jau drusku saaku saprast.
Komplektaacija: stures pastiprinaataajs, elektriskie logi, stuures lifts.5 aatrumi, prieksheejaa piedzinja.
Degvielas pateerinjsh: pirmajaa braukshanas meenesii diezgan liels - vismaz 10l pa pilseetu uz 100km, tagad, kad jau esmu apradis ar sajuugu(japaanju sajuugs ir savaads), pa pilseetu eed ~8,4l/100km, toties aarpus pilssetas dazkaart ir pat 6,5-7l/100km, (skaitlis diezgan neticams, bet taa nu ir) shaads pateerinjsh gan ir tikai tad, ja nebrauc aatraak pa 110km/h un braukt aatraak nemaz nav forshi ar sho auto, jo saak eest degvielu dikti un uz slikta asfalta pie aatruma 130-140km/h man ir sajuuta, ka tuuliit nolidoshu no celja- auto paliek nevadaams.
Raaviens ir normaals, dazham labam var ielikt.
Aukstaa laikaa mashiinaa ir diesgan ilgi auksts, pechka nespeej piesildiit aatri. Dikti grab plasmasas.
Ar rezerves daljaam ir taa, ka dabuut nav probleemu, bet maxaas daargaak nekaa VW Golf, tas toch.
Pirms paaris meeneshiem nomainiiju gjeneratoru, vecais nokodaas pilniigi, tas gan bija saaliits pasaakums ~80Ls.
Benziin baaka ir diezgan maza, apmeeram 40L.

Nav shis auto nekaads niknais, toties pieciem cilveekiem vietas pietiek pilniigi normaali, bagaazhnieks arii diezgan ietilpiigs.
kasjax @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Mazda 626, 2000. gada izlaidums, hečbeks, 1.8 litru 16 vārstu Doch motors ar 100 zs jaudu, BASIC komplektācija, kurai nezināmu iemeslu dēļ pievienoti 2 sānu Air Bag.
Pirmais iespaids par automašīnu – “Diezgan cieta piekare”. Kā pastāstīja M- Motors pārstāvis, Latvijā iegādājamās Mazdas ir speciāli ražotas Skandināvijas tirgum, tādēļ automašīna ir “cietāka” nekā Eiropai paredzētie auto.
Objektīvi izanalizējot pierakstītos datus, jāsecina, ka Mazda 626 ar 1.8 litru dzinēju vidēji ēd 9.25 litrus, taču jāņem vērā, ka tas ir apmēram 85% braucot pa pilsētu un netaupot degvielu pie krustojumiem. Cik šis auto ēd ārpus pilsētas, precīzus datus nevaru nosaukt, varu pateikt apmēram (kā vairums to dara), 6.5 – 7 litri atkarībā no ātruma.
Automašīnu sāku lietot ziemā, tādēļ lieti noderēja standartaprīkojumā iekļautā TCS (pretbuksēšanas sistēma). Kā ļoti pozitīvu lietu, ziemas laikā braucot pa netīrītajiem dubļainajiem Latvijas ceļiem, jāatzīmē priekšējo lukturu mazgāšanas iespēja. Protams augstspiediena sūknis, ar kura palīdzību tiek veikta šī operācija, patērē salīdzinoši daudz logu mazgāšanas šķidrumu, taču tam pārdomāti atvēlēta apmēram 5 litru tvertne.
Hečbekiem ir tāda nelāga tendence visus uz ceļa atrodošos putekļus un dubļus “lipināt” sev uz aizmugurējā stikla. Taču biju diezgan izbrīnīts, kad pamanīju, ka Mazda 626 diezgan negribīgi uz sevis vāc šo mēslus.
Kā negatīvu aspektu jāatzīmē gurdenais motors, kas par savu gurdenumu īpaši liek manīt, kad mašīna ir pilna ar cilvēkiem un mantām. Braucot pa šoseju ar pilnu auto un vēloties kādu apdzīt, ir diezgan jāsaspringst, pārslēdzot zemākos pārnesumos un meklējot pietiekamu atstarpi starp pretī braucošajiem auto. Protams, ka tas ir dēļ mazā motora tilpuma un zirgspēku dēļ. Taču cik gan mēs bieži dodamies ārpus pilsētas ar piekrautu auto? Normālā situācijā šai Mazdai pietiek jaudas, lai būtu pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks.
Kopumā ar auto cilvēkam vajadzētu būt ļoti apmierinātam. Un galu galā, kā saka: “Jauna mašīna ir laba mašīna”.

Pozitīvie aspekti

Salīdzinoši labs standarta aprīkojums
Labākais cenas un kvalitātes savienojums savā klasē
Pārdomāta aizmugurējā daļa
(neapmētā sevi ar dubļiem)
Ērti sēdekļi
Ļoti liela ietilpība
Ekonomiska

Negatīvie aspekti
Uz šosejas prasās jaudīgāku dzinēju
Sīku defektu parādīšanās
Salīdzinoši lēta salona apdare
(taču nav tendence uz izgrabēšanu)
Švaka skanjas izolācija




Rux @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 323f 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]

Plusi:
1) Jauns un uzticams
2) Gana dinamisks un ātrs
3) Vieta salonā vairāk nekā Opel Vectra
Mînusi:
1) Ja kautkas plîst, tad var gadîties, ka ir dārgas rezerves detaļas (jo auto ir jauns). Risinājums KASKO
2) Dragam, pat simboliskam konkrētais auto nederēja, jo pie augstiem apgriezieniem apgrûtināta bija pārslēgšanās no 1. ā uz 2. o robu.
3) Auto klasei un motora kubatûrai neadekvāti augsts patēriņš
Resume - auto ir tik uzticams, ka ar to tā îpašniece brauc no 2001. gada janvāra lîdz šim brîdim.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 323f 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Pēc Opel Vectra (skat. aprakstu) atkal meklēju Mazda 323f. Gribēju to modeli, kas nākošais pēc tā ar paceļamajām lampām. Skaisti izteicos. Internetā uzzināju, ka pašmasa šim lîdzîga kā Opel Vectra. Tad nu izlēmu, ka vajag vismaz 1.8 bîdelîti, bet ne 2.0 V6, jo tam varētu nebût detaļas. šādi autiņi piedāvājumā bija, bet tikai 1995. gads. Gribējās jaunāku, bet tādi bija ar 1.5 bîdelîti. Rezultātā acîs iekrita viena tagadējā modeļa (pirms feislifta) visu aizmirsta Mazda 323f. Tai bija gan kondicionieris, gan ABS, gan audio (4 skaļruņi), gan 1840cc 16v bîdelîtis. Pie tam oriìināls 45tkm nobraukums. Auto no šveices, sists, dzîts uz Latviju, uzíîlēts, braukts un pamests placî (uz pusgadu), jo esošais îpašnieks nonācis naudas grûtîbās. Pateicoties izcili kaitîgai M- Motors diagnostikai izdevās cenu nokaulēt par 700$ un auto tika iegādāts. Pirmais aplauziens, bija, kad nokonstatēju, ka neviens normālu amortizatoru pārdevējs nevarēja šim modelim (2001. gadā) piedāvāt amîšus (viens tecēja). Nācās pirk oriìinālo, kurš maksāja >Ls100 un vienu, jo divus nevarēju atļauties (auto tomēr iznāca dārgāks, labāks un jaunāks nekā plānots). Ar to arî remonti izbeidzās - sekoja braukšana. Motorîtis ļauj braukt gana dinamiski, bet ne vairāk. ēd relatîvi daudz pilsētā nedaudz virs 9l/100km, ārpus pilsētas nedaudz zem 9l/100km (uz jumta bija bagāþnieka sliedes). ātrumi lîdz 180kmh tika sasniegti apbrînojami viegli. Tam un patēriņam par cēloni varētu bût relatîvi îsā kārba.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda RX-7 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [17]
Nu nav nevienam citam baazes (un arii ne- baazes) modelim 200Zs uz 1.3 motoru! Un nav arii pateerinjsh 13-20L/100km : -)
Shis autinjsh ir kaa sievietei zekjubikses - pirmo reizi uzvelkot juuties neerti, bet peec tam valkaa visu muuzhu. Taa pat ir ar RX-7 - vadiitaajs perfekti saaug ar mashiinu (vai otraadi). Sajuuta liidzinaas motociklam - tikai liidz 3kRpm ceeliens ir kaa ar AUDI 100 2.3E, bet peec tam (liidz 7-8 kRpm, kad tiek veerta ciet turbiina) apkaarteejaa pasaule izpluust...

Plusi:
Viennoziimiigi demokraatiskaakais un specifiskaakais SPORTA autinjsh - nevainojama tehniskaa puse - jaudiigs, ciets, aizmuguree 2 bljodas, kuraas seedeet nav iespeejams, nepretenciozs, bet iespaidiigs, milziigs resurss tehniskajam tuuningam, tai pat laikaa taadi bonusi, kaa kondicionieris, kruiizkontrole, pilnaa elektronika utjpr. Iespeejams braukt arii mieriigi, bet ne korkjos.
Klasiskaa piedzinja un taa skanja...

Miinusi:
Resurss 300 000, kuru var sasniegt pie 150 000, ja labi kauj.
Latvijaa gruuti un dargi dabuut detaljas, veel gruutaak - labu speciaalistu.
Biistams veseliibai un dziiviibai, ja nonaak hroniska BMW vadiitaja rokaas : -))))))))))) - nespeej savaakt!
Apdroshinaataaji meegjina atkratiities.

Secinaajums: ideaala kaa 2. vai 3. mashiina autoparkaa, kaitinosha korkjos, burviiga, ja iet: -)

Peecvaards: viiriesha sapnis
MX3 @ 14.novembris 2002 0:00
Mazda MX-3 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [24]
Pirmkârt - bija 1.6 automaats - pie mirshanas gan kaarba, gan motors. Vizinaaties vareeja, bet pateerinja, jaudas un motora darba tilpuma attieciiba bija kriminaala.
Tad tika iegaadaats '97 gada motors ar manuaalo kaarbu, pie tam 1.8 V6 24V DOHC un ielikts mana 1.6 vietaa.

Plusi:
Auto patieshaam skaists
Neskatoties uz izmeeriem, vadiitaajam un pasazhierim
LJOTI eerta braukshana
Lieliski turas uz celja
Apskauzhama manevreetspeeja pilseetaa
Laba baaze tuuningam

Miinusi:
Sameeraa rets eksemplaars vispaar un Latvijaa
Piecataa braukt var - paarbaudiits, bet labaak nevajag
Neceriet dabuut dokumentaaciju mashiinai, kura jaunaaka
par '95, jo taadas VIENKAARSHI NAV
Visbeidzot - nepeerciet amerikas modeli, jo paarnjem
izmisums, kad droshiibas jostas mehaanismu
AmerikasAuto piedaavaa peec meenesha par Ls 450, -

Secinaajums - miiljsh autinjsh, bet pusliidz ekskluziivs ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam...
MX3 @ 14.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2.016V 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [18]
Braukāju ar Mazdu jau 4 gadus. Mašîna man ļoti patîk, nemaz nenoþēloju, ka izšíîros par labu japāņu auto nevis tradicionālajam latviešu Audi.
Atšíirîbā no vācu mašînām, japāņu auto daudzas "ekstras" tiek uzskatîtas par standartaprîkojumu. Kā rezultātā man ir kondicionieris, kruîzs, elektriskie logi, sēdekļi un apsildāmi spoguļi. Darbojas tas viss, tfu, tfu, tfu, pagaidām visnotaļ labi.
Motors 2.0 16V ir visnotaļ patîkams. Tas ir pietiekami dinamisks, lai visādi tur Mercedes nevarētu lîst priekšā, kā arî ar saprātîgu degvielas patēriņu (pilsētā ap 10, pa šoseju 7-8). Piekare laba, stûre precîza. Vienvārdsakot bauda braukt.
četru gadu laikā grandiozu remontu nav bijis. Ir nomainîts 2 sekcijas izpûtēja un pārlasîta principā visa pakaļējā piekare - amortizatori, bukses, stabilizatori utt. Priekšējai piekarei bijis nepieciešams neliels remonts - tikai bremþu uzlikas un pusass putekļugumijas. Tiesa, iespējams, drîz bûs jāmaina gultņi. Motoram nav darîts vispār nekas, atskaitot protams, eļļas maiņu.
Mînusi: skaņas izolācija salonā varētu bût labāka; pa mûsu ceļiem braucot salons sācis mazliet (bet tikai mazliet) grabēt; draņíîgas lietus renes uz jumta. Lietus renes gan mani tracina - izteikti slapjā laikā daļa ûdens no priekšējā stikla neiet vis pa reni, bet plûst pāri un aizplûst pār vadîtāja puses sānu stiklu. Kā rezultātā ziemā viss sānu stikls parasti ir noíēzîts : ( Varbût vēlākiem modeļiem tas ir novērsts...
Nomad @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti