Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323F 2.0TD, 16v 2000 Novērtējums: 7
Neilgu laiciņu atpakaļ izšķīros par šāda autiņa iegādi( 2litru dīzelis, 16 vārsti, turbīna). Vāģis bija tikko atdzīts no Fričiem, ar pavisam nelieliem vizuāliem defektiem (kaut kur bija punktiņi, kaut kur nelielas švīkas), bet visumā labā stāvoklī gan ārpusē, gan salonā. Pirmā piedarbināšana protams atsauca atmiņā veco "labo" mazdas dīzeļa saņu (kādus pāris gadus atpakaļ bija 92 gada 323 1.7D), ne par mata tiesu skaņa neatšķiras no vecajiem mazdas dīzeļmotoriem. Odometrs rādija ~160000, arī bija Friču atzīmes par mainītām zobsiksnām un filtriem ar visai līdzīgiem cipariem. Pēc motora skaņas un citiem faktoriem arī liekas ka noskrējiens ir robežās līdz 200000, ta ka tas būtu o`k. Viens no vislielākajiem mīnusiem vismaz manam autiņam - liela vibrācija (ātrumkloķis kratās un stūre vibrē diezgan), uzreiz meklēju kādu beigtu padušku motoram, ar cerību, ka šo vibrāciju varēs novērst - bet nekā. Vēl no mīnusiem - diezgan skaļš salonā. Apmēram nedēļu pēc pirkuma palīdu apakšā palūrēt kas notiek: pufa trubā caurums kulaa lielumā, rūsējis nav nekur ne kripatiņas, un bijusi visa priekša nogriezta pēc avārijas un piemetināta no cita autiņa. Pārdevējs dievojās, ka kondiška tikai jāuzpilda un viss būs o`k. Es nu savācos un laižu pie meistara - šis pieliek šlangas un nu tik pildīs. Friči izrādās maitas nav pielikuši atpakaļ šlangu no radiātora līdz salonam, un uz kompresora nav siksna, kā arī šķivoks kompresoram metas. Karoče šī vasara bez kondiškas : (.
Runājot par pašu braukšanu - biju uz dirsas. Motoram pēc 2.5 apgriezieniem, kad pierubās turbīna sākas atrakcijas par dīzeļa cenu. Rāviens tāds ka man smaids ilgi vēl no lūpām nepazūd. Radiniekam ir Gredzenu pavālnieks (audi) 93 gada, 1.9TDI un man pašam bija Golfiks III, arī 1.9TDI - salīdzināt ar mazdas motoru vienkārši nav ko - kaut kādi putekļusūcēji. Protams kad piesperas turbīna spoguļos ir redzams tikai melns mākonis, bet tas ir to vērts - liekas ka priekšu ceļ augšā.
Patēriņš - šoseja 5-5,5 litri uz 100km. (jau neskaitāmas reizes izmēriju Rīga- Ventspils- Rīga= 20-25litri) Pilsēta : ( jau daudz vairāk - ap 9l.
Vienīgais (cerams uz ilgu laiku) kas bija jāmaina - kalotkas priekšā - 13Ls (pats mainīju). Ā jā - nojūdzās termometrs salonā - rāda pilnīgas auzas (žēl protams, bet laikam būs jāsamierinās). No aprīkojuma - kondiška, el. logi(tikai priekšā), airbegi, el. spoguļi un tas laikam viss.
Tāds kā kompsavilkums:
+ Patēriņš, patēriņš, un vēlreiz patēriņš
+ Dzinēja dinamiskums
+ Konfortabli sēdekļi
+ Salonā salīdzinoši daudz vietas
+ Viesādi japāņu kosķaki - blakussēdētāja beņķis pārtaisāms par galdiņu, glāžu turētājs, utt
+ Stūres augstuma regulēšana
+ Dizains (tas jau personīgi)

- Diezgan slikta vibro un skaņas izolācija
- Mazs bagāžnieks
- Blins, vairāk neko nevaru izdomāt : )
Viens paziņa paņēma tādu pašu autiņu, tikai 1999. gada - šim bišķi mazāk paveicās - sliktākā stāvoklī un vairāk nodzīts. Ā nu protams cena - nokaulēju līdz 4800 Eur.
Nu karoče esmu apmierināts

 
Eds @ 10.septembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Qued 10.septembris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

Šitam auto virbrācija uz ātrumpārslēga ir arī benzīnniekam.
Visā visumā neslikts auto. Regulāri piekare jāpieskata, stabilizatoru atsaites un kkādas bukses varētu būt problemātiskās lietas.
Bagāžnieks normāls. Manai 323f ir arī pakaļējais sēdeklis bīdāms uz priekšu un atpakaļ, kas ļauj palielināt bagāžnieku uz salona rēķina.
Cik zinu, salonā oriģinālais termometrs rāda tikai āra temperatūru. Ja vien nav kaut kāds iebūvētais kompis.

Kasinsh 10.septembris 2006 20:49
0 0 Atbildēt

Žēl, ka pārdevējs tā piečakarēja. Visticamāk, ka tavs braucamais no Vācijas nācis caur Lietuvu (kā jau liela daļa LV autoparka, diemžēl) Ja uz to piemiedz acis, tad jau sīkums.
Vācijā ne reizi neesmu dzirdējis, ka autiņu liek kopā no diviem, un pirkti tur ir ne mazums :)
Kas attiecas uz šie variantiem, ka kondiška jau strādā, bet tikai jāuzpilda - NA*** jāsūta tādus pārdevējus! Lai pat arī uzpilda, tad runāsi tālāk.

seatbelt 10.septembris 2006 23:06
0 0 Atbildēt

a man gan nav nekādas vibrācijas manā, pēc daudzu prātvederu domām, 20gadīgajā šrotā(BMW 524TD,automāts), dūmi pie uzbēršanas parādas tik NE pilnībā uzsilušam, kad silts, tad spied cik spēka, bet spogulī nekādus mutuļus i tuvu neredz un kā tik jaunam autiņam turbo ieslēdzas vēlāk par veseliem 100rpm.. a tērē man viņš, ja ap 100km/h, tad trasē ap 7l, bet, ja pavelk 120-140 gandrīz visu ceļu, tad gan ap bik zem 9 sanāca...

Qued 11.septembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

> seatbelt
so...? Labi, tev ir garāks un resnāks arī, bet drīz tev vairs nestāvēs :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti