Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 1992 Novērtējums: 10 Komentāri [38]
Nezinu, ko tur staasta bembists vaardaa Marts, bet 626 ir viena no laabaakajaam a/m savaa klasee ar atbilstoshu un patiikamu cenu.... BMW vadiitajiem, starp citu, ir kaada ljoti interesanta slimiiba- var to saukt par MAZDAS radiitais mazveertiibas komplekss. Ljoti biezhi var veerot uz celjiem, kaa uzvedas BMW shoveriishi (nerunaajot nemaz par vecajiem BMW luuzhnjiem)- maigi izsakoties shie nabaga cilveecinji iedomaajas, ka ir vieni (un pashi galvenie) uz celja... Taados gadiijumos lieti noder vienkaarsha, 2- litriiga, Mazda mazo IQ (lasi- BMW)audzinaashanai.. :)) Sheit jaapiekriit Justasam- ideaals auto bembju kacinaashanai..... Taapeec, Mart, es daudz maz speeju Tevi saprast,... gruuti ir aprast ar domu, ka kaut kas ir labaaks par BMW... un pats saapiigaakais- par taadu cenu!!!
Apmierinaats @ 17.augusts 2004 0:00
Mazda 323 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nedaudz pastastisu par Mazda 323 sedans, 1.6i, 16 Valve. Auto tika nopirkts 1993 gada rudeni pilnigi jauns uz spidometra bija visas nullites. Ar masinu tika braukts loti daudz 5 gadu laika 260000 t. k., 70/30 asfalts/zemes ceļs. Mainīts so gadu laika bija nedaudz rekinot, ka braukts tikai pa Latviju. Nomainits papildus tikai bija amortizatori, bet ari tikai pec cetriem gadiem. Vairak pie ritosas un motora neviens nelida, iznemot ellu, filtrus, siksnas, bremzes. Leca pie visiem minusiem un nevienreiz nepalikam cela vidu. Celien loti labs, dzinejs pajaudigs, mil lielus apgrizienus virs 3 tukstosiem. Kluss, nekas negrabeja, regulari izdega tuvas gaismas un bremzu gaisminas. Turas loti labi uz cela ziema laba caurejamiba.
Degvielas paterins ap 7 litri atkarība no brauksanas stila.
Bija sista 3 reizes so 5 gadu laika. Vienreiz pamatigi visa bija sanurcita ka papirs, bet labi meistari tajos laikos sataisija pa 2 menesiem un bija ka jauna. Otras divas reizes mazas avarijas, bez lieliem ieguldijumiem. Masina bija firmas un netika zelota nemaz. Komforts labs, bez ekstram gan autins, ietilpigs un izturigs, detalas padargas vismaz tajos laikos bija. Auto tika pardots 1998. gada. pa 2000 dolariem reala cena pec amortizacijas un nolietojuma un nobraukuma aprekina. Auto nopirka uzreiz pirmais, kas skatijas un brauc vel sodien neskatoties uz visu un ir apmierinats. Secinajumus izdariet pasi. Visu cienu Japaniem.
viesisss @ 30.jūlijs 2004 0:00
Mazda 626 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Šis bija mans pirmais autinsh dzīvē. Bija jo beigās vairāk sanāca remontēt nekā braukt. Nopārdevu.
Mazda 626, '86 gada, automāts, 2.0 karburātors, sedans. Aprīkots tīri labi: elektrtiskā lūka, centrālā atslēga, samta salons, visi logi elektroniski, audio, gigitālais pulkstenis stūres pastiprinātājs, stūres augstuma regulēšana. Vislabāk man patika, ka vadītāja sēdeklis regulējas vismaz piecos dažādos veidos.
Autinsh tika iegādāts pirms 2,5 gadiem pa 900$ ar 250 tk noskrējienu. Iespējams ka bija kruķīts bet mans meistars pārliecinošus pierādījumus tam tehniskajā un vizuālajā zinjā neatrada. Arī pēc csdd datiem vismaz tos piecus gadus kamer autinsh bija LV neizskatijas ka nobraukums butu krukjiits atpakalj. Kopā pa shiem 2,5 gadiem ar savu mazdinju nobraucu kadus 40 000 km. Pievīla tikai kadas 2 reizes, arī par laimi tikai pilsētā. Vienreiz izbeidzās benzīna sūknis, otrreiz karburātorā pludinsh iekērās.
Par remontiem: uzreiz pēc iegādes vajadzēja savest nedaudz ritosho kartiba:
1 lodveida atbalsts, paris putekljgumijas, vel tur kkaadi 4 stieniishi ar buksēm. Vajadzēja nomainīt vidējo izpūtēja trubu un citu bāku, jo vecā bija caura kā siets(slimība shim modelim, rusē nezēlīgi) + eljas un filtri.
Kopā pirmais remonts izmaksāja ~150 Ls. Tad gadu braucu bez bēdu.
Pēc tam sākās: aizmugurē atnirdzās bremzes, nosprāga benziin sūknis un aizdedze, karburātorā iekjērās pludinsh, vajadzēja pārlasīt visu prieksheejo ritosho jo kaa sāka kljimerēties garvienu vietu sabira kkur citur. isak sakot pusotra gada laikā viss pa biskinam bira nost. kopā pa 2 gadiem saliku autinjaa ap 500 Ls.
Vienigais kas nepievīla bija motors un automātiskā kārba. Motors gan ēda ap 1l eljas uz 10 k bet tā citu problēmu nebija, ziemā leca ar 1 reizi. Automātiskā kārba par brīnumu strādāja ideāli. Rāviens bija netipiski labs prieksh tik vecas kārbas un motora. Vismaz meistars par to kārbu brīnijās ka shii tik ilgi turot. kad nopārdevu autinju bija gandriiz 300 tk jau noskrējis. sēņotājs arī nekāds neesmu. taa kaa spriediet pashi par karbas izturību...

+ salīdzinoshi labs aprīkojums
dinamiska uz shosejas un pilsētā
izturīga automātiskā kārba
ērti sēdekļi
lētas detaļas, arī šrotos visu var atrast
nekas salonā negrab
mīksta gaita
- daudz ēd benzīnu prieksh shodienas 11 l pa pilseetu. 9,5 -10 l pa shoseju. vidēji 10 l brauc kā gribi, arī sēnjojot vai visu laiku spiezot liidz 4,5 rpm.
auto vecums tāpēc arī biežie remonti
bākas rūsēšana, ielikta bija pilniigi neruuseejusi no diizelja un pēc gada jau pilna baaka ar ruusu un muuziigi degvielas filtrs pec 2000 km jaamaina.
virsbūves dizains konkrēti novecojis, stūrains
kopumā man par autinju ir pozitīvas atminjas. kā nekā pirmais autinsh. kas tik kopaa nav piedziivots...
vecs autinsh ir vecs autinsh neatkariigi no modelja. visu jau nekad nenomainiisi. (saku pec pieredzes, draugam ir audi coupe taa pasha gada, nopirka labaa staaavoklii, 6 meeneshus viss bija ok un tagad viss pec kartas saak birt nost) labak piekrat naudinju un nopirkt jaunaaku vai arii mekleet labaa staavoklii.
MiX @ 21.jūlijs 2004 0:00
Mazda Xedos 9 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Pirms gada iegaadaajos 95. gada Xedos 9 (2.0), likaas - o, forshs, komfortabls autinjsh ar visaam ekstraam utt. Diezheel tagad jaaatziist, ka shii mashiina nav domaata Latvijas "labajiem" celjiem. Bishkji konkreetaak, plusi / miinusi:

- Salons ideaals. Kaut arii nav aadas, bet samshs, seedeklji ir ljoti eerti, vadiitaajam elektriski
reguleejams 3 dimensijaas, izskataas arii nevainojami, starp prieksheejiem kreesliem nodaliijums, kur salikt visu svarigo + atspiesties, braucot, bez kaa naakotnee citaas mashiinaas vairs nevareetu iztikt. Panelis smukaakais, kaadu esmu redzeejis liidz shim! Klimatkontrole, el. logi, spogulji, kruiize, miglinieki un viss paareejais, kas piederas pie ekstraam. Skanjas izolaacijas arii ideaala, kad draugie pieseezhas, nedzird iisti, kad jaapaarsleedz aatrumi.

- Ar elektroniku viss ir ljoti labi, viss (bez iznjeemumiem) straadaa nevainojami.

- Motors: 6 cilindri, 24 vaarsti, 141 ZS, uzraaviens - nu taa, bet mashiina ir veidota vairaak komfortam, kas ar nenoliedzami ir sasniegts. Ar motoru nekaadu probleemu nav bijis.

- Ritoshaa dalja. Diemzheel shii ir mashiinas vaajaa vieta, uz celja turas gan labi, arii pie 190 km/h, tachu lielaa svara deelj ritoshaa dalja pa Latvijas bedreem ljoti ciesh. Taa ir tik smalki uzbuuveeta (2x vairaak detalju nekaa parastajaam mashiinaam), ka 1) ir daudz juutiigaaka pret sitieniem, 2) biezhaak naakas mainiit detaljas. Un, protams, detaljas ir nenormaali daargas!! Vienu gabariitlukturu komplekts, ko man nesen nospeera (lielaa deficiita deelj), maksaa jauns 280 Ls, lietotas dabuut gandriiz neiespeejami.

Rezumeejums: Mashiina ir forsha, atraktiiva, ljoti eerta un cenai nepiedieniigi komfortabla - tachu diezmheel nepiemeerota Latvijas celjiem!
romaz @ 21.maijs 2004 0:00
Mazda 626i CUOPE 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Lai gan mans komentārs drīzāk piederētos pie JAUTĀJUMIEM, bet tomēr, varbūt kādam tas noder.
Jau 5 gadus braucu ar savu auto, gribēju mainīt bet kā saka roka neceļas, patīk man šis auto. Bet ir kāda problēma ar kuru cīnos visus šos gadus- dzinēja temperatūra!Lēni silst, darba tem. sasniedz stāvot korķos un tiklīdz sāc braukt tā atkal nokrīt, salonā var justies lieliski ja ārā nav vairāk par -10 grādiem, ja vairāk tad mētelī un cimdos. Ir uzlikts pilnīgi jauns radiators, mainīti kopumā 6!!! termostati kuri visi tika stingri pārbaudīdi pirms uzlikšanas, mainīju servisus(varbūt meistari čābīgi)bet nekā.
Vēl neesmu atrisinājis šo problēmu. Tākā, piegrieziet vērību pērkot MAZDU šai lietai ja negribiet ziemā salt.
Varbūt kāds ar šādu lietu ir saskāries un zina kur varētu būt iespējamā broblēma, jo otram manam auto 323F ar grādiem ir vienkārši perfekti.
fon @ 12.marts 2004 0:00
Mazda 323F GT 1.8l DOCH 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tā ir tā ar atveramajām acīm. Mašīna nopirkta gada sākumā. Uz spidometra bija 114.000 km (nu diezgan nereāli, bet nu kopumā saglabājies labi). Iepatikās tīri vizuāli.

Pirmais, pie kā pēc VW Passat Variant bija jāpierod - izmēri. Jārēķinās, ka nevarēsi vairs ielikt mašīnā puscūci un aizmugurē vairs nevarēs ērti sēdēt 3 pasažieri, bet nu jau pie tā esmu pieradis.
Vēl bija jāpierod arī pie tā, ka ja spiež pedāli, tad arī iet, jo ar to jaudu, kas ir mašīnai, pilnībā pietiek, lai varētu ieskrieties un skrieties.

Bija janomaina pusass gals (39Ls + darbs 8Ls), bet to ilgu laiku nevarēja atrast, jo laikam bija kas diktam specifisks. Visādus atrada tikai ne to, ko manai mašīnai vajadzēja - tad izmēri nederēja, tad nebija ABS zobrata, bet nu pēc 3 piegājiena, kad visu smalki izmērija un izskaitīja, atrada. Sveces nomainīju, siksnas, eļļu.
Viena problēma, ka aukstā laikā (no rītiem) negrib īsti lekt - kādu laiciņu jāpagriež, bet pēc tam, kad ir vienreiz pielaists, jau lec uzreiz. To problēmu vēl būtu jānovērš, bet neesmu vēl uz nevienu servisu tā īsti bijis.

Kopumā esmu apmierināts, kaut gan dažreiz noderētu bikiņ lielāks auto, bet nu kā saka - dzīvē jau viskaut kas ir jāizmēģina.


Plusi:
+ labais uzrāviens (kā nekā 128 ZS);
+ ērtie sēdekļi;
+ labā kārbas slēgšanās;
+ vieglā stūrēšana;
+ aprīkojums (elektriskie logi, spoguļi, kondicionieris, centrālā atslēga);
+ labi turās uz ceļa un uzvedās līkumos;

Mīnusi:
- salīdzinoši liels degvielas patēriņš (vidējais braucot pa pilsētu un šoseju ap 10l/100 km);
- paskaļš;
- maz vietas aizmugurē un bagāzniekā;
- apsilde varētu būt labāka pie lielākiem mīnusiem;

Mazdinieks @ 11.marts 2004 0:00
Mazda 626 Cuope 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
2,0 L 8 V motors. Ar šo auto patreiz esmu nobraucis 20000km (8 mēnešu laikā) - tagad spidometrā 202000 km. Režīms - pārsvarā pilsētas režīms, bet divreiz mēnesī garāki pārbraucieni - 550-600 km pa dienu. Pirms iegādājos šo auto, tas bija kādu pusotrugadu ekspluatēts pa Latvijas ceļiem. Cena - EUR 1400. Komplektācija - nomainīti amortizatori (uz Koni), filtri, visas siknas, tonēti logi u. c. sīkumiņi; sanāk, ka pa šo laiku esmu nomainījis tikai eļļu. Salons tīrs un kopts, no ekstrām - el. logi. Plusi - kā jau teicu pa šo laiku auto ir kalpojis nevainojami, nereizi nav licis man nožēlot šo pirkumu. Ērts salons, pietiekoši laba skaņas izolācija, Ļoti laba vadāmība un ātrumu pārslegšana. Dinamika apmierinoša. Eļļu praktiski neēd - apm. 1,3 L uz 10000km. Ekonomija jūtama uz šosejas, bet ne pilsētā, tie paši 12 L uz 100 varētu būt. Tehniskā decembrī izieta bez airādījumiem. Tā kā patreiz vēl neesmu saskāries ar remontu izmaksām, tad komentāru nebūs par to dārdzību vai lētumu. Mīnusi - tīri auto vecuma pazīmes: nedaudz rūsa (auto ir baltā krāsā), nolūst šādi tādi sīkumi (piem. durvju ručkai nolūza kaut kāda austiņa, tagad šofera durvis atveru no otras puses). Vērtējums kopumā - kā pirmais auto vecā gadugājuma Mazdas var kalpot droši. Auto, domājams ir uzticams un nav pārāk kaprīzs, galvenais laikus parūpēties par to, jo aŗi šiem dzelzs rumakiem ir sava sirsniņa, kas sajūt jūsu mīlestību.
Paldies..
Andrejs @ 26.februāris 2004 0:00
Mazda mx 6 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
mašīnīte manā īpašumā un lietošanā ir jau apmēram gadu un esmu vairāk nekā apmierināta. izmaksas bijušas tikai tādas, par kurām zināju, a/m iegādājoties - jānomaina pusass gumijas (~10 Ls) un nācās visā garumā mainīt izpūtēju (~100 Ls), toties gala rezultātā tiku pie sporta izpūtēja un respektabla rūciena ;) (ciparos nav ierēķinātas darba izmaksas)
vēl mx 6 ir nomainīts gaisa filtrs (kaprīze, ne nepieciešamība) & lēnām notiek priekšējo lukturu nomaiņa (oriģinālos izzaga), tagad top agresīvāks skats
2.0 16V motors, pilsētas apstākļos nesūdzos, cēliens pietiekami labs

+ labs dizains, ņemot vērā izlaiduma gadu
+ labs uzrāviens
+ mazs degvielas patērņš (vid. 8l/100km)
+ ērts salons, ja braucēju nav vairāk par 2iem (liels bagāžas nodalījums)

- ne pārāk laba skaņas izolācija (iespējams, saglabājot orģinālo izplūdi, šāds mīnuss netiktu minēts... )
- kļuvusi populārāka, līdz ar to - interesantāka zagļiem...
- grūti dabūt rezerves daļas - jau mēnesi braukāju bez 1 no nospertajiem pagriezieniem

bet kopumā ņemot - ļoti laba a/m par šādu cenu
mx 6 @ 5.februāris 2004 0:00
Mazda 323 1990 Novērtējums: 7 Komentēt
Mana pirmais auto Mazda 323, 90. gada sedans, motors 1,3 vai 1,4, tā arī netiku gudrs. Nopirkts par 1800 amerikāņu naudām pirms trīs gadiem, ekstru nekādu.
Pirmajā braukšanas gadā iekļuvu trīs avārijās, no kurām divās maksāja man : )
+degvielu ēd vasarā 6-7 l neatkarīgi no braukšanas stila;
+iet kārtīgi, ja iespiež un tur virs 5 tk. apgriezienu, bet apnīk klausīties motora rēkoņu, jo skaņas izolācija ir minimāla;
+lētas rezerves daļas un attiecīgi remonti uz ceļa palicis neesmu;
+salīdinoši ietilpīgs salons un bagažnieks, 5 cilvēki jūtas normāli (protams, ja ir iedzēruši)
- rūsē neželīgi, ļoti nežēlīgi : (
- pusasis ir vājā vieta mainītas abas, viena divreiz;
- skaņas izolācija - nav;
- švaka elektrovadu instalācija, ta vads uz tumbu atsaka, ta centrālā atlēga nedarbojas;
- ja auto pilns, tad apdzīšana uz šosejas jāsāk ļoti savlaicīgi;
= praktisks un ekonomisks auto bez jebkādām pretenzijām uz driver's car - brīžiem vienkārši pretīgi braukt, bet ko var gribēt par tādu cenu : )
jupcis @ 21.janvāris 2004 0:00
Mazda 323F Sport 2.0 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Auto iegādjos visa kopuma dēļ. Izksats - sportisks un agresīvs, it sevišķi auto priekšējais bampers un miglas lukturi. Manuprāt, priekša izskatās labāk kā Mazda3.
Auto aizmugurei izskats pieņemams, kaut varēja būt smukāks.
Tālāk - MOTORS - 2.0l, 138 Zs, 180 Nm/4000.
Tā teikt, motors ļoti ņiprs priekš mazās būdas, rāviens jūtams, kaut gribētos vēl lielāku : )

Auto aprīkojums - visas ekstras, kas 323 var būt - > minēšanas vērti ir klimata kontrole un borta kompis, TSC ar atslēgšanas iespēju (anti- buksēšana), un pilnā elektro pakete.
Riteņi - R16/195/50 - auto ļoti ciets. Ļoti labi turas uz ceļa un ņem līkumus. Taču dzert kafiju braucot nav viegli lai neizlietu uz kāda neliīdzenāka ceļa gabala.

Patēriņš - vid, 8.9l, pilsēta 10.6l, šoseja - 7.9l. Nav maz, bet nav jau mazais motors.

Braucu ar dampi 4 mēnešus, jau 9500 km, vērtējums auto labs, taču ir tomēr pamazs, un ņiprumu gribētos vairāk. Pie ātruma 120km/h vajadzētu 6 robu.

Mark @ 31.decembris 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti