Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Galant 2,0i 1990 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Mitsuk Galant Glsi 2.0 Automāts.
Salons īdeals, man vismaz patīk, nekas nedrab, vienīgais skaņas izolācija no motor telpas pašvaka. Kūzovs vēl labāks nevienas rūsas, nav bijis sists un parkrāsots, krāsa izskatas forši, baigi labi izskatās uzpūstie plastmasa bamperi! Kārba automāts bija kad paņēmu diezgan izjāta, nomainiju ATF eļļu un filtrus, tagad ir ok! ar hadeni problēmu nebija (laikām pagaidām: ))
Negatīvas īpašības dizgān pavājš uzrāviens (automāts tomēr nav nekāda sporta kārba) patēriņu gribētos mazāk (tagad ir ap 12-13 litriem) tie 100 pozās regulējamie krēsli man nepatīk, nekādi nevar noregulēt lai būtu komfortabli vienmēr (ja brauc vairāk par 100km no vietas, sāk muguru lauzt) un pilnīgi garām ir ģenerātors, pa 4 mēnešiem jau 2 reizes nodega (30ls katru reizi) : ( (vai tā ir slimība? nezinu) varbūt kāds var kaut ko pateikt šajā ziņā? un pēdejais laikam kas nepatīk tā ir elektro instalācija, kad paņēmu mašīnu gabarīt lukturi nedega, miglinieki arī un vēl elektro spoguļi nefurīčili! (visu sataisiju pa 10 ls) vel signalizācija gļučī.
Paņēmu 2006 gadā sākumā pa 1000 euro.
Salīdzinot ar ieprēkšējo mašīnu Peugeot 205 GTi 1,9 (pa gadu nekas nasaplīsa) man šīs Mitsuk nepatīk, vizuāli 9+ , bet tehniski ap 5-6.

dizzz @ 25.maijs 2006 0:00
Mitsubishi Galant 2.0 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Braucu ar Galantu 1.5 gadu, km gan maz esmu nobaraucis, bet ieguldiit ir sanaacis visai daudz. Ir sanaakushas problemas ar starteri (ogliites), tad nobeidzaas gultnis aizmuguree, kursh nebija no tiem pashiem leetaakajiem, un visbeidzot izbeidzaas komutaators. Shrotaa to var nopirkt tikai komplektaa ar daliitaaju, jo komutaators ir tur iekšā. Tas atkal sanaaca 80 Ls (viss daliitaajs).
Piekare liekaas ka ir pietiekami izturiiga prieksh Latvijas celliem, bet virsbuuve gan nav. Kaa jau "japaanis" tas Latvijas saali ipashi nepanes. Motors labs, lloti dinamisks, neprasa nekaadu ipashu tehnisko iejaukshanos. (2.0 16v videj. 8,5l/100km. )
Kopumaa auto eerts, ar extraam, labi izskataas uz ielas, bet daargs explotaacijaa , jo pa retam kautkas nopliist un , tad naudinna aizripo labi. Otreiz es tomeer neiegaadaatos shadu auto.
P. S. Varu piedaavaat daliitaju bez komutaatora. Der 1.8 motoram, kas razhots no 93-96g.
boters @ 14.maijs 2006 0:00
Mitsubishi Carisma 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Iegādājos Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 16 V
It kā spečuki teikuši ka Galants ir labāks, bet Carisma līdzinās tā paša gājuma lanceram.
Priekš sava gada un klases mašīnīte nav nemaz tik dārga un it kā GDI arī neko nav slikts, bet īpaši neko daudz nezinu par šo motoru zinu tikai ka labas atsauksme ir par Pajero tiem pašiem GDI motoriem.
Mašīnītei ir ABS, SRS, kondiška, šis tas elektrizēts, pēc skata ļoti simpātiska, jaunāka gājuma mašīnītes ir vēl elegantākas.
Tā kā es esmu šīs markas ne īpaši labais pazinējs, vai kāds nevarētu pakomentēt par šo mašīnīti, var būt ir kādas īpašas problēmas, varbūt kādai lietai jāpievērš īpašu uzmanību.
PALDIES jau iepriekš.
foggy @ 18.februāris 2006 0:00
Mitsubishi pajero sport 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Daļēju var piekrist teiktajam, pajero ir kārtīgs džips kurš atrodas uz rāmja, nevis kā "parketniekiem" , kuriem tikai izskats un detaļu cenas atbolst džipa statusam. Lai brauktu ar šadu braucamo vienozīmigi jābū skaidriem nosacījumiem, ko tu vēlies no sava auto sagaidīt, ja ātrumu rāvienu un sportisku stabilitāti pagriezienos- meklē vienozīmigi citas klases auto. Džips tāpēc jau ir džips, ka viņš nav ātrs, straujš un sportisks (kaut arī braucu ar pajero sport) , neko sportisku tur nejūtu. Džips paredzēts sliktiem ceļa segumiem, īpašai auto caurbraukšanas spējai. Tur kur ar parasto vieglo auto pat nedomā līst iekša- džipam tas ir īstais ceļš kur atrasties. Sevišķi labi jūti braucot ziemā pa siegotiem latvijas ceļiem, vai pa izdangātiem meža takām( braucām ar bērniem ziemā jaungada eglīti meklēt, vesels piedzīvojums). Kaut gan man arī pa pilsētu patīk braukt ar džipu, labās pārredzmības dēļ.
vecapiepe @ 10.janvāris 2006 0:00
Mitsubishi Lancer 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Taka esmu students un mekleju letu ekanomisku mashiniiti ar kurku vareetu braukt un braukt izveelejos sho modeli ar 1.3 12v motoriņu. Isteniba gribeejas jau lielaaku bet nebija. Mtors mani parsteidza ar sho motoriņu ta akstoties paskrejos ar WV golf2 1.6 mono un atklaju ka ar savu 1.3 vinju salieku kaa beernu. Idiaals studentu vāģis pateere 5-6 litri uz simta. Arkartigi erts salons. Kreslus ne tuvu nevar salidzinat ar Audi vai Wv peec Mitsuka vinjos ieseežoties juuties kaa uz koka beņķa. Daļas šadam vecam modelim ari nav parak dargas zobsiksna 15ls eļļas filtrs 4.50ls gaisa filtrs 9.50ls vieniigais ritošas daļas remonts ir krietni dargaaks par tada pasha gada piemeram wv vai ford ritoshas remontu. Ritosho taisijis veel nesmu taka mashiniite bija tiko no vacijas bet priekshlaiciigi interesejies gan. Visaa visuma leta arkartigi erta un ekanomiska mašiina ists studentu sapnis. Mashina nekad veel nav pieviilusi un uz ceļa arii nesmu palicis. Vieniigais extru nekadu.
Stjepan @ 22.decembris 2005 0:00
Mitsubishi Colt 1.6 GTI 16V 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Kaut arī tehniskajā pasē stāv rakstīts, ka šis Colts ir ražots 1988. gadā, pēc VIN koda tas ir '89. Savukārt, pēc ierakstiem garantijas grāmatiņā, tas sākts lietot 1990. gada aprīlī.

Ilgi meklēju auto, kas būtu ar mazu motoriņu līdz 1600cm3, bet tomēr nikns. Gandrīz biju atmetis cerības, ka tādu atradīšu, tomēr izdevās. Andis Neikšāns (tas pats) bija nolēmis pārdot savu auto par ~800Ls. Nekādās īpašās sacensībās ar to braukts nav, tomēr spriežot pēc pannas izskata, kas nenormāli nodauzīta, auto ir gājis caur uguni un ūdeni.

Auto izskatās nedaudz citādāk kā citi brāļi - nedaudz "tūnēts". Bet tas man nebija svarīgi - galvenais ir tas, lai ar šo auto varētu startēt standartniekos (rallijā).

Pārbaudot ritošo uz kratītāja, izrādījās, ka tā ir ļoti cieta un stabila. To pašu varēja pārliecināties pirmajā rallijā, kurā ar to piedalījāmies (Rīdze 2005). Tā kā nebiju pārbaudījis Colta gaitas īpašības, sākumā braucu samērā uzmanīgi.

Pēc pirmā dopa pamanīju, ka motora temperatūra kāpj. Pēc kāda laika arī sāka nākt tvaiki... Izrādījās, ka iepriekšējā saimnieka mehāniķi pēc galvas noņemšanas bija aizmirsuši noslīpēt galvu un pie lielas slodzes tā sāka "laist garām" un izpūta no radiatora visu ūdeni.

Izjaucām dzinēju. Nomainījām eļļas gredzenus, dažus puslocītus vārstus un citas svarīgas detaļas. Salikām atpakaļ. Liepājas rallijs tika nobraukts bez problēmām, neskatoties uz to, ka tas bija samērā liels "izdzīvošanas" brauciens pa dziļām risēm (braucām sešdesmitie). Nolauzām zemo buferi, bet bez paliekošām sekām.

Un tad sākās. Auto sāka dūmot kā traktors. Pēc rallija - atkal uz izjaukšanu. Tikko auto atgriezies no servisa, dūms ir pazudis, bet tā īsti redzēsim pēc nākošā rallija posma.

Pēc 3 ralliju nobraukšanas auto ritošā ir saglabājusies ideālā kārtībā - tikko pārbaudīju. Lēnām sāk beigties aizmugurējie amortizatori, bet tas notiek ar katru auto.

Auto salons ir vienkāršs, priekšā vietas pietiek. Pat ar ķiverēm galvās. Aizmugurē gan vietas ir mazāk, bet tas jau nav limuzīns. Salons nedaudz grab - bet ar tik cietu piekari, kā šim Coltam, tas ir normāli. Visas ekstras, cik nu to ir - darbojas ideāli. Šim eksemplāram ir "Super Top" jumts - ar divām izņemamām lūkām. Gandrīz kabriolets.

Dzinējs. Jauda (~130Zs) šai massai ir pilnīgi pietiekama - vēl jāmācās ar to tikt galā. Protams, šim motoriņam patīk apgriezieni. Ne velti sarkanā zona sākās no 7k un beidzas pie 9k. Pēc dzinēja pārjaukšanas ir pagriezta otrā sadalene par vienu robu vēlāk - cēliens sākas pēc 3,5k apgriezieniem, bet kāds! Pagaidām mani apmierina. Gribēju, lai servisā pārbūvē izplūdes sistēmu, bet mehi paziņoja, ka tur viss ir pilnīgi pareizi uztaisīts un neko vairs darīt nevajag. Skaņas līmenis (ar pārbūvētu bunduli) - 91dB.

Ritošā, kā jau rakstīju - ideāla un izturīga.

Dizains - man šo gadu modelis patīk labāk par "apaļajiem" sekotājiem.

+ stabils uz ceļa
+ cieta piekare (citiem tas ir mīnuss)
- maz izplatīts modelis Latvijā

Patēriņš:
7,1 litrs ar 95 km/h ārpus pilsētas
8,5 litri ar 130km/h ārpus pilsētas
9,5 litri pilsētā sēņojot
11 litri nesēņojot
~13 litri, ja brauc sacensību režīmā līdz 7krpm

Pievienots:

Auto nobraucis 5 rallijus, bet ritošā vēl ir ideālā stāvoklī!

Auto nobraucis 6 rallijus - nomainītas 2 buksītes...

Pirms 6. rallija trešo reizi pārjaucām motoru un A5 MOTORS speciālisti atrada problēmu - viens vārsta 'saļņiks'. Vēl dzirdēju brīdinājumus - ja pēc dopa iedegas eļļas spiediena lampiņa - hana. Nu Gulbenē iedegās, bet pēc pāris minūšu mierīgas braukšanas - pārgāja un neesmu to vairs redzējis.
Jautāju spečokiem, kas par vainu - šoreiz pie vainas bija ADDINOL pilnīgi sintētiskā eļļa, kas bija paspējusi pārkarst un nespēj uzturēt īstu spiedienu. Acīimredzot, jālej pussintētika - tā labāk dzesējoties un nekļūst tik mežonīgi šķidra.

Pēc Cēsu rallija, kuru braucu saudzējošā režīmā, jāvalcē divi kaltie diski, jāmaina viena rallija riepa - kords pārsists.

Ritošā - OK.

Lai būtu drošāka braukšana - SPORTECH veikalā iegādājos AUTO GAUGE papildus tahometru, ko novietoju blakus panelim - tagad es redzu apgriezienus, kurus caur sporta stūri neredzēju un vēl arī varu noregulēt apgriezienus, pie kuriem iedegas sarkans signāls, ka max apgriezieni ir sasniegti.

Lai fotogrāfi/līdzjutēji labāk mani pamanītu, uzliku RACTIVE izpūtēja bunduli (arī no SPORTECH).
 
redaktors @ 26.septembris 2005 0:00
Mitsubishi Colt 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [51]
AUTO POZITĪVĀS ĪPAŠĪBAS

+ Jaudīgs, izturīgs un dinamisks dzinējs;
+ Laba dinamika ar 5 pārnesumu apdzenot;
+ Labas tuvās/tālās gaismas
+ Stingra un stabila ritošā daļa;
+ Patīkama stūres pastiprinātāja darbība;
+ Pārredzama auto aizmugure dzenoties atpakaļgaitā;
+ Kvalitatīvas un gaišas auto atpakaļgaitas ugunis;
+ Rezerves daļas pieejamas, cenas varētu teikt pat lētas;
+ Gaumīgs interjers un eksterjers;
+ Ziemā ļoti ātri uzsilst, nesvīst logi ciet;
+ Ekonomisks (Pilsēta ~8l, Šoseja ~6L) Vidēji ap 7l;
+ Ziemā laba sniega caurejamība;
+ Ļoti pardomāts salons, viss pa rokai un nekas nekam netraucē;
+ Daudz visādu kabatu un nodalījumu kur ko ievietot;
+ Ietilpīgs bagāžas nodalījums

MĪNUSI
- Sīkas hroniskas šī modeļa elektrovainas;
- Augsts degvielas patēriņš virs 120km/h-9l (3300rpm) ;
- Oriģinālās detaļas tikai SKANDI/AURA AUTO;
- Skaņas izolācija ļoti vāja;
- Nav vietas kājām gariem cilvēkiem aizmugurē




 
er673 @ 14.septembris 2005 0:00
Mitsubishi Galant 2.0Td 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
pastāstīšu par savu pieredzi ar šo mašīnu. masīna ir 2.0 turbo dīzelis sedans, manuālā kārba. braucu divus ar pus gadus. gadā aptuveni nobraucu 70 000 - 80 000 km.

masīnas plusi
1. ļoti labs uzrāviens, dinamika apsveicama, nejūt ka tas ir dīzelis
2. priekš tik lielas mašīnas degvielas patēriņš ir ļoti mazs 6l- šoseja, 7,5l - pilsēta. ( protams ko ietaupīusi degvielā, to daudz vairāk iztērēsi remontā)
3. liels ērts salons, liels ietilpīgs bagāžnieks.
4. ja regulāri ik pēc 10 000 km maina degvielas filtru, tad arī ziemā nekādu problēmu, pat -30 salā lec no pus apgrieziena.
5. ļoti labi turas uz ceļa, gan asfalta, gan grants ceļa

masīnas mīnusi
1. visi remonti, kas ir jāveic salīdzinot ar audi cenām ir vismaz 3x dārgāki.
2. masīnas piekare latvijas ceļus neciena, gadā divas reizes vaidzēja mainīt: stūres pirkstus, stabilizatorus, bukses priekšā un aizmugurē
3. biezi jāmina vai jānovirpo prieksējie bremzu diski, jo sāk visnus mest.
4. kā jau biju dzirdējis ka sis masinas iet tikai līdz 300 000km, tad iestājas nāve tā arī ir.
. nobruka turbīna
. nobruka stūres pastiprinātājs
. nobruka ātrumkārba, sāka lekt no 5. ātrumā ārā
. salūza atspere aizmugurē, visi četri amortizatori bija jāmaina
. sabojājās ABS

kopumā varu teikt, ja ir iespējams nepērciet so masīnu, ja esat iegādājies, tad ja tuvojas 300 000 km tad steidzieties to pārdot, savādāk remonts izmaksās dārgāk nekā mašīna.

novērtējums, brauksanas ziņā 9
izturības 1
vidējā kopējā 5. Un vēl pa daudz.

tāda ir mana bēdīgā pieredze
Andrīc @ 24.augusts 2005 0:00
Mitsubishi Galant 2.0 16V 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [18]
Vizuāli skaista mašîna, spēcîgs motors (2.0L, 16V), labs uzrāviens, laba vadāmîba. ļoti pat varētu teikt ideāli novietotas vadîbas sviras. Ir padomāts par vadîtāja ērtîbām spiežot kādu pogu, nav nekur jāliecas, jāizstiepjas utt. Benzînu ēd normas robeþās (7.5l ārpus pilsētas ap 9.5 pa pilsētu) ja brauc dinamiskāk, tad pilsētā būs visi 12L. Liles un plašs bagāznieks (hečbeks). Mînusi - dārgas rezerves daļas. protams nosacîti dārgas - mainîju lodveda balstus, samaksāju 120 LS (orìinālās detaļas bûtu 220LS) (balsts jāmaina ar visu plauktu) arī piekareis remonti nav lēti ņemot vērā mūsu ceļu kvalitāti tie ir jāveic regulāri un pras iegūldījumus no 100 līdz 300Ls. Detālu dārdzība ir skaidrojama ar to, ka piekare (par motriem nezinu) ir tieši tāda pati kā nākamās paaudzes Galantiem.
joekid @ 3.augusts 2005 0:00
Mitsubishi Galant 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [22]
man jau kaadus 3 gadus ir galants. Ta ir sieviesu masina, jo taa ir maza un ar loti daudz extraam. Ar so masiinu var braukt atpuusoties, jo tai ir el. logi, el. spogili, stuures lifsts, loti labi var noreguleet seedekli. Veel tikai prasiitos kondicionieris. Es gribeetu redzeet kaadu vaacu autinu, kurs maksaatu tiuk pat un ar exstraam. Sim salonaa nav leeta plastmasa. Tai nav nekaads uzraaviens, nav sportiska.

Es nopirku to pa 1500Ls ar 2.0i benziina dzineeju. Esmu mainiijis:
Ella un filtrs 13Ls (4 reizes)
Benziina filtrs 15Ls
Sajuuga disks 32Ls
Aizmugureejais gultnis 15Ls (jauns 50Ls)
Aizmuguree bremzu kluci 9Ls
Priekseejie bremzu kluci 23Ls
Prieksaa bukses 8Ls gab.
Mirongalva 35 Ls

Masiina ne vienu reizi mani nav pieviilusi. Vienmeer no riitiem esmu palaidis un uz cela neeesmu palicis.

Es paarsvaraa braucu pa zemes celiem un saja laikaa man ir bijis jaanomaina 2 bukses un 1 stuures pirksts. Amartizaatori prieksaa ir labi, tikai aizmugure palikusi sliktaaki. Putekli salonaa vispaar nenaak. Skanas izolaacija laba.

Esmu braucis ar B4 un 100. Galants komforta zinaa atpaliek no 100taa, ir prieksaa B4.


- loti vargs izpuuteejs
- motors nav no stiprajiem
- maz vietas

+miiksta
+dinamiska
+komfortabla

P. S. Pateeree videeji 8l/100km
vietnieks @ 7.jūlijs 2005 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti