Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler neon 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
2.0 16v i videejais pateerinsh ap 7l janjem vera ka nebraukaju pa pilsetu bet vairaak garos gabalus, kad arii censhos ierubiit kruiiza kontroli - laba lietinja atrumu taadeelj arii censhos lieki nepaarsniegt. shis autinjsh man ir jau divus meeneshus un esmu nobraucis 6000 km ieleejis 380l 95e taa ka reekiniet pashi. Pirms ziemas tomeer gribeetos apstraadat apakshu jo ziniet pashi saals un mitrums. vieniigais ammiishus deretu nomainiit tad jau ar vareetu normaali ziemu nobraukt. redzees ko teiks ziemaa, bet pagaidaam domaaju ka neko labaaku pa shaadu cenu veeleeties nevaru. ieprieksh braucu ar dazaadaam vaacu mashiinaam un taas slaveeju, toties nu sapratu ka labaak tomeer chryslers.
laurisb @ 13.augusts 2003 0:00
Chrysler Voyager 2.4 16V 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Plusi:
Ļoti ērts, laba pārredzamība, lieliski vadās. Degvielas patēriņš man pašam bija liels pārsteigums, kombinētajā variantā 50% pilsēta/50% šoseja jamējais patērē 11.5 uz 100 km : )). Nav nekāda raķete, bet jaudas pietiek - 150 ZS. Tīri labi patīk manuālās kārbas darbība.

Mīnusi:
Rezerves daļu cenas paaugstas, taču arī ne visas. Dažas detaļas ir jāpasūta, jo uz vietas nav sastopamas. Buss būtu paaugsts, taču pakaļējais tilts iegāž visu - tas ir zems. Tā kā man nav Grand versija, tad pēdējās 2 rindās garkājainajiem nav visai ērti.
Leo @ 7.februāris 2003 0:00
Chrysler 5th Avenue 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
5,2L V8. Lai arii razhots "80. gados tas piedaavaa kaut ko no vecaa labaa Ameerikas klasiskaa dizaina. Diemzheel saiisinaataa aizmugures dalja iespaido aizmugures seedeetaaju eertiibu (saliidzinot ar '70. gadu mashiinaam). Grezns aadas salons. Vairaak kaa respektabluma vaagjis. Lieliski piestaav vecaam leedijaam : ). Motors peec 100.000 juudzeem stipri zaudee savu speeku. Ljoti vaaja vieta ir 3 pakaapju automaatiskaa aatrumu kaarba. 3 aatrums biezhi ir jau par vaaju raapjoties kalnos (par spiiti V8 motoram) bet 2 aatrums ir paaraak leens. Paaraak liela starpiiba shajos paarnesumos. Noteikti nav domaats arii aatruma saciiksteem ar savu paaugsto virsbuuvi un paaraak miikstajiem amortizatoriem. Ziemaa labaak tureet garazhaa ka visus "80. gadu ameerikas razhojumus , jo ruusa tos vienkaarshi saeed. Nav slikts uz garaam distanceem kad ilgi jaatur konstants aatrums. Uz Floridu un atpakalj : )
ReVoxB999 @ 1.decembris 2002 0:00
Chrysler Grand Voyager 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [24]
Pirms meklēt kaut kādu busveidīgu auto izmēģināju dažādus šāda tipa auto gan no Eiropas, gan japāņu ražojumus, taču izvēle tika šim amerikāņu ģimenes auto- ideāls izmērs un vērā ņemamas braukšanas ērtības. Salikts Austrijā un apgādāts ar itāļu dīzeli ļoti piemērots ikdienas braukšanai. Motors 2.5TD ar 116Zs darbojas ļoti patīkami pie jebkuriem apstākļiem, patērējot no7.2 līdz 9l uz 100km- ņemot vērā ietilpību- labs rādītājs. Virsbūve pilnīgi cinkota, salons ātri bez skrūvēšanas transformējams pēc vajadzības.
Daži mīnusi:
Ritošā daļa varēja būt izturīgāka- konkrēti šaras un amortizatori. Pie nomaiņas labāk izvēlēties kvalitatīvas rez. daļas.
Salona apsilde nepietiekama oriģinālā termostata dēļ- pēc nelielas pārbūves par siltuma trūkumu nevar sūdzēties.
Motors mīl regulāru profilaksi, eļļu un filtru maiņu ik pēc 8-10t km. Ja pārkarsē tad ļoti dārgs remonts(motoram 4 galvas katra ap 350ls gab. ), bet rez. daļas dabūjamas, jo šie motori ir gan Alfa Romeo 164, gan Ford scorpio no 95g.
Ātrumkārba mehāniskā bez izteiktām problēmām tikai paskaļa.
Virsbūvi ziemā nevar uzreiz mazgāt ar karstu ūdeni- pie straujas temperatūras maiņas mēdz lobīties krāsa atsedzot pelēka cinkota metāla slāni, kas gan bez piekrāsošanas nemaz netaisās sākt rūsēt(vispār +).
Citu defektu nav pārējie ir tikai plusi- ritošajā daļā ir maz visādu sailentbloku un citu sīkumu kas varētu izdilt un tāpēc tā kalpo ilgi.
Visā visumā auto ļoti labs- kaut kā uz cita tipa nemaz nevelk
V8 @ 23.novembris 2002 0:00
Chrysler Vision 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [19]
V6 3,5 L, 24 v. motors. Labs un dinamisks. Shobriid pateerinsh pilseetaa apm. 10,9 L, aarpuspilseetas bez kruiizkontroles ap 9 - 12, atkariigs no aatruma, ar kruiizkontroli pie aatruma 110 km/h ir 8 L. Ekstras kaa jau visiem USA auto daudz. Interesanti tas ka seedeklji nav apsildaami. Laba lieta - trackcontrol - kontrolee sakjeri ar celju. Dabiigi automaats, ar autostick funkciju. Nesen tika amputeets katalizators, krasi samazinaajaas pateerinsh un palika skaljaaks izpuuteejs. Nopirku sho auto rudens saakumaa, noskreejiens bija apm. 76k. Kaut arii razhoshanas gads ir 1997. auto pirmo reizi ir paardots Riigaa, 1998. gada septembrii. Nobraucis esmu apm 10k, nomainiits ir stuures pirksts, atsaites, balsti un rokjenes bemzhu loki ir paarliimeeti. Vaajaakaa vieta shim auto ir ritoshaa dalja.
Braucu ar Chrysleru ikdienaa. Probleemu ar sho auto praktiski nav. Slidenaa laikaa ir stabils un noturiigs. Pietiekoshi dinamisks un aatrs. Dabiigi, prieks ir par saliidzinoshi mazo benziina pateerinju, kaut arii tas nebija svariigs auto izveelee. Esmu apmierinaats : )
uupizz @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti