Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 318 Touring 1997 Novērtējums: 8
Nesen tika pārdots auto, vajadzēja domāt par cita auto iegādi. Cenu kategorijā no 4000-5000 euro nebija daudz auto, kas atbilstu izvēlētām prasībā: gads >95, hečbeks vai universālis, jo ģimenē ir suns, markai bija jābūt vācu, dīzeli negribēju, jo ar auto netiek braukts katru dienu, bet tomēr motoram jābūt vidēji ekonomiskam. Vispiemērotākais likās BMW 318 TOURING. Dizains pārdomāts, glīts un klasisks. Ietilpības ziņā nemaz nav tik mazs, kā bieži tiek runāts, vidēj auguma cilvēkiem vietas pietiek gan priekšā, gan aizmugurē. Aprīkojums ir labs, kaut arī nav koka apdares un borta kompis, un arī sēdekļi nav ādas, tomēr ir klimata kontrole un elektriskie logu pacēlāji. Salonā valda sportiska aura. Panelis, kaut arī nemainīts no 91. gada, tomēr neizskatās vecmodīgi arī pēc 15 gadiem. Bagāžnieks nav liels kā Audi 100 Avant vai Ford Mondeo universālim, taču pietiekiekami sunim vai kādai nelielai mēbelei vai kartueļu maisiem. Aizmugurējie sēdekļi atliecās, radot pat iespēju 2 cilvēkiem sagulēt.
Runājot par gaitas īpašībām, tad kā jau visiem BMW modeļiem, tās ir labas.1.8 motors ar 115 zirgiem ir ekonomijas un jaudas līdzsvars. Patēriņš pilsētā ap 10 litriem. Ārpus pilsētas 6-7L/100 km. Ātrumi nav gari un pirmais ātrums tāds vārgs, taču jau ar otro ātrumu un no 3500 apgriezieniem paātrinājums jūtami pieaug. Nav nekāds sacīkšu auto, bet ātri pabraukt ar to arī var. Vairāk par 180 km/h neesmu ar to braucis, bet neliela rezerve vēl bija jūtama. Mašīna ir cieta, bet tāpēc jau tā arī ir 3. sērija. Uz ceļa turās labi, bet bedres labāk apbraukt vai izbraukt mierīgi, jo ritošās daļas šim modelim nav no lētajajām, taču nevarētu arī teikt, ka briesmīgi dārgas, to saku no citu pieredzes, jo vēl neesmu neko mainījis. Motoram ir ķēde, nav jāmaina siksnas. Salona izolācija viduvēja, tomēr 3. modeļiem nav tas klusākais salons, bet tas jau nav luksus modelis, tāpēc motora skaņas salonā dažreiz pat ir patīkamas. Platās riepas ar lietajiem diskiem padara auto izskatu par masīvu un agresīvu. Manuprāt viens no labākajiem universāļiem tajos gados un savā klasē. P. S. Audi 80 avant izskatās neglīti salīdzinot ar šo, arī C klases Mersedes ir netik spilgts, tas izskatās arhajiski universāļa izpildījumā.
 
autofa @ 15.maijs 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 15.maijs 2006 14:37
0 0 Atbildēt

nav slikta izvēle, manuprāt, vērtējums atbilstošs.. bet detaļas nav diezko dārgas..

515 9.aprīlis 2007 11:27
0 0 Atbildēt

manupraat motors i biku pa maz prieks sitaaa...vajadzeeja vismaz 2.0L............

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti