Lasītāju pieredze par saviem auto

Saab 9-5 1998 Novērtējums: 8
Sis auto ir viennozimigi ir gaumes lieta, gan pec dizaina, gan tehniskajiem risinajumiem. Mani galvenokart piesaistija dizains.
Braucu jau pusgadu, par so laiku nekadi kapitalieguldijumi nav bijusi nepieciesami. Pie turbomotora (170zs) ir japierod, ka ari pie ta, ka tas brinums pec intensivas atvilksanas ir japadzese ~0,5min, lai turbina neatnirdzas. Uz cela izturas loti labi. Ir visas iespejamas extras ieskaitot 'kozhu'. Loti laba originala audio uzparikte ar 7skalruniem, vienigi nav iznemama, tomer vinai esot kaut kads saderibas kods ar doto masinu un cita to iebazt nemaz nevarot, bet visiem atsaldetajiem narkomaniem to neiestastisi... Biskuc mulsina nenormalais logu mazgajama skidruma paterins ar bacoku sada laika pietiek divam dienam, jo uz veja stikla spricets tiek az caur 6am sprauslam plus vel ja ir ieslegts tad vienlaicigi ar augstspiediena sukni tiek mazgatas faras. Salons tiek uzsildits burtiski fantastiski atri.
Vispar sobrid ar auto esmu apmierinats, redzes cik ilgi... : ))).
Gatiks @ 19.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
Tengizs 30.novembris 2002 14:34
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāda jēga ''atvilkt'', ja pēc tam pusminūti jāgaida un jātup uz vietas. Ja man būtu SAAB 9-5, tad es vienalga brauktu mierīgā stilā un izbaudītu zemo trokšņu līmeni.

Gatiks 2.decembris 2002 11:28
0 0 Atbildēt

to: Tengizs
Ar sadu auto 'miegaina stila' uz trases nemaz nav iespejams pabraukt, arejo troksnu limenis jebkura gadijuma ir niecigs un kas gan jaukak dzied par turbinu, ari audio kapinot atrumu paaugstina skalumu - izjutas ekselentas. Esmu pa Jelgavas trasi vilcis uz 210, rezerve vel bija, rekinu, ka varetu izspiest ap 230-235...
A turbinu padzeset vajag tiesam ja ta ir intensivi griezta, tikai pusminuti, apmeram tiesi tik ilgi lai savaktu pekeles un izlocitu kaulus... :).

Tengizs 2.decembris 2002 18:36
0 0 Atbildēt

Gatiks: Nu skaties Tu man! Shodien ap plkst. 11 Riigas - Jelgavas shosejas malaa staaveeja Celju policija un kjeera aatruma paarkaapeejus.

Gatiks 4.decembris 2002 11:20
0 0 Atbildēt

Lai jau stav ja labi stav...

turbo 13.decembris 2002 14:03
0 0 Atbildēt

labdien.Es domāju,ka ar tādu auto var atvilkt arī garšīgāk.ar savu SAAB 9000 CS turbo 1994g. pa Jelgavas ceļu esmu braucis 240km/h un ir `tada sajūta,ka tas nav viss ko tas spēj piedāvāt.

Gatiks 16.decembris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

turbo:
Neaizmirsti, ka tavam 9000jam ir augstspidiena turbina del ka ir ~200hp, bet manam 9-5jam zemspiediena del ka 170hp, tas ir zinams arguments, bet 98gads ari ir zinams arguments...;)!

arba 21.decembris 2002 11:00
0 0 Atbildēt

pirms gada kad meklēju auto gribēju pirkt SAAB bet salinā saskaitīju vairāk kā 50 dažāgas podziņas un slēdzīšus, un iepriekšējais saimnieks arī nevarēja izstāstīt ko viņi visi dara tad sapratu ka tas nav priekš manis
bet citādi super auto

turbo 11.janvāris 2003 16:12
0 0 Atbildēt

gatiks:SAAB ir un paliek SAAB! Protams, ka *98gads ir arguments,Tev noteikti nečīkst durvju slēdzenes kad brauc pa bruģi?
Turbo.

Gatiks 12.janvāris 2003 16:18
0 0 Atbildēt

turbo:
...veel nee :))))!!!

turbo 14.janvāris 2003 14:53
0 0 Atbildēt

gatiks:
Tā īsti nevar saprast, vai tā ir Saab vecuma krīze, vai arī manējais tāds padevies.Sišanas pēdu nav,servisā arī nevar neko tādu atrast kas liecinātu par to, ka ir bijušas kādas iejaukšanās auto iekšējā pasaulē.Atliek pagriezt skaļāk mūziku...

Gatiks 24.janvāris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

9-5 muzikas kastei ir tada feina fica, ka palielinot atrumu muzikas skana palielinas :)

Sabists 9.decembris 2003 13:50
0 0 Atbildēt

Man bija 9000turbo 1987.gada, 2,0 ar turbinu, tas ari speja 240km/h, tahometrs radija 5500 apgriezienus

ozo 23.oktobris 2004 12:54
0 0 Atbildēt

manuprāt SAAB ir super auto!

jans 13.marts 2005 16:44
0 0 Atbildēt

sežu majas pie kompi un lasu aprakstus par saabiem jo nakošo auto ko gribētu iegādāties varētu būt tieši šis modelis 9-5 tikai ar informāciju tā knapāk jo saskarsme nekad nav bijusi varbūt kāds var padalīties ar informāciju

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti