Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 9-5 3.0TID 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Nopirku praktiski jaunu - bija noskrejis ~20k km, labas ipasibas - motrs strada ka pulkstenis, dizela skanu nevar dzirdet, bet iet ka labs benzina motors. Pilns aprikojums, bet diemzel nav automata - pie tik dargas komplektacijas jau nu vareja saspringt un izgudrot AT... Nedaudz pa mikstu ritosa, bet ta jau ir tiesi sis masinas ipatniba (pasutot jaunu pie ta vajag piedomat). Dotaja bridi esmu noskrejis kadus 25k km un neesmu saskaries ar ne vienu tehnisku problemu, kas priece! Vienigi apkopes, lai ari jataisa katrus 20k km, tomer ir padargas. Loti patikams ir info panelis, kas zino par visu - sakot ar lampinas izdegsanu, ellas limeni lidz pat ieteikumam par atslegas baterejas nomainu. Sikums, bet patikami!

Visa visuma masina ir vienkarsi super!
tapatvien @ 23.augusts 2004 0:00
Saab 900 1970 Novērtējums: 9 Komentāri [30]
Es vēlos pirkt SAAB 900 Coupe par ~4000EUR ar automātisko kārbu, jo man patīk tā dizains un komforts. Cik es skatījos lietoto auto sadaļā, par tādu naudu var dabūt 1994-95. gada autiņu. Protams, ka es gribu pēc iespējas jaudīgāku, bet arī tādu, kas pārāk daudz neēstu degv. (jo gribu to izmantot katru dienu). Tādēļ es plānoju to pārtaisīt arī uz gāzi. Cik es saprotu, iespējami jaudīgākais dzinēja variants ir 2,3i Turbo, bet vājākais ir 2,0. Varbūt kāds varētu ieteikt kādu auto man labāk pirkt? (esmu kaut kur dzirdējis, ka gadījumā, ja turbīna, tad ar gāzi braukt nevar - vai tā ir?).
Gosha @ 6.jūlijs 2004 0:00
Saab 900 turbo 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Tātad SAAB 900 2.0T 8V 155zs, intercooler, el. logi, el, spoguļi, el. lūka, kruīza kontrole, manuālā kārba 5- durvju hečbeks tumši pelēka metālika.
Auto nopirku 1998. g. tikko atzītu no Vācijas. Vizuāli auto labs, toties bija jānomaina visi blīvslēgi, stūres mehānisms (300Ls), benzīnsūkņa relejs, izpūtējs u. c. oriģinālas detaļas. Remontējos gandrīz tikai E&S. Šo gadu laikā investēju ~2000Ls. Un ziniet nenožēloju. Neskaitot pirmo gadu, pārējos piecus tehnisko apskati vienmēr izgāju ar pirmo rezi. Nekur nemanija eļlas noplūdi. Neraugoties uz savu "pīlīgo" izskatu auto tiešām bija ļoti labs uz šosejas. Aerodinamiskā forma, samērā cietā piekare, kas burtiski piespieda auto pie zemes, stūres pastiprinātājs un superērti sēdekļi ļāva izbaudīt braukšanas prieku. Turklāt augstspiediena turbīna, kuras lielākās priekšrocības ir paātrinājumam no 60-120 km/h, ļāva bez stresa apdzīt pat 3-4 automašīnas rindā nenometot uz zemāku pārnesumu. Tiesa uz lauku ceļiem īpaši jau "veļasdēļa" nekāds lielais komforts nebija. Salons grabinājās un cietā piekare atgādināja, ka turbopīles aicinājums ir braukt pa gludu asfaltu. No otras puses nekādos dubļos vai neceļos pa šo laiku "neiesēdos" - vienmēr izbraucu ārā.
Otra sābiņa stihija ir ziema. Jaudīgā apsildes sistēma, laba stabilitāte uz ceļa kā arī garantija, ka motors pieleks pat pie - 30 C , padara šo auto ziemeļu platuma grādos pārāku par citiem .
Auto pirku, jo piesaistija 900tā unikālais dizains, tikai vēlāk es atklāju arī SAAB turbomotoru un aprīkojuma priekšrocības. SAAB 900 ir auto ar kuru es varu paust savu attieksmi, gaumi un individualitāti. Pīlīgais izskats, dažādi rādītāji uz paneļa, podziņas, liektais priekšējais stikls, aizdedzes atslēga pie ātrumkārbas pārslēga un galu galā uzraksts fasten belt - nenoliedzami atgādina, ka esat piesēdies pie lidmašinas stūres : ) It īpaši jau naktī kad visi rādītaji tiek smuki izgaismoti. SAAB 900 skaitās drošs auto masīvie bamperi, iestrādātie drošibas stieņi virsbūvē, lielie bleķi kā arī tāds it kā sīkums - lukturu tīrītāji, kas sliktā laikā būtiski uzlabo redzamību.

+ dizains
+ dzinējs, turbīna pat pie noskrējiena 400 000 km strādā labi
+ ritošā daļa izturīga
+ ziemā labs un uzticams

- bremzes, sevišķi suporti, kuriem ir konstruktīvais mīnuss atpakaļgaitā bremzējot noklakšķēt
- mehāniskā šprice, pat autorizētā servisā nevar normāli nodiagnosticēt
- tukšgaitas apgriezieni vājā vieta
- virsbūve nav cinkota. neskatoties uz zviedru bleķu lielo izturību mūsu "sāļas" ziemas izraisa koroziju.

Lietoju tikai sintētisko motoreļļu W5-40 ūn pārsvarā oriģinālās rezerves daļas no E&S.

Šopavasar pēc lielām pārdomām tomēr pārdevu savu turbopīli. Galvenais iemesls? Biju pārāk pieķēries savam auto, līdz ar to, lai uzturētu perfektā stāvoklī katru gadu ir jāinvestē lielas naudas un jātērē laiks. Lai gan močīt ar viņu tāpat vēl varētu vairākus gadus neskatoties uz 409 000 km noskrējienu : )
gr @ 8.aprīlis 2004 0:00
Saab 9000 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Vīri - vai jūs esat tā kārtīgi atvilkuši ar savu super brīnumu un pēc tam mēģinājuši satisīt visu to kas tam ir izlīdis ārā?!
Jā?! Es arī biju... Bet tagad vairs nav par ko. Pērciet izturīgākus auto... man lika atgriezties jo redz esot par maz teksta, nu nav vairs ko piebilst, bet - ērts, skaists, komfortabls, izcila noturība uz ceļa un vadāmība, ja tikai nebūtu izšķīdis.
kankars @ 19.februāris 2004 0:00
Saab 900 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [18]
Savu autinju nopirku šā gada pavasarī, caur paziņjām ar noskrējienu 120 000. Viss itkā ir ok , bet tomēr dažas lietas kas nepatīk - vājš stūres pastūzis ( pilnīgi ne tāds kaa manam iepriekšējam 9000 , 1987 gada), tāpat ved arā tās lampiņas " CHECK ENGINE " un " ANTILOCK" nekādi netieku gudrs ko tie draņķi nozīmee / Varbūt kads var pakonsultēt?. Motora uzvedība nav sabalansēta - kad vajag izrāvienu tad lai to dabūtu savlaicīgi, lai respektīvi motors reaģētu ātri uz paātrinājumu , nākas uzgult gāzes pedālim gandrīz līdz galam, savādaak reakcija maza, kad atkal motors sāk reaģēt tad sākas bukse. Man tieši tas pats bija ar motoru 9000 jam, kaut arii 900 ir stipri vieglāks, bet tomēr motors tikai tad ātri klausa kad tiek kārtiigi iepludināta degvieta viņa vēderā. Varbūt sagadīšanās bet lampas arī deg arā kā negudras - kopš pavasara esmu nomainījis jau divas tuvās + 1 migleni.
Kopumā tomēr 900 nav tik labs kā 9000. Tomēr plašums pamazāk ( he esmu pieradis pie SAAB 9000),
kaut arī degvielas patēriņš stipri mazaaks ( apmeeram 8 - 10 ) pa pilsētu, kas veel.... jā salona elektronika ( pagaidām tfu tfu tfu ) straadaa nevainojami,
Jā ja kāds zin ir problēma - esmu nomainiijis jau divas logu tīriītaajus bet abi komplekti strīķē logu . Tas loga izliekums un logu tīrīšanas ātrums ir par lielu un sanāk ka normaali neraustot kloķus var braukt vai nu kad kartiigi līst vai nelīst nemaz - kāds var ieteikt normālus stikla tīrītajus 900 tajam? Es domāju tadus kuri piemērotos stikla izliekumam?
Biju te aizbraucis skatīties vienu SAAB 9-5 AERO , nu kungi ta ir mašīna, tiešām gods godam SAAB 9000 pēcnācējs ar visu no ta izrietošo, jebkura gadījumā SAAB ir dzīves stils un mašīna līdzīgi kā suns liecina par tās saimnieku. Neesmu ne Mersedesu ne BMW piekritejs jo laikam tikai SAAB īpasnieki vislabāk zina ka SAAB noteikti un gandrīz visos gadījumos liek sevī iemīlēties un izstradā mazvertības kompleksus pret citiem auto ... varbūt pamatotus varbūt nē to grūti viennozīmīgi spriest.....


Demians @ 14.oktobris 2003 0:00
Saab 9000 CD 2.3 Turbo 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Nupatka, vakardien nopirku.
Iespaidi braucot super. Var reali just jaudu un turbinu. Ja brauc uz 110-120 un pa prieksu kads brauc ar +/- lidzigu atrumu tad patiesi ka ieprieks te kads mineja apdzit var un ta ka maz neliksies.
Tiesa pec 350 km kautkas atrumkarbai notika (automats) un nelauj atrak par 80-90 braukt. Un pirmaja jau diena : ( Nekas mani nomierinaja ka tas esot kautkads relejs... Gan rit manis.
Nopirku par 1600 Ls domaju ka sakarigas naudinas. Ieksa visas extras, klimat kontrole el utt. (trukst tikai adas)
Turpmak komentesu ka un kas ar vinu notiek. 1 diena un nobraucu 420 km, pie 350 km iedegas ta noladeta sarkana lampina un mans atrumprieks tika ierobezots pie 80km/h
Varbut kas var padalities tada pieredze?

+ juties erti pie stures un salona
+ uzraviens konkrets
- turpina sevi dzeset un slegt visadus pricendalus iegsa ara pad tad kad aizdeze izslegta. Piemeram ventilators, domajams ka tas ed nost akumulatoru. Braucot ar saslegtiem elektro pricendaliem ladesanai paliek maz jaudas.
- kruize iesledzoties "dzen" nepajokam tadejadi paterins pieaug.
S_bists @ 8.jūnijs 2003 0:00
Saab 900 1983 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegaadaajos sho lielisko auto pirms divarpus gadiem, un visu
sho laiku ikdienaa to intensiivi ekspluateeju. man ir mazjaudiigaakaa SAAB
versija GL viens karburaators,100zs, bez ekstraam. Protams uzraaviens nav kaa
modernajiem autinjiem, bet man pagaidaam pietiek. Pilseetas reziimaa
rijiigs(11 liidz 16l uz 100km atkariibaa no gadalaika un braukshanas stila, uz
shosejas7-8 litri/100km, laba caurgaajamiiba pa mezu celjiem, jo pietekoshi augsts.
Ietilpiigs salons, aizmuguree eerti var seedeet 3 pieaugushi cilveeki, pat ja prieksheejie
ir "avilkushi" benjkjus liidz galam, liels ietilpiigs bagaznieks(sedans).
Vispaar auto ljoti izturiigs, silts, vienkaarshs apkopee, nopietnus remontus veicu
Kalngalee.
Protams ruusee arkas un durvju apakshas. Protams esmu ieguldiijis daudz, bet ne kapitaali,
mainiiti ir bremzu diski, sajuuga disks un darba cilindrs u. c. detaljaas kas ekspluataacijas
laikaa dilst. Detaljas ir daargaakas kaa populaarajiem auto, bet par to
kalpo 2-3reiz ilgaak.
Par gaitas iipashiibaam, stabils, juutigaaks pret bedreem, manevreet speeja labaaka no 60km/h uz augshu,
pilseetas "stumdiishanas" reziimaa neveiklaaks(bez stuures pastiprinaataaja).
Pie miinusiem;prieksheejo suportu konstrukcija, kura atpakaljgaitaa
bremzeejot rada"klakskji", rokas bremze uz prieksheejiem ritenjiem, salona griestu apdares auduma
"atkaarshanaas".
Citaadi uzticams un stiliigs auto!!!Izveelos 8, jo 9 vai10 liktu turbo modelim.
Martins L @ 28.februāris 2003 0:00
Saab 9000 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
SAAB 9000 5 durvju versija. Motors 2.3l ar augstspiediena Turbo.
Nopirku 1999. gadaa kaa savu 1. auto, jo bija pieejams pa ljoti sapraatiigu cenu no draugiem Zviedrijaa. Auto noskreejiens reaalais bija 170000 un braukts bija ljoti uzmaniigi (kaa jau zviedri). Visas ekstras, aada, klimats, kreeslu apsilde, ABS u. t. t.
Pa visu kalposhanas laiku '99- '02 bija jaaveic tikai dazhi pashsaprotami remonti (visaadi siikumi kas nolietojas), regulaari aparaatam tika lieta laba eljlja un vests uz apkopeem. Tehniskaas vienmeer gaaja pa 0. Un tad '02 gada pavasarii saaka chakareeties aatrumkaarba (manuaalaa) un peec nedeeljas nobira aizdedzes bloks (kuupeedams) un auto tika paardots kaadam kas gribeeja remonteet.
+ Jaudiigs un sagaadaa lielu braukshanas prieku
+ Eerts pat 5 cilveekiem un atliek pietiekoshi vietas kravai
+ Kluss un nekrata pat ar 17" lietajiem
+ Visas man vajadziigaas ekstras un manai gaumei ideaals salona noformeejums
+ Biezhi neluuzt

- Apkopes nebuut nav leetaakaas
- Kad saluuzt tad pa pamatiigu summu
- Jauda tomeer nekad nav par daudz : |

Tagad braukaajos ar firmas SAAB 9-5 par ko arii iespeejams uzrakstiishu.

atom1c @ 23.novembris 2002 0:00
Saab 9-5 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Sis auto ir viennozimigi ir gaumes lieta, gan pec dizaina, gan tehniskajiem risinajumiem. Mani galvenokart piesaistija dizains.
Braucu jau pusgadu, par so laiku nekadi kapitalieguldijumi nav bijusi nepieciesami. Pie turbomotora (170zs) ir japierod, ka ari pie ta, ka tas brinums pec intensivas atvilksanas ir japadzese ~0,5min, lai turbina neatnirdzas. Uz cela izturas loti labi. Ir visas iespejamas extras ieskaitot 'kozhu'. Loti laba originala audio uzparikte ar 7skalruniem, vienigi nav iznemama, tomer vinai esot kaut kads saderibas kods ar doto masinu un cita to iebazt nemaz nevarot, bet visiem atsaldetajiem narkomaniem to neiestastisi... Biskuc mulsina nenormalais logu mazgajama skidruma paterins ar bacoku sada laika pietiek divam dienam, jo uz veja stikla spricets tiek az caur 6am sprauslam plus vel ja ir ieslegts tad vienlaicigi ar augstspiediena sukni tiek mazgatas faras. Salons tiek uzsildits burtiski fantastiski atri.
Vispar sobrid ar auto esmu apmierinats, redzes cik ilgi... : ))).
Gatiks @ 19.novembris 2002 0:00
Saab 9000CS 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Autiņu nopirku pagājušā gada beigās. Tam ir liels nobraukums (300 000), tāpēc gadās visādi "brīnumi", kas SAABam, manuprāt, izmaksā relatīvi vairāk kā lielākai daļai citu marku mašīnu. Remontējos Kalngalē un Alfa Motors, kur cenšas noplēst pēc pilnas programmas: ) bet arī oficiālajā servisā nevar pateikt, kāpēc zūd eļļa un ilgi čakarējās, kāmēr atkoda, kāpēc mašīna braucot drebēja (pusasis). Ir novērojamas problēmas ar daudzām elektrificētajām lietām (apsildāmie spoguļi, sēdekļi). Pie plusiem pieskaitu gaitas īpašības: manuprāt, SAABs ļoti labi turas uz ceļa un ir viegli vadāms. Man ir 2,3Turbo 200Zs - apdzīt var: )) Pozitivi (ne vienmer: ) ), ka braucot nejūt reālo ātrumu, jo mašīna ir stabila un var rasties mānīga ilūzija, ka viss tiek kontrolēts. Pats esmu braucis uz 225km/h - no fear, bet atkārtot necenšos, jo "mīt, cik var" uz šosejas nav nekāda māksla un arī adrenalīna tur maz: -) Benzina patēriņš ir ap 13l (īpaši neforsējot). Pie plusiem arī jāpieskaita, ka SAABam ir ērts salons, ar to maz problēmu ziemā (priekšējā piedziņa, viegli pielaist).
richijs @ 19.novembris 2002 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti