Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi RS4 2001 Novērtējums: 9
$o auto nopirku septembra beigas no pazistamiem cilvekiem, kuri to pirka jaunu. Iepriek$ejais saimnieks bija ists Audi fanats, tadelj to piekrameja ar visadiem labumiem, tas ir viens no beidzamajiem RS4 modeljiem (2001. gada novembra), samaksaju par to 21.000Ls, nobraukums sobrid spidometra 92.400..... km, nomainiju ellju, filtru, bremzu $kidrumu- siksnu esot virinj$ pats nesen mainijis, jo tas redzams ari servisa gramatinja. Motors nav ar standarta 380bhp vairs, jo motora vadibas bloks ir parprogramets+MILTEK sporta izputejs, rezultata 441zirdzinj$(tas pat tika parbaudits uz stenda servisa). Atruma ierobezotaja ari vairak nav, virinj$ teica kad esot izvilcis Vacija uz banja 290km/h, es vel neesmu riskejis to darit, jo plana ir nopirkt labu gumiju vispirms, lai ko tadu daritu. Ir doma ar laiku mainit sajugu pret sporta, uzlikt labakas Porsche bremzes un izdabut vel kadus 60zs no motora, $obrid autinj$ lidz rublim ieskrienas 4.4-4.5sek, lidz 160 ap 10sek, kas nav leni, bet nepietiekami lai piedalitos godam kadas dragreisa sacensibas, kuras es piedali$os, kad tik$u skaidriba ar niansem. Par ekstram runajot autinja ir satnav,6cd mainitajs(BOSE), tv, Recaro adas sedeklji,10airbag utt, pat kiegelveida telefons, kur$ bus jaampute. Degvielas paterinj$ gan nav mazaks par 10litriem uz simtu, nemaz nemine$u ekstremas brauk$anas laika, bet man tas nerup, jo zinaju uz ko parakstijos, kad pirku so. Ar celju polichiem ari ir jauzmanas, jo legalo atrumu var parsniegt pat neieverojot, kaut ari esmu sev uzdavinajis anti radarinju. Autinju es nelietoju katru dienu, jo ir ari darba transports, taka atliek ceret kad pietiks laika un lidzeklju, lai veiktu talakus parveidojumus...... -galvenais protams paciecibas. Kurjozs nesen bija tads, kad dzeks viens, kur$ vada zilu STI Subaru(nemine$u valsts numuru) meginaja mani pierunat paskrieties uz grunts, es vinjam atteicu, jo Audis ir nedaudz sedinats ar lielam $aibam utt- ne grunts rakete, ka STI un lidzigi- uz taisna gabala es vinjam iekabinaju viena seta, kaut ari tas lepojas ar savu PRODRIVE paketi un ja nemaldos 300+lopinjiem. Uzvaretaju nebija, jo atzinu potencialo sakavi uz grunts. Autinju iesaku cilvekiem, kuriem nav bail no lieliem iespejamiem ieguldijumiem, jo daljas ja butu japerk nebutu tas letakas, nemaz nerunajot par faktu, ja kas iet greizi ar 2.7 Bi- Turmo motoru. Painteresejos priek$tatam par atrumkarbu, ta maksa ap 2000Ls, kas liek aizdomaties, ja gribe$u izvilkt 500+zs, jo ir dzirdets kad pirmais robs dazkart beidzoties ar extra zirdzinjiem. Divos vardos esmu vel joprojam eiforija no auto un ceru tada palik$u, jo pagaidam neredzu ar ko es to aizvietotu par pienacigu samaksu- tas noteikti butu RS lielais bralis, vai jaunais modelis, kad tas nokritisies cena. Ta luk divos vardos......
 
Polarlacis @ 4.decembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 4.decembris 2006 7:45
0 0 Atbildēt

superīgs auto, tur jau vajag ar bik iekšas, lai pirktu 5 gadīgu auto pa 30000e, bet vismaz nav standarts, ir ar ko izcelties, lai veicas;)

dreamons 4.decembris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

Es domāju, jau tagad ar tiem "nieka" 441 zs var droši aizbraukt uz dragreisu pabaidīt pārējos. ;) Domāju, ka daudz pretinieku tev neatrast.

edzulis 4.decembris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Teikši godīgi, pasēdēju RS4 (nemaz nebija vēlme ar viņu izbraukt lai arī varēja...), kaut kā neatstāja sajūta, ka ar to auto varētu darīt ko citu kā tikai braukt taisni. Ātri, protams, bet tikai taisni.

Eksperts 4.decembris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

Priekš kam tev vēl palielināt tos 441hp uz kaut kādiem 500+.
Kas vai tad nepietiek-vai tad pie krustojumiem regulāri kaunā jāpaliek.
Bet ja nopietni-ja tev šis auto tik ļoti patīk-tad pažēlo to-netaisi nekādus hp palilināšanas tūningus-vienīgais ko tu iegūsi-papildus performanci ko Latvijā tā īsti nav kur nobaudīt-taču daudz mazāku motora resursu(F1 formulām pat ar mazu tilpumu ir daudz hp,taču smieklīgi mazs motora resurss), daudz lielāku iespēju nojāt ātrumkārbu un ritošo, kura vienkārši neturēs tos paildus zirgspēkus.

nazis 4.decembris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Laba rotaļlieta lo nolikt "sekcijā aiz stikla"! Ja vēl smuki nokrāsotu, tad varētu uz treilera vadāt pa šoviem!

Polarlacis 4.decembris 2006 19:22
0 0 Atbildēt

Edzuli vareji jau gan pameginat,ja bija tada iespeja,gruntij idealaks ir vecais 315zs RS2-mazak elektronikas un citu gudribu. Var jau protams uzlikt Audim $aurakas $aibas paregulet ami$us un padzenat pa grunti ari,bet salidzinot ar Evo,vai Sti bus mazaks kaifs,nemot vera faktu ka gandriz visiem pavecakiem Audi motors novietots cik var priek$a,kas nevisai palidz savaldit lopinjus likumos. Taka biezi neesmu Lv,grunts faktors mani maz uztrauc,jo auto tapat lielako tiesu dzivo uz asfalta. Dzivotu es kautkados Varakljanos,protams parvietotos ar kadu bobiku tad.:):) Par tiem extra bhp tev Ekspert taisniba,jo nevienmer ir jega izvilkt max dzivibu-redzes,jo sajugu es gan labprat niknaku piedomatu,jo pie biezas vilk$anas domaju orginalais ilgi nedzivos.

mincis 4.decembris 2006 23:45
0 0 Atbildēt

Jaaa....jaabuut situeetam un un uz brendu orienteetam cilveekam, lai paceltu 6gadiigu sporta vaagi. Pasham jau Audi dikti patiik, un gluzi labi iisteniibaa varu saprast motiivus par.
Veiksmi lietoshaanaa un daudz patiikamu stundu braucot.

nomiks 5.decembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Tā jau izklausās OK, bet es, ja gribētu sportisku ielas auto, par 21 000 LVL labāk ņemtu Edzuļa M5!

Polarlacis 5.decembris 2006 21:17
0 0 Atbildēt

Pirmspedejais M5 V8 ir burviga izvele,ka ari jebkur$ cits ists M Bembis-isti dzelzu cienitaji tos verte augsti. Taka mana gimene ir ari pieaudzis $unelis,es parakstijos uz ko praktiskaku.:)

Edzulis 5.decembris 2006 23:06
0 0 Atbildēt

Klau, a Tu Vācijā vai Latvijā ar to RS4 ņemies? Latvijā imo tikai divi RS4 ir un šitas nav neviens no viņiem...

Polarlacis 5.decembris 2006 23:20
0 0 Atbildēt

Tu Edzuli runa ka vecs KGB apsunojis spiegs,vai CSDD datu bazes darbinieks!:):) Auto pagaidam nav registrets Lv,bet pec laicinja gan bus,delj apdro$ina$anas izmaksam utt(kuras Lv patreiz ir letakas),deretu ari uzlikt kadu piedieno$u 550Ls vertu numurzimiti(tadu ka TDI,vai ko tadu)............:):) Apniku$i nekrietnelji,kuri izaicina uz sacensibam-haha!

Uggga 5.decembris 2006 23:34
0 0 Atbildēt

Vairs jau nav 550, bet gan 2500Ls

Polarlacis 5.decembris 2006 23:47
0 0 Atbildēt

Tev taisniba,jo jau menesi esot tads cennjiks,tiko noskaidroju-oh well,fuck the inflation!:):):)

Edzulis 6.decembris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

Un šitie diski rullē! Hamann PG, vai ne? Uz Audi nebija paredzēti :) BMW, Ferrari un kam tur vēl...

FR 6.decembris 2006 19:05
0 0 Atbildēt

uz Audi bija paredzeti.........tie nav ne orginalie BMW, Ferrari ne Audi.........ja der un labi izkatas, tad liek un viss:)

Eksperts 7.decembris 2006 17:35
0 0 Atbildēt

Nesaprotu Tevi, kā var jūsmot par to kā tie diski labi izskatās..nu ok varbūt tie diski izskatās labi-tikai uz kādas mašīnas? Viennozīmīgi ne jau šīs.
Jā, ir cilvēki kuri bezgaumīgi mēdz apģērbt savas mašīnas, tāpat kā paši mēdz apvilkt drēbes visbezgaumīgākajās kombinācijās.
Tas gadās tad ja cilvēkam par izvēles faktoriem ir:
1.Disku cena
2.Izmērs
3.Brands
4.Modes lieta.
Un po, ka šim autiņam tie diski nepiestāv,viņš vienalga tos nopirks, jo maz ko saprot no dizaina, no tā, kā diski saskam ar auto dizainu,arku izmēru,arku formu un stilu.
P.S. Visvairāk man sirds sāp kad Audi V8 noņem oriģinālos lietos diskus un uzliek šāda veida(līdzīgi kā bildē) diskus.
Skats ir graujošs un sirdi plosošs.

Polarlacis 7.decembris 2006 22:36
0 0 Atbildēt

Nevajag ludzu salidzinat Ekspert jebkuru RS vizualo izskatu ar pirmskara Audi V8(ta bija luksusa klase) ,tam pat V8 skaneja ka kautkads Hyundai V6,nevis ka V8 pienaktos skanet un griezties!!! Par "pagrides" tjuningu nemaz nemine$u "Mister Kurzemes Stils 1958"-"banditiem" vajdzeja naudinju atlikt $ampim un bezsmadzenju blondinem,nevis rupeties par izturigiem,glitiem V8 diskiem. Es laikam biju parak dro$s ievietodams $o rakstu dzivojot mistisko lizingu gadsimta,kur cilveki,kuri videji nopela 300-400Ls menesi, bet"perk" 15.000Ls+ mistkastes un apraksta savu pelecigo sadzivi ar urnu un parejo sabiedribu,cen$oties attaisnot moralus un sataustamus lidzekljus pirkumam. NEVIENS cilveks,kur$ ir pavizinajies mana auto, NAV jebkad zelojies par diskiem,muziku utt...........nemaz nemine$u par dziesmu,kuru izdve$ Cosworth parlasitais motors ar aktivas valves izputeju !!!!!!!!!!!!!!

dreamons 7.decembris 2006 23:20
0 0 Atbildēt

Nu jūs veči dodat! :D Es domāju, ka pēc 10, 15 gadiem šāds RS4 būs ne mazāk svarīgs audi attīstības simbols kā tagad tas ir audi v8. Audi v8 reiz lauza ceļu uz luxusklases segmentu, Ur uz rallija auto, a RS2 un tā pēcteci RS4 var uzskatīt par audi ielaušanos šosejas sportisko auto segmentā. Vēl tagad atceros kaadu 2000.-taa gada vacu zurnala autobild testu, kura tika salidzinata 911 turbo un RS4..

FR 8.decembris 2006 9:06
0 0 Atbildēt

to Eksperts:

sitie izkatas labi.............protams varja nopirkt Lexani Arnage 20", kuri ir letakie un maksa 900$ (gab)..........

bet siem ari tomer nav ne vainas: vienigi parkrasot melnus:-

Eksperts 8.decembris 2006 9:52
0 0 Atbildēt

Dreamons
Un tas būs ne tikai tik pat svarīgs simbols kā V8, bet būs pat tik pat lēts-apmēram 3000 euro.Un tur neko nepadarīt.
Nu un kādā tad veidā A8 lauza ceļu uz luksus klases segmentu.Vai tas ir kas īpašs ja sērijveida tautas klases mašīnai uztaisa resataingu-ieleik pilnu aprīkojuma paketi,un pārliek citu dzinēju-vai tas būtu jāuzskata par kaut ko unikālu.
Un vispār lai arī V8 man patīk, par skaistāko audi es uzskatu audi 200 turbo quattro 20V-ko ražoja gadā tā apm.90-91(ar uzpūstajām arkām).
Paolārlāci-
mans komentārs bija par to ka manuprāt šie diski tavai mašīnainepiestāv, un tālāk sekoja vispāriinājums par to, ka ir tādi cilvēki kas ierogot Rs4 ar tādiem diskiem kā Tev, paņem un savam 1997.gada A4 uzliek šādus.
Pāris tādi, kam tek siekalas šajos komentos jau parādījās.

dreamons 8.decembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Labā stāvoklī RS4 nekad nemaksās 3 tk eiro!!!

Eksperts 8.decembris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc tu domā ka ir vispār pieļaujama varbūtība, ka autiņš kam ir 450hp vispār 15 gadu laikā spēs labi saglabāties...

Polarlacis 8.decembris 2006 19:54
0 0 Atbildēt

Dreamon cik tad maksa pa tavam laba stavokli RS4???????? Tie Turku izdzimumi,kuri iesledz vairak par 35.000Eiro un uz aug$u par 2000.-2001. gada modeli ir truli un skopi,protams ir tadi atrodami,kuri tik noskreju$i 40.000km un ir pilnigi orginali,bez neviena skrapejuma utt-tie vel varetu tik maksat,jo tadus perk kolekcionari tapat. Var atrast jau tagad nopirkt RS4 pa kadiem 20K Eiro,bet tiem ir noskrejiens virs 150.000km un ganjau padilu$as turbinas,nemaz neminot tuvojo$os neleto siksnas mainju utt. Kada man jega butu maksat vairak par 30K,ja var jauno RS4 atrast pa 50K(vienu no pirmajiem)-protams sedanu,ne universalu,kur$ ar savu fantastisko V8 ir un bus ljoti labs pirkums.Starpcitu cilveks,kur$ pardeva $o ir iemaksajis jau depozitu jaunajai universala versijai-izskatas pec daziem gadiem man bus velviens jauks pirkums,jo $is mani nav pievilis un ceru nepievils. Dreamon,tu palasi Audi vesturi kadreiz,ja saki kad Audi ar RS2 modeli gribeja ielausties $osejas sporta modelju tirgu-vinji to izdarija jau talaja 1980.gada ar jauku Turbo UR,kurai sekoja vel daudzi pectam.......Taka1994 gada vinjiem nebija bez S4,S6 neka niknaka un konkurencei pieaugot no BMW M serijas autinjiem,pasaule naca uz Audi 80 bazes buvetais RS2,kuram bija Porsche motors(315zs),bremzes,diski un pat spogulji-rezultata iznaca viens no atrakajiem serijveida universaliem pasaule,pat priek$ 2006.gada standartiem auto ir nopietni atrs veljoprojam. Par diskiem runajot,lai vien liek tadus dzeki,ja var atljauties tos ar labam $aibam nopirkt.

dreamons 8.decembris 2006 20:41
0 0 Atbildēt

To Polarlacis
1.-aam kārtām Ur quattro nekad tā īsti nav bijis tendēts uz ātru braukšanu pa asfaltu, bet gan kā rallija auto, kur ir gan grunts, gan sniegs un asfalts.
2.-aam kārtām RS2 ir audi, nevis porsche motors. Tas pats S2, 200-taa 5 cilindru motors ar lielāku turbīnu un vēl kaut ko, laikam.. Iespējams, ka kaut kādi atsevišķi mezgli arī dzinējā bija no porsche, bet tas ir audi dzinējs!
Lai labi ripo tava rakjete!

Polarlacis 8.decembris 2006 21:01
0 0 Atbildēt

Atver jebkura RS2 vaku un paskaties kas drukats uz bloka!:):) Baze protams ir njemta no turbo piecinieka,bet es esmu PILNIGI parliecinats par to,kad Porsche neuzdrikstetos likt savu reputaciju uz speles uzdrukajot savu vardu uz motora,ne Audi! Tas liek tik saprast kad vinji motoru ir parlasiju$i RUPIGI!! Tas pats attiecas uz $o,jo ja man kautkas atgaditos ar dibeli,es nepirktu daljas,kuras nak no kada 2.7(265zs) Bi-Turbo S4 motora,es nerunaju par turbinam utt,jo uzskatu ka Cosis ari $eit ir iejaucies nopietni. Tagad protams motoru griezeju spele savairojies,ka senes pec lietus,bet ne daudziem bus lemts izdzivot un garantet kvalitati.Par to ripo$anu gan paldies-sodien FUCK nopelniju soda punktus un sodu par atruma parsnieg$anu,jo liekas kad bu$u iegadajies padargu FOTO no atruma kameras!!!!!!!!

dreamons 8.decembris 2006 22:10
0 0 Atbildēt

Par RS2 tā riktīgi nezinu, kāda tam saistība ar porsche, bet bija 80-to gadu beigās, 90-to sākumā kaut kāds SEAT IBIZA modelis, kuram bija porsrsche izstrādāta degvielas iesmidzināšanas sistēma un, protams, viena liela daļa uzskatīja, ka tas ir porsche motors, jo zem haubes šim auto, līdzīgi kā RS2 parādījās Porsche uzraksts! :D

Polarlacis 9.decembris 2006 0:12
0 0 Atbildēt

Zinu to Seata padari$anu,man vienai draudzenei tads erms bija kadreiz-autinj$ bija drizak dabas kljuda,nevis powered by Porsche!:):)

FR 12.decembris 2006 10:48
0 0 Atbildēt

orginals RS2 maksa sakot no 15000eiro un cena var but pat virs 40 000eiro:))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti