Lasītāju pieredze par saviem auto

Rover 200 1998 Novērtējums: 8
Sveiki ļaudis,

Esmu nolēmis darīt galu netaisinībai pret ROVER un latviešu bāleliņu izteikti negatīvajai attieksmei pret ROVER.. : )

Nopirku 2006. gada oktobrī ROVER 200, 1,4 litru 8 vārstu benzīna dzinējs, 1998. gads, 3 durvis, melnā krāsā, meh. kārba.. mazs auto, vienkāršākās komplektācijas, kas vairāk vai mazāk pilda tādas pašas "tramvaja" funkcijas, kā piemēram GOLFs.

Pirku pēc garām šaubām, kuras manī raisīja visi VW fani ar aizrautīgajiem stāstiem, ka ROVER ir mēsls un lūzt ļoti bieži. Pēc izietas diagnostikas, man servisā teica, ka ir OK.. un cena 2150 EUR!!!! likās vienkārši smieklīga par 1998. gada mašīnu ar cinkotu!! virsbūvi un esošu labā stāvoklī.. un tā kā vēlējos mazu un lētu auto sevis transoprtēšanai no punkta A uz punktu B, nopirku..

Šajā aptuveni pusgadu ilgajā ekspluatācijas laikā (braucu katru dienu vidēji 50km) esmu vienreiz mainījis eļļu un sametinājis caurumu izpūtēja aizmugurē kopā pa kādiem Ls25..

Reālais degvielas patēriņš nav mikroskopisks, it sevišķi, nemot vērā manu dinamisko braukšanas stilu. Pilsētā aptuveni 9 vai pat 10litri sanāks, ārpusē kādi 6 vai pat mazāk, vidējais stabili turās ap 7 līdz 8 litriem uz 100km.. mēru šad un tad, vienmēr ar pilnās bākas metodi.

Par daļām: pērkot interesējos un visu var dabūt lietotu Berģu ROVER servisā vai arī jaunu pasūtīt no rūpnīcas un nemaz neesot dārgi.. par laimi šo realitātē pārbaudījis vēl neesu!

Par vietu: Priekšā sēdošajiem vietas pietiek, pat ļoti, aizmugurē 2 cilvēki var sēdēt samērā ērti, 3ajam gan tā nekā : ) Aizmugurējais beņķis ir dalāmi nolaižams un var iekraut samērā daudz - esmu vedis gan sadzīves tehniku, gan cementa maisus!

Iepriekš esmu braucis ar daudz lielākiem un dārgākiem auto un, protams, nevar salīdzināt komfortu un citas lielo auto īpašības ar ROVER, bet ROVER 200 prieks savas klases auto ir šādi plusi:

1) izcili turās uz ceļa, it sevišķi ziemas laikā un rodas sajūta ka tas ir būvēts kā piramīda : ), ideāls braukšanā pa LV raksturīgo sniega pļuru;
2) priekš sava motora tilpuma ir ļoti dinamisks pie nelieliem ātrumiem;
3) samērā kluss pat neskatoties uz plastmasīgo apdari;
4) nav problēmas ar pielaišanu arī pie -27 pēc pāris dienu stāvēšanas;
5) šādus auto nezog : ) ;
6) ideāls parkošanās nolūkiem - ja katrā pusē vietai ir 5cm, tad ielīst var un tādējādi Rīgā var izmantot visas "pusvietas";
7) ir elektriskie logi pat pašai vienkāršākajai versijai!

Mīnusi:
1) motora jauda ir maza un neļauj normāli atvilkt un apdzīt, pie 100km/h ir jau 3000 apgriezieni;
2) noteikti būs grūtības tālāk pārdot, bet visu jau izsaka cena..

Ja kāds grib pirkt ROVER, vajag aizvest to uz diagnostiku, piemēram, uz ROVER centru Berģos. Ja mašīna nav nočakarēta, tad ROVER būs dzīvotājs!

Jārēķinās, ka šāda mašīna ir cilvēkam bez kompleksiem, kam nav svarīgi lai zem dibena būtu VW tikai tapēc, ka to razo Vācijā.. starp citu, pa sādu naudu varēju nopirkt 1993. gada VW GOLF (5 gadus vecāku auto) un savu izvēli ta arī neesmu nožēlojis!
BezKompleksiem @ 27.februāris 2007 0:00
Visi komentāri
 
LC 27.februāris 2007 18:10
0 0 Atbildēt

man tas Rover arī pēc skata labāk patīk, kā 3. golfs :D

nazis 27.februāris 2007 18:31
0 0 Atbildēt

Kādreiz dzirdēju teicienu: "Gribi Hondu - pērc Rover!". Tam ir elementārs izskaidrojums - Rover ir tā pati Honda, bet ar mīkstāku (komfortablāku) ritošo (pie tam izturīgāku), un foršāku iekšējo apdari.

Polarlacis 27.februāris 2007 20:23
0 0 Atbildēt

Realitate ir tada laimigais Rovera ipa$niek,kad tads Roveris vairak NEEKSISTE! Kompanija tika pardota Kinie$iem,tie Anglija demonteja razo$anas liniju un aiztransporteja to uz Kinu,kur driz saks razot brinumus,kuri Eiropa sauksies ROEWE,vai kautka tamlidzigi. Protams detaljas(ari jaunas) vel ir pilns pa visadu firmu noliktavam,jo pats Roveris ejot dibena izpardeva tas pa sviestmaizi visadiem dileriem. Jau vairak ka paris gadus var iegadaties $is markas automobiljus par smiekligam cenam,atceros biju Anglija uz bridi 2006.gada,staigajot gar vienu Rovera dileri maniju piemeram vienu no beidzamajiem razotajiem V8 modeljiem,kur$ maksaja 14.000£,labs pirkums ja padoma,kad dazus mene$us iepriek$ pirms $kibie "izvaroja" rupnicu tas pats modelis butu maksajis 30.000£!!!! Protams tie ir piemeri ar beidzamajiem sarazotajiem auto,tas tik nozime kad vecaki burtiski pardosies pa kapeikam-priek$ cenas pa kadu vinji $obrid noperkami,tie nav slikti auto(runaju par jaunakiem).

seatbelt 27.februāris 2007 22:09
0 0 Atbildēt

psc. tie ķīnieši ir vnk paģelkas dzimtene, tas pats variants kā ar Adibas, Nice utt.. bet tie Roveri man pašam nepatīk.. tikai manas domas!

BezKompleksiem 28.februāris 2007 10:10
0 0 Atbildēt

1) Rezerves dalju ruupniica veel joprojaam straadaa (taa nav taa pati automashiinu ruupniica) un straadaas kameer buus pieprasiijums peec ROVER daljaam

2) Ir ir kaut kas no hondas, bet oficiaali, iepriekseejaas paaudzes ROVER (mentu ROVER) bija Honda Civic radinieks, bet sis vairs nav!

3) Kiniesi nopirka tehnologijas, bet vaardu ROVER nopirka BMW koncerns.. :)

Eksperts 28.februāris 2007 12:45
0 0 Atbildēt

Pēc tava teiktā sanāk, ka būtu jākaras 95% latvijas auto īpašnieku jo tie brauc ar automašīnām kuras ir noņemtas no ražošanas(tātad gandrīz visi auto kas vecāki par kādiem 5 gadiem) :)

Eksperts 28.februāris 2007 12:45
0 0 Atbildēt

Polārlācim! skat ieprieksējo komentu

Polarlacis 28.februāris 2007 23:10
0 0 Atbildēt

Jakaras nav nevienam,jo bananu republika driz bus 95% jaunu auto-katra maja pa trijiem Getciem un 12 Sssssssssssang Youngungo...... DZIPEM........ lizinga!:):) Gribu redzet to rupnicu,kura vel razo tas Rovera daljas......Taka $kibajiem neviens nepardeva Rover blembuku,vinji pratigi budami razos ari tos ermus,kuri sauksies Roewe-varu deret kad tas bus labakais Lv gada auto,jo citur izznjemot Kinju neviens tos nepirks-to es paverojot $obridejo tirgus noslieci Latvija!:):)

BezKompleksiem 24.aprīlis 2007 15:45
0 0 Atbildēt

Nomainiiju izpuuteeja pakaljeejo dalju Bergjos pa Ls50 un izgaaju tehnisko ar "0" bez nevienas pashas pieziimes.. ideaali :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti