Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 318 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Palasiiju aprakstus, izdomaaju ka jaauzraksta par savaa mashiinaam ar.
Taatad pirmais auto - BMW 318i 84. gada. Tika iegaadaats 1995. gada oktobrii un braukts liidz 2001. gada vasarai. Iegaadajoties noskreejiens uz odometra bij ap 135 000 (njemot veeraa mashiinas staavokli un turpmaako ekspluataaciju, iespeejams ka taisniiba). Pa shiem gadiem nobraukti ap 120 000.
Par mashiinu: pilniigs baazes apriikojums, iznjemot el. spoguljus nekaadu ekstru nebija, kaarba ar mehaaniskaa 4 robi, tachu tiinim kas tikko nolicis tiesiibas un no moskvicha iekaapis sitajaa aparaataa tas bija kosmoss. Pirmo pusotru gadu, kameer nepaargaaja Ubergonscika dullums auto tika griezts liidz ierobezotaajam, absoluuti nepiecieshams bija visiem ieraadiit utt. Bet nu tas paargaaja.
Par ekspulataaciju - labaakaa mashiina kas man jebkad ir bijusi. Neskaitot regulaaraas apkopes, sveces, filtri, ellja (par ellju runaajot arii paardodot veel joprojaam dzineejs to neeeda un no mainjas liidz mainjai nevajadzeeja pieliet) remontu bij ljoti maz.
Motors - cetri cilindri, mehaaniskaa sprice. Pa visiem gadiem, vienreiz vajadzeeja sprici piereguleet un viss. Iznjemot elljas mainjas un logu mazgaajamaa pielieshanu haubi valjaa neveeru.
Ritoshaa - pa visu laiku naacaas nomainiit sho un to prieksheejaa piekaree, kopumaa uz kaadiem Ls 150.
Citas lietas - nomainiits izpuuteejs, piekraasots spaarns.
Benziina pateerinjsh - trase 7L, pilseeta ap 9L. Nu ja tieshaam mina, tad pilseetaa madx vareeja dabuut 11.
Tachu laiks dara savu (mashiinai jau bija 16 gadu) un saaka jau pastiprinaati liist aaraa ruusa, amortizatori bija jau praktiski beigti, saak grabeet sajuuga izpiedeejgultnis. Bija laiks mainiit auto, jo pasham gribeejaas kaut ko komfortablaaku, ar stuures pastirpinaataaju, el. logiem un citaam patiikamaam lietaam, kaa rezultaataa tika iegaadaats 91. gada 525, bets jau cits staasts.
Veerteejums - ekspluataacijas un remontu zinjaa 10+
Njemot veeraa papildapriikojuma pilniigu neesamiibu - kopaa 7.
mefisto @ 28.jūlijs 2004 0:00
BMW 325 CI 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Iepriekšējais auto bija 325 kupeja 1992 gads, tas bija arī bija viens no iemesliem, kāpēc izvēlējos nākošo tieši šo auto! Otrs iegādes iemesls bija visai banāls - iegādes piedāvājuma cena bija patiešām relatīvi zema, jo sanāca tā, ka saimniekam dikti vajadzēja piķi un viņš nometa kādus 4 K $ no cenas...
Pēc tieši divu gadu lietošanas ne brīdi nevaru nožēlot to par ko esmu izdevis savu naudiņu, ja nu vienīgi tas, ka nav īpaši gudri vizināties uz tādas naudas kaudzes ;), jo miljonārs nebūt neesmu ;)

Auto: 2001 g., BMW kupeja, 325, nobraukums iegādes brīdī 25 000 km, Latvijā pirkts.

PLUSI : 1. Tas ir BMW, prestižs un respektablums (lietoju šos divus pēdējos vārdus pozitīvajā nozīmē, nepārprast) (citu auto marku īpašniekiem neapvainoties, BMW nav vienkārši auto, tam ir kāda brīvības aura ;))
2. Visa iespējamā komplektācija, kas ir iespējama šim modelim, mehāniskā kārba (iespējams gaumes lieta), izņemot TV,
3. Jaudīgais dzinējs - 192 zs, un sešu cilindru skaņa, kas ir neatkārtojama BMW izpildījumā, dzinēja darbība ļoti elastīga arī pie 2000 - 2200 tk. apgr./min jaudas klātbūtne ir jūtama (salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli, kas atvērās tikai pie kādiem 2800-3000 tk. apgr. min)
4. Pārsteidzoša dinamika - 7,2 s 0 - 100 km/h, maks. testa ātrums 246 km/h, līdz 180 km/h pāatrinājums ir patiešāms zibenīgs, kas sagādā lielas raizes saskarsmē ar CP, turklāt pliki cipari vēl neko nenozīmē, bet ja sēdi pie šī auto stūres, tā ir pavisam cita sajūta. Nekad neesmu izjutis mazvērtības sajūtu apdzenot - JEBKURĀ ĀTRUMĀ
5. Relatīvi mazs degvielas patēriņš, t. i. 7-8 l ārpus pilsētas, 11,5 - 12l pilsēta, kas ir patiešām dabā nevis uz papīra - pie visai "smagas" kājas, ja runājam pa rekordiem - 6,2 l / 90 km/h Valmiera - Rīga. (jāpiezīmē, ka šis ir jaunākais BMW dzinējs ar divām vārstu fāžu maiņām uz katru sadaleni, kas nodrošina ekonomiskāku un efektīvāku dzinēja darbību)
6. Drošības sajūta - pirmkārt, uz slapja vai apledojuša ceļa, jo auto ir aprīkots ar visādām traction- control fīčām, otrkārt tīri no pasažieru un vadītāja viedokļa - 6 airbagi un augsta pasīvā drošība avārijas gadījumā (ADAC tests)
7. Skaists, dinamisks dizains, gan interjers, panelis, gan eksterjers, M- Sporta pakete - (visi buferi, sliekšņi, ādas beņķi ir savādāki kā standarta modelim)
8. M- Optika, Xenons ar mazgātāju - ļoti laba redzamība naktī, BMW markas automašīnās optika ir stiprā puse

MĪNUSI: (ārī tādi ir)
1. Aiz priekšējiem sēdekļiem vietas ir pamaz
2. Dažreiz uz ceļa pārņem maldīga ātruma izjūta un bieži vien var izjust lielummāniju ;)
3. 3er sērijas raksturīgā graboņa salonā (plastmasas u. c)
4. Pabraukt lēni ir apgrūtinoši pat pilsētā
5. Vēl viena lieta - tieši kupejā - par cik durvis ir bez rāmja, un stikls aizāķējā tikai augšā, bet gar vidējo "stoiku" ne tik labi, tad pie lielāka ātruma baigi skaļi vējš šalc un ir dzirdama asfalta skaņa ziemā, ja brauc ar šipiem, arī automāzgātuvē citreiz minimāli, bet zem spiediena citreiz iešļācas ūdens iekšā, vispār 3er vienmēr ir bijusi slikta skaņas izolācija, lietus laikā ar ūdeni problēmu NAv
6. Auto nav lēts un visu laiku ir nelieli sirdsapziņas pārmetumi, vai tomēr nevajadzētu braukt ar kautko lētāku

REMONTI: Par šiem diviem gadiem esmu nomainījis abas priekšējās "ķagas", sore nezinu latviski, kas nāk kopā ar visām buksēm un citiem pribambasiem, cena 120 LVL oriģinālās 2 gab, gultnis pakaļējais, cena 35 LVL, bet uzstādīšana 30 LVL, pāris reizes ir nācies apskādēt kādu stūri vai slieksni vai buferu - attiecīgi ir maksāts par krāsošanu, pulēšanu, Vairāk arī nav nekas daudz darīts, Protams, eļļa ik pa 9 tk km, 10W - 60, filtri, ā atcerējos, mainīju degvielas filtru, maita dārgs ap 60 LVL, jo viņš ar kautkādu tur pārsūces vārstu. Laikam arī tas būtu viss. Auto kalpo godam, nekādu problēmu nav.

IETEIKUMS: Iegādājoties šādu auto rēķināties: ar augstām CASKO izmaksām, 1200 EUR uz gadu BALTIKUMS, uz 18000 EUR pa LAtviju. Jāskatās vai auto nav bijis stipri sists, jo šādai mašīnai nāk līdz daudz patiešām daudz negatīvas blakusparādības, kas praktiski ir neatgriezeniskas, protams, remontējamas. Relatīvi augsti degvielas izdevumi, es braucu 30 000 tk gadā un mēnesī gribi negribi salasās 150 LVL. Policijas attieksme ir ar paaugstinātu trauksmes līmeni un ar 5 LVL grūti tikt vaļā. Cilvēkam, kas pārvietojas no punkta A uz p- tu B, neiesaku, un atuo ir pārvietošanās līdzeklis labāk iegādāties MB dīzeli, jo šis auto ir prasīgs arī pret braucēju, ciets sajūgs, prasa ļoti precīzu pārslēgšanos utt. Īsumā viss.

VĒRTĒJUMS: ieliku 9, jo 10 liktu BMW E46 M3 un FERRARI vai PORSCHEi ;), bez jokiem auto tiešām sagādā vadītājām daudz vairāk par vienkāršu pedāļu spiešanu un stūres grozīšanu, tā ir bauda braukt ar BMW un es to mīlu ;) ceru, ka arī jūs
Jautrais Bemberists @ 16.jūnijs 2004 0:00
BMW 325 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Savu spridzekli iegadajos 2 gadi atpakal par 2500$. Toreiz vins gaja labaak kaa tagad. Ieliku zirnekli un saaka iet sliktaak. Laikam buus janemt aara. Benzina paterins pa pilsetu 7-8 litri, pa straasi 9. Uz cela tureties ok. 130 var izspiest mierigi. Mazliet ruset. Ir elektriskie logi un spoguli. Ta tas jau bija kad es nopirk sito autinu. Sedekli loti neerti. Gribeju ari prasit ka atrisitat sitas jautajumu? Ilgak par stunda pabraukt nevar. Sap kajas. Vispar bmw rullzzzzz.
Borzoj @ 31.maijs 2004 0:00
BMW 323i 1979 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Tā. Prikola pēc uzrakstīšu nedaudz par savu sudraba mīluli - E21 323i, kuram šomēnes palika 25 gadi, jo izlaidums ir 79/01. Pēc gada domājiet lūznis? Domājiet, domājiet tikai patiesībā reālais noskrējiens ir 122. xxx Km. Tieši tā. Viss ir pārbaudīts un tas jebkuram ir skaidrs apskatot auto tuvāk. Salons kā jauns, visi kloķīši perfekti strādā. Vācijā bija viens saimnieks, kurš pērkot pat izoperēja piepīpējāmo, lai nesmirdinātu auto. Pats Vācietis 99. gadā ar šo tā laika 3. sērijas top versiju atspērās uz Latviju, un braucot prom izdomāja, ka ar viņu nebrauks un pārdeva Latbemas īpašniekam. Par cik utt. nezinu. Turpmāko auto ceļu un to, kā nokļuva pie manis nestāstīšu. Šā vai tā auto ir nobraucis par Latviju tikai 3000km. Vienkārši ar viņu nebraucu, bet darīšu to tiklīdz paliks silts. Nopērkot viņš bija zaļā krāsā, laka bija nedaudz sasprēgājusi, kā arī šur tur nedaudz rūsiņas, lai aŗi stāvoklis, kā jau teicu, bija ideāls. Gribēju pārkrāsot, ko lieliski izdarīja "Spīdola3". Nu viņš ir sudraba krāsā ar biezu graudu, kas izskatās apburoši saulē. Jāpiemin, ka esmu nabaga students, līdz ar to visu uzreiz nevar uztaisīt. Nopērkot tajā bija "tolaiku" Becker stereosistēma. Prikolīgi jau bija, bet... Atceros, kā nopērkot braucām, līst lietus un skan falco. Laba sajūta... Labi, skaidrs, ka neder beckerītis ar visiem pastūzīšiem un auto tiek nogādāts INCAR. Tur tam smuki ieinstalē DLS stereosistēmu. Nu beidzot skan "normāli". Par detaļām u. c. lietām var runāt gari. Bet ja kautkas noplīst, tad ir piiii. Kaut vai kardāna mufta jauna maksā 42ls. Labi, ka dabūju lietotu. Vēl ir iegūti un stāv plauktā BOGE amīši un HR atsperes, kuras drīz tiks uzliktas. Vēl atrliek kādi plati un smuki 16" diksi uz 9 platumā, bet par tiem tagad nerunāšu. Mans mērķis - zems, platiem skaistiem diskiem uz 16" 2 remusi aizmugurē (323i modelim aizmugurē oriģināli ir 2 izpūtēji katrs savā pusē). Nu un arī tumšo hella optiku. Tad būšu apmierināts. Vēl jau varētu gari stāstīt par to, kā meklēju oriģinālo BBS spoilerei, kuru beigās dabuju pilnīgi jaunu pa sviestmaizi. Tagad meklēju baltos pavarotus. Ja kāds zin kur ir - pērku! Aprīkojums, lai arī 3. sērijas BMW, tomēr zolīds tam laikam. Mehāniskā šprice, stūres pastiprinātājs, disku bremzes priekšā un aizmuurē. Nē vispār, kad tagad atceros visu par savu sudraba mīlulīti, varētu stāstīt ļooooti gari. Nestāv tagad un nav laika. Kad pabeigšu būs kādā no lielajiem auto izdevumiem mega apraksts ar mega bildēm... Lai veicas atrast savu auto, kurā nebūtu žēļ izgrūst naudu!
Edzulis @ 30.janvāris 2004 0:00
BMW 316 E30 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Sveiki, gribu jums pastāstīt par savu autiņu.
Autiņu nopirka mans nelaiķa opaps 1998 gadā, toreiz noskrējiens bija 127 tūkst. km. Itkā viena pensionāre vizinājusies Vācijaa tikai pa svētdienām uz kapiem. Arī servisa grāmatinjā viss ir pedantiski sarakstītas veiktās apkopes. Auto tiešām ir teicamā vizuālā kārtībā, salons arī nav nopačkāts, motors arī perfektā kārtībā. Karoche visas pazīmes, ka auto tiešām maz noskrējis.
Principā bembis pa šiem 5 gadiem ir noskrējis nieka 25 tūkst. km. (lielākoties stāvēja garāžā). Mainījis esmu bremžu uzlikas un vēl šādus tādus sīkumus piekarē, bet nu jūtu, ka jāmaina ORIĢINĀLIE amīši priekšā. Arī kārbā ir mēmākā lufte, gaudo (ne reduktors) pie tik maza noskrējiena. Par to gan esmu izbrīnīts. Daudz laika un darba esmu ieguldījis šajā autiņā (konkrēti par karbūzi, kurš ir elektroniskais).
E30 jeb huļiganka tiešām ir perfekts auto priekš sava 1985 gada, viss tur ir pārdomāts, perfekts un ergonomisks panelis (bet izpūtējs gan ir kretīniski piestiprināts).
Degvielas patēriņs svārstās plašās amplitūdās: Arpus pilsētas braucot uz 90km/h bija 6-7 l, savukārt pilsētā tagad pēdējais rādījums bija 12-15l, ja pat ne vairāk.
Manuprāt vainīgs ir tas karbūzis, kas ir ar tik daudz dačikiem apkārts, ka meistari nemaz vairs šos neuzņemās remontēt. Tādēļ nākas pašam domāt un experimentēt ar dīzēm utt.
Ar koroziju es gan nesūdzos, jo esmu visu apakšu noķelējis ar mastiku, arī arkas. lai arī cik kretīniski tas būtu, arī durvju ailes un durvju iekšpusi esmu nosmērējis plānā kārtiņā ar movilu (tiešām labs).
Protams ir dažās vietās rūsa panākusi uz āru, pa laimi nav caurrūsējusi.
Modricimus @ 29.janvāris 2004 0:00
BMW 750IL 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Taa, taa puikas! Paejiet nost... tadas ir sajuutas braucot ar sho outo!
Kluss, erts, dinamisks, prestižs. Nopirku to pirms diviem gadiem, vel joprojaam esmu apmierinaats. E38 ir labaakais savaa klasee gan ar motoriem gan arii ar gaitas iipashiibaam gan izturiibu.
Ir noverotas nelielas probleemas ar elektroniku! Palielas apkopes izmaksas!
Ivars @ 9.janvāris 2004 0:00
BMW 760Li 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Šo rakstu gribēju ielikt lasītāju zonā, taču Redaktoram acīmredzot tas nepatika. Tāpēc to ielieku lasītāju pieredzē.

Nesen man bija izdevība izmēģināt un, iespējams, arī nopirkt BMW 760Li, tāpēc gribētu dalīties savos iespaidos par šo auto ar citiem, kuri arī būtu potenciāli šī modeļa pircēji. Es neesmu ne profesionāls autobraucējs, ne auto eksperts, ne arī mans kāds maksājis par šo rakstu, tāpēc šis raksts ir tikai mans personīgais viedoklis un var nesaskanēt ar citu viedokļiem.
Vēla rudens vakars. Man rokā ir tikai BMW pults un portfelis. Ārā jau kļūst vēsi, tāpēc cenšos sameklēt savu auto. Jāatdzīst, ka visas mašīnas tumsā izskatās vienādas, tāpēc to nemaz nav tik viegli izdarīt. Beidzot! BMW 760Li tomēr atšķiras no citiem, to var visvieglāk sazīmēt pēc tā silueta un pirmajā brīdī dīvainā spoilera. Arī safīrmelnā metālikas krāsa izceļas uz pārējo fona. Līdzko esmu pie mašīnas, tā atceros man stāstīto par tās vadību. Paņemu tās pulti un nospiežu pogu ar atvērta bagāžnieka attēlu. Acumirklī ar vieglu rūkoņu sāk vērties bagāžnieka masīvās durvis. Veras gan tās visai slinki, ja es būtu nepacietīgāks, man būtu apnicis tik ilgi gaidīt!
Ielieku portfeli un otrreiz nospiežu bagāžnieka atvēršanas pogu. Tas aizveras vēl lēnāk nekā atveras. Es nu saprotu, ka ikdienā negribu tādu bagāžnieku!
Visas problēmas tikai sākas pēc tam. Vispirms gribu uz aizmugurējā sēdekļa salikt vēl dažas lietas, tāpēc nospiežu atslēgšanas pogu. Auto nopīkst un nomirdzina savus, būsim godīgi, skaistos ksenona lukturus, tāpēc dodos pie aizmugurējajām durvīm un cenšos tās atvērt. Kas tev deva! Tās ir ciet, tāpēc spiežu pogu vēl vairākas reizes. Man par šausmām, atveras visi logi un jumta lūka! Spiežu bloķēšanas pogu, un viss aizveras. Izrādās, ja atslēgšanas pogu nospiež vienreiz, atslēdzas tikai šofera durvis, lai atslēgtu visas pārējās, jāspiež divreiz.
Kad esmu atvēris durvis, pārsteidz to aizvēršanās mehānisms. Tās tiek it kā piesūktas virsbūvei, tāpēc tās nevajag aizcirst, bet tikai aizvērt. Tas notiek praktiski bez skaņas.
Tā nu es sēžu šofera krēslā bez mazākās nojausmas, kā auto iedarbināt. Saprotu, ka man nav atslēgu, tāpēc tam jāizmanto pults. Blakus Start pogai atrodas neliela atvere. Jau no reklāmām zinu, ka tur jāievada mana pults, un to arī izdaru. Iedegas lielas ekrāns viduskonsolē. Tad nospiežu Start, un nekas nenotiek, tikai iedegas panelis. Spiežu vēlreiz, tad ieslēdzas aizdedze. Nospiežu vēlreiz, un viss izdziest. Spiežu atkal, tas pats. Esmu pilnīgā izmisumā. Zvanīt draugiem nevaru, jo tad mani sauks par neprasmīgu, un palikt visu nakti parkā, aukstā automašīnā, arī negribas. Tāpēc sāku eksperimentēt. Izrādās, lai šo auto iedarbinātu, jāievada pults un, turot nospiestu bremzi, jāspiež Start! Līdzko dzinējs iedarbojas, tā automātiski stūre līgani pabrauc zemāk un iedegas gaismas.
Tā kā arī salonā kļūst vēss, es visuskonsolē atslēdzu automātisko klimatu un pagriežu siltuma regulatoru. I- Drive Info displejā parādās, manis uzstādītais siltums. Zem priekšējās I- Drive pogas atrodas poga, ar kuru ieslēdzu sēdekļu apsildi un ventilāciju. Kreisajā pusē uz stūres statņa atrodas stūres apsildes ieslēgšanas poga, ko arī nospiežu. Nepaiet ne divas minūtes, kad salonā jau kļūst tik karsts, ka varu novilkt mēteli.
Nu, pietiek apbrīnot statiski, jāsāk dinamiski! Auto ir nobloķēts. Par to liecina degošais P indikators mērinstrumentu panelī. Te nu atkal sākas problēmas, jo es nemāku pārslēgt ātrumus! Te nu es viens neprotu izdomāt, tāpēc zvanu vienam no saviem cīņubiedriem. Izrādās, ka te nav nekā sarežģīta. Lai no N pārietu uz D, pietiek pavilkt pārslēgu pret sevi un, turot to tādā pozīcijā, pasist uz augšu. Uzreiz automātiski aktivizējas parkošanās asistents un centrālajā displejā parādās shematisks auto attēls ar šķēršļiem. Atlaižu bremzi un uzdodu gāzi. Auto zemā tonī ierūcas un raujas atpakaļgaitā. Ātrums pieaug tik strauji, ka es atlaižu akseleratoru, kad sasniegti 60 km/h atpakaļgaitā. Strauji tuvojas vārti, par ko liecina parkošanās asistenta pīkstieni. Apturu auto. Līdzko ielieku N pozīcijā, tā ieslēdzas P – stāvbremze.
Lai aprakstītu savus piedzīvojumus ar I- Drive konfigurēšanu un balss komandu izmantošanu, man vajadzētu veselu grāmatu, tāpēc teikšu tikai, ka šī sistēma ir ļoti ērta, ja zina lietošanas pamatlikumus. Vienīgā problēma varētu būt, ja vēlas mainīt uzstādījumus braucot. Bet to nu gan nevajadzētu darīt!
Pati I- Drive sastāv no vairākām pamatdaļām: BMW asistence, komunikācijas, OB dati, navigācija, help, izklaide, uzstādījumi, klimats un drošība. Jāsaka, ka opcijas ir izkārtotas ļoti loģiski, tāpēc pie tām viegli pierast. Taču man jāapbēdina balss kontroles fani, jo mans auto saprata tikai vācu, franču un spāņu valodu, tāpēc es to nevarēju kā nākas izmēģināt.
Par braukšanu. Ieejot I- Drive nodaļā „Uzstādījumi”, ir divas nodaļas DSC un DTC. DSC ir dinamiskā stabilitātes kontrole. Tā neļauj auto sasvērties pagriezienos un pie lieliem paātrinājumiem. DTC ir vilkmes kontrole. Tā vairāk paredzēta ziemai. Šīs sistēmas apvienojumā ar ABS, DBC, EBV un Dynamic Drive nodrošina auto lielisku noturību uz ceļa. Ar ieslēgtu DSC gribēju mašīnu ar ātrumu 110 km/h samest, taču man tas neizdevās, jo auto vienkārši apstājās, tā arī neapgriezies. Bez šīm sistēmām gan neiesaku braukt, jo, kā liecina mana pieredze, 760Li pagriezienos ir visai nestabils, ar tieksmi uz sasvēršanos.
Tad vēl pastāstīšu par reālo braukšanas pieredzi. Pēc īsas iepazīšanās ar braukšanu manuālajā režīmā, biju gatavs pilsētas pārbaudījumam. Krustojumā, pie kura es stāvēju, piebrauca kaut kāds antīks autiņš, arī BMW. Mana skaistā mašīna laikam to zelli ne pa jokam aizvainoja, tāpēc sāka šis demonstrēties, aicinot mani uz autiņu paātrinājuma salīdzinošajiem testiem. Es, protams, izlikos to niecību nemanām, taču, kad iedegās zaļais, mēreni uzgāzēju savam skaistulim. Pēc desmit sekundēm mans ātrums bija 120 km/h un es bez problēmām atstāju to sīkaļu aiz muguras. Gribētu redzēt viņa sejas izteiksmi!
Dīvaina man šķiet logu atvēršana, kad, nospiežot pogu, tas atveras, stiprāk nospiežot – aizveras.
Kreisajā stūres pusē pati pirmā ir balss kontroles poga, bet, kā jau teicu, man neizdevās to izmēģināt.
Par salonu. Manuprāt, tas ir lielisks. Sēdekļi apvilkti ar ādu, panelis un salona detaļas ar riekstkoka ielaidumiem. Pilnīgi perfekts. Nevaru spriest par aizmuguri, jo neesmu tur sēdējis.
Tas īsumā būtu viss, jo 760Li ir tik daudz funkciju, ka es vēl visas nemaz nepazīstu un neizmantoju, piemēram, RDC kontrolē spiedienu riepās. Viss ir pilnībā automatizēts, tāpēc pat logu tīrītāji ieslēdzas paši.
Ikdienā es pats braucu ar 1998. gada BMW 750i (skat. iepriekš. ). Autiņš, protams, nav tik spožs kā šis, taču, manuprāt, tā vadāmība ir krietni labāka. Arī tā laika filozofija man vairāk pie sirds – autiņi bija sportiskāki un mazāk pompozi. Šis, lai arī flagmanis, man priekš manis. Galvenais jau cena, kas ir astronomiska pat BMW. Taču pēc pāris gadiem – varbūt...


Aivars
Aivars @ 3.janvāris 2004 0:00
BMW 750i 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sveiki!
Gribēju pastāstīt par savu auto - "Melni" jeb BMW E38 750.
Vispirms tehniskās nianses: dzinējs: V12, jauda: ~325Zs, grieze: 490N/m, maksimālais ātrums 250 km/h, 0-100 :6,8 sek.
Degvielas aptētriņš ir lielā mērā atkarīgs no braukšanas apstākļiem un stila, taču vidēji pilsētā 21-23l/100 km, uz šosejas, braucot ekonomiskā režīmā, tikai 10-11l/100km(!).
Mašīna ražota 1998. gada beigās, uzreiz pēc feislifta ar pilnīgu (pēc tā laika uzskatiem: -) papildus aprīkojumu (klimats, navigācija, kompjūters, elektriskie krēsli, apsilde, utt).
Kad nopirku šo auto (2002. gadā), tas bija ļoti labā stāvoklī (braukts no 1999. rudens), uz spidometra ~15000 km. Nekādi rementi nebija nepiecešami , vienīgi servisā teica, ka nomainījuši eļļas, vēl kaut kādus niekus un kādu piekares elementu (kopā izmaksāja 1115 Ls).
No mūsdienu viedokļa skatoties, puse no šīm ekstrām ir jau morāli novecojušas, piemēram, mobilais telefons. Navigācijas sistēmai var veltīt atsevišku rakstu. Ja pa pilsētu barauc ātri, tad šī sistēma tik ļoti lēni reaģē uz izmaiņām, ka var pilnīgi apmaldīties.
Sistēma rāda, ka auto brauc pa kvartālu, taču patiesība tas ir jau kilometru no tā!
Mašīnas gaitas īpašības ir patiešām apbrīnas vērtas, ja ņem vērā tās izlaides gadu. Ātrumu tā uzņem pārliecinoši, bez raustīšanas, vienīgi strauji bremzējot uz diskiem paliek melns aplikums. Varbūt kāds zina, kas tas ir?
Man šis auto nav prasījis praktiski nekādus remontus. Mana stratēģija ir pavisam vienkārša. Reizi 3 mēnešos to sūtu uz apkopes centru, pat ja nav nekādu redzamu defektu. Tur auto tiek pilnībā pārbaudīts un visas bojātās detaļas nomainītas. Tāpēc man nekad nav gadījies palikt uz ceļa bez auto. Vienīgais defekts, kas amn gadījies, bija, kad es braucu pa lauku ceļu. Braucu, braucu, pēkšņi jūtu, ka mašīna uzvedās kaut kā ne tā un parādās dīvains troksnis priekšā. Pēc dažām sekundēm sāk pīstēt kompjūters, u auto apstājas pavisam. Izrādās, ka auto priekšējais ritenis bija burtiski 10 cm zemāk un ietriecis riteņu arkā. Izsaucu evakuātoru un šķiros no labas summas : -).
Pie mašīnas ekstrām noteikti jāpiemin salona apdare. Lai arī laika zobs to nav saudzējis, tā, manuprāt, ir vēl pietiekami glita arī šodien.

+

Stils, stils un vēlreiz stils;
dinamika;
braukšanas izjūtas;
ādas salons;
izturība;
ātrumkārba (īsts mākslas darbs: -).

-

Šausmīgais telefons;
sliktā navigācijas sistēma;
vājais CD atskaņotājs;
cena (viens servisa apmeklējums 300-500 Ls, lai arī es nezinu, cik tas godīgi, jo nekad nepārbaudu servisa dokumentus)


Ceru, ka neesmu atbaidējis potenciālos BMW pircējus, jo sajūta, kad tu iesēdie ādas beņķī, paņem rokās ādas stūri un saproti, ka tu vari sasniegt 120km/h 9,1 sek kompensē >1000 Ls latu gadā.
Aivars @ 30.decembris 2003 0:00
BMW 318is caupe 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
2003. g.17. juulijaa Latvijaa iebrauca mans melnais 94g., BMW318is, 136zs.
Par cik ieprieksseejaas masiinas bija triis dazaadi VW pirmaas sajuutas iekaapjot BMW bija patiikamas, elektriskie logi luuka idelaali staav uz celja, arii pie 220km/h (maksimaalais cik izviku uz Juurmalas sosejas), jauda arii prieks mazaa motoriisa pietiekosa.
Liidz sim briidim esmu nobraucis aptuveni 20000km, (izmantoju autinju darbam), ellu nerij, benziina pateriins ideaals 8.5l pilseetaa, 7 uz sosejas, arii braucot ar 140km/h. Peec siem km, juutu, ka laiks buutu mainiit amiisus un kalotkas, citaadi viss ideaali. Nu taa apmeeram.
Dzimis @ 30.novembris 2003 0:00
BMW 318i 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Brinos par iprieks mineeto bmw 318i - 1991

Iegadaajaamies sho 318i - 113Zs @5500, 143 Nm @4250 2000g martaa, svaiga skate. Tajaa laikaa super autins, taadu tad nebija daudz un veel melns, super, man jau sen bija nojauta ka bmw ir labs auto, tad par to arii parliecinaajos. Saakumaa gaudoja labais prieks gultnis (165000 km - nomainijaam ~ 25 Ls Brucaam... Brucaam... Brucaam... peec ~2 gadiem saakaas latvijaa ierastaas probleemas, amiishus mainijaam un veel saadas taadas bukses, cik nu tas tur maksaa. Peec laicina kjegas ~ 60 LS )Veel naacaas mainiit atsleegas durviis un aizdedzes ( ~45 Ls ) Taadi kuriem jau bija JAABUUT MIRUSIEM gribeeja aizdziit bembiiti, salauza triis atsleegas, bet dieviņš un imobilaizers bija turpat kaut kur panelii. Brucaam... Brucaam... Brucaam... Tagad vasaras beigaas termins zobsiksnai - jaamaina. Zobsiksnas mainja + spriegotaaj gultji (savu bija noripojushi), bliivsleegus, pie reizes sveces, generatora siksnas ellas, filtrus ARI jau mineeto, prieks. kreiso gultni - tas ar savu jau bija noripojis, cik ta nu vinji var griezties?, roceni noreguleeja - skiibi bremzeejaas. (par to visu 100 Ls) Izpuuteejs vieniigi skalaaks palicis. Duris ar leenaam saaka grabeet pec taa ka tie saucamie mehaaniki ieliida. Braucot pa muusu jaukajiem celjiem var labi just kur kas grab. Sakiet ko gribat bet LATVIJAA normaalu celju un ielu nav, vieniigi jaunais pikis no bergiem, pirms un aiz saulkrastiem un veel no siguldas liidz seenei - taas ir vietas kur var izjust saadu masiinu komfortu - 160,180,200 super, gandriiz kaa Vacijaa uz baanja. Priekseejos klucus mainijaam peec otraas skates, skatee vecis apgalvoja ka ar taadiem kluciem jau nu nevarot braukt, bet es biju pie sava - indikators tak veel nedeg., vins izlikaas gudrs un visu zinoss, apgalvoja ka sim modelim taada neesot, pilniigs lohs no ellas bedres izliidis, nez kaa par briinumu man peec kaada laicina tas iedegaas nu tad nu ir tas briidis kas kluci ir jaamaina. Manupraat veci BayerMotorWerkee labaak zin kad kas jaamaina.

Manas atzinas: ideaali stabils auto, klausa, preciizs to pat atzinusu dazi mersedes brauceeji. Motors labs itkaa par svaku bet pilseetas un lauka rezimam pietiek, pats tas saak atdziivoties tikai pie ~3200 rpm un taa liidz galam.
PEEC GRAAMATAS :90 / 120 / pilseeta - 6.4 / 7.8 / 10.6 L @100km
Pec manas prakses Pilseetas un Trases reziimaa 60/30% - 7.35 L , 80/20% - 8.5 - 9 L , 0-100 ~ 9.5;10sek. Ja biezi taisa shiis 10sek tad logiski pateerins piaug uzkriitoshi. Max 200km/h + veel, cels izbeidzaas, iespeejams ka veel var ieskrieties, - PEEC GRAAMATAS : MAX - 198 km/h. Vieniigaa lielaakaa probleema - bedres , es vinjas necieshu. Es veel neesmu braucis ar new 7, bet ir dzirdeets ka tam autinjam bedres neeksisteejot, nezinu. Kopumaa ideaals auto ideaaliem cilveekiem. Par ieprieks mineeto ruusu, nav ne smakas, tikai paloznaajot atklaaju ka tai masiinai ir bijusi sista prieksa - labaa puse, spaarns un drusku prieksa, (taa lampa (labaa)noteiktos laikapstaaklos sviist ciet) - Manupraat mainiitaas, sistaas lampas sviist bet orginaalaas ne, tas ir mans noveerojums, jo ir redzeeti visaadi varianti , no taa var buut kautko var izsecinaat. !
Maz vietas tapeec ka tas ir 3!!! series pats pats mazaakais. Ir domas par 528i
Johnny @ 29.novembris 2003 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti