Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1984 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Sho automobīli iegādājos 2003. g. septembrī, bija situācija - mašīnas nav - iepriekšējo biju sasitis un norakstījis, naudas nav, steidīgi vajadzīgs lēts un labs auto - iepirku pa 180 LVL ar beigtu motoru (GTE), tā vietā tika implantēts 1989. g. "burbuļa" motors 1.8 - pilnā iešprice, motora kods JN, implantācija prasīja 170LVL, tātad kopā auto izmaksāja 350LVL kuzovs bija labi saglabājies jo bija pastāvējis labu laiku slēgtā telpā. Tuvākajā mēnesī tika pieremontēti ritošās daļas elementi - kopā par apm. 120LVL - mainīti amīši, eļļas, zobsiksna, granāta, gultņi un vēl daudz visādi citi loriņi. Kopumā ar auto nobraucu 6 mēnešus (apm.20K. km), beigās nomainīju abus pēdējos izpūtēja bunduļus - 16+17+5Ls darbs un auto nodevu lietošanā vecākiem, jo viņu Opelītis viņiem sagādāja tikai galvassāpes, bet pats biju atjēdzies un paņēmu citu auto. Šis auto, neskatoties uz vecumu kalpoja uzticīgi, bet tagad par +/-.

+Viss ir vienkāršs, var remontēt pats vai pie kaimiņa Jāņa.
+Labs rāviens, līdz 100 ieskrienas apm. 11-12sek.
+Lētas detaļas - vienā cenā ar Golfu, daudz analogu un pilni šroti ar līdzīgiem indivīdiem.
+Benzīna patēriņs attiecīgajam motoram: 7-8 pa trasi pie ~106km/h,10L pilsētā ziemā.
+Zagļi par tādiem neinteresējas.

- Vizuālais - nekāds: gan salonā, gan no ārpuses.
- Nekādu ekstru - ne stūres pastiprinātāja, nekādas elektronikas.
- Diezgan pamatīgi gram salons (cietais panelis).

Secinājums - auto ar maksimāli mazām izmaksām, normāls ģimenes vizināšanai uz "dāču" vai studentiem, ja protams nenopērk sapujušu vai galīgi nojātu, vienkāršs līdzeklis, lai aizvestu savu dir. su no punkta a uz b.

GangBoy @ 15.aprīlis 2004 0:00
Audi 2.3 Avant. 1986 Novērtējums: 5 Komentāri [16]
Nopirku pirms 2 gadiem. Pelēks, lietie diski, audi stereosistēma. Iepriekš bija 1.8 karburators 1983. gada (švaks motors, galīgi nevelk). Pārdevu, jo sāka ipasi pateret eļļu un ātrumkārba gaudot, tādu švaku motoru īpaši remontēt negribējās. Nopirku pie rumbulas placī pa 1000USD. It kā likās normāls, nebija rūsējis, kluss, labs salons.
Nomainīju priekšējo stiklu 70Ls(lietuviešu neliku, teica, ka izbirs pie pirmās bedres), bija plaisiņas.
Aizmugurējie lukturi, lietoti pa 5Ls.
Amortizators jauns - 25Ls.
Gaisa filtru utt. sīkumi. Radiators tecēja, nomainīju pret lietotu pa 40Ls. Izgāju tehnisko un pusgadu braucu. Un tad pēc viena gadījuma ziemā, kad iebuksēju un pārkarsēju motoru ziemā, izlija tosols, nomaucās gumija no radiatora, izlija tosols (radiators izradījās bija iesmērets ar šķeltu izvadu) sākās problēmas - grūtāk pieleca, ievelkot uzspridzināju izpūtējus (tikai pēc tam uzzināju, ka ar katalizatoru ievilkt vispār nedrīkst). Nomainīju lietotus izpūtējus - 20Ls komplekts, piemtināju un braucu tālāk. Vainu, ka nelec izskaidoju ar to, ka mitrums sagājis. Esmu svētdienas braucejs - gadā nobraucu 3000km. Tad pavasarī kādā attālākā braucienā pēc kādiem 200km autiņš nobeidzās - visu laiku uzvāŗījās, galīgi neleca, tosols burbuļoja.
Tēlāk izšķīros par motora remontu (nevis nomaiņu).
Remontējos kādu pusgadu. Vispirms aizvedu motora galvu noslīpēt - 10Ls, blīve - 10Ls. Izpūtēji galīgi lietotie sarūsējuši (nopirku jaunus poļu (arī rūsē), citreiz pirkšu dārgākus nerūsējošos). Taisot nomainīju 70% dazadu vadu (bija saplaisājuši) - 30Ls. Taisīju lēnām pats, nesteidzoties un pēc pusgada dabūju pie dzīvības. (remonts ap 150LS), radiators (jauns - 60Ls). Nomainīju ģeneratora oglītes, svečvadus, starteri, izpūtējus, vadus, blīves. Bet pēc tam radās problēmas ar mašīnas pielaišanu - nekādi nespēju saprast, kas par vainu. Spiediens degvielas sistēma itka normāls. Aizdzinu uz servisu - kur atklāja, ka degvielas sūknim bišķi atmosfēras nepietiek, tagad lec labi. Servisā remontos atstāju 140Ls: Sametinaju katalizatoru, pārmetināju kloķvārpstas dzenuli (izrādījās, ka tam bija kaut kada vaina - īsti nesapratu, bija kaut kadā veida pārbīdījies par vairākiem robiem pie iepriekšeja saimnieka), nomainīju degvielas sūkni (lietots ar garantiju 25Ls), siksnas, pārlika vadus, nomainīja inžektora gaisa regulētāja blīvi (pēc kā kādu laiku, pēkšņi apgriezieni nerimās, bet tagad iestrādājās normāli). Pēc tam atkal aizdzinu uz to pašu servisu mašinu lai pabeigtu remontus: izrādās, ka pēc tik ilgiem remontiem bija gandrīz visas gumijas saplaisajušas, bremžu suproti ierūsējuši, kolodkas bija jānomaina, bremžu šļaukas, izpūtēja atkal pēc metināšanas caurums bija parādījies, degvielas truba no bākas izrūsējusi, nomainīju vārstu blīvslēgus. Visa ta remonts izmaksaja šoreiz 220Ls.
Bet dega vēl kompjūterā bremžu sarkana lampiņa, domāju, kas par vainnu, nevareju izdomāt.. Aizdzinu uz servisu, tur atkal nomainīja šlaukas pie spiediena regulatora, it ka palidzeja, bet nepalidzeja, sad tad tik un ta iedegas. Sapratu, ka bremzu spiediena bumbieris dod biski par maz atmosferu un tapec dod signālu uz kompjūteru . Mainīt šito lietu netaisījos. Tāpēc šo problēmu atrisināju vienkārši atvienojot vadu no datčika, jo uz bremzesanu tas ietekme tikai uz 1%. Bremžu bumbieris maksa 17Ls. Tagad mašina iet labi, klusi komforti. Vienīgais ir nedaidz palilienats degvielas patērīņs. Domāju , ka degvielas spiediena regulators jāmaina ((17Ls lietots) - izmērīju, ka pretestība uz termorezistora atškiras par 3 omiem, gramatā rakstīts, ka tas tad var ietekmet patēriņu un palielināt degvielas patēriņu) un gaisa mērītaju katalizatorā - lambda zondi (nezinu, cik tāds maksa , bet domāju, ka beigts). Bet pagaidām nu jau 8 mēnešus pēc remontiem braucu tāpat bez nekādiem remontiem. Domāju, ka kaut ko paskatīsõs gada beigās - par 50Ls. Degvielas patēriņs ir tikai palilinājies par 1.5-2LS uz 100/km. Nu vēļ mazliet eļļu patēŗe, kādu 1l uz 1000km, no kuriem 80% noplūst gar eļļas ielejamo vāciņu, nu bet tas strunts.
Plusi: Nu ta visa visuma iet labi, rusejusi tikpat ka nav (kur ir, tur apstradaju ar rusas parveidotaju), plass salons, bagaznieka var ielikt loti daudz (tikai japiezime, ka man ieprieksejam avantam izbira stikls - bija iekritis koka gabals, kad bija attaisīts, kad taisīju ciet, nepamanīju un izsopieda stiklu ), muzika, salona laba (vareja but mp3), lietie diski labi izskatas, aizmugurejais stikls tonēts, no aizmugures braucošajiem gaisma nespid acis, ar 5. ātrumu iet jebkurā kalnā, ar 4. visos (140zs), esmu normals braucejs negazeju, tad man tikai zs, lai uzbrauktu kalnā un nevilktos ar pilnu mašinu.
Rezumē: mašīna itkā laba, bet daudz kā trūkst no tagad esošaja tehnoloģijām (elektroniskā aizdedze, precīzāks inžektors, formas apaļums), mašina kaprīza, neko nevar zināt kas būs, pagaidam braucu bez remontiem, bet ka bus nezinu (domaju, kas vairak parzina savu mašīnu, tam tas atkrit).
Citu mašinu pagaidām, netaisos pirkt, neesmu nekāds īpašais mašīnu fans (varbut pec kadiem 5 gadiem, kad bus galigi morali novecojusi, apmainisu pret biski jaunaku modeli, tā ir tikai ērts pārvietošanās līdzeklis, domāju, ka ar gadā ieguldītiem 50 - 100Ls pietiks, regulāri sekoju līdzi stāvoklim, pārbaudu. Pēc pieredzes mašinas vispār tādi lūzņī vien ir bijis gadījums apgrozīt rokās diezgan daudzas mašinas, visas ir ar savām problēmām, tadu normalu idealu masinu nav. Pats braukāju darbā jaunā renault. Izdevumi diezgan lieli gadā uz 10000km kopā ar kasko aptuveni 800LS aiziet.
raimis @ 3.aprīlis 2004 0:00
Audi 100 avant 2.8 quattro 1992 Novērtējums: 4 Komentāri [47]
Mīnusi:
Rijīgs lūznis , kurš piedevām neiet ātrāk par 230 km/h. Ar patēriņu 14 l/100 km visām iepriekšējām manām automašīnām dinamika bija nesalīdzināmi labāka. Ilgāku laiku braucot ar apgr. virs 4500 motors ēd eļļu. Nobraucot 5000 un vairāk km. mēnesī remontos aiziet Ls 300 un vairāk katru mēnesi. Ritošajā daļā var mainīt ko grib, tāpat vidēji pēc 3000 km atkal kaut kas sāk grabēt. Tas ''tracina'', jo ļoti nepatīk braukt, kad kaut kas nav kārtībā. Salīdzinoši ļoti neprecīza vadāmība uz šosejas pie lielāka ātruma. Audi centrā mainīju bremžu diskus un klučus, bet pēc BMW tāpat liekās ka bremžu nav. Ar standarta amortizatoriem (tehn. kārtībā) bieži ''sita cauri''. Līdz šim Rīgā nav izdevies atrast mani apmierinošu servisu šīs markas automašīnai. Kruizkontrole ļoti ''aptuvena''.
Nedaudzās patīkamās lietas:
Ērti sēdekļi, laba ''caurgājība"pa dubļiem, sniegu, samērā plašs salons, patīkams salona dizains, ātri dabūjamas rezerves daļas.
Slaists @ 23.marts 2004 0:00
Audi 90 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Nav kvatra, 2,0l motorīts, čips, sporta izpūtējs, sēdināts, sporta piekare, salonā koka apdare - tādu jau nopirku. Sākumā jau bija baigi labi, bet kad sāka ritoša jukt - sālīti.
Gaita laba, iet labi, uzrāviens labs, bet jau pierasts, bet gribas vēl labāku uzrāvienu. Pašaurs, migliniekus zog.
Labs auto kamēr iet, kad sāk spītēties, tad ir vakars.
Ar tukšgaitas apgriezieniem cīnos un nevaru tikt galā.
Patēriņš diezgan liels - pilsētā 14l (bez gonkošanas), ārpus pilsētas brauc kā gribi - no 10 līdz 16 litriem uz 100 km. Nevienā servisā nevar pateikt kāpēc tā ir (vēl nēesmu bijis tikai AUDI servisā jo būs pārāk sālīti). Jāuzmanās krustojumā, lai mironenes nenorauj (vienā rītā paliku krustojumā, grbējās nogasēt).
Iesaku, tādus tūnēt nevajag ar čipie un t. t. Labāk standarta autiņš un viss OK.
Bet visam kopumā ja negasē labs autiņš, jo daudzi ir uzrāvušies uz to āķi, ka tas ir tikai nieka 90, kuram var krustojumā pogas izgriezt, bet pēc tam izrādās nieka 90- ks viņam no krustojuma aizlido pa priekšu. Nākošo ko es gribētu pirkt, tas ir S4.
ttt @ 19.marts 2004 0:00
Audi 80 1.8 (motora kodsJN) 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku šo autiņu no radagabala , kurš atdzina no fāterlandes. Cena bija apt. par 400usd zemāka nekā pēc vidējā no SM reklāma. Pirms tam man bija VW passat 1987g. Aizbraucu skatīties autiņu- širmis ciet - vajag tādu. Ja skatās pēc tā cik naudiņas kopumā iztērēju ekspluatējot autiņu (~75tk. km- 2.5gadi) tad kopumā nu tā apmierināts, bet nervus sabojājis viņš man bija KONKRĒTI.
Jo vairāk uz viņu skatījos jo šķībāka mašīna izskatījās- viens priekšējais lonžerons uz leju, bagažnieks ari biku uz leju(uz spārniem gumza), durvis vienā pusē tādas, otrā savādākas- tas kašmars nu tā uz ātrumu neietekmē, tikai uz nerviem.
Bagāžniekā visu laiku nāca ūdens, hermetizē kā gribi, bet nekā. Bagažņieka vāks L veidīgais visu laiku lūza liekuma vietā, kā rezultātā pie aizvēršanas/atvēršanas tas beržas gar buferi. Tās ir sekas, ja ir pēc avārijas labota mašīnas aizmugure.
Ritošajā daļā visu laiku cīnijos ar priekšējiem sailend blokiem un šķrestabilizatora atsaitēm. Tur nedrīkst ņemt Rumbulas rezerves daļas. Pie remonta kad liek virsū jaunus sailendblokus tie jāpievelk, kad mašīna stāv uz riteņiem, nevis pacelta uz pacēlāja.
Inžektoram saplīsa spiediena regulētājs- pamatīgi suloja degviela, bet mašīna gāja. Viskautko darīju- liku jaunas blīves, pat apsmērēju viņu visu ar epoksīda sveķiem ne kā. (Ŗīgā RAISERā prasīja par b/u 25Ls, ikšķilē Ls5).
Motors strādāja nevienmērīgi- mazlietiņ peldēja apgriezieni, bet diagnostikā pie RAISER, ROLī, rāda viss OK. Dzinējs jūtīgs pret degvielas kvalitāti.
Dzinējam bija pazemināts asins, tobiš eļļas spiediens, kā rezultātā jaunu hidokompensātoru ielikšana nedeva vēlamo rezultātu.
Salonā sajūtas divējādas-
patika:
*salona apdarē izmantotie materiāli
*viduskonsoles iekārtojums( izņemot to, ja brauc un lādē mobilku, tad pepeļņica vaļā)
*grīdas apšuves materiālu varēja labi iztīrīt.
nepatika:
*priekšējā stoika pie jumta beidzās virs šofera pieres, kā rezultātā bija tieksme sēdēt šķībi sasvērtam uz mašīnas vidu.
*atverot priekšējos logus un braucot vējš pūta uz drošības jostu un radās troksnis.
*aizmugurējais stikls, lielā slīpuma dēļ, lietus laikā necaurskatāms.
Oriģinālie miglas lukturi- es domāju ka bezsakars.

Rezumē- ja var dabūt auto ar labu teh. stāvokli, tad ideāls priekš cilvēka ar vidēju augumu( maza auguma cilvēks dabūs skatīties caur stūri), bez ģimenes, kuram pašam patīk kautko remontēt.
drRD @ 5.marts 2004 0:00
Audi 80 AVANT 2.6 V6 QUATTRO 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nu sveiki, mīlīši ! Arī es ilgi siekalojos skatīdamies uz coupe, bet izšķīros par avantu ! Veči, avants - tas ir komforts. Nav jācilā beņķi, neba vienmēr tu brauksi viens. Nopirku par 3800 eerikiem un uzreiz samainiiju pusi apakšas ( kopā Ls 700), - nepārspīlēju. Maksāju un raudāju : ( Arī tagd pēc 1/2 gada jāmaina gultņi (šoreiz priekšējie + bremžu diski ). Bet tā jau nu smuks - gaišs ādas salons, visas ekstras u. t. t., BET tas benžas patēriņš pa pilsētu braucot mierīgi - 14l/100km. Veči, palīdziet, nomieriniet, plzzzzzz. Vai tas ir normāls patēriņš. Varbūt kāds zin, kā palīdzēt, noteikti jābūt kādai šaizei. (Raiser serviss dievojās, ka viss motoram ir ok. ) ??????????
Lucifers @ 13.februāris 2004 0:00
Audi 80 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Nu ta! Salasijos es te visadas lietas par 80niekiem un nolemu ka japadalas sava pieredze.
Masinu nopiprku 2003 gada vasara, lai cik tas ipatneji neliktos Rumbula un atdevu par to 1500 LVL tacu masina bija teicama kartiba. Miglas lukturi, stures past. lukturu lifts un ABS. Motors 1.8, monosprice. Jasaka cena bija adekvata pirkumam, jo perkot masinu vadijos pec princip ka labak samksat dargk bet pectam dzivot ar mierigu sirdi. Masina bija 3 dienu no Vacijas un servisa apskati bija gajusi regulari (uzlimites no Audi centra un vaditaja durvim ir saglabajusas kadas 3). Motora tikai originalas detalas, nekas nav rusejis un sists. Loti laba skanas izolacija, vismas prieks 89 (faktiski gan ta bija 90gada) gada masinas. Ta ka masina biju paredzejis tikai sev sievai un sikajam vairak par 1.8 man ari nevajadzeja, kaut gan butu bijis labak 2.0. Par dinamiku neko sliktu nevaru teikt, ja vajag apdzit to var izdarit bez problemam. Vienigais un ari ligiskais fakts ir tas ka ja piekapj pilna masina ar cilvekiem ap 100 kg tad gan ir auzas! Bet ta ka tas notiek tiesam reti viss ir ok. Paterins ir tikai un vienigi atkarigs no brauksanas. Man tas ir vasara pilseta 7-8, pa trasi 6-7 (vasara ar 5ciiti var novilkt pat 250km) ziema pilseta 8-10, pa trasi 7.
Lidz sim bridim, problemu nebijam, ja neskaita to ka jau noperkot nestradaja ABS kuru laikam vajadzetu sataisit (ja kads var ieteikt normalu servisu kur taisa ABS busu loti pateicigs), bet sodien no rita uz darbu atbraucu bez savas masinas. Vel nezinu kas par vainu bet varetu but vai nu signalizacijas vaina (orginala Bosch, tipa imobilaizeris) vai nu tiesam nomiris akis. No rita gribeju pieskilt, pirmo apgriezienu griez normali un pec tam sak pazust stravas padeve vispar, jo viss sak raustities un motors nelec. Bet patieso vainu izdosies noskaidrot tikai sovakar.
Visa visuam nesmu neko mainijis, bremzu kluci bija uzlikti jaunu, aizmugurejie supporti kartiba, esmu tikai pielejis ellu un mazliet tosolu.
Salidzinajumos runajot varu teikt ka Audi tiesam ir labs risinajums lietotai masinai, tacu komentaram par elitar masunu izveli tipa SAAB, nezunu vai gribetu piekrist, protams, tas ir subjektivi tacu man liekas ka ja tu perc vecu masinu tai ir jabut maksimali vienkarai ko nevar teitk par SAABu. Pazinam noklajas kompis un ziemas laika attaisijas vala visi logi un nevareja tos vairs aiztaisit, tacu tas protams ir tiai viens gadijums un ka jau es teicu tas ir subjektivs. Saaba piekriteji var neapvainoties man tas ari loti patik tikai ne 90gada, tacu Audi ir loti ok. Vismaz lietotas detalas ir optom un nav japasuta, ja modelis nav retums un neplist kaut kas arkartejs.

Salidzinajuma ar citam masinam, esmu braucus ar nullitem 307 un Astru, gaitas un brauksanas konforta zina talu Audi neatpaliek no Asrtas, vienigi strures pastiprinatajs ir tads cietaks salidzinajuma ar 307 un Astru. Par dinamiku nav ko runat jauna masina ir un paliek jauna, tacu uz cela Audi turas labi. Salidzinajuma ar ta pasa gada masinam piem., ar Mazdu 323 varu teikt tikai to labako, sedet ertak, panelis labaks, durvis taisas bez piepules un nekarajas, atrumparslegsana daudz precizaka un par dianmiku vispar nav ko runat!

+leta masina eksplotacija (ja nav nokauta)
+pietiekami liela lietoto detalu pieejamiba
+ja zini ko perc masina sagada maz parsteigumu

- varbut vareja but labak 2.0 motors jo pielauju ka paterins dikti neatskiras
- aizmugure ir tikai bleki - nav lonzeronu, ja kads ieliek pakala ir diezgan drankigi (pats esmu to pieredzejis)

p. s.
viss augstak minetais butu jauztver ka subjektivs vertejums. Masinas ta pat ka cilveki ir dazadas!
Musons @ 26.janvāris 2004 0:00
Audi 80 quattro 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Kadus divus meneshus atpakal nopirku veco audi 80quattro, vecs jau gan, vecaks nedaudz par mani. Autinsh bija stavejis gadu silta garaza, un vispar Latvija bija maz braukts, vizuali ideala stavokli, dazi brinijas ka veca mashina labi saglabajusies. Nopirku pa 350 latiem. Nebija ne skate, ne apdroshinashana. Atvilku majas pieshkilu duma, vala leca ar pirmo. tikai aki vajadzeja uzladet. Uztaisiju strakofku un biju jau valmieras ielas bez skates. Velak notoneju stiklus tumshos lai nevienam mani nebutu jaredz un tik braucu. Td saka paradities pirmie staveshanas defekti sajuga cilindrs saka kilet un bremzes saka ckakareties ella teceja pa visiem blivslegiem. Saku likt naudu ieksha nomainiju visus bremzu kluchus, rocenes troses, starp citu ta ir quattro slimiba, bremzu diskus, noreguleju motoru jo no staveshanas tas negaaja ta ka vajadzetu starp citu 2,2i. Iegadajos ziemas riepas ar radzem un vel visadus sikumus. Velak keros klat pe salona perbuveshanas. Veco tizlo paneli izsviedu uzreiz araa, jo tas ir pretigi kantains, un ieliku no 90 augika tas jau ir glitaks. Ari durvju apshuvumu ieliku no 90 augika. Tad iegadajos muziku pa 200ls, jo bez tas nevar. Ar ritosh pagaidam vel nav problemu, jo ka jau teicu maz braukts. Tagad ari izgaju skati un bez problemam braucu. Degviela gan ta aiziet nadaudz vairak neka kautkadam eskortam, bat tas ir to verts. zA TO BRAUKSHANA AR PILNPIEDZINJAS MASHINU IR KAPITALA IT SEVISHKI ZIEMA. Es prieksh ziemas dotaja bridi neveletos kaut kadu kruto bembi kuram dirsa katra likuma slid un paterinjsh tapat briesmigs. Mans secinajums - laba mashina ziemas priekiem un agresivam braukshanas stilam.
qutrists @ 19.janvāris 2004 0:00
Audi 100 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Sagribejas man pastastit jums par manu Audi 100 86 gada beigas izlaidumu.
Noperku es viņu Rumbula 2001 gada par 1700 zaļiem.
Mašina ir pilnigi tukša pat stura pastiprinataja nav. Motors 1.8 karburators. Pirkšanas bridi auto mašinas stavoklis bija nevainojams. Iemesls bija pirkt tadu mašinu tapec ka vajadzeja braukt katru dienu ne mazak par 150 km. Un lai nebutu taja daudz jaiegulda naudas.
Tadat pec gadas izmantošanas braucot uz tehnisko apskati Bauska man bija janomaina dažas detaļas ritošai daļai, stures pirkstu un sajugu. Par to visu es samaksaju 150Ls vareja samaksat mazak gandriz uz pusi jo pirku jauni detaļi ritošai daļaj kaut tur vareju samainit tikaj gumijas un vis butu ok. Otro tehnisko apskati es izeju Riga bez problemam no pirmas reizes mašinaj neko nebija darits.
Ta vel gribu pateikt par gazes iekartu kura tika iestadita mana mašina 1.5 gadu atpakaļ par 180Ls. Tadat ar gazi braucu jau 1.5 gadu, kadus 7 menešus pateriņš bija tads ka vajag uz 1-1.5 litri vairak par benzinu, bet kad ziema palika ļoti auksti tad kadu ritu velejos iedarbinat auto un tas man izdevas smagi, pec ta mašina sak est gaze ka zilonis, biju aizbraucis pie meistara vinš sareguleja man to iekartu bet pateriņš tomer palika aukstak neka iepriekš, ja salidzinat tad agrak bija pilseta 11-12 litri uz 100 km bet tagad 13.5-14 litri un mazak paterinju sataisit neizdevas.

Tagad kas vel bija labots mana vaģi.
Spidometra trosiks, zobas siksna, tagad jataisa vel pečkas motors tas man izmaksasies 22 ls ar darbu.

Pozitivais: mašina neruse, liels un erts salons.
Negativas: saku domat par stures pastirinataju jo tagad lielako daļu braucu pa pilsetu. 1.8 dzineis ir pamaz turklat uz gazes dinamika ir lidziga 1.3 dzinejam.

Tagad domaju nomainit uz jaunaku Audi 100 2.3 dzineju 90 gada izlaidums ar visam ekstram un ir doma atkal uzstadit gazes iekartu.
Atvainoiet par kļudam bet pagaidam man ir problemas ar valodu. : )


Dima @ 16.novembris 2003 0:00
Audi A4 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Sveiki Kanareiki!

Nu jau kādu pusotru gadu pārvietojos ar A4 1,9 tdi , 110 zs dzinēju. Audi ir pirkts latvijā no nullītes un tā vēsture man ir diezgan skaidra, jo Auto Rīgā strādā kāds man uzticams cilvēks. Iepriekšējais saimnieks, kāds pietiekami turīgs cilvēks no Ventspils puses bija rūpīgi braucis uz tehniskajām apkopēm un krājis čekus par citiem remontiem (starp citu es turpinu šo viņa tradīciju). Auto bija padārgs kautkur ap 12 k EURO, bet ņemot vērā teicamo auto stāvokli un mazo nobraukumu, kuru es jums neminēšu, jo nevēlos noklausīties lekciju par odometra grozīšanu. Auto pa šiem maniem 60 000 km ir kalpojis labi, lai neteiktu vairāk. Vienīgās galvassāpes sagādā ik pap brīdim ritošajā daļā ieguldāmie $ līdzekļi. Pa gadu uz ritošo aiziet kādi Ls 200 – 250. Vēl no tāda dārgāka prieka jāmin nesen nomainītais BOSCH kautkāds tur electronisks gaisa padeves sūds, kurš izmaksāja ap Ls 150. Ļoti priecē braukšanas komforts un perfektā mūzika. Neko daudz vairāk nevēlos piemetināt izņemot zemāk esošo.
Salona dizains 9,5 punkti
Ir koka apdare un dažas nestandarta hroma detaļas, patīkams skats uz priekšējo paneli
Salona ērtums 8 punkti
Ir labs benķis vadītājam ar rokas atbalstu, bet aizmugurē braukt nevēlētos
Skaņas izolācija 9 punkti
Šajā jomā auto ir nostrādāts kvalitatīvi un motoru var dzirdēt tikai tāpēc, ka TDI
Navaroti 8,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats un viss pārējais kas audi pienākas, diemžēl nav spoguļu un beņķu apsilde, neatteiktos no kruīzkontroles
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeri un 8 skaļruņiem (tas viss pasūtīts pa atsevišķu samaksu un likts audi rūpnīcā)
Ātrumkārba, sajūgs 9 punkti
Ātrumi slēdzas ļoti patīkami ar tādu mazu mīkst klikšķīti, bet brīžos, kad jāstumdās korķos tas pirmais robs mazliet nepatīk
Stūres pastprinātājs 10 punkti
Te nav ko komentēt
Dzinējs 9 punkti
Varēja būt mazliet klusāks, bet nu tāpēc jau tas ir dīzelis, ar jaudu viss ir OK un dinamika apmēram tāda pati kā manam iepriekšējam audi coupe ar 2.0i 115 zs dzinēju
Degvielas patēriņš. 10 punkti
Nu ko gan citu te gaidījāt? Vidējais pa pilsēta + šoseja 6l uz 100 km, pietam ar ne pārāk nīkulīgu braukšanas manieri.
Ritošā un gaitas īpašības 6,5 punkti
Auto uz ceļa stāv labi, bet tik maz punktu tāpēc, ka ritošā daļa ātri iznēsājas un remonts ir padārgs. Vēl viens mīnuss, ka nav quattro
Vizuālais 8,5 punkti
Auto ir atturīgi glīts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma + labas kvalitātes hromēts izpūtēja uzgalis. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas. Man personīgi ne visai patīk A4 pakaļējās lampas, kautgan tās jau ir glītākas kā pirmajiem A4, ka nāca no 95-98 gadam.

Vidējais sanāca 8.9 punkti. Noņemsim 0,5 punkti par neobjektivitāti, jo katrs jau savu auto mazliet par daudz uzliela un itogo sanāca 8,4 punkti.

Uz redzīti
Jūsu IELEJAM.
IELEJAM @ 5.novembris 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti