Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes W123 230E 1984 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Ievads:

Iegādājos šā gada februārī tā teikt pirmo automašīnu uz tiesībām ar, ko pagāzt kalnus un iztrakoties. Cena bija vienāda ar automašīnas stāvokli 350Ls, bet neskatoties uz to bija Tehniskā apskate un apdrošināšana (sēdies, lej un min).

Sajūtas:

Četrus gadus pirms vadītāja apliecības iegūšanas biju iesācis braukāt pa laukiem ar dažādiem pusdzīviem auto sākot ar ZAZ beidzot ar Honda un Passat un tā līdz tiesību iegūšanai biju krājis pieredzi ar cietām mašīnām bez stūres pastiprinātāja, sabojātām apsildes sistēmām ziemā un cietiem krēsliem. Šīs īpašības Mersis sevī nebija iekļāvis un bija vienkārši bauda, bedres nejūt, stūri grozi ar vienu pirkstu, un sēdi klubkrēslā. Vēl var pieminēt stabilo braukšanu, kas nav parasti manāma lielām mašīnām, kuras mīl planēt.

Tehnika:

Sākšu ar motora ēstgribu 10-11L/100km, kas kā skolniekam ir maka sāpes, jo naudas jau nav. Turpināšu ar nenojājamo ritošo daļu, tiešām visādi mocot, pārkraujot un savādāk apdraudot hadeni neko tā arī nenodaru tai, iespējams jau, ka kāda bukse ir izsista, bet tas uz visa fona ir sīkums 1Ls vērtībā. Vēl par motoru: diezgan nesen motors izpūta saļņiku un sāka spļaut eļļu nu neko, tā kā tas notika diezgan labu gabalu no civilizācijas, nācās braukt gandrīz bez eļļas un kā par brīnumu motora skaņa kad biju nonācis mājās nemainījas, nekas nekur neklaudzēja u. t. t pielēju eļļu un atkal varēju braukt. Veinīgā sāpe ir drausmigi cietušais izpūtējs, nabagam ir šuve pie šuves, bet šā vai tā krīt nost un deg uz velna paraušanu. Kuzava stāvoklis ir smagi bēdīgs, brīnos kā viņš man vēl nav salūzis.

Savilkums:

ir gan plusi, gan mīnusi, bet kopumā neskatoties uz neko Mercedes- Benz ir radījis automašīnu, kas nes savu vārdu pat tad kad tā ir derīga lūžņiem. Visu cieņu.

Šai mašīnai dodu 8 balles.
 
Grauss @ 21.jūnijs 2007 0:00
Mercedes 300 CE-24 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Tad nu vēlos pastāstīt par savu trešo auto, kas arī ir MB : ) Citus neatzīstu.
Tātad- kupeja ar 3,0 litru, 24 vārstu motoru un 5 pakāpju automātu. Tehniskajos datos minēts, ka jauda ir 220 zs pie 6400 rpm, griezes moments 265 nm pie 4600 rpm. Tātad- diezgan augstu apriezienu motors. Tahometrs atzīmēts līdz 8000 rpm, bet ļauj žmiegt līdz 7000 rpm.
Par motoru sīkāk: šis nav pilsētas motors. Lai iegūtu ievērojamu paātrinājumu, apgriezieniem jābūt ap 3000-3500. Tad arī parādās jaukā 6 cilindru dziesma. Pieminēšu, ka līdz pakaļējam bundulim iet divas trubas paralēli. Tas viss jau rūpnīcā uzlikts ;)
Braukājos tikai pa pilsētu un esmu atmērijis minimālo patēriņu 14,5, bet maksimālo 18,5. Leju nestē. Sākumā lēju 98. benzīnu, tad pamēģināju 95. Vispār ar 95. motors maigāk darbojas. Bet, ja mani kāds argumentēti pārliecinās, ka jālej 98. tad tā arī darīšu : )
Par ātrumkārbu: 5 pakāpju automāts! Atgādināšu, ka runa iet par 17 gadu vecu mersi. Tātad- progress jau bija tad. Teikšu tā- 4 pakāpju automāts ir labāks. Tam ir vienkāršāka uzbūve. Šādu gadu auto tas ir svarīgi. PAr laimi, man ar kārbu nopietnu problēmu nav. Tika nomainīta eļļa (50ls). Tagad atliek vēl nedaudz pieregulēt, jo šad tad slēdzas ar nelieliem rāvieniem.
Vēlos pastāstīt par kārbas darbību. Braukšanu uzsāk ar 2. ātrumu. Pilsētā tas palielina komfortu un samazina patēriņu. Kārbai ir divi režīmi- S un E. S nav SPORT kā te daži uzskata : D Tas ir STANDART. Nozīmē to, ka kārba darbojas standart režīmā- braucot ekonomiski, ātrumi slēdzas pie 2000 rpm. 5. ātrums ieslēdzas pie 70-75 kmh. Braucot sportiskāk, ātrumi tiek slēgti tad, kad tas ir nepieciešams. Ja agriezieni ilgāku brīdi turās stabili, tad notiek pārslēgšanās. Tas var būt gan 2000 rpm, gan 7000 rpm. Viss atkarīgs no braukšanas stila.
E režīms nozīmē paši zināt ko : ) Viss tas pats, kas S režīmam, tikai ātrumi tiek slēgti pie zemākiem apgriezieniem, kā arī 5. ātrums ieslēdzas jau pie 60 kmh.
Interesanti braukt ar tādu kārbu : ) Galvenais, ka viss darbojas.
Tad nu par aprīkojumu: Auto ir viss, ko 90. tajā gadā rūpnīca lika. Melns ādas salons, abi priekšējie beņķi ar apsildi un elektriski regulējami. Šofera beņķis pat ar atmiņu : ) Var ieprogrammēt divas pozīcijas. Stūre elektriski regulējas tikai dziļumā : ( Žēl. Arī spogulis elektriski regulējas tikai labajā pusē. Visi četri lodziņi arī ar podziņām. Eletriska lūka, kondicionieris, kruīzkontrole, aimugurē elektriski cilājas aizkariņš. Divi gaisa spilveni, ABS, ASR (neļauj riteņiem izspolēt) ļoti palīdzēja ziemā. Super lieta! Hidrauliski amortizātori. Lai cik iekrautu bagažniekā parpalu, auto vienmēr stāvēs vienā līmenī. Dibens pa zemi nevilksies. Bet kam nez tāda lieta kupejai?
Visu šo labumu kaudzi iegādāju pagājušā gada decembrī pa patīkamu cenu 4000 eiro. Reālā turgus cena šim auto ir ap 5000-5500 eiro. Tikai pircējs ilgi jāgaida. Šos auto pēk tie, ka interesē konkrētais modelis.
W124 merši vienmēr ir izcēlušies ar superīgu izturību. Bet, ja vēl šeit ir S klases aprīkojums..... : )
Izteiktu problēmu šim auto nav. Svarīgi ir viņu laicīgi apkopt, kas nemaz tik bieži nav jādara. Problēmas radīsies tad, ja vajadzēs kādu bleķi. Šrotos nav un nebūs šādu auto. Priekša vēl der no sedana, bet aizmugure un sāni neder. Stikli arī neder.
Bet, viennozīmīgi iesaku, ja vēlaties nopirkt labu auto, nevis labu izlaiduma gadu ;)
 
Richy @ 29.aprīlis 2007 0:00
Mercedes c 180 elegance 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Labs auto par labu cenu, kad pirku atdevu 4100 eiro, toreiz vēl nodomāju, nu cik tad remontos sagrūdīšu, bet nu jau gads riņķī un vienīgais kas mainīts ir bremžu diski, tas ir 70ls, degvielu patērē arī pieņemami, pa pilsētu 9 tā ap 7, vienīgais mazliet sāk rūsēt, tas tā kā trūkums, citādi, nākamais tikai un vienīgi MB tikai nākamā c paaudze!
 
katjens @ 8.aprīlis 2007 0:00
Mercedes E 220 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Man MB ir trešā mašīna, un pēc ceturtās kādu laiku nelūkošu. Uzticamāku auto par vācu tanku grūti iedomāties - stabila arī pie 150, pie tam nekādas vibrācijas un trokšņu salonā; mersis man ir jau gadu, un ne reizi nav pievīlis. Pirku to no cilvēka, kas auto bija kopis un laicīgi novērsis problēmas, ja tādas bija radušās. Priekš merša ekstru pietiekami - el. spoguļi, logi, kondicionieris + vēl aprīkots ar pretaizdzīšanas sistēmām. Automāts, bet ļoti dinamisks, uz trases jauda pietiekama - kad iecērt grīdā, klausa uz vārda, pretējā joslā neesmu palicis. Nobraukums pērkot - 350 000, bet nedomāju, ka mersim tā ir problēma. Cena - EUR 4500. Mani fascinē 124ā dizains un kvalitatīvā salona apdare - ādas klubkrēsli ir ļoti ērti tālajos pārbraucienos, kādu man ir daudz. Tikai ziemā reizēm pietrūkst sēdekļu apsilde, bet tas jau sīkums. Par spīti LV "kvalitatīvajiem" ceļiem, ritošā daļa uzticami kalpo un ir izturīga. Pēc laika būs jāmaina bukses, pirksti utt, bet tas jau ir neizbēgami jebkuram. Pie mīnusiem - liekas, ka vājā vieta mersim ir spuldzīšu un diožu izdegšana nepieejamākajās vietās viduskonsolē un panelī, kur neērti piekļūt. Tad vēl neliela rūsiņa, bet tas - no iekšpuses un gandrīz nepamanāmi. Bet tas nu tā. Kad pirkšu nākamo auto, tam pilnīgi noteikti priekšā būs trīsstaru zvaigzne!
Jānis @ 7.marts 2007 0:00
Mercedes S500 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
tas speciali komentetajam "Dr", kurs teica , ka es pasacinu stastu utt. Doma ja tev nav tad nevienam citam ar ne?.
Un tas ka piekare grab pie minusiem ari vienam pazistamam X5 ari tapat ir. un panelis ir no letas cikstoshas plastmasas, par ko es biju nepatikami parsteigts. Ko vel lai raksta, gribeju vienkarshi ielikt bildes , a te prasa 250 simbolu garu tekstu, degvielas paterins ir apm, 18 pa pilsetu, arpus 12
Mb @ 22.februāris 2007 0:00
Mercedes S500 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
ilgu laiku braukaju ar W140 S600 gadus 8. Bet nu jau biedri saka apcelt, "cik var?''' utt. tad nu iegadaju W220. braucu un nevaru pateikt, ka man patiktu: Panelis no tadas chikstoshas graboshas plastmasas, ka opelis, adas salons - ilgi petiju un man liekas , ka pat ta nav ista ada, ta "koka'' apdare, nu tada plastmasa, ta ka nezinu pat kam tada ir, nesen ar galantu gadijas braukt tam bija kaut kas lidzigs. Airmatic, gaisa piekare, kad ir baigie minusi tad tada grabona nak araa,
Ekstras vinam par manu veco S klasi vairak ir tikai sedeklu ventilacija un masasha, multisture
Commandsyst, nu ja vispar jau salasas ir jau tas ''navarotu" vairak, bet nu cik tas r vajadzigs? lai pateiktu draugiem "man ir navigacija" : -) tapat vinu nelietoju.
Nesen izvilku no garazhas izbraucu, teikshu godigi vecais iet labak, braukt patikamak, labi vien ir ka nepardevu un tagad domaju , ka ari nepardoshu. Svetdienas auto. Taja jaunaja es nejutos , ka es brauktu Mersedesaa. Bet nu neko, kadus gadus pabraukshu, tad jau redzes, vienu sviru nomainiju, kaut kad aizmugure 2 tjagas bushot jamain, a ta viss ritosha, motors, salons viss , ka jauns, 86000km nobraukti, pirkts Domenika, ta ka nobraukums ir reals.
bet nu mans uzskats ka vislabakais mercedes ir W140. lielisks auto
MB @ 18.februāris 2007 0:00
Mercedes B180 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki! Tā tad nedaudz par šo te eksemplāru. Tas nav mans automobīlis, bet biju to iznomājis darba braucienam uz Tallinu. Man trāpijās 6. mēnešus vecs agrigāts ar 1.8 dīzeli zem kapota un automātisko kārbu. Nobraucu ar šo mašīnu 700km vienā dienā. Kā jau nomātam automobīlim pienākas - šim te bija viena no visvienkāršakajām komplektācijām. Šajā gadījumā sapratu, ka komforta līmenis ir svarīgs, ja iegādājies tāda tipa un markas automobīli. Tomēr daudzu fīču trūkums atsit daļu no simpātijas. Piemēram salona apdare: stūre ir pilnīgi no plastmasas sakausējuma, bet ne apšūta ar ādu. Tas pats notiek ar ātruma pārslēdzēju. Uz stūres atrodas papildus 2 pogas mobīlā telefona sakaru kontrolēšanai, bet ņemot vērā komplektāciju - tās nedarbojas (nu tak būtu vispār nelikuši). Stūrei regulējas tika augstums. Roku balsts starp beņķiem varēja būt garāks. Pārsteidza ar savu švakumu iebūvētā audio sistēma (nu neskan kā vajag). Salona skaņas izolācija varētu būt labāka. Dīzelis salīdzinoši ar citu modeļu pārstāvjiem ir paskaļš. Tas nav traki un ātri pierod pie tā trokšņu līmeņa. Dzinējs 1.8D tomēr ir nedaudz pa vāju šitam autiņam un es biju gaidījis kaut ko ņiprāku. Uz šoseja tomēr ir jāpiedomā, kad apdzen kādu fūri. Dažas reizes braucu ar 2006. g. E220D Mercedes Benz un tas gan bija zvērs ar salīdzinoši mazu dzinēju (nebija nekāds turbo). Kā spied tā aiziet. Šitam te tālu tā nebija. Kopumā uz ceļa turās labi (ja prātīgi brauc). Auto ir diezgan augsts un tāpēc līkumos tā nepiespežas pie ceļa kā piemēram E klases brāļi. Vispār kopējais iespaids ir tāds, ka liekas šito automobīli ir veidojuši kā alternatīvu A klasei. Iekšējās telpas uzbūve, paneļa ģeometrija ir stipri līdzīgas. Atšķiras protams bagāžas nodalījums - tas ir daudz lielāks ne kā A klasei un tas ļoti priecē kā arī atvieglo dzīvi. Piekare diezgan pacieta, bet uz bruģēta ceļa tomēr ir klusa un īpaši nepārsniedz komforta līmeni. Patēriņš man sanāca ap 7l/100km pa šoseju (varētu būt ekonomiskāks). Braucot ar E klasi 220 D man sanāca 6.3l/100km, pie tam es daudz vairāk spiedu grīdā. Vel viena šaize, kura mani galīgi pārsteidza. Tā automātiskā kārba viņiem laikam nav pārāk izdevusies. Pirmkārt uzreiz pamanīju, ka pārslēgumi varētu būt ātrāk, to var manīt pēc tahometra. Iebraucot pilsētā pēkšņi pacēlās apgriezieni - nepārslēdzās attiecīgais ātrums : ( Un tā es uz 60 ieripoju Tallinā ar otro ;atrumu (pēc sajūtām) : ). Domāju nu vse... Priehali (nedoehali). Neko darīt , apstājos, izslēdzu dzinēju, ieslēdzu atkal un aizbraucu it kā nekas nebūtu. Gļuki.
Kopumā par auto:
Plusi - interesants ārējais risinājums, samērā liela iekštelpa, aodares kvalitāte (pie attiecīgās komplektācijas), augsta sēdēšana, brends : )
Mīnusi - automātiskā ātrumkārba, pacieta piekare, varētu būt mazāks patēriņš dīzelim.
 
olegsan @ 15.februāris 2007 0:00
Mercedes 250 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
http://www. iauto. lv/mansauto. php?modid=905&marka=4 Šis ir apraksts par iepriekšējo auto. Kad bija atvaļinājums, izdomāju to nomainīt uz kaut ko labāku. Noteikti gribēju palikt pie vācu auto ar dīzeļdzinēju. Budžets - līdz 3k eiro. Bija vajadzīgs uzticams autiņš lai braukātu uz darbu 100 km dienā. Sākumā dikti metu acis uz E34 TDS. Kamēr vēl nebiju ticis vaļā no Audi, palasījos forumos atsauksmes. Zināju par problēmām ar sūkni, un kā tās izpaužās, uz ko skatīties utt. Audi tika pārdots un beidzot varēja sākties kārotā bembja meklēšana. Divu nedēļu laikā tika apskatīti apm 15 autiņi, un VISIEM bija forumos lasītās pazīmes par beigtiem sūkņiem. Jaunā gada garajās brīvdienās bija pārdomu laiks, un cerību par laba TDS iegādi metu pie malas. Atkal lasīju forumus, tikai šoreiz jau par MB. Paliku pie domas, ka meklējamais objekts būs W124 ar 2.5 vai 3.0 dīzeli. Bija apskatīts tikai viens auto, kad uzrakos vienam sludinājumam. Tas kas piesaistīja, bija ļoti smukā bilde un pieņemamā cena - 2.8k eiro. Zvanot vēl pārprasīju, vai tiešām tas pats, kas bildē. Saņemot apstiprinošu atbildi sarunāju tikšanos. Satikāmies, paskatījos, izbraucu, parunāju par cenu un sarunāju tikšanos CSDD. Viss baigi patika - motors sauss, kluss, salons ļoti kopts, durvis nenosēdušās utt. Cena - 2.7k eiro. Ceļa nodoklis - 45 Ls. Tātad manā valdījumā nokļuva 2.5 dīzelis. Ekstru praktiski nekādu. Kā jau visiem - centrālā atslēga, signalizācija, st. pastiprinātājs, ABS, el. lūka un VIENS el. spogulis. Tagad zinu arī to, ka abi spoluļi, logu šprīcētāji un pats logu ūdens bačoks ir apsildāmi. Spidometrā bija 230 k, bet atkal esmu reālists un saprotu, ka reālais varētu būt stipri vairāk. Mašīna Latvijā kopš 2003 gada jūnija. Līdzi nāca visi TA taloni. Pirmie divi pa nullēm, viens ar atkārtoto. Mainītas priekšējās atsperes. Pirmais, ko izdarīju pēc pirkšanas - nomainīju sprauslas, eļlu (7 litri) visus filtrus un logu slotiņu - 11 Ls. Degvielas filtri viņam ir divi - liels un maziņš. Filtru cena nepārsniedz 12 Ls. Sprauslas ar darbu sanāca 62 Ls. Nu eļļa pēc paša uzskatiem. Es braukāju ar Texaco 10W40 un mainu ik pa 8 kkm. Uz maiņu nekas nav jāpielej, un līmenis praktiski nemainās. Pēc pāris dienām uznāca lielais sals. Rekords ko redzēju mašīnas termometrā -32. Principā visus lielos salus nobraukāju bez problēmām. Leca kā bitīte. Vajadzēja tikai pasildīt sveces vairākas reizes. Bet tas pie nosacījuma, ka mašīna tika kustināta vismaz reizi diennaktī. Vienu reizi nostāvēja kādas 2 dienas un padevās akumulators. Bet ar vadiem - aizgāja. Tā kā tagad ziņu, uz ko mans dīzelis ir spējigs. Liels mīnuss bija tas, ka mašīnu pirku Rīgā un pabraukāju tikai pa Rīgu. Vienu lietu biju palaidis garām. Ātrumā virs 90 km/h nedaudz peldēja aizmugure. Aizbraucu uz servisu - aizmugurē kaut kādas buksītes. Un savirzes regulēšana (kuram vēl savirze regulējas arī aizmugurē?) - 70 Ls. Liku pārbaudīt visu piekari un atklājās vēl viena W124 slimība - priekšā nolūzis stabilizatora kronšteins - 5 Ls. Pēc pāris mēnešiem nobeidzās priekšējais gultnis - 12 Ls + 10 Ls par darbu. Pienāca laiks apskatei (vasara). Bija nobraukti 14 kkm. Vajadzēja nomainīt aizmugurējos bremžu diskus un klučus - 32 Ls un skate logā. Atgāzes palielas, bet norma (2.01). Pēc apskates nobraucu līdz oktobrim, kad sāku gatavoties ziemai. Nedaudz tecēja radiators (remonts 20Ls - Valmieras 5, Gvido), jāmaina termostats - 10 Ls, antizfīzs - apm 8 litri, vienīgā siksna - 17 Ls, un sāka mirgot arī bremžu signāllampiņa - priekšējie kluči - 15 Ls. Tas arī viss kas pagaidām ir darīts. Četras reizes mainīta eļļa un filtri. Nu tādas lietas, kā logu tonēšana, maģis, lietie diski, baltie pagriezieni utt jau neskaitu pie obligātajiem izdevumiem. Nobraukti pa gadu 29 kkm. Degvielu tērē proporcionāli braukšanas apstākļiem - pilsētā varētu būt līdz pat 8 l, pa šoseju kādi 6.5 l. Ziemā nedaudz vairāk. Pa šoseju rekords vasarā uz 500 km ar čertiem cilvēkiem mašīnā bija 5.9 l/100km. Es rēķinu vidējo 6.5 - 7 l.
It kā jau padaudz ir ielikts, bet kādu laiku varēs braukt bez liekas naudas ieguldīšanas. Domāju vēl pusotru gadu nobraukt un tad ar jauno apskati likt pārdošanā.
Vēl jāpiemin, ka motorā ir ķēde (dzirdēju ka mainās uz 400 kkm). Dzinēja jauda ir 90 zs. Maz jau, bet vienkāršai braukšanai pietiek. Interesanti, ka tahometrā ir atzīmes līdz 6000 un nav sarkanās zonas. Griežās līdz 5.5 Griezes moments arī diezgan niecīgs. Ja gribi lai iet - jāgriež uz lieliem apgriezieniem. Klusa un stabila pie lieliem ātrumiem - ir braukts arī 170. Bet ar vidējo Latvijas kruīzēšanas ātrumu 100 - 110 km/h braukt var pilnīgi mierīgi. Salons ir ļoti kluss, nekas negrab un nečivina, lai gan jāatdzīst, ka ļoti nemoderns un vecmodīgs panelis. Bet tas jau gaumes jautājums. Kopumā varu teikt ka autiņš ir ļoti labs un izturīgs. Dzinēji, ja kopti ripo ļoti ļoti ilgi. Piekare ir sarežģīta, bet ja viss ir savests kārtībā, tad uz ilgu laiku. Mašīnai ļoti mīksta un komfortabla gaita (priekš sava vecuma). Ar rūsu arī ir tā, ka vārīgās vietas ir riteņu arkas, ap durvju rokturiem un ap aizmugurējo antenu, kura atrodas spārnā. Jo ilgāk mašīna Latvijā, jo lielākas iespējas, ka rūsa parādīsies. Un protams sistajās vietās - kā sataisa. Jaunākiem (E klase) laikam kaut kāda apstrāde notiek.
Jāpiemin vēl, ka labi turās cena priekš saviem gadiem. Vērtējums 6, jo vecums tomēr. Bet priekš 17. gadīga dīzeļa laba. Nu riktīgs pensionāru autiņš - nedinamiska un komfortabla, veca un dārga. Nu kaut kā tā...
 
Milicists @ 22.janvāris 2007 0:00
Mercedes E klase 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Esam liela ģimene un lietojam 3 tā sauktās E klases meršus: 2.0D sedanu (86g, 1500eur), 2,5D ar 2 sadalenēm, automāts (95g,4000eur) universāli un 3,0TD, automāts (93g, 3700eur) arī universāli. Pirms šiem ir bijuši vairāki 190ie, neko sliktu teikt nevaru.
2 un 2,5 litru dīzeļi tiešām ir pagausi, tie domāti tikai 4 cilvēku ērtai, ekonomiskai un komfortablai pārvietošanai, toties 3 litru ar turbo jau ir pilnīgi pietiekams lai iekļautos pilsētas transporta plūsmā. Jāpiebilst, ka 3 l dīzelim ir krietns degvielas patēriņš - savi 9 l/100km jauktajā režīmā sanāks. Universāļi aprīkoti diezgan bagātīgi, no ortopēdiskajām atzveltnēm līdz kondicionieriem. Visas šīs baudas ierīces arī strādā. Neviens no auto nav krimināli sarūsējis, lai gan ir jau 4 gadus Latvijā. Dzinēji ir lieliski, ar tiem nekad nav problēmu.
Tomēr šajā medus mucā ir arī darvas piles - vecajam sedanam ik pa brīdim jāpārlasa un jāsaeļļo logu tīrītāja mehānisms, dārgs aizmugurējā tilta remonts - leģendārās 22 bukses ir ne īpaši dārgas, dārgs ir darbs tās kvalitatīvi nomainīt, toties, kad tas izdarīts, var par tām aizmirst. 95 gada mašīnai niķojas vakuumsistēma - šad tad neslēdzas ciet aizmugurējās sānu durvis un nepievelkas pakaļējais vāks. Šo defektu novērst ir viegli, ja to atrod: ). Šajās diskusijās tika minēta tāda lieta, kā "sliktas gaismas". Tas ir viegli novēršams - lukturi demontējas un izjaucas ļoti vienkārši, vajadzīga tikai pacietība un mīksta lupatiņa lai uzmanīgi notīrītu reflektorus un stiklus no iekšpuses. Vēl tika pieminēta priekšējās piekares daļu maiņa. Tās mersim nav dārgākas kā citiem normālajiem vieglajiem auto (bmw, saab, volvo) un parādiet mašīnu, kas gadā nobrauc ap 60tkm un kurai uz skati kāds pirksts vai šarnīrs nebūtu jānomaina.
Citus raksturīgus defektus būtu grūti minēt.
Tiem, kas vēlas iegādāties šīs klases un gadu auto varētu ieteikt pirkt mašīnu no paziņām, kas jau pa Latviju braukusi - iepriekšējais īpašnieks jau būs izdarījis neizbēgamos remontus, kas seko pēc "tikko no Vācijas" laikposma. Vēl no sirds iesaku automātu - mersis nav mašīna agresīvai braukšanai, toties MB automātisko kārbu tehnoloģijas un kvalitāte ir pelnīti leģendāras.
Rolfs @ 7.janvāris 2007 0:00
Mercedes 190 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [10]
Labprāt parādītu sava auto fotogrāfijas, bet vel nav sanācis to nofotogrāfēt, bet rūpju bērns man viš ir liels, bet nu visu pēc kārtas!

Dienu pirms jāņiem pārdevu savu uzticamo auto Peogeot 106, bija labs, bet veroties uz to kas notiek uz latvijas ceļiem gribējās ko lielāku. Acu skatiens virzījās uz zviedru izstrādājumiem t. i Volvo vai Saab. bet tā kā tādu kā gribēju nesanāca, un tāds kā sanāca negribēju, nekas cits neatlika kā mazliet pagaidīt, jo kā zināms ratus taisa ziemā bet ragavas vasarā, nolēmu gaidīt ziemu.
un tad augusta beigās zvana sencis kurš prasa vai negribu MB 190o automātu ar 2.0 motoru, apdomāju ka nebūtu slikti tik pēc Peogeta ar 1.1 motoru likās ka nauda bākā pati kāps un tā kā sabijos bet piedāvājums labs. sadomāju ka jaapskata, nu pirmais iespaid, pelēks(sudrabots) uz bleķa diskiem, bez kalpakiem norautu izpūtēju un dūmo, bet cena limonāde!
Protams pirms pirku papostoju iekš iauto, un kur gadījies kur ne man piedāvā tādu pašu motoru, ko varētu nomainīt.
Par mašīnu no sākuma prasīja 500latvijas naudiņas par 92 gada MB, kas likās vilinoši, bet aizbraucot uz servisu tika konstatēts ka motoram kirdiht un atsperes ar salaustas, kā arī daži citi sīkumi, bet aprunājoties ar saimnieci nonācām pie cenas kas ir par tik mazāka lai varētu iegādāties no vpa4 motoru! nu tad es ieguvis auto tiekoties ar pazīstamo personāžu devāmies uz servisu kur notika operācija, manā mersī tika ielikts motors no vra4 auto, brt viņa mb tika pie ja nemaldos tad 2.3 bencīnieka. izbraucot no servisa auto jo projām raustījās un nejēgā ēda bencīnu (nu kādus 20-25 litrus uz 100km). Tad caur paziņām atradu servisu kas ņemas ar inžektoriem un motoriem aizdzinu lai sataisa. Pēc pāris stundām zvana ka divām sprauslām divām kirdiht, kā arī bencīna dalītājs( tiem kuriem saskare ar to bijusi zin cenas t. i. 26 ls katra sprausla+ jauns dalītājs 700ls) bet paldies labvēļiem no mbclub kuri ieteica kur griesties meklēt. Nu tad vienu atradu, bet kā zināms tad nevar pateikt labs vai slikts dalītājs pirms to neuzliek un nenoregulē, kas protams maksā naudu. Bet nu to izdarīju un laimīgs nobraucu pāris dienas kad atkal uto sāk raustīties ik pa laikam, servisā saka ka varētu būt gruži inžektorā un ka neviens nezin kas bākā pa mēsliem vel, tā nu saņēmos un ar labu cilvēku izravējām bāko no bagāžnieka ārā un izsūcām visus mēslus kā arī izskalojām, tā tagad tīra, nākamais ko servisā izdarīju biaj inžektora tīrīšana ar ķīmiskiem līdzekļiem, un palikušo sprauslu maiņa, bet nekā labāk nepaliek, zvanu meistaram un saku ka vecis šitā nieiet cauri. Kā aizbraucu uz servisu viss kārtībā kā pāris km no servisa prom tā atkal ik pa laikam tas pats( auto norustas stāvot ik pa brīdim). Šis(servisā) saka ka varētu būt vai nu vadi vai dalītājs ar begunoks, arī sveces, bet tās pirms 20tkm minītas un labas. Tad nomainīju sadalītāju ar begunoku, jo noņemot sadalītāja vāciņu konstatēju ka ir izdilis tik ļoti ka pat netiek ar smilšpapīru klāt lai kaut ko tur iztīrītu, palika mazliet labāk, šovakar tika nomainīti svečvadi, rīt braukšu tad jau manīs kas ir.

Nu tāda ir mana pieredze ar MB 190 w201 automātu. Nu cenas pēc Peogeta liekas tik dārgas ka vājprāts, bet patīk tas komforts!
150zs @ 5.decembris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti