Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Lancer 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Kad biju nolēmis pārdot savu veco, bet labi nokalpojušo Passat sāku meklēt jaunu mašīnu. Gribējās jaunu, par pieņemamu cenu. Mašīnu, kura var iebraukt mežā un kurai nedraudēja uzkārties uz kāda kukuržņa. Protams svarīgi bija arī degvielas ekonomija, dizains, drošīna utt, kā jau jebkuram ikdienas braucējam, ja uzsvars netiek likts uz lieliem zirgspēkiem un joņošanu pa ielām. Respektīvi izvēlējos Lancer.
Nu jau esmu nobraukājis 3 mēnešus un teikšu, ka šī mašīna pagaidām nav likusi vilties. Pirmkārt, diezgan pievilcīgs bāzes aprīkojums. Otrkārt, prieks, ka beidzot ir arī kas lielāks par 1.3 motoru. Teikšu, ka 1.6 ir tieši laikā tādai kompaktai mašīnai.
lai arī mašīna izskatās izmēros pamaza, tomēr aizmufgurē pietiek vietas pat pagaram cilvēkam.
Dracula @ 5.aprīlis 2004 0:00
Mitsubishi Eclipse 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Auto - Mitsubishi Eclipse 99`, 2.0 bendzha, AT...
+labs izskats
+nepaaraak lielz degvielas pateerinjsh
+patiikama gaita
+saliidzinosha droshiiba no zagljiem : P : D

- tikai 140hp + automaac

Pahreiz neko vairaak par auto newaru teikt, jo sanaacis braukt tikai meenesi - auto tiek tjuuneec. Pashreiz rulleju ar BMW 525tds touring 95` : DDD
Chainz @ 26.marts 2004 0:00
Mitsubishi Eclipse 2.0 4WD 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Man ir 1991. gada Eclipse, 2.0 litru motors bez kaut kādām turbīnām un citiem motora navarotiem un tā arī labāk - mazāk problēmu. Nav jau nekāds noslēpums, ka Eclipses parasti ir sistas un nav nemaz tik daudz mehāniķu. kuri gribētu ielaisties ar Eclipsi. Pie tam man pieder viena no retajām pilnpiedziņas Eclipsēm Latvijā: P Degvielas patērins 7,5 l/100 km uz lielceļa, pilsētā 11l/ 100 km. Bija problēmas ar radiātoru un ūdens sūkni, bet tā 2 gadu laikā nekas ievērības cienīgs. Neesmu piedalījies nekādos street reisingos un dagreisos, tā kā cik stiepj līdz 100 km/h nevaru pateikt. Auto kā jau auto nekas īpašs, bet, ja gribi atšķirties, tad Eclipse ir noteikti labāka par BMW, Calibra, Celica. Konforts salonā ir O. K., izņemot tos, kuri sēž aizmugurē, bāgāžai vietas nav, bet nav jau nekāds ģimenes auto. Uzrāviens ir pietiekam, lai uzgriežoties uz Vanšu tilta no Statoil puses ātrākajā joslā nevieman netraucētu braukt piekdienas vakarā... Neesmu viņu mocījis, bet 175 km/h vēsā mierā, pie tam pedālis nebija grīdā. Motors ir zvērs 2.0 litri ar 16 vārstiem dod ārā nepajokam jaudu, bet divlitrinieki visi ir jaudīgi, kas ir uzstādīti sporta mašīnām. Patiesībā, ja man vajadzētu mainīt mašīnu tagad, tad man gūtu grūti izvēlēties (lietotu), jo visas pārējās markas, manuprāt, ir solis atpakaļ...
Eclipse tas ir imidžs. Viņa parāda, ka tu nebrauc ar parastu auto, bet ar Eclipsi.

P. S. Lielisks meiteņu magnēts: )
Whisky @ 10.janvāris 2004 0:00
Mitsubishi Galant 2,4 GDI 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Esiet sveicināti visi.... !

Pirms šī ir bijušas daudz dažādu marku auto un varu teikt, ka katram auto ir savi plusi un savi mīnusi un uzskatu, ka neviens nav ideāls...

Neskatoties uz motora tilpuma degvielas patēriņš nav īpaši liels..

Ērts un pārskatāms mērinstrumentu panelis.

Par cik šis ir 'pikaps tad nedaudz „grab” bagāžas nodalījuma aizskars, ko var kompensēt uzgriežot skaļāk mūziku.. : )

Mazgājot auto ar spiedienu nedaudz sūcas ūdens gar bagāžnieka vāka augšējo malu....

Konstatēju vēl tādu lietu, ka auto uzsilst līdz normālai darba temperatūrai bremzējot parādas neliela vibrācija.

Pietiekami daudz vietas aizmugurē sēdošajiem.

Bagāžas nodalījums nav īpaši liels, bet tomērt ērts.
NITRO @ 14.decembris 2003 0:00
Mitsubishi Pajero 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Mitsubishi Pajero, 2,5TDi (TURBO DIESEL INTERCOOLER), 1988 g., 5 durvis, 7 vietas. Nobraukums 405000 km. !!!
Ļoti labs auto ar labu komfortu (jo ir liels), ar labām bezceļ īpašībām un arī tehniski pareizi uzbūvēts. Ar šo auto tiek braukts ... tas regulāri tiek slīcināts, dzīts kalnos un dubļos. Līdz ar to regulāri remont darbiņi ir nepieciešami un tie ir:
1) Stabilizātoru buksītes - visas. Vari likt jebkuru līdzīgu.
2) Amartizātoru gumijas - visas. Arī var taisīt ķīmiju, apkšējās, priekšējās der no VAZ.
3) Filtri, eļlas. Starpcitu ja džips ilgāk ir stāvējis ūdenī vismaz līdz rāmim, obligāti būs jāmaina reduktoros eļļas! Un iesaku ar eļlām neskopoties.
4) Atsitienu gumijas jeb tautā saukti atboiņiki. Arī žiguļu veikalā pirku.
Faktiski tas arī ir viss. Profilaksei esmu uzlicis sporta amartizātorus BILSTEIN un pacēlis to augstāku. Priekšu ar vērpstieni, bet aizmuguri ar transīta priekšējām lāgām. Tad vēl pārtaisīju izpūtēju un mazliet gaisa filtru.
Tas arī ir viss. Vari gāzt. Ar "mazo cilvēciņu" motoru - problēmas arī nav un nav gaidāmas. Jo pēc pieredzes zinu PAJERO ar 750000 km. noskrējienu - un vēl rūc.
Mīnusi - nepatīk tas ka rūsē tā kā opelis, aizmugures daļa rāmim it sevišķi. Un nav no skrējējiem - 140 km/h. maximālais.

Bet tik un tā BAIGI LABS AUTO!





Max @ 27.novembris 2003 0:00
Mitsubishi Lancer 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Visaa visumma auto man patiik ekonomisks 1.3 12v, nobraukums kad es igaadaajos 75000 km, tagad 95000 km . Remonti: nomainiju gulti, kreiso prikshejo un protams ellas mainja un lampinjas. Pa latvijas celeim braukajot saaka grabet salons. Pacieta hadene, zigulim mikstaaka: )
Diezgan fikss autinjsh ne vienu vien lielmotoriigaaku esmu sabazis. Braukt ar sho autinju man patiik ( MAN ) citiem varbuut nee: ) cik ir dzirdets Latvijaa Japaanjus iipashi nemil bet labaak Japaanis nekaa Eiropas superiigie nojaatie katli kuriem pie katra krustojuma kaut kas nobirst+: ))
lancer @ 11.novembris 2003 0:00
Mitsubishi Lancer 1994 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Biju vaacijaa un nekas nebija atrodams, bet tuvojaas praamis un tad nu luuk graabu sho auto , jo jau sen luukojos uz to ar daliitaam juutaam , no vienas puses tiiri gliits un normaala gada, no otras japaanis un nu taapat taads kropliigs skats deelj taa ka aizmugures dalja taa kaa par zemu, taa kaa jumta dalja par daudz augstu pacelta, mashiniitei ir 1,3 12 vaarstu motors, kas arii nerada baigo sajuusmu, jo taads mazs, toties tankaa var braukt arii ar 2 ls, jo teeree savukaart pilseetaa 6 , pa shoseju ap8, tas ir braucot normaalaa razhiimaa ap 110-130kmh, auto pazems, naaca ar riepaam 155/80/13, tika uzreiz paarliktas 165/80/13, kaut drusku augstaaks, motoriitis sprigans, bet labaaks jau buutu 1,8 spriganums, mainiiti ir zobsiksna-12ls, motora bliivsleegi 2gb. -2.50ls, degvielas filtrs-17ls, elljas filtrs ap 4-5 ls atkariibaa no izgatavotaaja, kad runa saak iet par amortizatoriem tad maks jaatver suudiigaako firmu ap35-40ls, labie liidz pat sazinviencik, apstaajos pie PLAZA- ap50ls ar darbu, tagad kaut ko labu, ziemaa , kad uzrauj rokas bremzi , mashiina iegriezhas liikumaa, tieshi tik cik vajag, taads luuk navarots.
padre @ 23.augusts 2003 0:00
Mitsubishi Galants 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Vizuāli viena no visskaistākajām mašīnām, atgādina haizivi, dizains ok. Rezerves daļas izskatās, ka ir samērā dārgas nevar salīdzināt ar Ford vai citu GM ražojumu. Jācer vienīgi, ka kalpos ilgāk. Piekare samērā pacieta jādomā, ka izturēs Rīgas bedrainās ielas.
Motors 2.5 l 161 Zs līdz ar to degvielas patēriņš pilsētā ir 13 l tas laikam atbilst tehniskajiem parametriem tos neesmu pētījis nezinu. Uzrāviens varens, bieži jāskatā spidometrā jo atzīme 70 pilsētā tiek sasniegta nemanot.
Tāds verķis kā kruizkontrole Latvijā laikam nebūs nepieciešams nekad - līdz ar to lieks "navarots".
Izskatā ka durvju gumijas ir tas kas būs bieži jāmaina.
Tehniskā apkope ko veicu pie 90 000 km izmaksāja 550 Ls tajā ietilpa motora sisknas maiņa ar visām izejošām sekām jo līdzi jāmaina arī visi skriemeļi utt. Varētu teikt diezgan dārgi bet tas ir jāveic ik pēc 90 000 km.

Panelis pārskatāms un ērts vienīgi stūres lifts ir prasts nevar salīdzināt ar Ford. Toties sēdekļi ir ļoti ērti un es uzskatu ka vieni no ērtākajiem šinī parametrā Ford un daudzas citas markas auto zaudē.

Aizmugurē ērti jūtas tikai divi pieauguši cilvēki, trešajam vietas ir pamaz. Pagalvji paredzēti tikai diviem.

Visumā ērta mašīna, jaudīga jācer arī ilgspēlējoša.




Kurmis @ 12.jūnijs 2003 0:00
Mitsubishi Space Wagon 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Nopirku no chomaka "tikko no Vacijas", bet bija pirms pardosanas taisits Ogres Servisa centraa it ka prieks sevis (he, he), un ar to arii viss sakas... motorshaade tika noversta it ka ar kapremonta pasakumu- tika mainits it ka viss nepieciesamais, bet nepietiekami un pavirshi (piem., tikai gredzeni bez chaulas slipesanas vai vispar pilnaa remkomplekta, pie tam neparbaudot detalu izdilumus un brivgajienus, zobsiksnas tiek mainita, atstajot vecos spriegotajus, u. t. t. ). No japanu dizeliem taja kantorii, skiet, neviens vispar nerubi. Bet tas taa, proza, jo ir jau ari par viniem tiesam labas atsauksmes. Ka paveicas.

Par pasu auto:
Orginalais noskrejiens apmeram 250-270tkst. (mistiska karta aiz panela atradu dazadu gadu chekus, kur uzradijas masinas Nr. un noskrejiens, pie tam bija redzams, ka visu laiku bijis viens sainmnieks, turks. 2001 gada bijis 210tkst.. Bet tur aiz panela bija ari fotografijas, zekes dazadas krasas, vienigi apaksbikses truka. Un tas viss tikai tapec, ka cimdu kaste ir atvazama pilnibaa, nevis caurums paneli ar vaku. tas pie minusiem ). Pa Latviju noskrejusi ap 25tkst. km.

Plusi:
+normals dizains;
+stures lifts;
+arkartigi izturiga piekare, pielauju, ka tapec, ka mazaks bukshu skaits. Varbut paveicies, bet mainita tikai pr. stabilizatora atsaite, bet tikai tapec, ka nebija istajam modelim, jo detala tiek brutali salauzta. Un neklausiet veikalos vai servisos gudriniekus, ka der 90gr. no Toyotam u. t. t. - tiks nokauta menesa laika.. Ja paveiksies, pakers lidzi ari otras puses atsaiti;
+7 sedvietas (tas nekas, ka aimugure var sedet tikai berni);
+visiem sedekliem var viegli mainit atzveltnes lenki, plus videjo rindu var pec vajadzibas pabidit uz prieksu vai atpakal, pie tam nofikset;
+salona ventilacijai ir recirkulacijas klokis (Rigaa korki blakus IKARUS vienkarsi neaizvietojams);
+ventilacijas kanali aiziet pat lidz 3 rindai, lidz ar to ziemaa neaisalst aizmugurejie sanu logi, kas raksturigi lielakajai dalai universalu (piem., PASSAT);
+erti kloki;
+viegla un preciza atrumu parslegsana, erts atrumklokis;
+cik dzirdets, ipasi zaglus neinteresee (lai ka patiktu BMW vai AUDI, ta tomer ir beeda. Un daudz to beedubraalu);
+neorginalas detalas nav ipasi dargas (nebiedejiet, ludzu, cilvekus, jo nav tik traki. Un srotos diezgan viegli visu var dabut, tikai jazin, kas no Galanta der, u. tml. Ir ari ekstremalakas masinas ar otradu auru- Man bija divas Opel Corsa '92 transporta versijas ar 1.5D Isuzu motoru, Spanijaa saliktu. Ekonomisks (zem 5L/100km), bet biezi vien visadu detalu nav, ja ir, tad originalas un lopiski dargas. ADAM AUTO utt.. Pat motors regulari luza nost no spilvena aplamas konstrukcijas del. Murgs, ne auto. Kadets- cita lieta!!!);
+ja neparkarse, motors iet ilgi, preteja gadijuma plaisa galvaa kaa likts;
+labas, viegli dozejamas bremzes;
+virsbuvei pat asos likumos nav ipasa tendence sasverties (kartingu trase pameginaju- liela masa tikai trauce);
+neruse, vienigi uzmanigi ar krasu, jo trausla. Mazie akmentini prieksa samera daudz izsitusi krasa robus;
+lukturi teicami apgaismo celu (ja ir pareizi noreguleti);
+loti erts panelis, ja ir velesanas uz ta visu ko uzlikt (kefiru, gramatas u. t. t. ). Plakans, plashs, vardu sakot, etalons;
+cupholderi un cita sikumu novietosanas draza ir pietiekamaa vairumaa un izpildijumaa;
+perfekti darbojas rocene (lidz shim man visos auto tas ta nebija un muzdien vajadzeja to pieregulet vai remontet);
+arkartigi ietilpigs pagaznieks, ja izmanto tikai 5 sedvietas;
+atskiriba no opel un VW, elektrosistema labi aizsargata pret mitrumu un raizes nesagada;
+lai cik jocigi nebutu, bet salons negrab un nekas nekur bez ipashas piepules nav nolauzams;
+durvju atslegas NEKAD neaizsalst (tiem, kas brauc ar OPEL, varu tikai izteikt lidzjutibu. Ja laikus rudeni atslegas neizjauc, neiztira un nesaello, tad jau pirmais sals uzstajigi piespiez to izdarit);
+lidz '93 gadam normali prieksejais ritena gultnis nav kopa ar stupicu!!! Un tas, ja jamaina, ir daudz, daudz letak (ap 90Ls pret 30Ls). Tiesa gan, mainit nav nacies.
+apsildamie spoguli!!!! Tiem butu jabut standarta jebkurai masinai, daudz drosaka brauksana ziema vai mitra laika. Kamer nav bijis, to nesaprast;
+prieksejie gabariti ir pietiekami jaudigi, lai apgaismotu gravjus. Ziemas tumsaa uz lauku celiem neaizvietojami;

Minusi:
- neerta sture. Mazliet par lielu un tievu, nemot vera jaudigo stures pastiprinataju;
- cieta, nekomfortabla amortizacija (skat. par sasversanos). Ja uz laba asfalta viss ir super, tad pa grants celu braukt gruti. Visas sikas bedres dabu izjust jau ta pacietajos sedeklos. Bet lielas bedres neko launu piekarei izdarit nav varejusas, caursist, par laimi, ta ari nav gadijies. Vispar uz grants auto uzvedas jocigi- visulaiku slid ara (amortizatori ir kartiba, uz stenda uzdzinu)
- skals motors,
- loti vaja skanas izolacija salonam (seviski braucot lietus laika vai grants celu). Ar pasdarbiba daudz nepalidz;
- parak viegla sture;
- stipri snac virsbuve jau pie 90km/h;
- nav kondicioniera, lai gan "zaglushka" sledzim ir ar visiem uzrakstiem. Tas reizem kaitina;
- loti maz servisu, kur parzin Mitsubishi motorus un to ipatnibas;
- orginalas detalas Skandi ir ljooooti dargas: ta pati stabilizatora atsaite- 61.50Ls pret 9Ls verto neorginalo. Ari vinu atieksme ir stipri pofig, tapat ka KEMI. KEMI Mitsubishi ipasniekam vispar nav ko meklet, atieksme ir vienkarsi garam. APE, GROS un daudzi citi vismaz censas tev palidzet (ne jau aiz neko darit rezerves dalas tiek mekletas);
- lietus laika nedrikst pat mazliet atvert prieksejos logus- ar garantiju salona naks udens;
- ziemaa loti leni iesilst salons. Tiesam leni;
- aplami saules sargi, cik var saprast, paredzeti, saurakam un zemakam auto;
- ietilpigs karteris: 5.1L ellas tomer ir par daudz tik mazam motoritim;
- uzmanieties ar turbinu, ja kaut kas noiet greizi ar ellosanu, nokaut var zibenigi. Un atjaunotas labak nelikt, daudz drosak par shrotu produkciju nav;
- drankigi originalie skalruni;
- manuprat, liels dizela paterins- ap 7L uz trases, ap 8.5L pilseta;
- gruti tirams salons (paklajs drankigs), visiem 10gadigiem Mitsubishi sedekli un parejais gandriz vienmer izskatas nodilusi, ja salidzina ar VW grupas tada pasa noskrejiena auto.
- sedekli prieksa neerti un ilgstosai brauksanai nederigi, jo mugurai nav pienaciga atbalsta. Ari galvas balsti ir parak talu no galvas un savas funkcijas daleji veic, ja kads iebliez pakalaa. Par aizmugurejo ertumu nevaru neko jedzigu pateikt, pats sedejis neesmu, bet berni sez savos sedeklisos un viniem viss vienalga;
- vajsh atpakalgaitas apgaismojums, redzet nevar neko;
- gruti uzkert purna izmerus (jau braucu labu laiku, bet ka nevaru pieshauties, ta nevaru. Ar citiem auto ta nav bijis);
- neprecizs degvielas raditajs degvielas limena krishanos rada ar mainigu atrumu, pie tam katru reizi tas ir savadaks. Ja negribi risket, labak pildities laicigi, jo bridinajuma lampina var iedegties gan 100km pirms stop, gan 30km. Parbaudits;
- dizelim der ari benzina atrumkarba, tapec pirms pirkuma to der parbaudit, jo tad auto daudz vairak patere degvielu un ir ari daudz isaki robi. Tas var kaitinat un ari motoram par labu diez vai lieli apgriezieni naak. Vajag F5M31 nevis F5M22;
- lukturu mazgasanas podzina klokim ir, bet mazgataju nav. Dikti zel...
- dazada garuma prieksejie logu tiritaji. Minuss tapec, ka reali no ta labaks rezultats diemzel nav;
- diezgan pa celu peldosa gaita virs 100km/h, 140km/h jau skiet ekstremi, lai noturetu masinu uz cela;

Tas ari isuma viss. Laba, izturiga masina nesteidzigai gimenei, piemerota ideali gludiem celiem (piekare jau izturetu, tikai cieta). Vienigi to minusu parak daudz, bet nekas jau nav ideals. Otrreiz laikam tadu nepirksu. Ka nakoso auto esmu noskatijis Toyota CarinaE 2.0 benzinu, it ka labaks auto esot. Tad jau redzes...
AN2 @ 15.maijs 2003 0:00
Mitsubishi galant 1.8 td 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Nezinu kaa juus domaajat, bet mans mitchuks ir ideaals. Gada laikaa nobraucu50000 km. Probleemas bija tikai ar aatrumkaarbu, samaksaaju Ls 300. Kaa ne kaa automaats. Degvielu teeree maz. Parasti leju BIODEGVIELU sanaak leetaak. Izgaaju TA- probleemu ar gaazeem nebija. Tagad gribu palaist kondicionieri, bet nav vienas detaljas- -siksnas spriegotaajs, izraadaas baigs defeciits. Varbuut kaads var paliidzeet.
jancux @ 23.aprīlis 2003 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti