Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis MC Wagon 2006 Novērtējums: 10
Neesmu liels spečuks mašīnās, tādēļ šis apraksts nepretendē uz mega guru statusu. Drīzāk gan - mazajiem par zvēriņiem.

Beidzot pēc ilgiem un gariem gadiem nonācu pie secinājuma, ka draugiem rodas saistošākas blakus intereses nekā mana nogādāšana no viena punkta otrā, kad tas nepieciešams. Līdz šim ļoti eleganti to izmantoju, tādējādi visos pasākumos neķerot kreņķi, kas būs pie stūres un kāpēc es nevarētu nedaudz atlaist stīgu. Taču "sic transit gloria mundes" [tā paiet pasaules godība]. Nācās vien savākt ķepiņā savu nožēlojamo gribasspēku un iestāties autoskolā. Par autoskolu varbūt neizplūdīšu šeit, bet ja būs iekāriens - tad citā rakstā padalīšos ar pieredzi, novērojumiem un ieteikumiem : )
Tātad autoskola ir "piebeigta" un labs iemesls sākt jaunu dzīvi būtu jauns autiņš. Līdz šim ģimenē (2+2) iztikām ar samērā mazu, bet ņipru japānīti Nissan Sunny (92. g). Secinājums - jāpānīši rullz, lai arī kā būtu ar pārējo šai autiņā, bet motoriņš iet kā pulkstenis ar visiem saviem 1.4. Nu lūk, skatījos sākumā uz lietotām 3-5 gadus vecām mašīnām - pārsvarā ģimenes autiņiem (VW Touran, Volvo V40, VW Passat Variant, SAAB universāļi).
Tomēr pēc kāda laika izpīpēju, ka ja, tad jau - starpība cenā starp jaunu un šādu lietotu nebija pārāk liela, kā arī izdevās izbrīvēt nedaudz papildus resursus. Bez tā visa uzpeldēja pāris gali.

No sākuma skatījos VW virzienā (Touran vai jaunais Passat Variant). Tomēr pēc konsultācijām ar zinošiem cilvēkiem nosliecos uz Toyota - tipo par to pašu cenu var dabūt labi pakotu un mašīnu ar labu aprīkojumu. Draugam ir Corolla Verso - taču mani nepiedūra dizains. Precīzāk - kaut kas nedefinējams nepatika tā priekšgalā. Pazondēju web'u un še tev - Avensim reankarnācija. Aizbraucu uz salonu pasavērties, kas un kā. Iespaidi - dikti jau pozitīvi. Ņēmu un pasūtīju jaunu, smuku un spīzdīgu pelēcīti Avensis MC Wagon, 1.8 VVT- i A/T Sol komplektācijā (Technical).

Tātad automāts (komentārus skip) - esmu atklausījies, ka tā nav braukšana, bet datorspēle (man jau datori un spēles patīk), ka tas ir priekš kaķiem un iesācējiem un citus bla bla bla. Kas bija incants no tehniskās puses - Vidējais solītais patēriņs 7.8l/100km. Uz doto brīdi, kad nav nobraukta vēl pirmā bāka (svētdienas braucējs) vidējais patēriņš ir noslīdējis līdz 8.2l/100km, kas man kā pilnīgam dum- dum liekas ļoti labs rādītājs.

Tālāk jau par savrīgākām lietām : ) - fīčām, kas mašīnu padara par rotaļlietu lielajiem puikām.

1) Audio sistēma ar 8 skaļruņiem - nu esmu es izlepis un nedaudz orientējos skaņu pasaulē. CD/RADIO ar MP3 un WMA atbalstu ir ļooooti ok. Ir pāris trūkumi - piemēram, ka nevaru uz stūres "nomutēt" un ka vēl neesmu izlasījis visu manuāli. Vērtējums 8/10
2) Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs - wot tā ir manta. it sevišķi pēc šī gada vasaras un nožēlojamas kvalitātes pūtēja iekš vecā vāģa. 9/10
3) Sasverama un teleskopiska stūre - droši vien smieklīgi liksies, bet tā ir fīča pa visiem 100. 10/10
4) Jumta spoilers un jumta reliņi - izskatās ļoti labi, man jau patīk tādas niansītes. Bez tam citiem modeļiem nemaz nenāk standarta komplektācijā. Un tā kā sievai patīk slēpot, tad būs kur slēpes uzlikt. 10/10
5) Atpakaļskata spoguļi (milzonīgi) - pagrieziena rādītāji uz tiem, kā arī pielokāmi elektroniski. Ja nu neaizmirstas nospiest podziņu, tad var izsargāties no nevajadzīgiem brīnumiem ar noraušanu blīvās stāvietās. Dizainiski arī feini. 10/10
6) Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40 (nolokāms). eu - šitajā taču var veselu seksadromu uztaisīt. Eh būs jāgaida atkal vasara, lai "notestētu". Vērtējums: ??/10 : )
7) Drošība - gan bloķētāji bērnu druvīm, gan ērta vietiņa sēdeklīšiem. Kā arī ck skatījos tad šamajam ir augsts reitings drošības testos - kas man kā papucītim ir ļoti svarīgi.
8) Cits - Titāna durvju un paneļa ielaidumi. Vārds - titāna jau vien izsauc respektu, laiarī nezinu, kas tas par mārrutku ir : )

Braukšana:

It kā jau nav daudz nobraukts - tikai 600 km, tomēr ir pāris piezīmes. Labi turās uz ceļa, kā arī ērti apieties ar stūri. nebija pat ilgs laiks, lai piešautos pēc braukšanas bez pastiprinātāja. Kluss salons, labi pakots. Iet kā laiva - viegli un līgani. Uz laba seguma vispār nesaproti vai brauc vai tomēr stāvi. Ātrumu no 0 uzņem labi, ir nedaudz jāpiešaujās uz apdzīšanām, jo tur aparāts prasa laiku pārdomām līdz pieslēdz apmetienus. Šai ziņā laba papildfīča ir iespēja pārslēgties uz triptronic veidīgo un nomest ātrumu uz zemāku pārslēgumu.

Vietas autiņā ir daudz. Pat aiz maniem "necilajiem" 1.91 paliek vieta kājām, rumpim un astei vēl vienam tādam hipopotamam. Par bagāžas nodalījumu jau pieminēju - seksodroms in- action : P. Var nosēdināt pat nelielu repsīša helikopteru, nemaz nerunājot, ka var sasēsties 2-3 cilvji lietus laikā un raut zoli, griezt pudeli un citādi izpildīties.

In General:

Plusi (+)

+ Liela, skaista rotaļlietiņa lielajiem puikām (dizains)
+ Ērta un droša braukšana
+ Labs papildaprīkojums
+ Toyota kvalitāte + japāņu motoriņš (komplektēta UK)
+ Audio sistēma (MP3 supports) - nu ir kur beidzot iegrūst savu 1.5 TB ar mp3

Mīnusi (- )

- Cena (uhh, nedaudz pāri Ls 200 mēnesī uz operatīvo)
- KASKO (bez komentāriem ~ 700 Ls)
- [joks] mp3 atbalsts (skat plusu) - a kuru no visiem mp3 CD likt. un steidzami jāiepērk matricas, lai sarakstītu kompi diskos ;)

Kā jau minēju sākumā - šis apraksts nepretendē uz pilnību no tehniskā viedokļa. Domāju, ka tādiem advancētiem lasītājiem, kuri ir spējuši atrast labāku auto portālu iekš LV neradīs grūtības sameklēt Toyota mājas lapu un papētīt parējos ķiņķus.

Paldies par uzmanību, uz tikšanos nākamajās sērijās.
 
lapsiz @ 5.septembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Sikspārnis 5.septembris 2006 13:20
0 0 Atbildēt

Kaut kā neticās, ka izmaksas starp jaunu un 3 gadi lietotu būtu nelielas. :D Pamatot to vari? :? Ja nav noslēpums padalies kadi gali pie auto iegādes tev parādījās?
Bet, tā... vispār ļoti labs apraksts, kaut tādu būtu vairāk. :)
Lai labi ripo jaunais vāģītis. :)

SZ 5.septembris 2006 13:53
0 0 Atbildēt

labs apraksts...vairāk tādus......

par apdzīšanu, ka domā ilgāk...nu tas tak automāts

lapsiz 5.septembris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Sikspārnim:

Par starpību:

Šeku, reku - http://www.autonet.lv/viss.php?id=66220
vecais modelis, mehāniskā kārba, 83K noskrējis, nav mp3.

Ja ņem 5 gadi, 0 iemaksa = mēnesī ~ Ls 190.00

Par galiem:

Gali kā jau gali - visi ūdenī :)
nu nevar, vecīt (ceru, ka nekļūdos), tā publiski ar galiem mērīties :P

Sikspārnis 5.septembris 2006 15:06
0 0 Atbildēt

Par galiem :D:D:D
Bet tas pa 190 Ls/mēn tak nebija operatīvais vai ne?

lapsiz 5.septembris 2006 17:14
0 0 Atbildēt

njā - šeit vēlreiz nostrādāja mana brīnumaini funkcionējošais topogrāfiskais idiotisms :)

tas, piemērs, ir uz finansu lizingu ar visām izrietošajām sekām.

Tik un tā - pēc tiem 4-5 gadiem ir divas versijas ko darīt ar šo. Pirmā - atdot bankai vai autocentram (kam - man po) un ņemt nākamo - tas tā kā vieglākais ceļš. Otrs - pirms termiņa beigām nopārdot uz malu pa lielāku cenu. Tobish - savākt naudu izpirkšanai, kā arī vēl nedaudz uzvārīt.

P.S. auto ceļi ir neizdibināmi - re kā gadījies vienam manam paziņam - bija gadu vecs autiņš arī uz op. lizingu. Da wot ņēma viens un nonesa krustā visu packaļu. Drošinātāji, gan šā, gan tā - bet sadarīt neko nevar. otrs vainīgs, pilnā kasko. Tā teikt piektais-desmitais un puisis tika pie pavisam jauna, tāda paša modeļa [šo situāciju gan nenovēlu nevienam - nervi ir nedaudz dārgāki un nomainīt zapaskā arī nevar]

Kasinsh 5.septembris 2006 19:41
0 0 Atbildēt

Nu redz, man tieši tāds pats modelis, tikai sedans. Jau uz ceijeriem 17000 km, bez problēmām. Zini tikai to, kur bāka un logu šķidrums :)
Biju pirmajā apkopē, novērsa Amserv Motors graboņu panelī (ne es pirmais, kurš sūdzējās), visu pārbaudīja - respect :) Viss O.K. Man tagad patēriņš ap 7.5 litriem vidēji. Braukts tiek intensīvi, arī pa Rīgas centru.
Esmu ļoti apmierināts ar savu izvēli.

lapsiz 5.septembris 2006 19:57
0 0 Atbildēt

Kasinsh: Principā daļa no izvēles ir tava vaina, precīzāk - tava apraksta ;P tikai nekādi nespēju saņemties un pateikt publisku (nu, negribu pārsteigties tāpēc atstāšu tukšu vietu - ja nu manai karmai rodas nesavietojamība ar auto :P).
Otra lieta - man paveicās, ir jaunais modelis - ar mp3 lasītāju default, jauniem lukturiem un purniņu.

Janis 5.septembris 2006 20:48
0 0 Atbildēt

Par automaatu:
Nu skumji ka automaats iet regresaa nevis progresaa jaunaam masiinaam spriezot peec tevis rakstiitaa ka automaats domaa pie apdziisanas domaa
Manai mazda MX6 92.g automaats nekad nedomaa ja spied tad ir un atkariibaa cik stipri vai nu par 2 aatrumiem uz leju ja iespez griidaa vai par vienu uz leju ja nospiez akseleratoru liidz pusei pie tam tas notiek momentaani.
vienreiz braucu ar probi ar taadu pasu motoru un automaatu tam piemita kaut kas liidziigs tevis aprakstiitajam uz apdziisanu spied bet neiet....

Kasinsh 5.septembris 2006 20:50
0 0 Atbildēt

Ko lai saka - vērtīga iauto sadaļa ;)

Modža 9.septembris 2006 23:19
0 0 Atbildēt

ak SHITais takš sāks dūmot pēc 100 000 km - tā raksta autobild :))))
P.S. - es tak teicu, ka tie korejieši, japāņi utt nerullē.

Kasinsh 10.septembris 2006 0:41
0 0 Atbildēt

Modža
neesi uzmanīgi lasījis :)
Runa gāja par jauno superdīzeli D-Cat. Un arī tikai tāpēc šaizes radušās, ka ekspluatācija nežēlīga. Latvijā tāds tests būtu uz urrā :)
Šis dzinējs ir ļoti izdevies, ekonomisks, kluss un ikdienas lietošanai arī pietiekami dinamisks.
P.S. Respect japāņiem - tie kā vēl rullē :))

lapsiz 12.septembris 2006 12:10
0 0 Atbildēt

atradu vēl vienu mīnusiņu ...

- samērā zema priekša, līdz ar to jāuzmanās no augstā apmalēm stāvvietās.

Dīvaini, kāpēc jāliek tik augstas apmales, ja ceļa infrastruktūrā paredzēts, ka jāparkojas "ar priekšu pāri malai" ?

lapsiz 11.oktobris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

nu jau 2,5K noripināti un esmu stāvā sajūsmā. un ne jau tāpēc, ka stāvu, bet tādēļ, ka braucu.
Esmu pieskaņojies atsevišķajām automāta īpatnībām un baudu ceļu. agrāk minētā pārsleguma pauze ir viegli apejama. pirms apdzīšanas nedaudz piebremzē un tad uzreiz grīdā. aiziet grabēdams.
Nedaudz uztrauc tas, ka nejūt ātrumu - neesmu pašnāvnieks, bet pāris reizes sevi uz 140 esmu pieķēris. Goda vārds, nemanot uz Jūrmalenes. Ikdienā braucu +/- 5-10 no zīmēs redzamā.

rashns 22.decembris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Auto tiešam labs, tika iepirkts 2.2 D4D ar 150 zs(protams divi gadi braukts pa franciju ar 65 000 noskrējienu), tas ir labākais motors šim auto, tikai 2.2 ir retums , pārsvarā visi dīzeļi ir 2.0.Liels mīnus ka šim auto nav automata dīzeļversijām, bet liels plus, ka ir 6pakapju kaste, šosejas patēriņš ir 4 līdz 5,5 litri braucot uz 100kmh, ļoti ekonomisks.
Apkopju izmaksas uz 15 000 ir 100ls un pēc 30 000 ir 200 ls.
Protams neskaitot tādas lietas ja kluci jamaina.Laba skaņas izolācja.

lapsiz 14.jūlijs 2009 11:18
0 0 Atbildēt

Nu jau vēl labs laiciņš nobraukts un mašīna ir dikti laba. Diemžēl gan izskatās, ka vajag saplānot laicīgu pārdošanu, jo situācija darba tirgū ir tāda kāda tā ir.

Līdz ar to piedāvāju izskatīt iespēju iegādāties.

Nobraukums: 46'000
Cena: atlikusī vērtība bankai + visa jezga un izmaksas pārreģistrējot.
Bankā man uzrāda: ~ 14'200 EUR

detaļas sazinoties: lapsiz@apollo.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti