Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Impreza 1994 Novērtējums: 8
Iegādājos šo auto pirms gandriz 2 meneshiem. 1994. gada subaru impreza, kursh razhots 12 meenesii, taatad tas ir peedeejais no pirmaas paaudzes imprezaam. Automobilis bija atvests no Schveices un vel nebija regjistrets. Kad nopirku uz shpeneles bija 145tk. Pats nesaprotu, ir vai nav iistais nobraukums. Itkaa stikli nekustaas ( jo nav raamja stikliem un vinjiem taa ir slimiiba), pakustinot durvis ir ljoti maza luftiite vaditaja durvju engjees... Salons ir ljoti labi saglabaajies. Parasti tik veciem subaru apdilst dreebes audums pie durvju ruchkaam, jo ruchkas atsevishkjas kaa taadas nav - sanaak visu laiku graabstiities gar audumu. Katraa zinjaa ljoti daudz tas auto nav nobraucis, bet vai 145tk??? : ) to neviens nezin...

Pa sho laiku esmu nobraucis gandriz 4tk km. Tagad ir saacis grabeet atbalsta gultnis labajaa pusee, kuru drizumaa arii nomainiishu. Veicu piekares diagnostiku - paareejie mezgli chikiniekaa!!!

Pirmais auto, kuru nepirku uz dullo taapeec ka patiik. bija konkreets meerkjis - subaru ar 4x4. Ilgi mekleeju un nevareju atrast sev piemeerotu. Izmegjinaju gan legacy, gan outback, bet nepatika. Saaku skatiities uz imprezu. Shis konkreetais maksaaja arii krietni daargaak, nekaa alja rumbula varianti. Starp citu tirguu ir arii pirmaas paaudzes imprezas ar bezpiedzinju - manupraat briesmiigs aparaats : )

Apriikojums - el logi, el luuka, centrala atslega, sedeljkja augstuma reguleshana un stures augstuma reguleeshana... tas arii viss. Aa nee, nav gan viss. Ir veel magjiskais klokjiitis - pazeminaatie paarnesumi un blokjis. Baigaa fiicha, ja grib uzbraukt ljoti staavaa kalnaa vai pa ljoti sliktiem celjiem. Pavasarii braucu tur kur iet mezhvedeeji.

Pashlaik vasaraa gan iisti nav kur likt to pilnpiedzinju, ja nu vieniigi uz grants. Auto vadaas superiigi. Motors ir opoziitais un pilniibaa no alumiinija, taatad ljoti viegls. taadaa veidaa subaru ir panaacis ljoti labu svara sadaliijumu. Pietam motors ir novietots augshaa - karteri sasist nav reaali, ja nu vieniigi tur speciali uz kaada celma uzbrauc. Nepatiik tas ka pakaljejais reduktors ir salidzinoshi zemu. Starp citu apakshaa arii neko noraut nevar - zem griidas neiet nekadas benzina caurules u. c. trauceejoshi prichendaalji.


Uzksaitiishu + un -

+ super labi vadas pa granti, ledu un sniegu
+ supermiiksta piekare, bedres nejuut vispaar
+ durvis bez stikla raamjiem, reti kuram universaalim taadas ir : )
+ pamatiga un stipra balstiekaarta
+augsts kliirens
+viegls motors
+4x4
+blokjis un pazeminaatie


- suudiigs salons
- slikta skanjas izolaacija
- opoziitais dzineejs skaljsh un arii pamatiigi jaagriezh.
- diezgan daudz rij benju (zem 10 litriem nekas nenotiek)
-1.8 motors 110Zs. vareja buut vairaak, pilnpiedzinja tomeer.
- prieksh universalja ljoti mazs bagazhnieks

Impreza ir pirmais vieglais auto (neskaitot dzhipus, outback un moshkvichu), ar kuru es braucu pa zeminieku un nejuutu trepi. Pamatiigs, robusts, ljoti labi vadaams. Shis auto ir radiits dubljiem, smiltiim un sliktiem celjiem. Lai man piedod bmw cienitaji, bet impreza tomeer ir paaraakais drivers car. IIstaa braukshana saakas uz grants/sniega/ledus. Un to nevar aizstaat patiikams durvju aizveershanas troksnis vai labi nopakots salons. Subaru impreza pirmajai paaudzei dodu 8 acis. Kaapeec? Nav turbo. Ja buutu ar turbo, noteikti dotu 10 : ) . Pat neskatoties uz dazhiem indiviidiem noziimiigajiem miinusiem.
shearer @ 15.maijs 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 15.maijs 2006 14:45
0 0 Atbildēt

njā.. labi, ka neņēmi tik vecu ar turbo, jo uz vecumu ar to ir problēmas pamatīgas un dārgas, bet no otras puses, drivers's Subaru ir vismaz no 2L.. nu dizaina ziņā, lai piedod Subaru fani, standarta impreza tāda pašķidra izskatās, gaumes lieta :), piekare gan laba ir..

M 15.maijs 2006 21:17
0 0 Atbildēt

Salons jau ir pačotnijs, trumuļi aizmugurē arī rullē:D:D

toM 16.maijs 2006 9:42
0 0 Atbildēt

M: pachotnij nepachotnijs salons - man neinteresee. Ir versijas ar disku bremzeem, diemzheel man taada netraapiijaas...

ZZXX 16.maijs 2006 19:58
0 0 Atbildēt

Autor,ļoti stāvā kalnā vai arī pa mežvedēju pēdām šis auto nefigā neiet. Tādām nodarbēm ir paredzēti džipi,kuriem(normāliem) arī ir bloķis un pazeminātie. Šim kloķi var salikt pat ar ZAZ 965-ir reāli lauku mālos piedzīvots,ja protams ir normālas riepas.

M 17.maijs 2006 0:45
0 0 Atbildēt

tas ir diezgan idiotiski - durvju stikli bez rāmjiem. kāpjot ārā nav kur pieķerties, vai arī sausā laikā taisot ciet durvis var ar statisko atrauties

Master D 17.maijs 2006 9:58
0 0 Atbildēt

Cien. M! Nevajag tādā pālī pie stūres sēsties, ka bez turēšanās pie stenderēm un rāmjiem nevar izkāpt. :)

to ZZXX 17.maijs 2006 13:24
0 0 Atbildēt

Un kada tad tavuprat ir atshkjiriba stap dzhipu un shito??? nekaada iznjemot kliirensu. Pietam shis ir daudz vieglaaks, pashmasa tikai 1160kg. un nestaasti man par to kur shis auto iet un kur neiet. es domaju ka tu ar savu ZAZ vari iet iebukseet tuvaakajaa peljkjiitee :D:D:D

to to ZZXX 17.maijs 2006 19:55
0 0 Atbildēt

Atškīrība,pirmkārt ir tāda,ka džipam ir rāmis,kas šo to tur,bet Tava bundža salieksies pēc pāris lēcieniem,otrkārt džipam ir ķengurnieks,kas atsit nevēlamus zarus,kuri Tev noskrāpē kapotu,treškārt pašam Zaz nakad nav bijis. Un starpcitu-visi Dakāras braucēji ir lohi,ja???? jo viņi brauc ar džipiem nevis vieglajiem.

to ZZXX 18.maijs 2006 10:14
0 0 Atbildēt

kadelj tu salidzini dakaaru ar pabraukaashanu pa mezhu sava prieka peec??? es nemaz neteemeeju izbraukt tur kur izbrauc OSCAR vai kads no trofi reidu monstriem. un ja tu saki, ka visi dzhipi ir ar raami, tad tu esi atpalicis pa kaadiem gadiem 20mit :) un kjengursitamais skaitaas baigaa fiicha ja? legashiem var dabuut kjengursitamos, tad tas modelis jau uzreiz ir par vienu pakaapi labaaks ja? :D:D:D

to to ZZXX 18.maijs 2006 20:28
0 0 Atbildēt

Es runāju par normāliem džipiem,kurus var nosaukt par džipu nevis spēļmantiņu-tiem ir rāmis. Ķengurnieks nav navarots,bet mašīnas taupītājs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti