Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 1990 Novērtējums: 6
Lēnam turpinu savu auto aprakstu, : ) šoriez pastastīsu par Mazdu 626.
Tātad tā, tažota 1990 gadā, motors 2.2 Automāts to visu vel papildināja gāzes iekārta diemžēl neoriginālā, kas arī sagādāja galvassāpes. Auto tika iepirkts par saprātīgu cenu, ka jau visām mazdām labs salona aprīkojums, visi logi un spoguļi elektro, viss labā kartībā un viss darbojās. Tas bija mans pirmais auto ar automāta kārbu.... un es jums teikšu kungi.... pirmais un pēdējais, vairs es uz to neprakstīšos... : ) man patīk pašam kontrolēt situāciju. Neuzticos es automātiem, it īpaši pēc situācijas kad aprāgsts zem motora pārsega gaisa filtrs, un tad tas auto paliek stāvot uz vietas, tas mani nemaz nedarija laimīgu : ) Ka jau minēju mans pirmais auto bija Golf II, kurš man kalpoja ļoti uzticīgi un ar kuru es nekad neesmu palicis uz ceļa, salīdzinājuma ar mazdu... dabuju pastāvēt ceļa malā 3 reizes : ( Visi jau saka ka mazda tāds tautas vāģis jau vien ir, nu bet ka nu kuram.... detaļu izmaksas ir diezgan augstas tādas cenas un klases automobīļiem. Pēc gaisa filtra jokiem dabuju meklēt jaunu gaisa filtra plastmasas bunduli, kurš kā izrādās maksā ap 20 Ls, tāds sūda plastmass, u vel pie tam esot baigākais defecīts 2.2 motoram, par laimi piemekleju no kāda 2.0. Kau6t kā es te izplūdu savās bēdās : )

Labāk par plusiem un mīnusiem:

+ Ekstras, el logi, el stikli, salons, ļoti ērti sēdekļi
+ Bāgāžnieka apjoms milzīgs

- Rūsē šausmīgi, manejais bija viss vienā rūsā, it īpaši no lejas, tā mazdam ir ļoti vājā vieta, ja pērkat tad obligāti lieniet zem mašīnas un izpētiet
- Elektronikas pilns, bet ģenerators vājš, ar savu mūziku no golfa : ) sabojāju arī mazdas ģeneratoru, kuru jau par kapejkam nevar tik viegli dabūt : )
- Neoriģinālā un veca gāzes iekārta rada ļoti lielas galvassāpes.

Tātad secinājumi dārgie lasītāji: Diezgan normals auto, ar saviem tarakāniem, tie jau nu ir visiem, šim ir rūsa. Vel aizmirsu pieminēt degvielas patēriņu Gāzes 4Ls uz 100Km, tā tas bija kad gāze maksāja 30 santīmus, cik tagad nezinu, ja kādam interese rēķiniet paši : )

bitner @ 17.janvāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
md 17.janvāris 2007 23:50
0 0 Atbildēt

nu S300 mersim filtra bundulis maksa 160.

Gasjs 18.janvāris 2007 9:04
0 0 Atbildēt

Nez vai japānīšu inženieri spēja iedomāties, ka lētā gala vidējās klases auto tiks izmantots tuvu pie 20 gadiem, daļa no kuriem pa LR "brīnumjaukajiem" ceļiem un sāls vannām un iespējams neregulāri un nepilnīgi veiktām apkopēm?

Pie tādiem režīmiem arī vecajiem, pareizajiem meršiem kaut kas sāks brukt nost.
Secinājums viens - ja ir jābrauc ar 15+ gadu vecu auto, tad jo mazāk ekstru un automātikas jo labāk. Un vēlams (bez ironijas), lai attiecīgā vāgena detaļas būtu pilni šroti un pa lēto, jo kaukas bruks nost anyway.

Eksperts 18.janvāris 2007 11:26
0 0 Atbildēt

Hmm... Dīvaini.Man ar ir mazda 626 tik 2 gadiem vecāka- un nekādas rūsas problēmas nav, pat neskatoties uz to ka auto baltā krāsā.
Nedaudz nav skaidrs kā pie ģeneratora nojāšanas ir vainīga audiosistēma.
Par to gāzes iekārtu ir tā, ka droši vien tā ir likta tepat Latvijā un tad nav jābrīnās ka ir problēmas- nav jau tas dzinējs konstruēts ar aprēķinu ka tam būs gāzes iekārta.Nav arī teikts ka konkrētajam dzinēja tika atrasta pareizā gāzes iekārta.Jebkurā gadījumā gāzes iekārta ir Ok auto kam tā ir no rūpnīcas piem Volvo, vai arī auto ar prastiem dzinējiem un iešprices sistēmām, vai vislabāk kaburatoriem.
Gāzes izmaksa tev ir milzīga, būtībā tikai nedaudz mazāk kā man ar benzīnu.
Tas ka šim auto detaļas būs dārgākas kā Golf2,passat,audi 100-cigārs, audi 8o,opel vectra- tas ir fakts vienkārši tā iemesla dēļ, ka šis auto ir modernāks, komfortablāks,labāk aprīkots un tehniski tomēr sarežģītāks, kā arī gandrīz nav pieejamas nezināmās izcelsmes lētās detaļas, kas kalpo maks.1-2gadus.
Jebkurā gadījumā ja auto lieto gadus 5 vai vairāk tad tā uzturēšana atmaksājas jo vienu un to pašu detaļu mainīt 2 reiz diez vai būs vajadzīgs.
Jebkurā gadījumā šroti un sludinājumu www.ss.lv ir pilni ar lietotām šo auto detaļām par 'ļoti demokrātiskām cenām.

nazis 18.janvāris 2007 16:50
0 0 Atbildēt

Tev ar to mazdu nebūs paveicies! Man bija 86. gada kupeja no Itālijas un, tā kā savu mūžu nebija mainīts dzesēšanas šķidrums, tai bija problēmas ar apsildi, bet savādāk - diezgan labs auto. 5.gadu laikā nomainīju 1.bremžu cilindru, 2.palaļējos gultņus, izpūtēja abus bunduļus, protams filtru, zobsiksnu un eļļu. Tas arī viss! Bet ar rūsēšanu nekādu problēmu - nerūsēja pat plikās vietas.
Visas apskates ar pirmo reizi!
Nesaprotu, kas bija par iemeslu, ka automātu, "neparko''? Tas ka Tev bija sliktas sveces un svečvadi, dēļ kā uzsprāga gaisa filtrs, tur taču automāts nebija vainīgs!
Un, ja kas, var taču ielikt neitrālajā un līdz 50 km/h - 50 km mierīgi!

bitner 19.janvāris 2007 18:11
0 0 Atbildēt

teikšu tā kungi, man šīs auto nepatīk vel joprojām, u iemesls bija tam ka viss tur ir saražģīts līdz nevajdībai, es izmantoju auto kā pārvietošanas līdzekļus nevis kā pielūgsmes objektus, un tāpec ja kaut kas nav tā ka vajag, tad uzreiz nax arā. manam draugam bija 88 gada tāda pati mazda kurai rūsas nebija vispār, vot ko nozīme laikus apstrādāt auto. Un par aauto dizaina modernību tad var vel pastŗīdēties, moderns dizains manuprāt ir Alfam. Par mūzkiu tad tur bija tā: RF galva + ImPulse 400w plauktā + sub 600W bagažnieka + tam visam HF pastiprinātais 1100W....vot i rēķiniet kas tur labs var sanākt...+ vel visiem tiem brīnumiem auto elktronika, kuras ka jau piemineju bija tāpat mizlum daudz, ka jau visām mazdam, katrā durvī lampiņa, zem kājām lampiņas, visi logi stikli, voosbhem daudz vadu un daudz elektronikas.

Serzhis 26.janvāris 2007 18:07
0 0 Atbildēt

Man ar pirmais auto, nu jau vairaakus gadus atpakalj bija 1990 gada 626 Mazda kupeja. Rūsēja pēc vella, remonti dārgi, vienīgais, ka priekš ta gada modeļa diezgan elektrificēta un ērta. Pat bišku padauzīt iznāca! Tā, ka priekš pirmā auto tas ir OK, bet ne vairāk!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti