Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 607, 3l V6 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Redzu, ka neviens nav padaliijies pieredzee par sho autinju.
Braukaaju nu jau tresho meenesi. Auto pats par sevi ir paarbaazts ar visaam iespeejamaam extraam, vienigais kas nav taa ir navigaacija un TV. Motors 3l V6 ar 210Zs.
Tagad par labajaam iipashiibaam:
- salons loti eerts un ar gliitu gaishas aadas apdari
- pie stuures eerti izvietoti visi kloki, taa kaa pasham panelim principaa vajag pieskarties tikai lai pareguleetu kondicionieri
- ar auto var pietiekami sportiski braukt, ja paarsleedz piekari un automaatu sporta rezhiimaa
- laba muuzika ar JBL tumbaam un disku cheindzeri
- interesants knifinsh, kad aizsleedzot mashiinu, spoguli pielokaas klaat pie virsbuuve, cerams ziemaa nepiesals.. : )

Miinusi:
- saak gribeeties tomeer pakaleejo piedzinju, lai kam sirdii taa ir tuvaaka
- degvielas videejais pateerinsh vislaik braukaajot pa Riigu nav mazaaks par 18l/100km
- automaata "smadzenes" vareetu buut aatraakas, ja strauji nospiezh gaazi, mashiina apdomaajas sekundi, un tad "dod valaa"...
- radio kvalitaate vareetu buut labaaka (laikam antena suudiiga), buus jaadomaa, ko te var izdariit
igu @ 4.novembris 2003 0:00
Peugeot 405SRD 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Nopirku savu autiņu pirms pāris mēnešiem pa 2500$. Peugeot izvēlējos tādēļ, ka gribēju dīzeļdzinēja auto. Kā zināms Peugeot māk ražot dīzeļus un kā nu ne: 1,9 ar turbiinu un intercooleri. PATS GALVENAIS patēriņš 4-6l uz 100km. No friciem nācis ar dauzītu spārnu, bet ģeometrija visa pa vietām!Nekāda vaina. Nu protams nav viņš tik dinamisks, kā dažs labs benzīnnieks, bet iet kā dīzelim pienākas.
Labās īpašības: Priekš dīzeļdzinēja kluss un nav jūtamas vibrācijas salonā, ļoti ekonomisks, dzinējs strādā kā pulkstenis. Salons: netipiski mīksti sēdekļi (varbūt tieši tādēļ franči šo auto izmanto priekš takšiem)Apdare kaut kas līdzīgs starp SAAB un VW. klasiska, bez liekiem elementiem. Pluss: magnetolu var noslēpt aiz aizverama vāciņa. Ziemā -25 grādos piešķīlu ar otro piegājienu!Vasarā ar pirmo. Salons viduvēji kluss. Ja salīdzināsim Db skaļumu ar lielās klases mazda xedos9 tad rezitāts būtu 4:10 mazdas labā.
Sliktās īpašības: Sedaniem nav iespējas nolaist aizmugurējo sēdekļu atzveltni. Vāja vieta siem dzinējiem ir dzesēšanas sistēma, neskatoties uz visu, ka ir uzstādīts intercooleris!Nu un protams panesās Franču prikoli: pat priekšejo gabarītlampiņu nenomainīsi bez grāmatas izstudēšanas!Patesībā jau viss ir uztaisīts vienkārši, bet tikai jāzin kas pie kā piederas. Visvairāk mani tracina franču skrūves, nevarēja izmantot normālas krusti;nu skrūves, nee kaut kaadas ar atslēdzinam skruveejamas... Nu un jaa- elektriskaa luuka... vienkarschi lietus laika tek man uz gavas. Bet tas viss ir novēršams takā ielej 5ls un dodies kur tikai gribi...
Vispaar jau esmu apmierinaats, jo nopietnu probleemu pagaidaam nav bijis un cerams veel tik atri ari nebuus
Pegucis @ 14.jūlijs 2003 0:00
Peugeot 205 XRD 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
So auto savaa iipasumaa ieguvu pirms pusotra gada, iemainot pret biski apdauziitu, taa pasa gada Golfu (benziins) un nedaudz piemaksaajot. Auto naaca no Hammburgas ar 137t. km nobraukumu (tiesaam). 1.9 diizelis. 3durvis. Pa so laiku esmu nobraucis 16 t. km. Videejais pateerins 5,5l uz simtu. Iznemot ellas, filtru un sajuuga troses (LS 7) mainnu, nekaadus citus ieguldiijumus mans Peugeot nav prasiijis. Peec siis ziemas kaut kas gan saacis apaksaa grabeet un arii zobsiksnu, drossiibas peec, vajadzeetu nomainiit, taa kaa kaut kaadi izdevumi jau tomeer buus, bet uz kopeejaa fona - minimaali. Prieksaa vietas pilniigi pietiekami (esmu 193 cm garss), aizmuguree normaali juutas muusu 6g. beerns. Nolokot aizmugures seedeklus var mieriigi ielikt velas automaatu, vai 6 maisus (pilnus). Patiik piekare - nav ne par cietu, ne par miikstu, eerti seedekli, salonaa nekas negrab. Zaglus neinteresee nemaz. Dinamika pilniigi pietiekama. Maks. aatrums ar kaadu esmu braucis ir 140km/h., bet komfortabli var justies liidz 120. Nav nekaadu ruuseesanas paziimju. Leca labi visu ziemu, lielaakajos salos gan ar gruutiibaam.

Kas slikts - nekas daudz. Dereetu stuures pastiprinaataajs. Ne seviski labi uzvedas uz grants celiem. Cits nekas nenaak praataa.

Zeel buus no sii auto skirties, bet gaidaamaa gimenes pieauguma deel nekas cits neatliks, jo ar diviem beerniem un ratiem, laikam tomeer buus par sauru.
Franks @ 9.aprīlis 2003 0:00
Peugeot 307 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [32]
Interesanti būtu uzzināt, ko citi saka par P307 HDI. Nopirkām pagājušā gada vasarā. Skaists jau ļoti. Bet, vispirms par slikto -1) jau izbaucot no salona, dīvaini sitieni zem korpusa, aizmugurē. Nesaprotu, jauna mašīna, varbūt tā vajag. bet aizdomīgi. Pēc 10 000 km pārbaudīju - izrādās jāmaina bukses, brāķis. nu ko tur, kam negadās, būs pirmdienas vai piektdienas mašīna. Starp citu, vēl jo projām, iesēdinot aizmugurē trīs cilvēkus, "pakaļu sit cauri" visu laiku, un jāuzmanās braucot pāri tramvaja sliedēm. Ko tur varētu darīt? 2) pēc 20 000 km pārplīsa metāla bremžu caurule aizmugurē, pie dzelceļa pārbaruktuves un sarkanās gaismas. Bet rokasbremzes taču ir pat Peugeot automašīnām. Nomainīja un tā neko, viss ir. 3) interesantā lieta ir aizmugures durvju rokturis. Tas ir elektrisks, kā slēdzīti. Nu tad kad palika slpajš laiks, nestrādāja. Durvis aiztaisīt nevar, un aizslēgt mašīnu arī nevar, jo ja viena durve vaļā, citas arī neslēdz. Ar ļoooti nežēlīgu apiešanos (un dažām buktēm durvīs) es tās durvis aiztaisīju, parasti. Tas vilkās kādus 2-3 mēnešus, ārkārtīgi daudz lamas peugeoistiem un visiem citiem auto pārdevējiem, kamēr paziņoju peugeotiem, ka taisīšu neatkarīgu ekspertīzi un došu auto atpakaļ, ja nesataisīs. Uz otro reizi sataisīja, tikai nezinu, kādu hermētiķi viņi lietoja, bet tagad normāli. Paldies viņiem, Liepājā. vai tiešām šāda vaina ir visiem 307jiem? Nomieriniet mani. 4) sliktā lieta, ka vienreiz (pēc 3 mēnešiem) konstatēju, ka iebūvētā signalizācija nestrādā (salona perimatra kontrole). Izrādījās, kaut kāds signalizācijas čips nodedzis. Bet es pārliecināts, atstāju mašīnā visu ko vajag un nevajjag un jutos diezgan droši. Salaboja. Tik un tā tā signalizācija ir diezgan šaubīga. Dažreiz ieslēdzas, dažreiz nē. Neredzu likumsakarības. tas par slikto, pieredzi. Pārējais nekas, tikai tās lampas izdeg ik pēc 10 000 km. Un tiko nomainīju stabilizatora buksi priekšā (pēc 50 000 km). Aaa, atcerējos, jaunai "viņai" bija apkašā plastamas un viss kas. Tās protams es norāvu nejauši jau pirmajos 10 000 km. Un grab tā apakša briesmīgi. Viss tur ir uz plastmasiem, un katru reizi kad iebraucu uz apkopi, saskrūvējam jaunās vietās ar "samoreziem".
Bet labais - KĀ TĀ MAŠĪNA IET!!! SUPER. TĀDA CIETA UN STABILA. PA LIEPĀJAS ŠOSEJU LIEPĀJAS GALĀ UZ 170 KM/HA VAR PAT PALEKTIES UZ VIENA KALNIŅA. UN ARĪ TRAJEKTORIJU TUR ĻOTI LABI. VISPĀR, JA RUNĀ PAAR BARUKŠANU - ĻOTI LABI UZ ŠOSEJAS.
Auto ļoti labi patīk cilvēkiem, nerodas diskomforts, kā braucot ar džipu vai teiksim, bmw, kur izkāpjot no auto, cilvēki no tevis novēršas. Šeit visiem gribas ar tevi draudzēties un uzsmaidīt. Ļoti pozitīvs auto, prieks braukt, un nav arī "tanka" sajūtas. Salons tāds atraktīvs un elegants, kaut arī drusku kvalitatīvākam vajadzētu būt. Bet par to cenu? OK

Nu tā, manas paŗdomas par šo auto. Jau esmu nobraucis ar šo 307 50 000 km
Guntariņš @ 25.marts 2003 0:00
Peugeot 306 SR 1995 Novērtējums: 1 Komentāri [3]
Pozitīvais:
Tīri smuki dizaina elementi ārējam izskatam un baigais navarots ir sedana versijai logu tīrītājs pakaļējā stiklā. Tīri labs aprīkojums bija gadījies: 1.8, centrālā, el. logi, pastiprinātājs, kondiķis utt.

Negatīvais:
Oficiālais serviss (Lauva auto) pilnīgi neko nerubī no pegijiem, detaļas dārgas, nav braukšanas komforta. Un pats lielākais mīnuss bija tas, ka tieši šis auto bija pirkts Krievijā no salona. Kā vēlāk noskaidroju šim tirgum nāk kaut kas citādāks iešprices sistēmai (domāts sliktai degvielai), līdz ar to patēriņš uz šosejas sasniedza teju 12 litrus uz 100 km. PILNĪGS MURGS priekš 1.8.
Leo @ 12.februāris 2003 0:00
Peugeot 306 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Nopirku kaut kad 2002. gada sākumā. 3 durvis, 1.6l, 90ZS, stūres past. el lūka, centrālā atsl. (kopā ar to it kā vajadzēja būt el. logiem , bet nav). Salons priekš kompaktklases diezgan plašs. Jo brāļa 1988. gada VW Passat škiet pat šaurāks. Uz ceļa turaās stabili, faktiski tas pat bija pirmais patīkamais pārsteigums, kad pirmajā dien'jau braucu uz laukiem pa grunteni.
Motors pie šīs ziemas -30C pieleca bez sarežgījumiem. Pa durvīm arī ziemā tieku iekšā. Apkures sitēma labāka kā Ford Sierra vai VW GolfII (mani iepriekšējie auto). Dinamika arī sakarīga priekš tā motora. Par patēriņu arī nesūdzos - vairāk par 8l/100km kaut kā nesanāk.
Remonti - patrei zpiekare, un bišku izpūtējs. Vajadzēs kaut kur pie kārbas vai kārbā mainīt gultni - žļerkst. Kaut kā neatrodu laiku šadai operācijai. Rūsu arī kaut kā nemana. Rezerves daļas ir nedaudz dārgākas, kā piemēram Golf II, bet dabūt nav problēmu. Dažā labā servisā, kurš nespecializējas uz Peugeot, pat viss ir uz vietas.
Neko tādu traģiski nepatīkamu gada laikā neesmu sagaidījis no šī auto. Vienīgais, ka viņam rezerves ritenis ir zem auto, tad nu tur stiprinošā skrūve mēdz ierūsēt. Nācās nedaudz ar vardarbību nodarboties.
Varbūt vēl varētu būt nedaudz klusāks. Bet jānomaina tas pats gultnis, jāuzliek motora pārsegam skaņas izolācija un durvis jānovibroizolē (bišku aizraujos ar auto audio), un viss būs normāli.
atrā gadījumā nopirku viņu dizaina pēc, arī gads par tādu naudu (2500$) bija sakarīgs. Nekāds lielāks auto arī neprasījās. Tā kā aizmugurē ir dalītais 2:3 nolokāmais beņķis, tad šo to lielāku arī mierīgi var vest.
Tas tā īsumā.
juriz @ 23.janvāris 2003 0:00
Peugeot 605 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
Kad pirku autiņu svārstījos starp Alfa 164 , Peugeot 605 un VW Passat. Visi ietilpa aptuveni vienā cenu kategorijā(Audi negribēju - zog, BMW 5sērija - pakaļa velkošā).605o tā īsti nebiju dzīvē redzējis - ļoti maz ir šo mašīnu. Turpretī kad ieraudzīju, tad otrajā plānā aizvirzijās visas tehnikās fiškas kas saistītas ar franču auto , un pirmajā nostājās dizains.
Ko varu teikt par mašīnu?Bagātīgs elektronikas aprīkojums (SRI modeļiem), ērta , stabili turas uz ceļa - gan ziemā , gan vasarā. Tas laikam piekares nopelns. Rezerves daļas īpaši dārgas nav , pat pērkot pie Lauva auto. Nerūsē. Mīnusi. ELEKTRONIKA. Tikai tad , kad nopirku, kaut kur lasīju , ka 605ie jāpērk pēc 91ā gada , jo tad ir uzlabota elektriskā daļa. Vai vēl labāk pēc 94ā. Ir bijis ka vispār pazūd bremzes(spiediens). Kad spied pedāli , tad tā kā pret sienu un bremzējas knapi. Par ABS nerunāsim. Oranžā lampiņa deg 90% no visa laika. Esmu devis 2x labot , bet nekā. Esmu mainījis gan priekšējos gan pakaļejos stabilizatorus , tie arī skaitās it kā vārgā vieta.
Ieteikumi. Obligāti jāpērk pēc 91 gada , vai vēl labāk pēc 94ā , kas skaitās 605 otrā versija. Obligāti 3 litru motors.2litri (kaut arī 147 zirgi) priekš 1400kg ir par maz. Ātrumā viss.
analog @ 6.janvāris 2003 0:00
Peugeot 406 HDI 110 Zs 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Nebija nekādu problēmu. Dīzeļversija mani vienkārši fascinēja. Esu braucis ar dažādām jaunām mašīnām, bet PEUGEOT tas ir lieliski, kolosāls dīzelis. Tikai tehniskās apkopes jāveic. Apkopes nav dārgas.
Pozitīvi: izcils dīzelis, ekonomisks, jaudīgs.
Negatīvi:
PAŠLAIK DOMĀJU PAR 2,2 HDI PEUGEOT COUPE.
KOĻA @ 5.janvāris 2003 0:00
Peugeot 309 GTi 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Pēc cītīgas Peugeot 205GTi meklēšanas un cerību zaudēšanas netīšām Saldū tika uzskriets virsū pavisam savādam PUGam - 309, man šie modeļi nekad nav patikuši un neietilpa manā redzes lokā, jo visi 309 bija redzēti tikai ar 5 durvīm, bet šis te bija kas jauns - 309 GTi 1,9i ar 3 durvīm, un pietam sagatavots Peugeot Talbot Sport. Pirmajā testa braucienā jau secināju, ka ritošajā daļā būs nepieciešams ieguldīt naudu... Vēlāk tikai pamanījām to, ka uz spidometra ir tikai 74 tūkstoši kilometru, kā patiesību apstiprināja arī Vācijas servisa grāmatiņa un Latvijas tehnisko apskašu kvītis - attiecīgi šis auto Latvijā bija nodzīvojis 6 gadus un nobraucis tikai 8 tūksošus. Izskatījās kā no kataloga - spīdošs, ar oriģinālajiem lietajiem R15 diskiem, visiem papildus lukturiem (migliniekiem un tālajiem). Nav labuma bez sliktuma - no stāvēšanas vecas bija palikušas visas bukses, izbeigušies amortizatori un vēl šis tas. mašīnā nācās ieguldīt paprāvu summu, bet sekas atbilstošas - auto kā jauns, tik nelieli nelīdzenumi un pabalējusi krāsa. Vēl pēc kāda laika motortelpā atklājās Gutmann uzlīmes, kuras liecina, ka pie šī auto piestrādājuši arī lielākie Peugeot tūninga speciālisti - domājams, ka nomainīta sadalene un čips, to gan neviens vēl nav uzņēmies pārbaudīt. Nākamais uzlabojums tika veikts, uzliekot Green Cotton konisko gaisa filtru, kas automātiski lika uzlikt Subaru Turbo Impreza gaisa savācēju, lai gaisa filtram pieplūstu pietiekami daudz svaiga gaisa (gaisa filtrs atrodas tieši pa vidu pirms vējstikla). Esiet uzmanīgi, pa gaisa savācēju var tecēt ūdens uz motora un krāties pie svecēm - dzirksteles pazusšana neatgriezeniska. Nācās arī nedaudz atvieglot izpūtēja uzbūvi, lai nebūtu tik liela izplūdes gāzu pretestība. Rezultātā 940 kg smagais auto lec pa gaisu ar aptuveni 150 zirgspēkiem (kādreiz nāksies izmērīt). Nākamā problēma radās, meklējot ziemas riepas, 185/55 R15 ziemas riepas nav tās lētākās, tāpēc tika meklēti R14 diski gan priekš ziemenēm, gan gruntenēm. Sakarā ar lielajām bremžu mašīnām bija bažas, ka R14 virsū nelīdīs, un tādi diski vispār nav vienkārši piejami (108/4 ofset 18-25). Pēc ilgas meklēšanas tika atrasti krievu kaltie (tipa lietie) diski, kurus dažs labs izmanto rallijā. Vienīgi tie neatnāca balti, bet toties ar nepareizu ofsetu - nācās taisīt flančus. Labās lietas - tāds auto nav katram, pietiekami ērts, jaudīgs un dinamisks, viegli vadāms (asfalts, grunts, sniegs), nerūsē. Ne tik labās lietas - detaļas nedaudz dārgākas par VW, grūtāk pieejamas, šad tad niķojās (bez letālām sekām), nevar remontēt kur pagadās (daudzos servisos lūr kā uz 9. Pasaules brīnumu). Sliktās lietas - šādus auto vairs neražo.
Jauks auto sportiskai braukšanai... Ja kāds šaubās - Nāc skrieties!
Clayman @ 27.decembris 2002 0:00
Peugeot 406 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nobraucu ar shamo auto 2,5 gadus - nekadu krenķu - kārtīgs darba zirgs! Man bija 1.8l variants, kam gan nebija seviski liela raviena, toties izbraukt vareja visur (man bija nedaudz paaugstinats, ar kartigiem aizsargblekiem apaksa)
Varu tikai ieteikt tiem, kam vajag masinu, kas ir leta ekspluatacija (Lauva Auto cenas ir loti sapratigas) un neko daudz neplist (nobraucu 60k km un nekas nenomira)
whatever @ 2.decembris 2002 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti