Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S80 D5 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [17]
Auto nav mans (nezinu razhoshanas gadu, bet vajadzeetu buut svaigam), pieder Muusa- Motors, dabuuju uz "testa braucienu" drauga (Krancha) kaazaam par godu.

Kad es ieseedos, volvis bija noripojis vien nieka dazhus simtus km. Kad izkaapu, bija apmeeram 1.5K km. D5 ar automaatu, kozha, rozha, visas lietas. Cena, cik saprotu, nulliitei ir ap 33,5-40K eur atkariibaa no komplektaacijas. No iekshpuses, pilniigi taads pats kaa XC70, varbuut arii citi 70tie. No ekstraam... viss, kas parasti - klimats, parking sensori, elektriski pielocaami spogulji, elektriski reguleejami benkji ar 3 atminjaa ierakstaamiem staavokljiem (aciimredzot, lai var ieprogrammeet gan tantes "pilniigi pie stuures", gan kaadu arii normaalu staavokli : P), smilshu kraasas aadas salons un stuure, prieksheejo benkju apsilde, 'kruiizs', radio/kruiiza vadiiba uz stuures, audio ar cd un kaseteem (skan it kaa normaali, bet nu nekas paardabisks). Interesanta fignja - konsolee ir poga ar ko var nolaist aizmugureejo seedeklju pagalvjus un "iesist" ar tiem aizmuguree seedoshajiem pasazhieriem : ). It kaa paredzeeta prieksh seedeklju nolaishanas. Atsleega nav ar atsevishkju signalizaacijas "breloku", bet gan integreeta signalizaacijas "vadiibas centraa".

Dodu 10 balles. Varbuut 9, jo tomeer diizelis un tie 163zs (peec graamatas) nav gluzhi T6.

Biju izbraucis pa nakti uz shosejas. Nuu vechi, ksenons ir kaut kas, kur sleepjas speeks : ). Nedaudz paarspiileejot, lai izklausiitos iespaidiigaak, kad ierubii taalos, gruuti skatiities uz ziimeem, jo taas speeciigi atstaro gaismu. Sorry tie, kuriem pretii aizmirsu izsleegt taalos, jo tajaa briidii citi mirstiigie vienkaarshi aizmirstas : ) (lai arii nedomaaju, ka kaadu nopietni apzhilbinaaju, jo bija sadaloshaa josla pa vidu).

Taatad,
poziivaas lietas:
nenormaali eerts;
superiigas ksenona gaismas;
dizains, lai arii jau kaadu laiku pabijis pasaulee, manupraat, joprojaam lielisks;
elektriskaa benkju vadiiba;

negatiivaas lietas:
diizelis (lai arii tam ir savs pluss - videejais pateerinjsh apmeeram 8.5l/100km jauktaa ciklaa manaa vadiibaa)
cena (laikam neadekvaati to par negatiivo lietu saukt)
pagrieziena radiuss (pietiekami liels auto tomeer).

Varbuut kaut ko piemirsu, sorry par to.
White_Trash @ 25.maijs 2005 0:00
Volvo S70 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Nu jau nedēļu kā esmu kļuvis par Volvo S70 2.5 20V ar automātisko kārbu īpašnieku. Auto izvēles kritēriji bija dažādi - gan komplektācija, gan vecums, gan izmaksas, gan labas atsauksmes, gan mazs apdraudējums no zagļiem, gan ļoti lēta apdrošināšana. Konkrētajā gadījumā gandrīz visi šie nosacījumi izpildījās, aiz kam izvēle krita par labu konkrētajam auto. Auto ir no ASV, tur bijis ļoti maznozīmīgi uzsists.

Komplektācijā ir viss man nepieciešamais - ādas salons, elektriskie logi un lūka, klimata kontrole, apsildāmie sēdekļi, ABS. Vēl kā mazāk svarīgas, bet patīkamas lietas jāmin arī elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, stabilitātes sistēma TRACS, lietie diski. Vilšanos izraisa audiosistēma - ir tikai kasete ar radio.

Pirmie iespaidi - lieliski, vismaz salīdzinot ar iepriekšējo auto - BMW E34 (kuru joprojām atzīstu par labu auto priekš attiecīgā vecuma).

Kluss, komfortabls, laba vadāmība, pludena gaitam, saprātīgs benzīna patēriņš (vidēji 8,7 litri, aptuveni 70% no atskaitas posma braucot pa šoseju, bet pārejo apjomu - pa Rīgas sastrēgumiem). Jauda un dinamika man šķiet pietiekama, jo ne ar vienu neskrienos. It kā auto šķiet pēc "temperamenta" mierīgs, jo motors samērā kluss, automāts pārslēdzas pludeni. Tomēr tik mierīgs laikam tomēr tas auto nav, jo bieži nākas sevi pieķert, ka nemanot jau ir sasniegtas atļauto pārvietošanās ātrumu robežas. Liels griezes moments jau no zemiem apgriezieniem, kas braukšanu padara ērtāku... mierīgi braucot, tahometra bultiņa praktiski nepārsniedz 3000 rpm atzīmi. Ā, jā, motoram ir 165 zs.

Trūkumi? Diemžēl automašīnai šur tur ir jaukts panelis (aizmugurējais plaukts un zem bardačoka) - vai nu liekot sidzeni, vai kaut ko atinstalējot no mūzikas (ir aizdomas, ka agrāk automašīnā bija arī CD changeris), tāpēc mazliet grabēšana no atsevišķām vietām ir dzirdama. Tomēr, ņemot vērā, ka apdares materiāli šķiet kvalitatīvi esam, aizdomīgo vietu pārbaudei ar skrūvgriezi vajadzētu līdzēt.

Remontēt saprotamu iemeslu vēl nav nācies, bet iepriekšējo izpētes darbu rezultāti liecina par to, ka izmaksas detaļām un darbiem ir aptuveni līdzīgas, kā iepriekšējam auto (E34). Vienīgā atšķirība - nebūs tik viegli pieejamas lietotas detaļas, un uz tā rēķina šis tas sanāks dārgāk (lai gan no otras puses - nav tomēr tik daudz to vietu, kur izmantot lietotas detaļas). Un diemžēl arī mazāka servisu izvēle. Tomēr ceru, ka servisus būs jāapmeklē retāk, nekā ar iepriekšējo auto - vecums un teh. stāvoklis tomēr nesalīdzināmi.

Lieku 8 balles, balstoties uz subjektīvajiem iespaidiem (patīk/nepatīk), tāpēc, lūgtum, nepiekasīties.
Black @ 19.maijs 2005 0:00
Volvo s40 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Nu tad tā... papildinot jau iepriekšējo stāstu varu uzrakstīt par vēl vienu Volvo brāli S40.
Modelis vel ir pirms feislifta(vizulalajiem uzlabojumiem), kas naca laikam sakot ar 00'gada beigām. No tā zaudējums ir tas, ka nav dzidrinātā optika&plastmasas zem buferiem ir vecā tipa, kas mīl nokrist, ja tām ir saskarse ar kaut ko.
Sedans, noskrējiens ap 100'000, pirkta no nulles "musa motors", kur arī izietas visas apkopes, bet tagad gan priekšroka tiek "autostars", motors 1,8L.

Laikam jāsāk ar labām lietām:
+)daudz ekstras (klimats,4elektro logi, kruīzkontole.... );
+)tiešām laba ekonomijas un jaudas attiecība 1.8L ar +/- 125z/s. Patēriņš: pilsēta 10L un shoseja ap 7,5L braucot nemaz ne "sēņojot";
+)izturīga - ir gadījušies dažādi misēkļi, bet rezultāts ir bijis tiešām iepriecinošs!
+)manuprāt kvalitatīvi nostrādāts salons un ļoti ērti krēsli - var nobraukt garus gabalus ar patiesu baudu;
+)zagļu vidū nepopulāra (tfu, tfu, tfu... )
+)daudz dažādu patīkamu sīkumu, kas atvieglo dzīvi un padara ikdienu vienkāršāku (piemēram: savilkšanas siksna un tikliņš, lādītes bagāžnieka nodalījumā)
+)borta dators(uzrāda: pašreizējo benzīna patēriņu;kilometrus, cik var nobraukt līdz bāka ir tukša- strādā tiešam kā pulkstenis; signāla brīdinātājs, kad pārsniegti uzstādītie km/h, vidējais benzīna parētiņš uz pēdējo uzstādīto tripu; āra tempratūta.... )

Katram kokam divi gali:
- )dārgas rezerves daļas;
- )nav rokas balsta starp priekšējiem sēdekļiem;
- )bieži mīl izdegt dažādas lampiņas;
- )normāla pārvietošanās iespējama 4 cilvēkiem 2+2, jo 2+3 ir jau apgrūtināta dēļ šaurības&saspiestības, bet mazus gabalos tas ir iespējams;
- )nav metālikas krāsas, tādeļ izskatās mazliet nobružāts
- )diezgan smags&zems, kas ziemas apstākļos nebūt nav piemērots piesnigušiem lauku ceļiem.
- )par savu cenu vienmēr var vēlēties vairāk(tādēļ arī vērtējums nav 10!)
Domājam ka vēl kādi pāris gadi šis auto būs jāpatur lietojumā, bet kad būs sasniegti 150'000km nobraukums, labāk laikam meklēt kaut ko svaigāku, dēļ remota izmaksām, ko vērtīgāk ir ieguldīt jaunā auto.
Auto nekad nav pievīlis un domājams, ka arī nākamais būs Volvo markas, drošvien S60, jo lielāks, bet gandrīz par to pašu cenu kā S40!
Kādēļ tieši Volvo(?): neuzkrītošs, bet manuprāt moderns, uzticams, funkcionāls, drošs un piemērots mūsu klimatiskajiem apstākļiem.
Šis ir auto ar kuru neizlec, bet vienkārš izbaudu braucienu.
Kartam savs braucamais... lai visiem veiksmīga diena: )
caspers007 @ 24.janvāris 2005 0:00
Volvo S40 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Ko varētu teik par sen zināmām lietām un reālo būtību?
Jebkuru Volvo auto gribētos saukt par "Wiking'iem" , jo tā tas patiesībā arī ir. Tas patiešām ir auto ar lielo burtu, jo tas ir piemērots mūsu ceļiem un klimatiskajiem apstākļiem un ne tikai... . Ne velti visu lielvalstu autobūvju eksperti ir teikuši tā: Krievija- "Volvo, tas ir auto mūsu klimatiskajai joslai";
Slovākija- "Volvo, auto mūsu ceļiem";
ASV- "Autobūves šedevrs, tas ir Volvo" ... utt. Daudz varētu saukt šada un cita veida saukļus, bet vai tā ir patiesība?...
Patiesība ir tāda, kad volvo atbilst visām (tehniskām, elektoniskām u. c. veida) prasībām, ja vienīgi tas tika ražots dzimtenē un nevis Polijā, Čehijā, Turcijā utt. Un tomēr, vēl jau pastāv valstis, kurās ievēro kvalitāti un nevis kvantitāti kā piemēram, šo pašu Volvo S40 dzimtene, Nīderlande. Paldies Dievam, ka šis auto ir saglabājis savu Volvo drošibu un braukšanas komfortu. Ja nedaudz sīkāt, tad šis auto ir viens no drošākajiem un komfortāblākajiem auto šajā klasē. Ja to salīdzināt ar Audi 80, VW Jetta (Bora) vai šīs klases japāņu auto, tad Volvo S40 būs krietni komfortāblāks, jo tam ir Multilink sistēmas piekate ar stabilizatoriem aizmugures piekarē, un Makferson sistēmas ar stabilizatoiem priekšējā piekarē. No tā nav jābaidās, jo ši sistēmas piekares atbilst tehniskām prasībām attiecībā pret mūsu ceļiem- kas jau arī ir pierādījies.
Manā rīcībā esošajam S40 (99') ir ļoti patīkama un dinamiska gaita, kuru attīsta 2.0l 140 z/s dzinējs. Negribētos teikt to pašu par 1,6l dzinējiem, jo tiem ir pietiekams spēks taču kaprīzs ekspluatācijā. Līdzvērtīgs, vēl varētu būt 1,8l dzinējs, bet tādā gadījumā tad ir jāatsakās no automātiskās ātrumkārbas. Cita lieta, ja šie dzinēji ir apgādāti ar turbo kompresoru, toties nākotnē ir jārēķinās ar lielākiem izdevumiem pie dzinēju apkopes un remontdarbiem. Principā, visiem S(V)40 tiek uzstādīti 4 cilindru 16 vārstu dzinēji, kas ir kolosāls risinājums dzinēju izturībā un jaudā. Vienīgā nelaime ir ar bēdīgi- slavenajiem 1.9TDi. Kā zināms tiem uzstāda Renault dzinējus, kas ne būt nav tas labākais tehniskais rezultāts auto būvē, kā arī to ekspluatācija ar mūsu degvielām, klimatiskajiem apstākļiem un pasīvo kārtējās tehniskās apkopes veikšanu.
Pozitīvais: ļoti drošs un komfortābls šis klases auto ar teicamiem dzinējiem (izņemot 1,9TDi Renault), samērā izturīgs mūsu ceļiem,
Negatīvais: samērā dārgs ekspluatācijā (lidzinās BMW un MB cenām), paskaļš dzinējs, ja tiek pārsniegta 3,5 iezīme uz tahometra.
Teicamā stāvoklī esošā auto cena (99')varētu būt robežās no 8300 līdz 10000 euro.
P. S. ja tas ir lētāks, tad šim noteikti kaut kas kaiš- noteikti. Uzmanaties no Vācijā ekspluatētiem un Latvijā ievestiem "kaķiem maisā". Tas nav sporta auto, kuru ikdienā var dzīt 220 km/h.
Iesaku: Volvo S40 iegādāties no Nīderlandes, Beļģijas (kur atļautais ātrums līdzinās mūsu valstī atļautajam), un vēl labāk šeit Latvijā no "Mūsa motors", "Autostar" un citu zināmu, godīgu firmu pārstāvjiem pirktos auto, kuriem ir neviltotas tehniskās apskates grāmatiņas un to reālais tehniskais stāvoklis un noskrējiens- ko var noskaidrojams uz vietas.
Automiilis @ 24.janvāris 2005 0:00
Volvo 480 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [17]
Es savu auto nopirku pirms pus gada! Nopirku ljoti sajaatu no saakuma pa servisiem vien braukaaju un taisiiju. Kad beidzot visu itkaa biju sataisiijis taa bah, motoram apraavu shaales. Pats jau biju vainiigs ar aukstu motoru gonkoju. Es domaaju ka prieksh taada gada un cenas shii mashiina kalpoja labi, jaaju kaa vien vareeju spoleeju kad vien nebij slinkums. Nu spriezhat pashi pa pus gadu 10 paari ar prieksheejaam riepaam, protams jaunas nepirku tachu nebvija jau galiigi nodraaztas. Shis auto ir arii diezgan droshs un izturiigs. Kura mashiina buutu tikusi cauri tikai ar izsitu gabariitu, ja uz 90 ieliek graavii gandriiz vai taisni? Vieniigi veel resti salauzu velkkot laukaa. Pasham arii nekaadas skaades tikai blakus seedeetaajs ar galvbu nolauza salona spoguli. Mans mazais kropliitis bij apriikots ar 1.7 renault motoru, taads suudinjsh jau bij bet 195 ar vinju braucu nekaada vaina, stabils gana prieksh tiem izmeeriem, golfs(kartupelju kaste uz ritenjiem) jau pie 140 taa shuupojas un leekaa. Shai mashiinai ir tikai viens ljoti liels miinuss. Durviim slikti ierobezhotaaji veejsh uzpouta stipraak un noraava man vienaam durviim, pa turieni arii uudens veel teceeja iekshaa, ja brauca uz 150 un lija lietus. Visaa visumaa nav vinjai ne vianas unjemot veeraa ka pa 350 Ls nopirku.
 
MiC @ 24.novembris 2004 0:00
Volvo 850 2.5 TDI 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Esmu apmierināts, braucu jau veselu gadu, nekādu problēmu. Man paveicās pa sakarīgu cenu (7000 Euro), iegādāties tiešām ideālu auto. Pats jau vairākus gadus tirgoju lietotas a/m, bet sev atrast sakarīgu auto nav nemaz tik viegli. Sākumā pat vispār nedomāju par Volvo, bet ieraudzīju sapratu tas ir mans auto. Detaļas var dabūt pa sakarīgām cenām. Sedani ir baigais retums (2.5 TDI). Nezinu vai gribu tirgot, bet ja nu (6456999 Kaspars)
 
Kaspars @ 30.septembris 2004 0:00
Volvo 850 GLE 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [14]
Iegādājos pirms 2 mēnešiem. Auduma salons (Patīk labāk, jo vasarā pēc stāvēšanas tā nepievelk karstumu), kondishka, apsildāmie sēdekļi, el. spoguļi (Nu viss kā Volvim pienākas). Noskrējiens 250 000, motors 2,5, pilsētā ēd pie 12l, ārpus pie 8l.
Tika iegādāts par 1800Ls un savests kārtībā par 400Ls (Mūsā - reklāmas pauze : P).
Esmu ljoti apmierināts ar šo automašīnu, jo braukšanas ērtībā tai līdzinās reti kura (Kur nu vēl par tādu naudu nopērkama) un zinot ka brauc ar vienu no drošākajiem auto arī ļauj nomierināties šajos trakajos laikos.
Vispār ja cilvēkam vajag mašīnu (Nevis transporta- līdzekli), tad uzskatu, ka Volvo ir vislabākā izvēle.
Krancis @ 13.augusts 2004 0:00
Volvo 460 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Stāstiņš būs reklāma pat to, ka VOLVO ir drošākais auto pasaulē. Stāsts ir reāls. Brauc mans brālis pa Skotijas plašumiem pie savas meitenes, kura tur strādāja (pats jau trīs gadus šancē Īrijā, tā kā stūrēšana labajā pusē viņam sīkums), norulēja kadaas 12h no vietas un aizmiga pie stūres... Nu neko, ar kādām 80MPH (jūdzes stundā) nobrauca vienai fūrei gar sānu un otrajā ietesās sānos: ( Nostrādāja gaisa spilvens un tas arī viss, ne lūzumu, ne sasitumu, ne kā. Mašīna lupatās atstāja tur pat uz ceļa, lai policijas aizvēc. Tā lūk mīlīši. Daži teiks - paveicās, es teikšu uz VOLVO var paļauties drošības ziņā. Mans nākamais auto noteikti būs kāds no VOLVO modeļiem.
Irish @ 16.janvāris 2004 0:00
Volvo 740 2.4D 1989 Novērtējums: 10 Komentāri [3]
VOLVO 740 , 2.4 dīzelis, varu palielīties ka šāda mašīna Latvijā ir vienīgā, paskaidrošu kāpēc, tatad šis auto bija domāts amerikāņu tirgum, protams es viņu nopirku ar benzīna dzinēju , bet tad ieliku dīzeli, tad vēl šī skaistā priekša, es domāju optika, tad vēl ir gaišais ādas salons, plus aizmugurē pikaba nodalījumā ir paredzetas divas vietas , papildus, "lieliem kabaniem tur jau nebūs vietas" , kā arī ir tāds savdabīgs jumta bagāžnieks, piesprādzēšanās jostas nāk no sedekļa apakšas, nevis no augšas, ļoti ērti, sākumā gan bija nepierasti, vispār ar VOLVO 7XX braucu jau gandrīz piecus gadus un esmu ļoti apmiernāts.
P. S
Vajadzēs laikam iestāties arī VOLVO KLUBĀ!
DAZDIS @ 18.decembris 2003 0:00
Volvo S70 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [31]
Motors 2,5T (193ZS). Paterins pilseta ~10-12l, arpus ap 9-10l, mereni atri parvietojoties, var jau protams ari uzkurinat kudish vairak... Atvests no Vacijas pirms pusgada.
Auto tika pasutits Vacija Micubishi Pajero vieta, par kuru nevisai labu atsauksmi var lasit attieciga sadala.
Auto izvelei divi galvenie nosacijumi bija: auto vajadzeja but izturigam un komfortablam. Par labu sim Volvo, bija ari apstaklis, ka auto ir restailingots 850 modelis, kuru razoja jau ar 90o gadu sakumu un resp. pa gandriz 10mit gadiem tam vajadzetu but izslimojusam jaunu modelu slimibas. Sai zina mani apsverumi attaisnojas.
Tatad pirmie iespaidi, salidzinajums, protams, nekorekts, bet salidzinot ar Pajero 2,8 dizeldzipu sis ir vienkarsi rakete, pie tam atskiriba no dzipa, tiesam, komfortabla rakete... Auto ir gana jaudigs lai nebutu jakaunas ne pilseta, ne uz trases. Pie tam 2,5litrigais zemspiediena turbo dzinejs velk jau no apaksas, nav ka ierasts maza tilpuma turbomotorus jagriez lidz 4k apgriezienu.
Ipasi jaatzime si auto pasiva un aktiva : ) drosiba. Perkot so volvo ipasi jaskatas lai auto nebutu sists purns, jo lai sasniegtu augstus drosibas raditajus tika pielietoti, ta teikt, vienreizlietojams detalas, kas slapeja trieciena speku, ja auto ir sists un sazin kadi kulibini to ir atjaunojusi, tad pavisam drosi var teikt, ka sie elementi savas funkcijas vairs nepildis... Nu un gaisa spilveni ari esot taisiti ar aprekinu, ka pasazieris bus piespradzejies, tapec to der neaizmirst. Sitas visas gudribas man sastastija pardevejs, tada veida netiesi apstiprinadams, ka auto tiesam nav bijis dauzits... Ak ja AirBagi ir 4gab. Bet auto ka zinams tiek pirkts lai brauktu nevis dauzitu...
Pirmais iespaids baigi daudz visadu podzinu, tas laikam raksturigi skandinaviem : ) Bet valas brizos, to visu var fiksi un atri apgut...
Ir pretbuksesanas iekarta Tracs, atsledzama, kaut atslegt neredzu nekadu iemeslu. Klimatakontrole. 4pakapju automats ar 3is rezimiem.
Mainiti ir stabilizatora balsti, amortizatori un bremzu diski, bet tas bija all inclusive pievilcigaja cena un nesagadaja parsteigumu. Jasaka, ka remonta un materialu cenas ir augstakas, ka friciem, bet ceru ka to attaisnos reti servisa apmeklejumi.
Pamata auto neesmu vilies, dzivosim redzesim...
Palichs @ 26.augusts 2003 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti