Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 325iX 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Pilnpiedziņas auto nopirkts tika pirms 3 gadiem no šveices, bet ar nobendētu motoru. Pēc rūpīgas apskates tika konstatēts ka plīsusi dzesēšanas truba un motors iekšā faktiski tika izkausēts. No 6 cilindriem, tikai viens virzulis bija palicis vesals. Motoru savācu pa daļām. Radās dažādas sīkas problēmiņas ar motoru ielikšanu, jo motors(bloks, galva) ir vienāds ar parasto pakaļas piedziņu, bet neatbilst skrūvju vietas. Savādāks ir eļļas karteris, jo cauri tam iet priekšējā pusass.
Uzliku PLAZA sport amortizatorus. Ļoti cieti, bet arī izturīgi. Nomainīti visi bremžu diski u. c. lietas. Degvielas patēriņš atkarībā no braukšanas stila no 10 - 17 litriem(aptuveni)

+ pilnpiedziņa(stabili turās uz ceļa)/ādas salons/ recaro tipa sēdekļi/ borta kompjūters/ elektriski logi/ lūka/ bieži neplīst/nav rūsas
- nav kondic./maz vieta salonā/maz zirgaspēki(170)

 
uga @ 10.marts 2006 0:00
BMW 740 V8 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
E32 ar dzineju V8 286Zs - Loti labs auto ja laba stavokli par tadu cenu salidzinot ar nakam o modeli deatalas kapeikas pilni sturi.

Plusi
+ jaudigs dzinejs
+ kvalitativa apdare
+ kluss salons
+ klusa un miksa piekare
+ stabila uz cela
+ drosi var pacelt 210km/h
+ pietiekosi daudz vietas salona
+ 5 pakapju automats

Minusi
- paterins pilseta ap 17l uz 100km videjais 14l
- pie lieliem atrumiem asos likumos sveras (bet ta nav sporta masina)
- detalas nav letas bet ja nomaina tad uz labu laiku miers
gada laika nobraucu 20000km ar visam sintet ellam filtriem un piekari 450ls toties apskate viss aizgaja bez problemam.
 
Norca @ 23.februāris 2006 0:00
BMW 520 D 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Auto iegādāts 2004 gada beigās nobraukums 67 000 speciāli tika mekleets auto ar mazu nobraukumu, atradu nedaudz sistu. Rīgā tika sataisīts, visas bojātās detaļas tika iegādātas jaunas MIKASā. Ir pagaajis nedaudz vairāk kā gads un nu secinājumi nobraukti ir pa 60 000km puse pa Rīgu puse pa Poliju un Vāciju
Šajā gada laikā tika nomainīti priekšējie pirksti ričags ar lodbalstu. (vienīgais ko nopirku grosaa par 80Ls(dārgais variants)) aizmugurē lodbalsti. ) filrti un eļļas pēc grafika.
Vidējais patēriņš 8 litri Brauc kā gribi. Esmu braucis uz Latgali 470 km 25litri dīzeļa ātrums 90-110 km Pa bāni 150-180max 7,2litri.
Nepatika
Motors pa vāju priekš bavārijas kalniem, elektronikai nepatīk sāļainie ceļi (mainīju abs deveeju 70Ls)
sīkas problēmas ar vadību pečkai)
Patīk
Komfortrs kvalitatīvā salona apdare, degvielas patēriņš, klusais motors 136 ps, ērts salons daudz dažādu sīku papildus ekstru, kuru citā auto nevar atrast.
Lieku 10 balles nav autiņš pievīlis visu šo 60 000 laikā
pontiak @ 8.februāris 2006 0:00
BMW M3 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nu jau kopš augusta braucu ar sho auto. Principā labākais drifta auto ar ko esmu braucis. Šī autiņa galvenie trumji ir perfektā vadāmība un lieliskais motors - 3.2 L 350 Zs uz jaudas stenda (oriģināli nāk 343 Zs) bez jebkādām turbīnām un kompresoriem. 6 ātrumu manuālā kārba. Ilgi meklēju šo modelīti jo liela daļa no tiem ko skatīju bija diezgan pabraukti.. Pirmais saimnieks autinju bija pasrocīgi modificējis (sporta gaisa filtrs; mofdificēta izplūdes sistēma) un tas tiešām bija lieliskā stāvoklī. Uzrāviens 0-100 4,8 sek. Jāsaka ka priekš Latvijas ceļiem auto ir diezgan komfortabls; zobus ārā nesit! Vidējais degvielas patēriņš 13 litri; pilsētā ap 15 un vairāk; uz šosejas 9-10 l. Ekonomiski braucot var izspiest 8 litrus. Braucot ziemā jābūt ļoti uzmanīgam jo pakaļējiem riteņiem bieži "patīk" izspolēt arī uz sausa asfalta. Labākas izjūtas par šo var sagādāt tikai mocīc ar ko ziemā nepabrauksi un dārgāki porshe un ferrari. Pavasarī ir doma autinju pārkrāsot un ielikt normālu audio aparatūru!

plusi:

+uzrāviens
+motors
+vadāmība
+izskats
+patīk meitenēm

mīnusi:

- padārgs
- pakaļējās riepas ātri nodilst

*autins bildēts ar mobilo telefonu
 
angel @ 21.janvāris 2006 0:00
BMW 750 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Gadījās tā, ka nopirku 90to gadu beigās bmw 7. - likās kautkas neiedomājams, jo pirms tam tika braukts mercedes 190D. Pēc tādas mazas kastes šitais likās īsts titāniks. Uz ceļa jutos kā kungs un beidzot nevajadzēja skatīties kā citi skrien garām. Protams, baigais komforts, klimats, ādas salons, koks pilna elektropakete....... benzīnu gan rija neiedomājami. ārpus pilsētas pacmitos, bet pilsētā visi 20l un pat pāri aiziet. tad gan vēl benzīns bija diezgan lēts un uz to varēja acis piemiegt. braucu gadus 2 un manam skaistulim noplīsa ātrumkārba(automāts). Servisos ar tādu tajā laikā neviens negribēja ņemties(vēl no ārzemju jaunajām mašīnām maz jēdza), vai arī teica, ka nav labojams. Tā nu iegrābos es šitajā braucamajā un dabūju pārdot pa kapeikām. Vispār masīna jau skaista dikti, bet laikam rūpnīcas brāķis gadījās. tagad gan ar taadu vairs sieties negribētos, nav vairs tie laiki.
 
lekatajs27 @ 27.decembris 2005 0:00
BMW 320d 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Gribu papildināt iztrūkstošo modeli, lai dzirdētu ko tālāk gaidīt no sava zirdziņa.
Četrus gadus braukāju ar 318i 1984gada, ļoti praktisks auto- nekādas elektronikas, stūres pastiprinātāja, nu vispār nekā, bet sāka neizbēgami rūsēt. Iemanījos vēl pārdot(700$), jo motoram ne vainas, vēl tagad brauc pa Rīgas ielām. Nomainīju pret 525i touring 1992 gada no pieRumbulas plačiem par (4500 $), motoru parbaudīt pie normāliem servisniekiem neļāva, bet ritošā izskatījās tā nekas un galvenais- nekādas rūsas.
Kādu mēnesi mācījos normāli braukt, jo biju pieradis ka pedāli jaspaida diezgan dziļi, bet šitais ceļas uz pakaļējiem ratiem( īpaši 2 gaņģī), kā pēctam secināju tam palīdzēja riepas 45/235 R17.
Bet prieki nebija ilgi - sāku interesēties par BMWu servisa centriem, jo agrāk nebija nepieciešamības pēc tādiem. Nomainīju: galvas un vārstu blīvslēgus, sveces(centās ieskaidrot ka lamda zondi), priekšējos amortizatorus, radiatoru, gandrīz kondicioniera ventilatoru(Parmalat kretīni jau noņēma nost, bet izrādijās ka vajadzēja tikai pagriezt ar roku(viņi jau piedāvāja likt citu, bet uzstāju lai pārbauda vēlreiz), jo bija iestāvējies pēc ziemas - paņēma ap 35Ls par neko), un tad vēl tā elektronika. Sāka kaut ko vāciski zīmēt uz displeja, dabūju iegādāties servisa grāmatu - ''izdeguši numura apgaismotāji'', kad pirku bija diena - nepievērsu uzmanību. Iebraucu ''Auto Favorīta'', jo nezināju ka viņi ir tādi iedomīgi...... (virkne lamuvārdu). Prasu, vai taisa BMWu, bet atbildē dzirdu kodīīgu - mēs visu taisam, nu ja tā tad tā. Protams lampiņas jau iepriekš nomainīju, bet tas nepalīdzēja un sapratu ka vajag ko nopietnāku darīt. Pagāja trīs stundas (paskatīties ko viņi tur marinē arī neļauj), man jau bija tā kā jāsteidzas, samaksāju Ls15 un spēros projām. Laiks bija slikts un vajadzēja notīrīt stiklu......... slotiņa strādā tikai uz lielāko ātrumu, logu pacēlāji miruši, centrālā atslēga nestrādā............ nu jā, bet toties numura apgaisme stradā! Pec tam Latbemā ņēmās 5 stundas un paņēma Ls 7, tipa pašu kļūda, vajadzēja tikai bloku resetu uztaisīt........... nu tā ir cita lieta - ņem samaksu tikai par padarīto, nevis lapsi karina. Un vispār esmu divu gadu laikā ielicis kādus 2000$, žēl pārdot, jo ielikts daudz un mašīnis kustas.
Un tagad pie galvenā. Kādu gadu atpakaļ nopirku 320d touring 2000g. Tika salīdzināts ar Golf V, jo domāju ka varu beidzot nopirkt ko jaunu. Iepriekš testa braucienos sieva galīgi viņus izbrāķēja(kamēr pats pa pasauli vandījos): 1,6 benzīns nevelk, parnesumkārba viegli neslēdzas(centās ieskaidrot ka tas tikai jaunam tā ir - pats pēc tam pārbaudīju Golf IV - kārba kā traktotam), 2,0 dizelītis tā nekas, bet krustojumos ļoti skalš. (vēl arī pārsteidza biežā eļļas maiņa 7000km pret maniem 22000!km - datus izlasīju krievu ''Za Ruļom'')Bet pats galvenais ir cena (22000 Eiras!), jo ja jau jaunu, tad ar glanci..... kaut nemaz tik daudz papildaprīkojuma neizvēlējos. Dažus citus modeļus arī meģināju, bet parsvarā aplauzos uz iekšējo apdari(no āras tīri nekas, bet iekšā tikai ienaidniekus vadāt).
Savējo nopirku par 15000 Eirām. No sākuma pat nebiju priecigs, jo vajadzēja atcerēties visus ātrumus(525i bija pierasts 2 un 4 gaņģi izlaist), nesalīdzināmi cietāks(kā pēc tam izrādījās ka tas dēļ riepām - Continental, kad nomainīju pret Good Year - cita lieta), un pats nesaprotamākais - kasetnieks 21gs! Bet laiks iet un esmu sapratis ka šis ir ideāls auto manām vajadzībām. Servisu sāku atakal aizmirst(es neņemu vērā ritošās daļas, jo neiedomājaties ka pa mūsu ceļiem tās nelūzīs tikai tāpēc ka uz haubes uzzīmēts propellers, toties cik esmu dzirdējis fraņčiem ritošās ir dārgākas), 6,5 litru patēriņš pilsētā, ja ir luste var pabraukt uz 200 km/h (tas gan tikai vienu reizi - vismaz sajutu kā ir kad kāja sāk trīcēt). Esmu dzirdejis ka šis motors BMWu saimē ir pats neizdevušākais(šiem dzinējiem ir DDE), bet man liekas tīri nekas. Žēl ka BMW markai ir kaut kāds apskaušanas sindroms.
Šito visu sarakstīju, lai kādam būtu iespēja labāk izvēlēties. Es pats lauzos 2 gadus par labu dīzelim, bet tagad neko nenožēloju - tas ir tā vērts. Lai veicas
Pievienots 11.03.06. 166000km nojuka augstspiediena sūkņa elektronika. 489Ls par sūkņa remontu(pie 10 tramvaja galapunkta) + 80Ls par darbu un diagnostiku- Latbema. Braucot noslāpa dzinējs un viss....... Nekādu priekšvēstījumu nebija, ārā ~-5C. Par ko arī pazeminu atzīmi - pievīla.....
Pievienots 04.2006. pārdevu trade- in par 9700 Eirām, jau ar noņemtu PVN. Pa 2 gadiem bez sūkņa ieliku apm.300 Ls un dīleris arī pasūdzējās ka tagad(pēc ziemas) ir jāieliek ap 450Ls. Nobraukts Latvijā 40t. km. Nākamais autiņš BMW 318d 2006 gada.
 
Ekspluatators @ 17.decembris 2005 0:00
BMW 330i 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Hello!
Jaunus tehniskos parametrus neizdomāšu, bet tomēr... Esmu ticis pie jauna auto, kā jau katram jaunam saimniekam ir lieli prieki! Laikam ejot tika sākts meklēts labs auto, tiešā vārda nozīmē.. ļoti koptu auto!Iepriekšējais auto Renault Laguna 2.0 rxe bija kalpojis godam, gribējās kādu lielo brendu auto: ) Auto meklēšana bija izvērtusies par lielu pasākumu, pirms trīs mēnešiem tika sākti škiroti BMW, MB, Audi! Tika printēti n- tās izdrukas no jaukās mobile's, apzvanīti daudzi vācieši, lai noskaidrotu kas kuram auto ir par +/- ! Laikam ejot tika izskaitļota doma par BMW markas auto, kuram noteikti bija jābūt touringam, kas norāda uz manu aktīvo dzīves veida piekrišanu! Tika sameklēti e39 sērijas pikapi (tikai ar benzīna 2.5 - 3.0 un ar jauno facelift'u).. ietekmējams jau mēs esam katrs, nedaudz tiku iepazīstināts ar drauga e46 320i coupe.. veikls maziņš auto : ) tas lika aizdomāties par e46 priekšrocībām. Tika veiksmīgi jau noorganizēts brauciens uz Germany.. un tad divas dienas iepriekš nejaušu atrodu šo "mincīti", viens divi ar taksi stundas laikā uz auto salonu, ieraudzīju.. izbraucu.. manējais.. Beidzot meklēšanas periods garām, sekoja pāris dienas auto sagatavošanā! Rullēju apkārt.. sapnītis piepildīts!!!
"Mincītis" ir e46 330i (jaunais spridzeklītis 231zs) pāatrinājums pēc grāmatiņas līdz 100 kmh - 6.7 sek... liekas ka iet pat ātrāk, ja kas tad 3. ātrumā līdz 160 kmh bez emocijām: ) no extrām laikam tikai navaigation nav, bet to var piedot..

+ plusi:
*teicama kontrole pār auto
*pārliecinoša dinamika
*ekonomisks dzinējs priekš lielās jaudas
*teicama komplektācija.. krāsa & aprīkojums utt.
*DSC.. labs elektronikas sasniegums, lai brauktu ar mazāku stresa devu uz slidenas brauktuves

- mīnusi:
*miglas oriģinālie lukturi, domāti skaistumam tikai : (
*ziemas riepas R17 (mazāki neiet virsū, jo priekšā lielie bremžu suporti)
*... (gan jau uzpeldēs vēlāk, cerams ka būs maz!)

Jautājums?
Kur varētu iegūt vērtīgu info par mūzikas upgreidu (ir profesional CD ar HiFi skaļruņiem), kāds rekomendējams meistars vai firma?? Gribas saprast kā var pieslēgt subīti ar pastūzi, vai ir lineārās izejas cd atskaņotājam.. utt. ! Paldies!
 
Agrello @ 25.novembris 2005 0:00
BMW 320i 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [25]
Kad sakraaji biju 3000eur veselu meenesi mekleeju auto. Skatijos gan opel, mazdu, wolksvagenu. Par bmw pat nedomaaju tad sskirstot ss. lv nejaussi apskatijos vienu taa saucamo bumeri un tu zini iepatikaas. Bmw melns ar lietiem diskiem nopirku ar. Kaut gan apskate bija deriiga tikai diviem menessiem saimnieks teica, ka varot iziet bez brobleemaam. Massina bija pa Latviju braukta 3 gadus tapeec cena bija arii 2500 eur. Tad nedeellu nobraucu bez probleemaam un tad saakaas. Pirmo reizi ar auto aizbraucu uz Riigu un vinnss pannem un nopliist uz stahanccika ap astoniem no riita korkis nenormaals. Pats sliktaakai jau tas ka nav kam pazvaniit jo Riiga jau man pazinas nav pats esmu no Gulbenes. Es tur kaa mulkis seezu un domaaju ko dariit kad piebrauc klaat kaads jauniets ar to opeli sporta laikam ta saucamaa kalibra kaut kas tamliidziigs. Paliidzeessot vinna draugam esot servis varot aizvilkt sataisiissot paaris stundaas. Es jums nevienam nenoveelu kaadreiz seedeet vinnam strikki es izkaapu slapjss kaa zzurka. Pa Riigu seezzot strikkii atraakais bija 120 km|h, jo braucis esmu maz un vinnam veel tas dulais izpuutejs ka galvaa arii peec tam saaka saapeet kaa nenormaala. Tad bijaam klaat itkaa servissaa nu kaads tur serviss maza garaazzinna. Labi peec apmeeram vienas stunadas auto iet, taa arii beigaas nesapratu pa ko es samaksaaju tos 90 ls, bet nevar teikt auto iet. Un tad liidz TA beigaam nobraucu normaali nu tur ritossaa saka grabeet nedaudz, pusas nobira. Aizdzenu uz TA un tad saakaas vinns tur pabaksta griidu jo tur itkaa taa divaini izskatoties takaa kautkas smeereets ar kaut ko. Jaa pie aizmugures pus griida sapuvusi kad aizdzinu uz servisu un paraadiju to saucamo slimiibas lapu meistars teica, ka pat vinna deela dienasgraamata nav taa sasviitrota. Kopaa noveerssot sanaaca kaut kaadi 400ls nu bija bankrots. Apskates iziessana man izmaksaaja nedaudz paari 500ls. Takaa Gulbenee mana videjaa alga meenesii ir 180 ls un degviela ir daarga braucu tikai sveetdienaas, jo videeji taa saucamais bmw man noeed 10 litrus/100km. Svetdien nobraucu 300km juutami bija krities ellas liimenis motoraa, jo kad baigi uzgaazee vinns izsit zilus duumus. Mani massinai kriitas viss atri gan tosol, gan ella, gan benziins. Bet kopumaa massina laba man kaa 1.75 garam cilveekam massina ir eerta gan priekssaa, gan aizmuguree. Bet teikssu kaa ir eksplotaacija daarga.
Elmars. @ 21.septembris 2005 0:00
BMW 318i 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Tika iepirkts 2003 gadā kā pirmā (legālā) mašīna. TA nezināmu iemeslu dēļ nebija ieta 2 gadus. Pirmie ieguldījumi- -- > nezināmu iemeslu dēļ sāka brukt kopā pr. tilta plaukts. Ā, jāpiezīmē, ka auto ir bijis šķilts, no priekšas noteikti, izkatās, ka arī aizmugure pie reizes (iespējams spēlējuši vilcieniņus). Bet tā vāģīts smux, plastmasas sliekšņi (otrus tādus neesmu redzējis), sēdināts, vārdu sakot vāģis zajebis. TA tika iegūta minimāliem ieguldījumiem, bet pēc zināma laika ievēroju, ka labā puse ir pārāk daudz cietusi no sāls ietekmes. Sliekšņa reģionā metāls bija kā kāpostgalva, arī pati sija aizmugures daļā sāka plaisāt. Problēmas radās ziemā, kad pēc nakts līņāšanas vairs nevarēja atvērt ne1 durvis. Bija mācība- neslēgt kādas no durvīm. No pavasara auto stāvēja laukos, uz tā sēdēja vārnas un čurāja suņi. Viens pat bija mēģinājis uzlaust, bet tika iztraucēts. Pirms neilga laika tika pārdots- 150 Ls... Tagad tam ir daudz grūtāki darba apstākļi, puikas ir pamanījušies pārsist labās puses aizm atsperi, labā puse ir nopietns lowraiders : ) Žēl mašīnītes, daudz labu atmiņu saistās..
 
andzha @ 19.septembris 2005 0:00
BMW M3 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Ko tur gari stāstīt. 3.0l, 286zs. Ideāls auto ikdienā, jo ēd tik pat, cik 2.5 un 2.8. Pat 2.0, savukārt jaudas ir daudz, daudz vairāk un kad vajag, var arī iemīt. Auto ir arī gana komfortabls. Sēdekļi regulējās 5 dažādos virzienos (plus iekšējie regulējumi) + aptecētāji ideāli. Vidējais patēriņš nedaudz zem 11 litri. Reāli tīri tikai pilsēta + korķi - 15 litri, šoseja 7.5-8 tā ne pārāk skrienot uz kādi 120. 0-100km/h 6 seknudes. Ticiet man, pieradīsiet dažās nedēļās un jau būs pa īsu, tādēļ vajag arī moci : ) Apstāšanās ir ļoti laba. Pat iespaidīgāka nekā paātrināšanās. Ne velti, bremžu diski ir daudz lielāki kā parastiem 3 sērijas BMW un arī 4x dārgāki. Līdz ar to braukšana ir samērā droša un strauji bermzējot jāskatās spogulī... Bremzes un motors arī ir pats dārgākais tajā visā, tādēļ jākopj. Eļļa tikai Castrol rs, kas maksā ~ 10-11ls/litrā. Principā nopērkot šādu auto būtu ļoti vēlams ieskatīties, kas viņam vēderā, pajaucot un uzmetot aci motora detaļām un nodilumam. Jo ja motoram kas nopietns notiks, nāksies uz laiku no M3 atteikties. Detaļas, kas der no parastiem 3. sērijas BMW, ir uz vietas, pārējais jāpasūta. Hadene izturīgāka + savādāka (figurē arī alumīnijs). Par remontiem vēl grūti spriest, nav nācies neko darīt. Pērkot jaunāku gadu, jāizvairās no SMG kārbām! Par tām nav tās labākās atsauksmes un cenas kosmiskas remontiem. Vislabāk 5 vai 6 ātrumu manuālā. Auto ir samērā smags - 1460kg līdz ar to sajūtas ir visai drošas braucot. Ko tur daudz stāstīt. Ja gribas auto, kas labi izskatās, labi iet, labi stājās, ir ērts un sagādā baudu, tad jāizvēlas M3! Patreiz virsī ir 18" Alpina diski.

Plusi

- dinamisks
- labas bremzes
- joprojām labi izskatās
- normāls patēriņš priekš tāda motora
- augsta kvalitāte, kā jau BMW

Mīnusi

- cena, neskatoties uz gadu
- stūre nav pietiekami asa
- izmaksas
- jauda parādās pie augstiem apgriezieniem
- nav vairs tas, kas bija vecais labais E30 M3, jo vairāk tendēts uz komfortu...
 
Edzulis @ 8.septembris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti