Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 206 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tā kā ir mazliet brīvs brīdis uzskricelēšu aprakstu pa savu auto.
Tātad šo mazo Peginātoru iegādājos pirms pusgada. Kurš teica, ka nav tādas mīlestības no pirmā acu skatiena? Ir un kā vēl ir! Šīs mašīnas skaistumam bija grūti pretoties un lēmums tika pieņemts nekavējoties - es viņu ņemu! Būtībā man nekāda iepriekšējā pieredze nebija saistīta ar francūzi un atsauksmes par 206 modeļiem vairāk ir negatīvas nekā pozitīvas, bet tajā brīdī man bija pie kājas. Jo tehniskais stāvoklis bija ļoti labs, TA izgāju bez problēmām, kā arī samērā dinamisks motors ar ciešamu patēriņu vidēji 7l/100km.
Pirmais iespaids – maza pilsētas blusa, bet iekāpjot iekšā domas mainījās, vietas ir pietiekami daudz, vismaz priekšā sēdošiem, aizmugurē gan tā pašauri, braucot no Rīgas līdz Cēsīm, Siguldā jau no aizmugurē esošajiem cilvēkiem parādījās pirmie iebildumi - tirpst kāja, sāk mugura sāpēt, un vēl nezin kādas kaites.. karoch vai nu invalīdi vai tiešām tur ir maz vietas - labāk aizmugurē nesēdēt.
Mans iespaids:
Negatīvais:
1. samērā jūtīgs un ciets sajūgs, pirmās 10 min. bija jāaprod ar to braukšanu, bet tā kopumā kad pierod ir ok.
2. dīvains uzrāviens – ar pirmo robu cēliens tāds pamatīgs spolē un ārdās kā monstrs ieliekot otrajā tur jau tas sportiskuma gars ir pazudis.
3. TA viss bija chiki, leņķis gaismām esot pareizs, bet tumšā un lietainā laikā liekas ka tuvās gaismas nemaz nerāda, tātad slikta optika.
4. braucot pa bruģi biku grab salons
Pozitīvais:
1. Kaut vai mazs, bet ļoti stabils, iespējams pateicoties KONI sporta piekarei, (vienīgi ciets gan)
2. Stūre klausa uz katru mazāko manevru, viegli vadāms.
3. Ātri uzsilst motors un salona apsilde arī ir godam.
4. Uzticams auto (vismaz pagaidām vēl nav pievīlis)
Tehniskais raksturojumus:
Peugeot 206 2001. g. 1.6i 16v – Pipercross sporta gaisa filtrs, sporta izplūdes sistēma ar OBX klusinātāju, KONI sporta piekare, kā arī daži vizuālie uzlabojumi.
Secinājums: katram autiņam ir savi + un – runājot par 206 pagaidām saskatu vairāk pozitīvās iezīmes - labs auto ar labu dizainu un uzticamu motoru.


 
Storm @ 12.oktobris 2005 0:00
Peugeot 106 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Arii mazs staastinjs par Peugeot 106
Neesmu gan sii auto iipasnieks, bet ir sanaacis mazliet pabrautkt ar saadu auto un nu jaa.. tad arii mazs prieksstats ir radies..
Peugeot 106
Motors 1,1 : ) 60- zirgi, benziins
Pateerinjs videeji 5l/100km
Gads 1997
Nobraukums ap 10000km
Manuaalaa kaarba (5atrumi)
Divas durvis
Apsildaami seedeklji
CD
Kraasa.. sarkana : )
Konkreeta auto cena aptuveni 4000Ls (regjistreets Norveegijaa)

Ikdienaa paarvietojos ar audi 100 2,3. un liidzsim ar tik maziem auto nebija iznaacis baukt.
Bet sagadiijas, ka mans auto bij mazliet remontaa un naacas aizlieneet so mazo peugeotinju.
Brauciens Bergen- Oslo- Geteborg un atpakal. Kopumaa sanaaca ap 2000km ieskaitot pilseetas braukaasanu un apm 1000km +/- pa kalniem.
Ieraugot to peugeotinju.. radaas sajuuta, ka nezvai tas ir tas auto, ar kuru gribeetos veikt braucienu. Pirmaa doma.. mazs, vaajs motors u. t. t
Uhh.. nodomaaju, ka buus nogurdinosi garlaiciigi, bet nu ok.
Piepildiiju 45 litriigo baaku : ) un devos celjaa : )
Saakumaa tiesaam bij varen diivaina sajuuta.. auto salonaa var sasniegt visu rokas stiepienaa.. pat bagaaznieku, ja pacensas : )))
Izbriiniija vieniigi tas, ka galva gandriiz nesitaas griestos. (augums 185).
Pamazaam saaku aprast ar auto gabariitiem
Visnotal jauki arii paarsteidza dzineejinjs. Neskatoties uz 1,1 nekaadu lielo diskomfortu nejutu. Un beztam auto bijaam 3 cilveeki, uzraaviens no vietas bija apsoluuti ok, uzraaviens pie apdziisanas.. nu ok, bet taadas 100% paljaaviibas nebija. Arii brauksana pa kalniem nesagaadaaja nekaadu probleemu. Katraazinjaa biju iedomaajies, ka buus daudz garlaiciigaak.
Motors gan nav no klusaakajiem. Paaraak skaljs iipasi tuksgaitaa.
Atrumkaarba skjiet visnotalj ok, bet pats aatrumklokjis.. bija visnotalj kaitinoss.. Garsj, nestabils pulkjis, kurs nedod pietiekamu labu aatrumu paarsleksanas izjuutu.
Sajuugs.. paaraak ciets/nepatiikams (ja auto meerkj auditorija ir domaatas sievietes). Pedaalji ariidzan bija daudz par tuvu viens pie otra.. bet nu jaa, protams.. mazgabariitu auto.
Stabilitaate.. visnotalj laba. Riepas skjiet bija 13patmitnieces. Bet auto bija pietiekami stabils uz liikumiem un arii uz neliidzena celja.
Vadaamiiba.. diemzeel negluzi taada, kaa gribeetos. Pirmkaart jau auto nebija stuures pastiprinaataaja.. kas nu buutu apsoluuti nepieciesams sim auto. Manevreet pilseetaa.. gabariitu zinjaa super, bet ko tas dod, ja stuure tik smaga.
Visa brauciena laikaa taa arii iisti neatradu isto "pozinju" seedeesanai. Seedeklji itkaa ok, bet stuures novietojums pret seedekli.. nezinu.. kautkaa galiigi kaitinaaja. Visu laiku roka bija kautkaa nelaagi jaasasprindzina, lai vadiitu. Nepatika tas.
Skjiet auto patiikamaakaa lieta bija gabariiti. Kalnos tas visvareni noder. Braucot ar audi, lai izmainiitos ar fuuraam biezi vien sanaak taa pa centimetriem. Bet ar mazo peugeotinju.. nekaadu probleemu un arii apdziit var visnotalj drosi, jo zini, ka nekur neispruudiisi.
Atrums- max 140km/h uz "banjveidiiga celja"- joprojaam pietiekami konfortabla sajuuta, bet motora troksnis.. skjiet saaka izteikt protestus.. :(


Ok, + un -

+ mazie izmeeri
+ ekonomiskais motors ( 5l uz 100 braucot loti neekonomiski)
+ pietiekami dziivs motorinjs
+ stabils
+ ok bremzu darbiiba
+ laba paaredzamiiba, labi sopgulji, viegli paaredzams panelis.
+ izskats/dizains.. ir ok, bet var striideeties.

- nav pastiprinaataaja (konkreetajam auto)
- stuure vareeja buut preciizaaka
- stuures novietojums(augstums) neparociigs
- nepaarak patiikama aatrumu sleegsana
- paarak tuvi pedaalji
- paskaljs motors
- un konkreetajam auto motors bij noellojies no aarpuses ljoti pamatigi, ko nevareeja nepamaniit arii uz elljas meeriitaaja : ( 1,5L uz 2000km : ( Nelaagi kautkaa..
Auto peedeejaa gada laikaa neesot remontets ne reizi(iznjemot apkopi protams), bet nobraukti arii tik 10000km

Secinaajums- mazs, ekanomisks, pietiekami izturiigs auto, kas laikam vairaak domaats sievieteem, bet kuru es tomeer laikam nepirktu savai sievai : )
Brauksanas izjuuta... kartupelju mizosana seezot uz kjebliisa.. bet mizojas aatri : )

p. s bildes ir no konkreetaa auto, bet kad tas veel staaveeja salonaa.




 
Sistem @ 7.septembris 2005 0:00
Peugeot 106 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Ssis staasts saakaas sseit iauto sadallaa auto placis! Atradu interesantu piedaavaajumu. Par taadu massiinu neko nebiju dzirdeejis, bet cena pievilciiga, vien passa darbs jaapieliek jo auto bija uzseedies vienam busam uz aakka! Sataisiiju un braucu Patlaban mazais zziperis ir noskreejis 217000, priekss 1.1 motora diezgan daudz, bet no tehniskaa viediklla nekas negrab iet kaa mazs tanks. Detallu cenas peerkot nevis peogeot centraa bet citroen centraa patiikamas! Virsbuuves dallas gan ssrotaa un peec pasuutijuma! Ja vajag mazu auto tad par taadu cenu lloti labs piedaavaajums! Ja interesee siikaak prasiet ceru ka vareessu paliidzeet! 9 nu nekas nav perfekts!
150zs @ 4.septembris 2005 0:00
Peugeot 405mono inž. 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Šis nav gluži mans auto, bet gan tēva, bet ir braukts un šo to pastāstīt jau var gan!
91./92. gada izlaidums 1,6 motorits un nekāds sporta auto šis gan nav. lai iegūtu labu parāvienu apgriezieni ir janotur virs 2500, jo tikai tad motors "atverās"un tālāk jau iet lopā liidz pašam galam. Braukšana ir ļoti ērta un komforts ir liels ar šo auto var braukt ilgi un dikti!Beznzīnu ēd tā 7l/100km bet cik var izspiest nav mēģināts bet 150 nebija tochna gals.
Vājā vieta ir dzesēšana, jo trubas ir jātīra katru gadu pirms ziemas vai arii ir jālieto sintētiskā eļļa, bet ir jāuzmanās, lai neuzvārītu auto. Uz ceļa gan turas tā dīvaini un ziemā ir jāuzmanās, jo mīl stumt ārā priekšu. Vadīt ir jāpiešaujās, tas gan!Un elektronika dažkārt pieklibo... bet tā jau ērti un labi un lēti, jo 2 gadu laikā apskates ir izietas un pirmo neko neskatoties un neremontējot īpaši.
Quattro @ 13.augusts 2005 0:00
Peugeot 406 Coupe 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
3 litru 24 vārstu V6 motorītis, 207 zirgi.
Pininfarina darinājums. Kaut arī veidots tipa uz parastā 406 bāzes, virsbūve ir pilnīgi oriģināla. Par laimi ritošā visa ir tā pati kas parastajam 406, nav neko dārga salīdzinot ar analoģiskiem tās klases un tā gada auto. Braucu apm. pusotrugadu un nekādu nopietnu tehnisko ķibeļu vēl nav bijis. Ir remontēti dažādi sīkumi, smieklīgi, ka detaļas maksā stipri mazāk kā dabs. Auto ir aprīkots ar visiem el. navarotiem kādi toreiz bija pieejami + ādas salons. Lieliska stereo sistēma.
Pozitīvais:
+ daudz dažādu navarotu patīkamai braukšanai
+ spēcīgs 3 - litru motors, kuru uz šosejas var pabāzt zem 10l/100km
+ skaists auto (Pininfarina kā ne kā) kurš nav katram otrajam, pat katram simtajam ne.

Negatiivais:
- franču elektronika
- kaut ritošās daļas nav drausmīgi dārgas, virsbūves daļas toties gan. Būs jāpasūta un vēl jāgaida kādu laiciņu.
- ziemā labāk turēt garāžā, jo pie zemas temperatūras
slikti pielec.
- apsilde varēja būt labāka. Ir apsildāmi priekšējie benķi, bet vienalga pietrūkst siltuma.
- nemīl 95 benzīnu. Ar to ziemā pielec vēl sliktāk.

Visā visumā auto patiešām ļoti izdevies un pagaidām man nerodas ne mazākās vēlēšanās to pārdot.
 
Ralfs @ 16.decembris 2004 0:00
Peugeot 307 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Autins tika iepirkts no pazinas februari, kas to bija nopircis pagajsgad maija pilnigi jaunu. Zelta krasa, parastie terauda 15- nieki. Nekas dizs - kondicionieris, Sony Explood CD (originalie skalruni), elektriskie spoguli, logi, prieksa 2 airbegi, dienas gaismas (kad pielaiz, tad tuvas deg bez ieslegsanas). Tika pirkts ne dizelis, jo tie dargi, ari rezerves dalas dargas. Par motoru biskin velak.
Tagad ir noskrejis jau 78 000, tacu nekadi defekti nav. Autins troksnains, motoru ari skali dzird, piekare pacieta, kaut gan standarta - labi turas uz cela, tacu grabulis drumais, it sevisci uz parbrauktuvem. Ja masina atrodas 3 videja auguma cilveki, tad pat uz nelielam bedritem ta ka sit aizmuguri cauri. Ta viniem visiem esot jau no rupnicas. Vel ari biezi arejo apgaismes iericu spuldzes izdeg, laikam tapec, ka ir ta dienasgaismu sistema, kas vinas cakare. Uz ielam daudzus 307- os esmu redzejis ar izdegusam lampam. Vienreiz gadijas braukt, kad deg prieksa tikai viens gabarits un otrs tuvais, aizmugure viens gabarits un viens numura apgaismotajs. Cakarejas ari sinhronizators - kad atri sprauz no otra tresaja, sis nokraksc, negrib lekt ieksa - tikai ar kavesanos. Vel aizmugurejai kreisai durvij rokturis ne vienmer strada. Tacu tie visi ir sikumi.
Bet ta vagis labais. Ists kasamais aparats - stabils, bremzes realas, vel kruta, ka bremzu pedalits vieglins, vieglins, bet kad iespiez, tad pasazierim galva stikla. Ari Auto Bild bija rakstits, ka apstasanas cels no 100-0 sporta masinas cienigs. Sture ari asa un autins pamazs - labi manevrejas un ir tik ziperigs... Kapec? Tapec, ka zem haubes 2.0i 16V DOHCinieks, jaudigakais, kads tadiem nak. Nu veci, prieks pasmasas 1200kg 140 zirgi diezgan labi cel... Vienigi maksimalais griezes moments sasniedzas tikai pie 4100 apgr. - tatad augstu apgriezienu motors. Ta ari ir - maksimala jauda pie 6000 apgr. un aiz 4000 paveras istais celiens. Nu cel tiesam labi - vienreiz vienam Corrado G60 pakala noturejos. Pirmais - 6500 apgr., otrais 6000 - 90 km/h, tresais, un tad jau jabremze, jo pa pilsetu vairak nevar. Motors pie 4500 smuki sak rekt, varu iedomaties, ka butu ar sporta filtru un izputeju (ne tikai skana). Apgriezieni sim tiesam nav nekada problema - 6700 mierigi dzied bez grutibam, tikai raustas no ierobezotaja. Ar otro uz slapja asfalta spole ta ka dulls, iet taisni, riepas sausas. Mja, lido labi, tacu paterinu zem 8 - 9 l nevar dabut. Bet tas seviski netrauce, jo maksimalais paterins, kas ir 10 - 11 l un ir tad, kad no Talsiem uz Rigu atbrauc pa stundu. Izspests ir 180 uz bana ar 3 cilvekiem salona, bet seit, Latvija 170 nav problema, pat uz cela Ogre - Tinuzi. Nu tirakais mauksanai pa pilsetu.
KXt @ 6.septembris 2004 0:00
Peugeot 405 GRDT 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Salons jaunaa tipa, pribori labi. Mikstie beņķi - super- ērta sedeshana (sorry BMW5sērija). Universāls - amortiniu arku salona aizmugurē nav, lidz ar to manaama telpas ekonomija, var kraut līdz 250kg. Dauzits no visaam puseem, bet cinkots un ruusa tikai aizmuguree apakshaa pie pakaljejaa tilta stiprinajumiem. Dizelis ar turbinu un interkuleri - nav jaaraustaas pie apdzishanas 5 robaa no 95-130 km/h. Uzvelk ka prieks. Max. atrums 175 km/h taalaak nav meeginaats (4.5t apgr./min). Noskrejiens originals 350 000 km. Daudz naudas ielikts ritoshajaa daljaa, toties 1 reizi un 2-3 gadi nekas nebirst (35 000 km gadaa), iznemot pak. tilta gultnju nomaiņa ik peec 60 000, savaadaak buus 300 Ls tilta restaureeshanai kas jau ir piedziivots. Ziemaa pielec arii pie -28 C. Pa trasi var braukt 5.5l/100km (90km/h), pilseeta min 7-8l/100km.
Drosības sajuuta zuud braucot virs 140 km/h. Paarsvara jau braucu mierīgi.
EĻĻU NEEED !!!

minusi - daargi remonti. izpuutēja pak. bundulis 90Ls! Duumo par daudz (degvielas suuknis), radiators oksidejas un izbirst sieninjas. Motors vietaam sulojas, it kaa nieks. Pakaļejais tilts - gultņu maiņa. Orginaalais kraasojums nav no labaakajiem (akmentiņi, akmentiņi). Karstaa laika jaaskataas tosola līmeni un jaapapildina 0.5 -1 L 2 meen laikaa. ABS paaraak juutigs. Pa grunts ceļu jaabrauc vai nu aatri vai nu ljoti leeni, dreb.

GRDT @ 20.augusts 2004 0:00
Peugeot 205 XS 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [7]
Nopirku to, jo bija ar kaut ko jabrauc Latvijas Čempionātā rallijā standartniekiem. Auto jau bija daļēji sagatavots rallijam - cietas atsperes, amīši utt. Bet nācās uzbūvēt pannu, lai varētu izbraukt īstu ralliju. Kad servisā pie tās pieķērās, tad izrādījās, ka katrs ar tiem 2 karburotoriem galā netiek. Tik daudz trubiņas, tik sarežģīta domāšana... Izrādījās, ka arī pakaļējais tilts ir beigts ~300Ls. Eļļa dzinējam gāžas laukā velns zina pa kurieni... Jātaisa kapitālais. Sajūgs arī sācis slīdēt. Durvis izļurkājušās. Salons - kā 1970. gada auto. Sēdekļa stiprinājumi nolūzuši. Vēlāk būs papildinājumi....
reds @ 13.augusts 2004 0:00
Peugeot 307 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Peugeot 307, 1,6 benzīns. Pirkts jauns pirms gada. Tagad nobraukti ap 20 000 km.

Tātad - auto ir ar piecām durvīm, manuālā ātrumkārba, ABS, air bag priekšā vadītājam un pasažierim, ir kondicionieris, CD ar vadību pie stūres, priekšā elektriski logi, elektriski/apsildāmi spoguļi. Cena Ls 9680. Maksimālais ātrums, reāli pārbaudīts Vācijā uz bāņa, drusku virs 185 km/h.

Uzrāviens tieši pietiekams, lai normāli apdzītu fūri, kas kustās 90 km/h. Ar normāli ir domāts, ka, ja apdzen objektīvi gana drošā situācijā (pretimbraucošais, ja arī ir redzams, tad reāli tālu), tad nav jāuztraucas par jaudas trūkumu. Taču, ja svarīgi ir vienmēr no krustojuma aizlidot pirmajam, tad, protams, vajag citu mašīnu. Braucot īstos kalnu ceļos (Alpos) gan uzrāviena vairs nav nekāda, bet tajā pat laikā no punkta A uz punktu B arī kalnos aizbraukt nav problēma. Degvielas patēriņš nav ļoti liels, bet arī nav speciāli ekonomisks. Jāteic, ka neesmu mēģinājis ļoti precīzi to noteikt, bet ir sajūta, ka Rīgas satiksmē tuvojas pat 10 litriem uz 100km. Laikam tam 1,6 motorītim nav nemaz tik viegli vilkt salīdzinoši pasmago auto - pilna masa 1693kg.

Priekšā vadītājam un pasažierim ir ļoooti daudz telpas. Tā kā esmu pagara auguma, tas man nav mazsvarīgi. Agrāk braucu ar vidējās klases auto, kur bija krietni saspiestāk. Dažreiz 307tajam pārmet saspiestību aizmugurē, bet domāju, kas tas īstenībā ir mazāk objektīvs pārmetums, cik nelielas saspiestības sajūta, ja nule kā pārsēžas no priekšējā sēdekļa. Tā kā nevedu lielas mantas, tad bagāžnieka lielums man ir pilnīgi pietiekams. Viss aizmugurējais sēdeklis gan kopumā, gan pa daļām ir nolaižams un arī izņemams pavisam.

Sēdēšana ir nedaudz kā minivenā, t. i. var sēdēt visai augstu. Gaumes lieta, bet man šāda sēdēšana ļoti patīk. Priekšējais stikls ir milzīgs, bet tā balsti mēdz traucēt sānskatu, piemēram, izbraucot uz galvenā ceļa. Tā laikam viena neizbēgama problēma, kas "pārņemta" no miniveniem...

Mašīna ir ļoti stabila pie jebkura ātruma. Balstiekārta ir pacieta, stūrēšana precīza, stūre ļoti viegla. Auto ir diezgan kluss arī pie paliela ātruma. Ātrumu pārslēgšana ir normāla - neesmu ievērojis ne ko nedz speciāli sliktu, nedz speciāli slavējamu. Varbūt ir daži auto, kuriem robos var ielikt vēl vieglāk, bet nedomāju ka tā ir problēma. Par ārējo dizainu neko neteikšu, jo katrs tāpat zina, kā izskatās 307tais. Salons un panelis nav nekāds luksus, bet panelim lietotā plastmasa ir pamīksta (tātad vismaz pagaidām negrab) un visai patīkama. Uz paneļa papildus tam, kas ir visiem auto, var redzēt eļļas līmeni (pie izslēgta dzinēja), ārējo gaisa temperatūru, datumu u. tml. niekus. Liela "cimdu kaste", kas, ja ieslēdz kondicionieri un pagriež attiecīgu vārstu pašā "bardačokā", ir pārvēršama arī par ledusskapi.

Ir arī bijušas šādas tādas problēmas. Vispār 307tajiem laikam jau ir izveidojusies visai slikta slava kvalitātes ziņā. Manējam pa šo laiku nav bijis neviena nopietna defekta (trīsreiz nospļaujos…), bet daži, konkrēti trīs sīkumi. Tiesa, jāņem vērā, ka, ja neskaita atsevišķas situācijas, braucu mierīgi. Tātad ne ar ko ekstrēmu šo auto neesmu pārbaudījis.

Jau no paša sākuma pagrieziena rādītājs pēc straujāka labā pagrieziena, automātiski slēdzās kreisajā stāvoklī. Lauva auto kaut ko tur regulēja vienreiz, regulēja otrreiz, regulēja trešreiz. Tas līdzēja uz pāris nedēļām, un sāka jau kaitināt. Bet man vienreiz paveicās, kad šī "burvīgā" svira nez kāpēc iesprūda un bez manas īpašas piepūles salūza tā, ka pat no sevis vairs atpakaļ neslēdzās vispār. Nu tad to nomainīja garantijas ietvaros, un nu jau trīs mēnešus par pagriezienu problēmām vairs nav jādomā.

Otrais - ziemā iesprūda vienas aizmugurējās sānu durvis. Vairs vaļā nenāca un viss. To servisā ātri sataisīja, un problēmu vairs nav.

Trešais un patlaban kaitinošākais. Priekšā zem radiatora ir idiotisks plastmasas aizsargs, kas laikam nav īsti pieskrūvējams. Kā to pieskrūvē, tā pēc laika tas atkal ir pusnokritis un pretīgi grab. Līdz ar to ir sajūta, ka vienas stulbas detaļas dēļ it kā viss auto grab. Salonā un citur nekādu graboņu neesmu konstatējis. Tiešām nezinu, vai servisā to aizsargu vienkārši nejēdz kā nākas pieskrūvēt vai arī tas vispār nav pieskrūvējams.

Apkopojot: ja spriež pēc šī viena eksemplāra, šis ir diezgan labi aprīkots, ērts un glīts auto ar ikdienas lietošanai solīdiem braukšanas parametriem par tiešām ekonomisku cenu. Ēnas puse ir salikšanas kvalitāte, kas vismaz sīkumos izpaužas kā nepietiekama. Domāju, ka par to divas acis var nomest - īsti attaisnojama šāda paviršība nav. Tāpēc kopvērtējums 8.
Pūķis @ 20.jūlijs 2004 0:00
Peugeot 205GL1.4 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Šo mazulīti nopirku pusotru gadu atpakaļ. Tas jau ir otrais šāds auto, pirmajam tikai bija 0.9motors ar 45ZS- protams nīkulis, bet līdz 140 gāja un vidēji patērēja 5,5l benz. Patreizējais ir ar 60ZS uz 785kg pašmasas, tā kā baigais nīkulis nemaz nav. Ja kādam gribas skrieties, tad ar šo pietiek , lai ieliktu 520BMW- protams, ka līdz90. Tad lomas mainās. Šis gan patērē nedaudz vairāk -6.5l . Katrs no šiem auto ļoti atšķiras arī apdarē. Pēdējais ir gatavots kopā ar kaut kādu dizaina studiju- visur atrodas zaļi krokodilīši, tādi kā uz golfa krekliņiem. Salons iztapsēts ar zaļi/sarkanu rūtiņu audumu, orģ. ādas stūre, tonēti logi, eiektro pacēlāji, lielā atbīdāmā lūka un centr. atslēga visām 3 durvīm. Stūres pastiprinātāja nav, un arī nevajag, tā jau tāpat ir pelnījusi 10 balles. Kad atbīda pr. sēdekli - priekšā ir vairāk vietas nekā Pasātā, bet bagažniekā var ielikt bērnu ratiņus- proti- izjauktus. Vēl viens pluss- daļēji cinkota virsbūve. Protams, ir arī mīnusi- ierindas meistari no frančiem baidās, arī detaļas ir grūti atrast, bet var. Ar ritošo nav problēmu - šara ar dakšu maksā 30ls, salenbloki-3,5ls, pak. bremžu kalotkas-12ls, rocenei trosīte-4ls. Pārējais , ko mainīju gan no šrota - starteris 10ls, spid. trose 3ls. Mainīju sadalenei rokerus - jauni maksā 16ls gabalā, bet es EKS- AUTO atradu no 306 alumīnija - pēc izskata lielāki , bet der ideāli un par 5ls komplektā. Mainīju pats , joservisā prasa 60ls par darbu, bet man tas aizņēma 2-3stundas , pat motors nebija jāizceļ(šim ir gulošais). Vēl tikai jānomaina pusasīm saļņiki , jo motors ir vienā blokā ar kārbu, kas eļļojas ar to pašu eļļu. Kartera vāks vienmēr ir skapjš. Vairāk problēmu nav bijis!Normāls pilsētas vāģis, vēl jovairāk , ja ato izmaksāja 500zaļos !!!
nazis @ 20.novembris 2003 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti