Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega 2.2Dti Design Edition 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Opel Omega Design Edition

Auto tika pirkts cilvēkiem labākajos gados – maniem vecākiem. Kandidātu sarakstā bija 5gadīgi ģimenes autiņi ar plašumu arī aizmugurē – mondeo, c5, s80. Prasības: Dīzeļdzinējs un maksimums ekstru. Omegas sarakstā nebija līdz brīdim, kad sludinājumā ieraudzīju šo bildi. Hansa Auto mašīnā neko sliktu nepamanīja un auto tika nopirkts – pilna servisa vēsture gan LV gan DE, foršs pārdevējs un svaigs mašīnas paskats bija 3 galvenie kritēriji – un protams, arī sajūta, ka mašīna IR īstā.

Tātad – feislifotā B omega, limuzīns, 2001. gads, 2.2 DTi motorīts

Design Edition no parastās B Omegas atšķiras ar īpaši dizainētu tumši zaļas ādas salonu un stūri. Visi šīs sērijas auto ir aprīkoti ar ksenona lukturiem, R17 diskiem un savādāku radiatora redeli – varbūt ir vēl šādi tādi sīkum, bet es nepamanīju.
Vēl no aprīkojuma ir: Parkošanās sensori, Dubultais klimats, Pilnā navigācija, Labs stereo ar čendžeri, Sildāmi, Elektriski cilājami beņķi un, protams, MEGATONNA komforta.

Piekare no apakšas izskatījās vienkārša, tomēr priecēja tās pamatīgums – dūres izmēra bukses vien liecina, ka bieži jāmana tās nebūs. Šaras mainās atsevišķi – nav jāpērk viss plaukts, ja TA izbano par kustošu lodveida balstu. Aizmugurē bija šādas tādas sviras – kā jau RWD autiņam – bet arī tur nebija kam piesietes. Tātad – piekarē nekā TĀDA tur nav – attiecīgi viss vienkāršs un arī lēts. Kas ir loģiski – jo modeli ražot sāka pirms gadiem 17 un tajā laikā daudz kas bija savādāk ;)

Dzinējs – apzināti tika ņemts jaunais 2.2 motors, jo 2.5 BMW tds agregāts, lai gan jaudīgāks, tomēr ir bēdīgi slavens ar savām karšanas un sprāgonīgā sūkņa šaizēm. 4 cilindru EcoTec dzinējam ir 125hp un 280nM@1800rpm (laikam). Salīdzinājumam – Alfas 2.4 JTD šķiet krietni jestrāks – bet tur ir viens stobrs vairāk un cits funktieris arīdzan ;). Patēriņi abiem vienādi – 7 litri vidējais. Jebkurā gadījumā braucot ar Opeli nevar just, ka zem haubes ir traktora radinieks. Salonā klusums un ar apdzīšanu kreņķu nav. Vēl viens pluss – niecīgais apgriešanās rādiuss

Auto ir apbrīnojami funkcionāls – neskaitāmas kabatiņas un nodalījumi salonā un bagāžniekā, turklāt pēdējais ir tik liels, ka tradicionālā LV mērvienība – kartupeļu maisi tur salīdīs pusducis vismaz, bet ja atmetīs beņķus (atmetams ir arī sēdeklis blakus vadītājam) tad maisus var kraut bez sava gala. Bagāžnieks smuki pats no sevis atveras nospiežot pogu uz pults.

Ērtības un komforts ir šī auto lielākais un galvenais trumpis. Es nestāstīšu par klimata kontroli vai to, ka apsēdinot divus 2merīgus tēvaiņus vienu aiz otra, pēdējam ceļgali neskaras pie priekšējā sēdekļa atzveltnes vispār. Turklāt atstatums līdz jumtam ir tāds, ka šie tēvaiņi droši var nenoņemt savas kovboju cepures : D. Tas, kas mani pamatīgi satrieca – auto gaita. Līdz šim esmu braucis ar cietiem, sportiskiem autiņiem – omega ir pilnīgs šoks. Satraukumam par bedrainajiem ceļiem nav NEKĀDA pamata. Šķērsojot pavasara izpostītu ūberbedrainu ieliņu auto tikai viegli, līgani šūpojas. Turklāt – dara to pilnīgā klusumā – nerunājot par to, ka salonā nekas (un auto ir 6 gadi) pilnīgi negrab, arī piekares bunkšķēšana NAV DZIRDAMA.
Tā kā, ja alkstat lielu, SUPERērtu un ekonomisku auto, turklāt nesirgstat ar krāna garināšanas māniju vai citiem mazvērtības kompleksiem un aizspriedumiem pret Opel marku – pēdējo gadu omega ir tas, kas jāņem ciet. Auto kvalitāte ir ļoti Ok, tas ir cinkots, un man šķiet – arī relatīvi lēti uzturams kārtībā. Galvenais – nenoskopoties un atrast labi aprīkotu un nenojātu eksemplāru.

Kādēļ tikai 8? Tāpēc, ka ir dažas lietas, kas mazliet kaitina. Lampu mazgātājs, kas 2 sekundes ieslēdzas, ja mēģini nomazgāt vējstiklu. Tas darbojas, ja ieslēgti gabarītu lukturi, bet tā kā LV ar gaismām jābraukā visu laiku – mazgāšanas šķidrums ir jāpapildina itin bieži. Manuālā kārba – no dieseļiem automāts pieejams tikai 2.5dti versijā – bet tik ļoti piestāvētu šādam kruiserim. Nav arī kruīza kontrole un vilkmes kontrole – pēdējā padarītu vieglāku un drošāku braukšanu ar RWD ziemā.

Lai arī mana sirds joprojām pieder Alfām – Omega tiešām radīja patīkamu pārsteigumu.
 
Mr.S. @ 10.marts 2007 0:00
Opel Astra Caravan 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Pagājušā gada vasarā, ap jūliju steidzami bija jāiegādājas jauns auto, kurš būtu samērā ekanomisks un lēts uzturēšanā - izskatīju autonet. lv atsauksmju sarakstu un neko sev derīgu aprakstā nemanīju. Tādēļ arī nolēmu papildināt atsauksmes.

Pirkuma cena 1999. gada Opel Astra Caravan : EUR 3500, -
Krāsa : balta
Nobraukums pirkuma brīdī : 130000 km
Ekstras : NAV
Kur pirkts : no operatīvā līzinga nodots dīlerim, kopies pie dīlera
Nianse: oficiāli 4 pasažieru vietas

Detalizētāk:
Skaņas izolācija kā jau plastmasas autiņā, bet, lai pārvietotos, pietiek. Kā jau pēc virsraksta nojaušam - 1.6 pilsētas satiksmē reizēm par īsu, pēc ilgiem patēriņa mērījumiem secinu, ka auto ēd ap 8-10l/100km (pārsvarā braucu tikai pilsētā), ārpus pilsētas labāk nerādīties - nejūtīsies droši apdzenot. Pikaps, kas paredzēts, lai kaut ko pārvadātu - manas cerības neattaisno, piekrauta aizmugure nozīmē šausmīgas mokas motoram un vadītājam! Mašīnā pietiek vietas četriem vidējiem latviešiem (180-190cm ar nelielām riepiņām) - pēc 3 stundu brauciena neviens neraudāja un nesūdzējās par saspiestību.

Remonti:
Auto labā stāvoklī, 5 mēnešus nobraucu bez remontiem, līdz pirmai eļļas maiņai tikai 8000km - servisā teica, ka labojams nekas neesot.
Pēc 6 mēnešiem saskāros ar to, ka ceļā apstājās logu tīrītāji, šajā decembrī tas bija traģiski (vēlos redzēt ceļu!) - maiņa no šrota izmaksāja LVL 70, -, bet kā jaugadās, skopais maksā divreiz, pēc 2 mēnešiem tie atkal apstājās, maiņa LVL 80, - (žēl par jaunu motoriņu maksāt LVL 160, -).
Pāris nedēļas atpakaļ : mainam izpūtēju, pie viena arī bremžu klučus aizmugurē un labojam ziemai nesvarīgo roceni (izaugu no slideno apļu fanu vecuma!) - LVL 220, -

Secinājumi:
Pēc nobrauktiem 12-13k varu teikt tikai to, ka šis auto paradzēts, lai pelnītu naudu (ieekanomēsi uz remonta, benzīna - ja vien godīgi brauksi) - komforta faniem ieteiktu skaistu sedanu par 3x lielāku cenu.

Komnetāriem:
Vēlētos redzēt konkrētus komentārus ar piemēriem, lai citi, kas šādu auto vēlas iegādāties, zinātu ko pērk, nevis "par opel pārvēršas katrs auto".
opelepo @ 8.marts 2007 0:00
Opel astra caravan 2.0 DTI 1970 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
2000gads braucu jau kopš septembra un esmu nobraucis jau 15000km autiņš ripo labi esmu nomainījis gaisa mērītāju 180Ls, akumulatoru 60Ls un ātrumpārslēga trosītes kuras salā bija iealušas tā ka nolauzu tās maksāja kopā ar termostata maiņu 100Ls

Plusi:
Mazs degvielas patēriņš pilsētā 8l/100km
Labi skan audiosistēma

Mīnusi:
Ziemā visu laiku tāda sajūta ka par apkuri nēsi samaksājis jo salonu nevar piesildīt.
Ļoti maza logu šķidruma tvertne, bieži jāuzpilda.
Oriģinālie lietie diski grūti izmazgājami no iekšpuses un rodas vibrācijas.
IXUS @ 13.februāris 2007 0:00
Opel vectra2000 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Šo auto nopirku nesen. mekleeju vinu malu malās un beidzot atradu! pirms tam man bija vectra 2.0i kurai nebija kibeles! nopirku vinu par sameeraa leetu naudu, bet nu jaa nevis ir labs kas ir leets! pirmais saaka puust garaam ellu, domaaju ka gar sallniku, nomainiiju, bet tek veel. tad pie reizes arii siksnas un ellu un filtru kopaa samaksaaju 47ls. kaadu laiku braukaaju un apraavaas nuutis asij (cik noprotu vinai ass sastav no divaam dallaam) un veel vaarsi klabeeja! mashiinai tika veikts diezgan liels remonts kopaa tas izmaksaaja 180 ls. tika nomainiita pusass ar mironi 20ls, sajuuga trose 12 ls un 6 kompensaatori 81. ls un veel siikumi. aa ella teceeja gar ellas daciku. man pagaidaam pietiek ar 2.0 16v diidekli. uz apdziishanu nav jaadomaa vai buus vai nebuus! arii dizains sai mashiinai ir loti patiikams! uz shosejas 100 km braucot pat nejuut aatrumu! aatraak pa 140 km neesmu braucis jo veel neuzticos tai mashiinai, mazums kas!!!! nezinu kas visiem ir pret opeli bet man taa mashiina patiik! esmu dzirdeejis ka rezerves dallas der no calibras 2.0 16v.

+klusa
+labi turas uz celu
+nemaz nav daargas detalas
+labi velk

- bik par daudz ruusee
- es pat vairaak nezinu mashiina man ir mazu laicinu un man vina loti patiik!

ja kaads zin kur var dabuut informaaciju par shiim mashiinaam dodiet zinu!

par noveerteejumu es nevaru shaa gada mashiinai augstaak par 7 un nestriidos ar citiem jo vairaak cilveeku jo vairaak viedoklu!
Janusheks @ 12.februāris 2007 0:00
Opel vectra 1.8 caravan 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nebiju domājis pirkt opeli, bet ka vinju ieraudzīju, ta iepatikās. Un tā aprīkojumā;kondic., pilnais kompis, multi ādas stūre, priekšējie elektr. logi, rūpnīcas signalizācija, lietie diski uz 16'. Tā kā meklēju autinju ar labam gaitas ipashibam un arī lai butu kaut cik ekonomisks, tad pagaidām tas mani apmierina. Benzina patēriņš 8,3-8,4ko rāda kompis un pārbaudot to dabā tā arī ir. Pie mīnusiem varetu pieskaitīt cietos benķus un diezgan cietu piekari, kas it sevisķi izpaudas braucot ar platajām vasaras riepām. Uzliekot ziemas riepas 195°/R15 brauksana bija mazliet labāka. Nobraucis esu kadus 9000km un nekas negrab un nekrīt uz nerviem, vienīgi pečka vēsā laikā kau ka ne parak karsē salidzinot ar citam masīnām. Varbūt tā ir opelju slimība?
Kad nopirku auto nomainiju siksnu ar visiem rullīšiem , kas izmaksaja 85ls un gaisa filtru ar svecem pa 20ls kopā. Servisa teica , ka drīz jamaina sailenbukses, bet parējais okey. Pagaidām vērteju ar 8, ja nebūtu tie cietie benkji tad būtu okey.
zifss @ 2.februāris 2007 0:00
Opel Omega 2.5 TD 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Auto iegādāts septembrī 2006. gada. Meklēju ss. lv, bet tad neko īsti nevarēja atrast virs 99. gada, tā kā nācās izvēlēties Vācijas tirgu. Atradu firmu "Prodo", kura no manis izvēlētajām mašīnām no Mobile. de pielika klāt 1300 EUR un atveda nedēļas laikā. Auto iegādāts pa 9 100 EUR. Auto atveda ar 190 000 km nobraukumu, līdz šim brīdim esmu novizinājis 8 000 km, tā kā jau kaut ko varu pateikt par šo auto.
Aprīkojums:

- 2.5 TD (BMW motorītis) 131 ZS
- automāts (Laba štelle slinkam cilvēkam)
- kruīzkontrole
- dalītā klimatkontrole
- BC (Borta kompis, labi atspoguļo nemierīgu )
- ādas salons
- priekšējo krēslu apkure
- xenon
- iebūvēts telefons
- navigācija (nevaru atrast LV disku)
- 4 CD mainitājs
- bose skaņas sistēma
- multifunkcionāla stūre
- čips 171 ZS
- 17'' lietie diski oriģinālie Opel
- ziemas režīms, pretislīde


+ šim auto:
- ātri uzsilst salons
- laba vadība arī uz ziemas ceļiem ar pakaļas piedziņu
- liela ietilpība, pieci cilvēki brīvi var sasēsties
- labi strādā iebūvētais telefons
- laba skaņas aperatūra
- ātri uzsilst apsildāmie krēsli (5- ci režīmi)
- liels bagāžnieks
- laba piekare

- šim auto:
- parādījās automāta defekts reizēm nepārslēdz no 2. uz 3. neviens nevar atrast vainu RAAP noturēja nedēļu tādu pašu atdeva atpakaļ
- nav atsevišķu pogu lukturu mazgātāja, ātri iztērējās logu šķidrums
- sāk gļukot kruīzkontrole

Lielos vilcienos būtu viss.
Varbūt kāds var ieteikt kaut ko par NAVI CD, un automāta remontu.
 
Ashais @ 31.janvāris 2007 0:00
Opel Zafira 2.0 DTI 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Taa kaa nebija neviena raksta par Opel Zafira, kad grasiijos to pirkt, tad vismaz tagad, kad esmu to iegaadaajies, varu drusku kautko uzrakstiit. Taa kaa neesmu speciaalists par auto lietaam, tad paareejie Zafira lietotaaji laipni luugti padaliities informaacijaa, jo es esmu nobraucis ar savu aparaatu tikai 4000 km, taa ka paaraak objektiivs nevaru buut.
Auto nopirku novembra beigaas no autoplacha par EUR 7900. Iisi par papildus aprikojumu (Opelim tas saucas Elegance aprikojums) - kondicionieris, kruizkontrole, visi elektriskie logi, elektriskie spoguli, spogulu apsilde, lietie diski, miglas lukturi, ABS.
Kopsh nopirku auto, nomainiiju riepas, uzliku signalizaaciju, nomainiiju ellju un filtrus. (Elljas tilpums motoraa 5,5 L, kas lejot sinteetiku nav paaraak leeti).
Zafiiraa nebija CD speeleetaaja, ko pagaidaam atrisinaaju ar FM transmiteri (klausos muziku no USB Flash caur FM).
Auto pasham ljoti patiik. Kaa izbraucu testa braucienu, taa sapratu ka tas ir prieksh manis. Patiik ka var seedeet augstu un salikt bagaaziekaa visu ko vajag (beernu ratinjus nesaliktus var ielikt). Pirms pirku, skatiijos veel uz Mazda Premacy, VW Sharan, Ford Galaxy, Chrysler Voyager. Bet Zafira izmeers, dizains, apriikojums (un protams ari cena) likaas optimaalaakais manaa gadiijumaa. Vajadzeeja auto ar kuru varu gan ikdienaa braukt uz darbu vienatnee (un parkoties), gan briivdienaas veikt taalaakus gabalus gan ar gimeni, gan uz sporta izklaideem saliekot inventaaru. Seedeet vadiitaaja kreeslaa varbuut nav paaraak eerti, bet 250 km bez apstaajas var iztureet. Apdziit var labi - galvenais lai iesleedzas turbiina. Neko vel nevaru pastaastiit par remontiem un izmaksaam, zinu tikai ka tautaa izdaudzinaats bubulis par augstspiediena suukni kursh shiem modeljiem ir vaajaa vieta (un mainja ap Ls 400)

Plusi:
+ patiikami seedeet augstaak par citiem (kautgan tagad izskatas ka Riigaa 1/2 brauceeji parvietojas ar veniem vai dzipiem)
+ salonaa daudz vietas arii 2 rindaa seedoshajiem
+ ljoti mazs apgrieshanaas raadiuss
+ 7 seedvietas (peedeejaa seedvietu rinda saliekas taa, ka to vispaar nevar ne redzeet ne just)
+ degvielas pateerinsh (shoseja 5-6 litri braucot 90-120km/h, pilseeta 8-9 litri pa korkjiem)
+ labs uzraaviens (esmu patiikami paarsteigts)
+ glaazhu tureetaaji katraa rindaa (siikums bet patiikami)
+ jumta relinji (tiem kuri izmanto jumta bagazniekus)

- liela aklaa zona - prieksheejie jumta balsti ljoti resni
- mazs trauks prieksh logu skjidruma (2.5 litri)
- diezgan leeni uzsilst
- sviist ciet logi, kameer auto nav uzsilis
- 3 rindaa seedoshajiem nav paaraak eerti
- diezgan cieta amortizaacija (bedres "sit cauri")
- brizhiem kautkas iegrabas no apdares plastmasaam
- priekshaa zem bambera ir kautkaada itkaa dekoratiiva plastmasa, kas atrodas ljoti zemu un piebraucot pie apmales ir aizkjeerusies un vienaa malaa atdaliijusies

Lieku Zafirai 8 par to ka man shis auto pagaidaam tiesham patiik - taatad vairaak emociju vadiits.
 
Salen @ 19.janvāris 2007 0:00
Opel Omega 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Iegādājos Opel Omega 2.0 16v 1998. g. bija tiko atdzīta no vācijas vel nebija reģistrēta latvija. Nobraukums bij samera liels 180 tūk., vizuālais ideals, ekstras varetu teikt ka visas, braukšana pa latvijas ceļiem ideala, miksts un nekas negrab. Nobraukaju kādus 600km nebija ne vainas. Iedarbinot mašīnu visas kontrolampas nodzisa izņemot eļļas lampiņu. Pabaraucot nedzudz ta nodzisa, veicu eļļas maiņu, izmaiņas nekadas, aizvedu uz motora diagnostiku, tur neko neuzradija. Mehāniķis teica, ka esot spiediena dačiks beikts, lai nomainot to. Nu neko pasutiju servisa jaunu, teica, lai pēc 2 dienam braucot mainit. Pagaja tas divas dienas un devos ar visu savu jauno našīnu uz servisu- tik talu netiku. Paliku krustojumā, motors miera noklapeja. Izradas eļļas sūknis bija beikts. Remont un jauns motors kopā 500Ls. Nu pats jau it ka vainigs par eļļas sukni vispar nebiju iedamājies.
Vai ta motora diagnostika to uz kompa neuzrāda???
keykey @ 9.janvāris 2007 0:00
Opel Vectra C 2003 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
2003 gada izlaidums un esmu pirmais īpāsnieks.
Nobraukums patreiz 67000 km, et šajā laikā jau nojuka;

1. pakaļējais labais suports = 138 Ls (Hansa Auto)
2. pie 61000 nojuka kloķvārpstas skriemelis (siksnai) = 168 Ls (Hansa Auto)
3. pie apkopes (65000)servisā (Hansa Auto) mani brīdināja, ka jāmaina priekšējie un aizmugurējie atbalsta plaukti = 612 Ls, vēlāk gan, bet jau citā servisā, man teica, ka vēl varu braukt neko nemainot. ( ???).

Manuprāt izdevumi tik mazā nobraukumā ir pārāk lieli.
Korejietis @ 19.decembris 2006 0:00
Opel Omega 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Pievienojos tiem, kas stāsta par Omegas labajām īpašībām. 'Manējā ir ar 2.5V veida benzīna motoru- izbraucām Valmieru no Dobeles ar 8.3 litriem/100km. neticēju, ka tā var būt. kur nu vēl viss komforts, brauc kā ķeizars. Klusa, liela, galu galā- skaista. Vienīgi žēl, ka Omegas vairs neražojot- to teica omegas centrā, tā kā jaunu nenopirksi. Un vēl- tā īsti nevaru sadzīvot ar velkošo aizmuguri, bet tur jau laikam vainīga blīve starp sēdekli un stūri. Kā nekā - sieviete.
Vita @ 6.decembris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti