Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 320i 24v, Vanos, E36 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Ilgi skatījos Latvijas auto tirgu. Viss sākās no Opel Ascona, Vectra, Audi 80, 100, mazda 323, volvo 850 utt. Nu tad kad biju izokšķerējis mašīnas un to modeļu standart ķibeles, tad braucu uz auto placi skkatīties 93 g. BMW 520 touring, bet nekas prātīgs neatradās. Pamēģināju arī Volvo 850 2,5 TDi unversāli, itkā normāls, bet kkas man nepatika, nu tāds, parasts darba zirgs kam nāca līdz ķibeles. Nu tad man ieteica, lai uzmetu aci BMW 320i, es ar gariem zobiem piegāju apskatījos, jo BMW bija tautā uzskatīta par urlu mašīnām un baigo agresīvo braucēju mašīnām.... nu jā, piegāju klāt: melns - tas baigi forši, nu gaiši auduma sēdekļi - tas švaki, 2 l motors - tas labi, nav unversālis - tas slikti, tiko izieta skate - tas labi, nav kondiškas - tas slikti, Centrālā atslēga - tas labi, nav sinalizācijas - tas slikti, el. lūka, el. logi - tas labi utt. Tad es tā padomāju, atvēru bagāžnieku, o! Tur pat vieta bija.... Varētu iemest iekšā vismaz 4 alus kastes un sašļiku. : ) Tad es atvēru motora pārsegu, sekoja tāds: WOW, 24 vārsti, vanos, 150 zirgi, melns motorītis, pat tīrs : ), nu tad es pasēdēju BLAKUS testa braucienā, jo placis jau slēdzās ciet un nebija laika ilgākam testa braucienam, nu un pasēdēju blakus, jutu uzrāvienu, jutu ABS un sapratu, ka man vajag šito vāģi. Nopirku, nomainīju eļļu, tagad mainīšu bremžu klučus un riepas, bet pārējais ideāli, vai nu tuvu ideālam. Laba skaņas izolācija, brīzīem pat nevar saprast vai ir iedarbināts dzinējs : ), nu oriģinālās skandas arī ir OK, man pilnībā pietiek. Klausos metālu, tas laikam bembistam neraksturīgi : ). Patīk braukt ar šito mašīnu... Pa 2 nedēļām esmu nobraucis jau pāri 2000 km un man mašīna arvien vairāk un vairāk iepatīkas. Salons man arī pietiekams - man 1,75 m tāpēc arī neko lielāku negribas, aizmugurē vietas ar pilnībā pietiek. Benzīnu arī tik daudz nemaz nerij: kādi 7 -8l/100 km, ja brauc 100-110 km/h, nu pa pilsētu nezinu, ganjau kādi 10 l ir, neesmu mērījis. Nu bet maksimālo ātrumu ietestēju - 220 km/h, 6,5 tūkstoši apgriezienu... Vairāk nevarēja.... Motors izlektu. : ) Uzrāviens līdz 100 km/h pagaidām par 14 sekundēm mazāks nav izdevies. Tik lietū švaki ir virs 80 km/h pa risēm kas pilnas ar ūdeni - baigā akvaplanēšana, tā ir tikai riepu vaina, šonedēļ jāmaina jau zb lietus laikā uz 90 km/h Patīk virsbūve un pakaļējā piedziņa, lai gan neesmu tas kas svilina riepas beztolkā, bet dažreiz pa grantinieku līkumā rallija stilā, nezinu kā būs ziemā, ganjau vislaik rallijs - negribot. : ) Dodu 9viņas acis... Varbūt pārcenšos, jo man pirmā mašīnīte, bet šitāda gada mašīnai tomēr dodu 9.
 
raichax @ 8.jūlijs 2007 0:00
BMW 320 coupe 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Šis varētu būt neliels salīdzinošs apraksts starp bmw 2.0 coupe un audi 2.0 coupe. Aprīkojums nepārāk liels- el lūka, el. logi, bembim nebija apsildāmu sēdekļu un aps. spoguļi.
Pārdevu Audi un nopirku septembrī Bmw, tikai tāpēc, ka zināju, ka šis konkrētais autiņš ir labā stāvoklī un arī steidzami vajadzēja pārvietošanās līdzekli. Tā kā šī bija , varētu teikt, mana pirmā pieredze ar klasisko piedziņu, nākamajā dienā nopirku Kasko – ap150ls. No sākuma braucu ļoti, ļoti uzmanīgi, jo bija bail no aizmugures izslīdēšanas, bet ar laiku pieradu un tad jau izbaudīju visus klasiskās piedziņas priekus mūsu īsajā ziemā. Mācījos savākt gan naktīs uz stāvlaukumiem gan uz Juglas ezera. Laba pieredze.

Nopērkot šo autiņu uzreiz iepriecināja burvīgā motora skaņa un pārsteidza salīdzinoši lielā jauda (no rūpnīcas 150zs). Tā vien prasījās visus viņus izmantot. Pat citi, kas izbrauca, teica, ka iet ļoti labi, ne sliktāk kā 2.5. Uzskatu, ka ikdienas braucējam vairāk kaa 150 zs nevajag.
Pēc iegādes pabraucot pa ielām secināju, ka mans IQ ir kritiski samazinājies, pat nezinu kāpēc – tā laikam ir šīs markas nelabā aura. 

Nākamais mans ieguldījums, pēc treniņbikšu iegādes ar 2 strīpām gar malu pa 9ls (ļoti ērtas), bija bremžu disku novirpošana un jaunu kluču uzlikšana – ap ls60. Nākamo 12tkm nobraucot viss strādāja ideāli – tikai nomaini eļļu un pielej stiklu mazgājamo līdzekli. Par to 10p. Iepriekš bija līdzīga gada audi coupe – tajā nobraucot līdzīgu daudzumu – dzīvojos tikai pa servisiem un ieguldīju ap 1000ls.

Takā vienmēr lēju pilnas bākas varu pastāstīt par vidējo patēriņu. Šoseja - Liepājai un atpakaļ – 8,5l, pilsēta ap 12l, ziema -20 grādos 14l, visus čekus saskaitot vidēji 10,5l/100km. Audikam ar 2litru motoru un 115 zirgiem vidēji ap 9,5l/100km.

Salons bembim tāds nu nekāds – prasts, neērts, mazs, pēc 2 stundām mugura sāp. Aizmugurē vietas pavisam maz. Takā braucu uz kalnu – noliecot aizmugurējo atzveltni un saliekot inventāru 2 normāli iesēsties bija, gandrīz neiespējami. Bagāžniekā ar neko daudz nevarēja salikt.
Audikā bija gan ērtāk, gan plašāk, gan apsildāmi sēdekļi, gan ātrāk uzsila salons, kas ziemā ir ļoti patīkami. 3 snowus bez problēmām slēpju lūkā varēja salikt un vel divi aizmugurē apsēdās bez nekādām problēmām.

Gaitas īpašības – audiks labi turējās uz ceļa pie jebkura ātruma , iekš bmw pie lielāka ātruma kļuva ļoti neomulīgi.

Vel tāda interesanta lieta, ko novēroju, uz ceļa šito huļigankai (no kaut kurienes izgriežoties) laida vairāk nekā audiku. Varbūt Bmw vadītāji ir agresīvāki braucēji, bet bmw bmw vienmēr palaida.

Pārdošana ar bija diezgan interesanta... sen nebiju redzējis tādu kontingentu... pārsvarā urlas, kuriem autiņu gribējās nošķilt jau pirmajā dienā. Tā nu veiksmīgi pārdevu kādam lauku bāleliņam, kurš vislaik stāstīja, kā laukos pālī braukā, mūk no mentiem un nesen drauga mašīnu atstāja grāvī. Nu lai veicās!

Īsuma šajā mašīnā nebija nekas, kas man varētu loti patikt... nu nezinu ko viņā atrod citi braucēji!
+/-
+ jauda
+ nezinu, kapēc, bet iepatikās klasiskā piedziņa
+ neplīsa
+ vairāk deva ceļu
- nestabila
- slikta zīmols
- lēni uzsilst, nebija sēdekļu apsilde
- degvielas patēriņš
- neērta
- maz vietas aizmugurē un bagazniekā
- slikti turas uz ceļa (iespejams amortiņi gāja uz beigām)

Audikam atkal viss pretēji. Ja savienotu tad būtu mana ideālā mašīna 

Tagad gan iegādāšos auto no salona. Jauns ir jauns.
es @ 15.jūnijs 2007 0:00
BMW 320i E46 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Hello
Taa kaa vienaa no iepriekseejiem topikiem BMW320 tika nolikts (& man kautkaa neizdevaas ieposteet pilnu komentu), centiishos padaliities pieredzee & kaut nedaudz reabiliteet so lielisko auto;o)
Staasts saakaas gandriiz ~1.5 gadu atpakalj, kad nu dikti sakaarojaas nomainiit esosho auto uz E46. Budzhets–liidz 10k eur, gads–no 98. uz augshu. Piedaavaajums sastaaveeja(arii tagad daudz nekas nav mainiijies)no316&320diizeljiem lielaa daudzumaa&nedaudz exemplaariem R6 benziinniekiem(320,323etc). Izmeeginaatie 316/318, lai gan gaaja tiiri labi, deelj troksnja&vibraacijas aatri atsita apetiiti–BMW ar4 cilindriem, vismaz peec100k nobraukuma nav BMW. Izmeeginaatie diizelji ar itkaa ~130k nobraukumu un izskatu „as new”(bez bukteem, skrambaam, svaigu salonu, nenoeestiem lukturiem etc), neatstaaja iespaidu par tik mazu nobraukumu – piekare likaas jau valjiiga + troxnis salonaa. Secinaajumi radaas izmeeginot kaadu 320 ar 190k nobraukumu, kas tieshaam izskatiijaas&brauca kaa pilniigi jauns - diemzeel palaidu so lielisko exemplaaru garaam. Mans viedoklis, ka ar labajiem exemplaariem vaacieshi veel brauc pashi & mums ir pieejami jau nobraukti exemplaari – tobish mazmotori & diizelji. Taa kaa izveele bija maza, bet gribeejaas taa, ka aciis ceert, naacaas njemt to, kas ir, & taa nu manaa iipashumaa nonaaca 320i sedans ar veco M52 150Hp dzineeju, sudrabpeleekaa kraasaa ar 165k nobraukumu, manuaalo kaarbu, standarta blekja (alumiinija) diskiem. Uz sobriidi nobraukts nav daudz (30k 1.5gadu laikaa, nobraukums sobriid195k), lai vareetu spriest par izturiibu, bet saadi taadi secinaajumi ir. Cena nopeerkot sanaaca bisku zem9k eur, jo tika atreekinaati visi remonti, ko uz pirksanas briidi servisaa pateica – sadalenes deveejs, aizmuguree kautkaadas 2 bukses + veel paaris siikumi. No taa briizha remonti ir bijushi – elljas mainja ik peec 10k(bez nekaadas pielieshanas starp mainjaam), aizmugureejaas kolodkas (laikam kautkaadi 40lvl bija), priekshaa viens taads suuds (nezinu, kaa sauc), kas savieno richagu ar stabilizatoru~20lvl. Peec nobrauktiem 25k - priekseejaas piekares paarlasiishana: (atvainojos, bet labi nepaarzinu pareizos detalju nosaukumus)viena sharniira nomainja + paareejo 3 paarpreseeshana & sasmeereeshana, abas plaukta bukses(kas plauktu tur pie virsbuuves)(paarpreseeshana) + generatora sixnas mainja–kopaa tikai lvl 100. tika dariits Bauskas servisaa, jo Riigaa neviens no 4 servisiem, kas specializeejas BMW ar to nenodarbojas;o) tikai maina uz jaunaam daljaam (viens richags(plaukts) + bukse + nomainja ~lvl 180;o)))))

Par + vs –

+ ekonomisks uz shosejas. Braucot kruiiza reziimaa, bez gaazes spaidiishanas, pateerinjsh uz 120km/h – 6.2l.,100km/h – 6l. Braucot normaali, liidz ~ liidz150 km/h, neko daudz lielaax par 7 – 7.5 vinjsh naf.... tas ir tas, ko raada compuuters & apmeeram arii atbilst patiesiibai. Pilseeta seenjojot varbuut var nomociit uz kaadiem 11, bet reaalaakais ir ~13l/100. ziemaa stabili 14-15l/100.
+preciiza stuure, labi manevreejas arii lielaa aatrumaa.
+labas bremzes.
+super miixta piekare (citam varbuut skjitiis kaa miinus), nezaudeejot lielisku manevreetspeeju(jau piemineets ieprieksh. Protams, gribeetos to veel uzlabot ar nedaudz stingraakiem amortizatoriem&cietaakaam buxeem, bet neesmu gatavs upureet esosho komforta liimeni &lauzt paareejo piekari pa muusu neceljiem)
+absoluuti sexiigi/eleganti/lieliskais dizains;o)
+labas gaismas, it seviski nomainot visas spuldzes (tuvie/taalie/miglas) uz Narva Range Power white.
+lieliska ergonomika, pieklaajiiga apdares kvalitaate;
+pietiekoshi daudz noderiigu extru – cruise, clima, multistuure, cd changer, apsildaami seedeklji ar piepuushamu atzveltni, atsitami aizmugures seedeklji ar sleepjumaisu etc.
+DSC stabilitaates kontrole (atsleedzama)
+6Airbag priekshaa (nav gan zinaams, vai tik vecam auto veel straadaa & nav nekaadas veeleeshanaas to jebkad uzzinaat;o)
+funkcionaals & uzticams Bortcomputer (ar daudzaam hidden funkcijaam, ja ir taada interese;oD
+pieklaajiiga dinamika. Protams 150Hp nav daudz, bet pietiekami komfortablai bezkomplexu braukshanai;o)
+patiikams motora tonis, iegriezhot virs 3k rpm;o)
+laba elastiiba aatrumaa ~120km/h – 160km/h
+kluss salons.
+tehniskaa uzticamiiba (subjektiivi – bet ir taada sajuuta, njemot veeraa iepriekseejos bezprobleemu~ 200k km ar dazhaadiem paveciem BMW). Par to ljauj spriest arii esoshaa kvalitaate 9gadus vecam auto ar 200k nobraukumu.

+subjektiivi, bet pats galvenais - nu juutos es labi shajaa auto;o)

„- „
- Pilniigi anaala skanja stock audiosisteemai. Nomainot priekseejos speakerus, vairs nav pretiiga, bet nav arii baudaaama. Pagaidaam nav bijis laix &lielas intereses ko jaukt/zaagjeet/diiraat &likt ko labaaku.
- Milziigais karteris - ~min 6.5l, liidz ar to viena elljas mainja ~lvl 50;o( teoreetiski intervaals ir 20k km, bet neliekas, ka muusu klimataa + stop & go reziimaa tas ir ok. Mainu peec 10k & tikai no kannaam, ticiiba neatljauj liet no mucaam.
- Neadekvaati augsta cena.
- Neadekvaati augsti servisa izcenojumi Riigas servisos.
- Daargas OEM daljas.
- Esoshie servisi neatstaaj pozitiivu iespaidu par kompetenci & darba kvalitaati (ar iznjeemumiem).
- Muusu apstaakljiem – daarga alumiinija piekare.
- Aarpraatiigi daargs CASCO ~500 lvl;o((
- Mikstaa piekare neciesh muusu atbaidoshos neceljus. Pa brugji braucot tomeer jau ir skaljsh;o(
- Mazajam dzineejam (2l) lieli motora apgriezieni – 100km/h – 3k rpm.
- Konkreeti shim modelim, liekas, ne tik izteikti, bet markai kopumaa – nepelniiti negatiivs imidzzhs pateicoties urlaam, atsaldenjiem un skaugjiem;o(

- konkreetajam auto:
- Defektiiva kaarba;o( tas ir – konkreeti manaa gadiijumaa. Pirmajiem E46 320(98. g) taadas tika uzstaadiitas jau no ruupniicas. Dabaa tas izpauzhas kaa apgruutinaata sleegshanaas. Taa kaa nomainja ir daarga, sadziivot ar to var.
- Kondishka smird. Ko dariit- no ideas. Neesmu atradis, kursh piedaavaatu dezinficeet.
- Peec 30k nobraukuma, piekare&motors, kaut arii ir 100% pilniigaa kaartiibaa, vairs neatstaaj taadu pilniigi svaigu sajuutu. Ja nopeerkot, motoru iisti nevareeja dzirdeet ne no iekshpuses, ne aarpuses (bija tikai taada klusa shnjaakonja;o)), tad tonis vairs tik dzidrs nav. Secinaajums – sekas muusu lieliskajai celju & benziina kvalitaatei.
- Ziemaa – nedaudz kraajas uudens priekseejos lukturos.

Ja gaadiijumaa kaadam ir veelme uz E46, mans viedoklis par ideaalu second hand exemplaaru zemaakajaa cenu grupaa – tb ~10k eur. – 6R benziinniex, veelams lielaax par 2l, M54 vs M52. Pateerinjsh visiem ir more or less vienaads, tapeec nav nekaadas jeegas izveeleeties mazaaku, ja ir pieejams lielaax. Itkaa arii diizelji buutu apsverams pirkums, bet most probably, nobraukushi jau virs 200k, un potenciaalie remonti saakas no 4ciparu skaitlja... 330D cenu grupaa liidz 10k eur nav pieejami. Kaarba – definately Steptronik. No manuaalja raustiishanas jeegas nav nekaadas, tikai diskomforts. Must have – multistuure ar kruiizkontroli, ideaali, ja izdodas atrast kaadu Individual komplektaaciju ar HarmanCardon skanju. Nu un protams – nenobraukts, jo citaadi prieka buus maz. BMW ir perfekta tehnika, kas prasa pedantisku pieeju;o)
Gan jau ko aizmirsu, whatever,
Lai veicas Jums,
Peace
 
trakaissuns @ 5.marts 2007 0:00
BMW 320 2005 Novērtējums: 4 Komentāri [16]
Tā nu sanāca, ka dabūju tādu darba mašīnu, kad bija jāizvēlas no alternatīvām, šis bija visjaunākais, tikai tādēļ paņēmu.
Tā kā bijusi vecā turbo Impreza, Saabs 9-5 Aero un jaunais Volvo V70 T5, domāju, ka ir ar ko salīdzināt.
Plusi - kā jau jaunai mašīnai, nekas (pagaidām) nebirst. Tas ir labi, jo čoms ar savu '01 735 BM Auto vien dzīvojas un atstāj tur vidējo LR algu mēnesī. Mazs apgrieziena rādiuss, precīza stūre, kārba labi slēdzas, patīk automātam S režīms, lai var savlaicīgi sagatavoties apdzīšanai vai galvenā ceļa šķērsošanai. Vilkmes kontrole neļauj ziemā taisīt piruetes.
Mīnusi. Sēdekļi! Kā var kaut ko tik idiotisku saražot! Izskatās, ka viņi paredzēti kādam 1.40 garam, un tikpat platam, jo ir smieklīgi īsi un sānu atbalsta nav vispār - kā 80. gadu lētajam galam. Lai labā kāja nebūtu visu laiku jātur gaisā (kruīza, protams, nav), zem ceļa jāliek spilvens. Audio! Saucās BMW business CD. Jāsaka, ka manam telefonam ir kvalitatīvākā skaņa. Basu nav, augšu nav, regulē, kā gribi. Pēc Volvo HU-850 ar 13 skaļruņiem, 2 sabvūferiem un Dolby es viņu vairs iekšā neslēdzu. Patēriņš! Es saprotu 11 l vidējo zviedru turbīnniekiem ar 230 - 250 ZS, bet tie vismaz iet. BMW salīdzinoši neiet nemaz un rij tikpat, labi vismaz, ka ne no manas kabatas.
Agrāk es domāju, ka 3. BMW laikam tiešām ir kaut kas ļoti īpašs, ja reiz tauta par viņu tā fano. Tagad jāsecina, ka tauta, kas fano, acīmredzot nav braukusi ne ar ko citu, jo patiesībā viņš ir pabriesmīgs.
Bet, ja kāds joprojām fano, minēto var iegādāties par labu cenu. Viņam pat vēl ir garantija. Man arī piedāvāja, bet es laikam tomēr attiekšos.
Juris @ 2.marts 2007 0:00
BMW MINI cooprerS 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Satriecošs automobilis!!!! Lieliskas manevrēšanas spējas pilsētā. Ļoti labs paātrinājums līdz simtam. Automašīna, kuru ievēro! Vietas pie stūres pietiek, vienīgais nevaru bieži atrast, kur nolikt kreiso elkoni... Laba audio sistēma, bez kuras nu nekādi nedrīkst, parkingsensori- kaut arī automašīna ir maza pēc izmēriem, tomēr noder. Vairāk paredzēts ceļiem ar ļoti labu segumu, jo izjūt jebkuru plaisiņu un īpaši jau bedrīti. Perfekti pārvietoties Rīga- Jūrmala- Rīga, kur šad tad arī izdodas paskriet virs 160 km/h. Max ātrums, ko esmu ar viņu saniedzis ir 210km/h, bet tas pa Vācijas bāni. Ziemā arī var braukt, bet nejūtos protams tik droši kā vasarā. Nomainīju diskus no 17'' uz 15'' un vismaz pa risēm nerausta. Vasarā protams, ka likšu atpakaļ, jo vizuālai nedaudz jau zūd. Dikti jau nepatīk degvielas patēriņš- zem deviņi tagad nevar dabūt, un, ja brauc pa pilsētu, tad vidējais ir 12l. Protams, ka leju 98to...
vērtējums 8 dēļ patēriņa!
KK @ 27.februāris 2007 0:00
BMW 524TD 1987 Novērtējums: 8 Komentēt
Pirms laiciņa biju rakstījis par savu 524 turbobembi, 87. gada dīzelis, pēdējais gads e28.. atgādināšu, ka augusta beigās, kad auto tika iegādāts nobraukums bija 373.. t. km, nesen auto "nosvinēja" 380000km.. Man paveicās atrast diezgan labi aprīkotu eksemplāru, jo tam ir elektriski logi, melnie paneļi un tumši zaļš veļura salons, ļoti komfortabls, ir nācies redzēt toč pretīgus salonus ar parastajiem lupatas sēdekļiem, kas kopā ar apdari vēl ir brūnā krāsā, vee..
Neko sliktu nevaru teikt, jo gandrīz uzreiz pēc nopirkšnas tika aizvests uz Latvijas bemu uz ritošās diagnostiku, būtībā nebija nekāds pārsteigums, jo pirms pārdošanas, loģiski kustošās daļas tika "pievilktas", lai kādu brīdi būtu ok. Tā nu sāku pēc pirmā tūkstoša ta mazliet just to izbeigšanos un, lai zinātu visu, kas jāmaina aizdzinu uz kārtīgu servisu.
Kas tika konstatēts.. nekas traks, proti, pakaļējie sailentbloki, kas nebija pārāk begti, pietiekot palikt gumijas un iet vēl saules mūžu, bet nu paņēmu jaunas.. tāpat bija jāmaina kardāna mufta, aut. kārbas spilveni, stūres krustiņš un stabilizatora atsaites, vairāk laikam nekas, cik atceros. Izmaksāja kaut kādus Ls 80 detaļas + darbs, atkarībā, kur taisa, ja Latbema tad ~100, bet nu atradu kur pa 40 tikām galā.. Dārgi vai lēti, spriediet paši. Katrā ziņā bija diezgan patīkami uzzināt, ka auto arī pirms manis bijis labās rokas, jo visas detaļas, ko nomainīja vēl bija oriģinālās. Vēl palikuši aizm. amīši, ko pagaidām vēl nemainīšu, jo Bilstein krava būšot aprilī : ) Vēl, protams, nomainīju eļļu gan motorā, gan kārbā, jo automāts. Apdzīt arī nav problēmu, jo pie 90km/h nospiežot gāzi grīdā, kur ir speciāla podziņa, momentāli tiek iemests 3 robā un vilkts līdz galam, tāpat ātri pa taisno braukt var, jo 4. ātrums ir diezgan garš un pie 130km/h ir tikai kādi 2500rpm, ātrāk pa 150 gan nav vēlams, jo tad mazliet kāpj temperatūra, līdz sarkanajm gan neaiziet, tā ka varbūt tas ir normāli, pārbaudījis gan neesmu un negrasos to darīt.
Vēl ir tikai viena bikiņ kaitinoša lieta, proti, kad termometra stabiņš palien zem 0, gar degv sūkni sūkalojas ļarka, bet nu pagaidām galīgi nesanak laika aizbraukt pie motorist- ģizeļist, sataisīt.
Ak, jā, par iedarbināšanu šitajos mīnus grādos nevar sūdzēties, reiz tik bija forsmažors, kad nebiju pielējis ūdens piesasitītāju, no rīta izmantoju autobusu, bet nu īpaši nesaspringstu, jo blakus stāvvietā arī 3 gadīgiem dīzeļiem rēgojās vadi un aube vaļā, turklāt tagad arī man ir ok viss.
Kopumā ar auto esmu ļoti apmierināts, uzticams, tā kā elektronikas nekādas, tapēc pēkšņas niķošanās tam pagaidām neesmu novērojis, tapēc arī paņēmu labāk zolīdu e28 nekā kādu šaubīgu e34 TDS, kam pēc vizuālā grūti pateikt, cik tas labs vai slikts.. Vēl gan neesmu izdomājis, ar ko braukt tuvākajā nākotnē, bet nu ļoti gribētos paturēt šitādu retro vāģi, kaut vai tāpēc, ka nav nolaists...
 
seatbelt @ 21.februāris 2007 0:00
BMW 328ci 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
2000. gada, ņēmu no vācijas. Bij labi saglabājies un + bij pāris labas ekstras. Kupeja- bembīts izmaksāja kaut kādus 13.000Eur. Pirmie iespaidi, ka varēja iet labāk. Varbūt tas ir automātiskās kārbas dēļ, bet anyway. Lai gan kādu saulīti var arī uzgriezt, ja iemet manual režīmā. Kopš pirkšanas esmu nobraucis 500 km, nekādu īpašo emociju. Starp citām mašīnām neizceļas, jo tomēr ir jau 2007. gads, lai gan tas attiecas uz visiem e46 un e39, arī M series.
Tagad saprotu, ka bmw ir tikai m3, m5, m6 pārējie ir tā.. kā jau parastas mašīnas. Nākamā mašīna būs noteikti jaudīgāka.
Plusi: ? ... bmw kā marka (tjip solīda)
.... aizmugures piedziņa.
Mīnusi: Konkrētajam modelim jauda.
Komatsu @ 6.janvāris 2007 0:00
BMW 318ti 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
BMW 318ti, 1997. gada, 3durvju hečbeks (compact), e36 kuzovs, M44 dzinējs (1.9litri, benzīns, 16V, 140zs@6000rpm, 180nm@4300rpm).
Braukts pus gadu. Remontēt nav bijusi vajadzība, tāpēc par attiecīgajām izmaksām neko komentēt nevaru (atskaitot eļļas, filtru un riepu maiņu). Mašīnu iepriekšējie īpašnieki nav paguvuši nojāt, motors strādā klusu, eļļu nerij un tā netek, nekas negrab ne motorā ne citur, īsāk sakot problēmas pagaidām nav bijušas.
Dinamika ir apmierinoša. Nav slikta, bet arī nekas izcils. Pēc papīriem biški zem 10sec līdz 100km/h, droši vien apmēram tā arī ir. Spilgts piemērs tam, ka zirgspēki pietiek (stiepj normāli), bet griezes moments pietrūkst, t. i. cēliens parādās krietni virs 3000apgriezieniem. Tātad, ja grib paskriet, tad arī kārtīgi jāmin grīdā. Nu piemēram, lai uz Daugavpils šosejas ripinot uz 85 -90km/h aiz smagā iespējami operatīvi tiktu viņam garām tā, lai netraucētu pretim braucējus, ar 5to un pat 4to robu īpaši veikli tas nesanāks. Jāmet ir 3ajā un jāber grīdā.
Degvielas patēriņš visumā ok, patiesībā nedaudz mazāks kā bija gaidīts. Atšķirība starp šosejas režīmu un pilsētas korķiem var pārsniegt sasniegt 2X. Tas ir tīri pa šoseju var dabūt arī 6l/100km (kompis rāda vidējo, braucot pa vējam un no kalna rekords, ko tablo ir rādījis bija laikam 4.8litri  ) mīcoties tīri pa pilsētu, sēžot korķos un ja ir tikai īsi pārbraucieni, mierīgi var dabūt arī 15litrus. Principā zināma loģika tam, ko par bendžas patēriņu rāda kompis ir, ar piebildi, ka pie tā ir kāds litrs jāpieskaita, lai iegūtu reālo patēriņu. Vidējais parasti sanāk zem 10l, vai ja daudz pa pilsētu, tad nedaudz virs.
Par salonu. Priekšā beņķi ir ērti un labi regulējami. Āda ir laba lieta, izņemot karstā laikā. Aizmugurē, loģiski, vietas nav daudz. Pat ne tik daudz sēdēt tur ir slikti (bērnam vai bērna izmēra pieaugušajam tur ērtības ir ok), cik problemātiski ir tur ierāpties vai izrāpties. Resna ome mēģinot iekāpt / izkāpt var arī tur iesprūst starp sēdekli un stoiku. Īsāk sekot mašīna ir paredzēta 1-2 cilvēkiem. Labi ir tas, ka tas ir hečbeks, jo bagāžnieks ir maziņš, bet nolaižot beņķi var arī kautko iekrāmēt.
Standarta riepas 205/60 R15 dažreiz var likties, ka ir pa platu tādai mazai mašīnai. Pa šoseju ja ir normāls asfalts un pagriezienos ir ļoti stabils. Problēmas ir tad, ja smagie ir iebraukuši rises. Un ja tajās risās vēl ir ūdens, tad izjūtas vairs nav patīkamas. Piekare pacieta, tāpēc pa bruģi un granti braukt nav īpaši patīkami. Zems, tāpēc dziļā mežā arī nav ieteicams līst. Var arī uzsēsties vai kautko nolauzt.
Kāds te portālā bija sūdzējies, ka e36 ir sliktas gaismas. Nezinu šitam ar gaismām viss ir ļoti ok.
Ir arī pāris prikoli. Gaismu slēdzis ir virzienā uz sevi izbīdāms veidojums kā vecam gazikam. Ātrumpārslēga rokturim ir tendence atdalīties. Piemēram, ir doma paskrieties, bet tā sparīgāk pārslēdzoties no 1. uz 2. robu, uzgalis paliek rokā : ). Šis joks tika novērots arī citiem šiem modeļiem, ko skatīju pirms pirkšanas. Laikam kautkā jāpielīmē.
Domāju, ka ir atņirgusies/aizsērējusi mazgājamā līdzekļa padeve uz aizmugurējo logu, slotiņa štancē, bet šķidrumu nedod. Sīkāk papētot izrādās, ka fcuk! Ūdeni aizmugurējam logam nav no kurienes padot, jo tas nemaz nav paredzēts.
Rezume:
+ pa labu šoseju un asfaltu patīkama braukšana, kluss, ļoti stabils;
+ samērā ekonomisks
+ apmierinoša dinamika
+ ērti 2 cilvēkiem

- gribētos labāku cēlienu pie maziem apgriezieniem
- nav paredzēts lietošanai pa sūdīgiem ceļiem (risas, grants, lauki)


bzzz @ 8.decembris 2006 0:00
BMW 323 CI 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Pāris mēnešus atpakaļ iegādājos 2000 g. BMW kupeju, 323 CI, 2.5l, atdzīts no Beļģijas!
Kāpēc pirku tieši šādu auto? Iepriekšējais auto bija 318is kupeja 1993 gada un arī turpmāk vēlējos un vēlos pieturēties pie BMW markas auto. Itkā meklēts tika sedans ar 2,0 l dzinēju, bet uzpeldēja šis variants un man vairs neko citu negribējās. Iemīlējos no pirmā acu uzmetiena:

1. Vizuālais + Komplektācija = melnā krāsā, ar gaišu ādas salonu un koka apdari, 17'' lietie diski ar jaunām (gandrīz) Dunlop vasaras riepām; ekstru pa pilno (izņemot TV un navigāciju).
2. Jauda - ja vecajam 318is bija ap 135 Zs uz papīra, bet reāli dzīvē labi, ja 120, tad šim auto ir 170Zs gan reāli, gan faktiski! Uz šosejas vispār nav problēmu, ja ir kāds jāapsteidz vai jāapdzen, tik mazliet jānospiež pedālis un esi jau garām!
3. Stabilitāte un komforts - uz ceļa mašīna turās ļoti stabili, neatkarīgi no izvēlētā braukšanas ātruma. Mani pozitīvi pārsteidz arī ļoti klusais motors, pirmajās reizēs pat nevarēju saprast vai tiešām es to mašīnu esmu pielaidis, jo salonā nedzird pilnīgi neko!
Priekšā sēdošiem vietas ir cik uziet, protams, ja beņķi atbīdīšu līdz galam, tad aizmugurē būs pašauri, bet līdz šim vēl neviens nav pīkstējis, ka nebūtu kājas kur likt! Krēslu var izbīdīt kā vien vajag! Arī bagāžas nodalījums ir pietiekami plašs, kartupeļmaisu un pāris somas var iemest - protams bērnu ratiņus es nezin vai tur iedabūtu, .. tad jau jāpērk tourings!: ) Pārsvarā braukāju vai nu viens vai ar draudzeni, tādēļ 2- as durvis mani pilnībā apmierina!

MĪNUSI:
1. Braucot ar ātrumu virs 100km/h var dzirdēt kā vējš šalc. Tas ir tamdēļ, ka kupejas durvīm ir tikai stikls un ap stiklu nav rāmja.
2. Auto nav no lētajiem - KASKO diezgan padārgs, arī BMW detaļas nav no lētajām!
3. Nav Xenona un ir oranžie pagrieziena lukturi, bet, ja ir vēlēšanās, to visu var nomainīt par saprātīgām cenām. Domājams, ka drīzumā tā arī darīšu.

Degvielas patēriņs (nevar likt ne pie mīnusiem, ne plusiem) - pilsētā sanāk ap 11 l, un uz štrāses 8-8,5 l.

Pagaidām vēl neko neesmu remontējis, jo nav bijusi vajadzība - auto tika iegādāts ļoti labā stāvoklī. Esmu mainījis tikai eļļu, eļļas filtru un uzlicis jaunas ziemas riepas. Riepas ar nav no lētajām, jo diski tomēr ir 17''. Tomēr domāju, ka uz riepām naudu nevajag taupīt!

Rezumē: Mašīna cilvēkiem, kam nav ģimenes, kam ir svarīgs komforts, dizains, dinamika, jauda un kurš grib gūt baudu no braukšanas!
Pagaidām nav bijusi ne mazākā nožēla, ka iegādājos tieši šo auto!
 
Serzhis @ 20.novembris 2006 0:00
BMW 530 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Beidzot pievareeju slinkumu un uzrakstiiju par savu miiluli : ) Auto ir 2002 gada. Dabuju vel kaut kadu parejas modeli bik priekshejas lampas mainijusas un vel tur dazi siikumi. Ar auto braucu apmeram 1 gadu. Ar auto esmu braucis diezgan daudz dienaa apmeram 50km. Auto ir benziins un 3.0 benziina paterinju atsver komforts. PAr so gadu nekas ipash nav noticis kaut kadu sikumus esmu apmainiijis. Ir bik dargaak nekaa kadam opelim daljas bet.... Pirms tam bija opel astra(1999g) pilniigi divas dazadas lietas vai malku zagee ar fuksiiti vai ar motorzagi. Visu cienju opel saimniekiem tikai mans viedoklis...
Visa elektronika stradaa ideali... Man kaa veel jaunam ciolvekam interese dazaadi sikumi piemeram gribeju Tv masinaa bet nav sitajaa : ( Uz celja masina turas ideali Piemers iz dzives braucu ar astru(1999g) pie ~130km/h salonaa jutam loti liela dukonja bet bmw klus kaa kapaa. : )
Vel svarstijos starp a6 bet nezinu kads speks man lika nopirkt bmw. Ja gribat droshu stabilu kvalitativu auto tas bus sis : )
 
BMWpower @ 29.oktobris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti